Diskutovaná pravidla

Moderátor: OneIceOne

Odpovědět
Uživatelský avatar
OneIceOne
Praefectus Castrorum
Příspěvky: 658
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Diskutovaná pravidla

Příspěvek od OneIceOne » 20. 3. 2019 23.55

1. Odražená střela - moc velká pravděpodobnost
2. Použití šablonové zbraně z pozice Pinned - dá se/nedá se použit
3. Přesněji určit použití softcover/hardcover - kdy a jak použit

Leif
Centurio Pilus Posterior
Příspěvky: 263
Registrován: 10. 1. 2011 16.36

Re: Diskutovaná pravidla

Příspěvek od Leif » 21. 3. 2019 9.57

Navrh na reseni
1. Odrazena strela - strelec polozi palec siroke pravitko mezi sebou a cilem, tak jak je to pro nej nejvice vyhodne, pak hazi na jednotluve modely jen na 6+
2. Strelba sablonou z leze - povolit
3. Kryt
A) - 1 na hit = postava je castecne kryta volne v prostoru
B) - 2 na hit = postava je v kontaktu podstavce s krytem (plati i pokud dost vycuhuje - napr. u rohu chodby, budovy)

Uživatelský avatar
Shadowalker
Centurio Pilus Posterior
Příspěvky: 262
Registrován: 2. 12. 2008 14.50
Kontaktovat uživatele:

Re: Diskutovaná pravidla

Příspěvek od Shadowalker » 21. 3. 2019 11.01

Leif píše:
21. 3. 2019 9.57
Návrh na řešení
1. Odražená střela. 6+ je za mě OK. Nesouhlasím ale, že se pravítko položí výhodně pro střelce. Střílí se z prostředku podstavce - to je dáno pravidly. Z prostředku podstavce útočníka, na obránce libovolně je za mě taky ok.
2. Střelba šablonou z leže. Zatím OK, uvidíme s časem.
3. Kryt. OK
Co u rapid fire zbraní s více střelami? Bude se házet na každou ránu ta odražená střela?

Uživatelský avatar
OneIceOne
Praefectus Castrorum
Příspěvky: 658
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Diskutovaná pravidla

Příspěvek od OneIceOne » 21. 3. 2019 14.35

Leif píše:
21. 3. 2019 9.57
Navrh na reseni
1. Odrazena strela - strelec polozi palec siroke pravitko mezi sebou a cilem, tak jak je to pro nej nejvice vyhodne, pak hazi na jednotluve modely jen na 6+
2. Strelba sablonou z leze - povolit
3. Kryt
A) - 1 na hit = postava je castecne kryta volne v prostoru
B) - 2 na hit = postava je v kontaktu podstavce s krytem (plati i pokud dost vycuhuje - napr. u rohu chodby, budovy)
Za mě OK

Uživatelský avatar
OneIceOne
Praefectus Castrorum
Příspěvky: 658
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Diskutovaná pravidla

Příspěvek od OneIceOne » 21. 3. 2019 16.58

Vision arc
Designer's Note: Which Way's Forward?
It's not always obvious, especially with a dynamicallyposed miniature, where a model's “front” is. As long as
both players agree how this will be worked out, this is
fine – consistency is all that matter. We recommend
using the way that the fighter's head is facing to
determine their front, alternatively it can be useful to
mark the fighter's base, either with a single mark to
determine their front, or with two marks to show their
vision arc.
Doporučil bych udělat ten mark na každem podstavci použivaného modelu.

Uživatelský avatar
OneIceOne
Praefectus Castrorum
Příspěvky: 658
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Diskutovaná pravidla

Příspěvek od OneIceOne » 28. 3. 2019 9.18

Probíhající boj postav - mají status Engaged + překryje je v tomto stavu Smoke šablona

Situace, kdy do boje na blízko někdo hodí dýmovnici. Dohodli jsme se, že Engaged modely mohou dále (již probíhající boj před položením Smoke šablony) ve Smoke šabloně bojovat na blízko, ale mají postih -1 do WS. Jinak platí pravidla, že do/ven z/skrze šablonu Smoke se nesmí podnikat útok bez speciální schopnosti či vybavení.

Kai Rivienta
Centurio Pilus Posterior
Příspěvky: 263
Registrován: 28. 9. 2010 11.59

Re: Diskutovaná pravidla

Příspěvek od Kai Rivienta » 8. 5. 2019 20.07

Pečlivě jsem si pročetl systém přidělování dovedností podle pravidel a přimlouval bych se za rozdělování dovedností za získané XP podle pravidel, ty náhodné dovednosti nahazované jsou levnější a přijde mi, že náhodně nahazovaná dovednost mimo primary a seccondary dovednosti je také v pořádku, konečně hráč si může vzít vybranou dovednost z primary dovedností za 9 (11) XP, nebo nahozenou z primary za 6 (8) nebo nahozenou ze seccondary za 9(11). Nebo nahozenou z libovolné skupiny za 15 (17) XP. Aspoň se tak do značné míry zachová barvitost postav.
Možná bych pro kampaň ještě navrhnul přidělování bodů přesně podle pravidel, aby postavy byly kompatibilní i do dalších kampaní. Popřípadě navrhuji zvážit a odsouhlasit přidělování bodů za RP část, stejně pro všechny kampaně.
I když mi přijde, že se zatím moc hráčů bohům žel nezapojilo. Ještě počkám s rozdělováním bodů na vyjádření ostatních. S.T.

Kai Rivienta
Centurio Pilus Posterior
Příspěvky: 263
Registrován: 28. 9. 2010 11.59

Re: Diskutovaná pravidla

Příspěvek od Kai Rivienta » 8. 5. 2019 20.40

Upozorňuji obzvlášť na stať na str. 26 v odstavci Serious Injury, kde se praví, že pokud bojovník utrpí serious injury v close combatu a v tom samém boji není další bojovník jeho klanu, je proti němu okamžitě použit Coup de grace, ve volné akci a je out of action, pravidlo které opomínáme používat. S. T.

Kai Rivienta
Centurio Pilus Posterior
Příspěvky: 263
Registrován: 28. 9. 2010 11.59

Re: Diskutovaná pravidla

Příspěvek od Kai Rivienta » 8. 5. 2019 21.28

Succumbing of injuries str. 123. Pokud někdo skončí seriously injured, hodí na k6. Na hod 3+ je uvažován, jakoby se mu nic nestalo. na hod 1 a 2 je posuzován, jako out of action, pokud postava nebyla seriously injured, ztráta Hit pointu se nikterak neřeší, alespoň jsem nic takového nenašel.

Uživatelský avatar
OneIceOne
Praefectus Castrorum
Příspěvky: 658
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Diskutovaná pravidla

Příspěvek od OneIceOne » 17. 6. 2019 15.35

Jak budeme vyhodnocovat schopnost Overwatch, příjde mi lepší upřesnit, kdy se dá přesněji použít:

Overwatch
If this fighter is Active and Readied, they can interrupt a
visible enemy fighter’s action as soon as it is declared but
before it is carried out. This fighter loses their Ready
marker, then immediately makes a Shoot action, targeting
the enemy fighter whose action has been declared. If the
enemy is Pinned or Seriously Injured, their turn ends
immediately – their action is not made.

Odpovědět