WH 40K
Moderátor: Leif
- Kuba
- Centurio Pilus Prior
- Příspěvky: 432
- Registrován: 12. 1. 2011 14.11
WH 40K
Tak jsem si s čistou hlavou, prakticky neposkvrněn pravidly předešlé edice pročetl nová základní pravidla WH 40K. Jak jste hráli u mě doma, Syndire a Leife, tak jste to teda hráli pěkně blbě. Postřehy:
Snap shoty po pohybu (to jak spadne BS na 1) platí pouze a jenom u heavy weapons. Takže nejenže assault a rapid fire weapons střílí ve střelecké fázi úplně normálně, ale navíc právě mohou střílet snapshoty do protiútoku a dokonce může střílet snapshoty i jednotka, která prchá z bojiště! Střelba tudíž posílila, ne oslabila. Snapshoty nemůžou střílet jen template a artillery zbraně, ale třeba plamenometem to naopak jde - dokonce i do protiútoku!
Střelba na chargeující jednotku nikdy nevyvolá paniku. Ani pinning.
Lze chargeovat na dvě jednotky naráz. Mám pocit, že to dřív nešlo. To by mohlo zajímat hlavně orky .
S tím odstraňováním jednotek ze předu jste měli pravdu a je to bejkárna. Hru to bude fakt zpomalovat.
Nevím, jestli jste to tak hráli, ale útočit v close combatu mohou nejen jednotky v dotyku podstavců s nepřítelem ,ale i všechny, které jsou do 2 palců od někoho, kdo v dotyku je (takže kromě orčí megahordy obvykle úplně všichni).
Nechápu, co je na WH 40K jednoduššího než na WHFB. MILIARDA pravidel pro každou zbraň, panáčka... Nedá se to učíst.
Snap shoty po pohybu (to jak spadne BS na 1) platí pouze a jenom u heavy weapons. Takže nejenže assault a rapid fire weapons střílí ve střelecké fázi úplně normálně, ale navíc právě mohou střílet snapshoty do protiútoku a dokonce může střílet snapshoty i jednotka, která prchá z bojiště! Střelba tudíž posílila, ne oslabila. Snapshoty nemůžou střílet jen template a artillery zbraně, ale třeba plamenometem to naopak jde - dokonce i do protiútoku!
Střelba na chargeující jednotku nikdy nevyvolá paniku. Ani pinning.
Lze chargeovat na dvě jednotky naráz. Mám pocit, že to dřív nešlo. To by mohlo zajímat hlavně orky .
S tím odstraňováním jednotek ze předu jste měli pravdu a je to bejkárna. Hru to bude fakt zpomalovat.
Nevím, jestli jste to tak hráli, ale útočit v close combatu mohou nejen jednotky v dotyku podstavců s nepřítelem ,ale i všechny, které jsou do 2 palců od někoho, kdo v dotyku je (takže kromě orčí megahordy obvykle úplně všichni).
Nechápu, co je na WH 40K jednoduššího než na WHFB. MILIARDA pravidel pro každou zbraň, panáčka... Nedá se to učíst.
I wonder if clouds ever look down on us and say: "Hey, look. That one is shaped like an idiot."
- Sindyr
- Centurio Hastatus Posterior
- Příspěvky: 197
- Registrován: 12. 1. 2011 8.34
Re: WH 40K
Jo na ten snap shot už jsme taky přišli... V úterý jsme s Leifem byli hrát v Mephitu a nějací týpci tam taky háli 40ku tak jsme s nimi probrali nějaké pravidla... No ono to jen tak strašidelně vypadá (ta pravidla). Moc se neliší od těch 5ti edičních a daj se zapamatovat... Jo a koupil jsem tu základní sadu - Dark vengeance tak jestli budeš chtít nějaké ty mariňáky tak se dohodnem...
-
- Centurio Pilus Posterior
- Příspěvky: 279
- Registrován: 10. 1. 2011 16.36
Re: WH 40K
Zjistil jsem,ze mi mel minule vybouchnout nakladak,protoze opentoped wehykly bouchaji na tabulce o jedna hur.
- Kuba
- Centurio Pilus Prior
- Příspěvky: 432
- Registrován: 12. 1. 2011 14.11
Re: WH 40K
Myslím, že by to na situaci nic nezměnilo.
I wonder if clouds ever look down on us and say: "Hey, look. That one is shaped like an idiot."
-
- Centurio Pilus Posterior
- Příspěvky: 279
- Registrován: 10. 1. 2011 16.36
Re: WH 40K
Jj situaci by to urcite nezmenilo.
Chtel jsem se zeptat na orci sejfy proti kouzlum. U orciho mob rulu je napsane ze orci mohou vzdycky vymenit svuj LD za pocet vojaku v dane jednotce pro psychicke a moral testy.
Mohl bych pak mit save proti psykerskejm instantkillum treba 30?(dokud bych mel dost zivych orku)
Sedy rytiri mi takhle minule vyridil 2hrdiny.
Chtel jsem se zeptat na orci sejfy proti kouzlum. U orciho mob rulu je napsane ze orci mohou vzdycky vymenit svuj LD za pocet vojaku v dane jednotce pro psychicke a moral testy.
Mohl bych pak mit save proti psykerskejm instantkillum treba 30?(dokud bych mel dost zivych orku)
Sedy rytiri mi takhle minule vyridil 2hrdiny.
- Kuba
- Centurio Pilus Prior
- Příspěvky: 432
- Registrován: 12. 1. 2011 14.11
Re: WH 40K
Mám pocit, že obecné pravidlo je, že žádná vlastnost za žádných okolností nikdy nemůže překročit číslo 10.
I wonder if clouds ever look down on us and say: "Hey, look. That one is shaped like an idiot."
-
- Centurio Pilus Posterior
- Příspěvky: 279
- Registrován: 10. 1. 2011 16.36
Re: WH 40K
Připadalo mi to nějak neobvykle výhodné.
-
- Centurio Pilus Posterior
- Příspěvky: 279
- Registrován: 10. 1. 2011 16.36
Re: WH 40K
Je mozzne postupovat s pechotou za killa kany a mit tak 5+ kryt?
- Kuba
- Centurio Pilus Prior
- Příspěvky: 432
- Registrován: 12. 1. 2011 14.11
Re: WH 40K
Mám dojem, že killa-kany mohou tvořit i jednotky, takže určitě by to fungovalo jako 5+ save za střelbu skrz jednotky. U jednotlivců by asi záleželo na situaci... za tanky se krýt dá, takže by to mělo jít i za killa-kany a dreadnaughty a i za monstra. Ale jenom si to myslim, nevim, jestli je na to pravidlo.
I wonder if clouds ever look down on us and say: "Hey, look. That one is shaped like an idiot."
- d3m0n4z
- Decanus
- Příspěvky: 91
- Registrován: 25. 1. 2011 11.46
Re: WH 40K
Boys, jeden dotaz...
Ve 40k nejsou žádný spešl charaktery jen charaktery - je to tak?
Takže klidně můžu mastit všechny pojmenovaný charaktery, protože typ jednotky je "character"?
Ptám se proto, že když si vezmu jednoho charaktera u DA (Samael), tak se mi motorky počítají jako troopy pak...
Dík.
Ve 40k nejsou žádný spešl charaktery jen charaktery - je to tak?
Takže klidně můžu mastit všechny pojmenovaný charaktery, protože typ jednotky je "character"?
Ptám se proto, že když si vezmu jednoho charaktera u DA (Samael), tak se mi motorky počítají jako troopy pak...
Dík.