Odehrané příběhy

Moderátor: OneIceOne

Uživatelský avatar
OneIceOne
Praefectus Castrorum
Příspěvky: 697
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Odehrané příběhy

Příspěvek od OneIceOne »

1. 9. 1462
GM: Petr
Culvein Celedrin (Standa) – 3000 exp, Cúlumbe (Grass) – 3000 exp

Culvein cestuje z jihu a ve městě Leilon se potkává s obchodníkem Irmidem Walem, který se po letech vrací do Neverwinteru, aby zjistil, jak se vede jeho bratrovi Ephelovi. S Culvein docestují do Neverwinteru a ubytují se místní hospodě Moonstone Mask. Irmind se baví s vojákem o situaci ve městě a rozhovor zaslechne elf Cúlumbe. Sleduje Irmida do hospody a potkává tak Celvein. Irmid Wale si najímá dobrodruhy, aby ho doprovodili do River Districtu, kde měla jeho rodina krám. Na okraji čtvrti je zastavuje hlídka Mintarských žoldnéřů, který je nechtějí pustit. Wale je uplatí a pokračují dál. Cúlumbe je svědkem střetu mezi místními bezdomovci a smečkou psů, který nepřežije starý trpaslík. Dál postavy dojnou na náměstí se starou kašnou, u které bydlí slepý prorok zvěstující zatracení všem okolo. Nakonec dojdou do ulice, kde měl Wale obchod. O jeho bratrovi toho moc lidé neví. Domy v ulici jsou nestabilní, protože tu došlo k zemětřesení. Celvein zastřelí krysu s modrým světlem v očích. Cúlumbe vypáčí dveře obchodu a vejdou dovnitř. Ve sklepě najdou mrtvolu pana Ephela, která je změněná na popelavou zombii. Nepůsobí na ni normální zbraně. Culvein je zasažena jejím odporným dechem, ale nakonec se dobrodruhům podaří získat prsten, když ho zombii Cúlumbe stáhne z prstu. Zombii nechávání na místě a zabarikádují ji ve sklepě. Vracejí se do města, přelézají barikádu, aby obešli žoldnéře a navštěvují Irmida v Moonstone Mask. Vyplácí jim odměnu 100 gp a odchází truchlit. Dobrodruzi se ubytují na 14 dní v hostinci.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Praefectus Castrorum
Příspěvky: 697
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Kampaň - Neverwinter

Příspěvek od OneIceOne »

2. 9. 1462
GM: Petr
Cúlumbe (Grass) – 3000 exp, Chutagy (Petr Č) - 3000 exp, Jurka (Martin Š.) - 3000 exp

Jurka přijede do Neverwinteru a zaslechne barda, jak vyvolává dnešní zápas v Moonstone Mask mezi Chutagym a Rudovousem. Jurka si jde vsadit na černocha a potká Cúlumbeho. Chutagy zmlátí v ringu u Moonstone Mask trpaslíka Rudovousa. Po zápase najímá Cúlumbe Chutagyho a Jurku, aby mu pomohli získat zlato a zboží z domu, kde straší nemrtvý kupec. Vydají se do River Districtu, přelezou barikádu a dostanou se až k nestabilnímu domu. Do sklepa sestupuje Chutagy a pozoruje nehybnou, popelavou zombii. Z poza schodů vylezou dva malý démoni a začnou kouzlit. Nakonec dobrodruzi zničí zombii a démony. Ukořistí zboží a Chutagy si obmotá těla démonů kolem pasu. Dobrodruzi se vydávají zpět, ale na mostě Okřídleného wyverna je zastavuje stráž, která nechce sírou páchnoucího a krví zborceného Chutagyho pustit dál. Cúlumbe a Jurka proklouzávají přes most. Chutagy porcuje démony u řeky a dává si koupel. Pozůstatky prodá u alchymisty a jde se vyležet ze zranění k Masce.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Praefectus Castrorum
Příspěvky: 697
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Odehrané příběhy

Příspěvek od OneIceOne »

10. 9. 1462
GM: Petr
Cúlumbe (Grass) – 3000 exp, Chutagy (Petr Č) - 3000 exp, Culvein Celedrin (Standa) – 3000 exp, Hromdrv Prachvous (Zdeněk) – 3000 exp

Hromdrv Prachovous přijíždí do Neverwinteru na lodi se žoldnéři z Mintaru. V Moonstone mask shlédne zápas, kde dostane Rudovous na držku od neznámého půlorka River Distriktu. Protože není peněz moc a chce si tu založit kovárnu, zaujme ho pergamen na místní nástěnce. Podporučík Cyrne vypisuje odměnu za informace, co se stalo s obchodníky z Luskanu. Dobrodruzi vezmou od Cyrneho úkol a vydají se večer na sever od Neverwinteru, kde byli obchodníci pravděpodobně přepadeni. Chutagy najde místo boje a stopy vozu, které vedou do kopců. Kus dál stojí ohořelý vůz, u kterého táboří skřeti. Dobrodruzi skřety zabijí a zkoumají místo. Ve voze najdou zapíchnutý šíp z dlouhého luku, nevypadá to tedy, že by za přepadem stál kmen loupeživých goblinů, jak se domnívala jízdní hlídka. Na voze je dále namalovaný znak lorda Neverembra, který je přeškrtnutý krví. V ohništi je nalezen průvodní dopis od mistra krejčího Erdhima z Luskanu, který k lordu Neveremberovi posílá svého syna Aliorona, aby předal objednané zboží na plánovanou slavnost. Od zničeného vozu vedou viditelné skřetí stopy a další, které už nejdou přečíst. Chutagy vede skupinu k horám, až dojdou na okraj Neverwinter woodu. Tady se skupina rozdělí a elfové se vrací k hlavní cestě a Chutagy s Hromdrvem pokračují v hledání stop. Najdou čerstvé gobliní stopy. Skupina se opět spojí a vyrážejí ke goblinům. Najdou skřetí past, kterou obejdou a bránu a palisádou, na které stojí skřetí. Svítící Chutagy vypadá strašidelně a skřetí se obávají, že je navštívil démon (1 na will). Dobrodruzi vyhrožují skřetům, a tak získávají informaci, kam šla banda, co přepadla vůz. Skřeti se skupinou posílají gobliního průvodce. Skupina najde starou hraničářskou chatu na úpatí kopců, ve které se skrývá banda ozbrojenců. Dobrodruzi na ozbrojence zaútočí a po krvavé bitvě zvítězí. V chatě najdou uvězněného elfa Aliorona, kterého doprovází do Neverwinteru. Od podporučíka Cynreho získávají odměnu 1000 zlatých, prodávají kořist z chaty a dělí si peníze.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Praefectus Castrorum
Příspěvky: 697
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Odehrané příběhy

Příspěvek od OneIceOne »

17. 9. 1462
GM: Petr
Cúlumbe (Grass) – 3000 exp, Chutagy (Petr Č) - 1500 exp, Culvein Celedrin (Standa) – 3000 exp, Hromdrv Prachvous (Zdeněk) – 1500 exp, Jurka (Martin Š.) - 1500 exp, Elis Droupe (Káťa) - 1500 exp

Do města se vrací Elis, která žila posledních deset let v klášteře. Její otec je vyhlášený zlatník Elbrith Droupe v Neverwinteru. V noci je dům zlatníka vyloupený, z místa uprchne drobný zlodějíček, ale jeho společnici sejme past z truhly. Stráž se ujímá vyšetřování a ženu jménem Eryn Sone zatýkají. Druhý den ráno zjišťuje otec Elis, co zjistila stráž. Nakonec dobrodruzi pochopí, že pokud najdou odcizené šperky, pak si mohou přijít na odměnu.
Dobrodruzi se vydávají k domu zlatníka, stojí u něj stráž, které chce teplý nápoj, protože venku je pěkná zima. Chutagy mu dá napít čutory s krví, strážce se naštve a čutoru odhodí na zem. Urazí tak Chutagyho a dostane na oplátku kyjem. Bitka nepokračuje, Chutagy je odveden na strážnici a díky Jurkovi, který ukecá stráž, ho strčí jen na den do chládku a zaplatí pokutu 100 zl.
V domě najde Elis lahvičku od lektvaru, Jurka zjišťuje, že byl uvařený nedávno a že je ze surovin, které se tu nedají sehnat. Stopa vede k alchymistovi. Culvein získá nákresy šperku a Cúlumbe se vyptává u masky překupníka. Koupí informaci, že šperky si objednal na zakázku boss Mrtvých krys od zloděje Ilara Bucka, aby tak dokázal své zlodějské umění a že je možné, že Eryn Sone má nějakou skrýš pod hradem Never.
Chutagy ve vězení zjišťuje, že za zlodějkou byl kněz a že ji chtějí upálit druhý den.
Zbytek skupiny vyrazí ke stokám pod hradem Never, dovnitř pokračují jen elfové. Podaří se jim zneškodnit plynovou past a dále narazí na hlídku v kanále, která je pošle pryč. V jiné chodbě se ukáže kostka slizu a chce elfy pozřít, ale elfové ji zapalují olejem a prchají chodbou. V chodbě dál najdou tajný vchod a skrýš s mrtvolou hobita. Vezmou mu šperky a vrací se zpět, když na ně v chodbě čekají další příšery ze slizu. Culvein je smrtelně zraněná, ale podaří se jim z kanálu utéct. Vrátí se do města a zlatníkovi vrátí šperky, za které dostanou odměnu 800 zl a 20% slevu na nákup jeho výrobků.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Praefectus Castrorum
Příspěvky: 697
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Odehrané příběhy

Příspěvek od OneIceOne »

23. 9. 1462
GM: Martin
Hromdrv Prachvous (Zdeněk) – 3000 exp, Vilík (Petr Č.) – 3000 exp, Ulrich Groham (Petr) – 3000 exp

Dobrodruhy ve městě posbírá hobit, který je zavede k místnímu sběrateli starožitností. Starožitník postrádá ukradené zboží, které mělo přicestovat ze severu. Dobrodruzi s hobitem vyrazí a ubytují se v Port Llast. Prachvous se opijí s místní sebrankou, kterou vede podezřelá existence - zarostlý chlap s rysy krysodlaka, co sedí na vozíčkovém křesle. Ráno dobrodruzi dorazí na místo přepadu a vydají se do Neverwinter woodu, projdou lesem a dostanou se na úpatí hor. Projdou po úzké stezce, která je zavede do sídliště goblinů. Goblini na ně cestou hází kameny, ale nic se nestane. V sídlišti se dobrodruzi utkají s menší skupinou goblinů, kterou decimuje Vilík na svém bojovém králíkovi a Prachvous. Nakonec najdou doupě s pavoukem, který se je snaží sníst, ale dobrodruzi mají tuhý kořínek, pavouka zabijí. Na místě posbírají ukradené věci a vrátí se do Neverwinteru, kde ji starožitník vyplatí každému asi 400 zlatých za odměnu.
Redo88
Legionarius
Příspěvky: 3
Registrován: 24. 7. 2016 10.49

Re: Odehrané příběhy

Příspěvek od Redo88 »

27. 9. 1462
GM: Petr Č
Hromdrv Prachvous (Zdeněk) – 5000 exp, Jurka (Martin Š.) – 5000 exp, Ulrich Groham (Petr) – 5000 exp

Dobrodruzi jsou osloveni Tyrovým chrámem, aby nalezli ukradený svatý artefakt z Tyrova chrámu. Dostávají informaci, že té noci, kdy byla váha ukradena, byl zabit paladin Olaf Světloplach. Dobrodruzi získávají různé informace např. (že byla zabita žena na trzích uprostřed noci, unesena dcera Evelyn od koželuha Farguse atp.). Všechny stopy vedou do Baldurovi brány, kde se dobrodruzi setkávají s kapitánem Haranem, který byl někým najat, aby zametl stopy. Dobrodruzi si kupují lístek na cestu do Baldurovi Brány, jelikož dostávají informaci, že noc předtím tam někdo plul a měl velmi naspěch. Když odplují, kapitán s posádkou se rozhodne dobrodruhy zabít a hodit žralokům, což se mu nepovede a dobrodruzi získávají loď, se kterou se vracejí zpět do přístavu. Našli také dopis, který je dovede do známé krčmy, kde právě skončil zápas dvou trpaslíků. V dopise byla popsána osoba, která měla být právě na tomto místo, a co bůh nechtěl, byl to právě jeden ze zápasících trpaslíků, který měl ruce jako kladiva. Když se dobrodruzi snaží zjistit něco víc o tomto spiknutí, léčce, krádeži atd... narážejí na pěsti trpaslíka, kterému vysvětlují po svém, co se sluší a patří. Trpaslík umírá. Do celé záležitosti se zapojuje stráž a známý poručík Cyrne, který při vyšetřování a objasnění několika okolností žádá dobrodruhy, aby dopadli trn v jeho oku, kněžího Cyrica Dariuse. Informace o tom, jak a kde najít Dariuse získávají od mrtvého trpaslíka, který měl u sebe pár ignícií, jež dovedli Cyrneho a dobrodruhy na místo, kde se chystal vykonat rituál. Cyrne posílá s dobrodruhy dva své lidi, jelikož mu na celé záležitosti velmi záleží. Když dobrodruzi dorazí na místo, překvapují Dariuse, jeho psa Harma (půlork) a smečku koboldů. Po tuhém boji, kdy umřel rytíř poslán od Cyrneho, nachází hrdinové na oltáři žijící dceru koželuha Farguse. V neposlední řadě se vracejí do města a ukončují všechna své poslání, včetně navrácené svaté vázi do Tyrova chrámu.

(omlouvám se, že toto dílo není nikterak světoborné, nemám příliš času v poslední době, tak aspoň takto.)
Uživatelský avatar
OneIceOne
Praefectus Castrorum
Příspěvky: 697
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Odehrané příběhy

Příspěvek od OneIceOne »

3. 10. 1462
GM: Petr
Vilík (Petr Č.) - 3000 exp, Olivie (Zdeněk) – 2000 exp, Culumbe (Grass) – 1000 exp, Celedrin (Standa) – 1000 exp

Culumbe a Celedrin potkává v Moonstone Mask podporučík Cynre s písařem. Evidentně shání lidi s lepší pověstí na ples, který koná lord Neverember. Vrazí jim pozvánky a jde za paladinem Vilíkem. Vilík zakládá vedle sirotčince v River's Distriktu oltář svojí bohyně. Cynre ho najde a zve ho také na ples. Olivii pošle opat na ples, aby se seznámila s podporučíkem Cynrem. Dobrodruzi si nechají ušít slušné šaty a za týden míří na ples. Skupinka raubířů hází na načinčané hosty bahno a výkaly a strážím se je nedaří všechny pochytat. Někdo evidentně chce poškodit pověst plesu. Dobrodruzi kromě Vilíka přijíždějí v kočárech, takže bahno schytá pouze kočí. Vilík jede na bojovém králíkovi a pronásleduje ho gang sirotků. Jeden z raubířů po něm hodí sračku, ale mine. Za chvíli se kácí na zem, když ho zasypou kameny od sirotků. Na plese jsou dobrodruzi uvedeni do velké síně v Hall of Justice. Začíná hrát hudba, lord Neverember pronáší skvělou řeč – Culumbe je z něj nadšený. Po jídle se snaží elfové dostat k lordu Neverembrovi, ale nedostanou se přes skupinu zkušených pochlebovačů, vlezprdelů a lobbystů. Olivie najde Cyrneho a podnou si do oka. O chvíli později začíná být hostům špatně. Někdo je otrávil. Neverember odchází do svých komnat. Vilík pomáhá lidem v sále a snaží se dojít pro pomoc, ale stráž tvrdí, že již byl vyslán posel do chrámu Tyra. Cyrne do kuchyně a Olivie se drží jako klíště, Cyrne nic nenamítá, protože si padli do oka. Vojáci vyslýchají kuchaře. Olivie modlitbou detekuje, že byl otrávený jeden ze sudů s vínem. Jeden z kuchařů si vzpomene, že v kuchyni okouněli a jedli dva umělci před svým vystoupením. Dále najde malou díru v sudu. K Olivii se připojuje Vilík. Spolu s Cyrnem jdou vyslechnout umělce. Dva z nich tam nejsou, odešlí ještě před projevem otravy na plese. V chodbě je nalezený omráčený strážce a u zadního vchodu z hradby nestojí stráž. Cynre zůstává v hale a Vilík s Olivii se snaží pronásledovat zločince. Vilík si všimne, že dvě postavy šplhají po svahu od zadní branky. Olivia odmítá lézt dolu, protože je to o život. Vilík sešplhá dolu a pronásleduje zločince, kteří se ukryjí v přístavní knajpě. Vilík je hledá, ale hostinský na něj pošle vyhazovače. Vilík schytá ránu nohou od stolu a vyhazovač ránu mečem, po které ho přejde chuť bojovat. V kuchyni se skrývají hudebníci. Jeden z nich neúspěšně vychrstne na Vilíka kotel polévky a uteče, druhého Vilík zajme a předá Cynremu. Cynre vyplatí Vilíkovi 300 zlatých odměnu, Olivie dostává od opata 250 zlatých odměny.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Praefectus Castrorum
Příspěvky: 697
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Odehrané příběhy

Příspěvek od OneIceOne »

10. 10. 1462
GM: Petr
Vilík (Petr Č.) - 2000 exp, Jurka (Martin Š.) – 2000 exp

Dobrodruzi pokávají nově povýšeného poručíka Cynreho, který si je bere stranou a nabízí jim další práci. Potřebuje, aby se zamíchali do skupiny Šedopláštníků a dodali mu informace, pokud bude skupina něco chystat, aby mohl zakročit. Dává jim příšky se znakem chobotnice, které našel u zatčených zločinců na plese. Dále jim dá informace, že se skupina schází v přístavu na lodi The Beached Leviathan, která slouží jako hospoda. Dobrodruzi vyrážejí do Tyrova chrámu, aby zjistili informace. Místní kněz ji odkazuje na starý House of Knowledge, kde několik stoupenců Oghmy spravuje knihovnu. Tady se seznamují s otcem Jeremiášem, který jim slíbí, že je seznámí s několika členy Šeropláštníků. Večer ho Jurka sleduje do jednoho z domů v River's District. Druhý den vyrážejí večer s Jeremiášem do The Beached Leviathan, kde se seznamují s mladou dvojicí Tomem a Irenou. Jeremiáš vypravuje o minulosti vladaře Nashera a filozofie o demokracií, který nynější lord Neverember značně omezuje. Mladá dvoji jde do města kreslit pozvánky na zítřejší schromáždění do dobrodruzi jim jdou pomoci. Jsou přistižení stráží a všichni utečou, jen Vilík zůstává na místě, nakonec uplácí stráž a ta ho nechává na pokoji. Vilík se dostává do debaty s Jeremiášem, kterému slibuje, že zařídí, aby ho neotravovali stráže na trhu při zítřejším schormáždění a na oplátku mu Jeremiáš domluví schůzku s vůdcem Šedopláštníků. Jde za Cyrnem a domluví, že hlídka ta nebude. Ráno se Jeremiáš dostavuje na trh a provádí veřejné prohlášení proti omezení svobod občanů města Neverwinter. Po 10 minutách na místo doráží kapitán stráže Bergof, který chce Jeremiáše zatknout. Vilík ho zdržuje a je za to poslán na den do chládku. Jurka se snaží Jeremiáše upozornit na stráže, ale Jeremiáš stále mluví a udržuje nějaké zaklínadla. Jurka mu tak alespoň ukradne několik měšců od pasu, odebere amulet chobotnice a zmizí s ostatními v uličkách. Jeremiáše vojáci odvedou na neznámé místo. Dobrodruzi zjišťují, že Jeremiáš měl v měšci velký klíč s trojitým křížem. Vydávají se do knihovny a najdou podobný znak na domu u hřbitova. V noci se přikradou k domu a Jurka otevírá klíčem dveře, když ucítí past. Začne vyndavat nářadí, když ho ze střechy domu uzemní šíp a Jurka padá na zem v bezvědomí. Vilík schytá dva šípy, lečí Jurku a vytrhává klíč ze zámku, který spustí plynovou past, která Jurku dezorientuje a ochromí. Nakonec Vilík odtáhne Jurku za roh domu, nastartují králíka a prchají z dosahu střelby. Dávají se dohromady v chrámu Tyra za 200 zlatých. Vilík doběhne k Cyrnemu, ale ten mu bez pádnějších důkazů nechce s domem pomoci.
luriel
Legionarius
Příspěvky: 8
Registrován: 28. 6. 2016 12.26

Re: Odehrané příběhy

Příspěvek od luriel »

12. 10. 1462
GM: Zdeněk
Jurka (Martin Š.) - 3000 xp, Buga (Petr) - 3000 xp

Buga, asi dvoumetrový půlorčí mnich, dorazil lodí z dáli až do Neverwinteru. Bloudil přístavem až tu šlápl do práce Jurkovi, který pomáhal alchymistovi naskladnit tříštivé zboží. Po chvíli nedorozumění si Buga odchytl zápasnický hledač talentů, že by prý měl Buga vystoupit v zápase proti Rudovousovi ten večer v Masce. Rudovous dostal čtyřikrát pěstí a skácel se, přičemž o Buga zlomil sekeru. Poté se strhla bitka, protože Jurka pořád hlásal, že celý zápas byl podvod, i přes to, že dostal svou sázku na Rudovouse zpátky. Bitku, výměnou za dvě kuřata a polévku, uklidnil Buga příslibem rundy pro každého.

Jurka mezitím kontaktoval pochybného Kajetána, který Jurku už pár dní sledoval. Poté, co Jurka projevil sympatie se Syny Alagondara, kteří v Neverwinteru nechtějí Neverembera, pozval Kajetán Jurku na návštěvu k sobě domů. Jurka vzal Buga a vyrazili. Na návštěvě se Jurka dohodl na externí spolupráci.

Po návratu do Masky se už hospoda uklidnila a rozbitý nábytek a rozlité pivo bylo uklizeno. Někdo postavil i tabuli, na kterou Vejr zrovna připnul nejnovější inzerát s nabídkou práce. Stálo v ní, že by jistý obchodník Luberg (bytem na náměstí u tržiště) zaplatil za navrácení hobitem ukradených svitků, a to padesát zlatých za každý z devatenácti svitků. Buga tolik peněz v životě neviděl pohromadě, tak ho chytla mlsná, i Jurkovi se to zalíbilo, a tak ještě večer vyrazili za Lubergem. Luberg jim vysvětlil, že zloděj mu svitky vyfoukl a zmizel ve stoce.

I vydali se dobrodruzi ke kanálu, ale vstup byl zakryt těžkým kamenným víkem. Rozhodli se tedy vypůjčit si z doků tyč na vypáčení víka. Poté vyrazili prozkoumávat kanál. Po chvíli našli vyrovnávací nádrž s několika koboldy, kteří se tu probírali naplaveninami. Po pacifikaci koboldů, kteří používali dva z ukradených svitků jako součást oblečení, Jurka nalezl past, bohužel až poté, co jí spustil a málem ho sežehla magický oheň. Také zde našli trpaslíka ohlodaného krysami a obraného koboldy. O pěkný kus dále našli svitek v pouzdru a ještě dále mrtvého hobita s dalšími svitky a zlodějským náčiním, který měl v břiše vyleptanou díru. Jurka tentokrát nalezl magickou past a raději se ji rozhodl obejít. Nakonec došli do skladiště materiálu, kde kdosi vzal roha, a zamkl za sebou pevné dveře, jakmile zjistil, že se parta blíží. Také zde našli zbylé svitky až na dva a pevně svázaného elfa. Elfa pustili, ale Buga ho uspal, aby je nemohl identifikovat. Pak se Jurka s Bugem vrátili stejnou cestou zpět. Oba hrdinně proběhli koboldí salvou z praků a vyšplhali ven z kanálů.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Praefectus Castrorum
Příspěvky: 697
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Odehrané příběhy

Příspěvek od OneIceOne »

19. 10. 1462
GM: Petr
Jurka (Martin Š.) - 2000 xp, Vilík (Petr Č.) - 2000 xp

Jurka sleduje dům u hřbitova 3 dny a zkoumá pohyb okolo něj. Všimne si, že z domu odjíždí kočár se zahalenou ženou v závoji. V noci dům navštěvuje žena a muž a po hodině odcházejí k řece. Třetího dne někdo leze do ruiny domu, ve které se Jurka skrývá při pozorování, takže Jurka vyklidí pozici a odchází do Moonstone Mask, kde ho potkává Cyrne a poptává se, zda už mají na prodej nějaké informace ohledně akcí Šeroplášťníků. Ve městě jde zvěst, že snad Šeroplášťníci mají dostávat odněkud zbraně. Zbytek týdne pracuje u alchymisty Jofreye. Vilík jedna s sousedem, který bydlí vedle sirotčince, dohodnou se na spojení budov a opravu sirotčince. Na The Beached Leviathan se setkává s mladými stoupenci Šeropláštníků, ale o Jeremiášovi se nic nedozvídá. Kapitán mu vypravuje historku o krakenovi, kterému svou šavlí uťal několik chapadel a šavli mu nabízí za dvě bedny exotické rumu z ostrovů, které se nedají ve městě sehnat.
Vilík se setkává s Jurkou při hledání rumu v ulicích města. Rozhodnou se, že se dál budou zajímat o dům. Zamaskují se za prodejce bot a sledují dům. V noci opět přichází od řeky neznámá žena a muž. Když odcházejí z domu, dobrodruzi je sledují k řece. Nemají však loď, takže nastartují králíka a upalují přes most do jižní části River's Districtu, kde je zastavuje hlídka, ale nakonec je pustí dál, Na malém náměstí narazí na dva psy, kteří dojídají zbytky proroka, co bydlel v bedně u kašny. Dobrodruzi je zabijí a vyrážejí k řece, kde dvojice schovala loďku. Jdou po stopách a v ruinách najdou tábor se stany a starým barákem. U vchodu do zahrady hlídá strážce David, ale pouští je dovnitř. Setkávájí se s vůdcem skupiny trpaslíkem Gorgorem, který je tu nechá přespat. V táboře najdou dobrodruzi i ženu s mužem, které sledovali. Po rozhovoru se jim podaří sjednat schůzku s madam Rosene, která evidentně bydlí v domě trojitého kříže. V noci vyráží Gorgor s několika muži vyzvednout zásilku zbraní a zbroji a nad ránem se vrací s nákladem. Ráno dobrodruzi jdou na snídani s madam Rosete, kde Vilík naváže kontakt. Dozvídá se několik informací ze zákulisí a je pověřen madam Rosene, aby se pokusil najít jejího přítele mága Jeremiáše, které kamsi odvedla stráž. Nakonec jdou dobrodruzi za Cyrnem, dávají mu polohu tábora a dostanou menší odměnu 200 zlatých. Vyptávají se na Jeremiáše, ale Cyrne se zmiňuje o starých chodbách pod Hall of Justice, které ale sám dobře nezná.
Odpovědět