Běhy z roku 2056 - 2. část

Moderátor: OneIceOne

Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2056 - 2. část

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: někdy roku 2012
Čas ve hře: 13. 4. 2056
Díra v plamenech
Gamemaster: Petr
Hráli: Cage (Anurin)
Cage se rozhodne, že splatí všechny útrapy, který jemu a Mrzoutovi zosnoval Velký šéf. Vezme bombu z předešlých příběhů a se štěstím ji propašuje do Díry, kde ji posléze nechá vybuchnout. Díra sice nespadne, protože je umístěná ve starém krytu, ale výbuch zabije barmanku Helgu a další osazenstvo baru. Cage se dozvídá od kontaktu, že někdo zkoumal jeho falešné OIČ, takže ho zahazuje a drží se dál od Díry.

V Díře prý podnikli příslušné kroky, aby se to neopakovalo a Elektronici se nechali slyšet, že vědí, o koho jde a řádně s ním zúčtují. Za barem teď pracuje nový sympatický troll s červenou kůží, který je nápadně podobný starému barmanovi, kterého snad kdysi odvlekli otrokáři za války gangů. Někdo říká, že je to snad on, protože nikdo jiný neuměl tak dobře namíchat Lomcovák nebo Orčí chcánky.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2056 - 2. část

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: někdy roku 2012
Čas ve hře: 17. 4. 2056
Posranej business
Gamemaster: Petr
Hráli: Božská El (Káťa), Wolf (Libor), Cage (Anurin)
Mrzout a Cagem otevírají klub s bordelem, Mrzout zve starého známého Wolfa, aby s ním prodiskutoval nějaké záležitosti a El, aby natočila reklamu pro klub. Cage se věnuje ženským a zaujme ho temná elfka, která se drží blízko Mrzouta. Snaží se ji zaujmout, ale ona se mu obratně vyhne. To ho nasere a chce ji sledovat domů. Do baru se přijede podívat i pan Kozlov, což je majitel restaurace Puškin a také trochu kolega z oboru. Vezme si elfku stranou a za malou chvíli spolu odcházejí z baru. Elfka vypadá naštvaně. Později má Mrzout telefonát a svolá si běžce. Elfka je bývalá žena Kozlova a má s ním dítě. Kozlov je jí posedlý a nechce, aby ho opustila, což měla asi v plánu. Drží ji v šachu pomocí dítěte, které má někde ukryté. Mrzout chce, aby běžci dítě našli a tajně vyzvedli, aby Kozlov neměl psychickou páku na elfku.

Cage sledoval Kozlova i s jeho strážci do baru Puškin. Běžci se rozhodnou, že pomocí El vylákají někoho z jeho skupiny a zjistí, kde mohou držet dítě. To se jim po menší ožíračce v restauraci podaří. Vytáhnou informace z mafiánovy pravé ruky. Mafiánská vila je někde za Ohradou ve stráních. Cage se pomocí magie dostane do domu a najde dítě a chůvu, v domě je ještě asi 4-5 strážců. Cage se zblázní a začne vraždit v domě. Postupně odpravuje všechny strážce, až na poslední dva, kteří se schovávají ve vstupní hale. Cage se nafetuje Psychem, roztrhá si neprůstřelnou vestu a přiváže si červený šátek na čelo. Vyskakuje do vstupní auly domu a schytává několik ran z brokovnice a samopalu, i když má štěstí, poslední rána ho posílá k zemi. Zasahuje Wolf svou magii a dostává Cage z náruče smrti. Na místo přijíždí policie.

S dítětem se El vrací k Mrzoutovi a Cage odjíždí za svou doktorkou, kde leží několik hodin. Pak se ukáže, že partička běžců z ulice navštívila jejich bar. Strčila Mrzoutovi do obličeje kvér a vyzvedla si zpět dítě pana Kozlova. Na rozloučenou rozmlátila vybavení baru a zapálila ho.
Navíc je na maniaka z domu vypsaná tučná odměna.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2056 - 2. část

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: někdy roku 2012
Čas ve hře: 23. 7. 2056
Eraserova první práce
Gamemaster: Petr
Hráli: Cage (Anurin), Wolf (Libor), Eraser (Delarock)
Eraser dostává svou první práci po propuštění z blázince, kterou mu zadá jeho kontakt. Jde o vyšetření okultní vraždy, která se stala před několika měsíci, ale policie ji nerozluštila. Má nějak souviset s ústavem v Bohnicích, kde byl Eraser zavřených posledních 6 let. Cage se dostává do jobu, aby se podílel na vyšetřování a vyřešil případné fyzické překážky. Postavy se vydávají do blázince, kde najdou pomateného chlapce, který dodnes čeká, až se pro něj vrátí Kash-herm, který uprchl z ústavu. Na zahradě najdou zakopaný artefakt se vzkazem a adresou, který sem ukryl chlapec.

Postavy se taky snaží dostat do bývalé cely Kash-herma, to se jim podaří po uplacení sestry, ale Eraser se nedokáže dostat do domnělé tajné schránky.

Wolfa probudí spirit holčičky z náhrdelníku, žádá ho, aby odešel a něco hledal, jinak nebude mít klid pro svoji práci. Vydává se k ústavu, zde se setká se zbytkem postav. Postavy se dopátrají adresy opuštěného bytu. Nalézají zde dílnu, kde asi Kash-herm pracoval a terminál na kterém jsou zprávy, že je neznámá operace u konce. Dále tady postavy nalézají potvrzení a převzetí objednávky konstrukčního materiálu na Černém mostě. Pátrají na Černém mostě, ale první obhlídka nic nenaznačí.

Pak se rozhodnou infiltrovat ještě jednou ústav a prohledat tajnou schránku v bývalé cele Kash-herma. Cage se zamaskuje za starce a vniká do ústavu. Schránka je však prázdná, pravděpodobně obsah už dříve zmizel. Cestou zneškodní tři členy ostrahy Bohnic, dva agenty Sauricia, dva pacienty a několik členů personálu ústavu.

Nakonec postavy úspěšně pátrají na Černém mostě. Najdou skupinku, která opouští město a vydává se do vojenské zóny, kterou střeží kulometné věže, ale nezastřelí cestovatele. Na postavy reagují nepřátelsky.

Hackerský kontakt Erasera se skoro odpráskne, když se pokouší ovládnout vojenský server a dekuje se na měsíc do stínů. Postavy potkají převaděče a domluví se s ním na odchodu z města. Po několika kilometrech nacházejí tábor s indiány a vyděděnci, kteří zde připravují rituál. Naleznou tu kosti holčičky a vrací se do města.

Eraser se dozvídá, že zadavatel nebyl cizinec, ale vlastně další kontakt člověka z krámu, který na něj tak trochu udělal boudu, když mu neřekl, že kosti vlastně hledá pro něj. Postavy se trochu dostanou do sporu, ale vše vyřeší příjezd Nataniela, který kosti odebírá od Hougana a platí výlohy. Všichni dostanou zaplaceno. Tábor za městem nešťastnou náhodou vyhořel druhý den.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2056 - 2. část

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: Červenec 2012
Čas ve hře: 1. 8. 2056
Gamemaster: Petr
Hráli: Eraser (Delarock)
Po Cagově extempore v Bohnicích přijde Eraserovi návštěva. Nikdo jiný než milá agentka Sauricia pí. Irena Kováčová, která měla na svědomí jeho zavření do blázince. Pozve ho na oběd, kde mu ukazuje fotky mrtvých agentů Sauricia a ptá se, zda o tom něco neví. Eraser ji nic moc neřekne, ale tuší, že je v průseru. Když se vrátí domů, je mu jasné, že mu někdo prohledal byt, když byl na obědě. Tak se zdekuje a ubytuje v Bráníku v low hotelu. Objednává si pokoj a klíč na střechu, protože chce potkat spirita, který ho dle všeho sleduje. Na střechu za ním vyleze ork z recepce a jeho cikánský kamarád, chtějí ho hodit ze střechy, protože má u sebe neoficiální kreditní kartu s balíkem yenů. Eraser se jim schová, a pak orka hrozně vystraší v baru. Ork se jmenuje Fine.

Pak se namane práce pro Hogana. Eraser má dorazit do klubu Nightmare a vyřešit tady menší problém. V klubu je jedna elfka, kterou pronásleduje ohnivý démon. Eraserovi se podaří démonovi domluvit a získá za to nový byt v centru Prahy.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2056 - 2. část

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: Srpen 2012
Čas ve hře: 6. 8. 2056
Rychlovka
Gamemaster: Petr
Hráli: Han (Veronika), Eraser (Delarock)
Veronika a Eraser se sejdou v podniku Kybernetický komár. Oba dostávají zakázku, kdy mají hlídat neznámého člověka na 24 hodin. V boxu se seznamují s neznámým klientem, který jede něco prodat do zakázané zóny v Modřanech. V zóně ho postavy mají ochránit od nebezpečí. Přesunou se k Elektroniků, kde čekají na kupce, kterému chce klient něco prodat. Do baru vejdou tři ozbrojení muži a zamíří rovnou ke stolu s postavami. Hned je jasné, že dojde na boj. Han je zabaví a rozmlátí jim ksichty, Eraser panikaří. Klient zatím umře, protože mu vybuchla bomba v mozku. Postavy nevědí co dál. Na scéně se ukazuje kupec v pršiplášti, který měl odkoupit obsah kufříku, který teď patří postavám, ale ty ho nechtějí prodat. Dostávají na kupce číslo a odchází z Díry jen díky konexím Han s Padlým sněhem. Tahají sebou tělo klienta, protože ho Han nechce jen tak ponechat v zóně. Do zóny přijíždí vozidlo korporace Škoda a vylézají zlí hoši. Postavy prchají zónou a chtějí se zbavit auta, které vlastnil klient. Chtějí ho zapálit, ale nedokáží vymyslet jak. Pak auto potopí do Vltavy a otevírají kufřík. Je tam nějaký kus vojenského hardwaru. Na to se na scénu dostavují agenti Škodovky. Han utíká za roh a Eraser se stává průhledným. Stojí vedle vojáka korporace, ale ten ho zahlédne a skoro ho zastřelí ze samopalu. Postavy uprchnou do restaurace otce Han a radí se co dál. Nakonec součástku prodají kupci z Díry.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2056 - 2. část

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: Srpen 2012
Čas ve hře: 15. 8. 2056
Samurajova reputace
Gamemaster: Petr
Hráli: Han (Veronika), Eraser (Delarock), Kodo (Anurin), ??? (Mirek)
V rodině Han se ukáže, Kodo, kterého cvičil v boji otec Han. Navštěvuje je také pan In, který je přítelem otce Han. Vychází najevo, že žáka pana Ina zajali lidi Dona Žralouna a teď ho drží v jeho vile pod zámkem. Inovi se nelíbí, že by se od jeho žáka mohli dozvědět tajné informace a hlavně, že by se rozšířila informace, že byl jeho žák zajatý. Postavy se dohodnout, že se pokusí mladého samuraje osvobodit ze spárů Žralouna. Na pomoc si volají Erasera, který umí obelhat elektronické systémy.

Vydají se k vile na východ Prahy. Prozkoumávají malý les naproti vile. Eraser tady náhodou nalezne vodní bytost, která se evidentně zajímá o místo v lese. V lese sídlí medvědí šaman s malou komunitou vyděděnců. Na místo doráží postava Mirka, která pátrá po šamanovi. Postavy se šamanem dostanou do sporu. Nakonec zanechávají les lesem a přesouvají se k vile.

Prohlíží vilu, je docela dobře zabezpečená a postavy nakonec nestihnout zasáhnout, protože dostávají pokyn od otce Han, aby se stáhly, protože došlo k dohodě a Žraloun propustil Tygra z domácího vězení.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2056 - 2. část

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: Srpen 2012
Čas ve hře: 20. 8. 2056
Sledovačka
Gamemaster: Petr
Hráli: Eraser (Delarock)
Eraser se vrací domů a najde tady kufřík s elektronikou a vzkaz od Nataniela. Má pro něj sledovat člověka a podat oněm zprávu. Martin Stránský bydlí ve Svatoplukově ulici a pracuje pro korporaci Geneplant. Eraser ho sleduje a rozmisťuje štěnice na jeho motocykl a automobil, který mu stojí před domem. Cíl sleduje do malé kavárny, kde má schůzku s neznámým člověkem, díky mikrofonu se dozví, že má odcestovat do Mělníka do korporační zóny a přivést zásilku.

Cíl odjíždí na nádraží a Eraser se propašuje do vlaku. V Mělníku má potíže vystoupit a skoro ho sebere hlídka, protože nemá patřičné doklady. Ubytuje se v hotelu a za pomocí kontraktu s démonem hlídá cíl. Ten přenocuje v zóně Geneplantu a vrací se zpět do Prahy. Hackerský kontakt Erasera se postará o propustku z Mělníka a Eraser může odjet s cílem sledování. V Praze zamíří do Žáby, kde asi prodává zásilku. Eraser natáčí kupce, ale všimne si ho gorila a čapne ho pod krkem, Eraser ho nechá trochu shnít ošklivým kouzlem a utíká ze Žáby. Informace posílá Natanielovi, který mu prodlouží bydlení v save housu.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2056 - 2. část

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: Srpen 2012
Čas ve hře: 28. 8. 2056
Osudová Merilin
Gamemaster: Petr
Hráli: Eraser (Delarock), Plešoun (Standa), Han (Veronika), Mark (Mirek)

Přes kontakty z MERC se postavám dostane zpráva, že zadavatel z Barrandov Dreams chce pár lidí s vojenskou minulostí, sraz je v malém baru na Andělu. Postavy se sejdou s neznámou černovlasou ženou, která chce, aby dorazily na předávání Pražského oskara, který se koná v hotelu Houba za několik dní. Mají se zde setkat se slavnou simsensovou hvězdou Merilin Sunflower, která jim má sdělit okolnosti jejich práce. Postavy dostávají vstupenky na akci a tučnou zálohu.

Na slavnostním předávání cen se stane nehoda a neznámá žena spadne z terasy hotelu a podlehne zraněním. Vychází najevo, že to byla sestra slavné herečky Marie Gogestová. Je také patrné, že to byla ona, kdo běžce najal, ale v době schůzky se maskovala zvláštní holografickou maskou, aby zakryla identitu. Postavy zjistí, že pád z terasy nebyl náhodný. V těle mrtvoly najdou drobnou vrhací šipku, která obsahovala toxin. Han zjistí, že šipka je součásti nějakého oblečení a z kamer vytipují ženu z terasy, která má na ruce vytetované kostky. Tajemná žena je zabiják znám mezi pouličními samuraji, ale na její pravé jméno postavy nepřicházejí. Podle všeho pracuje pro někoho z Barrandov Dreams. Po dalším pátrání přes OIČ zemřelé sestry se ukazuje, že před jedním dnem odcestovala do Mělnické enklávy. Postavy se domnívají, že na její OIČ odcestovala její mladší sestra a ukrývá se v turistickém středisku. Postavy se vydávají do Mělníka, kde se chtějí setkat s Merilin a získat další informace.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2056 - 2. část

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: Prosinec 2012
Čas ve hře: 2. 9. 2056
Osudová Merilin II.
Gamemaster: Petr
Hráli: Eraser (Delarock), Plešoun (Standa), Han (Veronika), Dr. Fabris (Grass)

- V enklávě Mělník postavy kontaktují Merilin, která se baví se svým přítelem v místním klubu.
- Při odjezdu někdo hackne její automobil a postavy mají problémy, nakonec Eraser deaktivuje ovládací jednotku.
- Všichni se stahují do soukromé vily Merilin, kterou hlídá bezpečnostní služba Fénix.
- Do hry se dostává Dr. Fabris, který si v Mělníku obstarává nové zařízení do ordinace, kterou mu vyhodili do vzduchu krysáci.
- Posílá ho sem Vrána, který má nějaké nepřímo viditelné vazby na herečku.
- Plešoun uzavře s herečkou kontrakt na ochranu.
- Postavy zjišťují podrobnosti, dům herečky navštěvoval v minulosti generál major Tomáš Verner.
- Někdo se pokoušel získat kompromitující materiály vůči jeho osobě.
- Ve vile se ohlásí policejní hlídka, která chce vyšetřit podrobnosti okolo hacknutého automobilu.
- Policisté jsou ve skutečnosti zločinci, kteří pracují pro někoho z Barrandov Dreams.
- Postavy s vrahy zúčtují.
- Merilin někdo provedl operaci hlavy a proměnil ji tam v sofistikované nahrávací zařízení, které shromažďovalo informace.
- Dr. Fabris odstraňuje zařízení i s korovou bombou z hlavy Merilin.
- Dostanou zaplaceno za ochranu a vracejí se do Prahy.
- Merilin se za několik dní stane obětí požáru při natáčení Romance ze Žižkova V.

"Jaký bodyguardi? Já jsem lékař."
Fabris


"Odstupte 50 metrů od domu. Tady probíhá bezpečnostní akce."
Plešoun k zásahové jednotce Fénixu


"Jestli se ti ta ženská tak líbí, můžu ti jí naklonovat. Bude vypadat úplně stejně a bude si myslet, co budeš chtít. Ale je to docela drahý."
Fabris
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2056 - 2. část

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: Prosinec 2012
Čas ve hře: 10. 9. 2056
Výzkum 39
Gamemaster: Petr
Hráli: Božská El (Káťa), Eva Nováková (Standa), Cage (Anurin), Dr. Fabris (Grass)
Zemřeli: Cage

Božská El, Eva a Cage se vrací do města z obchodního bodu Vrané nad Vltavou a dostávají se do nové ordinace doktora Fabrise. Cage a Fabris mají divné sny a pociťují slabosti. Vše se to dotýká jejich minulosti v armádě, na kterou si ale nepamatují. Útržky směřují k projektu Výzkum 39, který byl aktivní v letech 54/55 a vedl ho jistý herr Zerstörung. Režim chce veřejně popravit několik zločinců, ale jedním z nich je i člověk, který může objasnit minulost Cage. Po jeho osvobození se postavy vydávají na sever, kde má být místo výzkumu staré jednotky. Při kontrole na nádraží se věci zvrtnou a hledaný Cage prchá s komplicem. Později ho dostihnou agenti a pouliční soudce, který na něj má dlouho spadeno. El pořádá estrádu pro vojenskou posádku v Ústí. Na místě vypálené vesnice se El pomocí kouzel dozví, že zde bylo zabito mnoho nevinných a neznámá entita proklela vrahy. Vše směřuje do Milovic, kde byl bunkr Výzkumu 39. Na místě postavy najdou zabezpečený a zničený bunkr. Doktor má však vidiny a vidí místo plné života. V zabarikádované laboratoři najdou postavy kostru doktora a Dr. Fabris se musí ve vidině rozhodnout, co bude dělat. Po rozhodnutí pominou jeho útrapy a dokonce získá zakódovaná data z bunkru.

"Zaslechl jsem, že byl eliminován pan Cage."
major Vrána


"Ty děti zabíjel von (ukazuje na Cage). Já jenom vystavoval úmrtní listy."
Fabris


"Já za nic nemůžu! Zneužili mně! Udělali ze mně.... (píp, cvak, píp...) ... zástupce velitele????"
Fabris
Odpovědět