Kampaň - WH 40K

Moderátor: Leif

Odpovědět
Uživatelský avatar
Lego
Decanus
Příspěvky: 70
Registrován: 13. 6. 2013 15.05

Re: Kampaň - WH 40K

Příspěvek od Lego »

Cus, aniz bych se teda chtel vtirat, nechcete do kampane jeste Dark Eldar? :-) Nevim jak moc uz to mate rozjety, takze se neostychejte me poslat stredem. :-) Pokud by to ale slo, tak budu rad kdyz mi nekdo reknete co si na to mam pripravit.
Lego
"Well, hey, I didn't spend all those years playing Dungeons and Dragons and not learn a little something about courage."
- X-files, ep. Jose Chung's From Outer Space, Faulkner
Uživatelský avatar
Sindyr
Centurio Hastatus Posterior
Příspěvky: 197
Registrován: 12. 1. 2011 8.34

Re: Kampaň - WH 40K

Příspěvek od Sindyr »

Tak jsem konečně sesmolil pokračování/začátek ;) kampaně...

Prastaré stezky

Temným vesmírem se plížil obrovský nepřirozený stín. Gigantické plavidlo z černého kovu, připomínající spíše město, poklidně plulo po oběžné dráze planety Monstrono I. Byl to však jen zdánlivý pocit. Uvnitř kolosu probíhaly zuřivé boje o nadvládu nad celým korábem. Tyranidí monstrum, které vzniklo při temném rituálu, vyvrhovalo jednoho tyranidího zplozence za druhým. Pekelná havěť už dobyla skoro celou loď, vyjma řídícího můstku, který urputně bránila jednotka elitních mariňáků chaosu. Nikdo z přívrženců chaosu nedokázal pochopit kde se tak rychle objevilo tolik bestií. Než se zrůdní mariňáci stihli mobilizovat byla roztrhána většina posádky. Nezůstalo už ani žádné velení, žádný mocný čaroděj, který by jedním kouzlem to ohavné velké monstrum roztrhal na malé kousíčky. Zůstal jen jediný vyvolený prohnilý šampion boha Nurgleho - Interruptus, ten byl ale někde na planetě a hledal zapomenutou laboratoř, která již neexistovala. Když už se válečníkům chaosu zdálo, že nemůže být hůř, stala se nečekaná věc. Obří mutant přestal chrlit zástupy tyranidů, jakoby se ucpal a začal se nafukovat. Zpočátku to vypadalo, že jeho plodné dny skončily a mariňáci skoro začaly oslavovat. Opak byl ale pravdou. V jeho těle se začal rodit nový strašlivější nepřítel. Poslední stádium vývoje (znovuzrození) dávného vůdce zaniklého vrhu Kraken. Démonickému monstru se za strašlivého vřískotu zevnitř rozpáraly útroby ze kterých se vynořil ohromný Tyrant - Zelená hrůza, připraven k zabíjení. Pokud rychle vojáci chaosu něco nevymyslí, je jen otázkou času kdy krvežíznivé bestie dobudou můstek a ovládnou celý koráb. Potom by už nic nebránilo hejnu Tyranta Zelené hrůzy šířit se dál po celém vesmíru jako nějaká nezastavitelná nákaza.


Orčí šéf Nazga-Dakka pozoroval ze skalního útesu houfy orků, lopotících se pod ním v lomu. Po událostech okolo zapomenuté laboratoře se musel hodně snažit aby uskutečnil své plány. Podařilo se mu vybudovat ohromnou armádu orků z mnoha kmenů, které přesvědčil pod příslibem kořisti, drancování a ničení. Masa zelených kůží ihned započala s výrobou gigantického vesmírného plavidla, které pojme tak obrovskou invazní armádu, která dobude celý vesmír!!! Alespoň tak si to Nazga-Dakka představoval. Výstavba korábu byla téměř u konce. Práce netrvala dlouho, protože loď byla doslova svařena ze spousty menších plavidel a osazena obrovskými kanóny. Zbývalo ještě nashromáždit dostatek Uranidia, suroviny která měla celé to vesmírné monstrum pohánět. Ve finální fázi těžby však došlo k něčemu podivnému. Orkové se prokopali do jakési prastaré jeskyně. Uprostřed obrovské místnosti, evidentně uměle vytesané do skály, se tyčily dva šestihranné sloupy z dokonale opracovaného černého kamene. Mezi sloupy ležela deska, ze stejného kamene, připomínající oltář nebo náhrobek. Orčí horník, který objevil jeskyni jako první, se rozhodl odstranit nežádoucí objev na vlastní pěst – „ Ňákej divnej šutr nebude šéfovi kazit plány“. Rozmáchl se hydraulickým krumpáčem a vší silou udeřil do kamenné desky. Krumpáč se však od desky odrazil aniž by ji jakkoliv poškodil a rozdrtil při tom orkovi hlavu. Chvíli po nárazu se deska a sloupy zachvěly a na jejich povrchu se rozzářily jasným zeleným světlem podivné prastaré symboly.

Cryptek Dendarah seděl nehnutě na náhrobní desce uprostřed temné krypty. Meditoval? Dobíjel energii? Nikdo neví. Najednou sebou nekontrolovatelně trhl. Jeho tělem jakoby projel nějaký elektrizující výboj, evidentně však velmi překvapil i samotného Crypteka. Jeho prázdný oční důlek se rozjasnil temným žárem. Kdyby jeho kovový obličej uměl měnit mimiku, určitě by teď byl zkřiven zmateným výrazem. Jeho kryptu prosvítily zelené symboly vystupující z černých stěn. Nemohl uvěřit tomu co ze symbolů vyčetl. Okamžitě se vydal za svým pánem aby mu tuto nečekanou zprávu sdělil. Vešel do obrovské místnosti vytesané z kamene černého jako samotná noc. Po stranách krypty stálo tucet kovových strážců. Vypadaly jako sochy. U protější stěny se tyčil jednoduchý trůn z téhož černého kamene jako celá místnost na němž seděl nekronský lord Montu z Amenti. Dendarah začal ihned datovou telepatií přenášet nečekané informace Lordovi. Oba na sebe chvíli bez hnutí hleděli. Probíhala mezi nimi komunikace, kterou nikdo nedokázal pochopit. Cryptek ve své meditaci zachytil neznámý signál z malé planetární soustavy někde v sektoru Ghoulí hvězdy. Z prastarých záznamů se mu podařilo vypátrat, že se zřejmě jedná o nějakou zapomenutou bránu, kterou kdysi z neznámého důvodu vybudovali Nekroni. Lord Montu přikázal Dendarahovi aby zjistil způsob jakým by se dalo skrze tuto bránu přemístit. To by neměl být pro Crypteka problém. Montu z Amenti zatím shromáždí průzkumnou jednotku aby se vydala do neznámého koutu vesmíru zjistit co se za prastarou bránou ukrývá.


Džungle planety Monstrono III byly temné, nebezpečné a skoro neprostupné. Přesto se zde však našla i místa kde se „dařilo“ přežívat inteligentnější formě bytostí. Byla to otrocká kolonie císařství Tau. Kmen divokých Krootů tu přežíval uprostřed džungle v komunitě s vlastními zákony, náboženstvím a sociální hierarchií. Dokonce jim byly ponechány ruční zbraně aby se mohli bránit případnému nebezpečí z džungle. Otrokáři tolerovali i jejich podivné kultovní náboženské místo, které nalezli v džungli - jednoduchý oltář z černého vyhlazeného kamene a dva šestihranné sloupy. Krootové to považovali za božské znamení a ihned si „oltář“ přivlastnili. Otroci zde Byli vysazeni aby těžili pro císařství Tau vzácný nerost Teratit. Jednou za čas přistála v kolonii výběrčí četa naložit náklad Teratitu a pokud ho nebylo určené množství Krooty čekal tvrdý trest. Nyní se však objevil vážný problém. V poslední době se během několika nocí ztratilo pár desítek otroků. Mezi vesničany se šeptalo o černých přízracích z pralesa. Bylo jasné, že sami otroci si s tímto problémem neporadí. Patriarcha, který měl kolonii na starosti, nařídil poslat jednotku bojové pěchoty, aby se o záhadné stíny z džungle postarala. Bojovníci každou noc postavili skryté hlídky a vyčkávali až démoni z pralesa přijdou.
Temnou komorou se neslo bolestivé úpění a zoufalý křik. Ze stropu viseli řetězy s různými háky a bodci. Na stole uprostřed komory leželo připoutané tělo jednoho z unesených Krootů. Nad tělem se skláněla tmavá shrbená vychrtlá postava. Při každém pohybu její ruky Kroot úpěnlivě zavyl. Do místnosti náhle ale opatrně vešel Temný Eldar v černé kožené zbroji. „Volal jste pane?“ řekl opatrně. Shrbená postava se ani neobtěžovala otočit od rozdělané práce a jen suše řekla „Potřebuju další. Vezmi si víc Vrahů a přineste mi další“. Eldaří bojovník spolkl veškeré námitky a pochybnosti a zmohl se jen na „Ano pane“, otočil se a odešel. Před velkou černou lodí, dokonale zamaskovanou tak aby nebyla v džungli vidět, se shromáždilo komando Zabijáků Temných Eldarů. Z lodi vyšel jejich velitel v černé kožené zbroji, „Jdeme na to. A tentokrát chci všechny živé!“. Pod rouškou noci se vydala družina do temné džungle na lov.
Uživatelský avatar
Sindyr
Centurio Hastatus Posterior
Příspěvky: 197
Registrován: 12. 1. 2011 8.34

Re: Kampaň - WH 40K

Příspěvek od Sindyr »

Tak kdo chce si múže pro připomenutí přečíst minulou kampaň (je na začátku tohoto tématu ;) ) , protože tato na ni navazuje.


Tak... a v první bitvě se utká Chaos (Sindyr) s Tyranidy (Kuba). Oba si připravíme armády na 1000b. podle standardních pravidel. Akorát se bude bojovat o řídící můstek, tudíž uvnitř lodi a nebude se moci použít pravidlo deepstrike a všechno co lítá a skáče (jump infantry). Nemůžou se taky používat vozidla a monstra (jediné povolené monstrum je Zelená hrůza a 1 walker).


V druhé bitvě se utkají Orkové (Leif) s Nekrony (Libor). Oba si připraví armády na podle standardních pravidel. Leif si vezme armádu na 1200b. Libor na 1000b. Kdyby se vám to zdálo nefér tak máte smůlu :lol: Bude se bojovat v lomu u nekroního portálu...


A ve třetí bitvě se utká Filip (Tau) s Legem (Dark Eldar). Oba si připraví armády na 750b. podle standardních pravidel. Potyčka vznikne když Temní eldaři udělají noční přepad Krootí vesnice, kde na ně bude čekat hlídka Tau vojáků.

Tak to je zatím vše. Dobře se bavte ;)
Uživatelský avatar
Kuba
Centurio Pilus Prior
Příspěvky: 432
Registrován: 12. 1. 2011 14.11

Re: Kampaň - WH 40K

Příspěvek od Kuba »

Super :twisted: !

Hele chci se zeptat: Když nasadim do tý lodě toho svýho vyprojektovanýho Tyranta, tak ten má křídla... Počítám, že mi tam budou totálně na prd. Oni ale stojej 60 bodů... jistě tušíš, kam tím mířím? :D
I wonder if clouds ever look down on us and say: "Hey, look. That one is shaped like an idiot."
Uživatelský avatar
Shadowalker
Centurio Pilus Posterior
Příspěvky: 262
Registrován: 2. 12. 2008 14.50
Kontaktovat uživatele:

Re: Kampaň - WH 40K

Příspěvek od Shadowalker »

A i já mám dotaz - armáda bude po celou dobu stejná, nebo pro každou bitvu můžeme udělat jinou?
Uživatelský avatar
Sindyr
Centurio Hastatus Posterior
Příspěvky: 197
Registrován: 12. 1. 2011 8.34

Re: Kampaň - WH 40K

Příspěvek od Sindyr »

No Kubo lítající monstrum by už bylo v uzavřeném prostoru moc ;) :D . Křídla mít může, ale nebude moci létat :) Tak ho postav bez křídel jako že se vyvinou až v průběhu kampaně. Generál nemusí být do každé bitvy postaven úplně stejně dokonce nemusí ani v bitvě být (může místo sebe poslat někoho jiného) a armáda může taky být na každou bitvu jiná... čímž jsem odpověděl i Liborovi ;)

Jo a ještě jedno pravidlo: po celou dobu kampaňe se nemůžou stavět pojmenovaní charakteři...
Uživatelský avatar
Lego
Decanus
Příspěvky: 70
Registrován: 13. 6. 2013 15.05

Re: Kampaň - WH 40K

Příspěvek od Lego »

Prvni bitva s Tau? No to by melo byt zajimavy. Archon Thanaspron and his Death Mist Kabal hunger for the screams of the pitiful Tau! :-)
Lego
"Well, hey, I didn't spend all those years playing Dungeons and Dragons and not learn a little something about courage."
- X-files, ep. Jose Chung's From Outer Space, Faulkner
Uživatelský avatar
Kuba
Centurio Pilus Prior
Příspěvky: 432
Registrován: 12. 1. 2011 14.11

Re: Kampaň - WH 40K

Příspěvek od Kuba »

Ještě dotaz - budou v té misi fungovat infiltrátoři, když tam nefungujou rezervy?
I wonder if clouds ever look down on us and say: "Hey, look. That one is shaped like an idiot."
Uživatelský avatar
Lego
Decanus
Příspěvky: 70
Registrován: 13. 6. 2013 15.05

Re: Kampaň - WH 40K

Příspěvek od Lego »

BTW zatim nemam vymyslenej fluff na myho archona a kabal. Jeste potrebuju precist par veci abych nevymyslel nakou uplnou ptakovinu v kontextu W40K universa. :-) Ale urcite to bude nejaka nove vznikla frakce. Jmeno kabalu jeste zmenim podle toho jak se bude vyvijet staveni armady a i barevne schema a taky aby to znelo nejak normalne v cestine, protoze jsem pochopil ze prekladate i jmena. :-)
Lego
"Well, hey, I didn't spend all those years playing Dungeons and Dragons and not learn a little something about courage."
- X-files, ep. Jose Chung's From Outer Space, Faulkner
Uživatelský avatar
Sindyr
Centurio Hastatus Posterior
Příspěvky: 197
Registrován: 12. 1. 2011 8.34

Re: Kampaň - WH 40K

Příspěvek od Sindyr »

No rezervy jsem nezakázal, jen pravidlo deepstrike.. a infiltrace se normálně může hrát....
Odpovědět