Warzona

Uživatelský avatar
DenGrasse
Princeps Penna
Příspěvky: 874
Registrován: 1. 12. 2008 16.40
Bydliště: Ryovora

Re: Warzona

Příspěvek od DenGrasse »

Hráno: 23. 3. 2023
Čas ve hře: 24-25. 6. 3534
Gamemaster: DG
Unterwelt - Dvůr Zázraků
Hráli: Otto Schaufel (Martin T. - karma 7), Jürgen Opytzp (Petr - karma 7), Pius (Standa - karma 7), Imrich Adler (Necra - karma 7)


Endless Bert nabídne postavám kšeft pro nóbl týpka z Oberweltu. Odsouhlasí mu 15 % provizi a on jim představí rytíře vína Alfreda Derhaschinga. Rytíř je nejprve zaváže slibem mlčenlivosti a poté jim prozradí, že před oním vykydlením bratři v katedrále vypili spoustu halucinogenního odvaru z hub, který byl stočen v pravých lahvích Sternberg Altwein AG. Do podezření Řádu rytířů vína upadl technik Technické správy Městského úřadu Andreas Lippke, který si objednal dostatečně velkou zásilku mešního vína St. Nicolas, pozdní sběr, a nepodařilo se dohledat, nač ji použil. Lippke však není k nalezení a existuje možnost, že se skrývá na 3. patře. Vybaví je fotkou Lippkeho z mládí.

Agent Derhasching small.jpg
Agent Řádu rytířů vína rytíř Derhasching

Úkol zní tedy zjistit, zda se na 3. patře nepřipravilo nějaké to halucinogenní víno, a současně zjistit, zda v tom skutečně jede Lippke. Postavy si vzpomenou, že před nějakým časem, cca 4 měsíci, když ještě pracovaly v drogové laboratoři, byl výpadek výroby, protože nebyly houby. Jdou za Vostrým Franzem a ten jim řekne, že houby tenkrát vykoupil jistý Scheinauger (Šajnbulvič), který prodává víno ve Schreiendheimu a má kontakty s místním vinařem Delheimem. Pokec s Delheimem prozradí, že Scheinauger se neukázal pro svou zásilku vína, kterou aktuálně u Delheima má a před oněmi 4 měsíci přinesl úplně jiné houby než obvykle, bylo jich víc a nenechal Delheimovi díl produktu, ale zaplatil mu, což bylo neobvyklé. Nabídne, že když Scheinaugera najdou, dá jim 10 litrů houbového vína. Také si vzpomene, že Scheinaugerovi musel tenkrát s vozíkem pomáhat Tupej Franz. Ten si pamatuje kulový, ale hodně o tom zážitku vyprávěl svýmu kámošovi Hampegerovi a ten si vzpomene, že na náměstí ve Schreiendheimu to někomu předali. Jmenoval se Schnapps.

Detektivové se tedy odpinoží do Schreiendheimu, kde se vyptáváním dozví, že Scheinaugera tam znají, ale je někde pryč - utekl, protože se na něj vyptával nějaký cizí člověk, podivný týpek s kloboukem, který přišel z Chats-Qui-Crient. Narazí na Timofeje, malého poslíčka, který jim řekne, že Schnapps je někde pryč, ale ví kde má skrýš. Ve skrýši najdou mrtvé tělo s podřezaným krkem, které Timofej identifikuje jako Votrubu, Schnappsova helfra. Na zdi je nastříkaná značka Razor Naga Trinity. V kutlochu najdou fotku od Evheyd, na které jsou Schnapps s Votrubou a lahvemi St. Nicolas, které zavírají nějakým zátkovacím přístrojem. Timofej jim řekne, že si někdo shora (možná Razor Naga Trinity) dala se Schnappsem schůzku kus dál v chodbách, ale Schnapps se opil (patrně vypil zbytek halucinogenu) a na schůzku nedorazil. Detektivové najdou Evheyd, nechají se vyfotit a ta jim řekne o Chats-Qui-Crientu a varuje je, ať se vyhnou území koček, což jsou místní gangy, Chats Noir a Chats Tigré. Postavy, hledajíce chlapa v klobouku, odcházejí do Chats-Qui-Crientu, kde zahlédnou příslušníky Černých koček, jak vymáhají peníze. Dle návodu uhnou vlevo a zamíří do Troisieme Gouffre (Třetího propadliště). Zde je velký prostor, větší než Dlouhý dům v Grollenkreisu, s výčepem a jevištěm uprostřed. Na jevišti sedí u stolu chlap v klobouku, který se představí jako Le Poet Corbeau, Básník Havran od Dvora Zázraků, Le Court de Miracle.

Ke králi, chtějí ke králi
ke králi - nemůže jít každý!
Jen ti co vyhráli, ne prohráli
a ti, co se dopustili vraždy!

Když král zavolá
ty tam, hej hola
předstup, mizero
před můj trůn!

Můžeš se radovat
u dvora hodovat
anebo zpívat
hrobařům.


Le Poet Corbeau, Chats-Qui-Crient

Le Poet Corbeau small.jpg
Básník Havran


Básník jim povypráví o životě v Chats-Qui-Crient a řekne jim, že dnes večer vystupuje v Notre Dame sama Angela Dietrich, imitátorka slavné herečky Angeliny Dietrich. Postavy projeví zájem o přístup ke dvoru, ale básník říká, že jej musí buď porazit v šermu nebo složit nějakou dobrou báseň. Ani jedno se nezadaří, nakonec Jürgen porazí Havrana v kostkách.
Básník zná Scheinaugera (dodává víno ke dvoru) i Schnappse (chtěl se vetřít ke dvoru), ale má za to že tu nejsou. Další pátrání odhalí dalšího chlápka s kloboukem, ze kterého se vyklube ten, co hledal ve Schreiendheimu Scheinaugera tak okatě, že ten se ukryl kdesi pryč. Potvrdí jim, že ho na tu práci najal Lippke, který je hostem u barona Hunyadiho, vůdce Chats Tigré.

Kumpelkrach small.jpg
Kumprásk

Navečer je básník propašuje na Dvůr Zázraků, do Notre Dame, kde shlédnou představení. Jsou zde přítomni všichni důležití, vévoda egyptský, cikánský baron Hunyadi a překvapivě i Lippke.

Un baron gitan Hunyadi small.jpg
Ciánský baron Hunyadi

Le duc d Egypt small.jpg
Vévoda egyptský

Angela Dietrich small.jpg
Angela Dietrich

Andreas Lippke 1 small.jpg
Technik Lippke v Notre Dame


Pějme píseň dokola
vždyť zábavou jsme těm shora
dívají se na nás
jako v cirkusu!

Zda poroučí ti král
či seshora kaprál
dnes nepoznáš ani
kus od kusu!

Jo král, ten má trůn
a oni... zase marky!
však král s červy dlí
a oni... chodí v parky.


Le Poet Corbeau, Chats-Qui-Crient

Po vystoupení Havran dobrodruhy seznámí s Angelou Dietrich, která si stěžuje, jak jí Angelina Dietrich šlape na paty a komplikuje život. Obsluha přinese láhev vína pro umělkyni, Jürgen ji otevře, napije se a jen tak tak neumře. Jed.
Zatímco transportují Jürgena na ošetřovnu, Pius vylije jedovatý nápoj. Doktorka píchne pacientovi protijed a je nechán odpočívat. Zbytek venku pátrá po maskované postavě, která předala obsluze otrávené víno, když si Imrich všimne Lippkeho. Při pokusu o sledování je skupina ve vzdáleném zákoutí dvora obstoupena doprovodem barona Hunyadiho. Pius začne mluvit o otráveném vínu, čímž vyprovokuje jejich útok. Ve zmateném boji jsou Pius a Imrich lehce a Otto těžce zraněni, sami zabijí 5 nepřátel, když se do boje zapojí sám baron. Vtom se odkudsi vynoří mortifikátor, mortifikuje barona, a dva zbývající Mourky a jme se pronásledovat prchajícího Lippkeho.

Dobrodruzi v rychlosti popadnou vzatky a vysyčí. Doktorka je všechny trochu vyléčí, ale mají pocit že u Dvora pro ně není bezpečno, tak popadnou technika a odkulhají do Třetího propadliště. Tam odpočívají, ale probudí je hulákání Kumpráska, který si domyslel, že sejmuli barona Hunyadiho, jeho chlebodárce. Z posledních sil odpajdají do Schreiendheimu.

.....................................................................

"Raději pojďme vymyslet nějakou báseň..."
Imrich Adler
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
DenGrasse
Princeps Penna
Příspěvky: 874
Registrován: 1. 12. 2008 16.40
Bydliště: Ryovora

Re: Warzona

Příspěvek od DenGrasse »

Hráno: 10. 7. 2023
Čas ve hře: 2. 7. 3534
Gamemaster: DG
Unterwelt - Nákaza
Hráli: Otto Schaufel (Martin T. - karma 5), Jürgen Opytzp (Petr - karma 5), Imrich Adler (Necra - karma 5)


Po návratu do Stahlringu předají informace ohledně vína a Lippkeho a dozvědí se, že zadavatel není spokojen s výsledkem ohledně Lippkeho a zmenšil jim odměnu na 700 BaM. Z toho obdrží Endless Bert svůj podíl, 15 % (105 BaM).
Následně technik roztočí nějaké peníze v kostkách, ale daří se mu a neprohraje, naopak nějaké drobné získá.
Další dny polehávají, kurýrují se, Imrich rozdává Onucím vodu a uplácí své kontakty pálenkou a jídlem. Otto cvičí u Verden-Jinobi hikui-senseie Corneliuse a učí se japonsky.

Cornelius_mini.jpg
hikui-sensei Cornelius


Zde se přichomýtne k počátku dění, kdy ozbrojenci Familie zatarasí vstup do Stahlringu uprchlíkům ze sousední čtvrti Wurstplatz, kteří tvrdí že prchají před nákazou. Jsou přivolány posily gangu Trhačů a následně je rokováno mezi všemi bossy gangů a rodin Stahlringu o situaci, přičemž je rozhodnuto zablokovat vstupy a nenechat nákazu proniknout. Hlavouni se bojí zásahu žandarmů, který by mohl postihnout i Stahlring.

Otto informuje zbytek gruppy, spěchají nakoupit jídlo a hygienické potřeby, u druhého ale neuspějí ani u doktora, nakoupí tedy aspoň pálenku. Potom nabídnou O-sensei Uširó Verden-Jinobimu, bossovi Trhačů (který je na záchodě) a Schneidig Franzovi, že situaci prozkoumají, protože mají masky a vydyndají zálohu 100 BaM. Následně vyrazí do chodeb a hned za barikádami se dozví, že nákazu šíří jistá Gwen, která se dostala před několika dny do Wurstplatzu jako otrokyně a koupil ji boss Barcarol Krvavý. Ten však vyšel ze svého budoáru jako šílená kreatura, holýma rukama rozsápal několik lidí a záhy se nakazilo hodně lidí z jeho okolí, přičemž všichni poslouchají Gwen, která sedí na Barcarolově trůnu.

Dobrodruzi vše nabonzují a navrhují, aby byli uprchlíci zlikvidováni, protože riziko nákazy je veliké. Pak se 4 hodiny plíží do Wurstplatzu, načež najdou prázdné chodby a strašidelné ticho. Jürgen začne halekat a Otto ho zfackuje, načež se ozvou podivné výkřiky a jekot, před nímž uprchnou zpátky. Posléze se však vrátí a plíží se. Nicméně zjistí že kreatury je odřízly a jedna jde po jejich stopách s nosem u země a čenichá. V panice zabočí do strany a buší na dveře, které najdou. Podaří se jim přesvědčit ukryté obyvatele, Gudenberta a Lischke, aby je pustili dovnitř a obdarují je nutrisojou. Gudenbert jim řekne že nakažení hledají bosse Schrammiga, že on sám pro něj pracoval a útok na něj vedli nakažení jako první, ale Schrammig uprchl neznámo kam. Prý měl kontakty ve Stahlringu a před několika lety přišel z povrchu; byl poddůstojníkem u Četnictva.

Pokus vzít oba dva sebou, aby jim dělali živý štít neprojde, naopak místní je pumpnou o další dvě dávky jídla. Když se plíží zpět, narazí na temnou mlčenlivou hradbu monster, která jim odřezává ústup; cesta dál kolem dveří je také blokována. Nezbyde jim než zabočit k sídlu bosse Schrammiga, kde je vidět světlo. Imrich nakoukne dovnitř, když na něj v myšlenkách promluví hlas a on poslušen jeho příkazu vstane a jde dál. Technik se ho pokusí zadržet, což se mu na chvíli podaří, ale je rovněž přemluven Hlasem. Když Otto vidí co se děje, vběhne také dovnitř. Tam sedí na stolci asi patnáctiletá dívenka s očima obrácenýma v sloup a mluví hrubým mužským hlasem. Kolem jsou 4 strážné kreatury. Entita říká jméno Myslor, aniž je jasné koho míní a navrhne postavám službu: najdou bosse Schrammiga a přivedou ho. Pokud ne, entita si pro své odměny přijde do Stahlringu sama.

Poté co souhlasí, je donutí dát napít své krve a poté jsou odesláni pryč. Ještě předtím řekne dívenka jedné kreatuře aby si usekla hlavu, což ta bez váhání udělá. Otto je značně vyděšený a špalíry kreatur lemují cestu tak, že se musí vrátit chodbou, kterou přišli.

U zátarasu zjišťují, že stráže zatím všechny uprchlíky pobily. Předají informaci nejprve waka-senseiovi, poté o-senseiovi osobně. Ten přinutí Ottu přísahat na artefakt, že je to pravda. Jmou se pátrat po Schrammigovi, nejprve u Endless Berta. Ten jim sdělí že ho zná i pro něj občas něco zařizoval, ale myslí si že má nějaký kontakt ve Stahlringu, který pro něj pracuje. Říká že to zjistí od četníků, ale potřebuje peníze na úplatky, pročež mu dají 100 BaM.

Následně jdou do Röhrdschungel a kontaktují holčičku-plukovníka. Ta se jich vyptá na okolnosti a ukáže jim na displeji fotku mladší dívky. Když potvrdí její totožnost, dozví de že se jedná o Gwendolyn Kentburry, dceru imperiálního ambassadora v Torburgu, která záhadně zmizela před 4 lety. Holčička jim říká že je třeba se jí zmocnit, ale nepoškodit ji. Sama nemá čas, musí někam naléhavě odejet, ale doporučuje jim sehnat Schrammiga, přivést ho ke Gwen a pak na ní skočit, spoutat ji a nasadit roubík. Ohledně ochranných prostředků říká, že jim může poslat bojové drogy, které zpevní jejich vůli, pokud se tedy nezhroutí. Následně obdrží krosnu na 15 litrů s drogami, roubíky, lany, řetězy a složkou bývalého seržanta četnictva Schrammiga, o kterém se dozví že náležel do speciálního útvaru Četnictva, řízeného podplukovníkem Adamem von Teterow. Ten byl ale převelen po rozpuštění útvaru a řada jeho členů byla zatčena a potrestána, někteří i vypovězením na 3. patro.

----------------------------------------------------------------------------------------------

"Vidíte amatéři... ste to zgurvili a já už ho teď nepřesvědčim..."
Jürgen Opytzp po selhání snahy vymámit z dr. Enschubela dezinfekci

"Prolízt to celý když za každym rohem číhá tlupa kreatur???
Mě se to teda NEZDÁ jako brnkačka!!!
"
Otto Schnaufel na Imrichův návrh prozkoumat zbytek čtvrti

"Ccco to bylo???" - Otto Schnaufel
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
DenGrasse
Princeps Penna
Příspěvky: 874
Registrován: 1. 12. 2008 16.40
Bydliště: Ryovora

Re: Warzona

Příspěvek od DenGrasse »

Zbývá

555 BAM
Uživatelský avatar
DenGrasse
Princeps Penna
Příspěvky: 874
Registrován: 1. 12. 2008 16.40
Bydliště: Ryovora

Re: Warzona

Příspěvek od DenGrasse »

Hráno: 24. 9. 2023
Čas ve hře: 3. 7. 3534
Gamemaster: DG
Unterwelt - Nákaza 2
Hráli: Otto Schaufel (Martin T. - karma 6), Jürgen Opytzp (Petr - karma 6), Corin (David - karma 6), Pius (Martin P. - karma 2)


Během čekání ve Stahlringu se odpojí Imrich a připojí Corin, který je pověřen nakreslit dle fotky seržanta Schrammiga jeho portrét. Jakž takž se mu to zdaří.
Otto a Jürgen se mezitím dozvědí od Endless Berta, že četníci překvapivě Schrammigovy kontakty odmítají prozradit. Během následného vyptávání narazí Jürgen na Kölnstampfe na dva horlivce z gangu Trhačů a schytá jednu po tlamě, ale když vytáhne sekáček, bijci zaváhají a jemu se podaří uprchnout do davu, kde jej odchytí Otto.
Po prostudování složky, kde se seznámí s historií četnického útvaru podplukovníka von Teterow, se rozhodnou pátrat po někom ve Stahlringu, kdo přišel zhruba před rokem a dříve býval četníkem. Narazí tak na Čulibrka (Federgafen) Hilfinse, nižšího bosse gangu Sběračů Lebek. Pomocí Corinových známostí projdou na území gangu a poté, co shlédnou obřad vedený Velkým Sběračem, dorazí ke dvěřáku Hilfinse, kde právě kdosi z jeho gangu fackuje nebohé posluhovače, kteří tvrdí, že Čulibrk a jeho dvě parťačky, Ilse Ufgen a Kleinlampe, během noci zmizely. Dozví se také, že u Hilfinse byl na návštěvě Schrammig, který je poznán dle fotografie, doprovázen jistým Grumbem, osobním strážcem podobným gorile. Vypařilo se všech pět. Stráže gangu vypoví toliko, že prý šli v noci někam chlastat, což je nesmysl. Detektivové pospíší do Röstig Ungeltu, kde z Kandelábrových lidí vytáhnou, že skupinka tudy prošla směrem na Grollenkreis. Chvátají tak a majitel Langhausu jim řekne, že je viděl, jak táhnou k podniku Skleněné Berty. Ta za malý poplatek (30 BaM) je odkáže na svou nejlepší pracovnici, Nohatou Álu, u které prý všichni byli.

Návštěvu Nohaté Ály podniknou jen Pius a Otto, protože Corin má od maminky zakázáno do podniku chodit. Ála se zdá spolupracovat, ale pak se ozve klapnutí dveří a ona zmizí. Pokus dveře otevřít skončí tím, že Pia omráčí elektrický proud, zavedený do dveří. Otto ho odloží v budoáru Skleněné Berty a zavolá ostatní. Jürgen dveře zkratuje a pomocí Otty vylomí západku. Za dveřmi jsou technické chodby, jejichž prohledávání vede k tomu, že málem padnou do pasti a naleznou nějaké ohlodané mrtvoly. Nakonec je tajné dveře vyvedou na spojovací chodbu vedoucí z Grollenkreisu do čtvrti Messerfeld.

Další postup se zarazí o bariéru z policejních zátarasů, střeženou nebezpečně vypadajícími týpky v pancířích četnictva, vybavených kvalitními zbraněmi a kušemi. Rozhodnou se vyjednávat a za úplatek 50 BaM strážný Ludwig souhlasí, že je odvede za kapitánem, ale musí odložit zbraně. Jsou uvedeni do prostor, kde sídlí kapitán, jsou zde stráže s kušemi a pancíři a kapitán sám má skutečnou pistoli. Představí se jako Erich Treumann a z jeho řeči vyplyne, že se jedná o skupinu bývalých žandarmů z útvaru podplukovníka von Teterow, která se zmocnila vlády ve čtvrti tím, že zabila místního bosse, Velkého Borise Kurjanceva a spoustu jeho lidí. Monopolizovali si přístup k check pointu sociální správy a kdokoli chce dostat dávky, musí odvádět protislužby, zejména ve formě drog a sexuálních služeb, po nichž je mezi četníky a úředníky velká poptávka. Treumannova skupina je zajišťuje pro své bývalé kolegy a protihodnotou dostává řadu výdobytků - normální jídlo, kvalitní alkohol, zbraně, lékařské a další vybavení. Mají zde promítací kout, posilovnu, lázně a knihovnu se spoustou časopisů.

Otto navrhuje, že by Schrammig mohl jít s nimi a Gwen překvapit. Ten se netváří příliš nadšeně, ale kapitán po konzultaci s kýmsi po telefonu (zjevně volá někam nahoru) rozhodne, že se to tak má udělat a nabídne skupině nějaké protislužby, pokud Schrammiga udrží naživu. Po další diskusi zbrojíř četníků opraví vadnou plynovou masku a vyfasují dvě dýmovnice a dva granáty se slzným plynem a dokonce tázer, i když ten jim dávají neradi.

Poté se vrátí do Grollenkreisu, vyzvednou Pia a pokračují směr Stahlring. Od Schrammiga se dozvědí, že o tom, proč chce démon ovládající Gwen jeho hlavu, nic netuší. Ale zná tajnou cestu ze Stahlringu, tedy z území Schadelsämmlerů, do Wurstplatzu, protože ji s Hilfinsem sami zřídili.

---------------------------------------------------

"Trošku se uprav..." (Corin)
"Co ty seš za debila?
Dejte mu někdo do držky za mně, já eště spim...
"
nejmenovaný člen gangu Sběračů lebek s kohoutem nakřivo

"Tak běž!"
"Tak já jdu...." (Jürgen Opytzp)
"Nee, ty nikam nechoď..."
Otto Schnaufel

"No já asi počkám venku...
Maminka mi zakázala chodit dovnitř...
"
Corin před podnikem Skleněné Berty

"On si tady chvilku zdřímne..." (Otto skládající Pia na pohovku v budoáru bordelu)
"To ho to tak vzalo? A za takovou chvilku? No jestli to bylo poprvý..."
Skleněná Berta

"Pojď sem... fofrem!"
"Ale já dovnitř nesmím..." (Corin)
"Dělej sakra nebo ti jednu natáhnu..."
Otto Schnaufel

"Ty máš wakizashi a baterku a já mám sekeru a hovna..."
Jürgen Opytzp

"Musíme si sehnat sluchátka a bejt naslepo a nahlucho..." (Jürgen Opytzp)
"A taky na bojovejch drogách..."
Otto Schnaufel
Uživatelský avatar
DenGrasse
Princeps Penna
Příspěvky: 874
Registrován: 1. 12. 2008 16.40
Bydliště: Ryovora

Re: Warzona

Příspěvek od DenGrasse »

Hráno: 29. 10. 2023
Čas ve hře: 4-8. 7. 3534
Gamemaster: DG
Unterwelt - Nákaza 3 - eradication
Hráli: Otto Schaufel (Martin T. - karma 9), Jürgen Opytzp (Petr - karma 9), Corin (Standa - karma 9)


Postavy tráví 3 dny přípravami na zúčtování s démonem, sestrojují nosítka a pytel a trénují svazování na najatém pubescentovi, jakož se i učí aplikovat bojové drogy. Poté odpochodují i se Schrammigem a Grumbem Eisem do Wurstplatzu, kde dojdou až ke Gwen, která sedí na trůnu se zavřenýma očima a nic nedělá. I její kreatury tam jen tak postávají a nevelký hlouček očumuje před vchodem. Předtím si ale šlehli bojové drogy a několik minut se dávali dohromady, kromě Otty, který to zvládl.

Protože Gwen nereaguje a vládne trapné ticho, Jürgen začne Gwen obkličovat; jeden ze strážců jej napůl sleduje, ale nic nedělá, když se prosmýkne za trůn a hodí na Gwen řetěz. Schrammig, který měl vystřelit z tázeru, tak z neznámého důvodu neučinil. Gwen se probere, dotkne se řetězů a ty se roztříští. Pak začne mazec. Strážné kreatury se vrhnou na dobrodruhy, ale Otto a Grumb své srazí. Jürgenovi se vede hůře a je kreaturou zle pokárán. Rozseklá kreatura však vzápětí sroste a znovu jde po Ottovi. Démon se snaží zatím ovládnout mysl Corina, ale ten posílen drogami odolá.

Corin vyprostí Schrammiga z pytle (přičemž se ukáže že v opojení drogami mu nasadili pytel obráceně, takže nemohl střílet), ten vpálí do Gwen tázer a Corin vrhne slzný plyn. Dobrodruzi si hromadně nasazují masky, Gwen je zasažena a kucká. Poté proběhne velkou rychlostí do sousední místnosti a dobrodruzi včetně Schrammiga se hrnou za ní, odrážeje vbíhající kreatury. Grumb Eis vyběhne s řevem do chodeb a zmizí v hloubi dungeonu, jsa obklopen hroznem nakažených.

V místnosti, která byla pravděpodobně Schrammigovou ložnicí, Gwen stojí u zdi, na níž se objeví ohnivý bod, prořezávající ocelový plát stěny. Otto drží dveře proti vniknutí kreatur a démon sesílá na Corina další kouzlo, ale ten znovu obstojí a vrhne po ní nože, ale Gwen jeden chytí a hodí zpátky a druhý se od ní odrazí. Pak však vypadne kus stěny přímo na ni a do místnosti vstoupí známí černí vojáci s plamenomety, tedy poté, co vyprostí Gwen zpod plátu, pevně ji svážou, nasadí jí roubík a kuklu a dají ji do pytle. Plamenomety během pár vteřin skoncují s kreaturami ve Schrammigově trůnní síni. Grum Eis je pryč. Vojáci, kteří jsou celkem 4, vezmou Gwen a nesou ji pryč chodbičkami, ale poté co vyjdou na chodbu se před nimi objeví známý mortifikátor, zabije dva vojáky a syčivým hlasem říká něco holčičce - plukovníkovi, co si ve stylu, že se ji nemůže nechat se tolik vměšovat. Postavy prchnou, jen Schrammig zůstane. Ukryjí se u Gudenberta a Lischke, kteří je pumpnou o další jídlo. Po nějaké době se vyplíží ven a najdou Schrammigovu tajnou cestu do Stahlringu, na území Sběračů lebek. Zde se překvapivě setkají se Schrammigem a Hilfinsem, který se vrátil z Messerfeldu. Schrammig říká, že si holčička a mortifikátor vyměnili nějaké rány, které byly hrozně rychlé a ona jej označila jako "Temnou tvář". Po několika úvodních střetech však mortifikátor zasyčel cosi jako "vlastně je s tebou docela zábava... víš co? Nechám ho ať se s tebou vypořádá sám" a krátce poté holčička mortifikátora sejmula. Poté přišli další vojáci a odnesli všechny mrtvoly. Hilfins říká, že to musel bejt kvalitní matroš a Schrammig souhlasí.

Následuje rozhodnutí napochodovat do Wurstplatzu a vyčistit ho od zbytků nakažených, ke kterémužto účelu se sebera vojsko čítacící cca 500 bojovníků z řad všech gangů. To pak během 4 hodin Wurstplatz z velké části vyčistí a pobije hodně kreatur. Mimo jiné je nalezen Grumb Eis, těžce zraněný, ale živý, obklopený mrtvolami nakažených. Je dopraven do Stahlringu a ošetřen.
Uživatelský avatar
DenGrasse
Princeps Penna
Příspěvky: 874
Registrován: 1. 12. 2008 16.40
Bydliště: Ryovora

Re: Warzona

Příspěvek od DenGrasse »

Postavy tráví cca 10 dní rekonvalescencí, gamblingem a nákupem nových věcí.

Technik vyrobí kuši, 10 šipek a řemdih pro kajícníka.

Poté se odeberou do Messerfeldu a tam užívají lázně, kino, knihovnu a sexuální služby.
Také dostanou pro ranaře 3 ks zbroje (nárameníky a hrudní pancíř).
Objednají ještě jeden kus - hrudní plát - pro technika.
Uživatelský avatar
DenGrasse
Princeps Penna
Příspěvky: 874
Registrován: 1. 12. 2008 16.40
Bydliště: Ryovora

Re: Warzona

Příspěvek od DenGrasse »

Hráno: 17. 2. 2024
Čas ve hře: 20-21. 7. 3534
Gamemaster: DG
Unterwelt - Masky a maskéři
Hráli: Otto Schaufel (Martin T. - karma 3), Jürgen Opytzp (Petr - karma 3), Corin (David - karma 3), Pius (Standa - karma 2)


Detektivy si předvolá Otec Mikkelsöhn z Řádu Hole a ruky do svatyně na Kölnstampfe, kde jim sdělí, že po bitvě v metanové stanici uprchly zbytky kacířů do velké čtvrti Palermo. Předává jim amulet na odhalení tajného tetování kacířů, která dává Piovi, který s ním umí zacházet. Mají najít kacíře v Palermu a případně je eliminovat.

Po intermezzu v Messerfeldu dojdou do Giardino Agostino, okrajové části Palerma, kde se vnoří do proudu poutníků, přicházejících na pohřeb dona Fitta, dosavadního capo di tuttti capi Palerma. Jeho tělo je vystaveno v Ponteoru, kdo hoří ohně z hoven a kolem postávají zvláštní kněží s maskami ve tvaru zobanu. Jürgena přemůže atmosféra a tak se připojí k truchlení. Jakmile vybřednou, vrací se do Giardino Agostino s úmyslem vyhledat nějakou putyku, když se k nim davem prodere dobře vypadající chlápek, který se představí jako Pšoukal a sdělí jim, že na ně, tedy konkrétně na Bandu Šíleného Maxe, už čeká. Odvede je stranou a ubytuje ve dveřáku, asi bývalém skladu. Řekne jim, že přijde večer. Kajícník se jde prospat, zatímco ostatní navštíví putyku a zjišťují informace, zejména proč je tělo vystaveno bez hlavy; dozví se že hlava je čištěna na lebku, která bude, jako součást prastarého rituálu, předána novému overbossovi čtvrti.

Večer z Pšoukala vypadne, že byli najati na špinavou práci, resp. do války, kterou aliance severních rodin - Kosa Zvostra - chystá proti svým nepřátelům ze Stroncatury a jejích podporovatelů. Provádí se tzv. raidy, tedy nájezdy na území nepřítele a platí se 15 BaM na hlavu na den. Celé to organizují hoši Jednoušák a Beppo.
Pak jim ale Pšoukal nabídne lepší práci za 25 BaM na den per hlava, pro "spřátelené struktury". Uloží jim nalézt jistého maníka, jehož velmi přesný popis jim dá a divnouš jej podle toho nakreslí. Také jim řekne, kde byl viděn a že mají zjistit co je zač a kde se vyskytuje a co tam dělá.

Dobrodruzi se tedy odeberou na udané místo, kde předstírají hru v skořápky, bohužel však nikdo nejde. Teprve po více než hodině projde chlap v kápi a Corin se za ním vydá ve stínech. Chlap mu však za rohem zmizí neznámo kam; po chvíli hledání najdou vstup do druhého patra. Domnívajíc se, že odhalili skrýš kacířů dlouho manévrují, pročež jeden místní bezdomovec pomočí Corinovi boty. Nakonec zjistí, že jsou v žebráckém slumu zvaném Cattacombe Zisa, odkud vede řada výlezů. Vystoupají zpět na třetí patro ve čtvrti La Cala, ovládané Stroncaturou a přimotají se k probíhajícímu raidu. Před příchodem ostrých hochů ze Stroncatury prchnou zpět do slumu a vrátí se zpět. Tam chtějí počkat až se chlápek bude vracet, ale ten už stojí na ulici a rozmlouvá tiše s dalším typanem ve škrabošce. Corin se přiblíží, aby odposlech hovor a zaslechne, jak kápník říká druhému, že lebka, zmizela, že je to divné, protože se to nemělo stát a že je třeba zjistit, kdo lebku vzal.
Když se škrabošník vzdálí - poté co zažene Corina - kápník se vydává ulicí, ale vzápětí na něj zaútočí tři neznámí muži a velmi rychle jej ubodají k smrti. Dobrodruzi je rozeženou a jmou se ohledávat zakydleného. Najdou tetování orla a věže a masku se zobanem, jakou nosili oni kněží. Také nějaké peníze. Otto si všimne, že útočníci se snažili odříznout dotyčnému ruku a tak ji uříznou sami, že se může hodit. Napadne je, že by měli najít chrám těch kněží a najdou putyku, kde je ještě otevřeno. Tam po úvodním neúspěchu najdou někoho, kdo umí francouzsky a ten jim za pití ochotně vyloží, jak se věci mají - sídlo kněží cattaniů není známé, oni sami jsou tajní a slouží jim zabijáci zaccaperos. Cattaniové byli zakladateli Palerma, první vládnoucí famiglií, než byli svrženi spiknutím.

Brouzdaje po ulici naleznou chlápka, který vynáší nočník a za 50 BaM se od něj dozvědí, že chlápek v kápi občas vycházel s místa, kde nic není. Zkoumají kutloch za plachtou, kde je jen houně a pár hadrů, jinak nic. Ale technik nakonec objeví výklopný panel se skenerem na otisk dlaně. Po přiložení dlaně se otevřou pancéřové dveře a luxusní byt za nimi. Je v něm jídlo, hodně peněz (1300 BaM) a oblečení. Nad vchodem venku je kamera, která má zde monitor. Technik po ohledání odhalí výklopný pult s počítačem a sbírkou DVD. Také však zjistí, že kabely od kamery vedou dále mimo byt. V systému je krom ruky mrtvého udělena autorizace k přístupu ještě dvěma dalším. Jürgen tam pro jistotu přidá Ottu, vezmou vzatky a zdekují se.
Prvotní nápad, že všeho nechají a uprchnou domů, protože jsou ve vatě má nicméně trhlinu, že jsou vidět na kameře a pokud jsou kněží takhle bohatí, snadno by na ně mohli vypsat vysokou odměnu.

8-WBQoQ9TpZrdAu6Y.png
Tetování věže a orla

cattanius_mask.jpg
Maska kněží cattaniů
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Odpovědět