kampaň Vindana Portus II. - Dívka v nesnázích (OneIce)

Odpovědět
Uživatelský avatar
DenGrasse
Princeps Penna
Příspěvky: 874
Registrován: 1. 12. 2008 16.40
Bydliště: Ryovora

kampaň Vindana Portus II. - Dívka v nesnázích (OneIce)

Příspěvek od DenGrasse »

Do města přijíždí šlechtična ze severu, hledající odkaz svého otce. Cestou je však přepadena a oloupena o důležité dokumenty. Její ochránce Gantharis, bývalý asistent šermířského mistra Nahada Tolkapise z Diesonova parku a zručný šermíř cizokrajného vzhledu, sežene pomoc dobrodruhů, aby listiny sehnali zpátky. Během zkoumání se dobrodruzi střetnou s mágem pomáhajícím protistraně, který se vydává za úředníka města, ale podaří se jim odhalit místo úkrytu padělatele a úspěšně tam vpadnout. Dům je poté za dramatických okolností zničen.

(poprosím Petra o doplnění informací, nemám tady zápisky a moc si to nepamatuju).
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Dívka v nesnázích

Příspěvek od OneIceOne »

Beatris von Nirt je magicky nadaná dívka z města Orlamunde. Dozvídá se o smrti svého otce, po kterém delší dobu pátrala. Se shromážděnými dokumenty vyráží do Vindana Portu, aby nárokovala svoje dědictví. Po cestě ji někdo sleduje. Po cestě najímá šermíře na volné noze jménem Gantharis, aby ji poskytl ochranu po zbytek cesty. Následující noci jsou předeni, ale Gantharis odrazí útočníky a zachrání život Beatris. Ve zmatku je však ukradena kabela s důležitými dokumenty, které prokazují nároky na dědictví. Po této události bezpečně docestují do města.
Saar dostává od svého kontaktu za úkol odhalit totožnost a plány ženy jménem Beatris, která má přicestovat do města. Někdo významný z města vynakládá nemalé finanční zdroje a pozornost na sledování rodiny této ženy. Což je více než zajímavý fakt, který něco skrývá. Saar se spojuje s Kai.
Beatris za asistence Gantharise navštěvuje dům Orlamundské obchodní guildy. Zda se setkává se starým rodinným přítelem, který ji sděluje podrobnosti o smrti jejího otce. Když odcházejí, má Gantharis pocit, že jsou sledováni. Vymyslí léčku a dostává tak Beatris do bezpečí.
Později se Saar a Kai kontaktují s Beatris a souhlasí s kontraktem, kdy ji mají pomoci s navrácením dokumentů. Její otec měl dům ve čtvrti Fluvian. Postavy se infiltrují do domu a prozkoumávají ho, když někdo zabavuje služebnictvo. V pracovně nacházejí tajnou skrýš s deníkem, který vypovídá o očekávaném příjezdu lodi s nákladem, který se opozdil a o někom, kdo si říká Orf Sekerřád. Ve sklepení postavy nacházejí podivnou fresku a staré ochranné trpasličí runy. Vypadá to, že sklep něco skrývá. Při průzkumu domu se postavy setkají s útočníky, kteří zaútočí na dům. Setkají se zde také s mágem protistrany, který využívá přestrojení za úředníka města. Postavám se podaří opustit scénu.
Postavy se dozvídají o Jednorukém, který se vyzná v padělání listin. Postupem času naleznou dům tajemného kupce Flavia. Je dobře hlídán a opatřen magickou ochranou. V domě by se měl skrývat Jednoruký a pracovat na něčem důležitém. Vše také ukazuje na to, že za útokem na Beatris stojí obávaný don Sekkolo. Postavy proniknou do domu, kde naleznou několik otrapů, kteří patří ke gangu chránící Jednorukého. Dále se zde nachází vysoký potetovaný seveřan a podivná žena, která vypadá jako jeho družka. Otrapové popijí v nejvyšším patře domu a dělají hrozný nepořádek. Postavy pozorují celou situaci z půdy. Zanedlouho dojde k incidentu, kdy se vysoký seveřan rozhněvá a gang otrapů zmasakruje velkou sekerou. Postavy využívají situace a pronikají do domu. Vyřídí ochranku a ukradnou zpět dokumenty, které se snaží Jednoruký padělat. Když má dojít ke střetu se severským berserkem, Kai využívá nečestné kouzlo blesku a vytváří z něj popel. Něco není v pořádku, protože spálená mrtvola muže začíná levitovat. Postavy nejsou zvědavé na další pokračování a urychleně opouštějí dům. Dům je následně srovnán se zemi vírem vzduchu. Nad domem začne padat sníh a v okolí poklesne teplota na bod mrazu…

EDIT DG: Díky Petře
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: kampaň Vindana Portus II. - Dívka v nesnázích (OneIce)

Příspěvek od OneIceOne »

Beatris von Nirt navštěvuje starého rodinného přítele, který se představuje jako Gordon Drake a je určitým způsobem spojen s Orlamundskou obchodní guildou. Beatris je kompletně bez finančních prostředků, a tak jí Gordon pozve do svého domu, kde je jeho hostem. Její naděje se upínají ke znovu získaným dokumentům. Po jejich přezkoumání vychází najevo, že jejich část chybí. Dobrodruzi získali pouze část, která se dá použít ve věci prokázaní dědictví, kde fuguruje hlavně dům jejího otce. Dále se dochovalo několik nedodělaných falzifikátů Jednorukého, které byly nalezeny v brašně. Někdo chtěl pravděpodobně dokumenty zfalšovat tak, aby bylo možné po smrti Beatris von Nirt, za další dědičku prohlásit jistou Morgan For....., celé jméno se nedochovalo.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: kampaň Vindana Portus II. - Dívka v nesnázích (OneIce)

Příspěvek od OneIceOne »

Tělo zesnulého Brantuse von Nirt obhospodařují nadále mniši v místním sídle řádu Sarre-morth na přání a za finačního daru pana Gordona. Dalším dílkem do zamotaného příběhu je zpráva z Orlamundské obchodní guildy, že v přístavu zakotvila loď a její kapitán se poptává po zesnulém Brantusovi von Nirt.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: kampaň Vindana Portus II. - Dívka v nesnázích (OneIce)

Příspěvek od OneIceOne »

Gantharis a Beatrice se dzržují v hostinci U poctivé míry ve Fluvianu, nedaleko Orlamundské gildy. Přikvačí sem i Derži, který se raději stáhnul z Nussdorfu. V komíně se objeví oblak prachu, Derži ztropí scénu hostinskému, že není vymetený komín, pak poleje oblak vodou. V krbu leží dopis, adresovaný Beatrici, že se má vzdát svého dědictví, jinak že uvidí. Je na něm pečeť zabijáckého bratrstva. Gantharis se namíchne a pošle Deržiho, aby o nich něco zjistil a aby najal posily. Ten se vrátí do herny a začne lanařit Olafa, ledového barbara, který předtím vypil uspávací víno určené Bragimu a zaspal odjezd lodi. Když dovnitř vpadnou nějací hejsci v kůži, kteří zkopou Rauca, Olaf po nich hodí hrací stůl a pak se chápe svého obouručáku, takže hejsci vyklidí pole. U poctivé míry Olafa nakrmí a vykoupou a poté vyráží Gantharis a Derži do Legnevillského stacionáře najít otce Lucia. To se snadno povede, ale kněz se nechce nechat vylákat z budovy. Gantharis jde za ním a když kněz zapírá, že by bratrstvo znal, vykuchá ho. Než stačí udělat cokoli dalšího, přijde nečekaně další chlápek, při spatření kněze neuprchne, tasí dýku a chce něco sebrat ze stolu. Nato je taky vykuchán, Gantharis musí prchnout před neuvěřitelně pohotovými a všetečnými mnichy, přičemž výhrůžný dopis pohodí na mrtvolu.

Nato se postavy odeberou do gildy, kde se pokoušejí vyhodit, ale Olaf má na věc vlastní názor. Po dohadování přijde cechmistr, nechá si předložit jejich doklady a řekne jim, že nárok na dědictví byl již uplatněn Morganou.

V přístavu najdou postavy loď, kterou vede trpaslík Orf Sekerřád. Přivezl ze severu náklad divných krápníků. Gantharis propadá depresi, protože asi očekával poklad. Skupina se přesune do domu Gordona Draka. Orfa najal starý pán, aby provedl prospektorskou výpravu na daleký sever, ale není jasné proč. Beatris se pídí po klíči, který nosíval její otec, když byla menší. Pátrají po něm u mrtvoly, která je uložená u mnichů. Někdo už stihl prohledat zamčenou schránku s osobními věcmi, ale asi nenašel, co hledal. Později cigán zmiňuje, že si někteří lidé nechávají dělat zlaté zuby, asi je chtěl pánovi ukrást. Ostatní se toho chytnout a mrtvole vylámou zuby, najdou malý skleněný přívěšek. Je to hledaný klíč.

Navštěvují dům, barbar zastrašuje hlídku, která hlídá před domem. Ve sklepě domu najdou ohořelé tělo zloděje, který neuspěl při otevírání tajného průchodu. Gantharisovi se podaří zasadit skleněný klíč do mechanismu a otevře tajný vchod. Chce se vydat chodbou, ale barbar ho přemluví, aby zmizeli. Chodba vypadá zlověstně. Zavřou průchod a zmizí z domu.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: kampaň Vindana Portus II. - Dívka v nesnázích (OneIce)

Příspěvek od OneIceOne »

Mezitím bylo uzavřeno dědické řízení s majetkem von Nirth. Dům a podíl v Orlamundské obchodní guildě zdědila jakási vzdálená příbuzná Morgan Fordebayn, který si však majetek ještě nepřevzala. Úředník Beatris a ostatním postavám poradil, aby se obrátili na místní soud a najali si právníka. Beatris chce prodat rodinný náhrdelník, aby mohla zaplatit dosavadní náklady. Ten je však v držení Kai jako peněžní zástava, která ho nechala ocenit místním klenotníkem.
Odpovědět