Běhy z roku 2056 - 2. část

Moderátor: OneIceOne

Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2056 - 2. část

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: Únor 2013
Čas ve hře: 20. 9. 2056
Je libo Slo-Mo?
Gamemaster: Petr
Hráli: Plešoun (Standa), Speedy (Anurin), Simona Leong (Zuzka), Dr. Fabris (Grass)

Speedyho přítel z korporace Škoda mu zadá začátečnický úkol, kdy má sledovat podezřelé osoby a spolupracovníky jejich korporačních nepřítel. Doktorku kontaktuje přítel z korporace Tuzex a zadá ji drobný úkol, kde se chce dozvědět, odkud se berou drogy, které se objevují mezi indiány. Vše začne v klubu Nightmare. Speedy najme bývalého policistu Plešouna, aby mu pomohl se sledovačkou. V klubu se pohybuje dealerka DoubleCross, kterou oba hledají, po drobných komplikacích se postavy dostávají do klubu. Podaří se jim pověsit na DoubleCross. Plešoun ji sleduje na území Pekelných jezdců, kde asi přebírá drogy nebo jiné zboží. Speedy a Simona se nakonec nějak nepohodnou. Dojde k bitce, kde nakonec zvítězí Speedy, do kterého Simona během boje napustí sedativa, ale odměnou je ji několik ran teleskopickou tyčí, nemluvě o jejím milenci, který si dává pohov v kaluži krve opodál. Incident vyřeší policie tučnou pokutou. Dr. Fabris analyzuje drogu Slo-Mo, kde nachází divnou čarodějnou směs, kterou nedokáže kromě orichalka identifikovat.

Můj klient si nemyslí, že šlo o omyl. Má dojem, že jste ho chtěli strčit do dodávky.
Plešoun
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2056 - 2. část

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: Únor 2013
Čas ve hře: 22. 9. 2056
Another Slo-Mo shit!
Gamemaster: Petr
Hráli: Simona Leong (Zuzka)

Simona se rozhodne sejít s Kaplanem z Tuzexu, který má stále zájem rozluštit tajemství záhadné nové drogy. Simona si sežene další Slo-Mo v podniku Black Widow, kde pracuje její milenec. Najde zde dealera, kterému říkají Fine. Nakonec se ji podaří pokročit ve výzkumu drogy, po sérii pokusů a magických pozorování ve speciální laboratoři.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2056 - 2. část

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: Březen 2013
Čas ve hře: 9/2056
Slo-Mo shit!
Gamemaster: Petr
Hráli: Eraser (Delarok)

Erasera navštíví Nataniel a nabídne mu další spolupráci a pomoc se společností Sauricius, když pro něj shromáždí informace o nové droze Slo-Mo. Eraser se pověsí na dealery a pomocí hackerských triků rozkryje část hádanky. Vše směřuje na území Pekelných psů, který nějakým způsobem kryjí a přechovávají drogu pro další dealery, kteří drogu dodávají dále do města. Těžko však říci, kde se nachází opravdový zdroj nebo výrobna drogy. Aktivně celou věc vyšetřují agenti Tuzexu, protože se korporaci nelíbí, že se podobný artikl začíná rozmáhat mezi indiány. Přirozeně to kazí obchodní monopol korporace. Dalším tajemstvím je magická stránka drogy, která není dostatečně objasněna. Eraser se dostane k informacím, že na případu pracuje i Simona Leong, kterou se rozhodne kontaktovat.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2056 - 2. část

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: 7/2012
Čas ve hře: 15. 5. 2056
(Časově špatně zařazený běh)
Šachová partie 4
Gamemaster: Petr
Hráli: Božská El (Káťa), Eva Nováková (Standa), Cage (Anurin)

Major Vrána kontaktuje běžce jako zadavatel další práce. Chce po nich, aby našli a vyzvedli několik tanků z Tater. Na místo je má dopravit vlak korporace Tuzex, protože má na východě Tuzex vybudovanou enklávu. Běžci nasednou na vlak, ale po cestě je vlak prohledáván agenty režimu. Běžci opustí vlaku a pustinou se dostávají k malému městu, kde je enkláva Tuzexu. Tady má čekat další tým, který přivezl vybavení na akci. První tým je částečně eliminován agenty Rady, takže běžci spolupracují s řiditelem místní pobočky Tuzexu, který se tváří jako spojenec Vrány. Tady dostávají speciální obleky, protože tanky jsou v zamořené zóně, kam nikdo nechodí. Běžci se vydávají do zamoření oblasti. Mají málo času, spory z obrovských hub jim zahlcují filtry obleků a obleky mají omezené baterie. Po delším hledání najdou tanky a podaří se jim je zprovoznit, napadne je však nepřátelský šaman, který uctivá velkou houbu. Božská El jeho vražednou mlhu odfoukne pomocí vzdušného elementála. Jedoucí tanky řídí rádiově Eva, ale napadne je místní probuzená příroda, gigantické houby a popínavá rostlina. Cage odstřeluje houby kulometem. Podaří se jim vyváznout z nebezpečné oblastí, ale zjistí, že po nich pátrá vojenská hlídka s tankem a obrněnými vozidly. Jedno BVP sundá Eva z tanku. Běžci se do města nedokáží vrátit, a tak čekají s tanky u železnice, kam má dorazit další tým z Prahy. Něco se asi posralo a Eva a Cage se nadýchali spor z hub. Jejich plíce zarůstají houbou. Na štěstí je zachrání záložní tým a probouzejí se v nemocnici Tuzexu. Oba mají implantované provizorní plíce. Nakonec se vyléčí do stavu, aby se mohli vrátit do Prahy. Tanky se dostávají do rukou Vrány, který si je přebírá ve Vraném u Prahy.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2056 - 2. část

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: 1/2014
Čas ve hře: 1. 10. 2056
Šachová partie 5 - Game Over
Gamemaster: Petr
Hráli: Eva Nováková (Standa), Soudce Sova (Anurin), Dr. Fabris (Grass)

Dr. Fabris a Eva mají telefon od Vrány, zve je do pasáže U žáby, aby si sjednali další obchod. Na scéně se ukazuje nová tvář. Mladý soudce Sova, kterého doprovází Anna, která pracuje s Vránou v týmu jako vojenský spojař. Vrána se dostavuje pět minut po osmé hodině. Vysvětluje běžcům, že potřebuje zařídit únos pana Ivana Čopjaka. Čopjak je sekretářem plukovníka Stanislava Kunčíka, který pracuje na Výboru pro vedení pozemních sil. Vrána chce, aby to byla čistá a tichá práce. Čopjaka musí v jeho funkci nahradit jeho dvojník. Nabízí za to běžcům dohromady 90.000. Běžci práci vezmou a Vrána odchází. O chvíli později přijíždí policie a legitimuje běžce, hledá podezřelou osobu, kterou zaznamenal bezpečnostní systém. Sova je odvelí pryč. Eva obhlíží situaci okolo auta, ale nedostane se do něj.
Eva si vzpomene, že chce, obhlédnou svojí loď, která parkuje u Libeňského ostrova nedaleko korporační zóny Škoda corp. Vše vypadá klidně, když však otevírá dveře, monovláknitá past ji skoro usekne hlavu. Navíc na běžce zaútočí dva krysí mutanti, ale jejich životy ukončí Sovova a Fabrisova střelba. Z lodi Evě někdo ukradl raketomet, kulomet a dvě útočné pušky. Střelba přiláká sondu ze zóny, později se přijede podívat hlídka, ale Sova je odvelí pryč.
V šest ráno se běžci mají setkat, aby zajali úředníka. Fabris zaspí, protože pitval krysí mutanty. Sova nakonec sám vyláká úředníka a zajme ho v svém konspiračním bytě. Jeho manželku posílá pryč z města. Na místo se dostavuje Vrána a chce, aby ho Fabris operoval na podobu Čopjaka. Únos Sovy způsobí rozruch mezi bezpečností, a tak Sova vymýšlí konspiraci proti Čopjakovi. Jde mu to skvěle. Vrána nakonec zaplatí všem za práci a odchází z ordinace. Eva jede k budově štábu a hledá Vránu. Kolem 9:00 se ozve mohutná exploze a Prahou otřese děsivý výbuch. Třetina budovy štábu je v troskách. Ukazuje se puklina v zemi, která zasahuje do centra Vítězného náměstí. Vypukne chaos. Hasiči se snaží zastavit požár, ale ten stačí spálit několik okolních budov. Do zóny je zákaz vstupu, protože, kdo se přiblíží do středu, začne bezdůvodně hořet a většinou do několika sekund umírá. Na místo se dostavují vyšetřovatelé z Magické univerzity. Několik z nich instantně umírá při svých počinech. Eva jede pro šampaňské a s Fabrisem sledují dění v holovizi. Mladého Sovu kontaktuje jistý plukovník Foltýn, který mu sděluje, že mu dluží určitou laskavost, jinak zveřejní nějaké inkriminující důkazy proti němu.

Celou noc jsem nespal, protože jsem psal nějakou debilní zprávu.
Fabris


Vytáhli nás z díry a do hlavy nám namontovali helmy, přes který nás ovládali na dálku. Je to hrozně divnej pocit, když neřídíte svý tělo, ale po vězení v Plzni to byla pohoda.
major Vrána
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2056 - 2. část

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: 12. 1. 2014
Čas ve hře: 3. 10. - 7.10. 2056
Ve světě ohnivých démonů
Gamemaster: Petr
Hráli: Eva (Standa), Dr. Fabris (Grass), Wolf (Libor)

Vytvořená puklina a výbuch samotný přiláká Wolfa, který slyšel legendu o příchodu ohnivého lorda, jehož jméno by se do lidské řeči dalo přeložit jako Surysus Seer, spící ohnivý dračí démon. Podle legendy je moc spícího démona rozdělena do tří zlatých vajec, které jsou ukryty v jeho zemi. Část snového světa se podle znamení přenesla do hmotné reality a otevřela se do něj brána. O zlaté vejce má zájem mnoho lidi, protože jsou to mocné magické artefakty. Běžci uvažují, jak dané věci využít. Několik bláznů napadne vojáky, kteří hlídají zónu a skočí do pukliny, kde zemřou, protože z pukliny stoupá obrovský žár.
Evu kontaktuje neznámý muž ze stínů, který zastupuje bohatou skupinu, která má zájem o Zlatá vejce z legendy. Nabídne ji milion, když obstará dvě vejce. Problém je, jak se dostat do pukliny a nepřít o život. Ukazuje se, že Škoda corp. vlastní chodící mechy. Mohly by po úpravě odolat velkému žáru a poskytnout možnost přežít vstup do neznámé dimenze. Chlápek s milionem však nemá roboty k dispozici a Škoda mu je nechce poskytnout, proto navrhuje, aby je běžci ukradli z Plzně. To ale běžci zamítají, protože Plzeň je pod nadvládou cizí mocnosti a Škoda je dobře střežená.
Běžcům se podaří přes Shadowland domluvit schůzku s panem Xavierem, který zastupuje Škodu. Navrhují mu, že Škodě otestují mecha v extrémních podmínkách. Po několika dnech vyjednávání Xavier na nabídku přistoupí, protože Eva umí řídit mecha a běžci už mají nějakou reputaci ve stínech. Posílají tedy mecha s běžci do pukliny.
Když skočí do pukliny, dopadnou na písčitou dunu a mech se zaboří do písku. Jsou v poušti, přestanou jim fungovat elektronické přístroje a mech vypovídá službu. Zanedlouho je navštíví beduin, který je zve do místní oázy. Wolf si uvědomuje, že je to ve skutečnosti elementál, kterému svěřil nějaké úkoly. Běžci se bojí, protože nemají dostatek vody a v oaze nemají vodu také. Obyvatelé tohoto světa vodu nepotřebují, konzumují zvláštní kameny. Doktor je smutný, protože se nedají geneticky duplikovat. Nakonec se vrátí k zabořenému stroji a začnou odhrabávat nádrž s vodou. Padne tma a přiblíží si dvě podivná stvoření podobná psům. Z nedaleké duny zazní výstřel a cizinec zabije jedno stvoření. Z cizince se vyklube mág, kterému se podařilo proniknout do sféry. Spojí se s běžci a vede je do velkého města, kde spí pán tohoto světa. Poskytne jim jídlo a vodu. Sám hledá vejce v paláci spícího pána. Běžce zavede do zahrady paláce, kde spí na studni pták Noh. Stačí ho zamordovat dřív, než upozorní stráže. Pak je zavede do knihovny, kde prohlásí, že hledá nápovědu, která jim sdělí, kde jsou vejce. V knihovně sídlí létající obleky bez těl, jsou to strážci knihovny. Běžci se rozdělí a hledají knihu s legendou o vejcích. Doktorovi docvakne, že na stropě je malba a to je vlastně to, co hledají. Wolf se dostane do boje s létajícím hábitusem, který ho škrtí páskem, ale nakonec si přeje, aby habitus zmizel, a to se mu splní. Jedna z vlastností tohoto světa. Běžci najdou látkou překrytý globus a doktor najde tajnou schránku, kde je první vejce. Druhé vejce je v zahradě, podle kresby na stropě knihovny. Běžci sice najdou tajnou schránkou, ale je prázdná. Pak se snaží dostat do komnat spícího lorda, ale blokují je zlaté dveře, ke kterým nemají klíč. Stahují se do domu mága, který je dole ve městě pod hradbou, kde odpočívají.

Esli ten trpaslík vyjede ven celej, tak s tim seknu.
pan Hniblo, obsluha kremační pece


To kouzlo vypadá nadějně, ale má to eště svý mouchy.
Eva nad tělem žárem nedotčeného, udušeného trpaslíka
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2056 - 2. část

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: 10. 11. 2015
Čas ve hře: 10.10. 2056
Z korporace na ulici za jeden den
Gamemaster: Petr
Hráli: Kateřina Svobodová „Chameleon“ (Petr Č.) (dostal karmy - 5)

Kateřina se vzbudí ve svém malém bytě v korporační zóně Holešovice. Čeká ji další nudný den zaměstnance svého podniku. Do odpoledních hodin sedí s kolegy z bezpečnosti na školení, jak správně vyplnit dotazník hlášení #C198. Po školení se s kolegy Martinem, Lukášem a Hermanem dohodnou, že si půjdou protáhnout těla do sportovního centra. Kateřina si bere Hermana za sparring partnera, ale dostává do těla na žíněnce. Po tréninku se Herman odpojuje a zbytek skupiny jde na večeři. Martin si přivede novou přítelkyni, která umí bravurně vyplnit dotazník #C198. Kolem půl osmé přijde Katarině zpráva, že se za hodinu má zastavit za Evženem Jirkovským, který má kancelář ve velké kancelářské budově vedle mostu. Od něj dostala zadanou poslední práci. Loučí se s Lukášem, který je jejím milencem, že se uvidí ráno.

Když dorazí do kanceláře Evžena, najde ho ve sprše s proříznutým krkem. Evidentně tu byl někdo před pár chvilkami a Evžena zabil. Katarina najde v saku Evžena čip, který schová dříve, než dorazí korporační bezpečnost, kterou zvolal tichý alarm. Bezpečák Ota rozťapá krev z koupelny a šéfka bezpečnosti ho hrozně zmrdá.

„Do prdele, kdo tady rozšlapal tu krev po koberci?“
Ozývá se pískání.
„Oto! Ukažte ty boty.“
Ozývá se pískání.
„Oto, já vás vidím!“
Neozývá se pískání.


Kateřinu na místě zadrží a přivedou ji do výslechové místnosti. Tady si ji podaří překopírovat si čip do hlavy a originál spláchnout do záchodu. Na čipu je úryvek německého rozhovoru. Čeká se na výsledky ohledání místa činu. Ve sprše je nalezený nuž s otisky Kateřina a na místě najdou zbytky jejího DNA. Nakonec výslech končí a Kateřina končí v zadržovací cele, kde jí navštěvuje její milenec Lukáš. Nevědí, co mají dělat, ale s Kateřinou to vypadá špatně.
Kateřinu pod tíhou důkazu odsoudí na deset let pobytu v enklávě korporace, která se nachází v jižních teritoriích. Jak však konstatuje soudce, reálná doba přežití jsou 3 roky a poté je tělo zemřelého určeno pro recyklaci implantátů.

Bum, dopadne kladívko na stůl.
„Podle dodatku 6 jste odsouzená k 10 letům prací v enklávě D48.“
„Reálná životnost v enklávě jsou 3 roky, po vašem úmrtí bude tělo recyklováno jako majetek korporace.“
„Proti rozsudku se nelze odvolat, šťastnou cestu.“


Před převozem je odvedená Kateřina k doktorce, aby ji deaktivovala implantáty, ale ta nevěří, že je vinná z vraždy. Navíc ji milenec Lukáš motivoval částkou 10.000 yenu, aby Kateřina pomohla. Takže ji deaktivuje implantáty jen na oko a dává jí několik drobností na cestu. Ještě Kateřina dostává vzkaz, že 20 minut po odjezdu se otevřou dveře dodávky.
Kateřina nastupuje do dodávky a společnost ji dělají dva vojáci korporace. Kateřina je svádí a vojáci mají stejný nápad, že je potřeba si užít trochu na korporační účet. Zastavují cestou jižním městem u opuštěných domu. Kateřina simuluje bezvědomí, co se ji voják pokusil omráčit pažbou pušky. Vyvlečou ji z auta a provazem ji přivážou za značku. Řidič si začne užívat zezadu, ale Kateřina přeřízne provaz a prchá do domu. Řidič tam stojí se staženými kalhotami a nadává druhému, proč pouští provaz. Druhý se pouští za Kateřina do průjezdu. O chvíli později ho Kateřina ukončuje břity ze stínů, ale má štěstí, že ji nesejme dávka ze samopalu. Druhý voják čeká v záloze s brokovnicí, ale musí řešit svůj problém s krysami, které se přišly podívat, co chutného je ruší ze spánku v hnízdě. Kateřina se snaží ukrást dodávku, ale nemá kartu a nakonec mizí v ruinách domů. Hledá si oblečení a najde akorát pochcanou deku vedle skrýše vyděděnců. Tam pomoc nenajde. Po nějaké době najde místní zastavárnu a pár výrostků, co okupují jediný automat na jídlo v okolí. Nikdo ji nechce pomoci, všechno je hrozně drahé, je ji zima a má hlad. Zde si vzpomene, že má peníze od doktorky. Později sežene základní jídlo a oblečení, ale dozví se, že je na území Elektronic Punks. Další nevýhodou je, že ji hledá korporace a gangsterům někdo začal nabízet odměnu, když ji prásknou, rozšiřuje se její fotografie. Posledním bonusem je, že ji doktorka v korporaci na omezenou dobu deaktivovala sledovací zařízení, ale to nebude trvat věčně. Rada zni jednoduše. Buď si má najít pouličního doktora nebo si nechat useknout ruku. Z korporace se neodchází vcelku.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2056 - 2. část

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: 20. 11. 2015
Čas ve hře: 15.10. - 17.10. 2056
Gamemaster: Petr
Trochu špíny nikomu neuškodí
Hráli: Vertiga (Martin Š.)(dostal karmy - 7), Kateřina Svobodová "Chameleon" (Petr Č.)(dostal karmy - 7), Jana Slunéčková "Bruska" (Tomáš G.)(dostal karmy – 7)

Kateřina se probouzí na hotelu v Bráníku. Na sítnici se jí okazuje odpočítávání, kdy se rozpustí látka blokující vysílání čipu v těle. Má přibližně 48 hodin. Ve věcech od doktorky nachází základní commling, kterým se spojuje s Lukášem. Ten vyjednává s doktorkou možnost odstranění sledovacího čipu, ale bude potřebovat peníze na výlohy. Kateřině dohodí kontakt na pana Nováka, se kterým se má setkat na zastávce vlaku v Hlubočepech kolem 10 hodiny ráno. Ještě dostává informaci, že korporace vyslala do zóny lovce lidí, který Kateřinu hledá. Kateřina se sbalí, bere koloběžku a jede do Hlubočep.

Vertiga má telefonát od Mrzouta, který ji dohazuje schůzku s panem Novákem v Hlubočepech.

Bruska sedí večer v hospodě "U hasičů", kde popíjejí veteráni z vojenské jednotky. Přisedává si její bývalý nadřízený Leoš Voldřich, který se po aktivní službě vrátil zpět do kanceláře. Bruska po ukončení kontraktu odešla pracovat do stínů. Dohazuje ji kontakt na pana Nováka v Hlubočepech.

Postavy se scházejí na zastávce, v 10 hodin přijede vlak a vystupuje pan Novák, zadavatel běhu. Po běžcích chce, aby naházeli špínu na Simonu Greplovou. Dodá jim pár dávek kokainu, který mohou použít jako kompromitující materiál. Za práci jim nabízí 20.000 a možným bonusem, pokud budou kreativní.

Běžci zůstávají na nádraží a řeší okolnosti běhu. Atmosféru zpestřují místní děti, kteří se zajímají o kolobežku Kateřiny. O pár hodin později chtějí odjet, ale o motorku Brusky se zajímají místní postpubertální zmetci. První dostane kolem do břicha a banda uteče.

Bruska hledá informace o Simoně z veřejných zdrojů. Zjišťuje, že chodí na pražskou konzervatoř a s nejlepší kamarádkou Natálií jdou dnes večer do klubu Nightmare. Její matka pracuje pro korporaci Škoda. Bruska sleduje Simonu od školy, odkud míří na Floru a toulá se s kamarádkou po obchodech. Večer jednou domů a chystají se do klubu.

Kateřina se díky svým schopnostem přeměňuje na dvojnici Simony, aby posloužila jako dvojnice při vytvoření kompromitujících fotografií před klubem Nightmare. Navíc si připravuje silnou dávku kokainu do stříkačky.

Vertiga hledá vhodného chlapíka, který sehraje roli spolupachatele a předá drogy Simoně a Bruska je přitom natočí na kameru. V Bráníku jednoho sežene, uplatí a po desáté hodině ho odveze před klub Nightmare. Na místě čeká Kateřina s image dvojnice Simony.

Holky do klubu zapluly už kolem deváté hodiny. Chlapík najde Kateřinu a předává ji balíček před klubem, Kateřině se ho podaří sbalit a odcházejí spolu do Botanické zahrady, kam přelézají plot. Bruska sleduje pomocí sondy, jak u plotu zastavuje dodávka a vystupuje troll s orčkou a sledují dvojici do zahrady. Kateřině se podaří chlápkovi píchnout kokain na lavičce, ale chlapík to neustojí (totál fail na tělo). Vydává se zpět, ale potkává trolla a orčku. Začne utíkat. Troll po Kateřině hodí vrhací zbraň, ale zasáhne jenom strom. Orčka je šamanka a podaří se ji seslat kouzlo, kterým Kateřinu částečně dezorientuje. Po chvíli troll dohání Kateřinu na zdi zahrady a dá ji dělo, že letí na ulici za zdí. Vertiga se zatím dostavuje k dodávce a ťuká na okýnko. Okýnko se stahuje a ork na ni míří malým samostřílem. Vertiga mu omlátí ksicht o volat, a tak ho vyřazuje ze hry. Na ulici se Kateřina nafetuje a trollovi vysvětlí pomocí břitů, že ji nemá hodit. Pak mu uteče ulicí, zraněný troll se belhá pryč. Vertiga přendá orka na místo spolujezdce a dodávkou odjíždí. Kateřině se podaří dostat do hotelu a upadá do spánku po užití drog.

Před klubem zůstává Bruska a sleduje dění okolo Botanické zahrady, kam přijíždí sanitka a policie. Vynášejí tělo zfetovaného chlapíka. Okolo půl jedné Simona s kamarádkou opouštějí klub a míří nad Botanickou zahradou, kde bydlí. U vchodu je přepadne troll s orčkou, ale Bruska seznamuje trolla s předním kolem svého motocyklu a dívky stihnou utéct do domu. Vertiga dojede k Díře a postupně vyslýchá orka z dodávky. Dostane z něj informaci, že trojici najal zadavatel, aby unesli Simonu. Vertiga ho nakonec omráčí a vyhodí na skladce. Ork přežije a utíká ze zóny.

Ráno se běžci scházejí v Díře, aby sestavili kompromitující video pro policii. Bruska jede do zóny, ale připojuje se k ní Čert, který vyžaduje poplatky. No Bruska se mu rozhodne ujet, zaparkuje před krytem. Dole na ní čekají Kateřina a Vertiga. Za chvíli se dostavuje nasranej Čert, kterej chce místo 50 yenů rovnou 200 yenů a navíc je Bruska elfka a elfky Čert nesnáší. Chce bojovat na ulici a gangsteři se k němu připojují. Skupinka vychází ven. Na Čerta najede motocykl Brusky, ale vyhne se mu. Bruska koupí ránu řetězem a válí se v bahně ulice. Spor mezi Čertem a Bruskou ukončí Sníh, který celý souboj pozoruje.

Běžci sestříhají video, kde Simona předává drogy před klubem, a pak utíka od lavičky v parku, kde později najdou zemřelého chlapíka na předávkovaného kokainem. Novák se s běžci opět schází na nádraží v Hlubočepech. S prací je spokojený a vyplácí běžcům odměnu 24000 yenů.

Kateřina se spojuje s Lukášem a dohaduje, že ji doktorka za dalších 6000 yenů vyoperuje čip z ramene. Schůzka se podaří a Katarina už nemá čip korporace.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2056 - 2. část

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: 27. 11. 2015
Čas ve hře: 24.10. 2056
Gamemaster: Petr
Change of corporate data – 1. část
Hráli: Kateřina Svobodová "Chameleon" (Petr Č.), Božská El (Káťa)

Božská El si užívá luxusní úrovně korporační zóny Barrandov, kde vyspává kocovinu po včerejším večírku. Přes producenta Okna se ji podařilo korporaci prodat filmové a emoční materiály, které natočila v Tatrách. Dostala za ně 60.000 yenů. Na návštěvu přichází Mr. Black, opice a koktající, korporační právník. Sdělují ji, že se korporace podle smlouvy vzdává výdajů za její životní úroveň do doby, dokud nebude mít Božská El vyšší rating sledovanosti. El podepíše dodatek smlouvy a za několik hodin se stěhuje do Houby. Večer s ní chce udělat rozhovor redaktor z bulváru. Při rozhovoru se však z reportéra vyklube pan Novák, který začne El vydírat kvůli její minulosti, kdy byla zavřená v zóně U2 a hrozí zveřejněním informací o její minulosti. Výměnou za mlčenlivost se má účastnit následujícího běhu.

Kateřina se od posledního běhu ukrývá v levném hotelu a snaží se sehnat doklady, ale nemá správné kontakty, snaží se sehnat práci v Díře. Snaží si udělat z místního barmana svého kámoše, takže se nechá od Zlého Doza pozvat na Pekelný drink. Dozo dělá drink z papriček, které obsahují vysoké množství Kapsaicinu, které kupuje od indiánů z teritorií. Kateřině se podaří drink ustát, ale rozhodně ji není moc dobře. Po týdnu ji zavolá Novák, že má další práci.

Scházejí se na nádraží v Hlubočepech. Do Prahy přijede další den kurýr z Plzně, večer má předat data, v pronajatém bytě, místní spojce. Běžci musí vyndat data z jeho hlavy a 6 hodin ho držet mimo po předání dat nebo nesmí nic tušit. Data předat zaměstnavateli. Spojce mají podvrhnout data, která jim předal Novák. Novák Kateřině nabízí 6000 za práci. El dělá zadarmo.

Kateřině se povede sehnat program na otevření softwarového zámku v kurýrově hlavě. Získává ho od neznámého kontaktu přes Shadowland. Běžci se převléknout za kurvy a sledují kurýra od nádraží. Kurýr jede nedaleko Řep, kde tráví oběd u kamarádů. Běžci zvoní u domu a vylákají partičku do hospody. Kurýra se jim podaří částečně zdrogovat, ale ten si bere nakonec taxíka a odjíždí na pohotovost na Karlovo náměstí, kde se nechává vyšetřit. Běžci zatím čekají před nemocnicí.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2056 - 2. část

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: 3. 12. 2015
Čas ve hře: 25.10. 2056
Gamemaster: Petr
Change of corporate data – 2. část
Hráli: Kateřina Svobodová "Chameleon" (Petr Č.)(dostal karmy – 6), Božská El (Káťa)(dostal karmy – 6), Jana Slunéčková "Bruska" (Tomáš G.)(dostal karmy – 6), Hanz Kramberger (Vojta)

Ke skupině se přidává Jana, kterou kontaktuje pan Novák. S ostatními běžci se setkává v nemocnicí na Karláku. Pro kurýra Hanze Krambergera přijíždí jeho kamarád a odváží na náměstí Bratří Synků. Sedají si do restaurace Zlé časy a hrají na bulifonu.

Kateřina shodí převlek kurvy a hraje si na chlapa. S El jdou do restaurace. Jana čeká venku před restaurací. El balí Hanze v své pravé podobě. Hanz pošle svého kamaráda domů a zůstává v restauraci sám. Koupí si jídlo a odchází spolu s El do blízkého hotelu. Koupí si pokoj a ubytují se.

Jana s Kateřinou se dohodnou, že potřebují přemístit Elino auto blíže k hotelu. Takže o pár bloků dál kradou Eli auto, naštěstí prší a na ulicí nikdo není.

Auto: Iniciuji protokol vnější ochrany – použití slzného plynu
Hráč: Hod na elektroniku...
Auto: Iniciuji protokol vnitřní ochrany – omráčení elektrickým proudem
Hráč: Hod na elektroniku...
Auto: Dobrý den El, od posledního využití automobilu se změnila vaše hmotnost...
Auto: Kalibruji sedadlo řidiče...


Eli se vyspí s Hanzem a pomocí kouzla ho skoro uspává, kdyby Hanz neměl strážného ducha. Pak otevře ostatním dveře, aby se dostali do pokoje. Jana a Kateřina se ubytují v hotelu a proniknou do pokoje s Hanzem. Po krátké bitce posílají Hanze do bezvědomí. Proběhne krátká porada, jak celou věc naaranžovat. Jana se snaží hacknout datové úložiště v hlavě kurýra, ale commlink rezignuje. Kateřina je úspěšnější a stahuje a mění data pro Nováka a další data, která jsou vhodná pro stínový prodej na Shadowlandu. Kateřina dává El ránu, aby to vypadalo věrohodně a El jde do limba. Jana a Kateřina ukradnou pár věcí a dekují se z pokoje. Hanz se probouzí a kontroluje situaci, volá svého kamarády, protože ho okradli. Než přijedou, jde zjistit do recepce, zda tam není informace o elfce, co ho přepadla. Napráská Božskou El recepční jako úplatek a ta volá bulvár. Chce si vydělat par yenů. Netrvá dlouho a přijíždí reportér. Nasranej Hanz ho pouští do pokoje, kde je El po peřinou, protože ji ukradli všechno oblečení. Reportér natáčí a klade otázky. Vzápětí doráží dodávka a partička plešatých týpků s náčiním pro bitku. Nasranej Hanz je pouští do pokoje. Jeden z nich rozbije reportérovi kameru a reportér raději vyskakuje z prvního patra. To už je tady reportérka a kameraman z televize. Holohlavci z recepční vymáčnou adresu elfky, ale musí zdrhnout, protože přijíždí policie. Naštěstí v hotelu nejsou kamery. El propouští policie po hodině vyšetřováni.

Hanz předá data v konspiračním bytě, ale zmiňuje se, že byl přepadený. Pan Novák vyplácí běžcům polovinu dohodnuté odměny, tedy každému 3000, El sděluje, že nezveřejní její minulost. Skinheadi ještě navštěvují elfku doma, ale nikdo tam není, tak jdou raději na pivo. Hanz odjíždí o půlnoci speciálním vlakem zpět do Plzně.
Odpovědět