Uznávaný člen osady Orlová
- může jíst u Tlusté Boženy
Červený magický kámen: +1k do magických poolů podle GM
- Dostala od matky Onai za splnění zkoušky v chrámu.
Patron, duch její sestry Hluboké studny
- +2k do magických poolů podle GM
Známá kouzla:
Znič stroj
- Ničí stroje a věci, které v sobě nějakým způsobem mají elektřinu, určuje GM
- Kouzlo se dá seslat na jeden cíl nebo určitou oblast
- Kouzlo je navazující, šíří se řetězově jako nákaza, pokud najde další bod ve svém dosahu, působí i na přátelské cíle, či vlastní elektroniku, zbytek určuje GM
Otevření anomálie
- Dovoluje otevřít anomalii (průchod) do místa, kde čaroděj už jednou byl (mentálně / fyzicky).
- Základní čas na otevření je 60m / úspěchy z testu seslání.
- Kouzlo je nebezpečné, protože může dojít k posunu místa zaměření cíle podle situace, určuje GM
- Sesílatel si nehází test na průchodu anomálií.
- Kdo projde anomálií - živá bytost, hází si na test (body+will) a musí odlít šok z průchodu, stejně tak si hází i zapnuté elektronické systémy proti poškození či rozhození systému svým hodnocením.
- Odliv kouzla je v základnu 1 čtverec/10km na mapě, ostatní odlivy pro jiná místa určuje GM, postavě je znám dopředu.
Očištění
- Kouzlo dokáže ztlumit/zničit účinnost toxinů/nemocí/radiace, které působí v nějakém místě nebo proti nějaké bytosti.
Tichá voda
Moderátor: OneIceOne
- OneIceOne
- Tribunus Militum
- Příspěvky: 743
- Registrován: 10. 1. 2009 8.20
Re: Tichá voda
Stručná historie
Do začátku dobrodružství bydlela v ruině pohřbeného obchodního centra.
Nosila uhlí do osady Orlováz nalezeného skladu
Podstoupila zkoušku v chrámu kmene Psa, získala magický kámen
Vyléčila otrávenou osadu Orlová z toxinu ze studny
Našla ostatky svojí mrtvé sestry, ze které se stal mutant a pověsila je na strom, získala patrona
Duch její sestry ji nabádá, aby našla zbytek jejich kmene Velkého ptáka
V nemocnici je ji obnoven blokovaná část paměti, kdy si vzpomíná, že duchové v maskách Hromového ducha chytají členy jejího kmene, někam je odvážejí a část kmene upalují plamenomety.
Snaží se ji ulovit sonda, když jde s uhlím do Orlové.
U Vaultu 17 se setkává se svým identickým klonem 4. generace. Tichá voda je podle štítku 0. generace
Nedaleko Vaultu 11 se jí snaží ulovit banda netopýrolidí, kteří ji mají dopravit do Vaultu 17
Do začátku dobrodružství bydlela v ruině pohřbeného obchodního centra.
Nosila uhlí do osady Orlováz nalezeného skladu
Podstoupila zkoušku v chrámu kmene Psa, získala magický kámen
Vyléčila otrávenou osadu Orlová z toxinu ze studny
Našla ostatky svojí mrtvé sestry, ze které se stal mutant a pověsila je na strom, získala patrona
Duch její sestry ji nabádá, aby našla zbytek jejich kmene Velkého ptáka
V nemocnici je ji obnoven blokovaná část paměti, kdy si vzpomíná, že duchové v maskách Hromového ducha chytají členy jejího kmene, někam je odvážejí a část kmene upalují plamenomety.
Snaží se ji ulovit sonda, když jde s uhlím do Orlové.
U Vaultu 17 se setkává se svým identickým klonem 4. generace. Tichá voda je podle štítku 0. generace
Nedaleko Vaultu 11 se jí snaží ulovit banda netopýrolidí, kteří ji mají dopravit do Vaultu 17