Ostatní příběhy z pohledu GM

Moderátor: OneIceOne

Odpovědět
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 734
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Ostatní příběhy z pohledu GM

Příspěvek od OneIceOne »

Únos miláčka Goga
GM - Petr
Ellen (Jana), Golden Skull (Grass), Black Hawk (Viktor)
15. 7. 2014
28. – 29. 7. 2055

VanGregor si dá dostaveníčko s běžci v sališské restauraci, která je umístěna v komplexu hotelu Gates. Na scénu doráží nové posily, jedná se o bývalého zaměstnance korporační bezpečnosti, který si nechává říkat Golden Skull. Druhým v řadě je opravdový indián Black Hawk, který do Seattlu nedávno přicestoval jako návštěvník z indiánova. Partičku doplňuje Ellen. VanGregor potřebuje rychlou službičku, hledá člověka jménem Alberto Gostrojany. Alberto se ztratil ráno kolem 5 hodiny, když opouštěl hotel a nikdo neví, kde je. Spojnicí na Alberta je Veronika, která pracuje jako společnice k pronajmutí pro hotelové hosty. Dohazovač služby je jistý Luigi, který maká jako recepční v hotelu. Běžci uzavřou schůzku s VanGregorem a plánují co dál. Šikanují místní obsluhu, která je donucená přinést všechny vzorky místních nápojů, a že jich není málo. Nakonec si objednají vodku s havraním pařátem.
Golden Skull v recepci vyjednává s Luigim a dává si schůzku s Veronikou na parkovišti. Vidí, jak se s ní baví její pasák, když jde na parkoviště. Z Veroniky, za nějaký bakšiš vypadne, že Luigi má loď pod mostem z Bellevue. Moc lidí tam netahá, ale o místě ví i její pasák Paul „Bear“ Washington, který ji tam jednou vezl. Golden Skull začíná mít podezření. Na bezpečnostním záznamu z garáže je vidět, že Alberta sleduje někdo v modrých zrcadlovkách. Zajímavé je, že Washington má podobné. Běžci si rozdělují práci, Ellen má zpracovat pasáka a hoši jednou na loď za Albertem.
Ellen se pokouší uplatit Luigiho v recepci, aby ji dal číslo pokoje Washingtona, ale Luigi je neoblomný. Tak si poradí jinak. Nemá sice moc dobrou historku, ale vyřeší to po svém. Washington otevře dveře a ptá se, co se děje. Ellen nemešká a začne ho líbat. Washington je zmatený, ale má za to, že je to další děvka, co chce makat v hotelu jako společnice. Slovo dá slovo a Ellen zve do pokoje 390. Je tady Veronika, kterou evidentně Washington za něco zmlátil. Ellen musí tančit u tyče, aby ukázala, že není nemehlo. O přestávce nasype do chlastu drogy, aby Paula omámila. V druhé etapě si mají holky blbnout ve vaně a Paul si je natáčí na kameru. Zvrhne se to ve zkoušku na ostro, takže si Ellen užívá s Paulem v koupelně. Paul ale není žádný zelenáč, takže vydrží 45 minut akčně zpracovávat Ellen, co byste chtěli od bývalého béčkového pornoherce. Ellen se to libí, protože neprotestuje.
Chlapci v přístavu najdou loď, kde má bydlet Alberto, Skull chce vejít dovnitř, ale zkušený Hawk slyší divné vrzání. Vleze do lodi uvolněným oknem a najde tři granáty připevněné na dveřích lodi. Někdo tu nechal překvápko pro návštěvu. Běžci tu najdou stopy boje, někdo sbalil Alberta a odtáhl ho na jiný člun. Dokonce mají i fotografie, protože na lodi ji instalovaný tajný senzorický systém. Zaznamenají, že člun, kterým zločinci odjeli má registraci na firmu WaveNet, ale ta je dávno zlikvidovaná, jak se ukáže, poději ze soudních záznamů. Skull a Hawk se vracejí do hotelu a volají Ellen, která aktuálně nemůže, protože si to rozdává s Paulem. Chlapi jdou k pokoji 390 a zvoní. Jindy ostražitý a protřelý Paul „Bear“ Washington vůbec nepřemýšlí a jde jim otevřít, kdo by se divil po dávce fetu a hodince s dvěma děvkami ve vaně. Zapomene si župan, a tak otevírá nahý. Hawk využije situace a Washingtota pošle k zemi jednou dobře mířenou ranou mezi nohy. Paus se složí jako hadrový panák, kterého jen odtáhnou do pokoje. Ellen není ušetřena poznámek od ostatních běžců, když se hrabe z vany. Běžci kontaktují zadavatele a zanedlouho se ukazují dvě gorily, kteří si Paula přebírají. Paul prodal někomu umístění lodi Alberta, jak je vidět z komunikační historie telefonu. V trezoru, najdou nahrávky ostatních společnic a peníze na necertifikovaném špalku.
Po chvíli dostanou běžci informaci o skladišti bývalé korporace WaveNet, která sídlí v Redmondu. Přesouvají se na místo, Ellen zásobuje skupinku výbušninami a uspávadlem. Hawn zjistí, že skladiště obývá gang Red Skull. Dojde k přestřelce, kde gang utrží značné ztráty a rozprchne se. Na Skullově džípu přistane molotov, ale podaří se to uhasit. Ve sklepení skladiště najdou běžci Alberta, který je pověšený na háku hlavou dolu, ale plný života. Běžci nakládají Alberta a jedou do hotelu. Tady Alberto uspořádá menší večírek na oslavu toho, že se znova narodil. Běžci dostávají zaplaceno od VanGregora.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 734
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Ostatní příběhy z pohledu GM

Příspěvek od OneIceOne »

Ghoul's Revenge
GM - Petr
Helena (Thandar), Golden Skull (Grass), Richie (Lukáš)
12. 7. 2014
9. – 10. 8. 2055

Richie si chce namontovat na sondu gun, tak se obrátí na Helenu, která mu sežene čínské AK. Ukáže se, že to bylo horké zboží ze skladu a po dvojici jde někdo z korporační bezpečnosti. Postavám se podaří bezpečnost setřást, ale sleduje je Lone Star. Během akce jim zavolá VanGregor, zda přijdou na pracovní večeři. Helen sebou bere Richieho, kterého VanGregor doposud nezná. Na večeři se ukáže i Golden Skull. Při večeři jen dá VanGregor zakázku, potřebuje najít dopravit člověka jménem Fred Bregly. Postavy dostávají jeho adresu. Bydlí ve středu Seattlu, postavy se vydají na místo a Helena s Richim ujíždí do Tacomy, kde je lokální čínská čtvrť, kde musí střást Lone Star. Skull si zatím všimne, že byt kouzelníka sleduje někdo z druhého domu. Když se ostatní vrátí, vnikají do domu. Richimu se povede obejít strážní kameru konkurenčních běžců, a tak postavy byt přepadnou bez větších problémů. Vyjde najevo, že si nějaká třetí strana zadala sledování a vyzvednutí pana Freda Breglyho. Postavy propouštějí dva běžce. Tady se seznamují s Axlem Fuleym, stínovým běžcem střední úrovně. V počítači Freda najdou stopu, že by mohl být v nedalekém klubu Storm. Další podezřelou osobou je kulhavec, který se ochomýtá před domem pana Breglyho. Když ho chtějí postavy identifikovat, začne utíkat, tak ho Skull zastřelí. Ukáže se, že je to smradlavý ghul, který svou totožnost maskuje za kabát, brýle a těžký parfém. Postavy vlezou do klubu a sledují jeho domnělou přítelkyni, když tu se ukáže nepřátelský tým spolu s Axelem. Po chvíli se ukáže, že nepřátelský kouzelník našel Freda, který se skrýval v kanceláři klubu. Semele se bitka. Kdy Skull rozřezává protistranu monobičem. Podaří se ale kouzelníka Freda zachránit a běžci ho vezou VanGregorovi. Fred je zastavuje a nabízí jim další práci. Potřebuje se druhý den večer dostat na střechu starého mrakodrapu, kde na něj čekají přátelé a dodělat magický rituál. Běžci od něj dostanou zaplaceno a souhlasí s pomocí, zadavatel může počkat.

Během noci se nic nestane, akorát se vymýšlí, jak se dostat na mrakodrap. Skulla napadne, že poletí balónem. Helena nechce letět, ale nakonec v čínské čtvrti kupuje balón. Po peripetiích okolo ovládání se rozhodnou, že kouzelník vyvolá vzdušného ducha a ten jim pomůže řídit. Večer vzletnou směr mrakodrap. Dostanou se do mlhy a uvíznou u neviditelné bariéry, kterou po chvíli kouzelník zlomí. Balón začne rychle sestupovat, když se objeví střecha domu, protože vše je zahaleno mlhou. Na střeše je magický kruh, ale z poklopu na střechu vychází tajemná postava s mečem. Běžci zahájí palbu, ale nemá to viditelný efekt. Krom tajemné bytosti začnou na střechu šplhat ghulové. Odpovědí na střelbu je ohnivá koule, kterou bytost sešle na balón. Richie to zle koupí a hořící jede po laně na střechu. Ostatní stihnou vyskočit. Na střeše se semele bitva, kdy bojuje tajemná bytost, po boku s ghuly, s běžci a několika členy nebezského gangu. Kouzelníci uvnitř kruhu něco mumlají. Bytost sesílá na kruh ohnivé koule, a zabije dva kouzelníky v kruhu, ale nakonec je sražena z mrakodrapu do mlhy, protože se jinak nedá zranit. Vrací se však zpět. Skull ji zamotává do biče a sráží podruhé. To už se nevrátí. Do kruhu udeří blesk a usmaží dalšího kouzelníka. Boj tím končí. V kruhu je jen prach po zničeném artefaktu. Postavy se seznamují s gangem a následně odjíždějí za zadavatelem. Tajemná bytost se dále neukázala.

Tajemná bytost, která vedla ghuly na střeše mrakodrapu Heaven.
Obrázek

"Do balónu mně nikdy nedostanete, rozumíte? Nikdy!"
Helen


"Co je to Aztechnology?"
Richie


"To je korporace složená z drogových kartelů, která má vlastní stát, Aztlan.
Prostě takový zlatínkový lidičky.
A tendle (ukazuje na Skulla) pro ně dělal... a jak se tak na něj koukám, konečně vim, co se těm ubohejm indiánům na Yucatánu vlastně stalo."
Helen


"Hele, to sou jen kecy. První aztlanská implementační byla normální řadová jednotka."
Golden Skull


Jestli máš pocit, že jsem tvrdej, měla bys vidět paragány.
Golden Skull
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 734
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Ostatní příběhy z pohledu GM

Příspěvek od OneIceOne »

Ghul's Revenge 2
GM: Petr
Hráli: Lebka (Grass) – 10 karma, Ellen (Jana) – 10 karmy, Doc (David) – 10 karmy
Hráno: 12. 8. 2017
Hráno ve hře: 14-15.7.2056


Doc jde po šichtě do svého baru Černá kočka, kde za barem leští sklenice jeho známý barman Mike, u baru sedí mladá holka, ale jinak se tam prázdno. Po úvodním konverzaci a pár koktailech z Malibu, je holka furt na vážkách a vysvětluje Docovi, že musí domů za kočkou. Doc shání formule kouzel a Mike mu za dvě stovky domlouvá překupníka, který se má ukázat v baru později večer. Bar se pomalu plní a kolem deváté přijíždí elf a dva lidi, kteří míří do salónku. Z jednoho se vyklube prodejce magického zboží. Trochu promluví s Docem a dohodnou se, že má zájem o job. Jde si s nimi sednou do salónku. Ellen se doma hrabe ve skleníku pararostlin a má telefonát od VanGregora, že by měl job. V jedenáct večer je sraz v Černé kočce. Lebku kontaktuje mág Fred Bregly, kterého zachránil před žoldnéři z Aresu. Všichni se sejdou v baru a Fred jim vysvětluje, že potřebuje najít způsob, jak zlikvidovat nesmrtelného mága, se kterým se setkali na střeše Heavenu při rituálu. Bojí se totiž, že můj jde o život. Navíc nemůže moc vystrkovat noc, protože ho hledá Ares a má novou identitu. Běžci kšeft berou, dostanou zálohu a domlouvají se, že začnou pátrat u Heavenu druhý den ráno. Doc se nějak spálí a trochu přifetne, když zkoumá zboží od Ellen (kritik na výzkum - nelízej to, jsi zhulenej), tak si jde pořádně užít do bordelu. Ellen si vyzvedává nějaké povolení a kufr na vzorky z univerzity.
Ráno jednotlivě vyrážejí do Redmondu. Ellen zvyklá na svůj luxus, najímá taxikáře, ale ten zastavuje na okraji Redmondu a nechce jet dál. Úplatek to vyřeší. Druhý přijíždí Doc, který vidí, že v nedaleké ulici pronásleduje motogang nebohého trpaslíka na motorce. Nakonec pověsí troll trpaslíka na pouliční lampu a dělá si z něj prdel. Doc je charakter a povolává ducha. Trolla zajme značka, jeho kámoš zaroste do betonu po kolena a zbytek gangu utíká. Lebka skoro přejede holku, co vystrašeně vyběhne na ulici, když na ní duch dělá bubu. Ellen se snaží trpaslíka sundat z lampy, ale nedaří se, takže trpaslík přistane na Ellen. Běžci se pohnout k práci, zatímco je troll odřezáván svým kámošem od značky. Doc se vydá za orčkou, která tu prodává ve stánku párky. Vymáčkne z ní, že gang tu vybírá poplatky, ale hlavně oné noci viděla, jak od Heavenu odjíždí velké nákladní auto Aresu. Zatímco Doc řeší tohle, Lebka a Ellen hledají v okolí. Na parkovišti najdou roztříštěný a roztavený beton. Ellen začne sbírat vzorky. Jeden homeless poblíž říká, že viděl něco spadnou na parkoviště, ale že se to složilo a uteklo. Běžci si dělají prdel, ohledně řezání rukou a radioaktivity, což homeless špatně pochopí. Asi si myslí, že běžci jdou zmrdi, co unášejí lidi a berou jim orgány. Zanedlouho přijdou tři týpci s tyčemi, že to jdou prověřit a chtějí, aby běžci vypadli. Lebka ukončí vyjednávání tak, že rozřeže prvního chlapa monobičem a ostatní utíkají do Heavenu. Ellen nadává, protože ji ohodí sprška krve. Doc léčí homelessa a volá mu sanitku, navíc mu platí základní služby DocWagona, aby ho vzali do nemocnice. Sanitka má přijet do půl hodiny. Ellen ještě najde mezi odpadky brašnu, která obsahuje tři věnce ze jmelí. Lebka a Ellen míří na střechu Heavenu a Doc čeká na sanitku. Doc má smůlu, ze zálohy ho přepadnou lidi z Nebeského gangu, kteří ho považují za prodejce orgánů. Doc stihne vyvolat ducha a chce, aby duch odzbrojil chlapa s kuší a podal ji Docovi. Duch to nepochopí a podá mi místo toho popelnici. Doc se vzdává, ale chlap mu vpálí šipku do břicha, a tak si ustele vedle zafačovaného bezdomovce. Ellen posílá Docovi fotky magického kruhu ze střechy, ale nedojdou, Lebka se kouká ze střechy. Vytáhne Ingram a podaří se mu členy gangu postřílet. Vše je tlumené, tak nic nic netuší. Když se s Ellen vrací dolů, rozmlouvá se šéfem gangu, který se shání po svých lidech. Lebka se tváří nenápadně a nic se neprokecne. Sanitka nakládá Doca a odváží do nemocnice, kde dělá.
Lebka hledá na netu informace, najde záběry odjíždějícího nákladního automobilu, který je hledán Aresem. Ellen na univerzitě analyzuje vzorky. Věnce jsou ze vzácného jmelí, které roste jen na jednom místě v Seattlu. Z mrtvého ghula, kterého našli na střeše, zjistí, že je v něm virus, který mají pravděpodobně upírské metaformy. Páni z Aresu si tu hráli s regenerační genetikou. Na střeše byl použitý kruh druidské tradice. Dále vychází výzkumem najevo, že ve hře je magická entita Král křižovatek z druidské mytologie. Doc se vyhrabe z nemocnice a běžci odjíždějí do oblasti Three lakes, kde roste jmelí. Ellen se dostává na strom a jmelí získává do svého skleníku. Doc se rozhodne vyvolat ducha, který je ukrytý ve věnci, což se mu nepodaří a nemá nad duchem moc, ale duch zůstává na místě a nabízí mu svoje služby, výměnou za část jeho duše. Doc to nevezme a duch zmizí. Dál Doc zjišťuje, že od věnců mizí do astrálu dlouhá stříbrná nit, rozhodne se jít astrálně stopovat, ale po zkušenostech s démonem odjíždí domů. Tady vystopuje křižovatku nedaleko Three lakes. Démon, kterého vypustil z věnce ho pozoruje při práci. Běžci se rozhodnou, že pojedou na křižovatku a pokusí se vyvolat Krále křižovatek. Lebka na netu najde tajné informace naznačující, že Ares si přivezl genetický materiál z jižní Anglie, kde narazil na staré osídlení. V neznámém zařízení pak používal materiál na ghulech. Fred a ostatní kouzelnici dělali pro Ares, ale pak se snažili odejít a zničit artefakt Kostka osudu, která byla přivezená také z Anglie, což se jim podařilo na střeše Heavenu. Běžci a kouzelnici se usídlí na křižovatce u Three lakes a začnou tu budovat své ochranné magické kruhy, aby jim Král křižovatek nenakopal prdel. Druhého dne večer tábor obklíčí velká skupina ghulů a zaútočí na běžce. Lebka má pancéřovaný automobil, takže se mu podaří ghuly setřást a s běžci odjet. Na místo se dostavují dva vrtulníky Aresu, vysazují speciální jednotku a účtují s ghuly. Běžci potkají zátaras Aresu, ale jedou přes pole. Vyhnou se střelbě z kulometu a mizí v Seattlu. Démon se zjeví Docovi a nabízí mu obchod, když mu dá zbylé dva věnce. Doc zjišťuje, kde se v astrálu nachází Král křižovatek, ale je to vzdálená metarovina a bez inicace se tam nedostane, dál se ptá, kde je kouzelník ze střechy. Démon mu ukazuje vojenské zařízení na sever od Seattlu, které patří Aresu, ale Doc nepozná, kde to přesně je. Lebka veze auto ke svému známemu, který vlastní vrakoviště a nechává tu své auto. Od kontaktu dostává zatím rozvrzaný elektromobil, aby se dostal dál do města. Ostatní se rozprchnou se do svých děr, Ares má dlouhé prsty a oči všude.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 734
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Ostatní příběhy z pohledu GM

Příspěvek od OneIceOne »

Ghoul revenge 3
GM: Petr
Hráli: Doc (David) – 6 karmy, Richie (Lukáš) - 6 karmy, Lebka (Grass) - 6 karmy, Ellen (Jana) - 6 karmy
Hráno: 16. 9. 2017
Hráno in game: 4 - 5. 8. 2056


Běžce svolává VanGregor do opery, kde zrovna dávají Faus. Běžci dorážejí v oblecích, jak většinou VanGregor vyžaduje. Práce je poměrně jasná, po Seattlu se toulá nebezpečný ghul kouzelník, který chce zabít jeho klienta Freda Breglyho, který před nedávvnem běžce najal na stejný úkol. Nabídka je 150.000 yenů pro skupinu. Problém je, že nikdo neví, kde se kouzelník nachází. Do lóže přichází neznamý chlápek v kabátu, který nabízí pomoc, dokáže znovu ukázat místo Dockovi, kde je ghul. Doc přijme a po dotyku chlapka se mu vracejí vzpomínky, vidí usedlost v Everettu v oblasti Cathan. Při doteku také zažívá zvláštní poznání o démonovi (Doc dostává výhodu +2 kostky pro vyvolávací testy ducha člověka). Lebka chce po VanGregorovi plamenomet a náplně. Běžci souhlasí s prací jedou k Ellen, aby se poradili, co budou dál. Za nimi zastavuje Seattle Delivery dodávka a řidič jim dodává tři bedny. Jsou v nich dva plamenomety Aztechnology F3a a 70 litrů zápalné směsi. Lebka se chce učit s plamenometem na zahradě u Ellen, ale je odkázan do Redmondu, kam také odjíždí a trénuje. Naštěstí nic nechytne.
Richie najde adresu usedlosti. Běžci vyrábějí flashové granáty na světloplaché ghuly a chtějí vyrazit k usedlosti. Cestou se ještě zastavují v oblasti Three lakes, kde chtějí prohlednout křižovatku, zda tu něco nezůstalo po nájezdu Aresu. Oblast je sledovaná elektronicky i magicky a asi kilometr daleko čeká korporační záloha, běžci to balí a odjíždějí k usedlosti. Scan ukazuje, že budova je elektronicky neaktivní, akorát ji obepíná magický ward. Běžci se dostanou bez větších problému do domu a Doc v astrálu letí na průzkum. Ve spodním patři se chytí do atsrální pasti, která ho zadržuje v prostoru. Snaží se s ní bojovat, ale je moc silná. Ukazují se její tvurci a vyjednávájí Docem. K usedlosti se mezi tím přibližuje 6 neoznačaných vojenských vozidel, která jsou nápadně podobná těm, co má ve výbavě Ares. Běžci tam nechají Doca a vezvou nohy na ramena. Tři auta zastavují u usedlosti a tři pronásledují běžce. Lebka je setřese až v Seattlu. Doc se vrací do těla, ale je svazaný a zajištěný proto sesílání kouzel. Je jasné, že tu někdo vytvořil past na ghula kouzelníka a Doc do ni spadl. Nepřátelští běžci vyslíchají Doca vyptávají se do na Freda Breglyho, kterého také hledají. Doc odmítá řici, kde Fred je. Lebka mezitím volá VanGregorovi a informuje ho o situaci. Vypadá to, že Fred Bregly odléta do Anglie. Když Doc nemluví, tak se rozhodnout nepřátelští běžci odprásknout. Venku mu dvojička nabízí obchod, že ho pustí za 50.000 yenů. Docovi se to nezamlouvá, tak jednoho sejme kouzlem, ale druhý mu na dvakrát prostřelí hlavu (17 čtverců do palice, to bolí). Mrtvolu pohodí kus dál do příkopu. Běžci se rozhodnout do usedlosti zacolat Lone Star, která nachází Doca a volá mu pomoc (Doc spálí 1 bod edge, a tak přežívá vlastní smrt). V nemocnici si polezí týden na intenzivní péči a když vyleze, dluží za ošetření 7000. Policajti přijdou na to, že má falešný SIN a udělají mu domovní prohlídku, tam najdou nějaké drogy a monomeč. Hrozí mu vězení, ale Lebka volá své známé u soudu a za úplatek 3000 yenů se to uhraje na roční podmínku a pokutu 5000 yenů. Navíc Docovi zmrazí jeho učet, kde má všechny peníze, dokud se nevyjasní jejich původ. Je tak ještě podezřelý z praní špinavých peněz. Naštěstí mu jeho kamarád barman půjčí na právníka, který nějakými kličkami dokáže, že by měl být účet odblokován zd šest týdnu, kolem 20. 9. 2056. Ostatní běžci dostanou od VanGregora 5000 yenů každý za spolupráci. Doc se od úrazu hlavy necící dobře a začíná se u něj projevovat bipolární porucha (náhodně hozená nevýhoda za extrémní úraz hlavy).

Výsledek běhu pro ostatní GM:

Postava Doca, hráč David
- Výhoda +2 kotsky na vyvolávání ducha člověka.
- Nevýhoda za úraz hlavy - Bi-polar
A character with this quirk vacillates between periods of manic activity and bouts of depression. During manic phases, add a +1 dice pool modifier to any tests involving Agility or Reaction,
but the inability to focus for extended periods of time results in a –2 dice pool modifier for tests involving Logic or Intuition. During depressive periods, the character is lethargic, feels no motivation to get out of bed, and expresses an inability to concentrate on tasks at hand. Apply a –2 modifier to any tests involving Agility, Reaction, Logic and Intuition. Gamemasters should role a die for the character once a day. On a result of 1 or 2, the character is in a manic phase, on a 3 or
4 the character is reasonably stable, and on a 5 or 6 the character is depressed. Medication to stabilize Bi-Polar characters is available at a cost of 500 nuyen a month, but legally requires a prescription and a valid SIN. Failing to take meds for more than 6 hours results in a die roll by the gamemaster.
- Na své oficiální jméno dluží nemocnici 7000 za ošetření a má uhradit pokutu 5000. Asi by se měl někde pravidelně hlásit.
- Barmanovi dluží 2000, co mu půjčil, aby nebyl úplně švorc.
- Jeho hlavní učet, kde má Doc všechny svoje penize do teď, je zmražený zhruba do 20. 9. 2056
Odpovědět