Re: Odehrané příběhy
Napsal: 9. 9. 2016 9.04
26.10.1462
GM: Petr
Jurka (Martin Š.) - 3000 xp, Hromdrv Prachvous (Zdeněk) - 3000 xp
Jurka chce práci u alchymisty Jofreye, tak dostane úkol, aby chytil Hnědý sliz žijící ve stokách. Jurka si najme Hromdrva, aby mu s prací pomohl. Odcházejí do chrámu Oghmy, kde studují vlastnosti slizouna. Nechají vyrobit glazurovanou nádobu a zpevnit ji bedněním. Hromdrv vykove jednoduchý zámek a petlici na uzavření. Jurka vyrobí ohnivou past. S tímto těžkým nákladem vyrážejí na trakaři ke stokám pod hradem Never. Na začátku zapadne Hromdrv s nákladem do břečky a vyklopí náklad. Podaří se jim postoupit dále do chodby, ale trakař je poničený. Jurka mluví s krysou a ta mu ukazuje cestu za kus chleba. Na křižovatce se krysa chytne do velké kostky slizu. Jurka si všimne a začne utíkat zpět k bedně, kde čeká Hromdrv. Hromdrv chce po kostce házet olej, ale nemá oheň na zápálení, Jurka raději cestou zhasne jejich lucernu. Kostka pohltí trpaslíka, ale vyplivne ho o několik metrů dále. Dobrodruzi utíkají před kostkou a zastavují se na další křižovatce. Přijde se na ně podívat kanálová hlídka zlodějů, která se zmiňuje, že někdo z velitelů asi najal Jofreye, aby místní kanalizaci zbavil slizounů, kteří otravují zlodějům život. Dobrodruzi si vrací do města, Jurka zlepšuje ohnivou past a vrací se do stok, aby se vypořádali s kostkou. Jurka naláká kostku na past, ale ta na půl selže. Kostka zase pronásleduje dobrodruhy, ale Hromdrvovi se podaří zasáhnout hrnec s olejem, který kostka vzala z pasti a kostka shoří v hrozném smradu a dýmu. Ve zbytcích kostky najdou vzácné předměty dalekohled a magický pásek. Když pokračují dál, Jurka najde tajný vchod a za nim skrýš. V tajné místnosti je mrtvola hobita a zkažené jídlo. Dále je zataresený vchod. Dobrodruzi se vracejí do města pro nářadí a odklízejí trosky v tajné místnosti. Další vchod je zavede do honosné místnosti, kde chodí duch neznámého barda. Jurka si půjčí pár stříbrných příborů a talíř, když však nejsou v místnosti, místnost a předměty z ní vypadají staře. Dobrodruzi nastraží past a čekají, zda se ukáže sliz. Nakonec příjdou na to, že něco žere starou zbroj v místnosti s bardem. Stěhují bedna k místnosti a lákají sliz na mince, nakonec sliz skoro vleze do nádoby, ale nechce se nechat zavřít, tak se přetahuje s trpaslíkem o víko. Nakonec ho Jurka zamkne. Po opravě trakaře se podaří odvést hýbající se bednu z kanalizace. Na mostě zastavuje dobrodruhy stráž, která si všimne hýbající se bedny pod plachtou. Jurka mu pohotově sděluje, že vezou krokodýla, stráž ale neví, co to je krokodýl a nechce s tím nic mít (vysoký hod na bluff). Tak se podaří sliz dopravit do domu alchymisty. Jofrey je spokojený, pomocí kouzel přesouvá sliz do speciální nádoby z mléčného skla a uskladňuje ve své laboratoři. Jurka vyplácí odměnu Hromdrvovi a dostává povolení se ubytovat na půdě domu alchymisty.
GM: Petr
Jurka (Martin Š.) - 3000 xp, Hromdrv Prachvous (Zdeněk) - 3000 xp
Jurka chce práci u alchymisty Jofreye, tak dostane úkol, aby chytil Hnědý sliz žijící ve stokách. Jurka si najme Hromdrva, aby mu s prací pomohl. Odcházejí do chrámu Oghmy, kde studují vlastnosti slizouna. Nechají vyrobit glazurovanou nádobu a zpevnit ji bedněním. Hromdrv vykove jednoduchý zámek a petlici na uzavření. Jurka vyrobí ohnivou past. S tímto těžkým nákladem vyrážejí na trakaři ke stokám pod hradem Never. Na začátku zapadne Hromdrv s nákladem do břečky a vyklopí náklad. Podaří se jim postoupit dále do chodby, ale trakař je poničený. Jurka mluví s krysou a ta mu ukazuje cestu za kus chleba. Na křižovatce se krysa chytne do velké kostky slizu. Jurka si všimne a začne utíkat zpět k bedně, kde čeká Hromdrv. Hromdrv chce po kostce házet olej, ale nemá oheň na zápálení, Jurka raději cestou zhasne jejich lucernu. Kostka pohltí trpaslíka, ale vyplivne ho o několik metrů dále. Dobrodruzi utíkají před kostkou a zastavují se na další křižovatce. Přijde se na ně podívat kanálová hlídka zlodějů, která se zmiňuje, že někdo z velitelů asi najal Jofreye, aby místní kanalizaci zbavil slizounů, kteří otravují zlodějům život. Dobrodruzi si vrací do města, Jurka zlepšuje ohnivou past a vrací se do stok, aby se vypořádali s kostkou. Jurka naláká kostku na past, ale ta na půl selže. Kostka zase pronásleduje dobrodruhy, ale Hromdrvovi se podaří zasáhnout hrnec s olejem, který kostka vzala z pasti a kostka shoří v hrozném smradu a dýmu. Ve zbytcích kostky najdou vzácné předměty dalekohled a magický pásek. Když pokračují dál, Jurka najde tajný vchod a za nim skrýš. V tajné místnosti je mrtvola hobita a zkažené jídlo. Dále je zataresený vchod. Dobrodruzi se vracejí do města pro nářadí a odklízejí trosky v tajné místnosti. Další vchod je zavede do honosné místnosti, kde chodí duch neznámého barda. Jurka si půjčí pár stříbrných příborů a talíř, když však nejsou v místnosti, místnost a předměty z ní vypadají staře. Dobrodruzi nastraží past a čekají, zda se ukáže sliz. Nakonec příjdou na to, že něco žere starou zbroj v místnosti s bardem. Stěhují bedna k místnosti a lákají sliz na mince, nakonec sliz skoro vleze do nádoby, ale nechce se nechat zavřít, tak se přetahuje s trpaslíkem o víko. Nakonec ho Jurka zamkne. Po opravě trakaře se podaří odvést hýbající se bednu z kanalizace. Na mostě zastavuje dobrodruhy stráž, která si všimne hýbající se bedny pod plachtou. Jurka mu pohotově sděluje, že vezou krokodýla, stráž ale neví, co to je krokodýl a nechce s tím nic mít (vysoký hod na bluff). Tak se podaří sliz dopravit do domu alchymisty. Jofrey je spokojený, pomocí kouzel přesouvá sliz do speciální nádoby z mléčného skla a uskladňuje ve své laboratoři. Jurka vyplácí odměnu Hromdrvovi a dostává povolení se ubytovat na půdě domu alchymisty.