Válka Rudých jezdců II - Matrix

Moderátor: OneIceOne

Odpovědět
Leif
Centurio Pilus Posterior
Příspěvky: 279
Registrován: 10. 1. 2011 16.36

Válka Rudých jezdců II - Matrix

Příspěvek od Leif »

MATRIX RULES for Gangy Prahy

Matrix (new) SECONDARY STATUSES:
ACTIVE – Log-on to Hack on free

Matrix (new) ACTIONS:

MATRIXOVÁ PRAVIDLA pro Gangy Prahy – Válka Rudých jezdců II

MATRIXOVÉ VYBAVENÍ


Matrix (nové) AKCE:
1) HACK ON SPOT v dosahu 1“ nebo DEVICE RANGE od terminálu, dveří apod., není zde třeba vytvářet matrixovou projekci. V tomto módu není možné ovládnou celou zónu, ale pouze provést jednu akci s konkrétním matrixovým žetonem.

2) LOG-ON (BASIC) akce – hacker se naloguje od sytému, vytvoří matrixovou projekci a přejde na status je HACK ON FREE
-hacker může vytvořit matrixovou projekci a oddělit se od svého těla, které zůstává PRONE a PINED (je v transu – hází SV na amor apod. ale nevrací údery/nezbíhá apod.). -v tomto stavu se projevuje jako žeton matrixové projekce. Je neviditelný a nezranitelný nematrixovými modely z fyzického světa.
-pohyb projekce (M) a další parametry odvozuje z tabulky matrixového vybavení
-může provádět matrixový průzkum odhalovat karty skrytých systémů/IC a bojovat proti jiným matrixovým projekcím.
-nesmí blokovat prostor ve fyzickém světě
-návrat do fyzického těla musí být proveden na místě těla jako volná akce (GRACEFUL LOG-OFF) nebo kdekoli na desce jako (FREE ACTION) s
-poškození fyzického či matrixového těla se sčítá dohromady
-hacker i ve fyzické podobě používá v matrixovém boji své matrixové atributy

3) HACKING (v hack on free) je SIMPLE akce
-test inteligence pro hackerské akce
-dosah vychází z vybavení hacker



4) KONCENTRACE – hacker si přičte +2 int. k příštímu hackovacímu testu v tomto kole
5) HACKNUTÍ ZÓNY
-hacker může testem int. haknout zónu, ve které je jeho matrixová projekce jako (BASIC ACTION)
– pokud hacker úspěšně hakne zónu, ovládá všechny matrixové karty v této zóně a může ovládat jako BASIC AKCI, dokud udržuje kontrolu nad zónou.
Např.: hacker udržuje zónu, kde je světlo, dveře 1, dveře 2 a bojová sonda. Může v tomto kole otevřít dveře 1 a udělat jednu akci s bojovou sondou nebo zhasnout a otevřít dveře nebo udělat dvě akce bojovou sondou.

5) UDRŽOVÁNÍ KONTROLY NAD ZÓNOU (VOLNÁ/JEDNODUCHÁ) – na začátku své aktivace musí hacker, který ovládá matrixovou zónu, provést test inteligence, aby kontrolu zóny udržel jako volnou akci. Pokud test neuspěl, musí ukončit kontrolu nebo vynaložit jednoduchou akci pro její udržení.

6) CYBERCOMBAT (DOUBLEACTION)
-hacker v Hack on free módu může zaútočit na jiného Hack on free hackera nebo IC, bojem zblízka, dle obdobných pravidel jako ve fyzickém světě (zteč, útoky zblízka). Hacker používá místo svých atributů, atributy matrixového vybavení.
-útok je proveden jako BOJ NABLÍZKO včetně REAKČNÍCH ÚTOKŮ
-pokud klesnou životy matrixové persony na 0 je do konce mise považována za CRASHED (hacker nemůže opět použít své matrixové vybavení) + utrpí DUMPSHOCK.
-hacker v matrixovém boji nemůže provádět hackerské akce, může provádět pouze volné akce pro údržbu kontrolní zóny.

7) LOG-OFF (FREE) – model okamžitě ukončí mód HACK-on FREE na místě, svého těla. Pokud uskuteční tuto akci mimo dosah těla, utrpí DUMPSHOCK.
8) DUMPSHOCK – hacker musí hodit na INJURY DICE, nepřijde ale o fyzické životy a pokud bude touto cestou vyřazen (OUT OF ACTION) neutrpí trvalé poškození.
Matrixová zóna
-udržovat kontrolní zónu (na začátku další aktivace se musí spustit int + test LVL zařízení jako volná akce nebo vyčerpaná jednoduchá akce)
-oblast na mapě/celá mapa
-lvl firewallu (modrá +2, zelená +3, oranžová +4, červená +5)
-hacker se může zaměřit na jakékoli zařízení v oblasti bez ohledu na dosah nebo LOS jako jednoduchou akci Hack
Tabulka matrixového vybavení.png
Senzorové systémy/úložiště dat
HACK ON SPOT / HACK ON FREE
- zapnout/vypnout
-stáhnout data (vyžadováno 1-6 jednoduchých akcí)

Dveře
HACK ON SPOT / HACK ON FREE
- otevřít/zavřít
-zamknout odemknout

Bezpečnostní systémy
Hack na místě / Hack na akci zdarma
- zvedací alarm
– aktivovat/deaktivovat drony

-aktivovat/deaktivovat automatické zbraně
Světlo v oblasti (zóně)
zapnuto vypnuto
- Typy světelných podmínek:
1. plné světlo
2. částečné světlo (dosah mezi 6“ a 12“ má - 1, více než 12“ mod. - 2)
3. úplná tma (bojovník může útočit pouze do 3“, do 12“ pomocí fotogoogle nebo infrasightu
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Leif dne 9. 7. 2022 13.41, celkem upraveno 1 x.
Odpovědět