- Všechny hrající postavy začínají akt 2 ve Vaultu 17.
- Systémy Vaultu zaznamenaly za poslední noc prudký pokles teploty pod -50 stupňů Celsia, ale je možné, že venku je ještě větší zima. Dveře ven nejdou otevřít, asi jsou přimrzlé. Nikdo zatím nebyl na průzkumu vně Vaultu.
- Vědecky tým Vaultu se rozhodl, že využije střely SeedSeal, které dokáže ovládat z Vaultu 17 a pokusí se změnit okolí Vaultu a vzdálenější oblasti na hostinné podnebí, které bude vhodné pro pěstování plodin a život nových osad.
- Nedaří se však aktivovat anténu, které je potřeba pro spojení se satelity, poklop a mechanismus je nějak poškozený a je nutné ho opravit.
- Zásoby Vaultu 17 dovolují přežít menší skupině lidí, má dostatek energie, ale chybí důležité prostředky pro expanzi jako jsou vzácné kovy, chemické prvky a konstrukční materiály atd.
- Okolo Vaultu 17 v pravidelných intervalech krouží za barierou bytost, kterou obyvatelé Vaultu pracovně nazývají Čistič. Je vyzkoumáno, že konzumuje, či jinak ničí jadernou energii. K reaktoru Vaultu se však nedostává přes barieru, kterou vytvořili Shanee a Tichá Voda.
- S ostatními místy na mapě není navázaný kontakt, ale ze satelitních snímků je patrné, že známé území je pokryté ledem a sněhem, slunce zakrývají mraky a část moře je také zamrzlé.
Odehrané příběhy, akt 2
Moderátor: OneIceOne
- OneIceOne
- Tribunus Militum
- Příspěvky: 749
- Registrován: 10. 1. 2009 8.20
- OneIceOne
- Tribunus Militum
- Příspěvky: 749
- Registrován: 10. 1. 2009 8.20
- OneIceOne
- Tribunus Militum
- Příspěvky: 749
- Registrován: 10. 1. 2009 8.20
Re: Odehrané příběhy, akt 2
21-23.10 pTB
Hráli: Čenda - Grass (karma 6, 1x edge), Kapitán - Martin Š. (karma 6, 1x edge), Shanee (Milan, karma 6, 1x edge)
Ráno je porada, kde se debatuje o pokračování a plánech ve Vaultu 17. Venku je zima, zamrzly dveře a poklopy ven. Vědci chtějí použít rakety SeedSeal pro teraformaci okolí Vaultu 17 a pro změnu teploty, ale nejdou otevřít dveře antény. To mají vyřešit postavy. Někdo navíc ukradl Tiché záchod a ta se dožaduje vyšetření tohoto případu. Postavy začnou pracovat na rozmrazení dveří. Čenda jde pak do leteckého simulátoru, kde se učí 2h létat, zjišťuje, že může použít kyberaktivaci ke zlepšení této dovednosti. Kapitan jde sledovat filmy a paří hry. Večer jde do sprchy a upaří ho horká voda do obličeje. Začne vyšetřovat, kdo odmontoval z jeho sprchy regulátor teplé vody. Na kamerách nic není. Postavy se sejdou, objeví servisní šachtu, kde končí stopa z kamer, kam někdo nahrál smyčku, aby nebyl vidět. Nejdřív jdou za syntetikem, který ve Vaultu slouží jako údržbář. Ve své ubikaci paří na nahrávku rokového koncertu a hraje na eletrickou kytaru. Postavy ho vyslechnou, Čenda najde tajné místo, kde má syntetik ukrytý alkohol, drogy a cigarety, ale nic z ukradený záchod tam není. Nakonec postavy odhalí, že za krádeží záchodu a regulátoru vody stojí servisní roboti. Jdou prozkoumat servis room robotů, ale na Čendu při vstupu zaútočí opravné rameno a chce ho spálit svařovacím laserem. Postavy vyhlásí poplach, ale zaútočí na ně podivně sestavení roboti. Postavy je eliminují a vypínají proud v servis roomu. Na kapitána v kyberprostoru zaútočí neznámá uměla inteligence. Nakonec vyšetřují servisní roboty a ukáže se, že tři z nich mají svou inteligenci a nazývají se Křemíkovými bandity a snaží se pomoci Vaultu 17 doplnit potřební zdroje tím, že recyklují nepotřebné části Vaultu. O inteligenci se více postavy nedozví a Kopitán nechá Křemíkové bandity rozstřílet vojáky. Roboty pak opraví, formátují a vrací do služby. Podaří se rozmrazit dveře ze šachty v laboratoři. Kapitán vysílá ven létací popelnici. Později se podaří rozmrazit i kryt antény pro SeedSeal, ale stejně se Vaultu nedaří spojit s družicemi. Umělá inteligence říká, že budou muset použít jinou anténu. Nejbližší je na bývalém letišti, které je ale pod vodou, každopádně do jeho útrob je vstup přes chrám kmene Psa a části letiště mohou být nezatopené.
Hráli: Čenda - Grass (karma 6, 1x edge), Kapitán - Martin Š. (karma 6, 1x edge), Shanee (Milan, karma 6, 1x edge)
Ráno je porada, kde se debatuje o pokračování a plánech ve Vaultu 17. Venku je zima, zamrzly dveře a poklopy ven. Vědci chtějí použít rakety SeedSeal pro teraformaci okolí Vaultu 17 a pro změnu teploty, ale nejdou otevřít dveře antény. To mají vyřešit postavy. Někdo navíc ukradl Tiché záchod a ta se dožaduje vyšetření tohoto případu. Postavy začnou pracovat na rozmrazení dveří. Čenda jde pak do leteckého simulátoru, kde se učí 2h létat, zjišťuje, že může použít kyberaktivaci ke zlepšení této dovednosti. Kapitan jde sledovat filmy a paří hry. Večer jde do sprchy a upaří ho horká voda do obličeje. Začne vyšetřovat, kdo odmontoval z jeho sprchy regulátor teplé vody. Na kamerách nic není. Postavy se sejdou, objeví servisní šachtu, kde končí stopa z kamer, kam někdo nahrál smyčku, aby nebyl vidět. Nejdřív jdou za syntetikem, který ve Vaultu slouží jako údržbář. Ve své ubikaci paří na nahrávku rokového koncertu a hraje na eletrickou kytaru. Postavy ho vyslechnou, Čenda najde tajné místo, kde má syntetik ukrytý alkohol, drogy a cigarety, ale nic z ukradený záchod tam není. Nakonec postavy odhalí, že za krádeží záchodu a regulátoru vody stojí servisní roboti. Jdou prozkoumat servis room robotů, ale na Čendu při vstupu zaútočí opravné rameno a chce ho spálit svařovacím laserem. Postavy vyhlásí poplach, ale zaútočí na ně podivně sestavení roboti. Postavy je eliminují a vypínají proud v servis roomu. Na kapitána v kyberprostoru zaútočí neznámá uměla inteligence. Nakonec vyšetřují servisní roboty a ukáže se, že tři z nich mají svou inteligenci a nazývají se Křemíkovými bandity a snaží se pomoci Vaultu 17 doplnit potřební zdroje tím, že recyklují nepotřebné části Vaultu. O inteligenci se více postavy nedozví a Kopitán nechá Křemíkové bandity rozstřílet vojáky. Roboty pak opraví, formátují a vrací do služby. Podaří se rozmrazit dveře ze šachty v laboratoři. Kapitán vysílá ven létací popelnici. Později se podaří rozmrazit i kryt antény pro SeedSeal, ale stejně se Vaultu nedaří spojit s družicemi. Umělá inteligence říká, že budou muset použít jinou anténu. Nejbližší je na bývalém letišti, které je ale pod vodou, každopádně do jeho útrob je vstup přes chrám kmene Psa a části letiště mohou být nezatopené.