- Všechny hrající postavy začínají akt 2 ve Vaultu 17.
- Systémy Vaultu zaznamenaly za poslední noc prudký pokles teploty pod -50 stupňů Celsia, ale je možné, že venku je ještě větší zima. Dveře ven nejdou otevřít, asi jsou přimrzlé. Nikdo zatím nebyl na průzkumu vně Vaultu.
- Vědecky tým Vaultu se rozhodl, že využije střely SeedSeal, které dokáže ovládat z Vaultu 17 a pokusí se změnit okolí Vaultu a vzdálenější oblasti na hostinné podnebí, které bude vhodné pro pěstování plodin a život nových osad.
- Nedaří se však aktivovat anténu, které je potřeba pro spojení se satelity, poklop a mechanismus je nějak poškozený a je nutné ho opravit.
- Zásoby Vaultu 17 dovolují přežít menší skupině lidí, má dostatek energie, ale chybí důležité prostředky pro expanzi jako jsou vzácné kovy, chemické prvky a konstrukční materiály atd.
- Okolo Vaultu 17 v pravidelných intervalech krouží za barierou bytost, kterou obyvatelé Vaultu pracovně nazývají Čistič. Je vyzkoumáno, že konzumuje, či jinak ničí jadernou energii. K reaktoru Vaultu se však nedostává přes barieru, kterou vytvořili Shanee a Tichá Voda.
- S ostatními místy na mapě není navázaný kontakt, ale ze satelitních snímků je patrné, že známé území je pokryté ledem a sněhem, slunce zakrývají mraky a část moře je také zamrzlé.
Odehrané příběhy, akt 2
Moderátor: OneIceOne
- OneIceOne
- Legatus Legionis
- Příspěvky: 751
- Registrován: 10. 1. 2009 8.20
- OneIceOne
- Legatus Legionis
- Příspěvky: 751
- Registrován: 10. 1. 2009 8.20
- OneIceOne
- Legatus Legionis
- Příspěvky: 751
- Registrován: 10. 1. 2009 8.20
Re: Odehrané příběhy, akt 2
21-23.10 pTB
Hráli: Čenda - Grass (karma 6, 1x edge), Kapitán - Martin Š. (karma 6, 1x edge), Shanee (Milan, karma 6, 1x edge)
Ráno je porada, kde se debatuje o pokračování a plánech ve Vaultu 17. Venku je zima, zamrzly dveře a poklopy ven. Vědci chtějí použít rakety SeedSeal pro teraformaci okolí Vaultu 17 a pro změnu teploty, ale nejdou otevřít dveře antény. To mají vyřešit postavy. Někdo navíc ukradl Tiché záchod a ta se dožaduje vyšetření tohoto případu. Postavy začnou pracovat na rozmrazení dveří. Čenda jde pak do leteckého simulátoru, kde se učí 2h létat, zjišťuje, že může použít kyberaktivaci ke zlepšení této dovednosti. Kapitan jde sledovat filmy a paří hry. Večer jde do sprchy a upaří ho horká voda do obličeje. Začne vyšetřovat, kdo odmontoval z jeho sprchy regulátor teplé vody. Na kamerách nic není. Postavy se sejdou, objeví servisní šachtu, kde končí stopa z kamer, kam někdo nahrál smyčku, aby nebyl vidět. Nejdřív jdou za syntetikem, který ve Vaultu slouží jako údržbář. Ve své ubikaci paří na nahrávku rokového koncertu a hraje na eletrickou kytaru. Postavy ho vyslechnou, Čenda najde tajné místo, kde má syntetik ukrytý alkohol, drogy a cigarety, ale nic z ukradený záchod tam není. Nakonec postavy odhalí, že za krádeží záchodu a regulátoru vody stojí servisní roboti. Jdou prozkoumat servis room robotů, ale na Čendu při vstupu zaútočí opravné rameno a chce ho spálit svařovacím laserem. Postavy vyhlásí poplach, ale zaútočí na ně podivně sestavení roboti. Postavy je eliminují a vypínají proud v servis roomu. Na kapitána v kyberprostoru zaútočí neznámá uměla inteligence. Nakonec vyšetřují servisní roboty a ukáže se, že tři z nich mají svou inteligenci a nazývají se Křemíkovými bandity a snaží se pomoci Vaultu 17 doplnit potřební zdroje tím, že recyklují nepotřebné části Vaultu. O inteligenci se více postavy nedozví a Kopitán nechá Křemíkové bandity rozstřílet vojáky. Roboty pak opraví, formátují a vrací do služby. Podaří se rozmrazit dveře ze šachty v laboratoři. Kapitán vysílá ven létací popelnici. Později se podaří rozmrazit i kryt antény pro SeedSeal, ale stejně se Vaultu nedaří spojit s družicemi. Umělá inteligence říká, že budou muset použít jinou anténu. Nejbližší je na bývalém letišti, které je ale pod vodou, každopádně do jeho útrob je vstup přes chrám kmene Psa a části letiště mohou být nezatopené.
Hráli: Čenda - Grass (karma 6, 1x edge), Kapitán - Martin Š. (karma 6, 1x edge), Shanee (Milan, karma 6, 1x edge)
Ráno je porada, kde se debatuje o pokračování a plánech ve Vaultu 17. Venku je zima, zamrzly dveře a poklopy ven. Vědci chtějí použít rakety SeedSeal pro teraformaci okolí Vaultu 17 a pro změnu teploty, ale nejdou otevřít dveře antény. To mají vyřešit postavy. Někdo navíc ukradl Tiché záchod a ta se dožaduje vyšetření tohoto případu. Postavy začnou pracovat na rozmrazení dveří. Čenda jde pak do leteckého simulátoru, kde se učí 2h létat, zjišťuje, že může použít kyberaktivaci ke zlepšení této dovednosti. Kapitan jde sledovat filmy a paří hry. Večer jde do sprchy a upaří ho horká voda do obličeje. Začne vyšetřovat, kdo odmontoval z jeho sprchy regulátor teplé vody. Na kamerách nic není. Postavy se sejdou, objeví servisní šachtu, kde končí stopa z kamer, kam někdo nahrál smyčku, aby nebyl vidět. Nejdřív jdou za syntetikem, který ve Vaultu slouží jako údržbář. Ve své ubikaci paří na nahrávku rokového koncertu a hraje na eletrickou kytaru. Postavy ho vyslechnou, Čenda najde tajné místo, kde má syntetik ukrytý alkohol, drogy a cigarety, ale nic z ukradený záchod tam není. Nakonec postavy odhalí, že za krádeží záchodu a regulátoru vody stojí servisní roboti. Jdou prozkoumat servis room robotů, ale na Čendu při vstupu zaútočí opravné rameno a chce ho spálit svařovacím laserem. Postavy vyhlásí poplach, ale zaútočí na ně podivně sestavení roboti. Postavy je eliminují a vypínají proud v servis roomu. Na kapitána v kyberprostoru zaútočí neznámá uměla inteligence. Nakonec vyšetřují servisní roboty a ukáže se, že tři z nich mají svou inteligenci a nazývají se Křemíkovými bandity a snaží se pomoci Vaultu 17 doplnit potřební zdroje tím, že recyklují nepotřebné části Vaultu. O inteligenci se více postavy nedozví a Kopitán nechá Křemíkové bandity rozstřílet vojáky. Roboty pak opraví, formátují a vrací do služby. Podaří se rozmrazit dveře ze šachty v laboratoři. Kapitán vysílá ven létací popelnici. Později se podaří rozmrazit i kryt antény pro SeedSeal, ale stejně se Vaultu nedaří spojit s družicemi. Umělá inteligence říká, že budou muset použít jinou anténu. Nejbližší je na bývalém letišti, které je ale pod vodou, každopádně do jeho útrob je vstup přes chrám kmene Psa a části letiště mohou být nezatopené.
- OneIceOne
- Legatus Legionis
- Příspěvky: 751
- Registrován: 10. 1. 2009 8.20
Re: Odehrané příběhy, akt 2
24-30.10 pTB
Hráli: Čenda - Grass (karma 5, 1x edge), Kapitán - Martin Š. (karma 5, 1x edge), Shanee Milan(karma 5, 1x edge)
Postavy se rozhodnou prozkoumat letiště pod zemí, které se nachází na místě, kde býval chrám kmene Psa. Odletí na místo vrtulníkem, sebou berou pilota a potápěče syntetiky. V chodbách najdou skupinu Dětí noci (15) a vyjednají s nimi, že jsou poslové Hromového Ducha a skupina je nechá projít dále do podzemí. Od jednoho muže se dozví, že sem skupina přišla tunelem z ostrova s léčivým stromem, odkud je vyhnal Kamenná hlava, když se tam nedávno kmen Psa přestěhoval kvůli zimě. V tomto tunelu postavy nachází jednat koleje pro metro a magnetickou kolej, která je asi 3 km dlouhá a má sloužit jako rozjezdová dráha pro modul, který má dopravit lidi do vesmíru z povrchu země. Postavy se dostanou do ovládací stanice, kde aktivují proud a část dráhy. V zatopené chodbě na ně zaútočí chapadla neznámé příšery, ale postavy je zničí, takže nikoho nestáhne do trubek. Shanee dostane zprávu, že se Čistič dal do pohybu směrem k nim, takže se někde aktivoval reaktor. Čistič dorazí asi za 10 hodin od 8h ranno , kdy postavy zapojili reaktor. Shanee využije materiál z chapadel příšery na ohniska pro zabezpečení reaktoru před Čističem. Postavy najdou reaktor, ale by mohl být použit pro celou dráhu modulu, tak je nutné vyměnit vyčerpanou část reaktoru. Kapitán se snaží robotem vyměnit část, ale nedaří se mu to. Spojují se s otcem Čendy, který je operátor reaktoru ve Vaultu 17 s jeho pomocí se jim podaří s celou operací trochu pohnout. Při hledaní najdou postavy další linky do dalších Vaultů, jedná se asi o nějakou starou komunikační síť po drátech, zda bude fungovat se neví, zatím je jasné, že funguje spojení Letiště - terminál u reaktoru s Vaultem 17. Navíc postavy dostávají zprávu z vrtulníku od pilota, že se míří nějaké letadlo. Kapitán jde do vrtulníku spolu s Čendou a Shanee zabezpečuje kouzlem reaktor proti Čističi. Kapitán je ve vrtulníku a Čenda se schovává nedaleko Chrámu ve skalách. Nad chrámem přelétá lehčí ozbrojený a dva velcí létající ještěři s nějaký předmětem připojeným pasy k jejich tělům. Vrtulník se identifikuje jako jednotka z Tesla corpu a z lodi Santa Maria, postavy se zase identifikují jako Vault 17 a jednotka z lodi Archa Noemova. Nakonec vrtulník a ještěři odlétají do anomálie s jezerem na severovýchod od Chrámu.
.................................................
"Operujete mimo svůj vyhrazený prostor.
Tato oblast je pod kontrolou Archy."
Čenda Koumák
Hráli: Čenda - Grass (karma 5, 1x edge), Kapitán - Martin Š. (karma 5, 1x edge), Shanee Milan(karma 5, 1x edge)
Postavy se rozhodnou prozkoumat letiště pod zemí, které se nachází na místě, kde býval chrám kmene Psa. Odletí na místo vrtulníkem, sebou berou pilota a potápěče syntetiky. V chodbách najdou skupinu Dětí noci (15) a vyjednají s nimi, že jsou poslové Hromového Ducha a skupina je nechá projít dále do podzemí. Od jednoho muže se dozví, že sem skupina přišla tunelem z ostrova s léčivým stromem, odkud je vyhnal Kamenná hlava, když se tam nedávno kmen Psa přestěhoval kvůli zimě. V tomto tunelu postavy nachází jednat koleje pro metro a magnetickou kolej, která je asi 3 km dlouhá a má sloužit jako rozjezdová dráha pro modul, který má dopravit lidi do vesmíru z povrchu země. Postavy se dostanou do ovládací stanice, kde aktivují proud a část dráhy. V zatopené chodbě na ně zaútočí chapadla neznámé příšery, ale postavy je zničí, takže nikoho nestáhne do trubek. Shanee dostane zprávu, že se Čistič dal do pohybu směrem k nim, takže se někde aktivoval reaktor. Čistič dorazí asi za 10 hodin od 8h ranno , kdy postavy zapojili reaktor. Shanee využije materiál z chapadel příšery na ohniska pro zabezpečení reaktoru před Čističem. Postavy najdou reaktor, ale by mohl být použit pro celou dráhu modulu, tak je nutné vyměnit vyčerpanou část reaktoru. Kapitán se snaží robotem vyměnit část, ale nedaří se mu to. Spojují se s otcem Čendy, který je operátor reaktoru ve Vaultu 17 s jeho pomocí se jim podaří s celou operací trochu pohnout. Při hledaní najdou postavy další linky do dalších Vaultů, jedná se asi o nějakou starou komunikační síť po drátech, zda bude fungovat se neví, zatím je jasné, že funguje spojení Letiště - terminál u reaktoru s Vaultem 17. Navíc postavy dostávají zprávu z vrtulníku od pilota, že se míří nějaké letadlo. Kapitán jde do vrtulníku spolu s Čendou a Shanee zabezpečuje kouzlem reaktor proti Čističi. Kapitán je ve vrtulníku a Čenda se schovává nedaleko Chrámu ve skalách. Nad chrámem přelétá lehčí ozbrojený a dva velcí létající ještěři s nějaký předmětem připojeným pasy k jejich tělům. Vrtulník se identifikuje jako jednotka z Tesla corpu a z lodi Santa Maria, postavy se zase identifikují jako Vault 17 a jednotka z lodi Archa Noemova. Nakonec vrtulník a ještěři odlétají do anomálie s jezerem na severovýchod od Chrámu.
.................................................
"Operujete mimo svůj vyhrazený prostor.
Tato oblast je pod kontrolou Archy."
Čenda Koumák
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- OneIceOne
- Legatus Legionis
- Příspěvky: 751
- Registrován: 10. 1. 2009 8.20
Re: Odehrané příběhy, akt 2
Hráli: Čenda - Grass (karma 7, 1x edge), Kapitán - Martin Š. (karma 7, 1x edge), Shanee Milan (karma 7, 1x edge)
- Z letiště vedou pevné linky někam, co je označeno v technické dokumentaci jako Vault 13 a 14 a jsou aktivní.
- K reaktoru dorazí Čistič, ale postavy vypnou reaktor a Čistič zůstává na místě, později Shanee dokončí ochranné kouzlo, které je okolo reaktoru na letišti.
- V reaktoru postavy bojují s chapadlem velké chobotnice a levitujícími malými chobotnicemi, jednu zajme létající popelnice a později je odvezena do laboratoře Vaultu 17 na zkoumání.
- Je doplněný reaktor a dá se použít pro start modulu do vesmíru.
- Čenda ve skladu najde 60 výbušných nábojů do pušky, Kapitán dva dermy a Shanee informace, kde je její kmen.
- V modulu pro let do vesmíru postavy najdou 4 obleky pro kosmonauty a v nich 4 kostry.
- Modul nemá normální pilotovací rozhraní, ale jen šutr s runami a k jeho aktivací se musí doplnit 5 krystalů do pohonné jednotky.
- Postavy opustí letiště s letí zpět do Vaultu 17
- Z letiště vedou pevné linky někam, co je označeno v technické dokumentaci jako Vault 13 a 14 a jsou aktivní.
- K reaktoru dorazí Čistič, ale postavy vypnou reaktor a Čistič zůstává na místě, později Shanee dokončí ochranné kouzlo, které je okolo reaktoru na letišti.
- V reaktoru postavy bojují s chapadlem velké chobotnice a levitujícími malými chobotnicemi, jednu zajme létající popelnice a později je odvezena do laboratoře Vaultu 17 na zkoumání.
- Je doplněný reaktor a dá se použít pro start modulu do vesmíru.
- Čenda ve skladu najde 60 výbušných nábojů do pušky, Kapitán dva dermy a Shanee informace, kde je její kmen.
- V modulu pro let do vesmíru postavy najdou 4 obleky pro kosmonauty a v nich 4 kostry.
- Modul nemá normální pilotovací rozhraní, ale jen šutr s runami a k jeho aktivací se musí doplnit 5 krystalů do pohonné jednotky.
- Postavy opustí letiště s letí zpět do Vaultu 17
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.