Já mám pocit, že jsme na tohle narazili hned v té naší první hře. A že jsme to vyřešili tak, jak to navrhuješ - že je to součástí strategie, stejně jako to, že pileováním někoho do toho boje úmyslně "zavlečeš", nebo naopak naschvál nepileuješ, abys tam další jednotku nenatáhl. Je to určitě k diskusi, ale mě to takhle přijde dobře.Shadowalker píše:V momentě, kdy je jedna jednotka v boji s dalšími 2 jednotkami, může dojít k situaci, kdy po aktivaci větší jednotky je způsobeno dost ztrát a podle pravidel si obránce vybírá, které modely musí dát pryč. Tím se může stát, že se napadená jednotka dostane z dosahu druhé jednotky, která pak bude dál než 3 palce a tudíž mimo boj. Je to regulérní strategie, nebo mučení pravidel?
To mě taky přijde dost divný.Shadowalker píše: Druhá věc je podobná. Můžou se nemrtváci zvedat i směrem dopředu? Příklad: Zabiju Sindyrovi 5 kostlivců. Ve svojí Hero fázi si je zvedne a může teoreticky udělat řetěz s povolenou koherencí 1 palec a tím se vlastně dostat o 10 palců blíž k nepříteli.
A je fajn, že jste vyzkoušeli to monstrum. Tak nějak jsem tušil, že to bude tak, jak jsi to psal - že budou křehčí, než vypadají.