Shrnutí nejhranějších a domácí pravidel

Moderátor: OneIceOne

Odpovědět
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Shrnutí nejhranějších a domácí pravidel

Příspěvek od OneIceOne »

Glitch, Critical Glitch, Critical Successes

Pro zjednodušení systému se na tyto pravidla normálně nehrají. Jde hlavně o případy, kdy postava háže málo kostkami a kritický neúspěch padá až nerealisticky často. GM však na určité hody vyhlašuje: "Time for Glitch". Zde opět tato pravidla vstupují do hry, ale s definicí toho, co se může stát.

Příklady:


Black Hawk si jde rozsvítit. Hází na orientaci, padne critical glith, zasmějeme se tomu, zakopne a dál se to neřeší. Jen neuspěl. Banální situace.

Black Hawk šplhá na barák. Samozřejmě bez jištění. GM vyhlašuje "Time for Glitch", protože tohle je vážná situace. Critical glitch bude znamenat pád.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Domací pravidla

Příspěvek od OneIceOne »

Placení životní úrovně

Pokud postava žije v trvalé životní úrovni, musí ji vždy zaplatit na celý měsíc a dopředu. To platí pro pronájem klasického bytu, skladiště a podobně.

Životní úrovně stojí podle pravidel:

Nízká úroveň - 2000¥/měsíc
Střední úroveň - 5000¥/měsíc
Vysoká úroveň - 10000¥/měsíc
Luxus - 100000¥/měsíc

Pokud postava platí nárazově hotel či jiné ubytování (včetně služeb v úrovni), které je nutné počítat na dny, pak orientačně zaplatí:

Nízká úroveň - 70¥/den
Střední úroveň - 170¥/den
Vysoká úroveň - 350¥/den
Luxus - 3500¥/den

Pokud si postava drží další životní úroveň, kterou nepoužívá (stínový byt, skladiště), pak za ni zaplatí:

Nízká úroveň - 700¥/měsíc
Střední úroveň - 1700¥/měsíc
Vysoká úroveň - 3500¥/měsíc
Luxus - 35000¥/měsíc
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Domací pravidla

Příspěvek od OneIceOne »

Using Stealth Skills

Pokud postava používá Stealth dovednosti, hází se nyní následovně:

Vetřelec vs. Pozorovatel

Infiltration (Agility) vs. Perception nebo Infiltration {větší hodnota} (Intuition)
Palming (Agility) vs. Perception nebo Palming {větší hodnota} (Intuition)
Shadowing (Intuition) vs. Perception nebo Shadowing {větší hodnota} (Intuition)

Je to volitelné pravidlo ze SH4, snižuje to nutnost mít u postavy dovednost Perception.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Domací pravidla

Příspěvek od OneIceOne »

Vyvolávání duchů

Duchové se teď dělí na Bezejmenné, Nositele jmen a Elitu.

Bezejmenní duchové

Hodnocení ducha 1-3.

Dají se považovat za jakousi nižší kastu. Jsou to slabé a zbloudilé duše, bytosti vytvořené kouzelníkovou vůlí z energie astrálního prostoru. Jsou nestálé. Nemají dostatečnou moc, aby významněji ovlivňovali astrální prostor. Moc si nepamatují. I když pozor, i Bezejmenný Vám dokáže zatopit!!!

Příklady bezejmenných duchů, a kde je nejvhodněji místo na přivolání

Pasivní duch člověka nebo menšího zvířete, který se potuluje astrálním prostorem. (skoro kdekoliv)
Duch zemřelého člověka nebo zvířete. (Hřbitovy, pohřebiště, příroda)
Bytost vytvořená z emocí místa. (Místo vraždy, kostely)
Bytost vyvolaná z podstaty živlu. (voda, plápolající ohniště)

Nositelé jmen

Hodnocení ducha 4-6

Tyto bytosti se řadí mezi silnější duchy, většinou mají své jméno, které ale neradi sdělují. Existují v astrálním prostoru, mág je netvoří, dokáže je kontaktovat pomocí svých schopností. S těmito bytostmi se zachází jako s trvalými npc astrálního prostoru. Většinou jsou spojeni s nějakým místem. Mohou se stát kontakty, nepřáteli nebo učiteli. Ovlivňují reputaci mága v astrálním prostoru. Mnoho mágu cestuje za těmito bytostmi, aby pochopilo tajemství astrálního prostoru. Mág se s určitým duchem může opakovaně setkat.
Vyvolávání těchto bytostí nevede přímo k jejich zotročení, ale k upoutání pozornosti a vyjednávání. Samozřejmě se mág může pokusit ducha zotročit, ale zkuste si v reálu představit, jak by se k Vám někdo choval, kdybyste ho zotročili. Chovejte se k těmto duchům jako k NPC, se kterými se setkáváte v normální hře.

Elita

Hodnocení ducha 7+

Těchto duchů není mnoho. Jsou to osobnosti astrálního prostoru, mnoho kouzelníkům se ani nepodaří upoutat jejich pozornost, když se je snaží přivolat. Není o nich mnoho známo.

Pravidla pro vyvolávání, poutání a vymítání zůstávají nezměněna. GM jen přiřadí záporné či kladné modifikátory podle chování, situace a zahrání role. Magie a hlavně vyvolávání bytostí je podmíněno silnějším projevem RP hráče, než u standardních situací.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Shrnutí nejhranějších a domácí pravidel

Příspěvek od OneIceOne »

Legalita věcí

1) U čeho není (R) restricted nebo (F) forbidden, to můžete legálně koupit a legálně nosit.
2) U čeho je (R) restricted, tak to si můžete pořídit, vlastnit a transportovat za speciálních podmínek. Většinou potřebujete povolení nebo licenci, která je spojena se SIN. Pokud máte legální SIN, můžete získat legální povolení. Běžci si většinou pořizují falešné SIN a k tomu falešné licence. Ale nezapomínejte na to, že mít licenci znamená záznam, takže používat s rozmyslem.
3) U čeho je (F) forbidden, tak na legalitu zapomeňte.
Odpovědět