Kampaň - Test VR tanků 3.0 (ukončená)

Moderátor: OneIceOne

Odpovědět
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 723
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Kampaň - Test VR tanků 3.0 (ukončená)

Příspěvek od OneIceOne »

Úvod:

Vaši hlavní běžci a zbytky týmů byli najati prostředníkem, aby otestovali nové VR tanky v neznámě facilitě u Prahy, kam jste byli dopraveni. Lezete do tanků a víří před vámi virtuální realita. Máte zadané tři scénáře, které máte postupně úspěšně splnit a dostanete zaplaceno podle toho, jak budete úspěšní. Simulace vám dovoluje vyzbrojit se ve virtuální realitě nejrůznějším arzenálem od běžných zbraní až po futuristické hračky.

Tvorba gangu:
1. Vytvořte si gang na 1200 bodů.
2. Hlavní postava může být vytvořena do limitu 600 bodů z 1200 bodů na celý gang.
3. Hlavní postava může mít nakoupené vybavení bez limitu na dostupnost.
4. Gang by měl obsahovat alespoň jednoho mága nebo jednoho hackera jako člena gangu.

I. Úkol
Program vybere jednoho člena vašeho týmu, který je zavřený ve vězeňské dodávce a ostatní členové týmu ho musí osvobodit při převozu. Tým se vybírá jeden dopravní prostředek, kterým bude disponovat v simulaci: rychlý sporťák/střední dodávka/těžký truck

Pravidla pro scénáře:
1. Nebude ve hře karma.
2. Na začátku každého scénáře si každý hráč vylosuje 2 karty.
3. V každém scénáři se budou dále moci získat další 2 karty celkově pod žetonem, za splnění miniquestu = hacker hackne terminál, kouzelník aktivuje magický kruh atd.
4. Gamemaster staví základní terén
5. Hráči umisťují 3x terén z výběru:
- Kryt široký do 3 palců, vysoký do 2 palců
- Těžký terén pro pohyb
- Světelný bod = generuje světlo v kruhu 2,5 palců od středu (velká šablona)
-- Světlý bod se nedá negovat tmavým bodem, první umístěný terén má přednost
- Tmavý bod = generuje tmu v kruhu do 2,5 palců od středu (velká šablona)
-- Tmavý bod se nedá negovat světlým bodem, první umístěný terén má přednost
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 723
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Kampaň - Test VR tanků 3.0

Příspěvek od OneIceOne »

Oba gangy splnily 1. úkol.
Na účty obou gangů je připsáno 200 creditů, které mohou využit pro nákup či najmutí dalších posil do 2. úkolu.

II. Úkol - Run od die!
1. Budou nasazeny oba gangy najednou, ale nebudou spolu bojovat, půjde o závod, kdo dříve projde identické bludiště a uteče.
2. Bludiště bude postavené na herním plánu cca 6x3 stopy, gangy budou postupovat každý na své polovině 6x1,5 stopy, jejich herní prostory nebudou propojené.
3. V bludišti budou umístěné tokeny, kterými GM označí události, které se stanou, když gang přijde do přítomnosti tokenu (1 palec), tokeny budou otočené směrem dolu a hráči neví, jakou událost znázorňují. Seznam možných událostí bude znám před začátkem scénáře. Bude se jednat o magické i hackerské události, proto by měl být v gangu jeden hacker a jeden mág, aby mohl s událostmi interagovat.
4. Ve scénáři nebudou dopravní prostředky.
5. V 11. kole hry se začne bludiště uzavírat. Rychlostí 6 palců za kolo se od startovní pozice k výstupnímu bodu z bludiště bude přibližovat pomyslná hranice uzavření, pokud se nějaký model bude na konci kola nacházet v uzavřené části bludiště, bude podstupovat test - automatický hit, síla 5, no armor save, 1 život.
6. Úspěšné splnění mise znamená utéct jako první nebo přežít uzavření bludiště.
Odpovědět