Základní pravidla
Playing kill team: Vychází se klasicky z army booků jednotlivých ras a zbraně, pokud není uvedeno jinak, mají stejné statistiky.
A team of Heroes: Všechny modely v kill teamu jednají samostatně. Výjimku tvoří squady (viz později)
Team leaders: Velitelé mají look out do 6" od svých modelů.
The Route test: Pokud tým utrží 50% a víc ztrát, hází na zběhnutí. Hází se každé kolo. Vyšší ztráty nevadí. Je možné utíkat dobrovolně, ale až po 50% ztrátách.
Pohyb
Real terrain: Modely mohou prolézat okny a skákat přes překážky do 1" bez jakýchkoli postihů
Difficult terrain: V obtížném terénu se pohybuje a ztečuje pouze 1/2 (normální pohyb 3“, zteč=2d6/2“). Při probíhání terénem se snižuje pohyb pouze na vzdálenost probíhání terénu, předtím i potom je normální.
Buildings: V budovách NENÍ obtížný terén. Jsou-li zde schody, nebo žebříky, je možné po nich normálně chodit. Jinak je nutné šplhat (viz níže).
Šplhání a skákání:Smí se šplhat až do výšky 6". Hází se ini test. Když nepadne při šplhání vzhůru, model zůstane stát pod tím, kam chtěl vylézt. Nepadne-li při slézání, model padá. Dostane hit S(palce odkud spadl, zaokrouleno dolů) AP -. Šplhat mohou jen Infantry a Beasts, ale skákat mohou všichni. Model může šplhat i ve zteči, při běhu, nebo konsolidaci. Při zteči je to vysvětleno níže.
Hiding: Skrývání je možné, když je víc než 50% modelu zakryto. V 12" se model "odkryje", stejně tak, když přestane být zakrytý na 50%. Na skrytý model není možné střílet a ani modely bez LOS stejně nemohou střílet.
Psychic
Dodělám později
Střelba
Nerve and pinning: Je-li přátelský model do 3" zabit, musí se podstoupit pinning test. Maximálně 1x v kole.
Line of sight: LOS může zakrýt i jiný soupeřův model (dá se krýt za jiným svým modelem).
Suppressing fire: Rozdělení střelby - Pokud má někdo víc výstřelů, určí primární cíl, sníží si BS o 1 (z BS 4 bude BS 3) a hodí na hit. Jeden hit MUSÍ být alokován do primárního cíle, ostatní komukoli do 3" od něj.
Running, fleet & crusader: Běhání (místo střelby) je vždy až o 6" (nehází se kostkou). JE ale ovlivněno obtížným terénem. Modely s fleet +d3"
Gets hot weapons zbraně s tímto pravidlem na 1 na hit vybuchují jako normálně, plus se na panáčka dá malá šablona (ta ho již nezraní) S3 AP-.
Blasts and real terrain:
Grenades: Granáty jsou na 1 použití. Po scénáři se zase doplní. Model si jich můž nakoupit víc (za každý platí). Granáty se dají koupit jen pokud model tuto možnost má.
Flamer weapons: Plamenomety dávají šablonu a oběti musí hodit iniciativní test. Nehodí-li dostanou "burning counter". Hodí-li ini test, odstraní ho. Dokud tento counter mají, dostanou auto hit S3 AP- v každém SVÉM kole. Kdo je v base contactu, musí hodit ini test také. Přátelský model vás může uhasit na 2+ místo střelby. Pokud hodí 1, začíná také hořet
Assault
1) Vyhlášení VŠECH ztečí proti jednomu modelu
2) Overwatch (viz níže)
3) Hození všech ztečí a pohyb modelů
4) Proti-zteče (viz níže)
5) Další zteče proti jiným modelům
Quick-rolling: Pro urychlení hry je možné hodit všechny hody, které mají modely se stejnými statistikami najednou.
Redirecting charges: Pokud model zastřelí v shooting fázi nepřátelský model, může zaútočit na jiný, který je do 3", ale jen pokud složí test Ld. Pokud ho nesloží, nesmí ztečovat.
Supporting charges: Modely mohou vyhlásit zteč do již probíhajícího boje, ačkoli se tam přímo nevejdou. Zteč se měří stále k nepříteli, ale ztečující model se může dotýkat pouze přátelského modelu, aby se dostal do boje. Nejde-li to, zteč selže.
Diving charges: Musí být provedena skokem z více než 1" . Pokud se nepovede Ini test, zteč selže. Pokud se podaří, má pro tuto subfázi boje sílu +1.
Climbing charges: Lze provádět zteč i ze šplhání. Opět Ini test. Pokud selže, zůstane stát na místě, uspěje-li, může útočit, ale pro tuto subfázi boje s WS -1.
Multiple assaults: Jednotky se nepočítají, jako by udělali "Disorganized charge", pokud ztečují na více cílů.
Overwatch: Pokud může model využít overwatch, všechny modely do 3" od něj mohou také střílet. Všechny woundy jsou přiřazeny nejbližšímu modelu, je-li zabit, tak dalšímu (atd.), kteří ztečovali původního útočníka. Každý smí využít ovewatch maximáně 1x v kole.
Counter-charge:Hned jak jsou vyhodnoceny všechny zteče proti jednomu modelu, může se spřátelený model do 3" rozhodnout pro "protizteč". Podstou Ld test, pokud uspěje, smí ztečovat také. Z této zteče nezíská žádné bonusy (bonusový útok), nemá-li schopnost "Counter attack".
Supporting attacks: Pokud není model v přímém kontaktu s nepřítelem, smí na něj zaútočit, pokud je v kontaktu s jiným přátelským modelem, který je v přímém kontaktu s nepřítelem. Má však k dispozici pouze 1 útok (bez ohledu na svůj počet útoků.
Assault resultes: Výsledek boje určuje počet utržených woundů a další věci níže. Každá (kromě woundů se počítá pouze 1x).
-Přátelský model ztečoval
-Přátelský model proti-ztečoval
-Přátelský model má vlajku
-Je-li přesila 5:1
Speciální pravidla
Inspiring presence: Každý model do 6" od velitele smí využívat jeho Ld
Non-learning: Tyto modely nemohou získávat XP
Non-flammable: Tyto modely vždy složí Ini test na zapálení
Squad: