Warzona

Uživatelský avatar
DenGrasse
Princeps Penna
Příspěvky: 874
Registrován: 1. 12. 2008 16.40
Bydliště: Ryovora

Re: Warzona

Příspěvek od DenGrasse »

Po rozpletení záhady zmizelého písaře si skupina získala určitý respekt, a to u Endless Berta a na území Zelótů Ztraceného Světla. Ten dává Ranaři, Kajícníkovi a Technikovi +1 do sociálních testů (na území Zelótů a u Berta).

Potřebu ubytování vyřešili tak, že se nastěhovali do Wohnbarack na Graustrasse 4, kde se po smrti Aloise uvolnilo místo a pár dalších lidí se odtamtud odstěhovalo.
Uběhl zhruba týden. Za ten spotřebovali 5 BaM za bydlení, jídlo (35 BaM), tedy celkem 40 BaM.

Na počátku příběhu zbývá tedy:
- osobní věci každé z postav
- náhrdelník ze zubů kreatury
- hlava Moritze (již velice zapáchající)
- flakonek s krví Kacszke (již zaschlá)
- křesadlo
- 2x improv pochodeň (1x kovová, 1x z lebky)
- kovový sekáček, kyj z holení kosti, roucho Bratrstva
- 9 krabiček léků
- 104 BaM
- shuriken (nalezený v zádech zelóta Karlomana)
Uživatelský avatar
DenGrasse
Princeps Penna
Příspěvky: 874
Registrován: 1. 12. 2008 16.40
Bydliště: Ryovora

Re: Warzona

Příspěvek od DenGrasse »

Hráno: 28. 11. 2022
Čas ve hře: 16-17. 5. 3534
Gamemaster: DG
Unterwelt - Hledači a hlídači
Hráli: Otto Schaufel (Martin - karma 11), Jürgen Opytzp (Standa - karma 11), Corin (Petr - karma 11), Imrich Adler (Necra - karma 11)


Postavy jsou probuzeny hlídačem v Graustrasse 4 s tím, že se mají standopede dostavit k Schneidig Franzovi. Naklušou tam a dozvědí se, že do Stahlringu dorazil proslulý Hans "Schürfer" Magnitsky, známý hledač a prospektor.
Dostávají za úkol zjistit co Magnitsky hledá a ideálně to najít před ním. Jsou posláni na konzultaci za Hampegrem, což je člen gangu, který měl Magnitského sledovat při jeho minulé návštěvě, ale selhal, a za zwischenmeisterem Havelkou, který se s Magnitským zná a poskytuje mu útočiště.
Hampeger zajišťuje distribuci hovnového paliva v rajónu Vostrého Franze, kamarádí s Tupým Franzem, který mu pomáhá. Vypoví že ve skutečnosti nijak neselhal; sledoval Magnitského kamkoli se hnul, ale Magnitsky ale nedělal nic zajímavého, jen chodil a čuměl a mluvil s lidmi. Potom našel na území Trhačů přípojku na televizi, kterou prodal bossovi Trhačů. Hampeger se to dozvěděl až ex post.
Corin půjčí Tupému Franzovi sekáček, načež se ten sekne do stehna a odpajdá pryč.

Návštěva Stoupy přinese zjištění, že před domem reichera Havelky se houfují špioni ze všech místních zájmových grup. Jürgena napadne, že by mohl jít dovnitř a nabídnout Magnitskému kšeft s tím, že budou vytěžovat Röhrldschungel, ale mluví jen s Havelkou, kterého nicméně zaujme a ten slíbí, že se nad věcí zamyslí. Poté si gang u kováře Garcilada nakoupí požárnickou sekeru a aitor a prodá šuriken. Také koupí jídlo.

Magnitsky, doprovázen jedním z bodyguardů Kurta Havelky, odejde do zóny Spielers a celý den se tam prochází, sledován početným ansámblem. Když se vrátí domů sledujíc se zklamaně rozcházejí, krom několika vytrvalců.
Tým provádí analýzu Magnitského činnosti, zjistí že prochodil celou zónu Spielers, ale na nic nepřijdou. Trochu světla vnese teprve Imrich, který si vzpomene, že do domu Havelky večer přišel další člověk v khaki oblečení s batohem, který už neodešel.

Ráno spěchají na Kolnstämpfe, ale vidí odcházet jen Magnitského, po druhém muži ani stopa. Protože nemají na jídlo, pošlou Corina prodat léky doktoru Enschubelovi, který je vezme do komise a dá mu zálohu 5 BaM. Venku potká Hampegra, který ho pošle za starým Unglaubigerem v Manege, a ještě říká, že Tupej Franz šel někam se svým novým kamarádem. Bludař je nahluchlý a kouří nějaké silné věci, ze nichž Corinovi jdou slzy a teče mu z nosu, doráží však na staříka otázkami, až z Unglabigera vypadne, že byl kdysi s Magnitským na nějaké pařbě a byl tam s ním ještě jeho kámoš. Pak odpadne a usne.

Zbytek mezitím zjišťuje v zóně Spielers, jestli tam nepřišel chlap s batohem, Magnitského v zóně Apokalyptiků nechávají být. Ale neuspějí. Následně je napadne, zda Magnitsky jen neodvádí pozornost a jdou se vyptávat do zóny Familie Krupp, kde neuspějí, ale zangažují Killmongera.

V zóně Moros Fraternidad se o chlapovi s batohem zmíní pomocník kováře, ale nic moc se nedozví. Úspěšný je Killmoger, který přifuní s tím, že jeden z jeho lidí chlapa zahlédl v zóně Onucí, ale když s ním zkusil promluvit, přiřítil se Tupej Franz a dal mu do držky. Dochází jim, že novej kámoš Tupýho Franze je ten, koho hledají.

Killmoneger je dovede na místo kde se incident stal a dál pokračují do zóny Onucí, plné špíny, tmy, odpadu a pronikavého zápachu smrti a hniloby. Mají štěstí, několik Onucí vidělo světlo a nasměruje je k tábořišti Chrchla 1 a Chrchla 2, kteří vyklopí, že se jim i dalším ztrácí jídlo, už asi měsíc a všichni si stěžují, kromě Kreose, kterého vzali i s jídlem.

Postavy jdou prozkoumat Vosprung, kde bydlel Kreos poté, co Auswurf 1 a Auswurf 2 dostali zbytek jídla. Najdou zbytky Kreosova brlohu a chodbičku do skály, zakončenou pancéřovými dveřmi. Neodhalí žádný mechanismus, zato najdou na stropě zamaskovaný poklop, který se jim nepodaří otevřít. Už už chtějí odejít, když zaslechnou, jak si někdo venku zapaluje cigaretu. Imrich vyleze ven, kde ho odhalí Magnitsky, který se zlověstně ptá kdo jsou, co tu dělají a kam se poděl jeho parťák Jesus Camarro.

Postavy odpřisáhnou, že s Jesusovým zmizením nemají co dělat, když zezadu vyběhne světélkující onuce a skoro sejme Corina. Imrich a Otto s ní bojují, ale i když jí zasazují rány, nedaří se jim nestvůru udolat. Teprve když ustoupí, Magnitsky jí střelí do hrudníku světlicí. Následně uzavřou dohodu o rozdělení kořisti, vniknou do místnosti a střetnou s se zářícím člověkem, který se po krátkém boji propálí podlahou a propadne se do 2. patra.

V místnosti najdou živého Jesuse Camarro, který se vzpamatuje. Je zde dobře zařízený bejvák s ledničkou, televizí, sprchou a počítačem. Bohužel dosti ozářený, naštěstí jen alfa radiací.

Magnitský jim dá nějaké tablety proti ozáření a slíbí sehnat dezinfekci, která pomůže zamoření odstranit.
Uživatelský avatar
DenGrasse
Princeps Penna
Příspěvky: 874
Registrován: 1. 12. 2008 16.40
Bydliště: Ryovora

Re: Warzona

Příspěvek od DenGrasse »

Po objevu laboratoře a úspěšné "spolupráci" se známým Magnitským si skupina získala určitý respekt. Ten dává Ranaři, Technikovi, Divnoušovi a Outdoormanovi +1 do sociálních testů (v celém Stahlringu).

Po určitých úpravách se podařilo za pomoci dezinfekce od Magnitského odmořit laboratoř a učinit ji obyvatelnou, jakož i zavařit díru v podlaze. To stálo 100 BaM za materiál a půjčení svařovacích bomb. Nezbylo než prodat další léky prostřednictvím dr. Enschubela.

Nyní tedy má skupina vlastní luxusák (slangový název pro apartmá), byť v odlehlém místě s komplikovaným přístupem.
Uběhly zhruba 2 týdny. Za ten spotřebovali 5 BaM za bydlení (než upravili laboratoř), jídlo (70 BaM), tedy celkem 175 BaM.

Na počátku příběhu zbývá tedy:
- osobní věci každé z postav
- náhrdelník ze zubů kreatury
- lebka Moritze (omatlaná slizobřečkou)
- flakonek s krví Kacszke (zaschlou)
- křesadlo
- 2x improv pochodeň (1x kovová, 1x z lebky)
- kovový sekáček, kyj z holení kosti, požárnická sekera, bojový nůž
- 5 krabiček léků
- 44 BaM

bejvák obsahuje:
- kovovou postel (odmořená)
- lednička (odmořená)
- počítač, pevně vestavěný (odmořený)
- televize (odmořená)
- sprcha, splachovací WC (odmořeno)
- kovové regály (odmořené)

Nalezené informace:
Vedoucím pobočky a zároveň vedoucím pracovníkem laboratoře byl jistý Thomas Unrug. Býval vědcem v oblasti radiace a výzkumu radiačních zón a cca před 9 lety se zúčastnil výpravy k severnímu pólu Venuše za účelem měření anomálií radiačních pásů. Výprava však beze stopy zmizela; sám Unrug byl, po několika týdnech, zcela vyčerpán a částečně pomatený, neschopen vysvětlit osud výpravy, objeven záchrannou expedicí, kterou zorganizovala, financovala a osobně vedla jistá Stella L´hermite, dobrovolná příslušnice pomocných oddílů Polárních hraničářů (Polar Jägers Hilfswillige Truppe), a držitelka doktorátu z molekulární fyziky a druhého z oboru komunikace a marketingu, reprezentantka na planetárních hrách ve skiatlonu a biatlonu. Byl umístěn do psychiatrického zařízení, ale po 3 letech byl propuštěn s tím, že se jeho stav zlepšil a nepředstavuje žádné nebezpečí, ačkoli paměť se mu nevrátila. Vzhledem k nedostatku jaderných vědců byl osloven firmou Radium Vector Gmbh., zda by se nezhostil úlohy správce skladu radioaktivního materiálu. Úkol přijal, ale přesvědčil firmu, ať zřídí laboratoř na některé pokusy s radioaktivním materiálem, formálně s účelem získání prostředku proti jeho vysoké toxicitě. Výsledkem jeho bádání byl preparát RVX-8, který byla nabídnut armádě a vládním složkám a následně klasifikován jako tajný.

Na televizi jde sledovat několik kanálů, zejm.:
- Torburg Neuhaits (TBNH) - hlavní zpravodajský kanál Torburgu
- Bramsbys Kurzweil (BraK) - populární zábavný kanál
- Licht mitt uns! (LMU) - kanál pro věřící, modlitby, mše, akce Bratrstva a některých bauhauských řádů
- Schockberichtung (SBR) - minoritní zpravodajský kanál, proslulý odvážnými metodami získávání informací
- Dramatische Kunstwerk (DraK) – kanál dramatické tvorby, filmy

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ranař: +2 blades (18), +1 vyjednávání (6)
Outdoorman: +1 navigace (6), +1 first aid (6)
Divnouš: +1 close combat (G) (10), +1 first aid (4)
Uživatelský avatar
DenGrasse
Princeps Penna
Příspěvky: 874
Registrován: 1. 12. 2008 16.40
Bydliště: Ryovora

Re: Warzona

Příspěvek od DenGrasse »

Hráno: 27. 12. 2022
Čas ve hře: 1.6-3.6. 3534
Gamemaster: DG
Unterwelt - Tintilli plastilli 1 - Bludy 2. patra
Hráli: Otto Schaufel (Martin - karma 7), Corin (Petr - karma 7), Imrich Adler (Mikuláš - karma 7)


Skupinu vybavující se s bývalými spolunocležníky v Graustrasse 4 si předvolá Cinkavý Napoleon, pokladník gangu Zmijí. Jeho lidé, konkrétně Vokočumič (Augenklaffer) objevili falešné plastové peníze, respektive peníze vyráběné na jakémsi starém stroji, který už není na seznamu používaných. Pověří detektivy, aby věc prověřili.

Odebéřou se tedy do Rostig Ungeltu, kde se od party Karla Kandelábra dozvědí, že peníze mu udaly dva z jeho kontaktů na 2. patře, Erich Krysí ucho a Zsofia Szándor. Další peníze vypadly z podivného týpka, který se zraněný připotácel do Rostig Ungeltu, něco říkal nesrozumitelnou řečí a pak umřel. Měl pytel, v které bylo několik 10 BaMových plastovek této ražby.
Zkoumání původu týpka, který se vyznačoval asijskou stavbou těla a zvláštním tetováním řetězů a okovů, vede do Grollenkreisu, kde v Dlouhém domě (Langhaus) najdou skupinu 4 individuí zapíjející svůj velký úspěch - přepadli a obrali onoho týpka. Zjistí že dostali tip od Skleněné Berty a výslechem Berty zjistí, že týpek u ní 14 dní bydlel, neustále jedl a pil a patrně přišel z 2. patra.

Vrátí se do Rostig Ungeltu a sestoupí dolů, kde potkají skupinu obchodníků včetně Ericha Rattenohra, který jim lámanou němčinou sdělí, že peníze získal od týpka (zjevně téhož) kdesi daleko. Sdělí jim, že je nutné projít Labyrintem temnoty (Dunkelmatze).
Imrich provede skupinu Prérií kostí, včetně místa, kde se odehrála poslední bitva jeho klanu. Utáboří se na jednom ze starých tábořišť, v noci hlídají, ale Otto slyší divné zvuky, propadne panice a vyšplhá na nosník, kde usne a pak z něj spadne. Naštěstí se jim nic nestane.

Další den vstoupí do Labyrintu, který je extrémně nebezpečný a pomalu jím postupují, vedeni Imrichem. Kolem poledne však zjistí, že cesta, kterou Imrich znal, je zatarasena, vrátí se kus zpět a hledají novou. Poté jsou napadeni mutantem, který zraní Corina a Ottu, ale společnými silami ho udolají. Otta je však těžce raněn a jít Labyrintem je nad jeho síly, takže musí odpočívat, během čehož je napadne druhý mutant, který zraní Imricha a téměř zabije Corina. Zachrání je nečekané příchozí neznámý bojovník, oděný v kůži, celý potetovaný tygřími motivy, který mutanta zabije a poté vyléčí Corina a Ottu pouhým přiložením rukou. Mluví nesrozumitelným jazykem (čínsky), ale ovládá dunkelsprache, takže se dorozumí s Imrichem. Zjevně jí ovšem mluví nerad a označuje ji za řeč otroků. Představí se jako tygří bojovník Hu Yang. Poraněné a zesláblé dobrodruhy odvede do svého doupěte, které je v chodbě nad trubkami, vysoké akorát tak aby se tam dalo lehnout a pod jeho dohledem se dobrodruzi pořádně vyspí.

Cinkavý Napoleon
Uživatelský avatar
DenGrasse
Princeps Penna
Příspěvky: 874
Registrován: 1. 12. 2008 16.40
Bydliště: Ryovora

Re: Warzona

Příspěvek od DenGrasse »

Informace získané od Hu Yanga:

Hu Yang je potomkem Velkého Tygra, mistra Hu Ye, kterého nazývá "Požehnaným". Schopnosti, které má, zdědil po něm, ale touží se mu vyrovnat a chce se sám stát Požehnaným. Aby to mohl učinit, musí vyhledat místo zvané "Svatyně Putující Tajnoty", o kterém říká, že jich na území 2 a 1 patra Torburgu existuje několik. Ta, kterou hledá on, se nachází v oblasti za Labyrintem Temnoty, zvané "Peklo obrácených hříšníků" (Bekehrten Sünderhölle) a nazývá se Tygří chrám putující Tajnoty (Reisegeheimnisse Tigertempel, Shénmì hǔ miào). Do oblasti lze vstoupit i odjinud, ale tyto přístupy střeží "pekelní strážci" - 2 Niutou Mamian (Býčí hlavy s koňskou tváří) a 2 Riye Youshen (Denní a Noční hlídající bůh). Jediný nehlídaný přístup vede přes Dunkelmatze.

Říše Středu pekel

Legenda pojící se k tomuto místu vypráví, že během stavby Torburgu bylo na práci nasazeno několik tisíc mishimských zajatců či emigrantů, pocházející z nejnižších (sinojazyčných) sociálních tříd. Po skončení prací byli usídleni na 1. a 2. patře a odsouzeni k zapomnění.
Přeživší záhy přejali teorii, že jsou trestáni za své hříchy a podzemí Torburgu je jejich peklem. Svému okolí, místům i svým vůdcům proto začali přisuzovat atributy starozemských čínských pekel a sami sebe nazvali Zuiréni, tedy Hříšníci.

Říše Středu pekel byla založena roku 2376, 11 let po skončení stavebních prací Torburgu a izolaci sinojazyčných Zuirénů na 2. a 1. patře.
Centrem bylo Wangsi Cheng, Město nepřirozené smrti, které se rozkládalo na 1. a 2. podlaží. Sídlil v něm nejvyšší král Quinguang a jeho následovníci až do Quinguanga IXX. Roku 2703, za vlády Quinguanga XII, založil jeden odpadlík konkurenční království a přijal jméno Chujiang I, dle pána 2. pekla. Následujících 500 let postupně vznikala, zanikala, osamostatňovala se a slučovala další království, z nichž jakýs takýs význam mělo 10: říše králů Quinguanga, Chujianga, Songdiho, Wuguana, Yanluoa, Bianchenga, Taishana, Dushi, Pingdenga a Lunhuiy.
Roku 3014 vyšel z jedné se svatyň Tajnoty první Požehnaný, jistý Kurt Jing-wang a prohlásil se služebníkem Pána řetězů. Hojně následován vyznavači, založil kult, který hlásal přísnou hierarchii a pro neposlušné stanovoval otroctví a zatracení, založený na původním ideálu hříchu a pokání. Postupem času se kult stal hrozbou pro existující panovníky a ti se jej pokusili zničit, ale prorok se utkal se všemi protivníky a zvítězil; v následném válečném tažení svrhl postupně všechny panující krále a uvrhl je v otroctví. Sám se roku 3079 prohlásil vtělením Pána řetězů, Jiasuo Jingjina, vládl nadpřirozenými silami a dokázal zasvětit i další osoby, nejprve své dvojče Nicolase. Postupně zasvětil i další, z řad svých věrných. Dva své služebníky, takzvané Strážce peněz, pověřil správou financí a rovněž výrobou nových peněz.

Pán řetězů vládl více než 120 let a sjednocenou Říši Středu uvrhl do otroctví; okovy, které nasadil, byly vidět na kůži jako tetování a děti takto označených se s tímto znamením již rovnou rodily. Panoval krutě a lidské oběti a zvrácené praktiky mučení byly v jeho době běžné. Roku 3201 však odešel do Svatyně Tajnoty a již z ní nevyšel.

Roku 3202 se vzbouřil jeden z Požehnaných, Tygří mistr Hu Ye, proti krutovládě vedené nohsledy Jiasuo Jingjina a začal spřádat plány na převrat. Roku 3209 se veřejně prohlásil a udeřil na úřadující Strážce peněz, zajal je a popravil zavěšením hlavou dolů, tzv. suchou mumifikací. Jejich sídlo učinil svým a vyhlásil vznik vlastního království, Říše Tygra. Krátce poté jej napodobili i další Požehnaní a Říše Středu se rozpadla v dalším kole válek. Pán Řetězů se však nečekaně roku 3242 vrátil ze Svatyně Tajnoty a své impérium nehodlal vydat bez boje. Roku 3243 dorazil k centru Říše Tygra s vojskem, ale byl Tygřím mistrem přemožen a zabit. Hu Ye ovládl část bývalé Říše Středu pekel a panoval zde do roku 3297, kdy do jeho území vnikly z 1. patra síly pekelného soudce Diya Panguana, tvořené stvůrami pekel. Soudce Hu Yeho zabil svým čarovným mečem, Vřeštící čepelí a na celé území uvalil klatbu. Všichni zajatci byli popraveni suchou mumifikací, čímž vzniklo Peklo obrácených hříšníků, jehož středem je Hu Yeova hrobka. Šeptá se, že Diya Panguan nebyl nikdo jiný než bratr-dvojče Pána řetězů, který podstoupil druhé zasvěcení v chrámu Tajnoty a změnil své schopnosti. Poté, co jeho příšerná černá magie oživila skutečné běsy pekel, odešel Soudce do Svatyně Tajnoty a už z ní nevyšel. Potomci Pána řetězů však stále žijí a pokoušejí se znovu ovládnout Říši Středu pekel.

Co se týče populace, Hu Yang uvádí, že na počátku bylo Zuirénů několik tisíc, na vrcholu Říše Středu pekel mohli čítat až 50 000 lidí, včetně otroků získaných mimo komunitu původních Zuirénů. Populace však byla brutálně zdecimována válkami a nyní přežívá na různých místech po skupinách čítajících desítky až stovky osob. Celkový odhad není dost dobře možný, ale neměl by činit víc než 5000 osob.

0c9c4cf5f2d7bd1cfdca91a68ae8062f-1957590315.jpg
chinese-mythology-101-18-levels-hell-fb-328772807.jpg
4beac82f94a5d9e28031f3c3ccc3ca50--watercolor-tiger-japanese-watercolor-3099614907.jpg

Malby na stěnách Bekehrten Sunderhölle
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
DenGrasse
Princeps Penna
Příspěvky: 874
Registrován: 1. 12. 2008 16.40
Bydliště: Ryovora

Re: Warzona

Příspěvek od DenGrasse »

Hráno: 14. 1. 2023
Čas ve hře: 4.6-9.6. 3534
Gamemaster: DG
Unterwelt - Tintilli plastilli 2 - Peklo obrácených hříšníků
Hráli: Otto Schaufel (Martin - karma 12), Corin (Standa - karma 12), Imrich Adler (Necra - karma 12)


Problém s léčením a jídlem vyřeší Hu Yang, který nakrmí zesláblé dobrodruhy chutným démonem se špetkou rzi. Za spolupráce Imricha se mu poté během 3 dnů podaří nalézt východ z Dunkelmatze do Pekla obrácených hříšníků. Je zde podivný nasládlý pach a ze stropu visí stovky mumifikovaných těl.

Hrobka Hu Yeho je otevřená a pohybují se před ní lidé, podle tetování okovů a řetězů otroci. Dohlíží na ně strážci, kteří vypadají jako mutanti s kostěnými obličeji a mají meče. Práci řídí dva maníci, kteří mají tetování okovů vyvedené stříbrně a to se leskne ve světle ohňů. Otroci vynášejí z nitra hrobky vaky, patrně s penězi, jiní připravují jídlo, které ale vypadá na velice podřadné, jsou to jakési poloshnilé zbytky.

Zatímco detektivové rokují jak proinfiltrovat do hrobky a zmocnit se stroje na peníze, Hu Yang se rozloučí a odplíží se po stropě kamsi do tmy. Po prozkoumání situace dojdou postavy k závěru, že i kdyby se dovnitř proplížily, např. vytetováním okovů Imrichovi, patrně se jim nepodaří nepozorovaně odnést pytle s penězi, natož pak stroj a usuzují, že k ovládnutí prostoru potřebují vojenskou sílu. Jediná, kterou znají, se skrývá na konci onoho výtahu v Röhrdschungel ve 3. patře, ale Imrich si uvědomí, že Röhrdschungel odpovídá polohou krajní části Dunkelmatze a podaří se mu lokalizovat výtah v Labyrintu, kde je naštěstí nic nenapadne. Corin zadá kód a promluví s kýmsi na druhém konci, nejprve čekají 15 minut než přijde někdo povolaný a pak dalších 30, ale jsou odměněni příjezdem dvou squadů vojáků v černých zbrojích (celkem 16), již známé holčičky s panenkou a ještě jednoho aristokraticky vyhlížejícího elegána v plášti s mečem, kterého jim holčička představí jako Sběratele, oslovuje jej "hrabě" a vojáci mu stejně jako jí říkají "plukovníku". On ji pro změnu tituluje jako velkokněžnu a oslovuje "Vaše Výsosti".

Po návratu do Bekehrten Sündehölle se ztrátou pouhého jednoho vojáka se úderný tým rozvine do stran a zaujme palebnou polohu, zatímco holčička se Sběratelem hrají karetní hru, kterou identifikují jako sběratelskou hru Vampire: Dark Era. Když se vojáci rozvinou, je dán povel k palbě a salvy samopalů, byť s redukovaným podzvukovým střelivem, srazí asi polovinu přítomných.

Následuje zmatená bitva, v níž zpoza hrobky a z ní vybíhají další a další otroci a strážci s vřeštícími meči a vrhají se proti vojákům, ale samopaly mají drtivou převahu. Následně však z hrobky vystoupí postava se znamením řetězů ve zlaté barvě a sešle kouzlo, které jekotem některé vojáky přiomráčí. V té chvíli se na jednom místě útočníkům podaří prorazit až k vojákům a Imrich s Ottou spěchají aby pomohli, což se jim podaří, když zlikvidují 4 útočníky. Mezitím začne zaklínat Sběratel, přinutí zlatořetězáka přejít do obrany a účinek jeho kouzla oslabí.

Palba samopalů i nadále dominuje bitvě a k dalšímu boji zblízka nedojde vyjma srážky dobrodruhů, kteří se hrnou k otevřené hrobce a střetnou se s otroky a jedním strážcem, přičemž utrpí zranění, ale Sběratel nejnebezpečnějšího útočníka zneškodní kouzlem.
Po další samopalové genocidě, doprovázené nepostřehnutelnou dekapitací zlatořetězáka, kdy na jeho místě zničehonic stojí holčička a drží jeho hlavu a baví se s panenkou, jak moc byl ošklivý, zbývající otroci prchnou do tmy. Po prohledání jsou nalezeny vřeštící meče a sneseny ke Sběrateli na hromadu, který je nechá převázat a zabaví je. Dobrodruhům řekne, že to nejsou skutečné vřeštící meče, ale jen neumělé napodobeniny, ale ani tak jim je nemůže dát.

V hrobce je krom sarkofágu Hu Yeho (který je pomalovaný a zesměšněný, ale stále zavřený) také předmětný stroj na peníze. Tiskne je jako 3D tiskárna s pomocí speciální hmoty, přičemž není jasné, odkud se hmota bere a kam jsou peníze následně odváženy. Identifikační štítek ukazuje, že stroj byl vyroben ještě na staré Zemi v době Exodu, v továrně Beltec & Foliant EU Gmbh. v české provincii korporace Bauhaus. Ale když štítek odmontují, namočí do krve a zkoumají ho holčička se Sběratelem, řeknou, že ve skutečnosti stroj pochází z kovárny Temnoty na Krangu. Na dotazy dobrodruhů odpoví, že to je v jiné dimenzi.

Vojáci dostanou rozkaz stroj rozebrat a odnést. Medik vojáků ošetří vojákům i detektivům utrpěná zranění. Další ohledání ukáže, že opodál se nachází Tygří chrám Putující tajnoty, kam odešel Hu Yang a skutečně tam je a říká, že tam nic není. A skutečně, nic tam není.

Když se vrátí, zjistí, že vojáci pobrali i většinu vytištěných peněz, ale zbyly na ně 4 pytle, kterých se uchopí. Také najdou kromě poloshnilé šlichty pro otroky dobré jídlo, které sloužilo dozorcům a šéfům. Dozorci s kostěnými obličeji jsou odhaleni jako lidé v děsivých maskách. Zajímavé je, že některým otrokům po smrti tetování řetězů zmizelo, jiným ne.

Dobrodruzi se domluví se Sběratelem, že je dopraví na 3. patro výtahem, všichni se vrátí v pořádku krom 2 vojáků, z nichž jeden zemřel na úraz v Dunkelmatze a druhý padl v boji a Imricha, který ztratí sekáček. Nalodí se do výtahu a vystoupí v Röhrdschungel, odkud je vyvede Imrich. Projdou územím Familie Krupp a dojdou na Kolnstämpfe, kde se dohadují co dál. Někteří si chtějí falešné peníze ponechat, jiní o ně smlouvat a další je sklopit Cinkavému Napoleonovi. Poslední názor zvítězí a dokonce odhalí i existenci výtahu, ale protože se o posilách zmíní jako o korporačních četnících, Napoleon si myslí, že je přivezli hlavním výtahem u výdejny.

Přepočet provedený Augenklafferem určí počet na 35 652 BaM falešné měny a dobrodruhům je vyplaceno i s prémií 500 BaM.

son_of_chainsmaster_small.jpg
Syn Pána řetězů v bitvě o Bekehrten Sunderhölle

...................................................................................................................................................

"Fffinanční policie???"
Cinkavý Napoleon, pokladník gangu Zmijí
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
DenGrasse
Princeps Penna
Příspěvky: 874
Registrován: 1. 12. 2008 16.40
Bydliště: Ryovora

Re: Warzona

Příspěvek od DenGrasse »

Pověst detektivů stoupne u celého gangu Zmijí o +1.

Provaz - 20 BaM, jídlo na výpravu atd. 20 BaM.

Zbývá tedy:
- osobní věci každé z postav
- náhrdelník ze zubů kreatury
- lebka Moritze (omatlaná slizobřečkou)
- flakonek s krví Kacszke (zaschlou)
- křesadlo
- 2x improv pochodeň (1x kovová, 1x z lebky)
- kyj z holení kosti, požárnická sekera, bojový nůž
- 5 krabiček léků
- 504 BaM

bandalír, opasek (držáky na vrhací nože) - 15, Divnouš
opasek - 5, Outdoorman
4 vrhací nože (úprava kuchyňských) - 80, Divnouš
mačeta (kovář Garcilado) - 165
spotřebováno 35 dávek jídla, 3 měl Outdoorman, 32 BaM
houbová pálenka - 4 lahve - 15

zbývá 191 BaM
Uživatelský avatar
DenGrasse
Princeps Penna
Příspěvky: 874
Registrován: 1. 12. 2008 16.40
Bydliště: Ryovora

Re: Warzona

Příspěvek od DenGrasse »

Hráno: 5. 2. 2023
Čas ve hře: 15. 6. 3534
Gamemaster: DG
Unterwelt - Romeo, Julie a 60 loupežníků
Hráli: Otto Schaufel (Martin T. - karma 12), Imrich Adler (Necra - karma 11), Pius (Standa - karma 10), Corin (Martin Š. - karma 11)


Postavy shánějí vybavení a zbraně a Otto přemýšlí o hledání učitele bojových umění, když k nim na Kolnstämpfe přistoupí skupina z Famile Verden-Jinobi a odvede je k vůdci Familie, Uširó-san Ó-sensei stylu bojového umění Jinobi kampfkünst. Ten jim sdělí, že se pohřešuje jeho mladší dcera, Aiša. Před několika dny jí zemřel oblíbený mazlíček, gekon Mici Óširu a ona se rozhodla vydat se na trh do Schreiendheimu a opatřit si nového. Doprovázela ji 11i členná eskorta v čele s jejím osobním strážcem Norbertem, který prohlédl místo, kam ona a její opatrovnice Širajuki měly jít a hlídal venku. Bez ohledu na to Aiša i Širajuki zmizely přímo z obchodu. Uširó-san nerad zatahuje gaijin do záležitostí Familie, ale Aiša byla jeho oblíbená dcera a velice se o ni obává. Postavám je slíben učednický meč (wakizashi), když ji najdou. Norbert se rovněž ještě nevrátil, pátrá po Aiše na vlastní pěst.

Detektivové se bryskně vydávají do Schreiendheimu a jmou se prohledávat trh. Zjistí, že se zde prodávají ještě dva plazi, ale nikdo z lidí nic neví. Teprve po nějaké době se dostaví majitel tržiště Nohawica a vypoví, že nic neví; odvolali ho k dalšímu zákazníkovi a když se vrátil, ženy byly pryč. Bodyguardi Familie jej zadrželi a chtěli odvést k Uširó-san, ale seběhli se lidé a Norbert dal pokyn aby jej propustili.

Pátrání na náměstí smažených nudlí nepřinese žádné výsledky, krom zjištění, že bodyguardi si tam hojně dávali nudle a asi moc nehlídali. Otto navštíví svůj kontakt, Frau Mylku a dostane čaj a radu, ať se porozhlédnou na Montmartru.

Neomylně zamíří do Moulin Rouge, kde zaplatí vstupné a ochutnají skutečné sušenky. Zahlédnou Norberta, jak se baví s nějakou místní lehkou děvou a pak si jí odvede na pokoj. Další snahy o zkoumání se zarazí o recepčního, který hlídá u vchodu k pokojům.
Po snědení sušenek je nenapadne nic jiného, než jít vše ohlásit zadavateli, ale vtom se otevřou dveře, vejde bodyguard Numerus, kterého Otto zná z dřívějška. Slouží Neptunu Langovi, místnímu reicherovi, konflikt s nímž Ottu vyhnal ze Schreiendheimu.S Numerusem jdou další 2 bodyguardi a mladík, kterého hlídají. Otto se skryje pod stůl a Imrich a Corin se nenápadně snaží něco odposlechnout. Skupina shání Norberta a poté co ho recepční přivede z pokoje, ještě neupraveného, zaslechnou několik slov "zmizela" "hledat" atd. Poté všichni odchází a dobrodruzi je sledují k bejváku vedle luxusáku Neptuna Langa. Ottovi dochází že mladík je jeho syn Saturn.

Po nějaké době opět všichni vychází a směřují k Gebratenudelplatzu, ale zastaví ulici před trhem s plazy, kde něco hledají, ale marně. Poté přijde někdo se vzakezm a Saturn říká, že musí za otcem a ať hledají dál. Numerus a Norbert zůstávají a jdou na trh s plazy. Postavy toho využijí a prohledávají okolí, přičemž Imrich odhalí výklenek s velkým ventilátorem a mrtvým bezdomovcem. Postavy vniknou do výklenku, Pius odklopí mříž a Otto se neúspěšně pokouší nacpat mrtvolu do ventilátoru. Vyruší je příchod Numeruse a Norberta, kteří se zlověstně táží co jsou zač a zjevně je podezřívají z vraždy. Podaří se jim však situaci uklidnit a zjistí, že Aiša nebyla unesena, pouze odešla za svým nápadníkem Saturnem, synem Neptuna Langa; její otec pro jakýsi starý spor s Neptunem její volbu neschvaluje. Dnes dopoledne si však šla koupit gekona a zmizela. Je zjevné, že ji odvlekli do ventilátoru, což potvrdí bezdomácká dívenka Kami. S spojenými silami nacpou bezďáka dovnitř, ale ventilátor jen na chvíli zpomalí. Poté si od Nohawicy vyžádají traverzu a plechovou klec, ale ventilátor si poradí s obojím. Numerus pak říká, že možná by bylo lepší to nedělat, protože by systém mohl ohlásit poruchu a mohli by přijít žandarmové. Otto si vzpomene, že další ventilátor byl u stanice na výrobu metanu, na jihovýchodním konci Schreiendheimu směrem na Chats-Qui-Crient. Jdou tam, ale ohledání odhalí past v podobě drátu. Pius se pokouší přešplhat opíraje se o zeď, ale spustí další past a unikne jen taktak. Imrich ohledává podlahu mačetou a sune se po břiše, ale také spustí past a ze stropu spadnou lahve s jedovatým plynem, který se začne šířit chodbou. Postavy uprchnou a i Imrich vyvázne se štěstím a zatajeným dechem.

Otto poté dojde za Frau Mylkou a koupí za 160 BaM 4 plynové masky, patrně zbytky bauhauských zbrojí. Před plynárnou leží mrtvola- oběť plynu. Novopečení hrobaři buší na plynárnu, ale marně. Znovu tedy vniknou do chodbičky a prohledávají výklenek, ale také nic. Už to chtějí vzdát, když se vypne elektřina a ventilátor se zastaví. Imrich strhne drát, ale protože nejde elektřina, elektrický výboj ho neusmaží. Prolezou větrákem a dají se k plynárně, kde je další ventilátor, kterým prolezou.

Ohledání foyeru není utěšené, najdou tří mrtvé členy personálu, jednoho u stolu, další na posteli a na WC. Pokračují chodbou do místnosti s nádržemi a dolů do hnilobny, kde tlejí těla, z nichž se těží metan. Tu prohledají a najdou tajnou chodbu. Ta za ohbím ústí do velké prostory, plné lidí. Na zdech jsou znázorněny symboly Černého apoštola Semaie, Pána lží.

Odposloucháváním zjistí, že Aišu a Širajuki unesl kdosi jménem Lumbhof a očekává nyní úspěch ve jménu jeho pána. Hovoří o tom, že poslali Aišinu otci výhrůžný dopis a cosi po něm chtějí výměnou za život jeho dcery. Lumbhof se hodlá stát ketzerlordem.

Idylu přeruší příchod další skupiny - oproti chocholáčům stanou plešouni. Vůdce příchozích vyzývá Lumbhofa, aby mu dívku předal, ale ten oponuje a říká, že má víc mužů než příchozí. Vypukne boj, do něhož se však zapojí další příchozí na straně nově příchozích a Lumbhofovi muži jsou přečísleni a postupně pobíjeni.

Dobrodruzi se chystají proplížit se k oběma ženám, které jsou svázané u protější zdi, ale dovnitř vpadnou další kacíři, vedené sedm stop vysokým mužem se Semaiovými znameními na tvářích. Ten mluví k vůdci útočníků, kterého nazývá mistrem Draschnittem a říká mu, že byl poslán do Torburgu, aby odhalil zrádce v řadách Semaiova kultu, kteří spolupracují s kultisty Ilian. Znovu vypukne boj, síly jsou vyrovnané, ale vysoký týpek, kterého nazývají Beznadějným, ovládá magii. Protistrana panikaří a někdo křičí, že mají přivolat avatara. O chvíli později vlevituje do místnosti žena ozářená světle zeleným světlem a pustí se do boje s Beznadějným.

Imrich a Corin se pustí do plížení, ale když dorazí do druhého rohu, vběhnou do místnosti další posily Beznadějného, které si jich všimnou. Corin se usilovně pokouší splynout se zdí a v zoufalství si vzpomene na jeden z nejčastěji vyslovovaných nesrozumitelných proslovů jeho matky a zopakuje jej. Uchopí jej neznámá síla, prostoupí jeho tělo a on začne vyvolávat nějaké kouzlo, které nezná. Jeho zaříkání zformuje stín, který zahalí skupinu nové příchozích posil a několik z nich se zhroutí s četnými řeznými ranami. Jeden uprchne, poslední běží k Beznadějnému a křičí "stínomant!".

Pius se začne modlit, Otto to nevydrží a vrhne se do bitevní vřavy, kde skolí kacíře. Imrich se chce vrhnout na Beznadějného, ale zastaví ho křičící kacíř. Další kacíř zaútočí na Corina, ale stíny ho nemilosrdně rozřežou. Avatar zatím bojuje s Beznadějným a všechny 4 frakce na bojišti se vyhlazují navzájem. Kacíři řídnou.

Corin s úděsem zjistí, že vůle ovládající jeho mysl a tělo nyní začala otevírat portál. Chce se vymanit, ale jeho chabé duševní schopnosti mu nedávají šanci. Když to avatar vidí, vykřikne cosi jako "aktivujte Trianguler" a začne rovněž otevírat portál.

Když z Corinova portálu začnou vystupovat známí vojáci v černém, Beznadějný usoudí, že tady to končí a uprchne. Palba samopalů během několika vteřin vyčistí bojiště, kacíři popadají nebo uprchnou. Pius si uvědomí, že dva běží přímo k němu, přeruší modlitbu a prchne do plynárny a pak na chodbu, kde zjistí, že Numerus a Norbert tam už nejsou. Portál avatara ve tvaru trojúhelníku s Ilianiným symbolem vyplivne čtveřici templářů v těžkých zbrojích a vcucne avatara. V následné bitvě templáři zastřelí dva vojáky, ale pak podlehnou přesile. Postavy, které mezitím doběhly k oběma ženám a rozvázaly je, jsou pevně zalehnuté. Pak portál Trianguleru exploduje a sežehne všechny mrtvoly a věci na uhel, jen oblast s vojáky a dobrodruhy cosi ochrání. Corina ovládající vůle opustí, ale je skoro omráčený.

Otto se ptá holčičky - plukovníka, zda si mohou vzít věci zbylých kacířů, ta ho odkazuje na Sběratele. Ten se příliš netváří, ale pak je upozorněn na knihovnu kultistů a následně je zcela zaměstnán jejím vytěžováním. Toho využije Otto, zabaví 4 páry temných bot, dva temné sekáčky a dvě temné dýky i s temnými pouzdry.

Holčička pak řekne dobrodruhům, že mají Aišu odvést. Corinovi ještě říká, že má talent, ten se ptá, zda jej budou učit a dozví se že ne. Má prý na sobě 20 až 30 let pracovat a pak uvidí.

Vyčerpaní detektivové odcházejí do foyeru, ale zjistí že dveře jsou zavřené. Za stolem stojí mistr Draschnitt, vedle něj další kacíř a říkají, že jim mají vydat Aišu. Když to udělají, prý zůstanou naživu. Imrich má však pocit, že poměr sil je dobrý, oba kacíři jsou zranění a tak zaútočí na kacířského bodyguarda. To ho zdrží a Draschnitt deklamuje jakýsi kód. Otto skáče na stůl a vrhá se na ketzermeistera. Rána, kterou mu zasadí, je však tlumena zbrojí. Zničehonic sebou trhne opatrovnice Širajuki, její oči dostanou úplně jiný vzhled, ba vydávají sinalé světlo. Otočí se a srazí Corina ranou pěsti do bezvědomí.

Boj se stane chaotickým, Širajuki se vrhá na Imricha a zasazuje mu ránu pěstí. Ten jí oplatí mačetou, ale téměř ji nezraní. Otto přeruší boj s kacířským mistrem, skočí po ovládací páce a otevře dveře. Dovnitř vběhne Pius a zaútočí na Širajuki, ale neúspěšně. Sám je zasažen a sražen její silou. Imrich zraní a srazí kacíře, ale Draschnitt se na něj vrhne a zasadí mu těžké zranění svým Mstitelem. Tváří v tvář přesile začne Otto vyjednávat a ketzermeister souhlasí. Kacíř vstává a jde k Aiše, aby jí chytil, když dovnitř vtrhnou Numerus s Norbertem a další dva bodyguardi Saturna Langa. Širajuki srazí Numeruse pěstí, ale Norbert kolem ní proklouzne a sekne ji do nohy.

Na ketzermeistera je to nicméně už příliš a prchne do ventilační šachty, kam jej následuje i Širajuki. Kacíře vyřídí Otto a Aiša, která ho kopne do koulí. Poté se všichni sberchají a odkulhají (někteří jsou neseni) do dveřáku Saturna Langa. Ten jim děkuje za záchranu Aiši a zařídí, aby Neptun odvolal odměnu, kterou kdysi vypsal na Ottu.



"Za rohem je recepční a mluví jako ten úředník, co vydává dávky jídla..." (Imrich Adler)
"Takže ti taky nic nedá..."
Otto Schaufel

"Tak, a máme po hehe... z bezďáka se teď vyvíjí plyn samovolně na druhý straně větráku..."
Otto Schaufel
Uživatelský avatar
DenGrasse
Princeps Penna
Příspěvky: 874
Registrován: 1. 12. 2008 16.40
Bydliště: Ryovora

Re: Warzona

Příspěvek od DenGrasse »

zbývá 1 BaM
výplata Verden-Jinobi 50 BaM

od chlapa s baterkou bakšiš 20 BaM
prodej temného sekáčku, temné dýky, kosti a střepu - 93 BaM
technik vyhrál celkem 5 BaM
úplatek policistům 100 BaM
nudle - 8 BaM
platba žebrákovi za info - 1 BaM

zbývá 60 BaM
Uživatelský avatar
DenGrasse
Princeps Penna
Příspěvky: 874
Registrován: 1. 12. 2008 16.40
Bydliště: Ryovora

Re: Warzona

Příspěvek od DenGrasse »

Hráno: 26. 2. 2023
Čas ve hře: 16-17. 6. 3534
Gamemaster: DG
Unterwelt - Paroháč, Chapadloun a Trinity
Hráli: Otto Schaufel (Martin T. - karma 7), Jürgen Opytzp (Petr - karma 7), Pius (Standa - karma 7), Corin (Martin Š. - karma 7)


Po odpočinku a mírném pozdravení se všichni včetně Saturna a bodyguardů vrátí do Stahlringu, kde předstoupí před Uširó-san Verden-Jinobiho.
Ten vyslechne celý příběh, pošle bodyguarda Norberta do dočasného vyhnanství a Aiše uloží domácí vězení, na Saturna však pohlíží vstřícně.
Detektivové obdrží 50 BaM jako kompenzaci výdajů a slíbenou odměnu, tj. jeden z nich se má dostavit ke kováři, aby mu vyrobil wakizashi na míru.
Současně sdělí, že obdržel vyděračský dopis, který mu oznamoval, že pokud má jeho dcera přežít, musí vydat prastarý artefakt Nai Seikon Ikki (Úlomek mrtvé duše), který se v jeho rodině dědí přes 1 000 let a který je součástí zámku vězení čtyřocasého démona Jonbi no Sokó. Artefakt měl prodat potulnému obchodníkovi jménem Prismus, což učinil.

Pátrání po Prismovi přinese poznání, že včera obchodoval na Kölnstampfe, pak si to rozdal s prostitutkou a odkráčel do Schreiendheimu. Ve Schreiendheimu však zjistí pouze to, že metanová stanice je obsazená četnictvem a Řádem Žhnoucího meče, bauhauskou invizicí. Dozví se však, že Prismus je uvnitř, přišel, zaklepal a když vylezli četníci, dal se na útěk, ale chytili ho.

Nevědouce co dál postávají na v ulici vedoucí kolem metanové stanice, když vtom ze tmy vykráčí extrémně divný chlap s parohy a začne výt. Ze stínů kolem něj se zformují divocí psi a zaútočí na četníky. Rozhoří se bitva, v níž psi rozdrásají dva četníky a další poraní a paroháč zatím jakýmsi podivným způsobem vnikne do stanice, vzápětí je ale zpět a vypadá zraněný. Ven se hrnou vojáci Řádu Žhnoucího meče, ozbrojení žhnoucími meči a rychle získají v boji převahu. Paroháč uprchne do tmy, psi jsou pobiti.

Následně četníci začnou persekuovat přihlížející a vypuká policejní násilí, dobrodruzi se radši zdekují. Když dojde jejich kordon na Náměstí pečených nudlí, přiběhne udýchaný mužík, že mají jít četníci s ním, že došlo k vraždě. Dobrodruzi jdou s nimi a vidí mrtvolu kupce Bauera s rozbitou hlavou a fleky od krve. Na zdi je nastříkaná zeleným sprejem značka hada a břitvy, kterou udýchanec identifikuje jako znak zločinného tria Razor Naga Trinity.
Detektivové se nabídnou četníkům že odnesou tělo a navážou kontakt s četníky Karlem a Juanem, kteří jim vypijí lahev houbové pálenky. Za úplatek 100 BaM přesvědčí četníky a dalšího, který hlídá zabavený Prismův vozík, aby je nechali si ho prohlédnout a vzít si z něj věci, najdou bundu a zrcátko, ale artefakt ne.

Detektivové stopují krev na rezavé podlaze a zjistí, že stopa končí u ventilátoru na okraji Schreiendheimu. Ten ale již běží. Vrací se zpět a čekují čtvrť včetně Moulin Rouge, kde ale Trinity nenaleznou, jen její nastříkaný znak. Podle všeho nemá stálé sídlo zde ale obchází 3. patro. Možná je dokonce z vyšších pater, protože má dobrou výbavu.
Dále zjišťují, že četníci Prisma neporanili tak, aby krvácel a další pátrání odhalí, že Prismus se po propuštění na náměstí setkal s někým, koho oslovoval mistře a šli spolu stranou. Poté se zraněný objevil u stánku kupce Bauera a ten ho vzal k sobě domů.
Zatímco postávají u ventilátoru, setmí se a jdou se vyspat. V Bauerově dveřáku, kam zalezou, se setkají s neznámým mužem s baterkou, který vypadá, že případ vyšetřuje také. Ukážou mu ventilátor, dostanou 20 BaM a domluví se na spolupráci. Ráno ale muž nepřijde na smluvené místo a ventilátor se v 8 nevypne, jak je obvyklé. Jdou na náměstí, kde se dozví, že byl zavražděn další kupec jménem Kernecki. Na místě najdou Karla s Juanem, ale mrtvola je již odnesena, četníci jim ale řeknou že byl před smrtí mučen a vypijou jim další lahev kořalky. Nechají je dojít na stanici vyzvednout lahve; mezitím přijde zpráva, že řád odhalil kdesi v hloubi chodeb další sídlo kacířů a probíhá tam bitva. Jsou přivolány posily shora. V nastalém zmatku tak detektivům téměř unikne informace, že u Bauerova dveřáku byla zatčena dvě podezřelá individua, místní loseři Schnauf a Pitbull.

Dobrodruzi vyšetřují v Kerneckého dveřáku, kde se mimo jiné dozvědí že muž odpovídající popisu muže s baterkou vyšel předtím z místa, kde to Prismus schytal. Dojde jim, že onen muž byl Prismův mistr.
Na Gebratenudelsplatzu nejdou Schnaufa s Pitbullem, kteří utrácejí peníze za víno a kořalku. Pitbull se Otovi kterého zná z dřívějších dob, pochlubí, že na metanové stanici našli divnou věc, která vypadala jako kus dortu a prodali ji Kerneckému. Je zjevné, že to byl artefakt, který vypadl z Prismova vozíku.
Výslechem příbuzných Kerneckého, kterých je hned několik, se dozví, že skladoval zboží na tržišti u Gebratenudelsplatzu. Jdou tam, ale je zamčené, což vyřeší Jürgen, který zámek odemkne a ukradne i s řetězem, a vzápětí jím vybaví Pia jako improvizovaným řemdihem. Uvnitř najdou zmasakrovanou mrtvolu správce a opodál chlápka s baterkou, jak se prohrabuje Kerneckého kójí. Když je vidí, hodí po nich nůž, ale všichni čtyři zdárně uhnou. Následuje bitka, v níž chlápek podezřele snadno odolává třem protivníkům, ačkoli je zraněn, zasáhne Otu a poraní ho. Posléze se začne měnit do podoby chapadlové nestvůry a poraní Otu a Corina, ale Jürgen ho oběhne, zaůtočí z boku a nakonec je chapadloun zraněn natolik, že se začně měnit ve sliz. Oto ho sekerou rozmaže po polovině skladiště. V kóji pak najdou artefakt.
Odpovědět