Kuba píše:... blbě. Taky jsem přesvědčenej o tom, že ty rozdíly mezi gangy se už po pár hrách mohou stát neúnosnými.
Je to prakticky jako kdyby jedna strana měla třeba 750 bodů proti 500. Navíc určité staty jsou MNOHEM důležitější než jiné. Když má 5 panáčků 2 útoky, tak se to rázem hodně pozná, zatím co +1 do iniciativy tak zásadní není (obzvlášť třeba u elfů).
Pokud se člověk přidá až v průběhu, tak prostě musí do bitvy nastoupit a hned vystoupit To ti garantuje přežití, zkušenosti (i chaotit?).
Takže pro mě je jednoduchý řešení - udělám si gang a na každém hraní nastoupím a vystoupím a můžu se vesele tunit a hrát potom 40K . OK, pokus o vtip, ale nevidím jinou cestu, než tuhle.
Zas tak děsný to neni. Já minule vyhrál hru s uplně novym gangem proti třem gangům, který za sebou měly dvě až tři hry. A je to o zábavě a plnění úkolu, co v té misi je. Ta hra se nevyhrává tak, že vybiješ všechny protivníky.
I wonder if clouds ever look down on us and say: "Hey, look. That one is shaped like an idiot."
Kuba píše:Zas tak děsný to neni. Já minule vyhrál hru s uplně novym gangem proti třem gangům, který za sebou měly dvě až tři hry. A je to o zábavě a plnění úkolu, co v té misi je. Ta hra se nevyhrává tak, že vybiješ všechny protivníky.
Jasný. Je to ale spíš o tom, že některý questy nejdou moc splnit, protože vyžadují konfrontaci a ta je v základu předem odsouzená k nezdaru. My jsme hráli Otrokáře a tam to, že soupeř má 2,5x víc modelů hodně pomáhá. Kdyby Viktor neměl smůlu na to, že je vyřazoval, tak by vyhrál o vlak. Takhle to bylo vcelku těsný, až na to, že jsem na zemření hodil klasicky 1-5.
Každopádně jeho skupinka 5 otroků (WS4 a A2) je naprosto ultimátní bojová jednotka. Můj hrdina v souboji s ním neměl šanci
Gangy jako hra spočívají spíše v dlouhodobém hraní a v RPG zábavě. Prostě když seš někde novej (jako gang), tak asi nebudeš pravidelně dávat na prdel starejm harcovníkům, ale i silný gang může přijít o hlavního hrdinu, vedlejšího hrdinu, smečku psů apod. a pak bude rázem slabej. Prostě to ber, jako když hraješ šachy s velmistrem, pokaždé, když nejsi rozdrcen. vyvěs prapor. Nicméně hra je na samém počátku a rozdíl 200 b je jeden hrdina.
K ještěrkám: pořádně jsem je pročetl a popravdě se mi nelíbí. Neporovnával jsem je s jinými, než lidskými gangy, ale v principu mám tyto námitky: Mají vyskoký pohyb u všech skinků zadarmo (mohou kouzlit a běhat a většina frakcí je nedohoní), vysokou sílu a odolnost u saurů kteří jsou pro boj zblízka, kompenzovanou nízkou odolností u skinků, kteří kouzlí, nebo bojují z dálky, takže se dají snadno krýt tvrdšími modely, přes které mohou kouzlit a střílet bez omezení, všichni pro boj zblízka do začátku +1 útok zadarmo, prostě když to bez počítání prostou úvahou porovnáš se statistickou úspěšností lidí a to se nebavím o kreatuře s M6 3W 3A S5 armor 4 halapartna a to nemluvím o pravděpodobném 4. útoku S5-6 za kousnutí, jistě sám nahlédněš, že moje obavy, co z toho tak může vylézt, se při takto předložené frakci jeví celkem na místě. Nicméně jak jsi správně namítnul, mně se nelíbí kdeco. A tak jestli se ti ta frakce takhle líbí, klidně ji hraj. S
Tak jsem si ten Marienburg konečně pořádně přečet... a je to fakt pecka! Nejen že mají svých 100 zlatých do začátku navíc, taky mají střelce s BS 4, což měla bejt původně výhoda Reiklandu, kterýmu ovšem sebrali pušky, aby jí nemoh moc využívat (Marienburg pušky pochopitelně má). Navíc mu nadělili ten útok navíc do "šermu". Nemůžu se zbavit pocitu, že natuněnost gangu je daná tím, co si kdo v Plzni proloboval do pravidel...
No jo, každej má něco. Mně nepřijde střelba zdaleka tak nebezpečná, jako boj zblízka, kde má zas leckdo modely se dvěma třema životy, více útoky s ničivostí 6 apod. Tu zas Marienburg nemá. Ale jak vidím, budeme se spíš dohadovat, co kdo má, než hrát, tak to tady asi zase přestanu číst. S