Nejtemnější noc

Moderátor: OneIceOne

Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Nejtemnější noc

Příspěvek od OneIceOne »

Může mít postava heavy zbraň, když se u ní píše:
Může mít postava speciální zbraň, když se u ní píše:

EQUIPMENT:
A Hybrid Acolyte is equipped with a hazard suit. They have no weapon restrictions.
Leif
Centurio Pilus Posterior
Příspěvky: 279
Registrován: 10. 1. 2011 16.36

Re: Nejtemnější noc

Příspěvek od Leif »

Premyslel jsem jeste nad tim kouzlem s formuli 2 stupne a pripada mi to hodne silne. Je to jen muj nazor. V kampani bych se vzdy ridil podle GM

Procital jsem jeste pravidla a docetl jsem se, ze je to v pdf originalu a v souborne verzi 2017 popsane ruzne.

Docetl jsem se v pravidlech pro psykery (compendium 4) jeste o 2 moznych akcich:

Maintain control (simple) - slouzi pro udrzovani seslaneho kouzla, ktere ma pokracujici efekt. Bez udrzovaciho testu kouzlo zanikne na zacatku pristi aktivace kouzelnika. K udrzovacimu testu kouzelnik prida +3

Concentrate (basic) - kouzelnik prida 1 do nasledujiciho hodu na seslani kouzla

Pokud jsem to dobre pochopil, tak kouzelnik muze seslat i 2 kouzla za kolo, pokud jsou jineho druhu. Nemuze mit seslana 2 kouzla s pokracujicim efektem.

U chaos cult wyrd powers i u Genesteleru se take pise, ze se kouzla uci jako primary skill set (tak bych to chapal, ze za 6xp se nauci 1 nahodne kouzlo a za 9xp kouzlo dle vlastniho vyberu).

Ve verzi 2017 se pise, ze je to secondary skill set.

U nekterych kouzel je napsano, ze jsou basic a u nekterych simple. Genesteleri maji jedno kouzlo i double action.

Ve verzi 2017 se da seslat vzdy jen jedno kouzlo, ktere vydrzi do seslani jineho kouzla nebo do zraneni kouzelnika. Pise se tam o hodu 12 na 2d6 pri sesilani, ktery posle kouzelnika out if action (u comp 4 se hazi na tabulku peril of warp).

I popisy kouzel jsou trochu odlisne napr. ve verzi 2017 pridava levitace jen 2 palce, ale v comp 4 pridava 3 palce.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Nejtemnější noc

Příspěvek od OneIceOne »

Navrhuji úpravu traitu Blaze:

Kód: Vybrat vše

Blaze
After an attack with the Blaze trait has been resolved, roll
a D6 if the target was hit but not taken Out of Action. On a
4, 5 or 6 they catch fire – place a Blaze marker on their
fighter card. When a fighter with a Blaze marker is
activated, they suffer an immediate Strength 3, AP -1,
Damage 1 hit. If the fighter is Seriously Injured, they
attempt to put the fire out (see below). Otherwise, they are
no longer Pinned and they will move 2D6’’ in a random
direction (determined using the Scatter dice, and stopping
if they would move within 1’’ of an enemy).
A fighter with a Blaze marker cannot take any other
actions. 

Tady bych zavedl v pravidle podmínku, že by si model mohl hodit Coolness / Willpower s postihem, pak by mohl dále dělat vlastní akce a nepobíhal by v panice. Plameny jsou hrozné, ale úplně vyřadit model z akce bez šance na hod je moc silné.

Kód: Vybrat vše

At the end of their activation, roll a D6, adding 1
to the result for each other Active friendly fighter within
1’’ . On a 6 or more, the flames go out and the Blaze
marker is removed. Alternatively, after they move they
become Pinned. Pinned or Seriously Injured fighters add 2
to the result of the roll to see whether the flames go out.
Leif
Centurio Pilus Posterior
Příspěvky: 279
Registrován: 10. 1. 2011 16.36

Re: Nejtemnější noc

Příspěvek od Leif »

Silne to sice je, ale za sebe celkem chapu, ze horici vojaci behaji a hasi se. Proste plamenomet.
Odpovědět