Kampaň WH40K
Moderátor: Leif
- Shadowalker
- Centurio Pilus Posterior
- Příspěvky: 262
- Registrován: 2. 12. 2008 14.50
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kampaň WH40K
Postřehy ke kampani:
Kampaň jako celek: Je fakt skvělý, že se toho Kuba ujal a něco vyprojektoval. Respekt. Mapa jednoduchá, pravidla jednoduchý... Ideál.
Fluff: Já jsem na to celkem lamka, takže mi nastavený setting vyhovuje a umím si ho představit, že by se to opravdu mohlo takhle stát.
Bitvy: Jsem rád, když se hrají zajímavé bitvy a ty objecty z nových pravidel by to mohly ještě víc oživit. Bitva s vlnami tyranidů mi přišla super a byla hodně vyrovnaná do poslední chvíle...
Odměny: Za mě super. Je fajn mít aspoň symbolický rozvoj postav. Myslím, že se teoreticky dají také využít i zvýšení některých atributů (Hlavně WS, BS, Ini, Ld - ne T a S). Je to jen návrh. Je taky pěkné "vytunění" něčeho, co vyplývá přímo z bitvy.
Návrhy na zlepšení: Uměl bych si představit, kdyby získané zdroje, o které bojujeme, také "něco" dělali. Návrhy moc nemám, ale stejně myslím, že to tak Kuba spíš nechce. Pokud by se tenhle model líbil bylo by možné vyprojektovat i větší mapu, kde by každý sektor (kontinent/válečnou zónu...) panoval někdo jiný, takže bychom se u toho střídali, aby si mohl zahrát na plný úvazek i Kuba. Otázka je, jestli nás bude dost, kteří budou pravidelně chodit.
Kampaň jako celek: Je fakt skvělý, že se toho Kuba ujal a něco vyprojektoval. Respekt. Mapa jednoduchá, pravidla jednoduchý... Ideál.
Fluff: Já jsem na to celkem lamka, takže mi nastavený setting vyhovuje a umím si ho představit, že by se to opravdu mohlo takhle stát.
Bitvy: Jsem rád, když se hrají zajímavé bitvy a ty objecty z nových pravidel by to mohly ještě víc oživit. Bitva s vlnami tyranidů mi přišla super a byla hodně vyrovnaná do poslední chvíle...
Odměny: Za mě super. Je fajn mít aspoň symbolický rozvoj postav. Myslím, že se teoreticky dají také využít i zvýšení některých atributů (Hlavně WS, BS, Ini, Ld - ne T a S). Je to jen návrh. Je taky pěkné "vytunění" něčeho, co vyplývá přímo z bitvy.
Návrhy na zlepšení: Uměl bych si představit, kdyby získané zdroje, o které bojujeme, také "něco" dělali. Návrhy moc nemám, ale stejně myslím, že to tak Kuba spíš nechce. Pokud by se tenhle model líbil bylo by možné vyprojektovat i větší mapu, kde by každý sektor (kontinent/válečnou zónu...) panoval někdo jiný, takže bychom se u toho střídali, aby si mohl zahrát na plný úvazek i Kuba. Otázka je, jestli nás bude dost, kteří budou pravidelně chodit.
- Kuba
- Centurio Pilus Prior
- Příspěvky: 432
- Registrován: 12. 1. 2011 14.11
Re: Kampaň WH40K
Díky za vřelá slova. Ale kampaň má za sebou první kolo, tak uvidíme, jak se to bude dál vyvíjet - nechvalme dne před večerem.
Pokračování je určitě možné a vítané. Systém Barrus je rozsáhlý, je na něm spousta planet, bojišť a sektorů a můžeme si do toho každý zabudovat co chceme. Záměrně byl navržen tak, aby obsahoval bez zbytečně násilných důvodů všechny naše rasy: místní síly (chaos renegáti, malá místní mariňácká chapter, necronské tomb worldy v různém stadiu bdělosti, tuny orčích band a žoldáků), nově příchozí dobyvatelé (tyranidi) i příležitostné nájezdníky, kteří zde mají zájmy a snadné cíle (chaos marinňáci, dark eldaři, necronští drancíři). Až kampaň skončí, odkryju vám celé pozadí, protože nikdo z vás neví všechno a každý má trošku jiný vlastní pohled a vědomosti o tom, co se během kampaně vlastně děje - a kdokoliv se bude chtít ujmout pokračování to může využít a je vřele vítán (a zároveň se sám nebráním tomu pokračovat, protože potud mě to baví vymýšlet).
Je to přesně tak, jak Libor píše: Nechci, aby "vyhrané" prostředky něco dělaly. Protože pak zákonitě jedna strana sílí, díky čemuž vítězí dál a je to spirála... Všichni to známe a nikdo z toho nikdy nebyl nijak zvlášť nadšený. Naopak mi přijde motivující a fér odměnit vlastně všechny - i poražené. A kdo získá nejvíc "mojo", ten zvítězí fluffově a rozvine svůj vlastní příběh.
Začínám zjišťovat, že ty warlord traity ze 7. edice jsou občas fakt drsné a dají se s tím asi vymýšlet pěkně tvrdá comba. Podle mě to takhle na 3 kola bude fungovat, ale na delší kampaň to chce vymyslet i nějaké jiné, slabší odměny, protože ta kumulace warlord traitů, jak jsem to vymyslel, může být příliš silná. Uvidíme ve třetím kole.
Ondrovi se ta kampaň prý líbí víc, než volné hraní v Ogřáku. A kdykoliv se může kdokoliv do další kampaně přidat.
Pokračování je určitě možné a vítané. Systém Barrus je rozsáhlý, je na něm spousta planet, bojišť a sektorů a můžeme si do toho každý zabudovat co chceme. Záměrně byl navržen tak, aby obsahoval bez zbytečně násilných důvodů všechny naše rasy: místní síly (chaos renegáti, malá místní mariňácká chapter, necronské tomb worldy v různém stadiu bdělosti, tuny orčích band a žoldáků), nově příchozí dobyvatelé (tyranidi) i příležitostné nájezdníky, kteří zde mají zájmy a snadné cíle (chaos marinňáci, dark eldaři, necronští drancíři). Až kampaň skončí, odkryju vám celé pozadí, protože nikdo z vás neví všechno a každý má trošku jiný vlastní pohled a vědomosti o tom, co se během kampaně vlastně děje - a kdokoliv se bude chtít ujmout pokračování to může využít a je vřele vítán (a zároveň se sám nebráním tomu pokračovat, protože potud mě to baví vymýšlet).
Je to přesně tak, jak Libor píše: Nechci, aby "vyhrané" prostředky něco dělaly. Protože pak zákonitě jedna strana sílí, díky čemuž vítězí dál a je to spirála... Všichni to známe a nikdo z toho nikdy nebyl nijak zvlášť nadšený. Naopak mi přijde motivující a fér odměnit vlastně všechny - i poražené. A kdo získá nejvíc "mojo", ten zvítězí fluffově a rozvine svůj vlastní příběh.
Začínám zjišťovat, že ty warlord traity ze 7. edice jsou občas fakt drsné a dají se s tím asi vymýšlet pěkně tvrdá comba. Podle mě to takhle na 3 kola bude fungovat, ale na delší kampaň to chce vymyslet i nějaké jiné, slabší odměny, protože ta kumulace warlord traitů, jak jsem to vymyslel, může být příliš silná. Uvidíme ve třetím kole.
Ondrovi se ta kampaň prý líbí víc, než volné hraní v Ogřáku. A kdykoliv se může kdokoliv do další kampaně přidat.
I wonder if clouds ever look down on us and say: "Hey, look. That one is shaped like an idiot."
- Shadowalker
- Centurio Pilus Posterior
- Příspěvky: 262
- Registrován: 2. 12. 2008 14.50
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kampaň WH40K
„Město je téměř pod naší kontrolou, nyní musíme získat energetické zdroje.“ Anoep Nailah si na displeji prohlížel plán města, které z větší části ovládl. „Zanedlouho už budou moci naše jednotky začít s otevíráním energetických uzlů a další neaktivní jednotky naší armády povstanou. Myslím, že vhodný cíl bude Manufactorium v Industriální čtvrti.“ Chisis, který byl s overlordem v hlavním stanu, který si provizorně zřídili v Krvavých jámách, se také podíval na obrazovku. „Ano, to je dobrý plán. Pokud brouci, nebo ti lidé nakažení chaosem nebudou vzdorovat, bude město brzy naše.“
„Vyšlete jednotky pro vyrabování Manufactoria. Mezitím připravíme další síly na získání zbylých sektorů. Brzy se střetneme s hlavními silami Chaosu v Citadele. Pro získání nadvlády nad městem, bude nutná terminace veškerého Chaosu.“ Cryptek Chisis jen souhlasně přitakal na plán Overlorda Anoepa Nailaha.
„Nerad ruším, ale vypadá to, že zde máme narušitele. Do místnosti vstoupil lord Umi. „Zase ta otravná hmyzí verbež?“ ptal se Anoep Nailah otráveně. „Ne. Jedná se o Necrony.“ Na okamžik se odmlčel, když ale viděl rudě žhnoucí pohled overlorda, rychle pokračoval. Jeho velitel nebyl znám zrovna velkou trpělivostí ani před tisíci let. Avšak po probuzení a zjištění, že je celá, kdysi ryze necronská planeta, ovládána různými rasami, byl velice, velice rozzuřený. „Jsou to zřejmě nějací odpadlíci. Nepatří k žádnému z velkých rodů. Vypadá to, že přiletěli vydrancovat elektrárnu.“
Cryptek se podíval na Anoepa Nailaha. „Nemám odvolat jednotky, které byly vyslány do Manufactoria? Zajistíme si tím potřebnou převahu.“
„Jsem si jistý, že to nebude nutné.“ Odpověděl overlord. „Vyřídíme je s tím, co tu máme k dispozici. Nesnáším odpadlíky!“ S těmito slovy vyšel ze stanu právě ve chvíli, aby mohl vidět, jak se z nebe snáší necronská transportní vozidla.
„Umi, ty zaujmeš pravé křídlo jako minule. Dostaneš k dispozici mnoho warriorů. Nikoho nešetřit, jsou to zrádci a musí být potrestáni.“ Vyštěkl Anoep Nailah rozkaz na nižšího lorda. „Jistě. Je zde ale velká moře kyseliny. Stačí jeden chybný krok a naše tištěné spoje budou nenávratně zničeny.“ „Bojíš se snad?“ Otázka overlorda zněla už zase podrážděně. Umi se na velitele zpříma podíval. „Nebál jsem se ani, když na nás ze všech stran útočili Tyranidi, proč bych se měl bát louží? Jen jsem považoval za dobré zmínit toto riziko.“ „Jsem si toho vědom“ odpověděl Anoep Nailah stroze.
„Wraithy dáme do středu pole. Mohou se rychle dostat kamkoli bude třeba. Já, Chisis a immortalové je budeme krýt palbou. Anihalační bárku dáme na levé křídlo. Bude tam i pár warriorů.“ Rozkazy byly rozdány a každý začal zaujímat přikázanou pozici. „Neměli bychom s sebou vzít ještě Harbingera destrukce? Mohl by se nám hodit.“ Navrhl Chisis. „Ano, to je rozumné.“ Odvětil overlord. „Připojí se tedy k nám.“
„Mají napravo mnoho scarabů. Ve středu, stejně jako my, jednotku immortalů s overlordem. Za nimi je osamocený kryptek. Na levém křídle je Doomsday archa – to není dobré. Je to nejděsivější necronská zbraň, o tu se musíme postarat jako první. Vedle ní je ještě skupina warriorů, ale to není momentálně důležité. A ještě těsně vedle archy stojí osamocený cryptek.“ Analýza Chisise byla přesná jako vždy.
„Wraithi vpřed. Umi, ty vezmi své warriory a obsaď strategický bod. Chisisi, zkuste s tím novým harbingerem vyřadit tu archu. Anihalační bárka ať se postará o toho crypteka. Pokud se nám ho podaří zabít, zasejeme do jejich mysli strach.“
Ozvala se rána a archa byla zasažena. Na okamžik to již vypadalo, že se arše nic nestalo, ale Chisis použil svůj chronometr a rána, která vypadala, že nebude schopná prorazit quantový štít zasáhla plnou silou. Silové pole kolem bárky zablikalo a zhaslo. „Posádka je omráčená.“ hlásil Chisis veliteli. „Nechte tu archu být, zkuste zabít toho crypteka vedle ní. Anihalační bárka vystřelila ze všech svých zbraní do osamocené postavy na kopci. „Cíl eliminován, reanimace cíle negativní.“ Ozval se pilot bárky. „Zatím to jde.“ Pomyslel si Anoep Nailah.
Nepřátelská skupina immortalů i warriorů vyrazila proti wraithům a zasypala je střelbou. „Odvážný tah, nebo hloupý.“ pomysle si overlord. Zřejmě chtějí být na krátký dostřel. Dobře, že jsem wraithy neposlal tak dopředu. Na pravém křídle se dali do pohybu skarabové. Kovové cvakání jejich nožiček nebylo příjemné slyšet a nahánělo strach. Ne však lordu Umimu. Jestli se jednou má stát overlordem, nesmí se bát. Už nikdy! Palba, která se ozvala od warriorů a immortalů směřovala do wraithů. Dva mírně poškodila, ale jinak větší ztráty nenapáchala.
Wraithi opět dostali rozkaz pohnout se vpřed. Již byli nedaleko renegátských immortalů. Bárka zatím zabrala další strategický bod. Lord Umi dal svým warriorům pokyn jít do kyseliny. Jako zázrakem se nikomu nic nestalo. Anoep Nailah rozestavil své immortaly, aby mohli pomoci wraithům palbou a zároveň, pokud by to bylo nutné, dorazit archu. „Ať bárka zničí tu archu“ zavelel overlord. „Potvrzení sestřelu“, ozvalo se zanedlouho z bárky. „Umi, sestřel pár těch scarabů. Immortalové u mě, podpořte wraithy palbou.“ Syčení tesla zbraní a dva mrtví renegáti. Umi mezitím zastřelil pár scarabů, ale stále jich bylo ještě dost. Wraithi zaútočili s ničivou silou. Díky jejich bičům ve velké rychlosti zničili šest immortalů. „Byl to hloupý tah.“ Řekl potichu Anoep Nailah. Odpadličtí immortalové, včetně svého velitele se dali na útěk, ale nestačili uprchnout a byli krvavě zmasakrováni.
Z vesmíru se najednou objevují nepřátelští Deathmarkové. Označují Umiho jednotku warriorů. Sám lord je v centru střelby, ale pancíře jsou tvrdé a tak zemřou jen 3 warrioři. V zápětí se ovšem staví na nohy a jsou připraveni k dalšímu boji. Wrathi jsou obkličováni scaraby a stříleni warriory. Jednoho wraitha se jim podaří zničit, ale stále tam jsou ještě tři další. Scarabové útočí na wraithy, ale ti, díky bičům, působí děsivé ztráty a masakrují 6 scarabů.
Zanedlouho bitva končí, protože anihalační bárka doráží posledního crypteka a tím se je nepřátelská armáda bez velení.
Výhra to byla díky mistrovské taktice, šťastnému (chronometrem zmanipulovanému) výstřelu a děsivé síle wraithů, rychlá a zasloužená.
Elektrárnu se nám podařilo udržet a naše jednotky vyrabovaly Manufactorium. Dnešní den byl úspěšný…
„Vyšlete jednotky pro vyrabování Manufactoria. Mezitím připravíme další síly na získání zbylých sektorů. Brzy se střetneme s hlavními silami Chaosu v Citadele. Pro získání nadvlády nad městem, bude nutná terminace veškerého Chaosu.“ Cryptek Chisis jen souhlasně přitakal na plán Overlorda Anoepa Nailaha.
„Nerad ruším, ale vypadá to, že zde máme narušitele. Do místnosti vstoupil lord Umi. „Zase ta otravná hmyzí verbež?“ ptal se Anoep Nailah otráveně. „Ne. Jedná se o Necrony.“ Na okamžik se odmlčel, když ale viděl rudě žhnoucí pohled overlorda, rychle pokračoval. Jeho velitel nebyl znám zrovna velkou trpělivostí ani před tisíci let. Avšak po probuzení a zjištění, že je celá, kdysi ryze necronská planeta, ovládána různými rasami, byl velice, velice rozzuřený. „Jsou to zřejmě nějací odpadlíci. Nepatří k žádnému z velkých rodů. Vypadá to, že přiletěli vydrancovat elektrárnu.“
Cryptek se podíval na Anoepa Nailaha. „Nemám odvolat jednotky, které byly vyslány do Manufactoria? Zajistíme si tím potřebnou převahu.“
„Jsem si jistý, že to nebude nutné.“ Odpověděl overlord. „Vyřídíme je s tím, co tu máme k dispozici. Nesnáším odpadlíky!“ S těmito slovy vyšel ze stanu právě ve chvíli, aby mohl vidět, jak se z nebe snáší necronská transportní vozidla.
„Umi, ty zaujmeš pravé křídlo jako minule. Dostaneš k dispozici mnoho warriorů. Nikoho nešetřit, jsou to zrádci a musí být potrestáni.“ Vyštěkl Anoep Nailah rozkaz na nižšího lorda. „Jistě. Je zde ale velká moře kyseliny. Stačí jeden chybný krok a naše tištěné spoje budou nenávratně zničeny.“ „Bojíš se snad?“ Otázka overlorda zněla už zase podrážděně. Umi se na velitele zpříma podíval. „Nebál jsem se ani, když na nás ze všech stran útočili Tyranidi, proč bych se měl bát louží? Jen jsem považoval za dobré zmínit toto riziko.“ „Jsem si toho vědom“ odpověděl Anoep Nailah stroze.
„Wraithy dáme do středu pole. Mohou se rychle dostat kamkoli bude třeba. Já, Chisis a immortalové je budeme krýt palbou. Anihalační bárku dáme na levé křídlo. Bude tam i pár warriorů.“ Rozkazy byly rozdány a každý začal zaujímat přikázanou pozici. „Neměli bychom s sebou vzít ještě Harbingera destrukce? Mohl by se nám hodit.“ Navrhl Chisis. „Ano, to je rozumné.“ Odvětil overlord. „Připojí se tedy k nám.“
„Mají napravo mnoho scarabů. Ve středu, stejně jako my, jednotku immortalů s overlordem. Za nimi je osamocený kryptek. Na levém křídle je Doomsday archa – to není dobré. Je to nejděsivější necronská zbraň, o tu se musíme postarat jako první. Vedle ní je ještě skupina warriorů, ale to není momentálně důležité. A ještě těsně vedle archy stojí osamocený cryptek.“ Analýza Chisise byla přesná jako vždy.
„Wraithi vpřed. Umi, ty vezmi své warriory a obsaď strategický bod. Chisisi, zkuste s tím novým harbingerem vyřadit tu archu. Anihalační bárka ať se postará o toho crypteka. Pokud se nám ho podaří zabít, zasejeme do jejich mysli strach.“
Ozvala se rána a archa byla zasažena. Na okamžik to již vypadalo, že se arše nic nestalo, ale Chisis použil svůj chronometr a rána, která vypadala, že nebude schopná prorazit quantový štít zasáhla plnou silou. Silové pole kolem bárky zablikalo a zhaslo. „Posádka je omráčená.“ hlásil Chisis veliteli. „Nechte tu archu být, zkuste zabít toho crypteka vedle ní. Anihalační bárka vystřelila ze všech svých zbraní do osamocené postavy na kopci. „Cíl eliminován, reanimace cíle negativní.“ Ozval se pilot bárky. „Zatím to jde.“ Pomyslel si Anoep Nailah.
Nepřátelská skupina immortalů i warriorů vyrazila proti wraithům a zasypala je střelbou. „Odvážný tah, nebo hloupý.“ pomysle si overlord. Zřejmě chtějí být na krátký dostřel. Dobře, že jsem wraithy neposlal tak dopředu. Na pravém křídle se dali do pohybu skarabové. Kovové cvakání jejich nožiček nebylo příjemné slyšet a nahánělo strach. Ne však lordu Umimu. Jestli se jednou má stát overlordem, nesmí se bát. Už nikdy! Palba, která se ozvala od warriorů a immortalů směřovala do wraithů. Dva mírně poškodila, ale jinak větší ztráty nenapáchala.
Wraithi opět dostali rozkaz pohnout se vpřed. Již byli nedaleko renegátských immortalů. Bárka zatím zabrala další strategický bod. Lord Umi dal svým warriorům pokyn jít do kyseliny. Jako zázrakem se nikomu nic nestalo. Anoep Nailah rozestavil své immortaly, aby mohli pomoci wraithům palbou a zároveň, pokud by to bylo nutné, dorazit archu. „Ať bárka zničí tu archu“ zavelel overlord. „Potvrzení sestřelu“, ozvalo se zanedlouho z bárky. „Umi, sestřel pár těch scarabů. Immortalové u mě, podpořte wraithy palbou.“ Syčení tesla zbraní a dva mrtví renegáti. Umi mezitím zastřelil pár scarabů, ale stále jich bylo ještě dost. Wraithi zaútočili s ničivou silou. Díky jejich bičům ve velké rychlosti zničili šest immortalů. „Byl to hloupý tah.“ Řekl potichu Anoep Nailah. Odpadličtí immortalové, včetně svého velitele se dali na útěk, ale nestačili uprchnout a byli krvavě zmasakrováni.
Z vesmíru se najednou objevují nepřátelští Deathmarkové. Označují Umiho jednotku warriorů. Sám lord je v centru střelby, ale pancíře jsou tvrdé a tak zemřou jen 3 warrioři. V zápětí se ovšem staví na nohy a jsou připraveni k dalšímu boji. Wrathi jsou obkličováni scaraby a stříleni warriory. Jednoho wraitha se jim podaří zničit, ale stále tam jsou ještě tři další. Scarabové útočí na wraithy, ale ti, díky bičům, působí děsivé ztráty a masakrují 6 scarabů.
Zanedlouho bitva končí, protože anihalační bárka doráží posledního crypteka a tím se je nepřátelská armáda bez velení.
Výhra to byla díky mistrovské taktice, šťastnému (chronometrem zmanipulovanému) výstřelu a děsivé síle wraithů, rychlá a zasloužená.
Elektrárnu se nám podařilo udržet a naše jednotky vyrabovaly Manufactorium. Dnešní den byl úspěšný…
- Kuba
- Centurio Pilus Prior
- Příspěvky: 432
- Registrován: 12. 1. 2011 14.11
Re: Kampaň WH40K
Shrnutí druhého kola:
Zatímco se síly makbarských necronů shromáždily v Hvězdném přístavu, aby odsud vytáhly do Industriální čtvrti, provedli necronští nájezdníci dynastie Hadaik výsadek z orbity do Krvavých jam, aby bleskově vydrancovali ruiny mohutné Hattránské elektrárny. Makbarští necroni se jim zde ale postavili na rozhodný odpor a jejich útok drtivě odrazili. Hadaikové stihli jen posbírat těla svých padlých velitelů a uprchnout zpět k transportům. Makbarští necroni se po svém vítězství rychle obrátili k původnímu plánu a vydrancovali Manufactorium v sousední Industriální čtvrti, kde nalezli množství nejrůznějších uloupených součástek a materiálů (1 bod).
Makbarské síly ale už nestihly zasáhnout proti expedičnímu sboru Legie Alfa, který vytáhl z citadely se záměrem obsadit slabě bráněné Věže. Necronské pátrací týmy v Paláci a Laboratoriu se před blížícím se konvojem nepřítele rychle daly na útěk. Kolona technomanta Mechuse ale netušila, že se v oblasti věží stále nachází neurothrope, který po neúspěšném útoku na Makbarské necrony opět shromáždil dostatek tyranidů a adaptoval svou taktiku. Na místo zuřivého útoku tentokrát zvolil nečekaný přepad, který ale kolona odrazila. Když se mariňáci chaosu oklepali z překvapivého nájezdu, ležely před nimi už zcela nechráněné věže, které celé obsadily.
Pátrací týmy Legie Alfa mezitím konečně vynosily z podzemí katedrály několik ukrytých necronských artefaktů (1 bod) a Makbarští necroni objevili pár beden energetických článků ve Skladištích (1 bod) a uloupený warpový rezonátor v Arcanu (1 bod).
Po druhém kole je stav následující:
- Makbarští necroni: 3 body, 2 sektory (Krvavé jámy, Hvězdný přístav)
- Legie Alfa: 1 bod, 2 sektory (Citadela, Věže)
- Dynastie Hadaik: 2 body, 0 sektorů
- Citadela a Hvězdný přístav jsou celé vypleněné - veškeré lokace zde si proškrtejte.
- V Krvavých jamách stále zůstává nevypleněná lokace Elektrárna, kterou vlastní Makbarští necroni. Arcanum proskrtněte.
- V nikým nevlastněné Industriální čtvrti zůstávají nevypleněny Munitorium a Rafinérie. Manufactorium proškrtněte.
- Ve věžích nově ovládaných Legií Alfa zůstávají nevypleněny Palác i Laboratorium.
Dohromady tedy zbývá 5 nevypleněných lokací.
K městu se blíží druhá vlna Makbarských necronů, kteří budou mít brzy dostatečnou sílu k obsazení celé Hattry a nejspíš i k útoku na Citadelu. Nezbývá proto už mnoho času na nalezení dalších artefaktů, a kampaň se tak blíží ke konci.
Zatímco se síly makbarských necronů shromáždily v Hvězdném přístavu, aby odsud vytáhly do Industriální čtvrti, provedli necronští nájezdníci dynastie Hadaik výsadek z orbity do Krvavých jam, aby bleskově vydrancovali ruiny mohutné Hattránské elektrárny. Makbarští necroni se jim zde ale postavili na rozhodný odpor a jejich útok drtivě odrazili. Hadaikové stihli jen posbírat těla svých padlých velitelů a uprchnout zpět k transportům. Makbarští necroni se po svém vítězství rychle obrátili k původnímu plánu a vydrancovali Manufactorium v sousední Industriální čtvrti, kde nalezli množství nejrůznějších uloupených součástek a materiálů (1 bod).
Makbarské síly ale už nestihly zasáhnout proti expedičnímu sboru Legie Alfa, který vytáhl z citadely se záměrem obsadit slabě bráněné Věže. Necronské pátrací týmy v Paláci a Laboratoriu se před blížícím se konvojem nepřítele rychle daly na útěk. Kolona technomanta Mechuse ale netušila, že se v oblasti věží stále nachází neurothrope, který po neúspěšném útoku na Makbarské necrony opět shromáždil dostatek tyranidů a adaptoval svou taktiku. Na místo zuřivého útoku tentokrát zvolil nečekaný přepad, který ale kolona odrazila. Když se mariňáci chaosu oklepali z překvapivého nájezdu, ležely před nimi už zcela nechráněné věže, které celé obsadily.
Pátrací týmy Legie Alfa mezitím konečně vynosily z podzemí katedrály několik ukrytých necronských artefaktů (1 bod) a Makbarští necroni objevili pár beden energetických článků ve Skladištích (1 bod) a uloupený warpový rezonátor v Arcanu (1 bod).
Po druhém kole je stav následující:
- Makbarští necroni: 3 body, 2 sektory (Krvavé jámy, Hvězdný přístav)
- Legie Alfa: 1 bod, 2 sektory (Citadela, Věže)
- Dynastie Hadaik: 2 body, 0 sektorů
- Citadela a Hvězdný přístav jsou celé vypleněné - veškeré lokace zde si proškrtejte.
- V Krvavých jamách stále zůstává nevypleněná lokace Elektrárna, kterou vlastní Makbarští necroni. Arcanum proskrtněte.
- V nikým nevlastněné Industriální čtvrti zůstávají nevypleněny Munitorium a Rafinérie. Manufactorium proškrtněte.
- Ve věžích nově ovládaných Legií Alfa zůstávají nevypleněny Palác i Laboratorium.
Dohromady tedy zbývá 5 nevypleněných lokací.
K městu se blíží druhá vlna Makbarských necronů, kteří budou mít brzy dostatečnou sílu k obsazení celé Hattry a nejspíš i k útoku na Citadelu. Nezbývá proto už mnoho času na nalezení dalších artefaktů, a kampaň se tak blíží ke konci.
I wonder if clouds ever look down on us and say: "Hey, look. That one is shaped like an idiot."
- Ujstin
- Legionarius
- Příspěvky: 8
- Registrován: 21. 11. 2014 11.28
Re: Kampaň WH40K
Smrt není příjemná záležitost. I když už jste ji jednou zažili. Aur'mut-tek si pamatoval jen výsadek na povrch - jeho dokonalá paměť selhala ve chvíli, kdy se vzduch kolem něj proměnil v jeden obrovský výboj. Miliardy procesů v jeho robotickém mozku se rozutekly všemi směry – jeho vědomí se ocitlo na prahu zániku. Na neskutečně krátkou dobu necítil direktivní naléhání hlavního programu.
Pak se hlavní program vrátil a sním i pokyn k reanimaci. Neúspěšně. Byl to vlastně směšný pokus. Zásah byl tak masivní a devastující, že jeho fyzická existence měla přestat existovat. Podle všech předpokladů, z něj měla zůstat jen hromádka nefunkčního šrotu. Jenže Aur'mut-tek se příliš dlouho věnoval výzkumu smrti, než aby neměl připravenou pojistku. Před tisíciletími spoutal nesmírné energie, aby vytvořil vlastní prapodivnou kapesní dimenzi, ve které ukrýval svůj vlastní zrcadlový obraz. Vše bylo založené na výzkumu wraitů. Tyto poslušná a tichá zařízení, které necroní civilizace velice ráda využívala v sobě skrývala mnohá překvapení.
Jejich vlastnosti byly úděsné efektivní - nikdo se vlastně neptal odkud se vzaly. Aur'mut-tek je dlouho zkoumal a snažil se navázat na práci Necrona, který jako první navrhl jejich architekturu.
Zkoumání zašlo příliš daleko – s jedním, během nepodařeného pokusu, splynul v jednu podivnou individualitu. Během transmutačního procesu hodně ztratil, ale získal schopnost téměř okamžitého skoku skrz hranice reality. To se později ukázalo jako klíčová součást jeho plánů na nezničitelnost.
Kdesi hluboko v sobě měl potlačenou samodestrukční proceduru. V případě neúspěšné reanimace místo toho aktivoval program, který ho nitkou neviditelné energie spojoval s energetickým vřetenem uzavírající jeho osobní kapesní dimenzi. Je to jako koukat se do zrcadla ve snu. Na krátkou Chvíly existovalo pomyslné okno, kdy bylo možné obě reality smíchat a obnovit tak své fyzické tělo.
Nicméně byla vždy reálná šance že celý “trik” selže. Tím pádem by sám sebe uvěznil na pomezí dvou realit. Jedinou utěchou by bylo, že by téměř okamžitě bylo jeho vědomí vytěsněno do neexistence. Také riskoval část svých vzpomínek – během procesu mohly nastat komplikace a on by přenesl skrz barieru reality, jen část svého původního já.
Aur'mut-tek se hned po vlastním obnovení rozhodl analyzovat, co se vlastně stalo. Musel vyextrahovat informace z jednotek, co se vrátily zpět na orbitu. Celkový záznam bitvy, který skládal po malých kouscích, jako složitou mozaiku, mu neudělal radost. Mnoho jednotek bylo zničeno, cíl nebyl splněn a celá strategie selhala už ve fázi plánování. Místní Necroní Overlord začal pomalu, ale jistě dominovat celému území o které se bojovalo. Zbýval čas akorát na jednu jedinou poslední akci.
A teď přišla ještě větší nepříjemnost než smrt – předat zprávu nově sestavenému Overlordovy, respektive zlaté komnatě.
------------------
Boj byl od začátku poznamenán špatnou strategii. Aur'mut-tek byl od boje odříznut už v samotném začátku. Overlord byl zničen wraity a druhý cryptek dvakrát v žáru boje netrefil svůj cíl. Domácí nekroni s úděsnou precizností směřovali své útoky. Pomyslně tak usekli hlavu dřív, než tělo bylo schopné cokoli udělat. Bohužel je nutné konstatovat, že se nikdo nevyznamenal. Snad jen přivolání posil se opět podařilo, zatímco ty nepřátelské nedorazili vůbec.
-----------------
poznámka pod čarou – ještě večer jsem si házel co se s hlavním příběhovým hrdinou stane (po tom smažáku co dostal). 1 – definitivní příběhová smrt, 2 – 3 ztráta části osobnosti / vlastností 4 – 6 žádný efekt. Padla šestka, ale trochu se mi třásla ruka...
Pak se hlavní program vrátil a sním i pokyn k reanimaci. Neúspěšně. Byl to vlastně směšný pokus. Zásah byl tak masivní a devastující, že jeho fyzická existence měla přestat existovat. Podle všech předpokladů, z něj měla zůstat jen hromádka nefunkčního šrotu. Jenže Aur'mut-tek se příliš dlouho věnoval výzkumu smrti, než aby neměl připravenou pojistku. Před tisíciletími spoutal nesmírné energie, aby vytvořil vlastní prapodivnou kapesní dimenzi, ve které ukrýval svůj vlastní zrcadlový obraz. Vše bylo založené na výzkumu wraitů. Tyto poslušná a tichá zařízení, které necroní civilizace velice ráda využívala v sobě skrývala mnohá překvapení.
Jejich vlastnosti byly úděsné efektivní - nikdo se vlastně neptal odkud se vzaly. Aur'mut-tek je dlouho zkoumal a snažil se navázat na práci Necrona, který jako první navrhl jejich architekturu.
Zkoumání zašlo příliš daleko – s jedním, během nepodařeného pokusu, splynul v jednu podivnou individualitu. Během transmutačního procesu hodně ztratil, ale získal schopnost téměř okamžitého skoku skrz hranice reality. To se později ukázalo jako klíčová součást jeho plánů na nezničitelnost.
Kdesi hluboko v sobě měl potlačenou samodestrukční proceduru. V případě neúspěšné reanimace místo toho aktivoval program, který ho nitkou neviditelné energie spojoval s energetickým vřetenem uzavírající jeho osobní kapesní dimenzi. Je to jako koukat se do zrcadla ve snu. Na krátkou Chvíly existovalo pomyslné okno, kdy bylo možné obě reality smíchat a obnovit tak své fyzické tělo.
Nicméně byla vždy reálná šance že celý “trik” selže. Tím pádem by sám sebe uvěznil na pomezí dvou realit. Jedinou utěchou by bylo, že by téměř okamžitě bylo jeho vědomí vytěsněno do neexistence. Také riskoval část svých vzpomínek – během procesu mohly nastat komplikace a on by přenesl skrz barieru reality, jen část svého původního já.
Aur'mut-tek se hned po vlastním obnovení rozhodl analyzovat, co se vlastně stalo. Musel vyextrahovat informace z jednotek, co se vrátily zpět na orbitu. Celkový záznam bitvy, který skládal po malých kouscích, jako složitou mozaiku, mu neudělal radost. Mnoho jednotek bylo zničeno, cíl nebyl splněn a celá strategie selhala už ve fázi plánování. Místní Necroní Overlord začal pomalu, ale jistě dominovat celému území o které se bojovalo. Zbýval čas akorát na jednu jedinou poslední akci.
A teď přišla ještě větší nepříjemnost než smrt – předat zprávu nově sestavenému Overlordovy, respektive zlaté komnatě.
------------------
Boj byl od začátku poznamenán špatnou strategii. Aur'mut-tek byl od boje odříznut už v samotném začátku. Overlord byl zničen wraity a druhý cryptek dvakrát v žáru boje netrefil svůj cíl. Domácí nekroni s úděsnou precizností směřovali své útoky. Pomyslně tak usekli hlavu dřív, než tělo bylo schopné cokoli udělat. Bohužel je nutné konstatovat, že se nikdo nevyznamenal. Snad jen přivolání posil se opět podařilo, zatímco ty nepřátelské nedorazili vůbec.
-----------------
poznámka pod čarou – ještě večer jsem si házel co se s hlavním příběhovým hrdinou stane (po tom smažáku co dostal). 1 – definitivní příběhová smrt, 2 – 3 ztráta části osobnosti / vlastností 4 – 6 žádný efekt. Padla šestka, ale trochu se mi třásla ruka...
- Kuba
- Centurio Pilus Prior
- Příspěvky: 432
- Registrován: 12. 1. 2011 14.11
Re: Kampaň WH40K
No... wow. Kdyby takhle dokázal každý popsat svůj debakl, oč by byl svět malebnější. Smekám
I wonder if clouds ever look down on us and say: "Hey, look. That one is shaped like an idiot."
- Kuba
- Centurio Pilus Prior
- Příspěvky: 432
- Registrován: 12. 1. 2011 14.11
Re: Kampaň WH40K
Všiml jsem si jedné chyby: Syndire, ten nový warlord trait, co dostal tvůj šéf po 1. kole, dělá to, co jsem napsal, ale jinak se jmenuje. Je to tedy: Divide to conquer. Jinak stále čekám, jestli se nám svěříš s popisem svého slavného vítězství z minula
Ondra: Cryptek Aur'mut-tek získává schopnost Feel No Pain (tedy v podstatě warlord trait Tenacity). V zásadě za velmi povedený fluff, který tímto překládám do tohoto pravidla, anžto se nebojí smrti tolik, jako ostatní a tak dokáže ignorovat i poměrně vážná zranění.
Libor: Co má ten tvůj cryptek Chisis za vybavení?
Ondra: Cryptek Aur'mut-tek získává schopnost Feel No Pain (tedy v podstatě warlord trait Tenacity). V zásadě za velmi povedený fluff, který tímto překládám do tohoto pravidla, anžto se nebojí smrti tolik, jako ostatní a tak dokáže ignorovat i poměrně vážná zranění.
Libor: Co má ten tvůj cryptek Chisis za vybavení?
I wonder if clouds ever look down on us and say: "Hey, look. That one is shaped like an idiot."
- Shadowalker
- Centurio Pilus Posterior
- Příspěvky: 262
- Registrován: 2. 12. 2008 14.50
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kampaň WH40K
Je to Harbinger of Ethernity. Má tedy Aeonstave (CC zbraň, pokud někoho woundne a on to nesavne, tak mu klesne WS, BS, I, A na 1.), ta zbraň nemá žádný AP, ani bonus do síly. A pak má chronometr, který umožňuje to přehazování kostek.Kuba píše:Co má ten tvůj cryptek Chisis za vybavení?
- Sindyr
- Centurio Hastatus Posterior
- Příspěvky: 197
- Registrován: 12. 1. 2011 8.34
Re: Kampaň WH40K
Sorry kluci, nestíhám psát battle report, uvidím jestli dnes večer budu mít chvilku, nebo zítra....
- Kuba
- Centurio Pilus Prior
- Příspěvky: 432
- Registrován: 12. 1. 2011 14.11
Re: Kampaň WH40K
Nejprve začnu závěrečným reportem z posledních bitev a ukončením kampaně, pak třeba ještě napíšu něco ke kampani obecně (zhodnocení z mojí strany atp.). Včera jste se hrozně rychle rozutekli, tak jsme si o tom už nestihli popovídat, což mi přišlo škoda
S ubývajícím časem bylo jak Legii Alfa, tak Makbarským necronům jasné, že musí udeřit přímo proti sobě v boji o poslední nerozebrané uloupené necronské zdroje. Jejich síly se tak nevyhnutelně setkaly v otevřené bitvě o úsek zdevastované silnice, tvořící přirozenou hranici mezi Krvavými jámami a Věžemi. Makbarští necroni tady díky obrovské palebné síle rychle získali na vrch. V tu chvíli ale už obě strany věděly, že na odlehlé straně Věží, před městem, přistává výsadek dynastie Hadaik, aby se trošku zasmáli, zatímco se oni perou.
Makbarští necroni proto rychle postoupili směrem na palác a pronásledování rozbité formace Legie Alfa generála Mechuse nechali na později. Když jejich síly vstoupily do paláce, rychle zjistily, že Hadaikové sem vůbec nedorazili, a tak palác už bez boje vyplenily. Zde se ovšem nacházely předměty spíše umělecké a rituální hodnoty, než velký poklad artefaktů, který očekávali. Přesto to byl slušný úlovek (1 bod).
Generál Mechus, těžce zraněn, mezitím se všemi svými silami v oblasti ustoupil směrem k Laboratoriu. K jeho překvapení nalezl tuto lokaci plnou čerstvě mrtvých tyranidích těl a rozsekaných necronů nesoucí značky Hadaiků. Ulevilo se mu, když si uvědomil, že zřejmě mimořádně tvrdý tyranidí nájezd si tu za něj "vyžral" někdo jiný. Stále měl dost mužů, aby spěšně vyplenil laboratoře, kde se ukrývalo množství cenných artefaktů a energetických zdrojů, které zde byly ve chvatu zanechány vědci chaosu při prvním záchvěvu tyranidské invaze. S touto mocnou náloží (2 body) pak obětoval část svých sil k odvedení pozornosti a s jádrem svého mužstva se změtí rozbitých čtvrtí vrátil do Citadely.
Hadaikové se v Laboratoriu jen pár chvil předtím setkali s tvrdým úderem sjednocených tyranidských monster - opět je vedl již notoricky nepříjemný Neurothrope, který ve spletitých uličkách laboratoří získal se značnými ztrátami drobné verbeže navrch. Když si lord Aur-um spočítal, že vyčerpávací boj nemůže vyhrát, stáhl se s cryptekem Aur´mut-tekem a svými immortaly zpět k lodím. Do poslední chvíle ho pronásledovala tyranidí horda, které nezáleželo na pokladech laboratoří, a tak jí vlastně odvedl z bojiště pryč ku štěstí Legie Alfa.
Neúnavný pátrací tým Makbarských necronů zatím v klidu a bez vyrušování vyzdvihl z podzěmí Elektrárny nálož neporušených energetických článků - žel, většina jich zde podlehla zkáze obří budovy (1 bod).
Závěrečné hodnocení:
Makbarští necroni: 5 bodů
Legie Alfa: 3 body
Dynastie Hadaik: 2 body
V závěru kampaně dochází k podivné události. Zatímco nájezdníci dynastie Hadaik sledují z bezpečí svých bitevních fregat, jak druhá vlna Makbarských necronů vpochodovává do města a tentokrát ho zcela systematicky, strategicky zabírá, dochází přímo v Citadele k uvolnění velké energie, která zarezonuje warpovou sítí. Na krátkou chvíli se v ní vytvoří trhlina, kterou citliví cryptekové obou dynastií snadno zaznamenají. Když o pár dní později vezmou Makbarští necroni konečně obávanou citadelu útokem, nachází zde jen hrstku zoufalých obránců, kteří bojují zuřivě jako zvířata zahnaná do kouta, ale zcela marně.
Pokračování (?) příště...
S ubývajícím časem bylo jak Legii Alfa, tak Makbarským necronům jasné, že musí udeřit přímo proti sobě v boji o poslední nerozebrané uloupené necronské zdroje. Jejich síly se tak nevyhnutelně setkaly v otevřené bitvě o úsek zdevastované silnice, tvořící přirozenou hranici mezi Krvavými jámami a Věžemi. Makbarští necroni tady díky obrovské palebné síle rychle získali na vrch. V tu chvíli ale už obě strany věděly, že na odlehlé straně Věží, před městem, přistává výsadek dynastie Hadaik, aby se trošku zasmáli, zatímco se oni perou.
Makbarští necroni proto rychle postoupili směrem na palác a pronásledování rozbité formace Legie Alfa generála Mechuse nechali na později. Když jejich síly vstoupily do paláce, rychle zjistily, že Hadaikové sem vůbec nedorazili, a tak palác už bez boje vyplenily. Zde se ovšem nacházely předměty spíše umělecké a rituální hodnoty, než velký poklad artefaktů, který očekávali. Přesto to byl slušný úlovek (1 bod).
Generál Mechus, těžce zraněn, mezitím se všemi svými silami v oblasti ustoupil směrem k Laboratoriu. K jeho překvapení nalezl tuto lokaci plnou čerstvě mrtvých tyranidích těl a rozsekaných necronů nesoucí značky Hadaiků. Ulevilo se mu, když si uvědomil, že zřejmě mimořádně tvrdý tyranidí nájezd si tu za něj "vyžral" někdo jiný. Stále měl dost mužů, aby spěšně vyplenil laboratoře, kde se ukrývalo množství cenných artefaktů a energetických zdrojů, které zde byly ve chvatu zanechány vědci chaosu při prvním záchvěvu tyranidské invaze. S touto mocnou náloží (2 body) pak obětoval část svých sil k odvedení pozornosti a s jádrem svého mužstva se změtí rozbitých čtvrtí vrátil do Citadely.
Hadaikové se v Laboratoriu jen pár chvil předtím setkali s tvrdým úderem sjednocených tyranidských monster - opět je vedl již notoricky nepříjemný Neurothrope, který ve spletitých uličkách laboratoří získal se značnými ztrátami drobné verbeže navrch. Když si lord Aur-um spočítal, že vyčerpávací boj nemůže vyhrát, stáhl se s cryptekem Aur´mut-tekem a svými immortaly zpět k lodím. Do poslední chvíle ho pronásledovala tyranidí horda, které nezáleželo na pokladech laboratoří, a tak jí vlastně odvedl z bojiště pryč ku štěstí Legie Alfa.
Neúnavný pátrací tým Makbarských necronů zatím v klidu a bez vyrušování vyzdvihl z podzěmí Elektrárny nálož neporušených energetických článků - žel, většina jich zde podlehla zkáze obří budovy (1 bod).
Závěrečné hodnocení:
Makbarští necroni: 5 bodů
Legie Alfa: 3 body
Dynastie Hadaik: 2 body
V závěru kampaně dochází k podivné události. Zatímco nájezdníci dynastie Hadaik sledují z bezpečí svých bitevních fregat, jak druhá vlna Makbarských necronů vpochodovává do města a tentokrát ho zcela systematicky, strategicky zabírá, dochází přímo v Citadele k uvolnění velké energie, která zarezonuje warpovou sítí. Na krátkou chvíli se v ní vytvoří trhlina, kterou citliví cryptekové obou dynastií snadno zaznamenají. Když o pár dní později vezmou Makbarští necroni konečně obávanou citadelu útokem, nachází zde jen hrstku zoufalých obránců, kteří bojují zuřivě jako zvířata zahnaná do kouta, ale zcela marně.
Pokračování (?) příště...
I wonder if clouds ever look down on us and say: "Hey, look. That one is shaped like an idiot."