Běhy z roku 2054

Moderátor: OneIceOne

Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Běhy z roku 2054

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: 22. 11. 2003, 10 hodin
Čas ve hře: Leden 2054
35) Pátrání po zmutovaným pavoukovi
Gamemaster: Martin T.
Hráli: Sedmix (Petr), Jana (Standa), Fugas (Zdeněk), Stopař (Martin Š.), Bruska (Markýz), Lisa (Lukáš)
Zemřeli: Fugas, Lisa
Lisa popijí v baru, když dovnitř vejde chlapík, kterému není na první pohled ok. Lisa ho pozoruje, protože chlápkovi teče po ruce krve. Chlápek odchází na WC. Lisa ho sleduje. Na záchodě se chlápek složí na zem, z jeho těla vyleze pavouk, který se vrhne na jiného návštěvníka WC a začne hodovat na jeho hrudníku. Lisa neví co má dělat, a tak vyběhne ze záchodu ven. Po chviličce přibíhají policajti a vrhají se na záchod.

Mezitím Stopař, který pracuje pro MERC, zvedá telefon. Jeden jeho kontakt mu říká, že někdo vypisuje odměnu na paradruh pavouka, který má zvláštní schopnosti a je živí se lidským masem. Stopař vyráží do baru, kde naposled pavouk udeřil. Seznamuje se s Lisou, která mu popisuje celou situaci. Mezitím pavouk sežral asi 5 lidí v horním patře baru, ale pak se přesunul neznámo kam. Lisa vypravuje, jak přijela záchranka, a když vynášeli chlapa z hajzlu, tak vstal a začal utíkal. Policajti do něj nasypali flešety z bojový brokovnice, ale zdrhnul.

K Sedmixovi přichází podivný chlápek s prosbou o ošetření. Sedmix mu vytáhne par brouků z těla. Jelikož studoval Parazologii, všimne si, že chlápek má vlastní schopnost regenerace. Chlápek ze několik minut zmizí v ulicích Prahy.

Bruska se sejde se svým starým kontaktem. Potřebuje dokoupit drobnosti. Po schůzce odchází, ale slyší nějaký křik z rozpadlého domu. Vběhne dovnitř a vidí, jak nějaký pavouk žere bezdomovce. Pavouka v zápětí přesekne. Bezdomovci ho poprosí, aby zraněného donesl k jednomu pouličnímu doktorovi tady poblíž. Tím pouličním doktorem je Sedmix. Po rozhovoru se Sedmix dozví o pavoukovi, domluví se, že Bruska přinesl doktorovi pavouka na prozkoumání. Potom u Sedmixe zazvoní Stopař a Lisa, kteří se domákli o tom, že se zde nechal chlápek ošetřit. To potvrzuje video. Mezitím přinese Bruska rozteklého pavouka. V něm Stopař pozná to co hledá. Za pár yenu zdechlinu odkupuje. Mezitím Fugas, sedící v Díře, dostane práci. Donést balíček na adresu. O několik minut později Fugas zvoní. Hádejte u koho??? Ano správně, u Sedmixe. Ten ho příjme, ale cití podtrh. Sedmix otevírá balíček pomocí robota v prázdné místnosti. Udělá to bum. Nic moc se nestane, jde o sklepní prostory. Všichni se shodnou, že chtějí zjistit, kdo je zahadný týpek. Vydávají se teda do Pekelný Díry. Sedmix se poptá, ale moc toho nezjistí. Podaří se mu získat záznam z kamery, kde týpek odjíždí. Vypadá to na toho samého, co ho ošetřoval. Mezitím se někdo doptá na Stopaře. Toho si najme Jana, která musí něco zjistit o nějaké církvi a jelikož je to deckerka, tak potřebuje krytí po dobu připojení do matrixu. Po všem se Stopař vrací. Jelikož nikdo nemá žádný nápad, zkoušejí ještě zjistit něco přes matrix. Jediná známa deckerka je Jana. Po rozhovoru vyjde najevo, že Jana má nějaký informace o vědci. Dojde k názoru, že chlápek v Pekelný Díře, který poslal Sedmixovi bombu, není ten který se nechal ošetřovat u Sedmixe, i když má podobný kabát. Ještě předtím dojde k malé roztržce na schůzce s Janou. Fugas si na schůzku vzal svojí útočnou pušky od H&K a schovává jí jen pod kabát. Někdo v baru asi byl nervózní a zavolal chlupatý. Jde to rychle. Fugas se nevzdá, a tak do něj policajti napumpují pár dávek z bojových brokovnice. Fugas chce vzít sebou pár policajtu, ale granát mu na záchodě upadne a bouchne. Odrazová vlna je svině a jediný Sedmix zlstává v batu. Naštěstí to není taková šlupka.

Jana pomoci Matrixu zjistí, že na onoho tajemného chlápka je vypsaná odměna. Runneři vytipují místo okolo Folimanky. Neptejte se mě jak, ale vyšlo to. Nakonec tam vyrazili jen Jana, Sedmix, Lisa a Stopař. Bruska si musel jet něco zařídit. Zbylá skupina vlezla do tunelu, kudy protýká Botič. Tam nalézá puklinu ve stěně, kterou sestupuje dolu. Obejde nějaká nastražená propadla. Dole je prostor, kde je skupina indiánů a dalších lidí. Je v tom hroznej chaos. Jsme upozorněni, že dál v podzemí žije příšera, která se jmenuje Cenš nebo tak nějak. Tu uctívají pomatenci. No lezem dovnitř. Po chvíli se na nás vrhne potvora a několik šílenců, kteří nás chtějí zabít. Do toho ještě začne Cenš zpívat svojí píseň šílenství. Jana to nevydží a začne střílet . Sedmix se občas zaběhá jen tak po místnosti, ale jinak pohoda. Stopař všechno, co přiběhne rozseká mečem. Nakonec dostáváme vědce a zdrháme pryč. Blbý je, že když Lisa šplhá z pukliny ven, uklouzne ji noha a zřítí se dolu.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2054

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: 4. 12. 2003, 7 hodin
Čas ve hře: Leden 2054
36) Rychlá a smrtelná práce pro Janu
Gamemaster: Standa
Hráli: Sedmix (Petr), ?Vyvolávačka? (Libor), ?Rigger? (Jarda), Stopař (Martin Š.)
Zemřeli: Sedmix, ?Vyvolávačka?, Stopař
Sedmixovi zvoní telefon, na druhý straně s ozve Jana. Potřebuje lidi co uměj rychle pracovat. Jde o to, že se domákla o něčem zajímavém z matrixu a potřebuje lidi, který by něco donesli. Jedná se o vojenskou dokumentaci, která se vyskytuje v objektu blízko SV hranic Prahy. Sedmix sežene ?Zaklínačku? a s tou to jedou obhlédnout. ?Rigger? se mezitím nějakou podivnou cestou dostává do stejného objektu. Tam ho chce jeden boháč zaměstnat v ilegálním závodě. Lidi totiž rádi uzavírají sazky na závody, kde se podobní blázni navzájem vražděj, střílej. Sedmix, ?Vyvolávačka? a Stopař nechávají svoje dopravní prostředky asi 2 km od základny a dál jdou po svejch. Po chvíli dojdou na dohled bývalé továrny. Objekt je tvořen dvěma objekty a komínem. Celý je to obehnaný vysokou betonovou zdí, no prostě naprosto ideální pro vloupání. Postavy se tedy rozhodují, že přilezou zeď a po střeše se dostanou do budovy. Přelezou zeď, ale není to nejlepší, protože tam byl nějakej podělanej drát a spustili tak poplach. No lezou dál, pak vylezou na barák, ale zase je to v prdeli. Ten komín co tam stojí, tam není pro nic za nic. Na komíně stojí chlápek s těžkým kulometem, který je ukotven na trojnožce. Je ale moc daleko a postavy zrovna nemají potřebný zbrojní arzenál. Na střeše se tedy postavy pohybují opatrně, ale není za co krejt. Ze střechy vede dolů poklop, ale je zajištenej elektronicky, takže odstranění chvíli trvá. Chlápek za kulometem však není žádnej debil no a to se hned projeví. Zanedlouho si totiž postav všimne, rozsvítí světlomet a míří na střechu se slovy: "Vzdejte se". Nakonec se postavy vzdají, jinak by buď museli skočit z domu dolů či se nechat rozstřílet z kulometu. Jsou zavření do stejné místnosti, kde čeká i onen ?Rigger?. Chtějí uprchnou, ale není jak. Nakonec si pro ně přijdou dva mohutní orci, kteří je chtějí odvést a oddělat někde v temném koutě továrny. Postavy je však napadnou, jednomu vezmou pušku a zastřelej ho a druhej je v bezvědomí. Stačí ještě přeběhnou ke zdi, kde je může zastřelit chlap z kulometu a přeskočit 3 metry vysokou zeď. První vyběhne Stopař a má na zádech ?Vyvoláčku?, protože ona by nebyla schopna zeď přeskočit. Stopař zeď přeskočí. Druhej běží Sedmix, ale koupí dávku z kulometu a už zůstane ležet. Na druhý straně zdi se Stopař raduje, že unikne, ale na dlouho. Asi 3 sekundy potom, tam vyjede tank, starej tank T-70 nebo co to je. Stopař se schová mezi pásy. No tank zastavuje, vyleze tankista a nebohého Stopaře zastřelí ze samopalu.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2054

Příspěvek od OneIceOne »

Od následujícího běhu začínáme hrát podle 3. edice Shadowrunu.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2054

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: 8. 2. 2004, 6 hodin
Čas ve hře: Březen 2054
37) Likvidace Tygra pro dona Žralouna
Gamemaster: Martin T.
Hráli: Pít (Petr), Eva (Standa), Ještěrka (Mates)
Praha se přechodem do nového roku nijak nezměnila. Pokud chcete vidět slunce za bílého dne, zapomeňte!!! Přes smogovou vrstvu do města padá jen mlžné světlo. Prší velice příjemný kyselý déšť. Když procházíte městem, potkáváte jen lidi v plynových maskách.

No začala to klasicky, vyšel jsem ven, protože jsem se potřeboval porozhlédnou po nějakém kšeftu, moje finanční situace nebyla nic moc. Ze začátku to vypadalo bledě, protože kontakty nevěděli. Nakonec jsem teda zamířil do Žáby. Zamířil jsem k baru, barmana sice neznám, ale nakonec z něj vypadlo, že zrovna někoho shání don Žraloun a rovnou mě odkázal na odcházejícího člověka. Prohodili jsme s nim pár slov, je to univerzitní profesor, na Magické Akademii a říkají mu Ještěrka. Nakonec se k nám připojila ještě ženská jménem Eva. Před Žábou zastavila černá limuzína. Don Žraloun má ve zvyku posílat pro nájemný síly limuzínu, která je doveze do jeho sídla. Nastoupili jsme do limuzíny, kde nám dělali společnost ještě dva podivný týpci a řidič. Limuzína se dala do pohybu. Za 20 minut jsme míjeli kovový vrata vily, která je obehnaná velkou betonovou zdí. Jojo, don Žraloun si bydlí. Vystoupili jsme u takový terasy, kde jsou kaskádovitě postavený bazénky a vodotrysky. Zrovna tam nes jeden silák syrové maso. No zanedlouho se objevil Žraloun a hned vyložil karty na stůl. Měl nějaký ujednání s Tygrem, kterej pro něj měl něco šlohnout, ale asi se rozhodl, že si to raději nechá pro sebe. Šlo snad o nějak vojenskej materiál. Nabídl nám 50.000 za hlavu Tygra a 100.000 za doručení materiálu. Hmm, přitom začal házet syrový maso, do jedno z bazénků…pěkně to tam začalo vířit. To jenom aby bylo jasný, co se stane člověku, kterej podtrhne dona Žralouna. No limuzína nás vzala zpátky do města. Tam nám Eva říkala, že se před nějakou dobou nachomejtla k situaci, kdy břitváci zmačkli v uličce jednu nulu. Ví, kde má Tygr skrýš.

Rozjeli jsme se ke skrýši. Bylo to v oblasti skladišť. No našli jsme jenom auto, který tady bylo zaparkovaný, ale nechtělo se nám ho otevírat, protože mohlo bejt evidentně zaminovaný a hrabat se v zámku, by mohlo upozornit Tygra. Potom jsme se rozhodli odjet a navštívit Tygrův bejvák. Ještěrka chtěl na pomoc přivolat nějaký elementály, tak se odebral do nebližšího parku, kde je začal vyvolávat. Naštěstí to nebyla moc obydlená oblast. Já a Eva jsme teda dorazili, k jednomu z pochybnejch paneláků. Dveře vyražený. No prostě nic moc. Rozhodl jsme se, že se nabourám do systému společnosti, která zde zařizuje nájmy. Systém moc nezlobil, takže jsme měli za pár minut podrobný informace. Zjistili jsme, že se před jedním dnem odhlásil a odešel. No vešli jsem do baráku, výtah nejel, tak jsme museli po schodech. Stanuli jsme přede dveřmi, Eva mě kryla a já otevřel elektronickej zámek. To víte, žádnej problém, to jsou ty levný šmejdy. V bytě to bylo pěkný. Asi tady někdo uklízel krev. Našli jsme ve vaně dvě mrtvý břitvy. Už to tam pěkně smrdělo. Zbylé tři jsme našli naházený ve výtahový šachtě, tak proto ten výtah nejel.

Eva se rozhodla popovídat si s jedním známým a já sem se rozjel pohlídat tu Tygrovou skrýš, aby nám zatím nepláchnul. Když jsem to šel prohlídnou, zakopnul sem vo nějaký haraburdí, což byla chyba. Za 3 vteřiny se na střeše pohnul stín a bum, bum. První kulka mě prolítla okolo hlavy, vyhnul jsem se jí, ale druhá byla horší, pošramotila mě rameno. To víte, vysoce explozivní munice z Predatoru. Ukryl jsem se. Za pár chvilek rozrazilo auto dveře skladu a frr pryč. Skočil jsem na motorku a rychle za nim. Přitom vytáčím číslo Evy, protože to je riggerka, aby mi jela na pomoc. Byla tam proklatě rychle a vypadalo to velice zajímavě. Tygr a Eva to pražili po městě a já se držel zuby, nehty. No Eva to napražila z motorky sapíkem do Tygrova auťáku. Pak se s nim začala přetahovat o dveře. No jak to dopadlo, Tygr zabrzdil. Tygr vyskočil parakotoulem z auta a za letu mě zase trefil, byl vodporně rychlej. Pak ještě trefil Evu. No nakonec sem ho dorazil ze svého Max Poweru, ale to jen díky tomu, že ho Eva předtím zranila. Začali se blížit policajti, ale co uděláte s dvoumetrovým chlapem, kterej váží přes metrák. No aktivoval jsem oční laser a chudákovi Tygrovi jsem uříznul hlavu, to abychom měli důkaz pro Žralouna. Všechno dopadlo dobře, my dostali svoje prachy, don Žraloun svojí techniku.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2054

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: 21. 2. 2004, 9 hodin
Čas ve hře: Duben 2054
38) Povstání v Nové Praze
Gamemaster: Standa + Martin T.
Hráli: Pít (Petr), Ještěrka (Mates), ?ork-břitvák? (Libor), Lasička (Viktor)
Zemřeli: Lasička
Počasí se zase zbláznilo. Už dva dny sněžilo a nechtělo to vůbec přestat. Venku bylo asi -25 stupňů a městem šly fámy, že za všechno mohou indiáni, kteří něco furt podnikají proti městu. Navíc tři dny nešel plyn a v noci toho dne vypadla kompletně elektrická síť na pravý straně Vltavy. Kde myslíte, že bydlím? Další důležitou událostí byli volby starosty Nové Prahy. Byli dva kandidáti, jeden kandidát podporovaný armádou a druhý korporacemi z města.

No tak se Pít rozhodl, že se porozhlédne, co se děje ve městě. Potřeboval dokoupit suroviny do kuchyňskejch robotů a nějaký drobnosti. První problém nastal už u vstupních dveří. Venku byla 2,5 m vrstva sněhu, kterou nikdo neodklidil. No zase to vyřešily roboti, pak se Pít prohrabal na sníh - no pro trpaslíka nic moc. Vzhůru ke Carefuru na Smícháči. Než tam došel, tak skoro umrznul. No v té době bylo u Carefuru něco kolem 4000 lidí, kteří se chtěli dostat dovnitř. Hmm, ale Carefur zavřený a před ním podniková ochranka se zbraněmi, která bránila lidem v prolomení zábran. V Praze byl krom toho ještě vyhlášený zvláštní stav nebo tak něco, protože na každým rohu stál buď tank nebo nějaký vojáci. No nedivte se, protože napětí v celý Praze rostlo každou hodinu.

Mezitím se Ještěrka taky vydal do města. Zjistil, že oblast města korporační zóny Škodovky, kde bydlí, je uzavřená pro vycházení. Ale má to výhodu, že se zde nachází pár hotelu vysoký úrovně, který mají vlastní generátory na elektriku, takže v nich je teplo. Vydal se ubytovat do jednoho z nich. Lasička začíná běh tím, že se vydá ven ze svého bejváku. Moje paměť je špatná, takže ani nevím, kde bydlela. Hráč Lasičky byl velice rád, že si zakoupil termooblek, a tak že nebude mrznou jako určitý trpaslík. Lasička snad bydlela v nízký úrovni, což v téhle době taky nebylo moc. Několik dní ji již netekla voda a došlo jí jídlo. Když vyšla z domů, vytočila číslo jejího známého vůdce gangu a ptala se ho, jak žije v téhle zlé době. Po několika minutách hovoru ji ten kámoš pozve k nim, že prej máj nějaký sudy s fosilním palivem, a tak že mají teplo. Když tam došla, palivo dohořelo. Nakonec se Lasička rozhodla, že vyrazí do středu města a nakoupí. Začla se brodit sněhem, což jí značně vyčerpávalo. Nakonec se rozhodla, že se bude po sněhu plazit. Co vám mám povídat, opravdu byla chráněná proti chladu, ale zase jí skoro hned vyčerpalo plazení.

Pít mezitím opustí Carefur a rozhodne se něco zjistit v matrixu. Nabourá se do energetickejch podniků a stáhne nějaké info. Pak zavolá Ještěrce, aby se sešli, že má zajímavé informace. V souborech z matrixu jsou nějaký náznaky, že někdo z rady deseti ministrů, vydal rozkaz o vydání nějakých zbraní vojákům a přerušení nějakých uzlových bodů v rozvodu elektrického proudu. Ještěrka se po rozhovoru vydal směrem do města, kde má domluvej sraz s Pítem. Vyšel z hotelu, kde byl ubytovanej, ale když prošel asi dvě ulice, narazil zase na zátarasy, které hlídali vojáci a za nimi skandující dav. Inu cesta ani sem ani tam. Ustoupil do průchodu a vyřknul zaklínadlo neviditelnosti. Následně přivolal vzdušného elementála, který ho měl přenést přes zábrany. Všechno šlo dobře dokud ho nezaměřil jeden voják v mobilním stanovišti. Vojáci však nikoho neviděli, tak začali střílet naslepo. Na štěstí Ještěrka uprchl dříve, než ho zasáhli z kulometu. Běsnící dav to však nějak nepobral a zaútočil na zátarasy. Vojáci se začali bránit, a tak z toho byl masakr. Co by jste chtěli od nebohého kulometčíka, který sedí na tanku a běží proti němu skupinka o 200 lidech. No uvidíme, co o tom napíšou noviny. Ještěrka posléze dorazí do kavárny, kde se Pít naboural do matrixu. Tam si trochu pokecaj, no a už je zde zase konflikt. Jeden debilní týpek zaslechne rozhovor a rovnou Pítovi pokládá debilní otázky. Do rozhovoru se zamíchá ještě ork a nějakej cvok s baseballovou pálkou. Vypadá to tak, že tyhle dva lidi jsou stoupenci Humanisu a Pít rozhodně takový lidi nemá rád. Pít se na prvního vrhne a začne s ním vymetat podlahu. Druhej týpek s baseballovou pálkou přeskočí pult a pustí se do orka. Bohužel ork není bojovnej, a tak padá po prvním úderu pálkou do hlavy. Ještěrka se zatím zneviditelní a začne levitovat. Chlápek peroucí se s Pítem, dostane další ránu a odkráčí asi 2m dozadu. Chvilku na to vytáhne z pod bundy velkej revolver a bum. Kulka projde Pítovi okolo ucha, naštěstí uhnul. Druhej debil zatím přiskočí k Pítovi, ale dostane několik rán. Díky pane Aikido. Netrvá dlouho a zase otravuje, ale teď se trefí. Obrýsuje pálku okolo Pítovy hlavy a přitom se diví, že to nějak nefunguje. Pít je chromovanej a chrom to vždycky jistí. Píta už to štve, tak vytáhne pistoli a odstřelí podělanýho humanisáka. Zatím lidi v kavárně vyklízej pozice a derou se ven. Pít prchá, protože sem vzápětí vpadnou vojáci co stojej na rohu ulice, aby potlačili případné nepokoje. Pít vběhne za bar, ale nemá štěstí, stojí tam barman, kterej zrovna doklapává brokovici a rozhodně se chce pomstít za nevítanou návštěvu vojáku v je podniku. Bum, první jde vedle, bum, druhá ne. Pít má díru v zádech, nic moc. Další chuťovkou je hozenej tlakovej granát od vojáků. Řeknu vám, ty čtverce se ale hromaděj. Naštěstí Pít uprchne skrze okénko na záchodě a dekuje se pryč.

O půl města dál se zatím činní Lasička, která je svědkem nějakého verbování lidí. Má podezření, že to má něco společnýho se situací v Praze. Nechá se najmou a zjistí, že je ve skupině lidí, kteří chtějí svrhnout Radu. Nemá ani čas reagovat a je nahnána do nového typu V3esky. Celý konvoj se rozjede ku Praze. ?ork-břitvák? je zatím hirenutý panem Novákem, aby se pokusil zjistit co se děje ve městě. Dostane kontakt na deckera Píta. Pít se trochu prospí z omračujícího granátu, a pak se jede podívat, co chce onen ?ork-břitvák?. Ten mu zaplatí za informace, co již našel v matrixu, Lasička směřuje ku Praze, ale zatím neví, že směřuje chřtánu ďábla. Asi po 20 minutách jízdy se ozve exploze a náklaďák za tím, v němž sedí Lasička, je roztrhán na kusy střelou z tanku. Hned na to převoře dlouhá dávka z kulometu náklaďák Lasičky. Má štěstí, odnesla to jiná čtvrtina sedadel. Rychle se dekuje z náklaďáku. Vzápětí do něj najíždí tank. To víte, někde se profláklo povstání, a tak to Rada musí nějak řešit. Lasičku chytěj a připojej jí k zajatcům, který shromažďují na břehu zamrzlý Vltavy. Lasička nechce být zatčena, takže skáče do ledový Vltavy, ještě že má termooblek. Plave po proudu, ale narazí na další problém. Proti ní jedou nákladní lodě, které sem svážej proti proudu tanky. Vyhne se vodnímu šroubu, který by ji určitě roztrhal a vyleze na druhém břehu. Tam si ji však všimne voják z lodi a zase začnou lítat kulky. Po třetím dlouhém zarachocení kulometu má Lasička asi 8 děr. RIP Lasička. Další události, už dostanou rozhřešení pouze z holovizních obrazovek.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2054

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: 20. 3. 2004, 10 hodin + 12. 4. 2004, 3,5 hodiny
Čas ve hře: Duben 2054
39) Dětští křižáci se vynořují ze stínů
Gamemaster: Petr
Hráli: Ještěrka (Mates), Katarina (Martin Š.)
Ještěrka je zrovna ve svém kabinetě na Pražské magické akademii, když zaslechne rozhovor mezi neznámým chlapíkem a svým spolupracovníkem. Tématem rozhovoru je nějaká stará dýka a pečetní prsten, které patřily do klenotů či pokladů nějaké sekty jménem Oči hada. Onen neznámý chlapík si nechával zjistit něco o těchto dvou artefaktech. Asi o 5 dní později, Ještěrka kouká na holovizi a zjišťuje, že korporace Van Duriken Diamond vyhlásila odměnu, za nalezení těchto dvou předmětů ve výši 7000 yenů. Ještěrka se rozhodne, podívat se danému problému na zoubek. Potom, co jde příští den do práce, optá se svého spolupracovníka na podrobnosti ohledně toho podivného chlápka. Zjistí, že se o dané předměty zajímá nějaká organizace s názvem Dětští křižáci. Jak lidé z Prahy vědí, Dětští křižáci se ve městě objevili asi před 3 měsíci. Od té doby, v Nové Praze vyrostlo několik svatostánků této organizace či sekty. Ve městě se také objevili stoupenci této sekty a to hlavně z řad dětí, kteří se snaží obrátit, kolemjdoucí na víru Boha sedmé sféry. Hlavně bezdomovci jim říkají Samaritáni, protože zadarmo rozdávají jídlo ubohým lidem, kteří se naučí jejich modlitby.

Mezitím se ke Katarině dostanou nějaký informace, ohledně zavražděných lidí, nalezených policii u Kačerova. Zajímavé je, že podle pitevních protokolu se v tělech zavražděných nacházely zbytky velice drahých nanobotů. Katarina se rozhodne získat nějaké podrobnosti od svého policejního kontaktu. Nakonec vyráží k místu nalezení mrtvol. Dedukcí a spojením indicii se na stejné místo dostává i Ještěrka. Obě postavy se rozhodnou podívat do kostela Dětských křižáků v blízkosti. Proniknou do kostela pomocí střechy, dostanou se do utajovaného podzemí, pobijí pár strážců, ale než stačí Ještěrka najít předměty, tak to odnese zbytek dětí z kostela. Postavy je pronásledují kanalizací, ale už je nenajdou.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2054

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: 4. 4. 2004, 8,5 hodin
Čas ve hře: Duben 2054
40) Masakr trpasličího lidu v Nové Praze
Gamemaster: Libor
Hráli: Ještěrka (Mates), DoubleG (Viktor), Qído (Petr)
Děj začíná, když postavy na různých místech uvidí v trideu následující scénu. Obrazovky zrní a na obrazovku vyskočí malá postavička, která vypadá od pohledu jako trpaslík. Začne křičet: "šechny nás chtějí zabít, všechny nás chtěj pobít, pak zase obrazovky zrní a je vidět, jak se za trpaslíčkem objeví robotické monstrum. Nebohého trpaslíka pokryje několik milionů trid-pixelů, které představují plazmatický paprsek a nebohý trpaslíček se rozptýlí po obrazovce. Obrazovky na chviličku zhasnou, následuje normální vysílání. Všem, kdo to viděli je jasné, že je to nějaké ilegální nabourání do místních televizních okruhů. No Qído si z toho zatím moc nedělá, protože je někdy těžké porozumět pozadí těchto vzkazů. Až po chvíli mu zavolá jeho kontakt z MERC a říká, jestli viděl onu show v trideu. Qído nejdříve nechápe, proč se ho na to ptá, ale v zápětí se mu rozsvítí. Kontakt se rozpovídá o podivné situaci. Někdo ilegálně zadal MERC vypsání odměn na hlavy trpaslíků. Trochu divné je, že je to 15000 yenů za hlavu, což je dosti vysoká částka, takže to musel být někdo s velkými zdroji peněz. Kontakt ještě naznačuje, že by za tím měl být někdo z Rady deseti. Qído je trpaslík a dokáže si představit, co lidi udělají za 15000Y na hlavu. Rozhodnes se kontaktovat Ještěrku, zda by mu nepomohl sehnat nějaké informace. Ještěrka souhlasí, potom co mu Qído vyloží situaci a vyráží do baru U žáby, kde má známého barmana, co by mohl něco vědět. Barman ovšem o ničem neví, a tak Ješterka zůstává v baru, protože tu zahlédl dva trpaslíky. No o nějakou dobu později do Žáby přicházení dva týpci. Rovnou zamíří k trpaslíkům a vyprovokují bitku. Ještěrka začne bránit trpaslíky a začne po baru posílat omračující kouzla, avšak nepovede se mu týpky uspat. Ješterka se brání katanou, tak zůstanou na místě dvě mrtvoly. To se však do celé situace zamíchají zdejší vyhazovači a Ješterku pošlou do bezvědomí.

Mezitím se DoubleG, po vykonání nějaké práce raději zdekuje do slamů, kde hledá bezpečné místo, aby nebyl lovnou zvěří. Qído se po těchto událostech nabourá do matrixu a hledá nějaké stopy. Nalezne stopu vedoucí na stránky organizace jménem Meta. Tam se nabourá a stáhne nějaké informace, které potvrzují, že člen Mety, ministr pro průmysl poskytl nějaké zdroje peněz. Mezitím Qídovi zavolá DoubleG a chce si s ním domluvit schůzku, protože je sám trpaslík. Po několik hodinách se setkají a domluví se, že Qído se ještě pokusí nabourat na stránky MERC a porovnat již získané informace. Qído se napojí asi 10 min od jeho ordinace a DoubleG ho má zatím krýt. Po několika sekundách se Qído zhroutí. DoubleG mu šlehne derm a Qído říká že něco stáhnul, ale že ho vyhodil systém. Derm přestane mrcha fungovat asi po 4 minutách. DoubleG tedy vezme Qída na ramena a vleče ho do jeho ordinace. V tu chvíli se objeví v ulici nabušenej týpek s pouzdrem na automatickou pušku a začne být veselo. Je to totiž jeden z lovců MERC. Skončí to tak, že DoubleG koupí jednu automatickou, ale rozchodí to. Nakonec oba trpaslíci uprchnou. Je akorát blbé, že Qído se musí sesbírat z omráčení.

DoubleG mezitím nic nezjistí, co by jsme již nevěděli. Ráno, když se Qído probudí mu telefonuje kontakt z MERC, že už bylo uloveno asi 100 trpaslíků, vzápětí má telefon od Ješterky, že byl zatčen. Dvojí zabití nebo nepřiměřenou obranu a potřebuje pomoct nějak ven. Qído tedy zajde do Žáby, kde najde barmana a za nějaký yeny od něj získá záznam z kamer. Ten upraví, aby z něho plynuly výhody pro Ješterku. Pak ještě postavy kontaktují známého právníka od DoubleG a ten vyjedná přístup k Ješterkovému kontu. Nakonec je Ješterka propuštěn. Toto zabralo nějaký čas, a tak se zatím v pozadí hnuly utajené mechanizmy a postavám uteklo něco důležitého. No nakonec jsme nevěděli jak dál, protože na ministra a jeho ochranku jsme krátký, no není každý den posvícení.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2054

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: 8. 4. 2004, 4,5 hodin
Čas ve hře: Duben 2054
41) Hlídání několika lovců s jejich paradruhy
Gamemaster: Martin Š.
Hráli: Cihla (Michal), Qído (Petr)
Jednoho dubnového večera zazvoní Qídovi telefon. Qído zrovna přespává ve své kanceláři soukromého detektiva. Když zvedne telefon, tak se na druhé straně ozve jeho kontakt z MERC. Řekne mu, že pro něj má práci. Qído tedy vytočí číslo na pana Hrubeše. Od něj se Qído dozví, že pan Hrubeš potřebuje ohlídat sebe a svoje spolupracovníky asi dva následují dny. Dají si sraz před Vinohradskou magickou školou. Tam se setkají a pan Hrubeš vezme Qída na místo, kde mu vyloží podrobnosti celého kontraktu. Jde o to, že pan Hrubeš a jeho spolupracovníci jsou lovci paradruhů z pustin. Zkoumají je a prodávají do zoo či Tuzexu. Tito lidé nedávno chytli v oblasti pustin nový paradruh, který ještě není dosti prozkoumaný. Asi před jedním dnem však ztratili tito lidé kontakt se svým jedním spolupracovníkem, a tak se obávají, že ho mohl někdo zajmout a dostat z něj informace o jejich plánech. Proto pan Hrubeš chce, aby Qído zajistil ochranu po dva dny, než uzavřou smlouvu o prodeji tohoto paradruhu se zoo. Qído souhlasí a obhlíží si místo, kde je umístěn paradruh. Je to starý dům, na okraji jižního města, kde je v okolí jen pár bezdomovců. Klece s paradruhy jsou umístěné ve sklepení tohoto domu. Vedou sem jen dvě cesty a to hlavní bývalý vchod do sklepa a z druhé strany otvor, kterým se kdysi do sklepa sypalo uhlí. Qído se rozhodne nastražit do otvoru pro uhlí drátovou past s omračujícím granátem. Mezitím mu zavolá ještě kontakt z MERC, že by měl ještě jednoho člověka na tu práci. Qído si s ním dá schůzku a po dohodě s panem Hrubešem je Cihla připojen do kšeftu. Cihla je troll, který je registrovaný v MERC jako nájemný žoldák. No po dohodě na případné obraně sklepení Cihla a Qído čekají a hlídají. Po asi půl hodině se v místnosti s novým paradruhem začne blýskat. Po zhodnocení situace, kdy v místnosti dojde k několika elektrickým výbojům a několik lidí dostane elektrický šok je jasné, že příšerka má docela účinné obranné schopnosti. Situace se uklidní, ale ne na dlouho. Asi o půl čtvrté ráno někdo vyráží vchodové dveře. Běžci jsou v krytu připraveni na boj. Hlavním vchodem do sklepení sem vpadnou postupně tři chlapíci se samopaly a jeden s těžkou pistolí, všichni začnou střílet. No vypadá to jako v nějakém akčním filmu. V té chvíli se u otvoru na uhlí zhmotní ohnivý mužík. Qído vběhne do chodby, kde jsou oni 4 chlapíci a začne je mlátit svým plastiko-titanovým palcátem, má hrozné štěstí, protože kolem furt létají kulky z Heclerů a Predatora. Na štěstí se Qídovi podaří skupinu udržet, než si Cihla poradí pořádně s elementálem a jde mu na pomoc. To je pak jiná písnička. Nakonec jsou dva zločinci rozseknutí katanou a další dva omráčení palcátem. Cihla se vyplíží ven a obhlédne okolí. Všimne si akorát postavy, která se skrývá za doutnajícím kontejnerem a pozoruje dům. Cihla se proplíží až k němu a chce ho zajmout. Cihla nakonec zjistí, že je to jenom bezdomovec. Cihla se vrací a zahlídne zaparkovanou Felícii 53 na rohu ulice. Vrátí se a řekne to Qídovi. Qído se rozhodne auto prozkoumat, připlíží se k němu a když ho otevře, tak na něj vypadne spálená mrtvola nějakého chlápka. Qído usoudí, že by to mohl být kouzelník zločinců, a že ho nějak asi spálila ona příšerka z pustin. V kufru auta nalezne uneseného a zfetovaného spolupracovníka pana Hrubeše. Ke konci se běžci ještě snaží vyslechnout zločince, ale ty jsou zarputilí a nic neřeknou. Transakce se zoo proběhne dobře. Qído a Cihla dostanou zaplaceno.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2054

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: 17. 4. 2004, 5,5 hodin
Čas ve hře: Květen 2054
42) Hledání zloděje aneb Ještěrka odchází do stínů
Gamemaster: Libor
Hráli: Qído (Petr), DoubleG (Viktor), Mauru (Martin Š.), Ještěrka (Mates)
DoubleG kontaktuje člověk z MERC, chce si ho najmout na dopadení člověka, který ukradl nějakou věc. DoubleG souhlasí, zavolá Qídovi a Jěštěrce, zda do toho nechtějí jít s ním. Jsou to jeho kámoši, takže v tom nejsou problémy. Dohoda zní, že se musí lidičky rychle sejít, protože hledaný chlapík se vydal přes severní hranice města směrem do Mělnické enklávy, ale jde pěšky, takže se nepřesunuje rychle. Ke skupině se ještě přidá Mauru. Všichni se tedy vydají na letiště, kde je již čeká letadlo, které je má dopravit nad poslední známou pozici cíle. Na poslední chvíli se běžci domlouvají, kdyby si zpět do Prahy zajistili nějaký odvoz. Je tedy rozhodnuto, že Ještěrka vezme auto a projede kontrolními body, protože má legální doklady a nepřeváží zbrojní arzenál. Při cestě letadlem se běžci dozvídají, že cíl byl naposled viděn na silnici mezi Mělníkem a Prahou. Mauru vysloví názor, že by bylo moudré jednu skupinu vysadit před a druhou za domnělou pozici cíle. Tak se taky stane. Bohužel běžci nejsou žádní rození skokani s padáky tak občas skončí až km od cíle. Qído a DoubleG spadnou na jedné straně a tvoří jednu skupinu a Mauru spadne na druhou stranu. Za okamžik, k Maurovi dojíždí Ještěrka. Pomocí telefonů postavy dojdou k názoru, že by se cíl mohl skrývat, ve vesnici mezi jimi. Ještěrka se rozhodne prohledat vesnici v astrálu. Tam však nalezne pouze několik bytostí, které připomínají probuzené živočichy. Qído a DoubleG se plíží k vesnici a registrují pohyb, nejsou si však jisti. Nakonec se z ruin vybombardované vesnice vyřítí pětice pekelných psů. DoubleG po nich hodí něco granátů a dva zabije. Na sto metrů a v noci se blbě hází. Jednoho ještě stihne zastřelit. Mezitím Pekelné kreatůry začnou dělat zvukovej bordel, takže DoubeG a Qído mají menší problémy, ale nakonec se psi rozhodnou kořist roztrhat, ale toto řeší Qídův palcát a sekera DoubleG. Postavy se v příštích 10 minutách sejdou ve vesnici, kde chtějí zjistit, zda zde není nějaké sklepení. Mauru, opravdu nachází betonový kryt. Po chvilce dohadování se postavy rozhodnout vniknout do podzemí. Vchod brání nějací dva indiáni, ale obrana nemá dlouhého konání. Vepředu jde DoubeG, za ním Qído a poslední Ještěrka, který to celé šéfuje magickou ochranou. Mauru, jelikož se nevejde do sklepa, co by jste chtěli od 3m trolla, čeká nahoře a kryje to tam, kdyby se objevil nějaký postavami neobjevený vchod. Skupina v podzemí dorazí chodbami ke dveřím. Dveře vykopnou a zjistí, že uprostřed místnosti stojí velký ohnivý elementál a za ním je divný chlapík. Je to ten, po kterém postavy jdou. Elementál nečeká a vrhá plameny na nebohého Ještěrku. Ještěrka má popálenou ruku, ale jinak celkem v pohodě. Qído se rozběhne s palcátem a začne mlátit čaroděje, ale čaroděj není žádný šméčko, a tak rovnou nepadne. Elementál se rozhodné spálit Qída a DoubleG, ale ti mají patřičný pancíř, takže to odlévají. Čarodej nakonec zakouzlí nějaké hrozné kouzlo a rozplyne se v dým. Ještěrka se mezitím vydává do astrálu, kde si přivolá svého zemního elementála a spolu jdou likvidovat ohnivého obra. Toho nakonec, za velkého potlesku skupiny, zabíjejí. No rozhodně to byla krutost. Qído mezitím sebere kufřík s věcí, kterou má skupina vrátit a běží zpět. To ještě neví, že se z protější chodby začnou valit další indiáni, kteří budou střílet po všem, co se hne. Postavám se však podaří uprchnout a sejdou se u automobilu.

Zde se objevuje problém, jak se do auta vejde Mauru. Nakonec Mauru jede na střeše auta a střechu podepírá Ještěrkův vzdušný elementál, zajímavé divadlo. Při cestě zpět do Prahy, Ještěrka zkoumá kříž nalezený v kufříku. Zjistí, že je to nějaké spirituální ohnisko a rozhodne se, že si onen předmět ponechat. Okolo tohoto tématu se rozvíří divoká debata. Nakonec Ještěrkův návrh většina zamítne. Ještěrka se tedy rozhodne předmět ukrást a to pomocí vzdušného elementála, který má věc odnést při předání. Mauru dostane kufřík a jede za svým pánem, kterému ho má předat. Na schůzce se elementál pokouší kříž ukrást, ale osobní strážci ho zlikvidují. Mauru z loajality, ke svému pánovi navrhuje likvidaci Ještěrky. Pán není proti, a tak mu dá požehnání. Ještěrka se mezitím uklidí domů. Asi po 12 hodinách se mu donese, že po něm někdo jde, a tak prchá ke Qídovi, aby rychle podstoupil plastickou operaci. Tento běh tedy končí totálním přechodem Ještěrky do stínů.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2054

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: 17. 4. 2004, 9 hodin
Čas ve hře: Květen 2054
43) Únosy magických teenagerů aneb Kriminalita v Praze vzrůstá
Gamemaster: Petr
Hráli: Katarina (Martin Š.), Jana (Libor), Ještěrka (Mates)
Zemřeli: Ještěrka
Katarina jede ve své Hondě a vytáčí číslo Ještěrky. Sděluje mu, co ještě podnikla, když si vzpomněla, že v kostele mohl být kamerový systém. Ještěrka je rád, protože by se mu zrovna nehodilo, kdyby po něm šli další lidičky. Katarina zajede ke svému pouličnímu doktorovi a prosí ho, aby jí udělal rozbor látky, kterou našla u lidí, co zneškodnila v kostele. Markus však říká, že není chemik, ale že jí dá číslo na svého známého. Mezitím se Ještěrka léčí u Qída z plastické operace. Katarina mu zavolá a sjedná si s ním schůzku. Poté co se sejdou, jedou na Smíchov, aby odhalili hlavní sídlo sekty. V tom Ještěrce volá Qído, že jeho bratr Čaroděj by potřeboval nějaký schopný lidi na nějakou práci. Čaroděj je vlastník Kybernetického komára. Postavy doráží do Kybernetického komára, kde se dozvídají, o co jde. Čaroděj jim představuje svého kamaráda Vincenta Mura. Vincent je geniální moderní houslista, který se narodil jako mutant Saskvače a člověka. Díky tomu dokáže v lidech vyprovokovat větší prožitky z jeho hudby. Vincent zrovna vystupoval. Problém je v tom, že zatímco byl pryč, jeho syn Martin zmizel. Vincent nabízí Katarině a Ještěrce 50000 yenů za jeho nalezení.

Mezitím Jana rozmlouvá s vrchním knězem svého řádu. Hovoří o tom, že se ve městě množí případy unesení mladý dětí, které mají nadání pro magii. Kněz zadá Janě práci, aby se pokusila najít syna jednoho vlivného muže, který sponzoruje církev. Jana souhlasí, protože je velice loajální církvi. Kněz sdělí Janě, že se onen člověk ztratil z klubu Kybernetický komár a že nějaký jeho kamarád se jmenuje Markýz. Jana se tedy vydá ke klubu. Mezitím Katarina a Ještěrka chtějí vidět bezpečnostní záznamy z kamer. Díky Katarinině znalosti bezpečnostních procedur si všimnou, že když procházel Martin Mur do klubu, tak ho jeden z vyhazovačů začal nápadně šacovat. Kontroloval ho skenerem na kyberware, i na zbraně. Dále vidí, jak se Martin bavil ve 4. patře klubu se skupinou, která byla vedená nápadný mladým tanečníkem. Když se Katarina vyptává na onoho tanečníka, dozví se, že se jedná o Markýze. Je to syn velmi bohatého pražského podnikatele. Následovně kamery zaznamenaly, jak Martin odchází z klubu ve společnosti nějaké holky. Zajímavé je, že hned potom co opustili klub, odchází i onen chlápek z ochranky. Katarina se rozhodne opustit klub a prohledat prostor za Kyberkomárem, kde je Karlův most. Tam najde beznohého bezdomovce, ze kterého za 10 yenů dostane info. Ženská, která hlídá místo na spaní někde našla drahý tričko, ale že tady zrovna není, protože šla obejít kontejnery za Rudolfínem. Když se tam Katarina vydá, tak už vidí, že se žena vrací spolu s hloučkem cikánů. Po chvilkovém dohadování, kdy skoro došlo k bitce Katarina zjistí, že tričko našla na nábřeží za Karlovým mostem. Katarina doběhne na ono místo a zde nachází v bezvědomí holku, která odcházela s Martinem. Během této doby si Ješterka v bulifonu přečte vyžádané informace o onom vyhazovači. Dozví se, že se mu říká Gumy a bydlí někde na Jižním městě. Potom si chce jít promluvit s Markýzem. V tuto dobu do Komára doráží Jana. Barman jí zavede k Markýzovi. Jak Ješterka, tak i Jana na to jdou ve stejnou chvíli. Markýz je povrchní frajírek, kterej fetuje a rád dělá bordel. Janu rovnou přehlídne a to hlavně kvůli jejímu vybranému oblečení, podle jeho slov, se žebráky nemluví. Ještěrka má Tres-Chic, takže ho Markýz bere trochu vážněji, ale taky nic moc. Kašle na ně a jde tancovat. Ještěrka a Jana tedy vytvoří plán, kdy Ještěrka bude v levitací dělat nějaký kousky na parketu, zatím co Jana ovládne Markýze kouzlem. Cheat se jim povede, poté se s Markýzem dekují. Nakonec Katarina naloží omráčenou holku do auta a jede s ní k doktorovi. Ten ji probere, Katarina holku vyslechne a dozví se, že je někdo přepadl, Martina nějaký plešatý chlap odnesl pryč a jí shodil z mostu. Díky holčině dobré inteligenci, Katarina dostane číslo auta, do kterého byl Martin odvlečen. Ještěrka a Jana zatím vyslýchají Markýze. Dozví se od Markýze, že vyhazovač Gumy dostával nějaké informace, ohledně jeho magicky činných kamarádů. Postavy Markýze propustí. Dále se rozhodnou prohledat Gumyho byt.

Nečiní jim to potíže, ale když Jana rozmontovává zámek, nevšimne si přídavného čidla, které po otevření dveří vyšle signál. V bytě bohužel žádné stopy postavy nezískají. Potom se Jana nabourá do matrixu a stáhne záznamy o dodávce. Patří Gumymu a je nahlášená jako ukradená. Dál se Jana snaží nalézt nějaké utajené stránky organizace Dětských křižáků. Podobný systém je odpojený a připojuje se pouze někdy. Takže hlídkuje v matrixu a Katarina ji zatím kryje. Během dne se nic významnějšího nestane. Pouze zprávy informují o útoku motorkářů na jeden z kostelů Dětských křižáků. Asi 20 dětí je upáleno a kostel zapálen koktejly pana Molotova. Mezitím se Ještěrka byl vyspat a teď chce někde vyvolat elemetála. Riskne to a vrací se do svého bývalého domu, i když ví, že tam na něj mohou někde čekat zabijáci. Má smůlu a opravdu ho zaregistrují zabijáci pod vedením Maura. Přepadávají ho ve sklepě, kde vyvolává elementála. Po chvilkovém boji je roztrhán granátem od Maura.

Večer se Katarina chce něco dozvědět od Markýze. Jde do Kyberkomára, ale vše je špatně. Jakmile ji Markýz uvidí, zvedne se a ještě asi s 8 kamarády Katarinu pronásledují. Katarina prchá do auta před klubem, kde na ní čeká Jana. Jana následovně efektivně zakouzlí ledovou plochu, takže si chuligáni rozbijí držky. Markýz je kruťák, začíná na Katarinino auto střílet. Po krátkém přestřelce se Markýz válí se 4 kulkami v těle. Nakonec se Katarina a Jana rozhodnou kontaktovat Ivetu, ta je třetí a poslední magicky činná, z bývalé skupiny kamarádů zesnulého Markýze. Na tu nalákají Gumyho. Postavy odprásknou Gumyho parťačku a jeho zajmou. Při boji je však Karatina zraněna. Moc z něho nedostanou, ale alespoň se s ním domluví, že ho pustí výměnou za Lukáše. To se povede, ale bohužel Katarina Martina nezachrání.
Odpovědět