Běhy z roku 2056 - 2. část

Moderátor: OneIceOne

Uživatelský avatar
OneIceOne
Legatus Legionis
Příspěvky: 751
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2056 - 2. část

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: 18. 12. 2015
Čas ve hře: 4.11. 2056
Gamemaster: Petr
Sabotáž v korporační enklávě Ovčary - 1. část
Hráli: Kateřina Svobodová "Chameleon" (Petr Č.)(dostal karmy - 3), Jana Slunéčková "Bruska" (Tomáš G.)(dostal karmy - 3), Vladimír Liptenenko "Vlad" (Martin Tománek)(dostal karmy - 3)

Novák se setkává s Kateřinou a Janou v pasáži U Žáby. Nabízí jím práci mimo město, v teritorích. Potřebuje způsobit vážnou nehodu v továrně korporace Škoda, která se nachází v Ovčarech, asi 60 km od Prahy. Nejlepší způsob je poškodit výrobní linku, a tak zastavit na několik dní provoz. Na pomoc Novák najímá pana Liptenenka, bývalého vojáka z Ukrajiny, který se vyzná na území kmenů a umí s výbušninami. Runneři práci vezmou, dostanou zálohu na přípravu a opouští schůzku.

Skupina si vyrobí provizorní výbušninu a za pomocí pana Nováka se vlakem dostávájí do Vraného na Vltavou, přes jižní vojenskou zónu, kde na ně čeká Vlad. Po setkání v hospodě vyrážejí směrem k Ovčarům. V noci dorazí k řece, nedaleko továrny, kde si zřídí provizorní tábořiště. Vlad a Kateřina jdou sledovat továrnu a její zabezpečení. Jana s nimi posílá sondu, kterou monitoruje okolí. Továrnu chrání plot a sondy. Nakonec se k ránu vracejí a odjíždějí do Kolína. Podle stránek korporace, v Kolíně najímají pomocné síly z řad místních obyvatel. Z Kolína jezdí do korporační zóny autobus.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Legatus Legionis
Příspěvky: 751
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2056 - 2. část

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: 30. 12. 2015
Čas ve hře: 4 - 11.11. 2056
Gamemaster: Petr
Sabotáž v korporační enklávě Ovčary - 2. část
Hráli: Kateřina Svobodová "Chameleon" (Petr Č.)(dostal karmy - 7), Vertiga (Martin Š.)(dostal karmy – 7)


Vlad a Bruska vypadají ze hry. Novák shání běžce pro doplnění týmu a dává si schůzku s Veritgou. Po dohodnutí podmínek ji dostane přes vojenskou zónu do Vraného nad Vltavou. K ránu se scházejí s Kateřinou na okraji Kolína. Plánují, jak se dostat do korporační enklávy.

Vertiga se nechává najmou jako kuchařka přes rekrutační kancelář v Kolíně. Ráno odjíždí do enklávy, kde projde prohlídkou. Dostane náramek pro omezení pohybu po areálu a jde škrábat brambory.

Vertiga stojí v řadě.
Korporační úřadník: "Další". Prohlíží si Vertigu.
"Podle počítače jste přidělená jako pomocná pracovnice pro terenní úpravy. Tady máte náramek a lopatu"
Vertiga: "Já bych chtěla do kuchyně"
Hod na vyjednávání.
Korporační úředník: "No dobrá, budete přidělená do kuchyně. Další!"
Přistupuje 45 kg indiánka.
Indiánka: "Já měla bejt v tý kuchyni!"
Korporační úředník: "Tady má lopatu a neodmlouvat"
O několik hodin později...
Malá indiánka stále hází lopatou...


O polední přestavce se prochází po areálu a prohlíží zázemí korporace. Před vchodem do skladů stojí straže, tak se drží dál. Na konci směny ji autobus odváží zpět do Kolína.

Kateřina zatím zjišťuje, co si lidé myslí o korporaci. Spousta je ráda, že tu je, protože jim dává práci. Po pár hodinách se dostane k člověku, který ji vypravuje o skupině, které se snažila korporaci neúspěšně vydírat. Kateřina se chce s vůdcem skupiny setkat, cizinec souhlasí, že se večer mohou setkat na opuštěných kurtech.

Na večerní schůzce se bežci setkávájí s orkem jménem Velká hora, ve kterém Kateřina poznává hledaného zločince korporací Škoda. Snaží se najmout Velkou horu, aby ukradl součástky z korporačního skladiště. Nakonec se nedohodnou. Sraz přepadne přepadový oddíl korporace, který si přišel pro Velkou horu. Vertiga likviduje dva vojáky granátem a bežcům se podaří uprchout z oblíčení. Hora mizí v lesích. Později se sejdou běžci opět s Horou a ten je zavádí do provizorního tábora svojí skupiny. Ani zde se nedohodnou na spolupráci, tak se běžci vrací do Kolína.

Nakonec se běžci rozhodnou, že vyhodí do vzduchu nádrže s palivem v korporační zóně. Kateřina lepí, na auto námezního úředníka, výbušninu před kanceláří v Kolíně. Uředník ji nevědomky proveze do korporace. Vertiga jede do práce škrábat brambory, o polední pauze najde auto a bombu schová ve skladu s potravinami. Chce se dostat k nádržím s palivem, ale nárámek ji nepustí. Nedokáže ho rozmontovat, ani ho sundat. Potřebuje rušičku. Běžcům se podaří propašovat rušičku stejným způsobem jako bombu. Vertiga před koncem směny, kdy je už tma, vyruší signál rušičky a proplíží se k nádržím, kde aktuvuje bombu. Při návrati nechává rušičku a kartu s kódy schovanou pod autem. Při návrati na jí čeká nadřízený z kuchyně a vede s ní rozhovor, kde byla. Kontrola zaznamenala výpadek signálu. Vertiga to ukecá.

Kateřina zatím rozmisťuje domácí nálože podel trati nedaleko korporační enklávy. Přepádává indiána a dává ho k náloži. Odpaluje trať zároveň s výbuchem v zóně.

Nálož vybuchne, když Vertiga vystupuje u autobusu. Běžci odjíždějí rychle z Kolína. Mají domluvený kontakt na převaděče vojenskou zónou. Novák je spokojený a vyplácí oběma 25000 yenů.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Legatus Legionis
Příspěvky: 751
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2056 - 2. část

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: 9. 1. 2016
Čas ve hře: 21. 11. 2056
Gamemaster: Petr
Urovnání starých sporů
Hráli: Kateřina Svobodová "Chameleon" (Petr Č.)(dostal karmy - 7), Jana „Rosa v trávě“ (Standa T.)(dostal karmy – 7), Jana Slunéčková "Bruska" (Tomáš G.)(dostal karmy – 4), Božská El (Káťa)(dostal karmy – 4)


Kateřina si shání falešnou identitu, barman Dozo z Díry ji sjedná schůzku s ženskou, která patří k uzkému vedení gangu Elektronic Punks. Dohodnou se na kontraktu, ale za dvojnásobnou cenu.

Božská El vyjednává s producentem Voknem o další kariéře. Vokno ji radí, ať si sežene někoho na PR a zvedne svůj rating oblíbenosti, který má z **/*****.

Novák svolává tým na schůzku do Kybernetického komára, kde probíhá vystoupení indiánské hudební skupiny a magické představení iluzionisty Zorejníka. Běžci mají za úkol najít ženskou s přezdívkou Spray a zjistit, zda by opětovně začala pracovat pro Bismarck. Problém je v tom, že Spray nechce o Bismarckovi ani slyšet, natož jednat. Běžci dostávají fotografii a informace, že Spray je zapletená s gangsterským undergroundem okolo Stodulek.

Božská El se snaží získat kontrakt na reklamu a rozhodne se zaujmout Zorejníka. Debatují spolu u sklenky Lanžíro-Blanžíro. El se povede vyčarovat povedenou iluzi fontány okolo sklenice. Zorejníka napadá, že nápoj pojmenují Božská fontána a natočí na něj reklamu.

Ostatní zatím zkoumají fotografii hledané ženy. Ta se týká doby z přelomu minulého desetiletí. Žena patřila k aktivistům, kteří vystupovali proti válečnému konfliktu v Tatrách. Bruska nachází starý článek, který napsal redaktor nacionálního plátku a dělal s aktivisty rozhovor. Tam se dozvídá, že se aktivisté scházeli na Malostranském náměstí v hospodě U kocoura.

Kateřina a Rosa se vydávají do hospody, seznamují se s hostinským, který jim vypravuje o aktivistech. Spray tu dokonce byla před 14 dny, ale vypadala, že má problémy nebo bere drogy. Do hospody chodila s jejím kamarádem, který sem chodí po noční na grog a polévku. Rosa na záchodech nachází přemalovaný vzkaz, kde se píše o ztraceném dítěti a o úzkosti ze života. Běžci jedou domu a druhý den navštěvují opět hospodu. Kamarád Spray doráží na kole. Kateřina mu vyfukuje okolo, ale je přistižena hostinskou. Kamarád Spray se nakonec rozpovídá a běžci dostanou její telefonní číslo. Dohodnou si schůzku v klubu MeetFactory, kam chodí tancovat.

Jelikož běžci mají do večera volno, rozhodnout se navštívit vyhlášeny VR bar na Václavském náměstí. Ve virtuální realitě navštěvují Příbram, odkud pochází Rosa v trávě.

Systém: Připojuji Vás na server no. 1
Rosa: Ty vole, tady lítá nějakej Pegas.
Rosa: Chtěla bych se podívat do hospody U Vočka, dlouho jsem tam nebyla.
Pegas: Já jsem Vočko.
Kateřina (Skůtr): Myslel jsem, že budeme na privátním serveru.
Kateřina (Skůtr): Já chci, aby U Vočka tancovali ghulové v růžových oblečcích.
Pegas: Pojďte se proletět.
Rosa letí ...
Systém: Připojuji Vás na server no. 2
Rosa padá…
Systém: Vytvořen privátní server Příbram – lokace hospoda U Vočka
V hospodě U Vočka tancují ghulové v růžových oblečcích
Kateřina (Skůtr), Rosa: Ty vole, to je bomba, už se nedivím, že se lidem nechce z VR…


Večer se běžci setkávají se Spray v MeetFactory, ale Kateřině se nepodaří navázat kontakt. Rosa se nabourává do jejího commlinku a kontroluje komunikaci. Spray tancuje do tří hodin, pak ji volá tetovaný chlap a nutí ji jít domů. Jana jede autobusem na Stodulky, běžci ji sledují. Na Stodulkách zalézá do jednoho z paneláků. Běžci se snaží vyšplhat na barák, ale je to pro ně moc velké sousto. Nakonec vniknou do domu za podezřelou dvojicí chlápků, kteří směřují do 5. patra. Rosa zmlátí chlápka před dveřmi bytu. Uvnitř brečí dítě a hraje hudba. Druhý chlápek se jde podívat ven. Kateřina se s ním pere v chodbě. Rosa je obejde a snaží se zmlátit tetovaného vůdce gangu, ten je ale tvrdší než ostatní. Další přítomný ranař hodí po Rose nůž, ale ta se mu vyhne. Jana vezme věci do svých rukou. Použije bojovou drogu Kamikaze, vytáhne břity a rozpáře dva gangstery, pak jde na pomoc Rose. Vůdce gangu se ozbrojuje mečem a nebezpečně útočí na Rosu. Jana mu ale uštědří pár ran, a vůdce gangu se vzdá. Běžci vypadnou se Spray a dítětem do hotelu. Spray se rozhodne, že bude se Bismarckem spolupracovat. Po kontaktu Nováka si pro Spray přijíždí auto s řidičem. Novák se dává dostaveníčko s běžci v Kybernetickém komárovi a vyplácí jim odměnu v hodnotě 5000 yenů.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Legatus Legionis
Příspěvky: 751
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2056 - 2. část

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: 13. 1. 2016
Čas ve hře: 30. 11. 2056
Gamemaster: Petr
Zapomenuté čipy slečny Spray
Hráli: Jana „Rosa v trávě“ (Standa T.)(dostal karmy – 8), Vertiga (Martin Š.)(dostal karmy – 8)


Vertiga si nechá přečipovat ukradenou dodávku na svoji papíry a opravuje rozstřílené okna u Rouvera.

Novák se s postavami sejde v Kybernetickém komárovi. Na plakátu u vstupu je reklama na nový nápoj Božská fontána, který propaguje herečka Božská El. Novák chce, aby postavy získaly čipy, které si v Spray nechala v Sekáčově varně drog. Jsou schované v šuplíku u velkého stolu.

Jana hledá ukradenou motorku jednoho z lidí Sekáčova gangu, ale tu už někdo ukradl, protože byla v brašně karta. Postavy jedou k domu na Stodulkách, kde má Sekáčův gang sídlo. Jana volá Sekáčovi, že se chce setkat. Přijde jim otevřít místní feťák, který s někým telefonuje. Vede je do sklepa. Když otevře dveře sklepa, ozve se výbuch propanbutanové bomby, kterou tam někdo nastražil.

Telefón: „Tůů. Tůů“
Sekáč: Prosím? Zase ty? Co chceš?
Jana: „Chceme se dohodnout na kšeftu, přijď nám otevřít!“
Sekáč: To si ze mě snad dělaj prdel. Počkejte tam, někoho tam pošlu.
Přichází místní feťák, který s někým mluví po telefonu.
Feťák: „Pojďte za mnou.“
Feťák otevírá dveře do sklepa.
BUM!
Feťák se stává součástí chodby.
Janě zvoní telefon.
Na obrazovce se ukazuje ovázaný Sekáč.
Sekáč: „Do prdele, já se z toho poseru, voni ještě dejchaj, to si musím všechno dělat sám?“
Jana: Úsměv.


Feťaka výbuch rozmetá po chodbě, Jana je krůček od smrti a Vertiga to celkem rozchodí. Jana se sbírá pomalu z trosek a Vertiga prohledává varnu ve sklepě, vypadá to, že výbuch všechno zničil. K domu přijíždějí tři motorkáři, kteří pátrají po mrtvolách běžců. Vertiga jednoho zastřelí z brokovnice a běžci se stahují na území Elektronic Punks. Na místo přijíždějí hasiči a policie. Běžci hledají doktora, který by je dal dohromady. Dozo z Díry jim nabídne, že jim sjedná schůzku s léčitelem Černým hadem, který tady nakupuje zásoby pro svojí komunitu. Černý had oba běžce vyléčí, ale dluží mu službu, nechce zaplatit.

Běžci se vracejí do Stodůlek. Vertiga vytrhává mříž od sklepa a Jana leze dovnitř. Zjišťuje, že ve sklepě varna nebyla, když došlo k výbuchu. Postavy se dostávají do horního bytu, kde nacházejí opilou feťačku, která hlídala Sprayno dítě. Po krátkém vyjednávání běžci dostanou novou adresu varny Sekáčova gangu.

Vedle feťačky leží pes.
Feťačka: „Hledej páníčka“
Pes vrtí ocasem a běží do domu.
Na konci rozhovoru přibíhá pes, který drží něco v hubě.
Feťačka: „Našel si páníčka?“
Pes vrtí ocasem a na podlahu pokládá kus ohořelé nohy…
Vertiga: „Tak asi půjdeme...“


Běžci vyrážení kus dál do starého skladiště. Jana se dostává na střechu a leze do klimatizace skladiště. Nachází varnu a Sekáčův gang. Vertiga vypíná pojistky a nastává tma. Jana se snaží proplížit ke stolu s čipy, ale všimne si ji chemik. Dojde k boji. Jana zápolí se šuplíkem. Když chce vypadnout, zastavují ji zamčené dveře. Jeden z gangsterů ji bodne nožem, ale je vzápětí rozstřílen či postřelen z její pistole, podobný osud čeká i ostatní v místnosti. Při přestřelce Jana trefí sud s chemikálií a začne hořet. Vertiga postřílí z brokovnice gangstery venku. Poslední na ni skočí ze střechy a Vertiga ochutnává jeho sekeru. Je však také ukončen brokovnicí. Běžci berou čipy a neznáme chemikálie a opět se stahují na území Elektronic Punks, kde opět hledají doktora. Za Černým hadem se jim nechce, protože by museli přes skládky a vojenskou zónu. Vertiga si připlatí a někdo ji dá kontakt na pouličního doktora Spidera. Spider je ošetří v dodávce a obě si týden poleží doma se zraněními. Během léčení se sejdou s Novákem, kterému předávají čipy a Novák každé vyplácí 10000 yenů. Navíc se běžcům podaří doktorovi prodat ukradené chemikálie za 9000 yenů.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Legatus Legionis
Příspěvky: 751
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2056 - 2. část

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: 23. 1. 2016
Čas ve hře: 10. 12. 2056
Gamemaster: Petr
Ztracená data
Hráli: Jana „Rosa v trávě“ (Standa T.)(dostal karmy – 5), Vertiga (Martin Š.)(dostal karmy – 7), Kurt Žlutý Šakal (Grass)(dostal karmy – 5)


Postavy se sejdou v Díře, kde jim členka gangu Elekronic Punks nabídne práci. Mají vytáhnout hackera z oblasti Nákladového nádraží Žižkov. Postavy se rychle vyzbrojí a vyrazí dodávkou Vertigy na místo. Jana v matrixu stahuje dostupná data. Vypadá to, že hackera hledají vojáci Rady. Na místě se do areálu vydává Šakal a Jana po kouzlem neviditelnosti. Podaří se jim najít mrtvého hackera, kterého někdo zabil za zádu. Na místě najdou kamery, kde je vidět neznámá ženska, která utílá z místa činu. Když se snaží zmizet, jeden z vojáků si všimne neviditelné Jany s mrtvým hackerem na zádech. Šakal ho sekne do krku a voják padá k zemi. Postavám se podaří opustit areál a odjet zpět do Díry. Žena z gangu jim nechce zplatit plnou odměnu, ale dostaboiu každý 5000. Pak jim nabídne další práci, že jim zplatí za data, které hackerovi sebrala neznámá ženská, které ho pravděpodobně zabila. Máji na to 24 hodin. Jana v hlavě mrtvého hackera najde telefonní čísla. Jedno z čísel patří vražedkyni s daty. Vertiga s ní domlouvá schůzku na Černém mostě. Podaří se ji koupit kopii dat za 20000. Přijede zpět do Díry, ale ženská z gangu data kupuje jen za 15000.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Legatus Legionis
Příspěvky: 751
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2056 - 2. část

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: 26. 10. 2016
Čas ve hře: 28.11. 2056
Gamemaster: Petr
Extrakce z pana Halibara z Barrandov Dreams
Hráli: Kateřina Svobodová "Chameleon" (Petr Č.)(dostal karmy - 3), Božská El (Káťa)(dostal karmy - 3), Drsňák (Grass)(dostal karmy - 3), Adriana (Standa)(dostal karmy - 3)


Postavy se s panem Novákem sejdou v Hlubočepech, chce po nich extrakci výzkumníka Balihara, který pracuje pro Barrandov Dreams v projektu VR tanků. Adriana, která si myslí, že je Božská El, byla před několika týdny účastna projektu, kde tajně s pár dobrovolníky testovala nové VR tanky v korporci Barrandov. Od Nováka dostanou zálohu 5000 yenů, kterou si vezme El do držení. Běžci se rozloučí se zaměstnavatelem a odjíždějí debatovat do Díry, kde si s Dozem dá Adriana a Skutr jeho ohnivý drink, což oba pošle do bezvědomí. Drsňák debatuje s El a nakonec všichni přenocují v Drsňákově 1+1, co si pronajímá někde vedle Díry. Z matrixu se dozvědí, že se v Žábě buduje nový VR bar Fontána. Drsňák do žáby nejede, protože je ilegální. El má známého barmana v Žábě, který ji dá pár informací. Skutr se chce nechat zaměstnat jako uklízeč v Žábě a infiltrovat se do prostor baru, ale při podpisu smlouvy mu neprojde falešné OIČ, takže nakonec přijede policista a odcházejí spolu na stanici. Skutr ho v pasáži bodne břity a uteče, má štěstí, protože se schová v davu a ničí všechny stopy své identity. Nakonec zapaluje pronajatý byt. El se jde zeptat do korporace Barrandov, za jakých podmínek se dá získat VR tank. Propašuje se do ubytovací zóny pod záminkou zkoušky tanku a hledá byt výzkumníka Balihara. V tanku se ji zalíbí, takže si k původním 2 hodinám přikoupí ještě dalších 7. Nutno podotknout, že hod na vůli se nezdařil a že hodina stála 1000 yenů, ale nekupte ten zážitek. Skutr se objevuje na obrazovkách ve městě, když je po něm vyhlášeno pátrání.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Legatus Legionis
Příspěvky: 751
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2056 - 2. část

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: 27. 10. 2016
Čas ve hře: 31.11. 2056
Gamemaster: Grass
Hledání dokumentů
Hráli: Kateřina Svobodová "Chameleon" (Petr Č.)(dostal karmy - 6), Ondra Tehle (Petr)(dostal karmy - 6)

Ondra dostane zadání od Pana Dunky z univerzity, má lokalizovat místo v Praze pro německého profesora Hermana Schaeunsteina. Podezřelý zadavatel se zlatými brýlemi. Po složení rituální přísahy se Ondra dozví, že hledá staré dokumenty a někde v zóně okolo Zbraslavi má bydlet jejich držitel. Na pomoc mu je poslána Kateřina. Vyrazí k Díře, kde najmou kozáckého průvodce Ivana a vyrazí do vojenské zóny. Najdou hlídaní klášter a vykopávky okolo Závisti, které jsou obehnané plotem a hlídají je vojáci v pancířích. Míří sem nákladní automobil, který patří Mechtronixu. V Modřanech se ztratí pár dezólátů a je tam přivolaná pouliční soudkyně Valentová, která řeší případy hmyzích duchů. Došlo zde asi k posednutí několika nebožáků. Ondra se motá okolo a sbírá informace, policie odjede a přijede armáda s náklaďáky z Mechtronixu. Naženou civilisty do budovy, kde je postřílejí a nakládají těla do chladírenských dodávek. Nakonec se vydáme sbalit vojáka do zóny a získat jeho identitu pro další infiltraci. V zóně se Kateřina plíží a jde si prohlédnou klášter, kde ji v zahradě napadne velký strom, pak přilétne hejno velkých vos a napadnou klášter. Semele se binec, z kláštera začnou střílet děla granáty s insekticidy, lítají okolo mniši a bojují s vosami. Ondra skáče do řeky, ale zase rychle vylézá, vodník na něj má chuť. Po Kateřině střílejí vojáci v pancířích, ale přelézá zeď a utíká. Nějaké kouzlo zabije zbytek vos. Sejdeme se v Díře. Dostáváme zaplaceno. Kateřina dostává vlákna z druhé ruky jako odměnu. Pak volá vyděšený Dunka, že Schauensteina našli v Německu už před týdnem mrtvého.
Uživatelský avatar
DenGrasse
Princeps Penna
Příspěvky: 878
Registrován: 1. 12. 2008 16.40
Bydliště: Ryovora

Re: Běhy z roku 2056 - 2. část

Příspěvek od DenGrasse »

Hráno: 5. 11. 2016
Čas ve hře: 7. 12. 2056
Gamemaster: Grass
Čopak to má Tuzex v kapšiškách?
Hráli: Kateřina Svobodová "Chameleon" (Petr Č., dostal karmy - 7), Ondra Těhle (Petr, dostal karmy - 7)


Ondra dostane tip od svého známého pouličního práskače, který vyfotil na nádraží nějaké lidi, kteří přijeli vlakem Tuzexu odněkud ze severu. Hned poté si ho předvolal soudce Vodňanský a podrobně ho vyslýchal. Práskač udal špatné místo, kde se dotyční zdržují a Ondrovi nabízí náskok,a by se během doby, než Policie zjistí svůj omyl, porozhlédl po tom skutečném místě, což je jakýsi klub na Smíchově.
Ondra se jme místo monitorovat minikamerou a výhledem z okolních domů, přičemž si objedná nový design do svého bytu. Místo vypadá dobře chráněné, má nadstandardní bezpečností systémy korporační úrovně. Ondra proto přivolá Kateřinu, jestli by do místa nezkusila proniknout. Ta se přestrojí za štětuli, od taxikáře dalších holek zjistí, jak to tu funguje a poté se postupně vinfiltruje do budovy, přičemž musí podržet dvěma maníkům z ochranky včetně šéfa.

Na baru se potká s barmankou, která ji vysvětlí celý systém, nejdřív se vmáčkne do trojky s nějakým již přiopilým pánem a poté si jí vezme jistý úřednický typan. Inkasuje celkem slušné prachy.
Ondrovi se zatím nějací maníci na ulici pokouší naložit skútr do dodávky, ale když na ně bafne, vyděsí se a utečou.

Druhý den Ondra vysvětlí Kateřině, že hledá určité lidi a Kateřina se snaží vysedávat na baru, jen občas musí odskočit. Nicméně je pak poslána do uzavřené místnosti č.5, která má přístup z druhé strany, kde posluhuje tetovanému chlápkovi. Prý nebyl spokojen s předchozí slečnou.
Ondra pak maníka identifikuje jako jednoho z hledaných osob a poté, co ho Kateřina popíše zjistí, že valná část jeho tetování není na pořízeném záznamu vidět. Podle popisu Ondra usoudí, že by se mohlo jednat o toxického šamana neznámého totemu. Navíc je ve zprávách vidět, že jedna k holek, kterou Kateřina v klubu viděla, byla nalezena mrtvá. Dlouze se dohadují, jak něco vytěžit, nicméně nakonec se pokusí propašovat do domu záznamové zařízení. Když se Kateřina pokusí se vzdálit, na chodbě jí už čeká onen úředníček z prvního večera i s bodyguardy a odvede jí do sklepa, kde je místnost s lehátkem a pouty. Kateřina si šlehne Psycho a v nastalé bitce ze sklepa unikne, když úředníčka a jednoho z bodyguardů zle zřídí. Když vyběhne nahoru, ujme se jí šéf ochranky, který hodí do sklepa granát a poté jí odvede tajným vchodem. Přitom si od ní stáhne data.

Venku nasednou do černé limuzíny, ve které je soudce Vodňanský a vyzvednou Ondru, protože soudce je upozorňuje, že pokud to neudělají, během pár minut může být mrtvý. Tuzex zjevně identifikoval průnik, protože venku stojí obrněné transportéry s jeho logem.
Vodňanský je pak odveze k sobě do kanceláře, kde se dozvědí, že dotyčný úředníček byl zástupce náměstka pro bezpečnost Tuzexu Emmanuel Švorba, že Kateřina má ve špalku, který obdržela, sledovací čip a další že je na Ondrově motocyklu. Kateřina se chce také nechat vyléčit (byla zraněna při boji ve sklepě), ale její organismus na léčbu reaguje alergicky a utrpí další zranění.
Vodňanský jim poté zaplatí 10.000,- s tím, že zná lidi, pro které mohou mít informace cenu a doporučí jim, aby se moc neukazovali, že po nich Tuzex možná půjde.
Uživatelský avatar
DenGrasse
Princeps Penna
Příspěvky: 878
Registrován: 1. 12. 2008 16.40
Bydliště: Ryovora

Re: Běhy z roku 2056 - 2. část

Příspěvek od DenGrasse »

Hráno: 17. 11. 2016
Čas ve hře: 10.12.2056
Gamemaster: Grass
matrixový gang in troubles
Hráli: Ondra Těhle (Petr - 4), Adriana Pawlowska (Standa - 4)


Adriana se při hledání hry ocitne v jakési střílečce. Je to super, jen z nikoho nepadají skillpointy. Přiběhne k ní pomalovaný chlápek a prosí o pomoc, honí ho banda týpků. Adriana prolomí nod a vstoupí do datového skladiště, ale pak je zasažena plošnou zbraní. Spolu s chlápkem prchají kamsi do další budovy, cestou ještě odkloní další útok.
Ve velíně maník, který je zraněný, provede nějaké úkony a pak se odpojí. Předtím zadá Adrianě práci, najít v reálném světě ostatní členy gangu, o nichž neví, jestli jsou mrtví nebo ne, ale bojí se nejhoršího, protože jejich systémy vyslaly kód omega. Bojí se že někdo získal od někoho z členů gangu přístupové kódy a celý server cracknul. Je to jeden z shadowlandových serverů.
Adriana přijme, ale hned napůl zapomene a jde koupit mléko. S tím pak odejde do Kybernetického komára.

Ondra se zatím uklízí před pomstou Tuzexu do safe housu na Smíchově, který mu dohodí jeho kontakt. Zatímco se ubytuje, vtrhne dovnitř nezvaná návštěva, která sejme domovníka a prohledává pokoje. Ondra orka s pistolí vystraší duchem, ale druhý maník najde co hledá. Oba vyjdou ven, nesouc čísi hlavu. Přijede dodávka, dvojice předá hlavu maníkovi, ten otevře zadní boční dveře, někdo v dodávce skosí oba trouby ranami z brokovnice a maník odjede,
Ondra sebere všem všechno, zejména chlapův commlink a jede do Komára shánět nějaké geeky. Narazí na Adrianu která hackuje jeho commlink a dá jí ten druhý. Krátce poté co jej aktivují se objeví podivní týpci a po nich i Policie. Oba se vypaří a jdou spát. Ráno se sejdou v safe housu, který nyní vede práskač Fífa, kámoš majitele Pépého. Adriana proláme chlápkův commlink a stáhne data. Najdou adresu, patrně bydliště chlápka a jedou tam, ale Ondra řídí opilý a položí je, což vidí policejní orčí hlídka. Dají přednost 1200 kreditovému úplatku a jedou dál.
Uživatelský avatar
DenGrasse
Princeps Penna
Příspěvky: 878
Registrován: 1. 12. 2008 16.40
Bydliště: Ryovora

Re: Běhy z roku 2056 - 2. část

Příspěvek od DenGrasse »

Hráno: 26. 11. 2016
Čas ve hře: 11.12.2056
Gamemaster: Grass
matrixový gang in troubles
Hráli: Ondra Těhle (Petr - 5), Adriana Pawlowska (Standa - 4)


Po sklopení úplatku dojedou na SMíchov, kde se rozdělí. Nikdo nechce řídit dál skútr, Ondra odjede na zadanou adresu v Údolní ulici, Adraiana zůstane sedět na skutru. Ondra vnikne do bytu když propálí kouzlem dveře a vypne čidlo. Potom byt prohledá a nalezne ukrytou zálohu hackerovy hlavy na čipu.

Poté spekulují co dál, posílají zprávy dalším hackerům, z dat najdou konverzaci s někým dalším.
Kontaktují zadavatele, ten jim nechá zprávu ať pošlou data. Řeší jak vypátrat lidi, kteří ten gang vykydlili, ale Ondra říká, že se mu zdá že nemají krytí a že do toho nejde. Adriana zjišťuje že ve schránce zadavatele je nějaký aktivní program, vstoupí dovnitř a IC jí pokydlí.
Odpovědět