Stránka 1 z 15

WH 40K

Napsal: 14. 9. 2012 22.03
od Kuba
Tak jsem si s čistou hlavou, prakticky neposkvrněn pravidly předešlé edice pročetl nová základní pravidla WH 40K. Jak jste hráli u mě doma, Syndire a Leife, tak jste to teda hráli pěkně blbě. Postřehy:

Snap shoty po pohybu (to jak spadne BS na 1) platí pouze a jenom u heavy weapons. Takže nejenže assault a rapid fire weapons střílí ve střelecké fázi úplně normálně, ale navíc právě mohou střílet snapshoty do protiútoku a dokonce může střílet snapshoty i jednotka, která prchá z bojiště! Střelba tudíž posílila, ne oslabila. Snapshoty nemůžou střílet jen template a artillery zbraně, ale třeba plamenometem to naopak jde - dokonce i do protiútoku!
Střelba na chargeující jednotku nikdy nevyvolá paniku. Ani pinning.
Lze chargeovat na dvě jednotky naráz. Mám pocit, že to dřív nešlo. To by mohlo zajímat hlavně orky :mrgreen: .
S tím odstraňováním jednotek ze předu jste měli pravdu a je to bejkárna. Hru to bude fakt zpomalovat.
Nevím, jestli jste to tak hráli, ale útočit v close combatu mohou nejen jednotky v dotyku podstavců s nepřítelem ,ale i všechny, které jsou do 2 palců od někoho, kdo v dotyku je (takže kromě orčí megahordy obvykle úplně všichni).
Nechápu, co je na WH 40K jednoduššího než na WHFB. MILIARDA pravidel pro každou zbraň, panáčka... Nedá se to učíst.

Re: WH 40K

Napsal: 15. 9. 2012 16.34
od Sindyr
Jo na ten snap shot už jsme taky přišli... V úterý jsme s Leifem byli hrát v Mephitu a nějací týpci tam taky háli 40ku tak jsme s nimi probrali nějaké pravidla... No ono to jen tak strašidelně vypadá (ta pravidla). Moc se neliší od těch 5ti edičních a daj se zapamatovat... Jo a koupil jsem tu základní sadu - Dark vengeance tak jestli budeš chtít nějaké ty mariňáky tak se dohodnem...

Re: WH 40K

Napsal: 30. 3. 2013 12.24
od Leif
Zjistil jsem,ze mi mel minule vybouchnout nakladak,protoze opentoped wehykly bouchaji na tabulce o jedna hur.

Re: WH 40K

Napsal: 31. 3. 2013 22.51
od Kuba
Myslím, že by to na situaci nic nezměnilo.

Re: WH 40K

Napsal: 1. 4. 2013 12.23
od Leif
Jj situaci by to urcite nezmenilo.

Chtel jsem se zeptat na orci sejfy proti kouzlum. U orciho mob rulu je napsane ze orci mohou vzdycky vymenit svuj LD za pocet vojaku v dane jednotce pro psychicke a moral testy.

Mohl bych pak mit save proti psykerskejm instantkillum treba 30?(dokud bych mel dost zivych orku)

Sedy rytiri mi takhle minule vyridil 2hrdiny.

Re: WH 40K

Napsal: 1. 4. 2013 14.33
od Kuba
Mám pocit, že obecné pravidlo je, že žádná vlastnost za žádných okolností nikdy nemůže překročit číslo 10.

Re: WH 40K

Napsal: 1. 4. 2013 22.08
od Leif
Připadalo mi to nějak neobvykle výhodné. ;)

Re: WH 40K

Napsal: 8. 4. 2013 16.29
od Leif
Je mozzne postupovat s pechotou za killa kany a mit tak 5+ kryt?

Re: WH 40K

Napsal: 8. 4. 2013 19.25
od Kuba
Mám dojem, že killa-kany mohou tvořit i jednotky, takže určitě by to fungovalo jako 5+ save za střelbu skrz jednotky. U jednotlivců by asi záleželo na situaci... za tanky se krýt dá, takže by to mělo jít i za killa-kany a dreadnaughty a i za monstra. Ale jenom si to myslim, nevim, jestli je na to pravidlo.

Re: WH 40K

Napsal: 26. 6. 2013 18.05
od d3m0n4z
Boys, jeden dotaz...

Ve 40k nejsou žádný spešl charaktery jen charaktery - je to tak?

Takže klidně můžu mastit všechny pojmenovaný charaktery, protože typ jednotky je "character"?

Ptám se proto, že když si vezmu jednoho charaktera u DA (Samael), tak se mi motorky počítají jako troopy pak...

Dík.