Běhy z roku 2056 - 1. část

Moderátor: OneIceOne

Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Běhy z roku 2056 - 1. část

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: 19. 8. 2007, 8 hodin
Čas ve hře: 2. Ledna 2056
78) Mrzoutův kontraband
Gamemaster: Petr
Hráli: Vertiga (Martin Š.), Cage (Anurin), Eva (Standa)
Eva se potuluje na území Elektroniků, kde trénuje střelbu z revolveru, když se vynoří Čert s nabídkou práce. Mrzout shání schopného řidiče. Eva si nabídku poslechne, jde o vyzvednutí kontrabandu z 200 kilometrů vzdálené lokace. Tady se Eva seznamuje s Cagem, který je jedním z bodyguardů Mrzouta. Když dorazí Vertiga, uzavřou s Mrzoutem smlouvu a souhlasí s prací. Mrzoutovi lidé obstarali nákladní Tatru na odvoz kořisti, Eva však odhaluje několik nedostatků. Pohonné baterie jsou poškozené a automobil s nimi má dojezd maximálně 100 km. Běžci si vyzvednou nějaké vybavení a vyrazí na cestu. Mrzout viditelně nechce, aby se proflákl jeho kšeft. Odjezd nákladního automobilu kamufluje pouličním zápasem, kde bojuje Padlý Sníh proti neznámému vyzyvateli. Eva a Cage projíždějí kontrolním bodem Prahy. Vertiga není zanesená v ID databázích Prahy, musí proto přes skládky. Když se běžci setkají, vyráží k Brnu starou a rozbombardovanou dálnici.

Cesta ubíhá pohodlně prvních 30 kilometrů, kdy skupina dojíždí k rozbořenému mostu. Ten však Eva projíždí s minimální obtíží. Po dalších deseti kilometrech je zastavuje skupina indiánů. Postavy zaplatí za průjezd a díky Cagově doutníku dostávají upozornění, aby se nezastavovali na nejbližší pumpě. Kolují zvěsti o loupežném motogangu. Cage leze na korbu pro případ přepadení. Projedou okolo pohaslé pumpy, když po 200 metrech narážejí na zataras a překážky pro pneumatiky. Eva sjede z dálnice a objede zátaras, Cage ale vypadne z korby a je padá na něj strom. Za zátarasem se skrývá deset indiánů a paramutant, který vypadá jako přerostlé prase. Mutant začíná pronásledovat nákladní automobil. Vertiga mu věnuje několik nábojů z kabiny nákladního automobilu. Eva postupně obrací náklaďák, Cage zatím čelí motorkářům. Podaří se mu skoro všechny zneškodnit, i když schytá několik dávek sekaného olova. Eva a Vertiga se mezitím střetávají s mutantem, ten chce evidentně skočit na automobil, ale Eva včas strhne volant a nabere ho na přední sklo. Mutant se drží seč může, ale explozivní munice z Arese mu nedělá dobře. Končí pod koly náklaďáku. Skupina se vrací k pumpě, někdo se skrývá na střeše. Eva ji rozebere pomocí rotačního kulometu z korby náklaďáku. Indián zmizí v lese dřív, než se mu dostanou na kobylku. Při průzkumu pumpy naleznou běžci skupinu otroků a velké zásoby jídla. Otroky osvobozují a získávají přízeň staré indiánky Bílé Stopy, která vede tuhle skupinu. Otroci přebírají pumpu po zabitých otrokářích. Chvíli potom vůdce otrokářů zaútočí na hlídající Evu, běžci ho nakonec chytí. Po dočerpání energie vyrážejí dál, Cage vyžebrá od Velké Stopy nějaký tabák, protože mu došli doutníky.

Zbytek cesty k Brnu je klidný, Eva vysazuje ostatní s vybavením asi 10 km od Brna a odjíždí načerpat energii. V Brně sežene léky proti Purpurové smrti, kterou přinesl déšť. Když pokračují v cestě, Cage vykouří tabáček od Bílé Stopy. Začne být veselo. Cestou k vodní nádrži Nové Mlýny se na obzoru ukáže letka bojových vrtulníků. Vrtulníky míří do Brna. Běžci dorážejí na místo určení. Vedle Nových Mlýnu měla stát ve 40. letech vojenská skladiště. Podle všeho byly skladiště bombardována a byla proražena přírodní hráz. Skladiště byla zatopila v hloubce 40 metrů. Cílem výpravy bylo deset beden uskladněných v jednom ze skladišť. Průzkumná sonda odhalila, že nyní je tato lokalita používána ke skladovaní nebezpečného odpadu a voda v nádrži je pravděpodobně kontaminovaná neznámou chemikálii.

Eva zaparkovala náklaďák v lese asi 2 km od nádrže. Sonda totiž odhalila nějaké otroky pracující na skladce odpadu. Cage a Vertiga se odešli potopit do nádrže, aby našli skladiště. Cestou nacházejí metrovou stopu, která pravděpodobně patří něčemu, co žije v nádrži. Hodinu jim pod vodou trvá najít a prozkoumat skladiště. Hlídkující Eva slyší výkřiky z tábora otrokářů. Pravděpodobně se přišli najíst obyvatel nádrže. Vertiga a Cage se vrací a sepisují potřebný materiál. Eva se vydává opět do Brna a nakupuje pneumatiky, kompresor, provaz a další drobnosti. Pomoci pneumatik a kompresoru postupně dostávají bedny z vody. Je to dost náročná práce, proto následující den spí a pracuje se další noc. Přes den najde stopy náklaďáku hlídka otrokářů. Běžci je zneškodní, ale otrokáři stihnou použít vysílačku. Práce pokračuje přes druhou noc, kdy se po otrokářích slehla zem. Běžci mrtvou hlídku zanechají v původním táboře otrokářů. V noci je slyšet, jak opět hodují obyvatelé nádrže. Později si Cage všimne pozorovacího zařízení na místě, kde provádějí výlov beden. Běžci se opatrně přesouvají na jiné místo a dokončují operaci. V poslední chvíli přijíždějí dva vozy plné otrokářského gangu, který se rozhodne běžce pronásledovat. Eva je setřese, ale náklaďáku dochází palivo.

Jako úkryt před otrokáři si běžci vyberou skladky Brna. Nastraží nějaké výbušniny a čekají v záloze. Otrokářům se evidentně do skládek nechce. Okamžik na to přilétá vojenský vrtulník, otrokáři prchají do pustin. Pravděpodobně náklaďák aktivoval nějaké bezpečnosti sledovací zařízení, které přitáhlo pozornost armády. Běžci překrývají náklaďák plachtou a zahází jej odpadky. Vrtulník však zachytí jejich pozici. Eva se ho pokusí sestřelit, ale mine. Vrtulník na náklaďák vystřeluje raketu. Cage a Eva explodují, Vertigu zachrání sud. Vrtulník vyklízí pozice, Vertiga dostává Evu a Cage do nemocnice, běžce to ale stojí veškeré ilegální vybavení a kořist.

O 20 dní později se Cage a Eva probouzejí v nemocnici, kdy jsou z nejhoršího venku. Eva si zajišťuje přístup do matrixu a získává ze svého oficiálního účtu prostředky. Cage ukecá sestru ohledně telefonu a kontaktuje se s Mrzoutem. Mrzout v Brně nemá extra kontakty, ale dohodí Cagovi místní podnik U Zvonečků. Tam má kontaktovat jeho známého, z nemocnice se musí dostat sám. Eva podplatí personál, kontaktuje svého kamaráda z Barrandova, aby zajistil odvoz jejího auta do Brna. Podplacený doktor ji upozorňuje na zítřejší návštěvu vyšetřovatelů. Z toho není nadšená. Dohodne se s doktorem, že ji nechá rychle převést a ona uteče ze sanitky. Cage má dostat sedativa a doktor má sehrát jeho úmrtí. Eva utíká ze sanitky a ukrývá se ve městě. Cage je prohlášen za mrtvého a odvezen do márnice. Eva si ho tam na falešné doklady vyzvedne a vlakem posílá domů. Cage cestuje jako mrtvola v rakvi.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2056

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: 22. 8. 2007, 7,5 hodin
Čas ve hře: 7. Ledna 2056
79) Povánoční příležitost ze Škodovky
Gamemaster: Petr
Hráli: Kovboj (Kayn), Šíva + Tajfun (Anurin), Jana "Rosa v trávě" (Standa), Richard "Dračí Srdce" (Libor)
Zemřeli: Kovboj
Brogly sedí s Kovbojem u skleničky. Klábosí o událostech na území Elektroniků, kdy bylo ukřižováno několik pankáčů na zdi vyhořelého paneláku. Dle dostupných informací zde řádila probuzená bytost, na kterou někdo ze šéfu gangu vypsal vysokou odměnu. Kovboj vyrazí do temných ulic slumů, ale skončí v Pekelné Díře, protože informace jsou dost zastaralé. Richard a Jana se snaží najít kšeft, ale všechny zdroje vyschly. Netrvá dlouho a Kovboj vstupuje do Díry, příležitosti se chápe Richard a snaží se z příchozího vyrazit nějaké yeny. Kovboj totiž vypadá jako debil (charisma 1) a případná snadná oběť. Skupinka si sedne ke stolu a debatuje o zlých časech.

Šívě dohodí rychlou práci kontakt Hubert. Ochránit cizince po dobu obchodního jednání. Chlapíka najde v zábavním středisku U žáby. Chlapík vypadá jako typický korporační úředník. Bojí se ulice a je značně vyděšený. Má se sejít s blíže nespecifikovaným kontaktem v Pekelné díře a Šíva má zajistit jeho bezpečnost. Netrvá dlouho a všichni jsou na místě. Ostatní běžci se začnou zajímat o korporačního úředníka. Exoti tohoto typu se v Díře často nevyskytují. Po krátké debatě začne být horko. Do Díry vpadnou korporační zabijáci a začne se střílet. Chlápkovi exploduje hlava. Běžci eliminují zabijáky, ale Šíva schytá dávku ze samopalu. Je jasné, že korporace pase po kufříku onoho bezhlavého blbce. Šíva přeskočí pult baru a chce si obvázat rány. To psychicky nevydrží barman a vyhodí ji zpět. Ženská končí v bezvědomí. Kovboj se snaží řešit situaci slovně, ale odpovědí mu je vržený půllitr od trolla. Vše zachraňuje Richard, kupuje od trolla kufřík a skupina se dekuje z Díry.

V kufříku je zakódovaný čip a nevelká součástka motoru. Rosa hledá v Díře kontakt, který chtěl původně technologii koupit. Domlouvá schůzku. Kupec vytlačí yeny a nabídne další obchod se zajímavou cílovou prémii. Jde o druhou část součástky. Jedinou stopou je tajný byt onoho mrtvého zaměstnance. Běžci souhlasí s kontraktem. Na scéně se ukazuje Tajfun, mladý pouliční samuraj, kterého učí Padlý Sníh. Trollí barman ho pošle za skupinou, protože se na ně někdo poptával, běžci Tajfuna přibírají do skupiny. Tajný byt úředníka je na Žižkově. Rosa ostatní varuje před korporační konfrontací. Byt bude pravděpodobně sledován. Rosa si všimne někoho na protější střeše. Pravděpodobně ostřelovač. Nakonec Richard upoutává pozornost, proběhne domem a zmizí v ulicích Žižkova. Rosa maskovaná duchy leze do bytu. Najde falešnou část ústředního topení a mizí pryč. Skupina se sejde v Riegrovych sadech. V tajné schránce je adresa a přístupové karty k tajnému skladišti Škodovky. Kovboj zapíná rušící elektroniku proti štěnicím. Parkem zaduní výstřel a Richardovi se věnuje korporační ostřelovač. Ork má nesmírné štěstí a přežije. Skupina naskakuje na motorky a prchá do města. Společnost jim dělá dodávka s vyklopeným kulometem. Tajfun se hrdinsky odhodlá čelit dodávce s upilovanou brokovnicí. Nápad opouští ve chvíli, kdy mu rigger věnuje první olověnou dávku. Tajfun je drsňák a dokáže uhýbat střelbě. Skupina mizí dodávce za pomocí Rosiných duchu a velkému štěstí.

Kovboj hledá cestu do Díry, ale vynoří se za ním ona dodávka. Pravděpodobně měl celou dobu sledovanou motorku. Obratně projede do restaurace a odběhne zástavbou. Ukryje se ve sklepě jednoho z domů. Najde ho místní řezník. Historka o kontrole plynu neprochází, dojde na boj, kdy řezník přelamuje o Kovboje přepravku na brambory a následně končí s kulkou v hlavě. Na místo jedou vojáci. Kovboj prchá na půdu. Dlouho přesvědčuje majitele horního bytu, aby mu poskytl ukryt. Vojáci zahajují palbu, Kovboj leze na střechu. Bohužel spadne a zabije se. Ostatní běžci jsou u korporačního skladiště. Tajfun jde dovnitř. Překovává mono-plot, přístupové karty jsou jen od vchodu do skladiště. Uvnitř překonává laserové senzory a vyndá z bedny druhou součástku. Cesta zpět je také ošemetná, ale Tajfunův výcvik udělá své. Finální prodej proběhne bez dalších komplikací.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2056

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: 25. 8. 2007, 10 hodin
Čas ve hře: 10. Ledna 2056
80) Monstrum z hlubin minulosti
Gamemaster: Standa + Grass
Hráli: Tajfun (Anurin), Stín (Libor), Spár (Tolgan), Icebreaker (Petr), Carmen (Zuzka), Rudolf (Kayn)
Carmen dostává od představeného svého řádu informaci, že ve městě hrozí vyvolání prastarého démona. Celá záležitost souvisí s vykradením Zátopkova muzea a zmizením určitého artefaktu. Carmen se seznámuje s Tajfunem a obhlíží muzeum. Muzeum objíždí policejní vozidlo v pravidelných intervalech, Carmen se také obává bezpečnostních zařízení v muzeu. Potřebuje se nutně podívat dovnitř, aby zjistila typ ukradené věci. Tajfun do kšeftu zatáhne Icebreakera, aby zajistil matrixové krytí a Rudolf kvůli znalostem z okultizmu. Po finančním projednání se Icebreaker a Tajfun vydávají do metra, kde Icebreaker navrtává kabely a proniká do systému muzea. Tajfun hlídá ústupovou cestu. Carmen a Rudolf se za pomoci tažného lana snaží vyšplhat do prvního patra. Rudolf neumí šplhat, padá ze čtyř metrů. Citelně to odnáší jeho kotník. Odplazí se do auta, kde čeká na Carmen. Carmen proniká do muzea a vyptává se místních duchů. Někdo ukradl Kámen života, víc se nedozví, protože uplyne čas, který ji Icebreaker vyhradil v matrixu. Icebreaker stahuje záznamy bezpečnostních kamer, ale informací není mnoho. Systém napadl cizí decker. Na záznamech je ork přetékající kyberwarem s hydraulickými nůžkami, který si to razí přes muzeum. Zde ale záznamy končí.

Tajfun a Icebreaker vylézají z metra, ale dav zastavuje hlídka. Pravděpodobně jejich připojení vystopoval vojenský decker, který měl pod dozorem muzeum. Hlídka se prodírá davem. Tajfun skáče do odjíždějícího metra, ale zanedlouho zastavuje. Musí vyjednávat s hlídkou, ale dokáže jí uplatit. Poplach je zrušen. Běžci se sejdou a uvažují o dalším postupu. Někdo přichází s myšlenkou ohledně Židovských hřbitovů, protože s tím nějak souvisí ukradený kámen.

Spára, indiána bydlícího na skládkách někdo najme, aby donesl podezřelý balíček na starý hřbitov. Má obyvatelům hřbitova předat zprávu, že za zboží chtějí gangsteři pětkrát větší prémii. Spár si najme místního tvrďáka jménem Stín. Hřbitov je v zakázané zóně, kterou se potulují gangy zmutovaných ghulů. Stín se tam vyzná, proto je vhodný průvodce. Cestu přežijí. Na hřbitově se potkají se zmutovaným obyvatelstvem hrobek. Mutanti je chtějí nejdříve sežrat, ale když přijde řeč na zboží, umírní se. Cestou zpět běžce napadnou ghulové. Stín je pošle k zemi, ale kdyby jich bylo více, měl by velký problém.

Po delším hledání se k hřbitovu blíží Tajfun a Carmen. Icebreaker nechce bez důvodu do zóny a Rudolf se tam bojí. Tajfun a Carmen se plíží územím ghulů, v podobné chvíli tam procházejí Stín se Spárem. Po menším konfrontaci se dohodnou. Dají hlavy dohromady. Spár má balíček na doručení, Carmen ho odkupuje pro řád. Přivolaný Icebreaker kufřík rozkóduje a spolu s Tajfunem mizí ze zóny. Spár se vrací ke gangsterům, Stín ho kryje. Dochází ke slovní roztržce a na místo se dostaví kyberork s krysím mutantem. Ork je onen tvrďák, co pravděpodobně vykradl muzeum. Dojde k boji, protože se gangsteři cítí podvedeni. Stín zahazuje orka nožem. Ork se snaží zastřelit Spára. Krysí mutant proklíná zaklínadlem Stína. Nakonec gangsteři uprchnou a Spárovi se Stínem zůstává nevrácená záloha. Carmen odnáší obsah kufříku, pravděpodobně kámen do sídla svého řádu
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2056

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: 26. 8. 2007, 7 hodin
Čas ve hře: 15. Ledna 2056
81) Trable Černé vdovy
Gamemaster: Martin T.
Hráli: Tajfun (Anurin), Richard "Dračí Srdce" (Libor), Carmen (Zuzka), Jana "Rosa v trávě" (Standa)
Celý příběh se točí okolo pouliční válečnice Černé vdovy. Běžci jsou svědky, jak pouliční soudce Vodňanský zatýká Černou Vdovu. Ještě před tím stihne Vdova podstrčit nějaký balíček Tajfunovi, o kterém pravděpodobně ví, že patří mezi pouliční samuraje. Díky pohotové reakci se běžci dozvídají o balíčku, který je nutno doručit Izákovi. Vdova je odvezená na policejní stanici. Tým se rozděluje, půlka běžců jde odevzdat balíček Izákovi. Druhá půlka sleduje stanici. Izák odkoupí balíček a nabídne odměnu, pokud běžci osvobodí Černou Vdovu, která pro něj pracuje. Vdova je propuštěna z vězení, ale sleduje ji neobratný pankáč. Běžci pankáče zajmou. Vyklopí jim, že je napíchnutý čipem a napustili ho nanoboty stejně jako Vdovu. Musí ji sledovat a hlásit podrobnosti, jinak ho nanoboti zabijí. Vdova je pravděpodobně má také. Vdova se mezitím dostane do zakázané zóny a sleze do kanálu. Chce zde umřít nebo zabít otravné vojáky. Běžci ji tam najdou a nabídnou jí pomoc. Pokusí se získat protinanoboty. Kanál zatím obkličují vojáci. Běžci poplaší masožravé netopýři, kteří ve zmatku napadnou vojáky. Těm se nechce do kanálu, běžci mají čas uprchnout.

Nanoboty má soudce Vodňanský, běžci se rozhodnou přepadnout jeho vůz. Přestřelka je divoká, ale podaří se. Tajfun raději zahazuje svoje OIČ, protože byl zaznamenán systémy při incidentu. Soudci ukradnou nanoboty a elektroniku, soudce nechají naživu. Zachraňují pankáče i Vdovu a dostávají odměnu od Izáka.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2056

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: 28. 8. 2007, 3 hodin
Čas ve hře: 17. Ledna 2056
82) Ďábelský sporťák
Gamemaster: Petr
Hráli: Tajfun (Anurin), Rudolf (Kayn)
Rudolf chce rozšířit repertoár svých iluzionistických kouzel. Hubert je jediný, kdo mu může pomoci. Krysího šamana dobře zná, ale hlavně má plný špalek. Dohodnou si cenu a Rudolf se snaží naučit princip seslání Vylepšené neviditelnosti. Hubert je prase, co by jste chtěli od Krysího šamana a Rudolf zas kráčí cestou Kočičího ideálu. Během učení na něj padne deprese z špíny, nedostatku čistého oblečení a divného jídla. Po čtyřech dnech není schopen se zaklínadlo naučit, Hubert ho vyhazuje, ale ponechává si peníze. Hubert není svině a předá mu kontakt na kočičí šamanku, kterou kdysi potkal na území Elektroniků. Tak se potká s Tajfunem. Na šamanku nemá štěstí, tak ho Tajfun zatáhne do menšího kšeftu. Někdo potřebuje převést sportovní auto do Brna. Běžcům se to nezdá těžké, přijmou kontrakt. Auto je zaparkované za Dírou. Tam si parkují vozidla bossové gangu a parkoviště je hlídáno. Tajfun a Rudolf to neví, Rudolf chce ovládnout hlídače, ale skoro ho zastřelí skrytá stráž. Tajfun dohodne odvoz s Mrzoutem. Rudolfa se potřebuje na okamžit zbavit, najme partu pankáčů, aby ho drželi na záchodě. Rudolf se pokouší ze záchodu uprchnout, ale daří se za delší čas. Tajfun najme odtahovou službu k hranicím zakázané zóny. Trollí barman mu dohazuje svého debilního bratra, který by mu tam mohl auto odtáhnout. Tajfun se obává zničení automobilu. Rozhoduje se automobil odtáhnout sám. Přes varování se dotýká kapoty a je konfrontován elektrickým výbojem. Sportovní automobil má ďábelské zabezpečení. Nakonec se Tajfun rozhodne poradit s Mrzoutem. Mrzout ho vyhodí a Padlý Sníh poradí Tajfunovi, aby se v Díře neukazoval.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2056

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: 1. 9. 2007, 4 hodin
Čas ve hře: 19. Ledna 2056
83) Poskvrněná čest
Gamemaster: Petr
Hráli: Saša (Standa), Kárl (Kayn), Šedák (Martin Š.)
Kárl nutně potřebuje uklidňující prášky. Trpí podivnými záchvaty od doby, kdy prodělal Goblinizaci a stal se z něj trpaslík. Přes jednoho známého se doptá na Čerta, který prý může sehnat cokoliv. Čert je místní známá firma, která nesnáší ušatce - elfy. Kárlovi slíbí prášky, ale nechce zaplatit penězi. Karl musí poškrábat motorku elfího pankáče. Kárl je vyvrhel a nemá s přijmutím zakázky problém. Motocykl je zaparkován za Dírou. Snaží se tam proniknout, ale vyhodí ho tetovaný ork. Karl zaleze za roh a orka zastřelí z kuše. Ve stejné chvíli přijíždí limuzína, vystupují z ni tři lidé, které napadne bytost z protější střechy. Zvuky boje zaslechne Šedák. Po průzkumu se potká s Kárlem. Dají se do řeči, ale nedojdou kloudného výsledku. Ze vchodu se vynoří Padlý Sníh. Běžci mu vysypou informace. Sníh jim nabídne obchod pod přísahou mlčenlivosti. Podle pouličních zvěstí se vrátil Přízrak, nějaká parabytost s mocnými magickými schopnostmi. Před několika měsíci zabila čtyři běžce a průběžně se ztrácejí lidé. Sníh si dal sám za úkol, že onu bytost zabije, a tak se taky veřejně stalo. Tedy alespoň si to sám myslel. Teď se ale bytost vrátila a hrozí, že utrpí jeho pověst. Pro běžce je odměna dostatečnou motivací a uzavírají dohodu. Pokud budou o této věci s někým dalším mluvit, Sníh je může vyzvat na souboj. Šedák pozve do kšeftu Sašu a vyrazí.

Šedák vystopuje místo, kde je utrhlá lidská ruka a roztržený plechový kufřík. Kufřík sloužil k přepravě neznáme láhve. Šedák se vrací pro Kárla, když je navštíví Padlý Sníh. Ten je pošle hledat bestii do nedaleké rozbořené továrny. Kárl má ale podezření, že se nejedlo o Sníha. Běžci dostávají strach, protože se pravděpodobné potkali s hledanou parabestii. Saša se jde podívat k továrně. Z kanalizace vyběhne houf Pekelných krys. Výbuch granátu odvrátí toto pomyslné nebezpečí. Výbuch přiláká navíc skupinu šesti bledých lidí. Saša na ně není zvědavá a vrací se pro ostatní. Cestou zpět se běžci propadnou do velkého hnízda Pekelných krys. Bláznivý Kárl se vrhá doprostřed, Šedák na něj sesílá bariérové zaklínadlo a Saša zabijí krysy dalším granátem. Kárlovi granát utrhne lalůček ucha. V továrně bledé lidi nenacházejí. Stopy vedou přes pole. Běžci dojdou ke starému dětskému hřišti. Tam najdou onu skupinku. Jeden z bledých běžce zaslechne a skupina se jim vydá vstříc. Netrvá dlouho a běžci je na dálku eliminují. Šedák dostává záchvat paniky a strachu, ale netrvá to dlouho. Běžci pokračují na hřiště, nacházejí několik měsíců staré místo po rituálním čarodějnictví.

V nedaleké zástavbě se semele bitka. Šedák zahledne ženskou sedící na střeše vyhořelého paneláku. Zablýskne se. Saša hodí po Kárlovi nůž, ten jí na oplátku honí s perlíkem, ale netrefí se. Sám je od ní pobodán oštěpem, ale nezraní ho. Šedák hodí po Károvi omračující granát, který mu roztrhá bubínky, ten už to nevydrží a vystřelí po něm z kuše. Šedák trpí vážné zranění a snaží se uprchnout. Běžcům začíná být jasné, že se stali cílem mocné iluze, která změní vzhled cíle, takže si myslí, že bojují proti parabytosti, ale bojují mezi sebou. Saša vyběhne z dosahu zaklínadla a ukrývá se v zástavbě. Kárl chvíli pronásleduje Šedáka, ale má krátké nohy. Cvakne mu a odchází do Díry. Šedák se taky stahuje pryč. Saša zahledne ženskou, která běží nad jejím úkrytem a vrhne po ní oštěp. Je to jen obraz. Změní pozici a vrhne kamení do jiné chodby. Za okamžik se ukáže další ženská. Saša ji napadne pomocí magických rukou a podaří se ji zahubit. Hlavu přinese Sněhu a dostává odměnu. Část odměny odevzdá Šedákovi i Kárlovi, kteří si lížou rány v Díře.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2056

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: 14. 9. 2007, 7 hodin
Čas ve hře: 18. Ledna 2056
84) Nacistický poklad
Gamemaster: Standa
Hráli: Ismael (Martin T.), Icebreaker (Petr), Stín (Libor)
Za Stínem přijdou indiáni z teritorii. Ukořistili staré technologie, které potřebují směnit za zbraně a lékařskou výbavu. Indiánská kořist obsahuje několik menších servomotorů a šperky. Stín se spojuje s Icebreakem, aby mu pomohl vyhodnotit cenu kořisti. Icebreaker přiváží Ismaela. Ten chápe, že šperky jsou přes sto let staré. Běžce začne zajímat, kde indiáni k věcem přišli. Podle popisu jednoho z vůdců skupiny, pronásledoval jejich kmen nepřátelské Apače. Apači jsou jejich nepřátelští sousedé v teritoriích. Našli umělou jeskyni a v ní tento poklad. Všichni návštěvníci jeskyně do roka umřeli. Proto jejich šaman rozhodl, aby prokletý poklad odjeli prodat do Prahy. Běžci souhlasí s obstaráním zásob. Podle Ismaela mají šperky hodnotu kolem 250.000 yenů a navíc dokáže rychle sehnat kupce. Poštěstí se a obchod je domluven v hotelu Houba. Na scéně se ukazuje Borman spolu s Bergmanovou.

Před pár měsíci měl právě IB s Ismaelem malou konfrontaci s touto dvojicí. Ismaelovi s podařilo nahlédnout pod roušku Bormanova tajemství a jako bonus šlohl jeho diamanty. Naopak Bergmanová připravila IB o levé okolo a poslala na měsíc do nemocnice. Vypadalo to bledě a běžci chtějí vycouvat, ale ukazuje se, že Borman si Ismaela nepamatuje. Prodej probíhá v klidu. Běžci si nechávají podíl za prodej a nakupují indiánům zboží. Servomotory si nechávají, pravděpodobně totiž otevírají stará a těžká vrata. Indiáni souhlasí, že běžce dovedou na okraj svého území, když chtějí najít umělé jeskyně. Běžci dokupují automobil a potřebnou výbavu.

Ismael má starou nacistickou mapu, kterou ukradl Bormanovi. Vychází najevo, že staré jeskyně budou pravděpodobně nacistický úkryt. Do celé záležitosti je navíc namočen sám Borman, kterému se podařilo asi obelstít smrt. Toto je hlavní myšlenka Ismaela, který jediný studoval historii na Magické univerzitě.

Stín se vydá na průzkum Apačského území. Obchází Štěchovickou přehradu. Nedokáže vyšplhat po strmém srázu a zřítí se. IB a Ismael ho jedou zachránit, ale celá akce upoutá hlídky za přehradou. Stín je zachráněn. Několik indiánu však exploduje na hrázi. Běžci se stahují na území přátelského kmene. Na scéně se ukazuje Vědma. Je to hadí šamanka, která pomoci větrných duchů křižuje pustiny na sněžných saních. Vyléčí Stína a navrhne vyjednávání s Apači. Apači hlídají přístupové cesty za řekou. Mluví o vládci, který však nedodržel svou úmluvu a nedodal jim jídlo. Jsou ochotni se dohodnout s běžci, za podíl z onoho bunkru. Vše nasvědčuje tomu, že vládcem nazývají Bormana, který je pravděpodobně nadaný magii. Běžci hledají bunkr. Trvá to dost dlouho, ale nakonec pomůže zemní elementál. Měření Geigerovým počítačem prokazuje přítomnost radioaktivity. Důvod úmrtí indiánu se tím potvrzuje. Ismael se astrálně rozhlédne, zjišťuje přítomnost velkého toxického elementála, který vytváří nebezpečné prostředí. Podaří se mu ho zničit. Běžci lezou do bunkru a během šesti hodin prozkoumávají. Naleznou mrtvoly příslušníků SS a skupinku neznámých vojáků. Mají u sebe notes a primitivní model Enigmy. Notes obsahuje rodná čísla nacistických pohlavárů. Čísla nějak souvisí s Enigmou a kódem, který je nutný pro otevření starých dveří. Běžcům se podaří simulovat chod Enigmy na počítači, rozpoznat poznámky v bloku a odhalit kód související s Bormanovým datem narození. Běžci nachází staré zbraně, anglické libry a šperky. IB se vrací za indiány, Ismael chce pokračovat dál. Chce odhalit tajemství Bormanovy dlouhověkosti. Netrvá dlouho a přilétá bojový vrtulník. Raketou zničí běžcům automobil a přistává. Indiáni prchají do lesa, IB se skrývá v keřích. Z vrtulníku vylézá komando s Bergmanovou. IB prchá do teritorii. Ismael a Stín nastraží léčku. Chtějí zavřít komando v bunkru. Ismael uniká ven a zavírá Bergmanovou dole. Stín uniká zatopenou chodbou. Ismael kouzlem simuluje podobu vojáka a klame hlídku u vrtulníku. Nepovede se mu kouzlo. Zachrání ho výstřel ukryté Vědmy. Vědma je odváží na území přátelského kmene. IB je ztracen v pustině.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2056

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: 24. 9. 2007, 7 hodin
Čas ve hře: 19. Ledna 2056
85) Nacistický poklad - cesta do Prahy
Gamemaster: Standa
Hráli: Icebreaker (Petr), Stín (Libor), Eva "Dlouhá Píseň" a Temný Mrak (Filip), Rolf "Snící Vlk" (Kayn)
Zemřeli: Eva "Dlouhá Píseň"
Evu a Rolfa si povolá náčelník Roháč. Jejich úkolem je vyzvědět informace o Apačích a jejich obchodních praktikách. Někde nakupují technologie, mají mechanické koně a podobné vymoženosti. Nakoupí základní vybavení a vydávají se na území Apačů. IB bloudí v pustině a hledá si úkryt před nacházející bouří. Bouře přišla hned po příletu bojového vrtulníku. Pravděpodobně ji vyvolal někdo z Bormanových lidí. Tak se běžci potkají. Konfrontace vypadá nejdříve nepřátelsky, ale nakonec uzavřou běžci dohodu. IB se pokusí indiány dovést za Temným Mrakem a na oplátku ho dovedou do Prahy. Přežiji bouři a vydávají se směrem za indiány. Docházejí jim jídlo a v okolí není mnoho zvířat. Druhého dne jde Rolf na lov a ostatní připravují úkryt na noc. Rolf nalezne jenom vyzáblou veverku, kterou zastřelí. Cestou dál nalezne ve sněhu zamrzlý lidský obličej. Ve skutečnosti se jedna o plastikovou masku, ale pro pověrčivého indiána je to zlé znamení. Všimne si, že ho něco pravděpodobně sleduje. Dlouho se nevrací. Eva ho jde najít. IB odmítá pomoc, raději sedí u ohně a holduje své oblíbené hře Kapitán Chaos - Návrat Muchotronixe 3. Eva jde po stopách, ale narazí na číhající bestii. Obrovský krtek ji překvapí a odvleče. Rolf hledá Evu za pomoci IB, ale najdou jen zbytky ohlodaných prstů. Běžci přečkají noc a pokračují za kmenem Apačů. Zaznamenají boj a odlétající vrtulník. Někdo zmasakroval přibližně 50 indiánů v jejich stanovém táboře. Zachránil se pouze Temný Mrak. Na scéně se ukazuje Vědma. Temný Mrak se chce pomstít Bormanovým lidem. Rolfovi předává informaci o tajemné továrně, kde vyráběj masky duchů a odkud koupili mechanické koně. Ukazuje se, že jde o starou továrnu na výrobu hraček. IB se chce vrátit domů, ale Vědma se odchází rituálně očistit. Běžci posbírají zbytky z ležení a ubírají se ku Praze. Podaří se jim přejít zamrzlou řeku a díky převaděčům z přátelského kmene se dostanou do Prahy.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2056

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: 22. 9. 2007, 8 hodin
Čas ve hře: 19. Ledna 2056
86) Rada zašlapává korporace - zkáza Mechtronixu
Gamemaster: Grass
Hráli: Icebreaker (Petr), Stín (Libor), Saša (Standa)
Vývoj situace pokračuje. IB a Saša to chtějí zabalit, když zahlédnou konvoj. Transportérům dělají společnost dva bojové vrtulníky Prahy. Konvoj přivede běžce nedaleko Pražského hradu. Dál nemohou kvůli zátarasům. Obhlíží situaci. Vedle nich zaparkuje drahý automobil, řidič začne opravovat kolo. Saša si všimne, že ztratil nebo obratně upustil čip. Když chlap zmizne, přivlastní si čip. 50.000 yenů a kontakt je jediným obsahem čipu. Běžci kontaktují záhadného cizince a dohodnou si s ním schůzku v Žábě. V boxu naleznou chlapa mrtvého. Vezmou ho do garáží, vyrabují mu auto a zmizí ze Žáby. IB se ilegálně napíchne do systémů a smaže stopy po jejich návštěvě. Paměťová karta z auta zemřelého obsahuje fotografii kriogenické komory a poznámku, že fotografii pořídil Červenka. Běžci to moc nechápou. Sašin kontakt hovořil o velkém zlu, které přichází ze země ale i z nebe.

Zpravodajství vyhazuje informaci o obnoveném sporu korporace Mechtronix s Radou města. Jde o odepření zveřejnění tajných výzkumů Mechtronixu. Stín se vrací z teritorii. Svůj domov nachází obklíčen přibližně tisícovkou vojáků. Obyvatelé jsou eliminováni. Na místě nic nevyřeší, setká se s IB. Dají hlavy dohromady, vše se vším souvisí. O hodinu později dochází k výpadku elektrické sítě. Zpravodajství informuje o záložních systémech a uklidňuje obyvatelstvo. IB sleduje změnu v matrixu. Něco se děje s veřejným matrixem. Je tvořena nová bezpečnostní architektura. Hackerské a jiné pirátské programy ztrácejí rapidně účinnost. Zpravodajství informuje o převzetí korporace Mechtronix radou města. Zajímavé je, že Mechtronix pracuje na výzkumu lékařských zařízení. Vyrábí i kriogenické zařízení. IB se nabourá do korporace, všude jsou vládní deckeři a provádějí podrobnou analýzu systému. IB zkoumá soubory. Kriogenickou komoru vyrobil Mechtronix, ale její výrobní číslo neodpovídá seznamům. IB stáhne tajné soubory a vyskakuje ze systému. Z různých kamerových záznamů je patrné, že mrtvoly ze Stínova bloku jsou sváženy do Mechtronixu. Mechtronix navíc navštěvuje představitel Indie, který přiletěl letadlem. Zpravodajství dále informuje o začínající válce korporací proti radě města. Teroristé ve službách korporací zabili generála Kynského. Na jeho místo ihned přechází jeho zástupce Tomáš Novotný. Rada vyhostila ze své půdy zástupce korporací a zakázala jim účast na jednáních výboru. Korporace se tak stávají podřízené městu. Jsou na ně uvaleny vysoké daně.

Netrvá dlouho a běžci dostávají obecnou zakázku. Korporace složí cílovou prémii 5.000.000 yenů za informaci, jakým prostředkem město dosáhlo rychle konfiskace Mechtronixu. Došlo k tomu během 51 minut, bez použití těžkých zbraní a útoků z Matrixu. Sám Mechtronix disponoval nejméně osmi těžkými tanky a nemalou pěší silou. Byla to asi čtrnáctá nejsilnější korporace na trhu. Zpravodajství dále informuje o indických mniších. Město jim věnovalo Zbrastavský kostel s pozemky. Běžci vezmou vybavení a rozjedou se na Zbraslav. V kostele narazí na bitvu mezi mnichem a nepřátelským týmem. Tým je eliminován běžci i mnichem. Ukáže se, že jeho velitel byl upír. Běžci vyjednávají s mnichem, který jim zmizí po malé konfrontaci. Je to nesmírně mocný fyzický adept. Vyjednávání se zvrtne a po běžcích začnou střílet dvě kybermonstra. Kulomety nejsou pohádka, běžci utíkají. Kyborgové mají naštěstí špatnou mušku. Všichni naskáčí do řeky, IB se skoro utopí nebýt Saši. Přijde o kufřík s elektronikou. IB prchá lesem. Narazí na zmasakrovanou policejní hlídku. Asi práce upíra. Autem se sveze ku Praze. Podaří se mu uprchnout pozornosti ostatních policistů. Ve městě kontaktuje zadavatele a za 100.000 yenů odprodá záznamy z kyberkamery. Saša zůstává za hranicí města, Stín si hledá nové ubytování.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2056

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: 16.2.2008, 8 hodiny
Čas in game: 23. Ledna 2056
87) Ozvěna monarchie
Gamemaster: Martin T.
Hráli: Icebreaker (Petr), Jana "Rosa v trávě" (Standa), Vertiga (Martin Š.), Lucas "Luca" Cicci (Kayn)
Jana se dostane nabídku práce, které spočívá v nalezení pohřešované osoby. Sova není pohřešován, ale prohlášen oficiálně za mrtvého. Před 11 měsíci ho dostala armáda při konspirační schůzce. Patřil ke stoupencům monarchie, nepřátelům nynějšího režimu. Někdo ze stínů se domnívá, že se vyskytuje se ve stínech, proto ho chce najít. Dle záznamu bylo na konspirační schůzce přepadeno celkově pět osob. Jana dostala kontakt na Sovova spolupracovníka, problém je, že se vyskytuje ve vězeňském prostoru U2. Kdysi byla v U2 jako vězeň a díky kontaktu promluví s Sovovým spolupracovníkem. Dostane informaci o záznamech z procesu, ty může mít někdo ze stínových deckerů. Obratem v Díře hledá spolupracovníky. Pankáči ji dohodí Vertigu, dojde IB a na scéně se ukazuje Luca.

Na starých televizních záznamech, které běžci hledají v Matrixu se ukážou podrobnosti z procesu. Pětici monarchistů někdo prásknul, byli chyceni a oficiálně popraveni. Z Cicciho se vyhrabe falešná identita, byl totiž bodyguardem pětice, utekl při zásahu. Proč je tady, nikdo neví. Důležité informace ze zásahu koupí IB od Mamuta. Po vyčištění obrazu se ukáže zásah vojáků. Důležité jsou dvě informace. Ze záběrů je jasné, že při zásahu mohl jeden z pětice ukrýt indicii ve skladu, dále je nalezena adresa smíchovské ubytovny. Adresu skladiště mají běžci i od zadavatele, ale je to již 11 měsíců a pravděpodobnost nálezu indicii je mizivá. Nyní má skladiště pronajaty korporace Tejakawa. IB a Vertiga prozkoumávají sklady, jsou umístěné vedle korporační zóny Škody v Holešovicích. Bezpečnost je mizivá. IB skenuje signál z náklaďáku, který vjíždí přes den do skladu. Koupí montérky, nastříkají na ně logo Tejakawy stejně jako na ukradenou dodávku. V plynových maskách projíždějí do skladiště. Není to nic podezřelého, protože plynové masky nosí 50% obyvatelstva proti smogu a toxickému spadu. Zámek skladiště podlehl Icebreakrově elektronice. Netrvá dlouho a v kanálku skladiště běžci najdou telefonní kartu. Mizí ze skladiště. Karta jim moc neřekne.

Lucca si vzpomene, že šéf bydlel někde ve vilové čtvrti. Je to další cíl běžců. Rosa se doptává v okolí a přesvědčuje lidi, že jim do bytů přijde kontrola trubek. Luca a Vertiga přepadávají ve městě zaměstnance služeb města. Potřebuji jejich uniformy. Vtipná je situace, kdy jednoho Luca sejme boxerem a Vertiga druhého kopem. Táhnou je do auta, ale kouká na ně třetí. "Jsem si ho vůbec nevšiml," říká Luca táhnoucí po sněhu jednoho z popelářů.
"Sejmi ho a já odtahu toho tvýho," Vertiga, když ji Luca podává druhého popeláře.
Třetí popelář na ně nechápavě kouká, pak mu to dojde a začíná křičet.
Luca se vydává k třetímu popeláři a obrací se na Vertigu.
"Dej bacha, aby nám nezamazali ty uniformy od krve, ještě bych je musel zabít."
"Tak ty smejde ještě budeš křičet jo?" - Bum, Luca uzemňuje třetího popeláře.
"Nechápu proč vlastně křičel, hmm do auta už se nevejde, co s nim…?"
Ve vile se běžci dostanou do garáže, pravděpodobně tam něco je, jen o to nezavadili. Posledním cílem běžců je Smíchovská ubytovna. Vertiga se jde porozhlédnout do pokoje. Pronikne do budovy skrze únikový východ. V pokoji ji překvapuje otrhaný rváč. Po bitce, kdy oba skoro vypadnou z okna se rváči podaří Vertige uniknout. Běžci rváče hledají v okolních barech. Díky Rosině magii naleznou stopy, které je zavedou k železničnímu mostu. Voják, jak se rváč nechává přezdívat, se po chvilce vyjednávání vzdá. Je schopen běžcům dohodnout schůzku, kde se mohou dozvědět více informací ohledně Sovy. Schůzka se koná na starém letišti na východě Prahy. Tahle zóna je ovládaná Pekelnými jezdci. Schůzka se odkládá na neurčito.
Odpovědět