Kampaň - Dream of Surysus Seer - pravidla, pokec (ukončená)

Moderátor: OneIceOne

Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 729
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Kampaň - Dream of Surysus Seer - pravidla, pokec (ukončená)

Příspěvek od OneIceOne »

Informace pro hráče:

Kampáň se odehrává na pozadí Nové Prahy začátkem roku 2057. Konkrétně se jedná o události, které následují asi dva měsíce po výbuchu generálního štábu o otevření brány do neprozkoumané dimenze.

Pravidla pro kampaň a tvorba gangů:

- Budeme se držet mechanik Necromundy Underhive a po roleplay stránce jsme v Praze. Takže například lasguny nebudou lasguny v Praze, ale pušky s vybavení a delším dostřelem atd. - dořeším s každým gangem individuálně.
- Vyrobte si na začátek gang o velikosti 1000 creditů, použijte stránky yaktribe, máme tam založenou kampaň a já jako GM mohu gang vidět a modifikovat.
- Leadři a championi gangu se mohou na začátku koupit cokoliv z Trading postu, který je na stránkách yaktribe, při tvoření gangu nejsou omezeni hodnocením dostupnosti.
- Napište o vašem hrdinovi/jeho skupině krátký příběh, který bude zapadat trochu do prostředí Prahy, zbytek zahrajeme v úvodním příběhu.
- Leadři a championi gangu budou mít v kampani výhody oproti zbytku členů gangu:
-- Jsou to hrdinové a nosné postavy příběhu, takže systémově nikdy nezemřou, pokud si to sám hráč v nějaké situaci nezvolí.
-- Nebudou se na ně vztahovat extrémně ničivé postihy za zranění, které degradují model, pokud si to sám hráč v nějaké situaci nezvolí.
-- Jim přidělené zkušenosti se budou násobit koeficientem x2
-- Leader a championi mají společný pool karmy = 3 hody/scénářovou bitvu, za kterou si budou moci přehodit jakýkoliv neúspěšné hod v dané bitvě (na každy hod se dá použít jen jeden bod karmy)
Kai Rivienta
Centurio Pilus Posterior
Příspěvky: 264
Registrován: 28. 9. 2010 11.59

Re: Kampaň - Dream of Surysus Seer

Příspěvek od Kai Rivienta »

Ahoj. Mám návrh/otázku, jak stavět team pro kampaň:
Protože jsem zjistil, že v gang manageru, který používáme pro generaci gangu je i obchod, ve kterém nakoupíš vybavení tak, že nespotřebované body si napíšeš jako kredit do karty teamu a za ně si pak nakoupíš v obchůdku, navrhuji, abychom při počáteční tvorbě gangu mohli v rámci kreditů nakoupit libovolné vybavení, které nemá gang nepovolené, bez ohledu na jeho dostupnost + vybavení přímo ve vybavení gangu, podle druhu gangu, uvedené přímo v manageru u jednotlivých gangů. Protože později ve hře už bude nákup limitován dostupností, kdežto do příběhu mají nastoupit hotové běžecké týmy, mám za to, že tento způsob stavby teamu je nejlepší, Doporučuji, kvůli jednotnosti používat vybavení a jeho ceny z gang manageru a ne z různých pravidel, kde se ceny vybavení často liší. S.
Ještě jeden doplňující návrh: Navrhuji zastropení maximálního počtu členů teamu nasazovaných na jednotlivé mise. Buď podle druhu mise, nebo obecné zastropení počtu členů teamu včetně jednorázově najmutelných osobností.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 729
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Kampaň - Dream of Surysus Seer

Příspěvek od OneIceOne »

Kai Rivienta píše: 19. 4. 2019 9.04 Ahoj. Mám návrh/otázku, jak stavět team pro kampaň:
Protože jsem zjistil, že v gang manageru, který používáme pro generaci gangu je i obchod, ve kterém nakoupíš vybavení tak, že nespotřebované body si napíšeš jako kredit do karty teamu a za ně si pak nakoupíš v obchůdku, navrhuji, abychom při počáteční tvorbě gangu mohli v rámci kreditů nakoupit libovolné vybavení, které nemá gang nepovolené, bez ohledu na jeho dostupnost + vybavení přímo ve vybavení gangu, podle druhu gangu, uvedené přímo v manageru u jednotlivých gangů. Protože později ve hře už bude nákup limitován dostupností, kdežto do příběhu mají nastoupit hotové běžecké týmy, mám za to, že tento způsob stavby teamu je nejlepší, Doporučuji, kvůli jednotnosti používat vybavení a jeho ceny z gang manageru a ne z různých pravidel, kde se ceny vybavení často liší. S.
Klidně si navrhněte, co si z tohodle chcete koupit, budu to posuzovat podle toho, jak to bude zapadat do historie/vzniku charakterů a historie Prahy
Ještě jeden doplňující návrh: Navrhuji zastropení maximálního počtu členů teamu nasazovaných na jednotlivé mise. Buď podle druhu mise, nebo obecné zastropení počtu členů teamu včetně jednorázově najmutelných osobností.
Obecně se chci držet nejblíže pravidlům pro jednotlivé scénáře. Nasaditelní budou vždy Leader a Championi. Velikost nepřátelského gangu bude prostě vyhodnocená mnou podle předešlé RP interakce. Například bude hračský gang něco krást z muzea. Bude se vědět, že na místě je 6 hlídačů na úrovni ganger/juve s pistolemi a obušky. Postava hrdiny a championa chce některé z nich vyřídit potichu = dva vyřídí a na míste budou aktivní 4 hlídači nebo hrdina spustí alarm a gang nepřítel se zvětší o 2 hlídače. :lol:

Ze strany 127:
5. Choose Crews
Each player chooses a crew from their available fighters,
using one of the following methods. The scenario will
state which method is used by each player, or might
instruct one or both players to use a different, bespoke
method. Unless the scenario states otherwise, any fighters
not included in the crew will not take any part in the
battle.
Random Selection (X)
The player first removes from their deck of Fighter cards
any fighters who cannot take part in the battle (for
example, because they are in Recovery or have been
Captured). If their Leader or any of their Champions has
multiple equipment sets, one of their Fighter cards, drawn
at random, is kept in the deck – the others are removed.
Then the player shuffles their deck and deals out a number
of face-down cards dictated by the number shown in
brackets (for example, a player using the Random
Selection (D3+4) method would roll a D3, add 4 to the
result and deal out that many cards). The fighters shown
on these cards are the gang’s crew for this scenario.
Custom Selection (X)
The player chooses their crew, in secret, by creating a
face-down pile of Fighter cards. They cannot include any
fighters who cannot take part in the battle for any reason.
The number in brackets shows the maximum number of
fighters that can be included in the crew, if this is a
random number (for example, D3+4), this should be
determined before the crew is chosen. If there is no
number in brackets, there is no maximum size to the crew.

SCENARIO 1: STAND-OFF
Crews:
This scenario uses the standard rules for choosing a crew,
as described on page 127. Both players use the Custom
Selection method.

SCENARIO 2: LOOTERS
Crews:
This scenario uses the standard rules for choosing a crew, as
described on page 127. The attacker uses the Custom
Selection method, while the defender uses the Random
Selection (D3+4) method. After the defender has dealt out
their starting crew, the rest of their deck is set to one side to
form their Reinforcements deck.

SCENARIO 3: AMBUSH
Crews
This scenario uses the standard rules for choosing a crew, as
described on page 127. The attacker uses the Custom
Selection method, while the defender uses the Random
Selection (D3+5) method.
atd.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 729
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Kampaň - Dream of Surysus Seer - pravidla, pokec

Příspěvek od OneIceOne »

Se Standou jsem odehrál 1. příběh a scénářovou bitvu.
Se Standou jsem odehrál 2. příběh a scénářovou bitvu.
Martin si vytvořil gang.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 729
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Kampaň - Dream of Surysus Seer - pravidla, pokec

Příspěvek od OneIceOne »

Vylepšování postav nestojí credity pouze exp. Nebudou se nahazovat u leadrů a championů náhodně, ale můžete si je vybrat z příslušné skupiny.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 729
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Kampaň - Dream of Surysus Seer - pravidla, pokec

Příspěvek od OneIceOne »

Standa odehrál 1. příběh a scénářovou bitvu.
Standa odehrál 2. příběh a scénářovou bitvu.
Martin odehrál 1. příběh a scénářovou bitvu.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 729
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Kampaň - Dream of Surysus Seer - pravidla, pokec

Příspěvek od OneIceOne »

Standa odehrál 1. příběh a scénářovou bitvu.
Standa odehrál 2. příběh a scénářovou bitvu.
Standa odehrál 3. příběh a scénářovou bitvu.
Martin odehrál 1. příběh a scénářovou bitvu.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 729
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Kampaň - Dream of Surysus Seer - pravidla, pokec

Příspěvek od OneIceOne »

Standa odehrál 1. příběh a scénářovou bitvu.
Standa odehrál 2. příběh a scénářovou bitvu.
Standa odehrál 3. příběh a scénářovou bitvu.
Martin odehrál 1. příběh a scénářovou bitvu.
Martin odehrál 2. příběh a scénářovou bitvu.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 729
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Kampaň - Dream of Surysus Seer - pravidla, pokec (ukončená)

Příspěvek od OneIceOne »

Kampaň jsme dohrali v 5. sezení.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 729
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Kampaň - Dream of Surysus Seer - pravidla, pokec (ukončená)

Příspěvek od OneIceOne »

Kampaně se účastnily dva gangy a to Martina a Standy, gangy byly stavěné na 1000 creditů. Kampaň měla 5 kol a trvala myslím 7 týdnů, což je poměrně úspěch, každé kolo bylo rozdělené na rp sekci a následovala bitva. V některých situacích jsme stavěli více mini scénářů za jedno sezení.

Shrnutí příběhu:
Gang Standy reprezentoval korporační tým Gruppe Ein korporace Škody pro stínové operace, který vedl pan Hans z Nachtmachenu. Gang Martina Stíny Prahy reprezentoval příslušníky z kmenů, která vedla jeho postava ze shadowrunu Roland Vlčí krev.

Příběhová linie Gruppe Ein:
Pan Hans přijíždí z Plzně do pobočky v Holešovicích a kontaktuje svého nadřízeného pana Otto Hermana, který přebírá místo šéfa pro stínové operace. V korporaci vládne byrokratický nepořádek, pár významných lidí bylo propuštěno po hlasování 30.12.2056 a odesláno na dovolenou. Herman pana Hanse pověřuje vyšetřením uniku informací a novou aktivitou okolo vchodu do metaplanu na Dejvickém náměstí, ze kterého před několika hodinami vystoupily 3 postavy a uprchly bezpečnostním systémům armády. Hanz má adresu do čtvrti nad Bráníkem, kterou odečetly senzory z OIČ jedné z postav. Hans verbuje sestry Bormanovy a další časti gangu a vydává se průzkum do vilové čtrti. Ve vile je několik ozbrojených lidí a na něco čekají. Po útoku na vilu se obránci stahují do dvou automobilů a z vily prchají, přitom sebou z domu vláčejí zajatce. Gruppe ein se nepovede auta zastavit a ty mizí ve městě. Ve vile najdou tajnou skrýš ve sklepě, kde někdo pracoval na náhrdelnících z dračích šupin a najdou formule kouzla, které souvisí s ochranou proti teplotám. Pátrají po zmizelých autech, jedno z nich najdou systémy na nákladovém nádraží Žizkov. Tady Gruppe ein přepadá únosce, kteří chtějí kouzelníka pana Bokeše předat policii. Bokeš prchne s Gruppe ein, i když se na nádraží dostavuje dodávka s vojáky, kteří se je snaží lapit. Bokeš se vzpamatovává a vykládá příběh o návštěvě pohádkového města, cestě metaplanem ohnivých bytostí a skupině, která byla vyslaná Černým hadem, aby zkusila získat tři vejce z legendy. Bokeš pochází z komunity Černého hada, který bydlí v pískovně za modřanskou skládkou. Gruppe ein jede do Díry, najímá s průvodce a navštěvuje Černého hada. Tam vychází najevo, že členem skupiny byl běžec jménem Ramiréz. Ten asi všechny podtrhl a sebral vejce pro sebe. Gruppe ein ho může buď přes úředníka Svačinku, který má přístup do archivů armády a mohl by odhalit, kdo je ve skutečnosti Ramiréz. Druhou možností je najít pouličního samuraje Vlka, který bydlí za Trójou na skládkách, ten sloužil s Ramirézem v armádě a zná dobře jeho minulost. Gruppe ein se vrací skrze skládky a jde zkontrolovat byt úředníka Svačinky. Podaří se jim infiltrovat jeho byt, ale úředník tu není a neporadí se jim hacknout počítač ani otevřít trezor, takže ustupují. Nakonec vsadí na pouličního samuraje Vlka a jedou za Troju. Tady žije komunita vyděděnců, co nemůžou do města a bojí se kyberzombií. Gang Vlka od nich vybírá poplatky za ochranu. Teď ovšech probíhá souboj o nadvládu nad touto oblastí s gangem ze Šterkovny. Má bojovat Vlk a Kladivou, což je šampion druhého gangu. Vlkův syn je však držen Šterkony a hrozí, že ho zabijí, pokud Vlk vyhraje. Gruppe ein zachraňuje jeho syna a Vlk jim dává adresu skladiště na Zličíně, kde by mohl být Ramirez. Gruppe ein jede na místo a ve finální bitvě se střetne s armádní jednokou, kterou vede Ramiréz. Místo také přepadne konkurenční gang Stíny Prahy. Ramirez zmizí v portalu, který je vyvolaný za pomocí tři vajec. Gruppe ein získává jedno vejce.
Odpovědět