Běhy z roku 2053

Moderátor: OneIceOne

Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2053

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: 8. Listopad 2003, 4 hodin
Čas ve hře: 18. Prosince 2053
31) Zvláštní hermetický kruh
Gamemaster: Petr
Hráli: Nijna (Libor), Fiona (Martin Š.), Lisa (Lukáš)
Vandalf se dohodne s Ninjou, že si potřebuje něco zařídit a ať Ninja zařídí dopravu na hrad Kostimlat. Fionu doma navštěvuje tajemný V., který jí požádá o sehnání specifické magické pomůcky. Jedná se o zvláštní materiál, který se používá při stavbě hermetického kruhu. Fiona nakonec zjistí, že tajemný V. je ve skutečnosti Vandalf a spojí se s Ninjou, aby jí s tím pomohl. Fiona nejprve pátrá po svých známých, kteří prodávají talismany. Nakonec ji jeden kontakt z Magické akademie dá stopu v podobě setkání s Lisou, bývalou studentkou magické akademie. Ta pracovala pro korporaci MagTex a ví, kde by mohla požadovaná věc být. Jelikož sama teď skončila v práci, tak se dá dohromady s Fionou a Ninjou. Podle všeho má MagTex svojí budovu v korporační zóně. Postavy se dohodnou, že se tam Fiona pomocí svých kouzel dostane a obhlídne situaci. Pomocí přeměny se dostane dovnitř. Hledá v budově možný vchod pro Ninju a Lisu. Nachází akorát průlez v horní místnosti, kde končí výtah. Zjistí však, že je chráněn bezpečnostním pohybovým senzorem. Zneškodnění pomocí součástek z telefonu nevychází. Poté zkouší okna, ale nachází podobný problém. Nakonec počká do rána a pomocí astrálu po 5 hodinách nachází materiál. Poté následuje přepad laboratoře, kde usmaží jednoho výzkumníka a mrtvolu strká do šuplíků. Nakonec uniká z budovy stylem, že přiváže bágl s materiálem na podvozek jednoho automobilu a sama se do automobilu dostává jako dým.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2053

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: 9. Listopad 2003, 4 hodin
Čas ve hře: 28. Prosince 2053
32) Rituál oživení koruny I.
Gamemaster: Petr
Hráli: Nijna (Libor), Fiona (Martin Š.), Kenny (Mates ), Harpyje (Viktor)
Postavy se sejdou a nakoupí nějaké vybavení. Kenny zařizuje přes svůj kontakt volný výjezd. Přiberou ještě Vandalfa. Po několika hodinách dosahují svého cíle, hradu jménem Kostimlat v bývalých východních Čechách. Dojedou až k bráně, avšak senzory je upozorňují na zaminovanou cestu. Kenny se snaží zjistit, o jakou jde výbušninu. Obrýváním nožem nění nejlepší technika, takže skoro bouchne, ale neví o tom. Ninja a Fiona se dostávají přes zeď. Tam zjistí, že na dvoře hlídají nějací divní lidé se sekerami a meči. Někteří slintají a mají zjevně sníženou inteligenci na hranici dovolující život. Ninja a Fiona je zlikvidují. V boji se jako poslední objeví velký tetovaný troll s velkou sekerou. Ninja musí ochránit Fionu, ale troll mu jednu flákne za S. Fiona získá čas a trolla usmaží (ten troll byl bejvalá hráčská postava Bourák, ale to jen na okraj). Ninja je léčen Fionou. Postavy se stáhnou a rozhodují se co dál.

Potom Ninja zase přeleze zeď a dolikviduje zbylé slintající zevláky. Kenny mezitím objevuje nějaké stopy po motorce, které vedou jižně lesem až k hradu a nějakou indiánskou vesnici. Postavy se nakonec sejdou na nádvoří. Po několika minutách objeví schody do podzemí. Po návrhu Ninji tam nahází všechno co najdou, aby zabránili něčemu vylézat ven. Když se setmí, tak něco začne vyhazovat věci ven obdivuhodnou silou. Postavy se setkají s nějakými lidmi, domnívajíce se, že jde o upíry. Také usoudí, že slintající lidé byli původně normální a to co z nich zbylo, je výsledkem nedokonalého vývoje VLMU. Upíři kupodivu na postavy neútočí, a tak se Ninja rozhodne vyjednávat. Dozví se, že pokud upírům obstarají několik smrtelníků, tak zde můžou vykonat svůj rituál. Také se dozví, že upíři se zde chytají někoho oživit. Všichni kromě Vandalfa a Fiony se rozhodnou obstarat několik nebožáků z nedaleké indiánské vesnice. Tam však zjistí, že ve vesnici se vyskytují lidé z MERKu. Takže od plánu ustoupí, zjišťují od vesničanů, že se zde chystá MERK zakročit proti nějakým upírům, a že upíři již několikrát přepadli vesnici a uvěznili i jednoho člena z MERKu. Postavy se vrací do hradu. Jdou také prozkoumat cestu lesem se stopu motorky. Tam dojdou až ke zdi hradu a následně nachází tajný průchod. Vlezou dovnitř, ale v zápětí je vyžene ženská se samopalem. Asi upírka. Postavy nechtějí upíry rozzlobit, a tak odejdou. Nakonec odjedou zpět do Prahy, kde si chtějí nakoupit další věci (stříbrné náboje, nože).
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2053

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: 15. Listopad 2003, 8 hodin
Čas ve hře: Někdy před Vánoci 2053
33) Vyrovnání účtů pro Izákův gang
Gamemaster: Martin T.
Hráli: Sedmix (Petr), Kenny (Mates), Sheila (Standa), Drsňák (Gras), Fugas (Zdeněk) později se připojuje kouzelník (Mates)
Zemřeli: Kenny
Na začátku kontaktují Kennyho nějací týpci a nabídnou mu prachy, když jednomu člověku zničí auto v garážích hotelu Houba. Jde na to stylem: "pohrabu se v bezpečnostním systému, a pak z toho bouráku udělám šrot." No má však smůlu, a když se v tom hrabe, tak to pohnojí (samé jedničky na test elektroniky). Kašle na to a snaží se zdrhnout. Po chvilce si ho však podaj lidi z bezpečnostního a dotáhnou ho k šéfovi. Tam se Kenny dozvídá, že se o ten samej kousek pokusil někdo v minulosti. Kenny je zarputilej a nechce říct, kdo ho poslal. Takže po několika hodinách ho gangsteři odvezou na jižní město, kde jsou skládky. Tam ho pověsí nad díru, kde žijou Pekelný krysy, aby ho sežraly. Chvíli potom se jdou krysy podívat na jídlo. Kennyho úsměv končí se zjištěním, že každá krysa má dobrej metr a jejich tam požehnaně. Nějakej čas se to tam mele. To zaslechne Sheila, která je na skládkách něco zařizovat. Doufá, že jí krysy nesežerou, ale má pušku. No skončí to tak, že skoro sama spadne do díry, eliminuje pár krys, ale zraněný Kenny je překousnut. Mezitím Eferne kontaktuje Sedmixe, od kterýho chce, aby dal dohromady Izákův gang, kterej je rozstřílenej po nějakým vyřizování účtů, protože je to kvalifikovanej doktor. Ukáže se, že Izák nemá nyní dostatek lidí na vyrovnání účtů a ještě k tomu mu unesli dceru. Potřebuje někoho, kdo by vytáhl jeho dceru z jednoho apartmánu, kde ji drží nějaká jeho italská konkurence. Eferne jede sehnat nějaký střelce. Najde Drsňáka a Fugase. Nějaký bývalí vojáky od Brna. Sejdou se zase u doktora Sedmixe. Potom ještě přijede kouzelník. A partička je pohromadě. Sedmix a Kouzelník se vydávají do hotelu, aby obhlídli bezpečnostní úseky, protože ostatní nemají OIČ. No jsou tam bezpečnostní sily, nějakej monitorovací systém a tak. Naplánuje se, že se dostaneme do pokoje pod apartmánem. Tam vyhodíme strop do luftu výbušninou, prolezem tam a postřílíme všechno, co nebude Izákova dcera. Jelikož nikdo nemůže sehnat výbušniny (přitom je krásná příhoda, kdy se jede Drsňák podívat do svého bývalého bytu, zda tam nezůstala nějaká stará výbušnina pod zamínkou výhry korporačních bodů a zavírá nakonec nového obyvatel od sklepa), musí Sedmix udělat asi 10 kilo semtexu a nějaký rozbušky. Po nějakým dohadováním, co s bezpečnostními systémy a zbraněmi se rozhodujem, že projedem do garáží a bez nějakejch serepetiček se vyjede do daného patra. Sedmix zůstává doma jelikož neumí střílet (asi jediná moje postava, co neumí střílet). Vše jde jak po drátku. Kouzelník podplatil poslíčka, aby poslal robota uklízet přesně ve chvíli, kdy se potřebovali střelci dostat do onoho pokoje. Potom se jen udělala díra do stropu. Několik výstřelů, granátů a ran mečem a je po ptácích. Vyhození lana a sjetí po něm dolu, kde už čeká Fugas s autem. Nakonec akorát trochu otravovali policajti.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2053

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: 16. Listopad 2003, 5 hodin
Čas ve hře: 30. Prosince 2053
34) Rituál oživení koruny II.
Gamemaster: Petr
Hráli: Ninja (Libor), Harpyje (Viktor), Fiona (Martin Š.)
Zemřeli: Ninja, Harpyje, Fiona
Postavy se vracejí zpět na hrad, aby konečně dodělaly rozdělanou práci. Po hradě se zase toulá 5 slintajících lidiček, kteří většinou skončí na Ninjových vrhacích nožích. Jelikož je ještě světlo, postavy se ubytují na nádvoří. Fiona se rozhodne poměnit v dým a prohledat podzemí v této podobě. Přitom naráží na nějakého starého člověka, ležícího na oltáři a nějaké truhly s artefakty. Ninja se proto proplíží za ní. Tajně vystěhují bedny, protože upíři sídlí hlavně v druhé části podlaží. Když mají vše v autě, rozhodnou se prozkoumat znovu tajný průchod. To je pohoda, až do doby jeho otevření. Někdo laskavej tam totiž zanechal něco C4. Hrozně to bouchne. Ninja i Harpyje naštěstí neumřou, ale poškrtají nějakou karmu s tím, že jsou na S. Fiona hlídá Vandalfa na nádvoří. Ninja a Harpyje jsou alespoň při vědomí, a tak se plazí pomalu pryč. Fiona se běží podívat, ale z podzemí vyběhne první upírka se samopalem. Fiona jí usmaží bleskem. Upírka však regeneruje. Po druhé na ní Fiona posílá ohnivé kouzlo a to upírka nezvládá. V zápětí se objeví zvláštní upírka. Ta usmaží Vandalfa. Potom na ní Fiona sešle nějaké bojové kouzlo, ale upírka to odlévá. Ještě chvíli se tam sprchují kouzly. Nakonec Fiona ustupuje, protože jí není dobře. Mění se v dým a prchá přes hradby. Mezitím se z vybuchlého vchodu vyhrabe nějaký chlápek. Ten něco blekotá do vysílačky. Za chviličku přiběhne ona zvláštní upírka, která nachází krvavé stopy. Za nedlouho už táhnou Ninju a Fionu do podzemí. Tam je uvězní do starého vězení. Zvláštní upírka nastiňuje situaci asi tak, že Harpyje je jim k ničemu. Ninja bude obětován k oživení nějakého jiného upíra. Pak odchází. Postavy najdou v cele ještě postavu, která je mrtvá. Usuzují, že jde o jednoho z pracovníků MERCu. Ninjovi se udělá lépe, vytrhává si pouta ze zdi. Na Harpyjina je však krátký. Z cely se však nedostane. Fiona se rozhodne nakonec odjet, protože si myslí, že ostatní jsou mrtvoly. Harpyje umírá o 4 hodiny později. Když si přijdou pro Ninju, ten se nedá jen tak. Ale je zraněný a upíři jsou upíři, takže ho omráčí. Ninja se už nikdy neprobudí, jelikož se v zápětí obětován.

Fiona se raduje z uloupeného pokladu. To netrvá dlouho, protože začíná blbnout. Čím dál hůř vidí, slyší a orientuje se. Něco z pokladu dává jako podíl riggerce, která je na místo dopravila. Ostatní poschovává, kdyby po ní někdo šel. Snaží se něco zjistit o svém stavu. Jeden člověk z Magické akademie upřesňuje, že jde o starou kletbu, která je uvalená na všechny zloděje, kteří ukradnou nějakou věc. Fiona chce najít někoho z upírů, aby jí pomohl. Má štěstí a přes skupinu zvanou Tajemné Venuše si sjedná schůzku s chlapíkem. Ten jí poradí, že musí vše vrátit majiteli a potom kletba pomine. Fiona tedy všechno posbírá a spolu s riggerkou se vrací na hrad, kde už nikdo není. V posledních pár minutách si však vzpomene na část pokladu, kterou dala riggerce, avšak to už je pozdě.
Odpovědět