Warhammer RPG: Pouť do šťastné Arábie

Kai Rivienta
Centurio Pilus Posterior
Příspěvky: 264
Registrován: 28. 9. 2010 11.59

Warhammer RPG: Pouť do šťastné Arábie

Příspěvek od Kai Rivienta »

Osoby: Prosím hráče o jména vlastních postav - nějak mi neutkvěla, pak to tu opravím. Kdyžtak i o vlastní paměti hráčů.

Příběh 1
v Talabheimu a jeho okolí
Zavraždění vznešeného rytíře Reginalda de Blois
postavy:
Martinův student
posléze Grassův vyšetřovatel
Bretonský vyslanec: Maquisse Guy de Groasse
12 rytířů a 12 panošů jeho doprovodu
baron, kterému patří tvrz, která byla použita jako léčka na rytíře Reginalda
jeho žena, Která svedla rytíře a vlákala ho do léčky, kde ho pak otrávila
správce tvrze, zabit při zteči tvrze provedené rytíři na rozkaz markýze de Groisse
milenec baronovy ženy, přísedící soudu v Talabhaimu a její komplic při podvodech s tvrzí a vraždách rytířů.

Příbeh 2
v Altdorfu a jeho okolí ...
Leif
Centurio Pilus Posterior
Příspěvky: 279
Registrován: 10. 1. 2011 16.36

Re: Warhammer RPG: Pouť do šťastné Arábie

Příspěvek od Leif »

Učený bakalář Walram z Nulnu
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Warhammer RPG: Pouť do šťastné Arábie

Příspěvek od OneIceOne »

Oddaný sluha a lovec rytíře Pierra - pan Didier Gouverne
Postava online TADY
(viditelné, ale needitovatelné)

"Je čas se proslavit pane Pierre!"
"Výborně pane Pierre," tleská...
"Uvolněte místo pro pana Pierra"
Naposledy upravil(a) OneIceOne dne 16. 12. 2015 0.19, celkem upraveno 4 x.
Uživatelský avatar
DenGrasse
Princeps Penna
Příspěvky: 874
Registrován: 1. 12. 2008 16.40
Bydliště: Ryovora

Re: Warhammer RPG: Pouť do šťastné Arábie

Příspěvek od DenGrasse »

bývalý sigmaritský kněz Nicolas Flardant

PS: nic si z toho nepamatuju...
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Warhammer RPG: Pouť do šťastné Arábie

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: 12/2015
Gamemaster: Standa T.
Postavy: Rytíř Pierre (Libor), Panoš Didier (Petr), Bakalář Walram (Martin T.)

V Talabhaimu nebo v jeho okolí započíná příběh rytíře Pierra, jeho panoše Didiera a bakaláře Walrama. Výše postavený rytíř svěří do rukou Walrama listiny, které má odvést do Arábie. Na cestě ho má doprovodit rytíř Pierre a panoš Didier. Od výše postaveného rytíře dostává Pierre 80 korun na cestu. První část cesty nás zavádí do města Altdorfu, kam jedeme po řeče lodí. Po ceste se nic významného nestane. V Altdorfu se rozhodujeme, že musíme získat více peněz na dalekou cestu a rytíř Pierre z rodu Bretonců se musí proslavit.

Bakalář Walram nás zatahuje do místního divadla. Didierovi se podaří získat pro rytíře Pierra vybrané šaty u vetešníka, aby mohl do divadla. V divadle si všimneme hlavně muškety, která míří do lože baronesy. Snažíme se chytit útočníka, ale uprchne z lóže, baronesu netrefí. Seznamujeme se s jejím osobním strážcem, který nás zve do jejího domu, jako poděkování za pomoc. Nastupujeme do kočáru a jedeme do domu baronesy. Zastavujeme u vstupní brány, ale ta je otevřená. Rytíř a osobní strážce jdou do zahrady, čekáme, že je to léčka. Nedaří se nám odjet s kočárem, takže žádáme kočího, aby se pohnul. Vypadá to, že se kočí změnil v příšeru, která má podobu bílé opice. Jednomu koni utrhne hlavu a žene se do zahrady. Osobní strážce baronesy přízrak střelí do hrudi. Přízrak prchá.

Baronesa nás najímá, abychom vyřešili její problémy, které má její otec a ona s vyděrači, kteří se snaží převzít jejich rodinné pozemky. Pak baronesa odjíždí na sídlo svého otce mimo město. Později nacházíme, při prohlídce sídla ve městě, tělo kočího, který má vykousnutý kus masa z těla. Přízrak umí asi měnit podobu.

Pátráme po různých cestách. Na pozemcích rodiny se těží stromy, ale přijdeme na to, že jsou tam pašeráci, kteří pašují a obchodují se střelnými zbraněmi, ale nedostaneme se k průzkumu. Rytíř Pierre navštěvuje několikrát sídlo rodiny za městem. Ve hře je rodová kniha, která vypovídá o historii rodiny, ale někdo se ji snaží falšovat. V nové knize je přeskočen erb starého rodu a linii je pouze nový. Při poslední návštěvě zjišťujeme, že někdo polil velmi šikovně poslední stranu inkoustem. Vypadá to, že baronesa a baron jsou podvodníci nebo aktuálně provozují nějakou nekalou činnost.

Při pátrání v sídle rodu ve městě nacházíme obraz s předkem rodu. Na zadní straně obrazu nacházíme velký klíč, kterým později otevíráme dveře hrobky rodu na místní hřbitově. V hrobce jsou tři podezřelé rakve. Jedna rakev je dětská a nějak se týká dítěte baronesy, ale nesedí letopočty, baronesa je moc mladá.

Po čase se setkáme v městském sídle s osobním strážcem baronesy. Je mokrý, vrátil se z pozemků rodiny. Stříleli na něj pašeráci a brodil se bažinou. Nakonec jde do kadibudky, ale po chvíli zjišťujeme, že ho přízrak zamordoval v kadibudce. Teď měl přízrak asi podobu kuchaře, protože u kadibudky nachází zástěru. Utíkáme z domu.

Po poslední návštěvě venkovského sídla za městem se vracíme na povozu do města. Upadne nám kolo na půl cesty. Bakalář zvěstuje příchod příznaku. Panoš to nevydrží a myslí si, že sedlák, co řídí povoz, je příšera. Chce ho zastřelit z luku, sedlák v hrůze utíká do lesa. My prcháme do města před setměním.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Warhammer RPG: Pouť do šťastné Arábie

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: 1/2016
Gamemaster: Standa T.
Postavy: Rytíř Pierre (Libor), Panoš Didier (Petr), Bakalář Walram (Martin T.)

Seženeme si koně a upalujeme k venkovskému sídlu. Brána je zavřená a v boudě mrtvoly vojáků. Něco je zmuchlalo jak hadrové panenky. Slyšíme vystřel a vydáváme se do domu. V kuchyni je baronesa a baron a příšera v podobě bílé opice. Baron střelí opici. Pierre se snaží zajmout baronesu. Didier zastřelí příšeru do oka a ta se rozpustí v louži. Baron prchá tajným vchodem. Baronesa má artefakt lebky, kterou zabavuje Walram. Didier krade nahoře peníze, ale ve skříni potká mrtvolu, která evidentně není mrtvá, a tak před ní uprchne s jedním měšcem. Pierre pronásleduje barona. Walram svazuje baronesu do kuchyňského řetězu a vydává se k městu. Didier prchá před mrtvolou na druhou stranu od města. Pierre dohání barona a bojuje s ním na cestě. Porazí ho, ale sám skoro padne mrtev. Nakládá barona na koně a jede zpět. Oba ale upadnou do bezvědomí a padají z koně. Baronesa mlátí v lese Walrama řetězem a ten před ní utíká. Nějak se sejdeme na cestě a zachráníme Pierra, baron má podříznutý krk a nemá boty, asi ho našla baronesa. Baron byl ve skutečnosti vůdce pirátů.
Leif
Centurio Pilus Posterior
Příspěvky: 279
Registrován: 10. 1. 2011 16.36

Re: Warhammer RPG: Pouť do šťastné Arábie

Příspěvek od Leif »

Rytíř Pierre na tom možná nebude zas tak hrozně... během ošetření jsme použili na rány odvar z léčivých bylin a nakonec mi padl test na léčení, takže si může připsat k10 životů.
Leif
Centurio Pilus Posterior
Příspěvky: 279
Registrován: 10. 1. 2011 16.36

Re: Warhammer RPG: Pouť do šťastné Arábie

Příspěvek od Leif »

Po určitých zmatcích jsme se ukryli v nedaleké vesnici a po setkání s 12 trhany jsme uprchli do Altdorfu.
"A co ti lotři? S těmi jsme se vypořádali před hostincem."

Poté jsme našli dopis v hostinci, kde stálo, že za 3 dny odplouvá loď z Weissbrucku (myslíme si,že nám vzkaz nechali lodníci z přístavu).
Dalšího dne ráno jsme vyrazili s kupeckým povozem do Weissbrucku.
Leif
Centurio Pilus Posterior
Příspěvky: 279
Registrován: 10. 1. 2011 16.36

Re: Warhammer RPG: Pouť do šťastné Arábie

Příspěvek od Leif »

Lodí jsme dorazili do Bogenhafenu, kde se nachází brod a klášter. Odtud jsme putoval do Morlenfurtu, kde jsem ošetřoval jakéhosi horského průvodce. Z jeho vyprávění jsme se dozvěděli o osudech výpravy Dona Verdiho (Tilejského magistra), který v doprovodu 200 mužů vyrazil na hrad Drachenfels, aby tam hledal jakési listiny. Výprava na několik měsíců zabloudila v horách a její bojovníci se pozabíjeli navzájem. Zbytek přeživších byl napaden démonem v kančí podobě. Dohodli jsme se s rytířem von Morlenfurt, že se vydáme hledat zbytek výpravy a ztracený poklad. Před výpravou jsme navštívili chrám, kde jsme nechali posvětit 10 kulí a 2 šípy. Marně jsme hledal Thalovi kněží v lesích. Jednoho dne ráno (9. dubna) jsme vyrazili v doprovodu rytíře pátrat do hor.

Asi za měsíc bychom se rádi připojili k poutníkům na cestě přes horský průsmyk v Helmgartu.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Militum
Příspěvky: 743
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Warhammer RPG: Pouť do šťastné Arábie

Příspěvek od OneIceOne »

Rytíř Pierre a panoš Didier popíjejí v hospodě a mají dlouhou chvíli.
"Měli bychom si ukrátit dlouhou chvíli," říká panoš.
"To je pravda," pokyvuje rytíř.
"Jak si vlastně krátíme dlouhé chvíle v Bretonii?"
"Lovem, ano půjdeme na lov, zjisti, co tu můžeme ulovit."
"Našel jsem stopy divočáka, tak hrr na něj, pobavíme se."
Při boji je panoš nabodnut na kel divočáka (rozuměj smrtelně zraněný) a rytíř při pronásledování padá z koně.
***
Panoš Didier jde vyjednat ubytovaní do hostince.
Máš volný pokoj hostinský?
Ne nemám, je tu plno.
Tak někoho vystěhuj, přivedu svého pána Pierra.
Jak někoho vystěhuj, hej, kde jste podomci, máme tu nějakého drzého hosta.
Panoš odchází, podomci čuměj.
Vše jsem zařídil pane, už vám připravují pokoj v hostinci.
Odpovědět