Odehrané příběhy

Moderátor: OneIceOne

Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Legionis
Příspěvky: 633
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Odehrané příběhy

Příspěvek od OneIceOne » 9. 9. 2016 9.04

26.10.1462
GM: Petr
Jurka (Martin Š.) - 3000 xp, Hromdrv Prachvous (Zdeněk) - 3000 xp

Jurka chce práci u alchymisty Jofreye, tak dostane úkol, aby chytil Hnědý sliz žijící ve stokách. Jurka si najme Hromdrva, aby mu s prací pomohl. Odcházejí do chrámu Oghmy, kde studují vlastnosti slizouna. Nechají vyrobit glazurovanou nádobu a zpevnit ji bedněním. Hromdrv vykove jednoduchý zámek a petlici na uzavření. Jurka vyrobí ohnivou past. S tímto těžkým nákladem vyrážejí na trakaři ke stokám pod hradem Never. Na začátku zapadne Hromdrv s nákladem do břečky a vyklopí náklad. Podaří se jim postoupit dále do chodby, ale trakař je poničený. Jurka mluví s krysou a ta mu ukazuje cestu za kus chleba. Na křižovatce se krysa chytne do velké kostky slizu. Jurka si všimne a začne utíkat zpět k bedně, kde čeká Hromdrv. Hromdrv chce po kostce házet olej, ale nemá oheň na zápálení, Jurka raději cestou zhasne jejich lucernu. Kostka pohltí trpaslíka, ale vyplivne ho o několik metrů dále. Dobrodruzi utíkají před kostkou a zastavují se na další křižovatce. Přijde se na ně podívat kanálová hlídka zlodějů, která se zmiňuje, že někdo z velitelů asi najal Jofreye, aby místní kanalizaci zbavil slizounů, kteří otravují zlodějům život. Dobrodruzi si vrací do města, Jurka zlepšuje ohnivou past a vrací se do stok, aby se vypořádali s kostkou. Jurka naláká kostku na past, ale ta na půl selže. Kostka zase pronásleduje dobrodruhy, ale Hromdrvovi se podaří zasáhnout hrnec s olejem, který kostka vzala z pasti a kostka shoří v hrozném smradu a dýmu. Ve zbytcích kostky najdou vzácné předměty dalekohled a magický pásek. Když pokračují dál, Jurka najde tajný vchod a za nim skrýš. V tajné místnosti je mrtvola hobita a zkažené jídlo. Dále je zataresený vchod. Dobrodruzi se vracejí do města pro nářadí a odklízejí trosky v tajné místnosti. Další vchod je zavede do honosné místnosti, kde chodí duch neznámého barda. Jurka si půjčí pár stříbrných příborů a talíř, když však nejsou v místnosti, místnost a předměty z ní vypadají staře. Dobrodruzi nastraží past a čekají, zda se ukáže sliz. Nakonec příjdou na to, že něco žere starou zbroj v místnosti s bardem. Stěhují bedna k místnosti a lákají sliz na mince, nakonec sliz skoro vleze do nádoby, ale nechce se nechat zavřít, tak se přetahuje s trpaslíkem o víko. Nakonec ho Jurka zamkne. Po opravě trakaře se podaří odvést hýbající se bednu z kanalizace. Na mostě zastavuje dobrodruhy stráž, která si všimne hýbající se bedny pod plachtou. Jurka mu pohotově sděluje, že vezou krokodýla, stráž ale neví, co to je krokodýl a nechce s tím nic mít (vysoký hod na bluff). Tak se podaří sliz dopravit do domu alchymisty. Jofrey je spokojený, pomocí kouzel přesouvá sliz do speciální nádoby z mléčného skla a uskladňuje ve své laboratoři. Jurka vyplácí odměnu Hromdrvovi a dostává povolení se ubytovat na půdě domu alchymisty.

Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Legionis
Příspěvky: 633
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Odehrané příběhy

Příspěvek od OneIceOne » 1. 10. 2016 8.01

3.11.1462
GM: Petr
Jurka (Martin Š.) - 2000 xp, Hromdrv Prachvous (Zdeněk) - 2000 xp

Hromdrva navštěvuje známej Bulvarián, trpaslík s kterým kdesi sloužil. Bulvarián ho žádá o nocleh. V noci jejich kůlnu přepadne přízrak a jde evidentně po Bulvariánovi. Ten žáda Hromdrva o pomoc a ochranu. Ze hřbitova totiž ukradl kamennou hlavu s drahými kameny místo očí, kterou chce prodat. Trpaslíci se v noci seberou a navštěvují Jurku ve věži alchymisty, který bádá nad svitky. Rozhodnou se odejít do Masky a přenocovat. Bulvarián ostatní přemlouvá, aby se podívali zpět na hřbitov a zkusili získat více artefaktů, ale ostatním se nechce. Nakonec jsou vyhnáni hostinským, když z pokoje vystěhovávají nábytek, protože se bojí, že o žije. Jdou se schovat do přístavu, kde Hromdrva napadne, zda zde stojí stará kocábka, kterou se plavili v minulých příbězích. Stojí tam opuštěná, ale v noci jde Jurka na palubu a řetěz od kotvy mu omotává nohu. Nakonec trpaslíci bojují o život na palubě s neviditelným přízrakem, který po nich vrhá kotvu. Bulvarián je smrtelně zraněn a Hromdrv dost zmlácen, ale útočníka za pomoci lektvarů zneškodní. Jurka sleduje celou situaci z kajuty. Balvarián je zachráněn a uklizen do kajuty. Kolem poledne k lodi přichází přístavní pobuda a chce odkoupit věc od Bulvariána. Nedohodnou se. Loď okupuje skupina pobudů a lapků. Bulvarián s hlavou se pokouší plavat pryč, když se skoro utopí. Na loď dopadá olej z vedlejší lodi a začíná hořet. Hromdrv vpadává mezi chásku s olejem a proseká se ke člunu s Jurkou. Nastupují do člunu, ale střílejí po nich z kuší. Vyváznou za pomoci lektvaru neviditelnosti. Nakonec se sejdou ve městě a hlavu s drahými kameny nabízejí zlatníkovi Droupemu, který jim vyplatí 1700 zlatých.

Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Legionis
Příspěvky: 633
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Odehrané příběhy

Příspěvek od OneIceOne » 5. 10. 2017 22.53

10.11.1462
GM: Petr
Jurka (Martin Š.) - 5000 xp, Hromdrv Prachvous (Zdeněk) - 5000 xp

Jurku kontaktuje Barek Nemluva, který je službách madam Rosene. Chystají se tajně popravit mága Jeremiáše, Jurka dostává zálohu 500 zl, aby zjistil, jak se dá Jeremiáš zachránit. Postavy hledají staré spisy o chrámu Tyra v knihovnách rozpadle knihovny, kde sloužící Oghmy renovují staré a nalezené spisy z Neverwinteru. Cestou do chrámu pomohou městské hlídce, v boji s démony, u velké zdi. Najdou plány, jak se dostat od řeky do podzemí chrámu. Vydají se k řece, najmou loďku a po útrapách se dostanou pod vodou do podzemí. Zde je napadne krysodlak, který tu má hnízdo, ale do boje se připlete Barek, který tady na ně čeká. Potřebuje, aby postavy našly ve staré části chrámu krystal, pomocí kterého je vztyčená magická ochrana okolo Jeremiášovy cely. Sám Barek, po vypnutí krystalu, odvede Jeremiáše v přestrojení. Postavy šplhají trubkou vzhůru, obejdou bandu opilých stráží, které v jedné místnosti podzemí hrají kostky. Postavy najdou místnost se starým kouzelníkem, který se snaží zmizet, ale selhávají mu kouzla. Hromdrv mu zatne do zad sekeru a to je argument pro vyjednávání. Kouzelník chce ovládnout krystal, ale krystal je nebezpečný a spaluje vše, co se přiblíží. Postavy se s ním spojí a pomáhají mu na začátku, aby se dostal ke krystalu. Kouzelník krystal ovládne, ale v tu chvíli se něco začne přibližovat ze sousední chodby. Hromdrv dodělá krystal sekerou a setne kouzelníka. Do místnosti vstoupí démonicky kozel se sekerou, který bere kouzelníka a vyvolává magický portál do pekel. Postavy vyklízí pozice, protože se z portálu rojí démonická havěť. Podaří se ji prchnout zpět do kanálu. U krysodlaka najdou boty, pásek a prsten. Když se vše uklidní, navštěvují madam Rosene a ta jim za pomoc vyplácí 5000 zl.

Odpovědět