Běhy z roku 2053

Moderátor: OneIceOne

Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2053

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: 11. Června 2003, 4,5 hodin
Čas ve hře: 18. Září 2053
21) Pomoc lidem znamení vlka
Gamemaster: Petr
Hráli: Ninja (Libor), Doktor Houba (Viktor), Fiona (Martin Š.)
Ninja se vrací ze své celodenních toulky, kdy se poslední dobou snaží nalézt společenstvo, kde by mohl provést svojí iniciaci. Pořádně ho to už sere, protože není vůbec úspěšný. Před jeho domem na Chodově ho zataví chlapík, který se mu představí jako pan Slandinov, obchodník se sečnými zbraněmi z této čtvrti. Nabídne mu práci, která spočívá ve vyřešení války gangů. Obchodník má totiž svůj krám na inkriminovaném náměstíčku a obává se o svůj majetek. Podobně jsou ještě úkolováni Fiona a Doktor Houba. Ty kontaktuje čínský obchodník Zing za stejným účelem. Postavy se setkají a spojí. Jde o to, že podle obchodníků se gang Dech tesáku snaží násilím převzít území Modrých Andělů, v kterém jsou právě jejich obchody. Postavy se snaží v Hájích najít Dech tesáku. Po nočních návštěvách klubu je nenacházejí. Fiona jde obhlídnout místní parky. U jednoho najde znamení používané kmeny, ve kterých se vyskytují zakázané paradruhy. Dále najde stopy vedoucí do parku, kde slyší nějaké bubnování. Tam se vydají o chvíli později. Potkají skupinku lidí sedící u ohně. Postavy se s nimi vybavují a nezdá se jim, že byla tato skupina nějak agresivní. Druhý den skupinu postavy sledují. Jelikož neví co dál, vyvolají postavy konflikt mezi Modrými Anděly a druhou skupinou. K potyčce nedojde. Potom Melisa, vůdkyně Dechu tesáku, postavám objasní, že Slandinov obchoduje se zakázanými paradruhy a při jednom obchodu se k němu dostali i její druhové. Chce je pouze osvobodit či vykoupit. Slandinov však nechtěl ani slyšet a zaplatil Andělům, aby ho chránili před Dechem tesáku. Postavy souhlasí s pomocí Melise a jejímu druhu. Po následném vyjednávání postavy od Slandinova oba lidi vykupují. Melisa jim na oplátku prozrazuje místo, kde nalezla zlatou sošku, kterou postavy vykoupily její druhy. Říká však, že tohle místo je špatné a nedoporučuje tam chodit.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2053

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: 22. Června 2003, 5,5 hodin
Čas ve hře: 23. Září 2053
22) Časoprostorová příhoda s rokem 1968
Gamemaster: Petr
Hráli: Ninja (Libor), Doktor Houba (Viktor), Fiona (Martin Š.), Rudolf (Mates)
Zemřeli: Doktor Houba, Rudolf
Doktor Houba se snaží najít někoho, kdo by mohl mít kontakt na stínovou betakliniku. Po delší době ho kontaktuje Jahodová a dává mu kontakt na nějakého pana Dráčka. Ve skutečnosti se jedná o doktora, kterému se říká ve stínech Skalpel. Doktor Houba má štěstí, a protože je ze stejné branže, tak jde vyjednání okolností dobře, ale stojí ho to 50000 yenů. Ninjovi se pořád nedaří sehnat skupinu na iniciaci. Postavy se sejdou a chtějí se vydat na místo, které jim ukázala Melisa. Dopraví se tam Rudolfovým novým vznášedlem. Na místě zpozorují dva duchy, kteří s postavami nechtěli komunikovat. Postavy prohledávají místo. Doktor Houba nalézá pod trsy trávy nějaký kovový výběžek. Postavy ho odkryjí a s údivem zjišťují, že před sebou mají korodující tank z roku 1968. Rudolf začíná plánovat, jak bude jezdit s tankem po městě a střílet z kánonu. Dále odkrývají postavy železobetonovou plochu, dvě kostry a vchod do podzemí. Postupují dolů a dojdou do nějakého starého dolu. Chtějí sjet dolu, ale generátor je rozbitý. Po jeho opravení sjíždějí dolu kromě Doktora. Fiona má špatný pocit. Cestou nacházejí postavy další kostry. Ninja začíná polemizovat o zkurvenejch nemrtvejch" straší ostatní. Postavy prohledávají důl a přitom narazí na kostru, u které je rádio. Ninja ho zkouší ze srandy postit a mluvit do něj. Jaké je však jeho překvapení, když mu někdo začne nesmyslně odpovídat. V té chvíli to začne.

Doktor s běžci dole ztratí spojení a venku slyší, jak sem jedou nějaké těžká vozidla. Proplíží se ke vchodu a vidí, jak zde zastavuje 5 starých tanků a dvě V3esky. Vyskakují z nich nějací vojáci ve starých uniformách. Postavy (i hráči) začínají panikařit. V dole postavy slyší zvuky, jako by tu pracovali normální lidičky. Postavy však nikoho nevidí. Chtějí uprchnout z dolu ovšem cestu jim zatarasí vojáci ve starých uniformách. Postavy jsou rychlejší, a tak pří ústupu Rudolf sesmaží pár vojáků. Prchající postavy jedou výtahem, na který v zápětí dopadne granát. Výsledkem je zřícený výtah a spadlý strop, který zavalil přístupovou cestu. Postavy se zachraňují výskokem z výtahu. Postavy následně prohledávají celé spodní patro. Přitom jim dojde, že se zde z nějakého důvodu opakuje čas a prolínají různé časové roviny. Vrcholem je, když postavy uvidí samy sebe při činnosti jimi dělané před několika minutami. Ninja si všimne, že nějací viditelní vojáci táhnou někam do dolu. Je to bedna, chtějí něco vyhodit do vzduchu. Sleduje je a dochází k malému otvoru ve zdi. Z otvoru vylézají dvě červené skřetovité postavy, ale v realitě postav. Zabíjejí vojáky, pak padnou do bezvědomí. Je to zaviněno velkým náporem na smysly, kvůli pokládaní se různých časových realit. Tento děj se zrychluje. Ninja vpadne otvorem ve zdi do malé kruhové místnosti, kde uprostřed svítí červená koule. Fiona zatím jinde v dole neví co má dělat, a tak se na poslední chvíli promění v dým a pomocí malé větrací šachty se dostává na povrch. Na povrchu je totální klid, což Fioně klidu nepřidá.

Rudolf a Doktor Houba se v tuto chvíli potácí dolem a hledají únikový východ, protože tuší, že je to v hajzlu. Ano, mají pravdu, Ninju náhle polapí strašlivá bolest hlavy, začne se potácet směrem ke kouli, která začíná silně pulzovat. Dotkne se jí a zjistí, že se jí dá někam projít, nemešká a vrhá se do neznáma. Rudolf a Houba se najednou zastaví na místech a neví o sobě. O několik nanosekund později oba zmizí. Vše se uklidní, ale jejich mrtvá těla dopadají na podlahu klidného dolu. Fiona peláší od starého dolu pryč a poté se vrací do Prahy. Nejzajímavější jsou následující dny pro Ninju.

Proskočil koulí, spadne na mýtinu, která je obklopená lesem. Neví co se děje, a kde je. Vydá se do lesa. Hladem netrpí, protože má zásoby vojenských balíčků. Po nějaké době dojde k osadě, která je obklopená dřevěnou palisádou. Tam vleze a napadne ho nějaký chlapík cepem. Vesničané se s ním domluví, že mu umožní pobyt ve vesnici. Vesnici však sužují přepady tajemných bytostí z hor. Ninja přislíbí pomoc vesnice, a když bytosti znovu přijdou, tak je v krutém boji zabijí. Vesničané jsou šťastní a poradí Ninjovi, kde je větší civilizace. Ninja doráží do větší vesnice. Tam se v hospodě, za zapalovač a několik chutných vojenských balíčku s jídlem doví, že se v hospodě se již dvakrát objevil cizinec, který přinesl podobné kouzelné věci. Ninja nakonec objeví stopy do hor. Cestou skalní soutěskou šlápne na drátovou past s granátem, ale jelikož je to ork, tak přežije. Pokračuje dál a najde člověka, který je rozhodně z roku 2053 a ne z této pustiny. Ten mu vysvětlí, že zde pracuje pro nějakou korporaci, těží zlato a víc mu neprozradí. Ninja se však chce dostat domů. Chlapík mu sdělí, že dokáže otevřít dimenzionální portál zpět do roku 2053, ale až za 14 dní. No Ninja si alespoň krátí čas tím, že si kutá zlato v zapadlém dole. Když se pak vrátí do roku 2053, prodá zlato. Stává se z něj poměrně bohatý ork.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2053

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: 16. Srpna 2003, 4,5 hodin
Čas ve hře: 10. Října 2053
23) Setkání s projektem Genesis II.
Gamemaster: Petr
Hráli: 1/2 běhu Ninja (Libor) + 2/2 běhu Pán Noci (Libor), Jana posléze se připojují Klára (Honza)
Zemřeli: Jana
Janu kontaktuje ZD. Ten chce, aby zjistila co se stalo s člověkem jménem Tomáš Verner. Jede na adresu jeho bytu, ale zjišťuje, že neví jak se dostat dovnitř, jelikož elektronikou zámkem nepohne. Mezitím neznámý člověk nabídne peníze Ninjovi, pokud mu přinese čip od Tomaše Vernera. Ninja doráží před jeho dům. Tam však zahlédne někoho, jak se hrabe v zámku (Jana). Ninja po ní chce skočit. Ta mu však utíká, ale ne na moc dlouho, kdy ji Ninja omráčí. Pak jí odtáhne do nedalekého parku a vyzvídá, co dělala se zámkem. Nadávky a velké ego však Ninju naserou a Janě zlomí vaz. Potom se sám rozhodne, že se podívá do toho bytu. Leze tedy na barák, ale hromosvod i kostky jsou svině, padá z 18 metrů. Je to kruťák a karmí, takže si nakonec poleží v nemocnici.

Do hry se dostávají další běžci. Kláře zavolá Irena - její dohazovačka kšeftů, že na něco kápla, a že by se to dalo udělat jako bokovka. Chce aby přinesla čip od Tomáše Vernera, ale neví, kde bydlí. Ten ho prý pronesl z korporační zóny korporace C.Y.S. Chodí prý rád do malého baru Es. Tam Klára asi po dvou denním pátrání zjistí, kde bydlí. Mezitím panu Noci nabídne Hazrid, prodavač ohnisek, práci. Chce, aby mu přinesl vzorek stvoření, které viděl v jedné své astrální vizi. Hazrid odkoupil totiž plánek výskytu tohoto tvora od krysaře za stok. Pan Noci se vydá do stok a nalezne fanatického krysího šamana. Ten mu v hádankách prozradí, že bytost kterou hledá, chodí trubkami do bytu ve třetím patře. Tam se taky Pán Noci vydá. Dveře propaluje jeho věrný elementál. V bytě nachází elektrickým výbojem usmaženého Vernera, ale nic jiného. Rozhodne se zde počkat na onoho návštěvníka, když bude mít štěstí. V téže chvíli přichází Klára. Všímá si propáleného zámku. Po asi hodině vyjednávání se postavy dohodnou na spolupráci. Klára v bytě najde tajnou kazetu s čipem, co měla dostat a ještě průhlednou gelovitou hmotu, která určitě nepochází z bytu. Klára má tím pádem po kšeftu. Pán Noci jede za Hazridem, že si neví rady a ten mu poradí ať ještě jednou navštíví krysího šamana. Pán Noci ho najde ležícího mrtvého ve stoce. Je usmažený elektřinou. Vidí, jak se ze stoky zvedá ženská postava z průhledné kapaliny. Chvíli na sebe koukají a nakonec se chce pán Noci vypařit. Genesis je ale rychlejší a začne s ním bojovat. Zakrátko je pán Noci paralyzován elektrickým proudem do bezvědomí. Za chvíli se probouzí s vysátou esencí. Genesis tam není.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2053

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: 16. Srpna 2003, 5,5 hodin
Čas ve hře: 18. Srpna 2053
24) Ochrana pana Novotného
Gamemaster: Petr
Hráli: Oskar (Petr), Klára (Honza), Pan X (Michal)
Postavy jsou najaty na ochranu deckera pana Novotného. Postavy ho mají po jeden týden ukrýt, ale problém je, že musí být 8 hodin denně napojený na matrix. Postavy si ho vyzvednou. Ubytují se v malém hotelu. Tam naplánují, že odsaď zmizí o půlnoci, aby tak uprchly svým pronásledovatelům, kterých si zatím nevšimly. Všichni čekají a hlídají. Oskar se jde podívat dolu, pak sleduje vchod do motelu. Postavami podplacená recepční jim hlásí, že se po nich někdo ptal, a tak získají popis útočníků. Jednoho zahlédne Oskar, jak vbíhá do hotelu s granátem. Takže se vydává z ním. Je ráz na ráz. Klára má hlídat dveře, ale nechá hodit do pokoje plynový granát. Pan X otvírá okna, naproti jsou ostřelovači. Koupí dávku z pušky. Postavy v pokoji se dostávají do špatné situace. Oskar se objeví za dveřmi a mlátí typa, co tam hodil granát. Ten má vestu a tlustý tělo, a tak to jde blbě. Týpek si po chvíli rozmyslí to mlácení a dekuje se do vyššího patra. Toho využívá Novotný a probíhá plynem, který ho omráčí a za ním si to zopakuje Klára. Oskar bere Novotnýho přes rameno a běží s ním dolu do sklepa, kde mají postavy vymyšlenou únikovou cestu. Klára zatím kryje schody do vyšších pater. Pak skoro Kláru zastřelí týpek ze střechy, když se snaží vyběhnout hlavním vchodem. Ve sklepě má Oskar štěstí a nalézá vchod do kanalizace. Tam na poslední chvíli postavy zmizí i s deckrem a tím zamezí jeho popravě. Dál se již útoky neopakují.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2053

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: 26. Srpna 2003, 7 hodin
Čas ve hře: 26. Října 2053
25) Cesta do bratrstva Rudého meče
Gamemaster: Petr
Hráli: Ninja (Libor), Harpyje (Viktor), Hex (Ondra)
Ninja si hoví poslední den v nemocnici. Tam ho navštíví podivný elf Maxim se svým přítem Tronvalem. Ninja se dozvídá, že Maxim je z nějakého bratrstva. Toto bratrstvo má něco společného s fyzickými adepty, kteří do něho mohou vstoupit a využívat jeho výhod pří svých cvičeních a rozmluvách z duchy. Ninja je nadšen, protože toto hledal několik měsíců. Maxim mu sdělí, že pokud má být přijat, musí bratrstvu přinést magickou sošku dvouhlavého draka s velkým rubínem. Tu si před nedávnem přivezl jistý Tomáš Smrček, vedoucí katedry pro magické artefakty z Magické akademie v Brně. Soška je původem z Číny. Ninja dostává fotku sošky. Příští den Ninja vysmrdí z nemocnice a najímá čaroděje Hexe a deckerku Harpyji. Harpyje přes matrix zjišťuje informace o Smrčkovi. Postavy odjíždí do Brna.

Na nádraží si Harpyje všimne, že je někdo sleduje. V Brně se tato příhoda opakuje a postavy po chvilce týpka chytí. Chvíli ho vyslýchají, ale zanedlouho sem přiběhnou další tři podobní. S těmi se vypořádá Ninja. Posléze se běžci dozvídají, že tyhle týpci jsou z kmene Dvouprstého ptáka a chtějí získat sošku. Postavy se s nimi nakonec dohodnou, že je nechají na živu, když zanechají hledání sošky. Dále jdou obhlédnout Smrčkův bejvák. Ten najdou, ale když se dostanou dovnitř, je vše vzhůru nohama a na zdech jsou divné malby a znaky. Hex zjišťuje, že tu někdo chtěl provést ohnivý rituál, který se nezdařil. Naleznou zde také ohořelý zapalovač podle něhož vytipují místo, kde by mohl být zakoupen. Poté se postavy angažují chviličku na Magické univerzitě v Brně, kde hledají informace o Smrčkovi. Najdou tam však jen jeho spolupracovníka, který jim sdělí, že Smrček má dovolenou a dá jim číslo na jeho mobil. Ninja navrhuje vystopovat Smrčka pomocí mobilu a jeho signálu. Jenže nikdo nevlastní potřebnou elektroniku, a tak se postavy rozhodnou, že to zkusí přes Komunikace souměstí. To však nedopadne nejlíp. Hex navrhne, dostat se do budovy pomocí jeho neviditelnosti. Takže se tam vydá s Harpyjí. Vše jde dobře až do doby, něž je zahlédne jeden úředníček. Harpyje (hlavně hráč) to nějak nevytuní s kecama okolo, a tak s Hexem musí prchnout z budovy. Hex potom na vlastní pěst zavolá úředníčkovi, který je viděl a chce ho přesvědčit, aby jim něco zjistil za docela slušný prachy. Jenže na schůzce, kde není jištěn kámošema se to zvrtne a Hex je zatčen policií. Následně je odsouzen za uplácení a narušení korporační bezpečnosti.

Zbylé postavy se dále vyptávají v obchodě, kde mohl být zakoupen onen zapalovač, a tam dostanou typ na protější hotel. Číňani večer odjíždějí. Zastavují v opuštěné obytné zóně Brna. Ninja je sleduje, ale zahlédnou ho. Dojde k boji, kde Ninja bojuje holejma rukama, proti třem hodně vostrejm týpkům. Ninja je Ninja, a tak za chvíli ležej všichni v bezvědomí na chodníku. Se skupinou Číňanů byl jistě jejich kouzelník, který se před tímto bojem někam ztratil. Ninja ho sleduje a dojde kanalizací do malé místnosti. Kde zrovna ohnivý elementál smaží ochranku nějakého človíčka, který se v hysterickém strachu krčí v rohu. Našeho milého šamana zahodí Ninja nožem a je po všem. Nakonec postavy zjistí, že tohle je Tomáš Smrček, který se zde skrýval před Číňany. Po chvíli jednání je Smrček ochoten vyměnit sošku za likvidaci Číňanů, což však Ninja již zařídil, a tak se postavy můžou vrátit. Jenže po Harpyji pátrá policie ve spojení s událostí v Komunikacích, takže se do Praglu vrací jenom Ninja. Ten předá sošku Maximovi a druhý den je přijat do bratrstva Rudého meče, kde proběhne zasvěcovací rituál. Ninja se může v klidu iniciovat.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2053

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: 7. Září 2003, 7,5 hodin
Čas ve hře: 13. Listopadu 2053
26) Toulka po zakázané zóně
Gamemaster: Petr
Hráli: Ninja (Libor), Harpyje (Viktor), Fiona (Martin Š.)
Maxim požádá Ninju, aby pomohl člověku jménem Ondřej. Má to v budoucnu být nový člen bratrstva. Přicestoval odněkud z území severních kmenů. Tam odtud si přivezl vzácný artefakt, který chtěl prodat v Praze a tím si zajistit identitu a vstup do bratrstva. Ondřej kontaktoval Maxima pouze jednou a prozradil mu, že se bude vyskytovat v severní zakázané zóně na rozhraní Suchdola a Roztok, dokud si neobstará legální OIČ. Ninja se tam má vydat a najít ho. Mezitím se Fiona vrací z Čimic, kde kupovala nějaké magické serepetičky a je svědkem boje. Nějakého člověka pronásledují čtyři lidé malého vzrůstu. Jedno z nich zastřelí, pak se boj přesune do jednoho vymláceného obchodu. Odtamtud za chvíli prchají zbylí dva liliputi. Fiona se rozhodne zjistit, co se stalo onomu týpkovi. Zjistí, že leží na zemi a mele z posledního, snaží se ho uzdravit, ale neovládá potřebné zaklínadlo. Řekne, že kousek kamene se nesmí dostat do něčích rukou, a pak si umře. Fiona u něj nalézá malou kamennou ručičku, jako by část něčeho většího. Ninja nakonec volá Fioně a Harpyji, která se mezitím dostala z Brna zpět do Prahy. Postavy se vydají do zakázané zóny.

Tam projdou. Když se chtějí dostat do Roztok, Ninja skoro šlápne na minu nebejt Harpyje. Postavy zjišťují, že vlezly do staré vojenské zóny, která byla zaminovaná. Postavy se tedy vrací do města a shání detektor kovu. Potom se vrací do Roztok a v jedné ulici narazí na automatický, obranný kulomet. Jelikož se Harpyje neumí plížit, senzory kulometu si jí všimnou a nebejt vesty, tak je z ní žrádlo pro krysy. Systém ještě přivolá vojenský vrtulník, ale postavy se schovají do ruin kanálu, a tak vrtulník mizí. Fiona vyléčí Harpyji a pokračují dál. Za pár minut narazí na zabarikádovaný dům. Dozvědí se, že tam přebejvaj nějaký squateři, a že tam žil taky Ondřej, po kterém postavy pátrají. Hledají dále a přejdou ze zakázané do aktivní vojenské zóny. Tam se rozdělí. Fiona má štěstí a najde roztrhaného Ondřeje. Tam zase skoro vyletí do luftu ona, když chce vzít Ondřejův velice těžký batoh ze země. Je totiž na odjištěné mině a zatěžuje jí. Jenom díky karmě a přehozené brutální pasti proti inteligenci si toho Fiona včas všimne a vezme z batohu jen druhou část magického artefaktu. Mezitím Harpyje a Ninja na druhé straně skládky vystopují místo, kde se utábořilo asi 25 malých lidiček. Postavy se znova sejdou a uvažují, zda onen kmen může mít další časti záhadného artefaktu, a jak ho případně zlikvidovat. Když se poté Fiona sejde se šamanem kmene v astrálu, tak zjistí, že kmen pátrá po částech jakési koruny. Nakonec se postavy rozhodnou prodat jednu část artefaktu za 5 kilogramů zlata a druhou si do budoucna nechat. Bohužel zatím nevědí, na co jim bude.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2053

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: 14 + 19. Září 2003, 5 hodin
Čas ve hře: 23. Listopad 2053
27) Šlohli drogy
Gamemaster: Petr
Hráli: Ninja (Libor), Harpyje (Viktor)
Ninja a Harpyje se sejdou v baru a o něčem se baví, když do baru vtrhnou tři chlápci z Yakuzy. Odprásknou barmana a vtrhnou do zadní časti baru, kde se chvíli střílí. Pak vyběhne nějakej chlapech a koupí dávku ze samopalu, upustí jakousi tašku. Harpyje s Ninjou se rozhodnou onu tašku vzít a vysyčet z baru dříve, než se začne někdo zajímat. V tašce najdou balíčky plné fialových kuliček. Pak jedou k Ninjovi domů. Harpyje využije svého policejního kontaktu a přes policejní laborku se dozvídá, že droga má znaky velmi slabé bojové drogy. Přemýšlí o tom, že novou drogu zkusí. Po dohodě s Ninjou to odloží. Nakonec se dohodnou, že to prodaj, a tak to Harpyje vyjedná přes jednoho šmejda z gangu. Když se vydávají runneři na sraz, tak je před domem přepadnou tři ozbrojenci a chtěj po nich onu tašku. Jenomže chudáci gangsteři neví s kým mají tu čest, a tak během chviličky přijde jeden asi o 15 zubu a další dva jsou jak řešeto. Postavy zjistí, že v pytlíku s drogami byla malá štěnice. Pak runneři dojedou ke Komárovi a na sjednané schůzce prodají drogy.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2053

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: 20. Září 2003, 9,5 hodin
Čas ve hře: 30. Listopad 2053
28) Jak kanibalové přišli o korunu moci
Gamemaster: Petr
Hráli: Nijna (Libor), Harpyje (Viktor), Lišák (Martin Š.), Tom (Lukáš)
Zemřeli: Tom
Tomovi zavolá jeho kámoš a poprosí ho o záskok v jeho práci. Jde o dělání vyhazovače v baru Puškin. Tom se další večer potlouká v klubu. Mezitím si Lišák kupuje od svého dealera dávek Fialových lištiček. U baru ho navštíví mladý feťáček, a přesvědčuje ho, aby mu prodal dávku za směšný prachy. Z toho se vyvine bitka a Lišák feťáčka zmlátí skoro do bezvědomí. Lišák má smůlu, objevují tři kámoši onoho feťáka. Toto řeší Tom, protože je to podsaditý trpaslík a feťáci se ho bojí. Před zavíračkou nějakej týpek donese Lišákovi zprávu, že na něj někdo čeká na protější zastávce autobusu. Lišák se dohodne s Tomem, aby mu dělal ochranku. Tam najdou nějakého člověka, kterej je zřejmě mrtvej a okradenej. Lišák najde čip.

Mezitím na jiném místě Prahy přijde Ninja do domu bratrstva a nachází tam zprávu od Maxima. Ten zjistil podrobnější informace ohledně koruny. Dává Ninjovi typ na chlápka, který je vykradačem hrobu a o korunu se zajímá. Má se nyní vyskytovat v Praze a shánět nějaké ilegální vybavení v oblasti baru Puškin. Má u sebe mít jakýsi čip s podrobnějšími informacemi o umístění koruny. Sejde se s Harpyjí a jedou do Puškina. Události se sejdou, jak se sejdou. Když Lišák končí s prohlídkou člověka, tak se na druhé straně vynoří 10 týpků. Jsou to fanoušci Brna, které zrovna prohrálo s Novou Prahou. Některý z nich mávaj železnými tyčemi a mají bojovnou náladu. V tu chvíli se na náměstíčku vynoří taxi s Ninjou a Harpyjí. Těm 10 zevlům se náramně zalíbí Tomova Octavie 2052. Urazej zrcátko, rozbijou přední světla a promáčknou přední plech. Toma to rozčílí a vrhne se proti nim. Ninja to pozoruje z taxíku, nedá mu to a jde vyrovnat síly na 10:2. Výsledkem jsou 4 zevlové na kusy, 4 ležící v bezvědomí a 1 plus 3/4 (nemá ruku) utíká uličkou pryč. Mezitím se Harpyje dohodne s Lišákem, dá ji čip. Na čipu Harpyje a Ninja naleznou záběry a informace o koruně a o kmenu lidojedů z severovýchodu Polska, který ji vlastní. Postavy se rozhodnou pro cestu automobilem, protože nemohou sehnat vrtulník. Harpyje ještě využije svého nového decku a vymazává si záznam z policejního rejstříku. Během dalšího tejdne trochu vylepší Tomovu Octávku a vyráží. Projíždí severními skládkami, ale mají smůlu. Narazí minové pole a hlídkujícího robota. Tom však stihne ujet. Potom se ještě musí schovat před vojenským vrtulníkem. Dále musí zaplatit za přejezd dálničního mostu. Pak konečně dorazí na místo a zaparkují u jezera nad vesnicí kanibalů. Zahlédnou nějaké kruhy na hladině. Ninja se chce proplížit do kostela, který je uprostřed vesnice a měla by tam být ukrytá koruna. Proplíží se k malé budově, kde zaslechne rozhovor tří hlídkujících kanibalů. Baví se o nějaké kreatuře, které se hrozně bojí a šamanovi, který jí telepaticky ovládá, aby nenapadla vesnici. Pak Ninja pokračuje do kostela. Tam kupodivu nenajde žádné stráže. Jde se podívat do dolních prostor, kde najde akorát zrcadlo. Tam najednou uslyší vnitřní hlas, který se dotazuje, zda je ten pravý a poté vystoupí jeho obraz z onoho zrcadla, které se začne podivně vlnit. Následuje krutý boj, kde dostane pravý Ninja na prdel a vážně omráčený se rozhodne proskočit rozvlněným zrcadlem. Spadne do místnosti s úplnou tmou. Harpyje a Tom pozorují táboráček, kmen lidojedů a jejich šamana z bezpečné vzdálenosti. Zjistí, že se najednou začalo ve vesnici něco dít. Šaman gestikuluje a lidojedi se začínají rojit ze stanů. Tom bere svojí brokovnici, granáty a jde z toho vysekat Ninju. Naběhne tam a po chvilce rozstřílí prvních pár kanibalů. Nějaké zahodí granátem. Chce zabít šamana. Ten je ale rychlejší, a tak ho usmaží brutálním manovým bleskem. Harpyje se tam sama bojí, tak čeká co bude. Najednou za sebou uslyší nějaký zvuk, což jí zachrání život. Když se obrátí, tyčí se nad ní velký had, který asi vylezl z jezera. Harpyje je rychlejší a nebohý had nepočítal s možností, že jeho zamýšlená večeře bude mít samopal. Toma nějací kanibalové zatáhnou do budovy na jihu a tam ho hlídají. Harpyje se proplíží do místa, kde muže lépe sledovat danou situaci. Tam jí napadnou dva kanibalové. Po chvilce jsou eliminováni jejím samopalem. Netrvá dlouho a osvobozuje ze zajetí trpaslíka. Pak se jde podívat do kostela. Při prohledávání podzemí na ní však vyběhne stín Ninji a svede s ní krutý boj. Harpyje ho ve tmě nemůže sestřelit, a tak ji nakonec odešle do bezvědomí. Skutečný Ninja zatím prohledá s baterkou místnost a nalézá jakousi necelou korunu. Pak k němu promlouvá nějaký hlas a přesvědčuje ho, aby odešel bez koruny jinak démon zabije Harpyji. Ninja sbalí korunu a projde zpátky. Tam uvidí dva kanibaly s noži nad Harpyjí a svého dvojníka. Ten ho napadne. Ninja se mu však vysmekne, saltem přeskočí kanibaly a utíká ven z kostela. Za sebou uslyší jen hrozivý skřek a tříštění zrcadla. Pak se vrací pro Harpyji. Harpyje měla štěstí, protože démon slupnul ony dva chutné kanibaly (měli hodně esence) a jí jenom oblízl. Postavy nakonec nasedají do auta a odjíždějí do Prahy. Trpaslík však umírá, protože mu nikdo nezajistí včasnou péči.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2053

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: 17. Říjen 2003, 4 hodin
Čas ve hře: 8. Prosince 2053
29) Sestavení Koruny moci
Gamemaster: Petr
Hráli: Nijna (Libor), Harpyje (Viktor)
Ninja a Harpyje se vrátili do Prahy. Pokouší se něco zjistit o Koruně moci. Ninja nejdříve volá Maximovi, ale ten o tom nic dalšího neví. Tak to nechá na Harpyji a jde si válet šunky. Harpyje brouzdá matrixem a na jednom z chatu zjišťuje, že do Prahy přicestoval známý sběratel artefaktů Van Duriken. Dál zjistí, že sebou přivezl svou sbírku sošek a tuto sbírku zapůjčil asi na 14 dní Magické akademii. Přístup k této sbírce mají pouze členové archeologických a historických klubů. Nakonec na jedné fotografii pozná část Koruny moci. To referuje Ninjovi. Postavy zvažují, jak mohou onu část získat. Harpyje se nabourá do kamerového systému akademie a zjistí, že exponáty jsou celkem slušně chráněné. Dál Ninja přemýšlí o dočasné dráze archeologa, ale zavrhuje to kvůli nedostatečnému vzdělání. Postavy tedy plánují únos Van Durikena. Přes Magickou akademii zjišťují, že je ubytován v Corinthia hotelu. Chvilku obhlížejí situaci. Van Duriken má asi 3 členy ochranky a svojí ženu. Postavy se nakonec rozhodují, že se pokusí onen kus koupit. Harpyje si domlouvá obchodní schůzku s Van Durikenem. Úsměvná je situace, kdy jsou Harpyje a Ninja vyhozeni z restaurace v Corinthia hotelu kvůli nevhodné večerní robě. Ninja koupí onu sošku za 100.000 yenů. Když konečně postavy dají Korunu moci dohromady, Ninja si ji nasazuje ve svém bytě na hlavu, nic se neděje. Takže Ninja nadává. Postavy dále najímají pana Smrčka. Ten korunu prohlédne a vyhledá o ní nějaké informace. Jde o to, že čaroděj jménem Vandalf zkoumal Korunu moci v roce 2034. Byl jediný, kterému se povedlo prohlédnou její zvláštní auru. Smrček ještě zjistí, že Vandalf by se měl vyskytovat v nějakém sanatoriu severozápadně od bývalého francouzského města St. Quentin.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2053

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: 19. Říjen 2003, 8 hodin
Čas ve hře: 12. Prosince 2053
30) Sestavení Koruny moci
Gamemaster: Petr
Hráli: Harpyje (Viktor), Nijna (Libor), Kenny (Mates)
Ninja se rozhodne jet do Francie, aby konečně rozlousknul tajemství Koruny moci. Přes barmana se pokouší sehnat někoho, kdo by ho tam dopravil. Na scéně se objevuje poprvé Kenny, který před několika dny vylezl z basy. Ninja tedy Kennyho najme, aby ho tam dopravil. Chtějí letět Kennyho vrtulníkem, ale ten je hrozně roztřískaný, takže zvolí raději automobil. Ke skupině se ještě přidá Harpyje, to víte, ve třech to jde vždy lépe. Kenny zařídí přes své kontakty průjezd celnicí. Během cesty se nic neděje. Postavy dorazí asi po devíti hodinách k Paříži. Kenny nechce vjet dovnitř kvůli zbraním v automobilu. Dovnitř se tedy vydávají Harpyje a Ninja. Po chvilkovém debatování u celnice (nikdo neumí francouzsky), jsou vpuštěni dovnitř. Tam Ninja Harpyji kupuje jazykový čip a tím jazykové útrapy končí. Dál se postavy vydávají na severozápad k St. Quentinu. Při průjezdu Kennyho senzory zmerčí dva blížící se vrtulníky, a tak se postavy i s automobilem skovávají pod nejbližší stromy. Jeden vrtulník přelétne, ale druhý automobil objeví. Postavy se vzápětí dozvídají, že jsou ve vojenské zóně, kde se bojuje a musí se prokázat, protože jsou považováni za povstalce. Postavy se rozhodnou raději vrtulník sestřelit. Vše řeší Kenny a jeho ganón. Potom z místa raději rychle mizí. Postavy pokračují podél řeky Oise, kterou musí někde překročit. Hledají proto most. Když se k jednomu přiblíží, sledují, jak most chtějí překročit dvě armádní vozidla. Most v zápětí bouchne a tři čtvrtiny ho spadnou. Hned potom se tam začnou rojit vojáci. Ninja a Harpyje se rozhodnou řeku přeplavat, protože Kennyho nápad na průjezd mezi vojáky se jim nelíbí. Kennymu se to jako riggrovi podaří. Má trochu poškrábaný lak od automatických pušek. Ninja plave přes řeku, která má viditelně zvednutou hladinu. Přitom zvíří nějaké kaly. Když vyleze, je celý červeno černý a následně se mu udělá blbě a pořádná vyrážka. Harpyje plave raději v chemickém obleku. Postavy poté hledají ono sanatoriu, avšak nenacházejí. Rozhodnou se tedy poptat v St. Quentinu. Tam však zjistí, že město je obsazeno nějakými povstalci. Po vyjednávání jsou vpuštěni dovnitř. Tam komunikují s velitelem města a vyjde najevo, že někdo velí povstalcům právě z onoho ukrytého sanatoria. Postavy dokážou, že sestřelily vrtulník francouzské armády a přidají nějaké granáty a peníze, získají šíleného Vandalfa do své péče. Ninja se ještě vyléčí v místní nemocnici. Postavy se tedy vracejí zpět. Musí ještě překonat řeku. Najdou další most a zjistí, že je zaminovaný. Kenny a Ninja se pokouší výbušninu zneškodnit, ale není na to expert. Nakonec Harpyje a Ninja zavrhují návrh Kennyho, který chce most rychle přejet a tvrdí, že to bouchne za ním. Postavy tedy překročí řeku asi o 80 km severněji a dostávají se zpět do Prahy. Tady najmou psychologa Klinku. Ten dostává Vandalfa za tři dny do normálu. Postavy vyslýchají Vandalfa. Ten jim vypráví o Koruně moci a přislíbí, že ji pomůže oživit.
Odpovědět