Warhammer RPG: Talabheim

Uživatelský avatar
DenGrasse
Princeps Penna
Příspěvky: 874
Registrován: 1. 12. 2008 16.40
Bydliště: Ryovora

Re: Warhammer RPG

Příspěvek od DenGrasse »

K domu doráží námořník ve službách Gijoma, dostává rozkaz vyřídit vzkaz a buntovat lidi. Isolda a Leopold vsednou na koně a jedou na náměstí. Jejich první pokusy nejsou úspěšné, ale záhy se kolem nich shromáždí agitátoři, pak i dav včetně skupiny vojáků. Na náměstí najdou zraněnou magistru Kateřinu, kterou vyléčí. Kapitán pevnosti se podřídí vůli Isoldy a Bretonci jsou propuštěni. Nato se skupina prodere tajnými chodbami do Soudního paláce, kde zasedá rada a pokouší se prosadit císařskou autoritu. Vypukne boj, ale strana protivníků hraběnky má navrch, ostatní jsou dílem pobiti a zajati, dílem uprchnou, přičemž část z nich rozsápe dav. Poté spatří, jak z hradu pochoduje armáda, mezitím ale přijíždí jiné vojsko v čele s generálem, který chce hlavu a úřady Jorgena Hrafnera. Velitel hradního vojska však nabízí jednání, přičemž zaručuje bezpečí Isoldě a jejímu doprovodu, pokud se odebere do hradu a předává glejt. Vypadá to jako past, ale důstojník vyhlíží důvěryhodně a tak se skupina vypraví do hradu. Hradby jsou obsazeny vojskem, další vojáci jsou v sále s řadou šlechticů. Hraběnka tu však není. Když chce Isolda odejít, Bílí vlci se jí posmívají a kdosi dává rozkaz delegaci zajmout. Leopold po něm vypálí a strhne se bitva. Bretonci se prosekají ven ze sálu, ale jsou obklíčeni v hradu, Isolda však prchne kouzlem. Leopold, který se neúspěšně pokoušel zabít velitele, vyběhne zadem, najde cestu k hradbám a sešplhá po laně. Pouze námořník to nakoupí a už nerozchodí.
Uživatelský avatar
DenGrasse
Princeps Penna
Příspěvky: 874
Registrován: 1. 12. 2008 16.40
Bydliště: Ryovora

Re: Warhammer RPG

Příspěvek od DenGrasse »

Leopold, Isolda a skupina rytířů pronikne do hradu tajnou chodbou a porbrodí se vodu se zombiemi. Prolezou věží nahoru a vpadnou do pokojů upírů, kde je Castion a dva další. Vypukne boj, upírky elfovi ukosnou ruce než jsou pokydleny, hlavní upírka vypadá že všem nakope zadek, ale nepočítá s panem Blefuskem, který ji ohlodá kotník tak strašně, že sotva spasí holý neživot. Přesto prchne, zabije strážné a ukradne koně templářů.

Hrad je následně dobyt, zbytek vojska se vzdá a přijedou generálové, aby rozdělili kořist. Hraběnka je uvržena do žaláře, ale když jí chce Isolda vyšetřovat, najdou jí zavražděnou. Leopold naverbuje nějaké vojáky z bývalé posádky a nějaké vymámí z generálů a postaví tak Leopoldovu legii. Ta následně táboří na náměstí, pak Leopold vymámí z městské rady dům po nějakém kupci a nějaká privilegia, dále se vyjednává s Bauery a Schebky o nákupu zbraní.


Tady bylo ještě myslím dobrodružství s únosem Beatrice a zmizením Bleydena. Postavy se propašovaly do tábora Vyvoleného v kráteru, kde shromažďoval armádu a našly jak Bleydena tak Beatrici a oba osvobodili. Poté prchali každý na svou pěst, až se opět setkali v domě generálu von Schulz, který umírá. Leopold z něj vymámil glejt, že je pověřen velením armády místo něj.
Poté je někdo otráven, pachatelů asi pocházejí od vyvoleného, dochází k vyjednávání s blížící se armádou a emisary Hrafnera. Vyjednávání selže, Isoldu se pokusí zabít jezdci,ale dopadnou špatně. Hrafner je prohlášen za psance.

"Bojoval jsme pěknou chvíli, pak jsem jí ale ten meč takhle(!) vyrazil z ruky. No, a to byla chyba..."

Zatímco Isolda bojuje s vrahy, Leopold předsedá zasedání městské rady. Celej svět je nějak šejdrem...
Uživatelský avatar
DenGrasse
Princeps Penna
Příspěvky: 874
Registrován: 1. 12. 2008 16.40
Bydliště: Ryovora

Re: Warhammer RPG

Příspěvek od DenGrasse »

Mág zbuntuje dobrodruhy k návštěvě v podzemí, které najdou někde v podzemní chodbě. Hledá tajemství velkého mága. V sálech se dobrodruzi střetnou s bandou skavenů, kterou posléze zaženou, předtím ještě luští hádanky.
Nakonec musí prchnout, když je mág varuje před neznámým nebezpečím. Leopold mu výhodně odprodá nalezené knihy.
Uživatelský avatar
DenGrasse
Princeps Penna
Příspěvky: 874
Registrován: 1. 12. 2008 16.40
Bydliště: Ryovora

Re: Warhammer RPG

Příspěvek od DenGrasse »

Po zprávě, že se blíží vojsko Vyvoleného, Leopoldova legie obsadí bránu. Díly přitaženým dělům, umístěným na hradbách, je útok krvavě odražen a Vyvolený sám přizabit.

Následně zahájí Isolda s Leopoldem vyšetřování na téma "kam zmizelo obilí" a zjistí, že část kupeckého cechu obilí odvezla a umístila v Talagaadu a část prodala po městě. Zjevně to udělala svévolně díky tomu, že v té době ovládala městskou radu.
Leopold všem těmto kupcům, na které dosáhne, zkonfiskuje peníze a obilí vykoupí zpátky a nechá odvézt do sýpek. Cestou je zastaví oddíl Kienholzových vojáků, jejichž velitel je zřejmě ve spojení s dotčenými kupci. Má přesilu a tak se vytahuje, Lepold ho střelí z pistole, pak ho srazí vlastní rytíři ze sedla a nakonec je spláchnut gejzírem, který jeho vojáky rozežene.
Nese se zpráva že Kienholz je nemocný. Postavy také hledají Kateřinu, kterou naleznou v Shallayině klášteře. Isolda jí chce vyléčit, přičemž klášter podpálí.

Zapálit to tady celý? Konečně pořádnej rozkaz!
Grundi, trpasličí trolobijce, který není Grundig a nemá bratra Siemense
Uživatelský avatar
DenGrasse
Princeps Penna
Příspěvky: 874
Registrován: 1. 12. 2008 16.40
Bydliště: Ryovora

Re: Warhammer RPG

Příspěvek od DenGrasse »

Ve městě vypukají nepokoje, Kienholz je po smrti a obchodní čtvrť zachvátí chaos. Někteří z vojáků Legie jsou zamordováni v táboře uprchlíků, patrně skaveny. Leopold vede vojsko do obchodní čtvrti, shromáždí některé z rozuteklých vojáků a po 12 hodin trvající bitvě nepokoje potlačí. Postavy poté jednají s trpaslíky a radnicí, aby poslaly do podzemí řemeslníky a zatopili jej vodou, ale už je pozdě. Než stačí zorganizovat vše potřebné, v noci zaútočí skaveni a v obchodní čtvrti vypuknou znovu boje. Leopold tam vede vojsko, pokusí se zatlačit skaveny zpátky do kanálů, ale je jich příliš. Jen díky tomu, že v noci byly některé kanály zataraseny, se skaveni hrnou do města pomalu. Útok Legie je odražen, nicméně ostrostřelec zničí vrhač vrásohně a podpálí pár desítkám skavenů kožichy, ale následný protiútok skavenů zadrží Isolda, která nastolí vánici, několik povodní a vystřelí trpaslíka Grundiho na střechu, odkud má skvělý výhled, nebýt toho, že je v bezvědomí. Po bojích v okolních ulicích se Legii podaří zabránit tomu, aby byla obklíčena a udrží si cestu do Guiltvoldu. U brány zatím vojáci nakládají děla na vozy a balí vše potřebné. Boje se ozývají i z čarodějnické stezky a hradu.

"Proč zase já?"
Dlouhej ksicht
Uživatelský avatar
DenGrasse
Princeps Penna
Příspěvky: 874
Registrován: 1. 12. 2008 16.40
Bydliště: Ryovora

Re: Warhammer RPG: Talabheim

Příspěvek od DenGrasse »

Bretonské rytířské ctnosti (Virtues):

Knight Errant:
Povinně si bere Virtue of Chivalry
- před bitvou se může 12 kol modlit a utratí Fate point, vybere si jeden z darů Dámy z Jezera (str. 39 Bretonského kodexu). Dar vydrží do konce bitvy.

Knight of the Realm
Vybere si z Virtues of Knighthood - 1. Musí mít Virtue of Chivalry, bez toho si další nevybere.

Questing Knight
Automaticky dostane Virtue of Quest

Grail Knight
Automaticky dostane Virtue of Grail, která navazuje na tu Virtue of Knighthood, kterou si vybral na Realmu (má-li např. Virtue of Purity, dostane Grail Virtue of Purity).

Na konci tedy má 4 Virtues, Virtue of Chivalry, Virtue of Quest a jednu, kterou si sám vybral a její vyšší grálovou verzi.
Uživatelský avatar
DenGrasse
Princeps Penna
Příspěvky: 874
Registrován: 1. 12. 2008 16.40
Bydliště: Ryovora

Re: Warhammer RPG: Talabheim

Příspěvek od DenGrasse »

Ve čtvrti s hradbami se nějakou dobu drží, Isolda vyvolá kamenného golema, sedne na něj a v čele armády pochoduje do obchodní čtvrti. Skaveni jsou drceni golemem a Legií, k níž se přidali všichni dostupní vojáci a v děsu prchají. Útok je přesměrován na opevnění chránící čarodějnickou stezku, kde se mu postaví skavení mágové. Golem jednoho z nich zahodí dělem, ale pak je dalšími mágy zničen. Vojsko musí ustoupit a snaha o záchranu města je u konce, když jsou všichni smrtelně vyčerpáni po téměř 40 hodinách bez odpočinku. Legie ustoupí do kráteru, když předtím Leopold nechá vyhodit do povětří bránu a část hradeb, aby se jim později snáz dobývala. Na statcích, které vojsko zabere, Isolda pěstuje úrodu a Leopold pro povzdbuzení morálky založí rytířský Řád Kráteru.

Později postavy vniknou zpět do města, kde se skrývají a tu a tam někoho zabijí, rozdělí se a zase se spojí. Nakonec se sejdou v jeskyni pod hradem, kde nyní sídlí čaroděj. Puklinou vylézají nahoru kde najdou skupinu skavenů, která cosi hledá. Je tam i jeden člověk a jeden podivný skaven co umí lidskou řeč. Postavy zabijí vůdce a zajmou člověka, ale ten je kolaborant, pak se pokusí uprchnout a je zabit také. SKaven říká, že je člověk proměněný lektvarem a prohlašuje se za čaroděje, který infiltroval skaveny. Později se skutečně promění v člověka.

Později dá některým postavám lektvary a Leopold a ještě jeden se promění taky ve skaveny. Tváří se že vedou ISoldu a trpaslíka na čarodějnickou stezku jako zajatce, tam spáchají sabotáž a vyhodí do povětří dveře od velitelské věže. Vthrnou dovnitř, pobijí co můžou a pak zdrhají, když zjistí, že věž je prázdná. Slezou do opevnění, projdou dolů a vyčistí prostory nad stezkou. Tam jsou nějaké otvory, kterými se dá slézt, tak slezou a pak se dostanou do boje se skupinou skavenů, která tam natahuje dráty. Isolda prchne ven, kde narazí na vojsko a vede ho dovnitř.
Leopold a další dva jakoskaveni jdou dovnitř, ale jsou zatčeni jinými skaveny. Pistolník však odpráskne jejich vůdce, je zastřelen salvou a Leopold s kouzelníkem zdrhají. Leopoldovi se podaří pláchnout s kryje se v opevnění, co se stalo s kouzelníkem neví
Odpovědět