Hráno: 30. 6. 2024
Čas ve hře: 22-23. 7. 3534
Gamemaster: DG
Unterwelt - Kterak se marky kutálely...
Hráli: Imrich Adler (Necra - karma 4), Jürgen Opytzp (Petr - karma 4), Corin (Martin Š. - karma 4), Pius (Standa - karma 5), Otto Schaufel (Martin T. - karma 5
Detektivové dlouze rokují co počít dál, neb situace se jim zdá bezútěšná. Dostanou nápad poptat se po Pšoukalovi ve čtvrti Giordano Agostino, ale z nějakého důvodu to neudělají. Jen v okolí dveřáku, kde bydlí, se dozví že snad měl kontakty s nějakým obchodníkem. 
Pius vyrazí k check pointu, aby poslal zprávu Otci Mikkelsöhnovi, ale zapomene že není z Bratrstva, tak se zase vrátí. Napodruhé jdou všichni, Pius píše dopis a voják ho přečte nahlas. Poté zahlédnou, jak dva maníci, kteří čekají ve frontě na dávky, si cosi šuškají a jeden se dává rychlým krokem pryč. Otto ho chce pronásledovat, ale je zadržen druhým bezďákem, chvíli se s ním přetahuje a pak jej srazí pěstí. Corin se pokusí proniknout frontou, ale marně, chlap zmizí. Navíc je rozeženou četníci, kteří výhružně nabíjí brokovnice. Sledují tedy inzultovaného, který se plazí pryč, ale když se jej pokusí zajmout, postaví se jim trojice nějakých bijců. Chvíli jí vyhrožují a říkají, že jsou Banda Šíleného Maxe, ale nemá to patřičný efekt. Po nějaké době dohodnou, že je nechají chlapa oskenovat, ale Pius nic neodhalí a chlap asi není kacíř. Když začnou mluvit o Pšoukalovi, trojice prohlásí, že oni jsou Banda Šíleného Maxe a za 50 BaM jim prozradí, že Pšoukal měl kontakty s obchodníkem Ducatim za rohem. Jdou tam, zatímco Corin sleduje hospodu, kde kalí BŠM. Když potlučený chlap odejde, sleduje ho, ale na tržišti se mu musí přiblížit, aby ho neztratil a chlap si ho všimne a poštve na něj nějaké dva bijce, před nimiž Corin prchne. 
Zbytek grupy se pokouší neúspěšně infiltrovat obchod kupce Ducatiho, ale naráží na neochotu personálu. Teprve když podplatí hlídače, jsou Imrich a Otto vpuštěni dovnitř a mohou mluvit s Ducatim. Ten jim řekne, že Pšoukal se jmenoval Bartoš a byl jeho investorem, občas u něj přespával a má u něj nějaké věci; ty jim však odmítne ukázat. Otto tvrdí, že jsou BŠM a mají za Bartošem pohledávku, ale jsou ujištěni, že své dluhy vždy platí. Prozradí jim, že Bartoš verboval lidi pro Kosu Zvostra (Jednoušáka a Beppa) a poté co mu sklopí dalších 50 BaM, jim řekne že pracoval také pro reichera Fico-Tokára. 
Pokus nalézt sídlo Fico-Tokára je však neúspěšný, protože po vstupu do Villa Putrone je obklopí skupina místních gangsterů Usti-Labu a nehne se od nich ani na krok. 
Nevěda co dál se vrátí do dveřáku aby zpeněžili Pšoukala, ale tělo je pryč a čekají je tu tři zaccaperos, kteří doprovází kněžku, která si říká Alessati. Ta jim sdělí, že není vyloučeno, že kacíři usilují o převzetí moci ve čtvrti tím, že ovládnou proces předávání lebky a že lebku nemohl vyzvednout kněz calvarius, protože nedávno zemřel. Někdo ale mohl sebrat jeho masku. 
Kněžka dobrodruhům nahradí příjem za Pšoukala (200 BaM) a prozradí jim, že Fico-Tokár je významná osoba, velmi dobře chráněná. Má však podřízené, kteří pro něj pracují, zejména svého zástupce Nicolase Dromidu. Neví však kde bydlí.
Detektivové vyrazí do Teatro Massimo, kde zaplatí vstupné a z jednoho recepčního vytáhnou úplatkem info, že Dromida je tady, ve VIP kóji. Nenápadně ho sledují a přemýšlejí jak ho sbalit, ale má dva bodyguardy. Poté se odebere na pokoj, tak jdou na jiný, ale nic nezjistí. Při odchodu vidí z Dromidova pokoje odcházet nějakého dalšího chlapa a slyší zvýšené hlasy, ale nerozumí jazyku. Otto se pokusí chlapa sledovat, ale zdrží jej portýr a poté je již chlap pryč. 
Posedávají tedy nadále v lounge teatru a popíjejí, ale krom toho že se Dromida odebere na WC, se nic dalšího nestane. Pius má hlavu ve dlaních a je zoufalý.
			
			
									
						
										
						Warzona
- DenGrasse
- Princeps Penna
- Příspěvky: 888
- Registrován: 1. 12. 2008 16.40
- Bydliště: Ryovora
- DenGrasse
- Princeps Penna
- Příspěvky: 888
- Registrován: 1. 12. 2008 16.40
- Bydliště: Ryovora
Re: Warzona
hráno: 6. 7. 2025
čas ve hře: 24-25. 7. 3534
Gamemaster: DG
Unterwelt - Rozpouštěj se poupátko...
Hráli: Imrich Adler (Necra - karma 5), Jürgen Opytzp (Petr - karma 5), Corin (Martin Š. - karma 2), Otto Schaufel (Martin T. - karma 5)
Po neúspěchu v Theatro Massimo se postavy vrátí do svého bejváku a řeší co dál. Nejprve přemýšlejí že povraždí osádku Ducatiho obchodu, aby se dostali k Pšoukalovu utajenému pokoji, ale potom jim dojde, že kacíř, který se ukrývá u osob, které nejsou kacíři, patrně v bytě nebude mít nic zajímavého. Pak upřou pozornost na Fico-Tokára a přemýšlejí, že mu řeknou, že ve čtvrti pronásledují kacíře. Nevědí však jak se k němu přiblížit, protože do čtvrtí, ovládaných mafiánskými klany, není volný přístup. Nakonec se jdou přihlásit Jednoušákovi a Beppovi do armády.
Večer pak spolu s dalšími 16 týpky a velitelem jménem Johann vyrazí na raid na území Stroncatury, přičemž předtím jim namluví, že jim udělají rituál pro vítezství a Corin všechny ojede amuletem (kromě Johanna), přičemž zjistí, že nikdo není kacíř. V La Cale pak vyrabují obchod, povraždí jeho osazenstvo a trochu ho zapálí, ale to už se sbíhají bojovníci Stroncatury a vypukne boj, ve kterém se skupina se ztrátami šesti mužů a zraněním dalších 7 probije zpátky. Otto se však střetne v boji s nějakým drsoněm, který je ozbrojen Mstitelovým mečem a když ustupují, všimne si, že jeden z mrtvých nepřátel, kterého předtím zabil velitel Johann, se začíná rozpouštět. Dojde jim, že našli své kacíře.
Následně dostanou zaplaceno a chtějí vyrazit na území Stroncatury, ale to je komplikované, aneb byli viděni v boji proti ní. Jdou za Bepperm, kterému navrhnou že zkusí najít, kde se skrývá don Matteoli a případně ho zabít a Beppo vymyslí plán, že bude veřejně rozhlášeno, že zradili Kosa Zvostru a chtěli zabít Jednoušáka a vypíše na ně odměnu. Vyspí se a ráno zjišťují, že plán je již v chodu, jen jejich popis je značně nepřesný, díky čemuž je nikdo nepozná. Projdou podzemím, kde najdou umírajícího chlápka, dobře oblečeného, který zemře na těžkou ránu v hrudníku. Když ho bezdomovci svléknou, zjistí, že má na ruce místo, které vypadá jako po čerstvém tetování, ale žádné tam není. Uříznou ruku a vezmou jí sebou.
Když vylezou ven, obklopí je bojovníci Stroncatury a vyjednávají se šéfem, který se nepředstaví. Tvrdí, že jsou ve sporu s Kosou Zvostra, jen tak tak unikli jejím nástrahám a chtějí proti ní bojovat. Týpek jim nevěří, ale pak někdo přinese historku, kterou rozšířil Beppo a jsou přeci jen přijati, na zkoušku a přiděleni k 150 cm zavalitému veliteli Bambinovi. Když se ho začnou vyptávat na chlápka v podzemí, Bambino se tváří divně, ale když je pozván na houbovou kořalku a dostane 25 BaM, prozradí jim, že týpek přišel před pár dny s partou dalších, kteří jsou dobře ozbrojeni, nicméně byl přistižen jak maluje na některých místech podivné značky. Ty byly smazány (krom jedné) a předtím, než ho Stroncatura stačila konfrontovat, ho někdo zabil, tedy smrtelně poranil a uprchl. Bambino se domnívá, že to byli ti jeho kolegové. Zbytek dne dobrodruzi obíhají místa se zanechanými nápisy a zjistí, že jsou to vysoce frekventovaná místa, přičemž naproti na zdi je vždy nějaký ventil či uzávěr., Posedne je myšlenka, že jsou nějak důležité trubky příslušející k uzávěrům, ale většina je zarostla a zoxidované a pouze dvě slouží jako přívod vody do luxusáků místních boháčů. Technik oba ventily zastaví, ale nic se nestane.
Po dlouhém přemítání o možných funkcích trubek a teorii, že se kacíři scházejí v bytech kam vedou funkční trubky (kterou rozbije Bambino sdělením, komu byty patří), posléze usoudí, že jde o symbolický systém, kdy je nápis zanecháván kdekoli, kde je frekventované místo a je tam uzávěr. Dále navštíví tetovací studio, kde ukáží ruku a tetovač jim řekne, že je to buď tetování neviditelnou barvou, nebo odstranění tetování.
Jdou do Teatro Massimo, kam si technik koupí vstup, najde UV lampu a zjistí, že ani pod ní nic nevidí. Pak probudí divnouše a ten jim řekne, že vidí nějaké zbytky tetování a evidentně bylo odstraněno. Evuidentně bylo kacířské.
Poté vyrazí do Piazza Pretoria a najdou dalších 6 míst, kde jsou značky nakresleny též.
			
			
									
						
										
						čas ve hře: 24-25. 7. 3534
Gamemaster: DG
Unterwelt - Rozpouštěj se poupátko...
Hráli: Imrich Adler (Necra - karma 5), Jürgen Opytzp (Petr - karma 5), Corin (Martin Š. - karma 2), Otto Schaufel (Martin T. - karma 5)
Po neúspěchu v Theatro Massimo se postavy vrátí do svého bejváku a řeší co dál. Nejprve přemýšlejí že povraždí osádku Ducatiho obchodu, aby se dostali k Pšoukalovu utajenému pokoji, ale potom jim dojde, že kacíř, který se ukrývá u osob, které nejsou kacíři, patrně v bytě nebude mít nic zajímavého. Pak upřou pozornost na Fico-Tokára a přemýšlejí, že mu řeknou, že ve čtvrti pronásledují kacíře. Nevědí však jak se k němu přiblížit, protože do čtvrtí, ovládaných mafiánskými klany, není volný přístup. Nakonec se jdou přihlásit Jednoušákovi a Beppovi do armády.
Večer pak spolu s dalšími 16 týpky a velitelem jménem Johann vyrazí na raid na území Stroncatury, přičemž předtím jim namluví, že jim udělají rituál pro vítezství a Corin všechny ojede amuletem (kromě Johanna), přičemž zjistí, že nikdo není kacíř. V La Cale pak vyrabují obchod, povraždí jeho osazenstvo a trochu ho zapálí, ale to už se sbíhají bojovníci Stroncatury a vypukne boj, ve kterém se skupina se ztrátami šesti mužů a zraněním dalších 7 probije zpátky. Otto se však střetne v boji s nějakým drsoněm, který je ozbrojen Mstitelovým mečem a když ustupují, všimne si, že jeden z mrtvých nepřátel, kterého předtím zabil velitel Johann, se začíná rozpouštět. Dojde jim, že našli své kacíře.
Následně dostanou zaplaceno a chtějí vyrazit na území Stroncatury, ale to je komplikované, aneb byli viděni v boji proti ní. Jdou za Bepperm, kterému navrhnou že zkusí najít, kde se skrývá don Matteoli a případně ho zabít a Beppo vymyslí plán, že bude veřejně rozhlášeno, že zradili Kosa Zvostru a chtěli zabít Jednoušáka a vypíše na ně odměnu. Vyspí se a ráno zjišťují, že plán je již v chodu, jen jejich popis je značně nepřesný, díky čemuž je nikdo nepozná. Projdou podzemím, kde najdou umírajícího chlápka, dobře oblečeného, který zemře na těžkou ránu v hrudníku. Když ho bezdomovci svléknou, zjistí, že má na ruce místo, které vypadá jako po čerstvém tetování, ale žádné tam není. Uříznou ruku a vezmou jí sebou.
Když vylezou ven, obklopí je bojovníci Stroncatury a vyjednávají se šéfem, který se nepředstaví. Tvrdí, že jsou ve sporu s Kosou Zvostra, jen tak tak unikli jejím nástrahám a chtějí proti ní bojovat. Týpek jim nevěří, ale pak někdo přinese historku, kterou rozšířil Beppo a jsou přeci jen přijati, na zkoušku a přiděleni k 150 cm zavalitému veliteli Bambinovi. Když se ho začnou vyptávat na chlápka v podzemí, Bambino se tváří divně, ale když je pozván na houbovou kořalku a dostane 25 BaM, prozradí jim, že týpek přišel před pár dny s partou dalších, kteří jsou dobře ozbrojeni, nicméně byl přistižen jak maluje na některých místech podivné značky. Ty byly smazány (krom jedné) a předtím, než ho Stroncatura stačila konfrontovat, ho někdo zabil, tedy smrtelně poranil a uprchl. Bambino se domnívá, že to byli ti jeho kolegové. Zbytek dne dobrodruzi obíhají místa se zanechanými nápisy a zjistí, že jsou to vysoce frekventovaná místa, přičemž naproti na zdi je vždy nějaký ventil či uzávěr., Posedne je myšlenka, že jsou nějak důležité trubky příslušející k uzávěrům, ale většina je zarostla a zoxidované a pouze dvě slouží jako přívod vody do luxusáků místních boháčů. Technik oba ventily zastaví, ale nic se nestane.
Po dlouhém přemítání o možných funkcích trubek a teorii, že se kacíři scházejí v bytech kam vedou funkční trubky (kterou rozbije Bambino sdělením, komu byty patří), posléze usoudí, že jde o symbolický systém, kdy je nápis zanecháván kdekoli, kde je frekventované místo a je tam uzávěr. Dále navštíví tetovací studio, kde ukáží ruku a tetovač jim řekne, že je to buď tetování neviditelnou barvou, nebo odstranění tetování.
Jdou do Teatro Massimo, kam si technik koupí vstup, najde UV lampu a zjistí, že ani pod ní nic nevidí. Pak probudí divnouše a ten jim řekne, že vidí nějaké zbytky tetování a evidentně bylo odstraněno. Evuidentně bylo kacířské.
Poté vyrazí do Piazza Pretoria a najdou dalších 6 míst, kde jsou značky nakresleny též.
- DenGrasse
- Princeps Penna
- Příspěvky: 888
- Registrován: 1. 12. 2008 16.40
- Bydliště: Ryovora
Re: Warzona
hráno: 29. 10. 2025
čas ve hře: 25-26. 7. 3534
Gamemaster: DG
Unterwelt - Kacíř, kacím, kacíme... hore po hlubině...
Hráli: Imrich Adler (Necra - karma 6), Jürgen Opytzp (Petr - karma 5), Corin (Martin Š. - karma 5), Otto Schaufel (Martin T. - karma 6)
Po dlouhém dohadování se postavy ujednotí v názoru, že kacíři museli zmizet nějak rafinovaně, protože hlídky Stroncatury u východů ze čtvrti La Cala je neviděly odcházet. Rozhodnou se prohledat katakomby Zisa, ale naráží na neznalost italštiny. Teprve popěvek "meine liebe, junge frau" vede k navázání kontaktu s bezdomovcem, který je nejdelším obyvatelem katakomb a pobývá zde již celých 7 měsíců. Ten jim odhalí, že v katakombách je vstup na 2. patro, který využívají lidé pracující pro Re Umberta, doutníkového krále Palerma. Detektivové se na něj snadno doptají a najdou jeden z jeho dvou obchodů v Piazza Pretoria, kde se domluví s místním šéfem pobočky, že pro ně budou hledat houby a řasy na 2. patře, pročež vyfasují pytel. Dva strážci jdou s nimi a zvláštním klíčem jim odemknou pancéřové dveře s tím, že je vyzvednou ráno.
Postavy se po 2. patře pohybují extrémně opatrně, pročež jim trvá 3 hodiny projít cca 400 metrů a prohledat odbočky. Pak Imrich zaslechne v hloubi dungeonu nějaký kovový zvuk. Podaří se jim najít tábořiště, kde kape ze stropu nějaký podivný petrolej a podle nedopalků poznají, že tu tábořil kdosi kdo měl přístup k cigaretám z Oberweltu.
Při prohledávání chodeb vedoucích z rozlehlé prostory s tábořištěm ses pustí past, která byla maskována kouzlem Černé symetrie a jedovatá šipka strefí Imricha do zad. Corin ho nicméně ošetří.
V dalším postupu jim brání kacíř hlídkující za barikádou, který vrhne dvě hvězdice a zasáhne Imricha do hrudi a Ottu do kořene nosu. Když se s ním vypořádají, Corin je opět oba ošetří. Od chlapa vede lanko, patrně s výstražným signálem, které pokračuje do poklopu na 1. patro. Přístup k němu hlídají dva mrtvoláci v podvlíkačkách a opět Symetrií ukrytá past na poklopu a stropě. Při jejím spouštění Corin spadne Ottovi z ramen a Otto chytí otrávenou šipku naštěstí do pancíře.
Poté otevřou poklop a vidí žebřík a světlo, zjevně elektrické. Sešplhají dolů, kde slyší i vidí chlápka v podvlíkačkách, jak leží svázaný na gauči a další dvě mrtvoly. Ve sprše se skrývá čistotný kacíř, který se na ně vrhne, Corin jen tak tak uprchne a Otto s Imrichem s ním bojují v oblaku slzného plynu, který vypustil kacíř, mající zákeřně plynovou masku.
Jürgen zatím nahoře čelí dalšímu kacíři, který se na něj vyřítí z chodby a ani šipka z kuše ho nezastaví. Podaří se mu však přežít útok a pak se k němu přidá Corin, který vyšplhal nahoru. Se štěstím oba kacíře udolají a pak prchají z dosahu slzného plynu, ale všimnou si, že Imrich odpadl a společně se svázaným týpkem se dole dusí.
			
			
									
						
										
						čas ve hře: 25-26. 7. 3534
Gamemaster: DG
Unterwelt - Kacíř, kacím, kacíme... hore po hlubině...
Hráli: Imrich Adler (Necra - karma 6), Jürgen Opytzp (Petr - karma 5), Corin (Martin Š. - karma 5), Otto Schaufel (Martin T. - karma 6)
Po dlouhém dohadování se postavy ujednotí v názoru, že kacíři museli zmizet nějak rafinovaně, protože hlídky Stroncatury u východů ze čtvrti La Cala je neviděly odcházet. Rozhodnou se prohledat katakomby Zisa, ale naráží na neznalost italštiny. Teprve popěvek "meine liebe, junge frau" vede k navázání kontaktu s bezdomovcem, který je nejdelším obyvatelem katakomb a pobývá zde již celých 7 měsíců. Ten jim odhalí, že v katakombách je vstup na 2. patro, který využívají lidé pracující pro Re Umberta, doutníkového krále Palerma. Detektivové se na něj snadno doptají a najdou jeden z jeho dvou obchodů v Piazza Pretoria, kde se domluví s místním šéfem pobočky, že pro ně budou hledat houby a řasy na 2. patře, pročež vyfasují pytel. Dva strážci jdou s nimi a zvláštním klíčem jim odemknou pancéřové dveře s tím, že je vyzvednou ráno.
Postavy se po 2. patře pohybují extrémně opatrně, pročež jim trvá 3 hodiny projít cca 400 metrů a prohledat odbočky. Pak Imrich zaslechne v hloubi dungeonu nějaký kovový zvuk. Podaří se jim najít tábořiště, kde kape ze stropu nějaký podivný petrolej a podle nedopalků poznají, že tu tábořil kdosi kdo měl přístup k cigaretám z Oberweltu.
Při prohledávání chodeb vedoucích z rozlehlé prostory s tábořištěm ses pustí past, která byla maskována kouzlem Černé symetrie a jedovatá šipka strefí Imricha do zad. Corin ho nicméně ošetří.
V dalším postupu jim brání kacíř hlídkující za barikádou, který vrhne dvě hvězdice a zasáhne Imricha do hrudi a Ottu do kořene nosu. Když se s ním vypořádají, Corin je opět oba ošetří. Od chlapa vede lanko, patrně s výstražným signálem, které pokračuje do poklopu na 1. patro. Přístup k němu hlídají dva mrtvoláci v podvlíkačkách a opět Symetrií ukrytá past na poklopu a stropě. Při jejím spouštění Corin spadne Ottovi z ramen a Otto chytí otrávenou šipku naštěstí do pancíře.
Poté otevřou poklop a vidí žebřík a světlo, zjevně elektrické. Sešplhají dolů, kde slyší i vidí chlápka v podvlíkačkách, jak leží svázaný na gauči a další dvě mrtvoly. Ve sprše se skrývá čistotný kacíř, který se na ně vrhne, Corin jen tak tak uprchne a Otto s Imrichem s ním bojují v oblaku slzného plynu, který vypustil kacíř, mající zákeřně plynovou masku.
Jürgen zatím nahoře čelí dalšímu kacíři, který se na něj vyřítí z chodby a ani šipka z kuše ho nezastaví. Podaří se mu však přežít útok a pak se k němu přidá Corin, který vyšplhal nahoru. Se štěstím oba kacíře udolají a pak prchají z dosahu slzného plynu, ale všimnou si, že Imrich odpadl a společně se svázaným týpkem se dole dusí.
