Kampaň WH40K
Napsal: 24. 11. 2014 10.07
Ahoj, tak vás teda vítám v tý naší kampani WH40K
Omlouvám se, že jsem propozice k armádám nenapsal včera podle plánu, ale jsem celej nějakej ve skluzu. Takže:
Hrají Ondra, Syndir, Libor + já dělám nehráčského sparing partnera.
Kampaň bude kombinací mapové kampaně a scénářové kampaně. Na mapě bude každý z vás plnit určité úkoly, které budou předem dané, ale budete se sami rozhodovat o svých prioritách a strategii. Nebude to nic extra složitého - to se zatím vždy ukázalo jako spíše škodlivé.
Hrát se bude bohužel jen na tři kola, což je škoda, ale aspoň něco . Do budoucna se dá ale kdykoliv pokračovat, konec nemusí být uzavřený.
Bude se hrát podle nových pravidel 7. edice. Scénáře ale budou podle gamemastera - to jest mohou být s taktickými objectivy, ale nemusí.
Od vás bych chtěl jednu jedinou věc - připravit si armádu, sestávající ze tří částí, a to následujícím způsobem:
Hlavní armáda:
1) Na 1000 bodů, s tím, že HQ, Elites, Fast attack a Heavy support můžete každý zařadit vždy jen JEDNOU, troops můžete mít standartně 2 - 6. Čili kromě troopů můžete mít vždy maximálně jednu jednotku z každé kategorie - jedno HQ tam samozřejmě být musí.
2) Jsou zakázána všechna letadla - do kampaně by se nehodila.
3) Charactery - HQ je váš generál, který přechází z jedné bitvy do druhé, nehledě na jeho úmrtí. Nesmí mít žádné Relics (zas takoví sekáči v té naší fackovačce nebudou). Kromě HQ ale musí mít každá armáda (povinně) dva "hrdiny", kteří také přechází z jedné bitvy do druhé - ty si vytvoříte z NEindependent characterů (veteránští seržanti, cryptekové atp.) a pojmenujete si je. Jejich zvláštní výhodou bude, že si hází Look out sir na 2+ jako independenti. HQ a vaši veteráni budou jako jediní moci získávat různá vylepšení a proto bude potřeba, aby jste pečlivě zaznamenávali jejich "výkony" na bojišti - podle nich jim GM přidělí zvláštní schopnosti a tak se statečný nebo neobvykle odolný seržant či HQ mohou stát významnými veliteli. Kromě těchto můžete mít v armádě i další seržanty atp., ale ti nemají žádné zvláštní výhody.
5) Základní tělo armády si můžete mezi jednotlivými koly kampaně měnit, pokud budete vždy splňovat tyto parametry. Ztráty se budou doplňovat - vždy nastoupíte do každé bitvy s plnou armádou. Situace bude taková, že každý hráč bude mít zázemí, kde může doplňovat své ztráty a léčit // smontovávat své padlé hrdiny . Nemusíte proto hrát stále s tím samým a jediné, jak je možné armádu posílit, je získávat metály s vašimi hrdiny.
4) Z těchto pravidel mohou někteří z vás mít výjimky - napíšu každému zvlášť do soukromé pošty.
Pomocný sbor:
Bude fungovat podobně jako v naší Velké Vánoční Apokalypse - čili si vytvoříte zvláštní oddíl jednoho troop + transport celkem za 200 bodů, který budete moci nasadit podle instrukcí GM. K této jednotce nemůže být připojen žádný character. Tento oddíl bude vždy přicházet na bojiště z rezerv a budete dopředu vědět, jestli ho v dané bitvě budete moci nasadit, či ne. Jedná se hlavně o to, abychom byli schopni před bitvou rychle zvýšit kapacitu armády na 1200 bodů bez zbytečného přepočítávání.
Úderný tým:
Představuje malou skupinu určenou k prohledávání a plnění zvláštních misí. Sestavíte ho na 300 bodů, nesmí obsahovat HQ, ale musí zahrnovat jednoho z vašich pojmenovaných seržantů, který bude plnit roli generála.
Může obsahovat pouze JEDNU jednotku Elites, Fast Attack, nebo Heavy Support. Nesmí obsahovat ŽÁDNÉ stroje. Všechny jednotky musí mít svou základní velikost a nesmí mít více mužů, než je spodní limit jednotky (příklad - oddíl mariňáků může obsahovat právě 5 mužů, oddíl swarmů právě 3 platíčka atp.). Čili více mužů získáte pouze tím, že si koupíte více jednotek.
Máte k tomuhle nějaké dotazy? Kdyby někdo neměl dostatek modelů (Ondra), aby naplnil mé požadavky, věřím, že se dají půjčit. Jinak bych rád, kdyby armády byly co nejvíce fullpaint (i když vím, že sám možná toto pravidlo z narativních důvodů nenaplním).
Toto vlákno postupně během dneška doplním o další parametry kampaně a narativní úvod.
Omlouvám se, že jsem propozice k armádám nenapsal včera podle plánu, ale jsem celej nějakej ve skluzu. Takže:
Hrají Ondra, Syndir, Libor + já dělám nehráčského sparing partnera.
Kampaň bude kombinací mapové kampaně a scénářové kampaně. Na mapě bude každý z vás plnit určité úkoly, které budou předem dané, ale budete se sami rozhodovat o svých prioritách a strategii. Nebude to nic extra složitého - to se zatím vždy ukázalo jako spíše škodlivé.
Hrát se bude bohužel jen na tři kola, což je škoda, ale aspoň něco . Do budoucna se dá ale kdykoliv pokračovat, konec nemusí být uzavřený.
Bude se hrát podle nových pravidel 7. edice. Scénáře ale budou podle gamemastera - to jest mohou být s taktickými objectivy, ale nemusí.
Od vás bych chtěl jednu jedinou věc - připravit si armádu, sestávající ze tří částí, a to následujícím způsobem:
Hlavní armáda:
1) Na 1000 bodů, s tím, že HQ, Elites, Fast attack a Heavy support můžete každý zařadit vždy jen JEDNOU, troops můžete mít standartně 2 - 6. Čili kromě troopů můžete mít vždy maximálně jednu jednotku z každé kategorie - jedno HQ tam samozřejmě být musí.
2) Jsou zakázána všechna letadla - do kampaně by se nehodila.
3) Charactery - HQ je váš generál, který přechází z jedné bitvy do druhé, nehledě na jeho úmrtí. Nesmí mít žádné Relics (zas takoví sekáči v té naší fackovačce nebudou). Kromě HQ ale musí mít každá armáda (povinně) dva "hrdiny", kteří také přechází z jedné bitvy do druhé - ty si vytvoříte z NEindependent characterů (veteránští seržanti, cryptekové atp.) a pojmenujete si je. Jejich zvláštní výhodou bude, že si hází Look out sir na 2+ jako independenti. HQ a vaši veteráni budou jako jediní moci získávat různá vylepšení a proto bude potřeba, aby jste pečlivě zaznamenávali jejich "výkony" na bojišti - podle nich jim GM přidělí zvláštní schopnosti a tak se statečný nebo neobvykle odolný seržant či HQ mohou stát významnými veliteli. Kromě těchto můžete mít v armádě i další seržanty atp., ale ti nemají žádné zvláštní výhody.
5) Základní tělo armády si můžete mezi jednotlivými koly kampaně měnit, pokud budete vždy splňovat tyto parametry. Ztráty se budou doplňovat - vždy nastoupíte do každé bitvy s plnou armádou. Situace bude taková, že každý hráč bude mít zázemí, kde může doplňovat své ztráty a léčit // smontovávat své padlé hrdiny . Nemusíte proto hrát stále s tím samým a jediné, jak je možné armádu posílit, je získávat metály s vašimi hrdiny.
4) Z těchto pravidel mohou někteří z vás mít výjimky - napíšu každému zvlášť do soukromé pošty.
Pomocný sbor:
Bude fungovat podobně jako v naší Velké Vánoční Apokalypse - čili si vytvoříte zvláštní oddíl jednoho troop + transport celkem za 200 bodů, který budete moci nasadit podle instrukcí GM. K této jednotce nemůže být připojen žádný character. Tento oddíl bude vždy přicházet na bojiště z rezerv a budete dopředu vědět, jestli ho v dané bitvě budete moci nasadit, či ne. Jedná se hlavně o to, abychom byli schopni před bitvou rychle zvýšit kapacitu armády na 1200 bodů bez zbytečného přepočítávání.
Úderný tým:
Představuje malou skupinu určenou k prohledávání a plnění zvláštních misí. Sestavíte ho na 300 bodů, nesmí obsahovat HQ, ale musí zahrnovat jednoho z vašich pojmenovaných seržantů, který bude plnit roli generála.
Může obsahovat pouze JEDNU jednotku Elites, Fast Attack, nebo Heavy Support. Nesmí obsahovat ŽÁDNÉ stroje. Všechny jednotky musí mít svou základní velikost a nesmí mít více mužů, než je spodní limit jednotky (příklad - oddíl mariňáků může obsahovat právě 5 mužů, oddíl swarmů právě 3 platíčka atp.). Čili více mužů získáte pouze tím, že si koupíte více jednotek.
Máte k tomuhle nějaké dotazy? Kdyby někdo neměl dostatek modelů (Ondra), aby naplnil mé požadavky, věřím, že se dají půjčit. Jinak bych rád, kdyby armády byly co nejvíce fullpaint (i když vím, že sám možná toto pravidlo z narativních důvodů nenaplním).
Toto vlákno postupně během dneška doplním o další parametry kampaně a narativní úvod.