Běhy z roku 2055

Moderátor: OneIceOne

Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Běhy z roku 2055

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: 23. 6. 2004, 7 hodin
Čas ve hře: Červenec 2054
58) Hledání arény
Gamemaster: Libor
Hráli: DoubleG (Viktor), Seth (Filip), Max (Petr)
Zemřeli: DoubleG
S Maxem se spojí jeho kamarád Alexej, že by měl kšeft. Jde o nějakou bojovou arénu a lidi, co tam bojují. Se zaměstnavatelem se má Max setkat v Žábě. Box číslo 3. Na srazu se objeví ještě hnědý elf. Max a temný elf se rozhodnou spolupracovat. Temný elf se jmenuje Seth. Zaměstnavatel spěchá a nechá pouze čip s potřebnými informacemi. Tam je vidět nějaká aréna a v ní bojující lidi. Nejsou nijak naplněný kyberwarem, ale spíše vypadají jako lidé z ulice. Dál je na čipu vidět člověk se zraněním, poté se někdo prochází po nějaké části města a nakonec ten, co natáčel záznam vstoupí do rozbouraného domu, chvíli tam něco hledá a nakonec ho přepadne chlápek ve vestě a zastřelí ho. Postavy chvíli koumají záznam. Seth se poté jede podívat do matrixu, tam zjistí nějaké podrobnosti ohledně zadavatele, ale není to nic moc. Max se jde projít do ulic a pokusit se zjistit něco od lidí v zakázaných zónách. Asi o 4 ráno mu nějaký bezdomovec zavolá z budky, že má hodnotné informace. Max se s ním sejde někde v Jinonicích. Bezdomovcovi zaplatí yeny. Bezdomovec mu práskne, že tu asi před 10 dny byli podivní lidé, kteří přijeli limusinou a najímali lidi z ulice na nějakou práci. Platili hotově 1000 yenů na hlavu, ale vybrali jen málo z uchazečů. Bezdomovec si také pamatoval částečně značku limusiny a věděl, že limusina odjížděla směrem na západ. Max informace předá Sethovi a ten se prohrábne matrixem. U policajtů zjistí, že limusina je psaná na nějakého Holuba. Prý pracuje v továrně a bydlí v střední plexový čtvrti. Není to zrovna typ člověka, který si může dovolit limusinu. Postavy se rozhodnou nejdříve prozkoumat západní nepovolené zóny. Ozbrojí se a vyrazí.

Seth i Max jsou zástavbou, když si Seth všimne dvojice, co je sleduje. Následně se ukáže, že jde o příslušníky gangu, co to vybírá poplatky za průchod, no to víte i gangsteři se musí nějak živit. Postavy zaplatí mýtné a poptávají se po nějaké aréně, ale gangsteři nic nevědí. Max i Seth pokračují a dojdou k místu, kde poznají místo ze záznamu. Hledají v domě a najdou zamaskovaný vstup do podzemí. Je na něm visací zámek, ale ten ulomí tyčí. Seth zvedá poklop a Max ho kryje. Seth má štěstí a nezasáhne ho šipková past, ale karma jde do hajzlu. Najednou se spustí poplach, byl tam senzor. Max i Seth odběhnou pryč a skryjí se 50 m od poklopu. Asi za 20 min. přijede limusina a vystoupí dva muži. Postavy nejsou břitváci, takže čekají. Limusina se zdrží asi 10 min, a pak jede pryč. Postavy čekají ještě chvíli. Vracejí se, poklop je opět zajištěný, takže Max hledá jiný vstup. Max jde první. Po chvíli se dostanou do místnosti, která je pod zajištěným poklopem. V místnosti je počítač. Seth nemešká. Nachází data, ale v systému je spuštěný pasivní poplach, takže jde všechno špatně. Nakonec je chudák Seth vykopnut a ještě koupí V omráčení. Postavy se zdekují a Seth odpočívá. Asi po hodině Max zahlédne nějakého trpaslíka, jak se plíží k domu (DoubleG). Trpaslík nemešká a střílí na Maxe, ten uskočí a i se Sethem utíkají. Rozhodnou se vytratit a vrátit se zpět asi kolem 6 večer. Gorin mezitím čeká a nastraží pasti. Max i Seth se vrací v 6 hodin. Seth si kupuje ještě druhou pistoli od gangu a pokračuje sám. Proplíží se k domu a uvidí trpaslíka číhajícího na střeše. Rozhodne se ho zastřelit. Vyleze na střechu a chce ho překvapit, ale DoubleG má štěstí a všimne si. Začne boj. Běžci bojují pekelně, ale DoubleG je břitvák, takže Setha dostane do bezvědomí, sám je zraněný. Max uslyší střelbu, takže se rozběhne na místo. Zahlédne, jak se trpaslík ošetřuje na střeše domu. No Max vyšplhá na střechu a zaútočí na DoubleG, ten je překvapený a bohužel to nerozchodí. Max do něj vyprázdní zásobník a snaží se zachránit Setha. Max Setha ošetří, ale to už se na místo dostaví gang. Chvilka vyjednávání a gang chce jen věci trpaslíka a nějaké prachy od Maxe. Dobře to dopadne, Seth je v nemocnici, ale tam mu objeví implantáty. Nakonec ho Max vyseká z vězení díky své právnické znalosti, ale stejně je na tom Seth špatně.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2055

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: 22. 9. 2005, 3,5 hodin
Čas ve hře: 20. Února 2055
60) Letecký den
Gamemaster: Petr
Hráli: Marion (Zuzka), McDíra (Martin Š.), Nataniel (Filip)
Zemřeli: McDíra
Nataniel je pověřen organizací, aby kontaktoval Temné Venuše, které se chtějí k organizaci připojit. Sejde se s nimi v klubu Nightmare a zjistí, že jedna jejich členka byla pravděpodobně unesena Humanisem. Nataniel se od Venuší dozví, že má kontaktovat trpaslíka, který sídlí někde v Díře a dodá mu informace. Nataniel vyráží k Díře a najde šíleného trpaslíka, zpívá pankáčům o svých snech. Nataniel zde potkává i Marion. Marion se přidá k Natanielovi. Nataniel kontaktuje trpaslíka a zeptá se ho na informace ohledně ztracené Venuše. Trpaslík McDíra ukáže Natanielovi místo, kde se konal magický rituál Temných Venuší. Během rituálu hlídali temné Venuše členové gangu Electronic Punks. Byli napadeni ghuly. Právě zde se ztratila členka Temných Venuší. Marion v této oblasti vyřizovala předchozí den obchod a viděla chlápky v bílých kombinézách. Nakládali do buginy s logem přepravní společnosti někoho v černých šatech. Právě černé šaty nosí Venuše, tak se jde skupinka běžců podívat na místo, kde Marion viděla buginu. Nataniel po cestě šlápne do pasti na ghuly, ale stihne uskočit. Skupina dochází ke zbořenému domu, který McDíra astrálně prozkoumá a zjistí, že uvnitř jsou ghulové. Běžci se rozhodnou proplížit domem a zkusit zde najít nějaké stopy, které zde mohli zanechat chlápci v kombinézách. Nataniel se rozhodne, že si promluví s ghuly. Ghulové jsou ochotni jednat, ale chtějí lidské maso. Skupina se pokouší v okolí najít nějaké mrtvé tělo, ale neuspěje. Marion důkladně znovu prohlédne barák a najde z poloviny plný pytel s nutrysoy. Ghulové se zatím ztratili. Nataniel chce nalézt ghuly. McDíra je astrálně vystopuje. Nataniel chce vědět, kdo jim dal jídlo. Jeden ghul napadne Nataniela, ale ten ho zabije. Nataniel se poté dozví, že jídlo dostali ghulové za to, že zaútočí na členy Electronic punks během rituálu.

Marion se připojí k matrixu a snaží se zjistit něco o bugině. Firma, jejíž logo bylo na bugině, ale žádnou buginu v evidenci nemá - šlo o podvrh. Marion dále zkouší vypátrat buginu přes městský monitorovací systém, ale ten má v jisté trase výpadky. Běžci prozkoumávají trasu, kde vypadávaly kamery. Zde se poptají lidí a zjistí, že buginu někdo zaparkoval do jedné z garáží. Nataniel a McDíra otvírají garáž, když spustí laserové čidlo a následuje výbuch. Celý dům s garáží byl podminovaný a teď padá dolů. Výbuch roztrhá McDíru, pak ho ještě zavalí padající barák. Marion výbuch také zasahuje a upadá do kómatu. Nataniel výbuch přežívá, ale je ale je na tom dost špatně. Bere Marion a veze ji k doktorovi. Doktor je nechce přijmout, ale Nataniel ho uplatí. Marion je stabilizovaná, ale nějaký ten pátek si ještě poleží v nemocnici. Nataniel si také chvilku poleží.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2055

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: 24. 9. 2005, 7 hodin
Čas ve hře: 20. Března 2055
61) Pátrání po extrémistické odnoži Humanisu
Gamemaster: Petr
Hráli: Löwenhertz (Martin T.), Marv (Viktor), Mia (Zuzka), Nataniel (Filip)
Nataniel je kontaktován Valerií, aby zjistil informace o neznámé organizaci. Löwenhertz dostane kontakt na Nataniela. Sejdou se s Natanielem. Nataniel nabídne odměnu za nabourání systému neznámé organizace. Löwenhertz najme členy gangu Laser Blades, kteří ho jistí. Zjistí, že počítačový systém organizace je jedna velká past na deckery. Zároveň také zjistí, že data do tohoto systému přicházejí z oblasti v Braníku. Löwenhertz kontaktuje Marva, Miu, kteří ho kryjí, jdou na sraz s Natanielem. Nataniel je s informacemi celkem spokojený a nabídne přítomným běžcům, zda by s ním nechtěli spolupracovat dál na tomto úkolu. Běžci souhlasí a všichni se společně vydávají do Braníku. Zde se poptávají lidí v hostinci. Výsledek to nepřinese. Löwenhertz se nabourá do matrixu a hledá v oblasti Braníku velké zdroje spotřeby elektrické energie. Myslí si, že by tam mohla být základna organizace. Löwenhertz zjistí, že něco takového se nachází nedaleko od nádraží Braník, ve starých skladištích. Běžci se vydají na místo a nacházejí poblíž skrýš bezdomovců, v které leží sežraná těla. Běžci pokračují ke starým skladištím. Mia zkoumá okolí pomocí magické projekce, když se setká s jakým si stvořením. Rozpoutá se boj, Mia bojuje s astrálně se projektujícím psem. Vítězí a pes ustupuje. Dále prozkoumává skladiště, ale zjišťuje, že se v nich nachází bariéra. Mia to oznamuje ostatním, ale cítí jak ji někdo uchopuje z astrálního prostoru. Vrhne se do astrálu a vidí dva duchy a člověka s hlavou medusy. Mia je napadena. Vrací se z astrálu a přikazuje dvěma elementálům, které má vyvolané, aby zúčtovali s duchy. Elementálové však prohrávají a jediným výsledkem je poničená Mia po astrálním boji. Ostatní běžci se vydají rychle do skladiště. Zde procházejí komplexem, ale na odpor se jim postaví lidé s automatickými zbraněmi. Ty po chvíli běžci eliminují. Dál se prohledává skladiště, ale postavy se bojí nastražených výbušnin. Běžci zaslechnou startovaní motorů, z druhé strany skladiště se odpichují dvě buginy. Běžci se je snaží zničit, ale nevede se to. Nakonec Löwenhertz a Nataniel najdou dveře, vedoucí původně asi do hnízda nepřátel. Zneškodní past na dveřích, za nimi se nachází počítač. Löwenhertz stahuje potřebná data, ale o kousek uniká Černému ledu (IC)í. Nataniel převezme data od Löwenhertze a jde je odevzdat Valerii.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2055

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: 12. 11. 2005, 5 hodin
Čas ve hře: 18. Září 2055
62) Pátrání po Valerii
Gamemaster: Standa
Hráli: Doktor a Marv (Viktor), Nataniel (Filip), Vlčí krev (Martin T.), Wolf (Libor), Chlápek (Martin Š.)
Natanielovi zvoní telefon a hlas na druhé straně říká, že Valerie má potíže. Nataniel má dorazit na kraj Smíchova, aby se dozvěděl víc. Nataniel zkouší volat Valerii, aby zjistil, zda nejde o past, ale Valerie nebere telefon. Nataniel vyrazí na místo srazu. Zde se setká s orkem, který vypadá jako indián. Představí se Natanielovi jako Rosomák a řekne mu, že drží Valerii v zajetí, a že ji pustí, když mu Nataniel prokáže jednu službičku. Nataniel nemá na výběr a tak přijímá. Rosomákovi lidé se vlámali do korporace, aby zde získali lék a už se nevrátili. Rosomák chce, aby je Nataniel přivedl zpět nebo odklidil stopy vedoucí k Rosomákovi. Nataniel kontaktuje Wolfa a Vlčí krev. Běžci se scházejí a Nataniel jim vysvětlí, o co jde. Běžci souhlasí, že se připojí. Sedají do Natanielova auta a vyráží ke korporační zóně. Jde o nějaký opuštěný důl kousek od Smíchova. Běžci zastaví na dohled od dolu a chtějí ukrýt auta v nedalekých rozbořených domech. Nataniel ale s autem zajíždí do příkopu, který nebyl vidět. Nataniel a Vlčí krev tedy berou auto na ramena a přenáší ho přes příkop. Nataniel poté schová auta a vidí, jak se z dálky přibližuje jiné vozidlo, které jede směrem k dolu. Běžci se tedy schovají v příkopu, a když dodávka projíždí kolem, tak na ni Nataniel a Vlčí krev naskakují. Dodávka je doveze až do tábora korporace, ale za bránou si jich všimnou strážní a zahájí po Natanielovi palbu z automatických pušek. Běžci se schovávají za auta a Vlčí krev mizí v jednom přilehlém hangáru. Po cestě hází granát do kulometné věže. Nataniel se běží schovat do druhého hangáru. Vlčí krev rozhazuje dýmovnice, chvíli nic není vidět. Vlčí krev zatím běží k výtahu do podzemí a jede dolů. Nataniel střílí po jednom strážném, ale vzápětí kupuje dávku z kulometu. Granát Vlčí krve kulometčíka bohužel nevyřídil. Vlčí krev sjíždí do podzemí. Zde pobije několik vojáků a nakonec nachází dveře, za nimiž jsou tři ze čtyř hledaných lidí. Vlčí krev jim pomáhá na povrch. K Natanielovi zatím přichází Wolf a pomáhá mu dostat se pryč za pomoci Levitace. Nataniel a Wolf nakonec dorazí k autu, ale Wolf neumí moc řídit, takže jízda stojí za to. Wolf s Natanielem vidí, že po silnici se k dolu řítí několik aut. Sjíždějí ze silnice a schovávají se. Po silnici projedou dva jeepy a jeden citymaster. Také slyší vrtulník. Wolf s Natanielem mizí pěšky za pomoci Wolfova ducha, který je maskuje. Vrtulník si všimne na tepelných senzorech Natanielova auta a rozstřílí ho z kulometu. Posléze se vrací jeden jeep a vylézají z něj vojáci, kteří zkoumají okolí. Nataniel a Wolf dorazí úspěšně na Smíchov a Nataniel se svěřuje do péče místního doktora. Ještě předtím ale Nataniel prosí Wolfa, aby dokončil úkol a zachránil Valerii. Vlčí krev zatím dostává hledané lidi na povrch, ale k bráně už přijíždí procesí z Prahy. Vlčí krev tedy použije kotvičkovou pušku a dostává se ze skály. Poté se proplíží lesem, doráží do Prahy. Wolf zatím nechává vzkaz v Díře pro Vlčí krev, aby se ozval, i když si myslí, že už to má za sebou. Vlčí krev schová chlápky u sebe v bejváku. Po chvíli se vydá do Díry. Zde převezme vzkaz a volá Wolfovi. Wolf si s Vlčí krví zatím domlouvá schůzku. Jde se podívat na Nataniela. U Doktora vidí, jak chce Chlápek analyzovat nějakou látku. Dá vědět Vlčí krvi, protože mu to připadá jako onen lék, který šli hledat indiáni Rosomáka. Vlčí krev a Wolf čekají na Chlápka, vyptávají se na látku.

Wolf a Vlčí krev by se rádi s tím kontaktem setkali. Ten souhlasí. Wolf chce na kontakt začarovat Čtení myšlenek, aby zjistil, kde vzal kontakt lék. To se ale nezdá Chlápkovi, který Wolfa napadne, ale Vlčí krev ho pošle do bezvědomí. Wolf bere lék a jdou zpátky do obydlí Vlčí krve. Zde se baví se zachráněnými a zjišťují, že lék by se dal prodat. Dostanou od zachráněných číslo na kupce a domluví si s ním sraz. Wolf zavolá ještě Marvovi a všichni doráží na místo srazu. Wolf zkoumá okolí astrálně. Najde bandu našlapaných chlápku, kteří v reálu vypadají jako bezdomovci. Běžci vyrazí ke skupině bezdomovců a provedou výměnu léku za peníze, když začne divoká přestřelka. Mezi bezdomovci přistane granát, který přilétl z nedalekého baráku. Z bezdomovců se rázem stává parta indiánu - padá maskovací kouzlo. Běžci neváhají a utíkají se skrýt. Indiáni se zatím ocitají v palbě kulometu, ale nelení a vlastním kulometem kropí okno baráku. Když střelba a výbuchy utichnou, vychází z protějšího baráku ork s kulometem. Míří k místu předání. Po cestě si ještě všimne Marva a vystřelí po něm. Ork dojde k postříleným indiánům a běžci v něm poznávají Rosomáka. Rosomák bere lék, ale Vlčí krev použije cheat v podobě holovizní projekce, která vysílá jeho obraz. Rosomák začne střílet po projekci a dojdou mu náboje v kulometu. V tom okamžiku k němu přibíhá Vlčí krev a posílá ho do komatu. Wolf ještě stačí přečíst Rosomákovi myšlenky a zjistí, kde by mohla být Valerie. Vlčí krev bere od Rosomáka lék.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2055

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: 20. 11. 2005, 7 hodin
Čas ve hře: 19. Září 2055
63) Osvobození Valerie
Gamemaster: Martin T.
Hráli: Čenda (Muflon), Marion (Zuzka), Nataniel (Filip), Wolf (Libor)
Nataniel leží na lůžku, je v bezvědomí. Občas se probudí, ale kulomet s ním posledně celkem zametl. Zrovna když je Nataniel vzhůru, tak mu zvoní telefon. Člověk v telefonu se představí jako Jáchym a řekne Natanielovi, že nutně potřebují osvobodit Valerii. Nataniel argumentuje, že je úplně rozstřílený, ale chlápek to ví a nabídne mu, že ho vyléčí. Nataniel bez váhání souhlasí. O chvíli později dorazí na kliniku chlápek s kufříkem, který se představí jako Jáchym. Je oblečen v koženém plášti a má černé brýle, i když je 0:30. Jáchym vysvětlí Natanielovi, že ho může vyléčit pomocí nanobotů. Tyto nanoboty, ale nesmějí být v těle déle jak 24 hodin, nebo by mohlo dojít k vážným následkům. Nataniel podstoupí léčbu nanoboty a je skoro vyléčen. Odejde s Jáchymem. Jáchym mu vysvětlí, že je nutno co nejdřív sehnat Valerii. Nataniel od něj ještě dostane korporační vestu a řidič Jáchymova auta dá Natanielovi pistoli. Nataniel vystoupí z auta a za okamžik později mu zvoní mobil. Volá Wolf, že ví, kde by bylo možno nalézt Valerii.

Nataniel se setká s Wolfem, vyrážejí na místo určení. Když dorazí na místo, tak Natanielovi volá Marion, jestli neví o nějaké práci. Nataniel ji připojí k pátrání po Valerii. Marion doráží za Wolfem a Natanielem. Běžci se plíží k domu, o kterém Wolf tvrdil, že by zde mohla být Valerie. Wolf čeká opodál a Marion s Natanielem se jdou podívat dovnitř. Jelikož dům je spíš takové skladiště, rozhodne se Nataniel pro vstup oknem. Když Nataniel leze dovnitř, těsně vedle jeho hlavy udeří kulka a v zápětí ho druhá kulka zasahuje do hrudníku. Marion zatím vyráží a běží na kopec, ze kterého přišli výstřely. Nataniel prohledá vnitřek domu, ale nic nenachází. Je zde jen několik prázdných krabic s logem Škodovky. Wolf zatím vyslýchá opodál stojící bezdomovce. Musí jim dát svůj mobil, aby od nich získal nějaké informace. Zatím se vrací Marion s tím, že vyslechla střelce, který střílel po Natanielovi. Nataniel s Wolfem se diví, že ho nechala jít, ale Marion má alespoň informace. Střelec nabídl, že prozradí, kde je možné najít Valerii, ale chce za to velké peníze. Marion má jeho telelefonní číslo. Běžci potkávají Čendu, který se s nimi dává do řeči a připojuje se k nim. Čenda dále poskytne adresu, kde by mohla být Valerie. Dorazí na místo a vidí, že z pátého patra budovy stoupá kouř. Nataniel a Čenda se jdou podívat nahoru, kde najdou rozbitého chlápka. Vracejí se dolů a všichni běžci sestupují do sklepa. Zde procházejí jednotlivé místnosti, ale nikdo zde není. Najdou dveře vedoucí do nižšího podlaží, ale ovládání je zničeno. Marion se nabourá do Matrixu a dveře otvírá. Běžci zjišťují, že za dveřmi je uzavřená skupina běžců a nechají je jít výměnou za informace. Valerie zde byla, ale byla transportována pryč. Nataniel se jde podívat dolů, kde nachází zařízení na odsávání krve a počítač. Nataniel si všimne, že u počítače je umístěna bomba. Marion bombu zneškodní a bere data z počítače. Běžci řeší, co dál. Nakonec se rozhodnou vystopovat auto, které patřilo Rosomákovi. Marion ho najde přes matrix a běžci zjišťují, že auto je v Holešovickém přístavu. Ukradnou auto a jedou se tam podívat. Zjistí, že auto se nachází v korporační zóně Škodovky. Běžci se ponoří do Vltavy a zezadu vniknou dovnitř. Wolf si prohlíží zónu astrálně a nachází Valerii. Čenda s Natanielem zatím zajišťují okolí. Nakonec se všichni sejdou v místnosti s Valerii. Ta je v kleci. Wolf si všimne pasti na zámku klece, Marion past zneškodní. Nataniel poté utrhne zámek a bere Valerii do náručí, běžci opouští nepozorovaně zónu. Nataniel prosí Wolfa, aby se postaral o Valerii, dokud se neprobere a sám se odebírá zpátky k doktorovi, kde jsou mu z těla vyjmuti nanoboti.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2055

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: 28. 11. 2005, 4 hodin
Čas ve hře: 20. Září 2055
64) Wolf hledá Valerii
Gamemaster: Petr
Hráli: Wolf (Libor)
Wolf si vezme ukradené auto a naloží do něj Valerii, které se nehýbe, je v komatu. Odjíždí do svého bytu v Tróji, tam Valerii nechá odpočívat. Vyvolává strážné duchy a barikáduje okna pomocí harampádí z okolních domů. Netrvá dlouho a poklidným domem se rozlehnou hlasy. Nabízí mu bohatství a zasvěcení do tajů magie, která není normálně k dostání. Wolf odmítá, hlas mu sděluje, že si vybral cestu smrti. Wolf zanechává Valerii v bytě a jde zkontrolovat situaci před domem. Tam narazí na místní motorkáře. Jsou to čtyři chlapíci od kterých se dozví, že jim někdo dal prachy, aby mu rozbili hlavu. Mají k němu však respekt, protože se povídá, že je čaroděj. Když Wolf tuto myšlenku podpoří iluzí, gang se dekuje s tím, že se vlastně nic nestalo. Wolf se vrací do bytu a čeká. Pak příchází jeden z jeho duchů, který měl hlídat vchodové dveře, že prý je někdo v domě. Zanedlouho někdo rozkopává dveře u jeho bytu, skrze díru se ozývá krycí palba, ale Wolfa nezasahuje. Ve dveřích se objeví chlap s automatickou pistolí a mečem. Ten je následně konfrontován chodícím žehlícím prknem a žehličkou (duchem). Duch zatlačuje muže na chodbu, když se do bitky přidá nějaká příšera, vypadá jako ghul s dlouhými pařáty. Wolf to psychicky nevydrží a osprchuje všechno osazenstvo chodby kyselinovou smrští. Všichni přežívají, duch je ale potom roztrhán ghulem. Wolf musí čelit chlápkovi i ghulovi, ale vyseká se z toho. Rychle opouští byt i s Valerii, najímá taxík na celý den a jezdí po městě. Valerie se probouzí asi po 10 hodinách, bojí se slunečního světla. Zajíždějí do garáží nejbližšího Tesca. Tam se Wolf snaží přesvědčit opraváře automatu na kávu, aby jim došel pro oblečeni. To však netuší, že Valerii se stala podivná událost, začíná utíkat. Wolf se pouští za ní. Valerie krade projíždějící auto a snaží se ujet. Wolf se jí snaží ovládnou kouzlem, ale Valerie odolává. Wolf tedy mění taktiku a dobíhá auto, kam nastupuje. Valerie se snaží Wolfa zabít, Wolf dostane do držky a dekuje se z auta. Pak se už naštve a auto zvedne pomocí levitace. Valerie si toho všimne, opouští auto směrem k potravinám. Wolfovi se ji podaří skoro ovládnout, háček je v tom že kouzlo nefunguje, protože Valerii ovládá někdo jiný. Wolfa kontinuální čarování omráčí a ten se zhroutí v potravinách. Probouzí se po hodině, měl štěstí, že ho nezatkla policie. Díky úplatkům získává bezpečnostní záběry z prodejny, Valerie utekla ke stanovišti taxíků. Wolf se dostává po stopě až na Staré město. Neví co dál, nakonec mu Valerie sama volá že je vše v pořádku, ale Wolf netuší zda je to pravda.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2055

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: 1. 12. 2005, 6 hodin
Čas ve hře: 25. Září 2055
65) Únos
Gamemaster: Petr
Hráli: Wolf (Libor), Nataniel (Filip), Stín (Mates), Baron Pepe (Jura), Marv (Viktor)
Nataniel se po předešlé akci lečí u svého stínového doktora. Nechává si zabudovat Symbionty a doufá, že se rychle zotaví po konfrontaci s korporačním kulometem. Asi o dva dni později přijíždí Jáchym, který Nataniela nechá na něčí příkaz přesunout do sídla. Tam Nataniela navštěvuje Valerie a nastiňuje mu situaci. Moc si toho ze svého únosu nepamatuje, navíc nemůže teď důvěřovat moc lidem z vnitřní struktury. Prosí Nataniela, aby i přes své zranění kontaktoval své známe ze stínů a pokusil se ji přivézt jednoho člověka. Mohl by být zdrojem informací, kdo stál za jejím únosem. Toho člověka Nathan nedávno potkal zavřeného v jednom Škodováckém skladu. Nathan vyfasuje korporační vestu, čipovanou pistoli a bojovou drogu. Kontaktuje své známé ze stínu, že by potřeboval střelce. Připojují se k němu ostatní. Informace jsou takové, že někde na území Electronic Punks má dojít k předávce zboží, které si bude odvážet tenhle člověk. Běžci se rozhodnou člověka zajmout při předávce. Stín se zneviditelní, přepadne gangstera z Electronic. Wolf mu čte myšlenky a zjišťuje, že předávka bude před Dírou. Přijede nějaký kamion. Marv s kulometem usedne na střeše asi 150 metrů od předávky, Wolf se ubytuje s ním. Baron Pepe přidělává na Nataniela dvě dávky C12. Stín čeká v nastartované dodávce. Nataniel s podminovanou vestou má plán, že pokud se chlapík objeví, tak přijde a nabídne obchod. Buď se tu odpálí a nebo půjde chlapík s nim. Nataniela Stín maskuje neviditelnosti a Wolf duchem. Wolf přikryje sebe a Marva na střeše iluzionistickým kouzlem. Nataniel si všimne někoho na střeše Díry. Informuje o tom ostatní a Pepe se tam jde podívat. Vyleze na střechu a dělá opilce. Slyší za sebou jen cvaknutí zbraně. Odchází a naslepo tam hodí granát. Nad ním se objeví cápek s útočnou puškou, Pepe je ale rychlejší a posílá chlapa do bezvědomí. Mezitím se z nějakého důvodu přesune asi patnáct Electroniků k domu, na kterém kempí Marv a Wolf. Lezou do baráku, ale straší je Wolfův duch. Někteří vylezou na střechu, neprohlídnou však kouzlo Wolfa. Pepe leze ze střechy, když škvírou vidí jak se k němu blíží Padlý Sníh, elf s bílými vlasy, šampión Electroniků. Hodí po něm granát. Padlý Sníh je ale dost rychlý. I přes granát se dostává k Pepemu. Zaráží do něj meče, Pepe trochu ustupuje. Bojují spolu a Pepe utíká, za běhu se ještě do elfouna snaží vystřílet zásobník útočné pušky, kterou ukořistil na střeše, ale netrefuje ho. Lidé, co přijeli v kamionu se dekují pryč, lidé z Electronic prohledávají ruiny, kde byl před chvíli Pepe. Asi za pět minut přijíždí obrněný transportér a limuzína. Vystupuje jakási žena a dva lidé v uniformách Paranoii. Odcházejí do Díry, po chvíli se vracejí. Nataniel se rozhodne uchytit za limuzínou, Stín startuje a drží se v závěsu.

Jednou asi 15 minut, když zajíždí do nějaké budovy. Nataniel pozná sídlo Paranoii. Limuzína zastavuje a krom posádky vystupuje taky chlápek, po kterém naší běžci jdou. Nataniel mu bodá do nohy šipku s neurotoxinem, chlápek se trochu potácí. Nathan ho napadne a srazí na podlahu, křičí přitom ať se vzdají protože má na sobě bombu. Posádka utíká, chlápek se zvedá a napadá Natana mečem, ten ale poškrtá nějakou karmu a chlapa zase srazí na zem. Nakládá ho do limuzíny a odjíždí za roh. Tam čeká Stín, chlapík je přeložen do jeho dodávky. Na to se z garáží vrací transportér, šije z kulometu po Stínově dodávce. Stín kličkuje, odnáší to jen zástavba, nakonec se mu podaří zajet do uličky a transportér je mine. Chlápek v dodávce se zase zvedá a bojuje s Natanielem, který nechápe. Volá Valerii, ta mu radí, aby mu dal nějakou dávku tekutého stříbra. Stín parkuje u obchoďáku a běží pro stříbřenku. Mezitím přistává vedle dodávky černý vrtulník, leze z něj Valerie a Jáchym, přebírají si chlapíka a odvážejí pryč. Nataniel rozděluje plat ostatním běžcům, chvíli hovoří s Valerii, tím vše končí.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2055

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: někdy roku 2006
66) Seznamte se s drakem
Gamemaster: Petr
Hráli: Richard (Libor), Šakal (Grass), Eva (Standa)
Černej had, kterej zrovna bydlí na Černém mostě, posílá běžce ukrást z muzea dračí vejce, ale ukradnou ho maníci s OTčkem a běžci je sledují napříč Prahou až do klánovic, kde napadnou statek s upíry, pobijí je a vezmou jim meč a podivný artefakt. Vejce je pryč, a tak pokračují až za skládky, kde v ruinách vesnice zjistí, že jakýsi kouzelník draka už vyklubal z vejce a vyvolává nějaký rituál. Granát jeho snahu rázně přeruší, ale drak se
osvobodí a uletí k severu. Černý had nechce vyplatit prachy, když nic není.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2055

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: někdy roku 2006
67) Seznamte se s drakem II.
Gamemaster: Petr
Hráli: Richard (Libor), Šakal (Grass), Eva (Standa)
Černý had poskytne běžcům bojový vrtulník, aby mohli dokončit předešlou práci. Běžci letí s vrtulníkem do města mutantů kdesi v Polsku. Zde sídlí drak, co si říká Pán severu. Ještě předtím se v rámci informací bojuje s pologhouly a jejich trolím šéfem Goorkorem. V podzemí města Šakal s Richardem zabijou dvě
kreatury, který vypadaj jako malej quecalkoatl, a pak se jim nepovede zabít draka spísího v lidský podobě, tak zdrhnou. Drak se promění a vynoří hlavu z trosek domu, který se hroutí po jeho přeměně do velké formy a explozi semtexu, ale Eva ve vrtulníku je o zlomek vteřiny rychlejší a nacpe mu do lebky dvě protipancéřové bojové hlavice, Černý had věděl, proč mají bojovou helikoptéru. Éra Pána severu končí, dobrodruzi popadnou malého draka, naložej ho do vrtulníku a odvezou k Hadovi. Co se s nim stane dál není jasné.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2055

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: Hráno: Březen 2007, 7 hodin
Čas ve hře: Říjen 2055
68) Univerzální bratrstvo je tu pro Vás
Gamemaster: Petr
Hráli: Saša (Standa), Marv (Viktor), Richard "Dračí srdce" (Libor), Šakal (Grass)
V televizi proběhne zpráva o útěku teroristy Rudého Spára. Podle zpráv několik indiánských teroristů přepadlo vězeňský transport a osvobodilo indiánského teroristu. Na Spára je vypsaná odměna. Se Sašou se spojí velitel Vlčího bratrstva Karel "Černá ocel". Vysvětluje ji, že Spár je vůdce indiánské bojové skupiny a že je to legendární postava mezi indiány. Prý přežil zásah raketou a od té doby jsou mu přisuzovány nadpřirozené schopnosti. Nejdůležitější je, že jsou s Černou ocelí přátelé. Proto by mu měla Saša ve městě pomoci. Dostane frekvenci vysílačky Spára. Saša se s ním sejde v opuštěné budově. Spár má sebou jen pár indiánských bojovníků. Saša se dozvídá, že do Prahy přišel hledat svou sestru Olgu Olianskou. Ta do Prahy měla přijít s skupinou lidí, která se točící se okolo Univerzálního bratrstva. Od Saši potřebuje pomoc, protože se ve městě nevyzná.

V té době Richarda kontaktuje Ohnivák, který potřebuje kontaktovat Černého hada, šamana starajícího se o komunitu bezdomovců. Navštíví svatyni a útočiště bezdomovců, najde zde jen několik mrtvých těl, svatyně je zničená a nese známky po boji. Černý had se tu nevyskytuje. Jede zpět ke svému představenému a je následně pověřen naleznutím šamana. Spojí se s Marvem a hledají na místě stopy. Na střeše staré restaurace, která sloužila jako útočiště bezdomovců, naleznou mrtvolu chlapíka se samopalem. Něco ho sem vyhodilo skrze dřevěnou střechu. Má divné oči a deformované ruce. Při ohledávání se tělo propadne do sebe a ozve se hukot, začnou se rojit vosy. Richard se zachrání skokem ze střechy a spolu s Marvem prchají. Vrátí se později, ale najdou už jen podivný pařát. Vypadá to jako noha vosy v lidské velikosti. Pošlou to na rozbor doktorovi. Pátrají po bezdomovcích a přijdou na pobočku Univerzálního bratrstva. Univerzální bratrstvo otevřelo nedávno v Praze dvě pobočky pro lidi bez domova. Běžci si myslí, že se jedná o další z řady sekt či církví nového věku. Rozjedou se do nejbližší pobočky.

Saša si zjistí podobné informace o Bratrstvu a vypraví se do střediska. Nechá se najmout jako dobrovolnice. Zjišťuje, že ve středisku se rozdává jídlo, očkují tu zadarmo proti Purpurové smrti a vesměs tu pořádají charitu. Nepřijde na nic podezřelého.

Richard a Marv najdou v druhém středisku bláznivého bezdomovce. Ten jim vypráví o démonech, kteří přišli několik nocí zpět. Vytáhnou ho ze střediska a v dodávce podrobují výslechu. Moc z něj nedostanou. Podruhé unesou řiditele střediska, opět ho podrobují výslechu v dodávce. Zde Marv používá své mučící dovednosti. Dostanou informaci, kam vozí informace o bezdomovcích. Zde Marvova dodávka dostává přízvisko "dodávka smrti". Je to utajované ředitelství Univerzálního bratrstva za mostem Barikádníků. Richard a Marv se rozhodnou prohledat druhé středisko, zde se potkají se Sašou, která chce zrovna ukrást dodávku Bratrstva. Dají se dohromady a jedou obhlédnout ředitelství. Je to administrativní budova, která sousedí s Vltavou. Pod hladinou jsou nějaké podivné poklopy, které vedou do podzemí budovy. Běžci si koupí potápěčskou výbavu a prozkoumávají poklopy. Jsou pevné a pravděpodobné slouží k nějakému překladu věcí. Běžci pořídí výbavu a snaží se poklopy rozřezat a dostat se do podzemí. Něco se je snaží utopit, ale běžci nevědí co. Vtipné je, že jak běžci lezou z vody, mají fialové prádlo ze špinavé Vltavy. Nakonec se podaří poklop rozříznout a běžci pronikají do korporace. Tady zneškodní několik lidí, ale z těch se rojí vosy. Běžcům svítá. S neuvěřitelným štěstím se dostávají přes ochranku korporace a Fenixu.

Tady se připojuje Šakal, který si chtěl zařídit ilegální domov vedle komunity. Kontaktuje ostatní běžce, a když zjistí na čem pracují, tak se připojí. Z dálky je vidět, jak k základně Bratrstva přijíždí policie. Vše podezřele rychle utichne a neviditelný Šakal je svědkem rozhovoru a usuzuje, že Bratrstvo nějak drží orgány Rady stranou a nechce, aby se vojáci dozvěděli o dění uvnitř budovy. Výsledkem je prohlášení Saši, Richarda a Marva za zločince číslo jedna. Dokonce je na ně vypsaná odměna. Běžci se rozhodují pro přepad Bratrstva podruhé. Nakupují pesticidy proti hmyzu, vyrábějí zápalné lahve a Saša kontaktuje Rudého Spára. V noci se sejdou před korporací, Rudý Spár a jeho družina je vyzbrojen těžkými zbraněmi. Šakal upozorňuje skupinu na duchy okolo, vypadá to, že uvnitř budovy je rušno. Spár to neřeší a odstřeluje raketometem přední vchod. Na běžce se vyřinou materializovaní vosí duchové. Zlikvidují družinu Spára, přežívají jen běžci a Spár. Duchy se jim podaří zlikvidovat pesticidy. Nahrnou se do budovy. Najdou několik pater, vše vypadá jako vosí hnízdo. Probojují se do spodního patra, zde naleznou magickou barieru a ženskou šamanku, pravděpodobně královnu úlu. Podle Spára je to jeho sestra. Běžci překonávají barieru a Richard zjišťuje, že tu leží Černý had. Šamanka na něm provádí magický obřad. Běžce opět napadnou materializovaní duchové. Rudý Spár dostane zásah od ducha a i přesto že je to troll přetékající implantáty, je na místě mrtev. Běžce navíc šamanka osprchuje kyselinovou vlnou. Běžci raději prchají, protože je v hnízdě nespočet duchů. Výsledkem je částečné zatopení hnízda. Černého hada se Richardovi nepodaří zachránit, Rudý Spár padl při osvobozovaní své sestry.

Kód: Vybrat vše

ID dokumentu: #5667-B700
Uloženo do systému: 12-10-55/23:56:09
Vypracoval: pprap. Karel Václavík
Předmět: Předběžná vyšetřovací zpráva
(Povltavská, most Barikádníků, adresa ------)
Podle předběžného šetření přítomného důstojníka pprap. Karla Václavíka došlo k
politováni hodné situaci. Na pronajatý pozemek společnosti ------ (dle paragrafu 9 – spadající do
pravidel pro korporační zóny) se i přes bezpečností opatření dostali infiltrátoři neznámé identity.
Bylo zabito deset příslušníků soukromé agentury Fénix, která zde zajišťovala zabezpečení objektů.
Vzhledem k nulových škodám na majetku hlavního Prahy bylo šetření celého incidentu ponecháno
na vnitřní bezpečnosti společnosti ------, podle interních dohod Rady a Korporačního svazu.
Dle vyjádření představitelů společnosti, šlo nejspíše o pokus vykradení skladů s
nemocničním vybavením, které bylo připraveny pro pobočky společnosti v Praze. Společnost se
zabývá charitativní činností po občany se statusem výkonosti 0-0 a pro neregistrované tolerované
občany souměstí, kteří ze zákona nemají právo na minimální zajištění. Celá kauza bude dále
sledována. Společnost ------ zašle výsledky na ředitelství, až dokončí interní vyšetřování.
Osobní poznámka důstojníka:
1.
Status výkonosti 0-0
Skupina registrovaných obyvatel žijících pod úrovní životního minima (bezdomovci, squatteři,
neidentifikovatená registrovaná individua)
2.
Podle prověření se na pozemku společnosti nenacházely žádné skladové plochy. Nutnost upozornit
představitele společnosti o vyhlášce 12/50 o nutné registraci skladových ploch kvůli hygienickým
předpisům.
Odpovědět