Může mít postava heavy zbraň, když se u ní píše:
Může mít postava speciální zbraň, když se u ní píše:
EQUIPMENT:
A Hybrid Acolyte is equipped with a hazard suit. They have no weapon restrictions.
Nejtemnější noc
Moderátor: OneIceOne
-
- Centurio Pilus Posterior
- Příspěvky: 279
- Registrován: 10. 1. 2011 16.36
Re: Nejtemnější noc
Premyslel jsem jeste nad tim kouzlem s formuli 2 stupne a pripada mi to hodne silne. Je to jen muj nazor. V kampani bych se vzdy ridil podle GM
Procital jsem jeste pravidla a docetl jsem se, ze je to v pdf originalu a v souborne verzi 2017 popsane ruzne.
Docetl jsem se v pravidlech pro psykery (compendium 4) jeste o 2 moznych akcich:
Maintain control (simple) - slouzi pro udrzovani seslaneho kouzla, ktere ma pokracujici efekt. Bez udrzovaciho testu kouzlo zanikne na zacatku pristi aktivace kouzelnika. K udrzovacimu testu kouzelnik prida +3
Concentrate (basic) - kouzelnik prida 1 do nasledujiciho hodu na seslani kouzla
Pokud jsem to dobre pochopil, tak kouzelnik muze seslat i 2 kouzla za kolo, pokud jsou jineho druhu. Nemuze mit seslana 2 kouzla s pokracujicim efektem.
U chaos cult wyrd powers i u Genesteleru se take pise, ze se kouzla uci jako primary skill set (tak bych to chapal, ze za 6xp se nauci 1 nahodne kouzlo a za 9xp kouzlo dle vlastniho vyberu).
Ve verzi 2017 se pise, ze je to secondary skill set.
U nekterych kouzel je napsano, ze jsou basic a u nekterych simple. Genesteleri maji jedno kouzlo i double action.
Ve verzi 2017 se da seslat vzdy jen jedno kouzlo, ktere vydrzi do seslani jineho kouzla nebo do zraneni kouzelnika. Pise se tam o hodu 12 na 2d6 pri sesilani, ktery posle kouzelnika out if action (u comp 4 se hazi na tabulku peril of warp).
I popisy kouzel jsou trochu odlisne napr. ve verzi 2017 pridava levitace jen 2 palce, ale v comp 4 pridava 3 palce.
Procital jsem jeste pravidla a docetl jsem se, ze je to v pdf originalu a v souborne verzi 2017 popsane ruzne.
Docetl jsem se v pravidlech pro psykery (compendium 4) jeste o 2 moznych akcich:
Maintain control (simple) - slouzi pro udrzovani seslaneho kouzla, ktere ma pokracujici efekt. Bez udrzovaciho testu kouzlo zanikne na zacatku pristi aktivace kouzelnika. K udrzovacimu testu kouzelnik prida +3
Concentrate (basic) - kouzelnik prida 1 do nasledujiciho hodu na seslani kouzla
Pokud jsem to dobre pochopil, tak kouzelnik muze seslat i 2 kouzla za kolo, pokud jsou jineho druhu. Nemuze mit seslana 2 kouzla s pokracujicim efektem.
U chaos cult wyrd powers i u Genesteleru se take pise, ze se kouzla uci jako primary skill set (tak bych to chapal, ze za 6xp se nauci 1 nahodne kouzlo a za 9xp kouzlo dle vlastniho vyberu).
Ve verzi 2017 se pise, ze je to secondary skill set.
U nekterych kouzel je napsano, ze jsou basic a u nekterych simple. Genesteleri maji jedno kouzlo i double action.
Ve verzi 2017 se da seslat vzdy jen jedno kouzlo, ktere vydrzi do seslani jineho kouzla nebo do zraneni kouzelnika. Pise se tam o hodu 12 na 2d6 pri sesilani, ktery posle kouzelnika out if action (u comp 4 se hazi na tabulku peril of warp).
I popisy kouzel jsou trochu odlisne napr. ve verzi 2017 pridava levitace jen 2 palce, ale v comp 4 pridava 3 palce.
- OneIceOne
- Tribunus Militum
- Příspěvky: 743
- Registrován: 10. 1. 2009 8.20
Re: Nejtemnější noc
Navrhuji úpravu traitu Blaze:
Tady bych zavedl v pravidle podmínku, že by si model mohl hodit Coolness / Willpower s postihem, pak by mohl dále dělat vlastní akce a nepobíhal by v panice. Plameny jsou hrozné, ale úplně vyřadit model z akce bez šance na hod je moc silné.
Kód: Vybrat vše
Blaze
After an attack with the Blaze trait has been resolved, roll
a D6 if the target was hit but not taken Out of Action. On a
4, 5 or 6 they catch fire – place a Blaze marker on their
fighter card. When a fighter with a Blaze marker is
activated, they suffer an immediate Strength 3, AP -1,
Damage 1 hit. If the fighter is Seriously Injured, they
attempt to put the fire out (see below). Otherwise, they are
no longer Pinned and they will move 2D6’’ in a random
direction (determined using the Scatter dice, and stopping
if they would move within 1’’ of an enemy).
A fighter with a Blaze marker cannot take any other
actions.
Tady bych zavedl v pravidle podmínku, že by si model mohl hodit Coolness / Willpower s postihem, pak by mohl dále dělat vlastní akce a nepobíhal by v panice. Plameny jsou hrozné, ale úplně vyřadit model z akce bez šance na hod je moc silné.
Kód: Vybrat vše
At the end of their activation, roll a D6, adding 1
to the result for each other Active friendly fighter within
1’’ . On a 6 or more, the flames go out and the Blaze
marker is removed. Alternatively, after they move they
become Pinned. Pinned or Seriously Injured fighters add 2
to the result of the roll to see whether the flames go out.
-
- Centurio Pilus Posterior
- Příspěvky: 279
- Registrován: 10. 1. 2011 16.36
Re: Nejtemnější noc
Silne to sice je, ale za sebe celkem chapu, ze horici vojaci behaji a hasi se. Proste plamenomet.