Stránka 2 z 4

Re: Warzona

Napsal: 20. 7. 2018 19.26
od Thoran

Re: Warzona

Napsal: 22. 3. 2021 23.09
od Sogne
DenGrasse píše: 25. 1. 2013 13.54 "Pózor!"
"Pohov," zavelel kadet Kriegelstein skupině podezřelých individuí, která se shromáždila na nádvoří.
"Představte se."
"Schütze Kuroyuki, herr kommandant!"
"Gut. Specializace?"
"Průzkum,granátnický výcvik, spojovací výcvik, boj zblízka, herr kommandant."
"Danke. Další!"
"Oberschütze Schuke! Střelec z těžké zbraně!"
"Gut. Frau doktor?"
"Feldwebel Mauriske, herr kommandant. Mam plnou brašnu, nebojte."
"Danke. A co je tohle? Říkal jsem pohov, vojíne, ne lehnout!"
"Vyliž si prdel, debile," mumlá vojín Fugas.
"Uděluji vám důtku za nevhodné chování, vojíne! Vztyk!"
"Sám si vztyk!"
"Schuke, kopněte Fugase do koulí, jestli nevstane."
"Zum befehl, herr kommandant!"
"Nemůžu vstát, sakra!"
"Hm. Tak aspoň ležim v pozoru, když nemůžu vstát!"
Vojín Fugas si lehl do pozoru.
"No vida! Frau doktor, vemte ho na ošetřovnu, Schuke vám pomůže. Já a vojín Kuroyuki půjdeme nafasovat proviant."

"Tady mi to podepište," podává feldvébl zásobovací služby kadetu Kriegelsteinovi papír. "Všechno jste si převzali? Dobrá, tak ještě todle!"
"Co to je?"
"Atomovej granát, kadete! Po výbuchu totálně zničí všechno do vzdálenosti 200 metrů! Každej voják fasuje dva!"
"Dyť ste nám dal jenom jeden."
"Mein licht," zamumlal zásobovač. "Mimochodem, tohle neni předpisová zbroj, herr kadet." "No a?" "Nic, jenom tak. A co to máte za bouchačku? To je plazmová karabina, ne?"
"Jo, to je."
"To ale neni předpisový vybavení!" "Jasně, že ne, troubo. Jenom munice stojí víc než tvuj měsíční žold."
Feldvébl se poněkud zachmuřeně stáhl.
"A co já?" dožadoval se Fugas. "Nic jsem nedostal."
"Méno?"
"Fugas."
"Lituju," vrtí hlavou feldvébl. "Tebe tu nemam. Leda.. jasně! Tady si to přeber."
"Co to je?" kouká Fugas na ohromnou bednu.
"Minomet."
"Ale ten nosej normálně 4 chlapi!"
"Jo jo... normálně jo. Ale plukovník říkal něco vo tom, že seš mimořádně zdatnej, takže to snadno zvládneš sám."
"Je k tomu nějaká munice?" vmísil se Kriegelstein.
"Nein, herr kadet. Je kořistní. Munici si musí sehnat sám."
"Mein licht. No tak popadněte tu bednu, Fugas a padáme. Chci bejt do večera zpátky."
"Si to nes sám, kokote!"
"Uděluju vám druhou důtku, vojíne. Schuke, jestli Fugas nevezme bednu, kopněte ho do koulí."
"Zum befehl, herr kommandant!"
"Jo a eště.. dejte sem ty krámy," říká kadet a odebírá přílsušníkům úderného komanda Alfa atomové granáty. Kuroyuki protestuje, ale marně.
"Eště by někoho z vás napadlo to hodit."

Re: Warzona

Napsal: 9. 9. 2022 20.19
od DenGrasse
Hraní 11. 9. 2022

Torburg - základní info

V oblasti Venuše zvané “The Circles of Ice” se nachází řada měst. Jedním z nich je Torburg, na samé jižní hranici oblasti v horském, kamenitém terénu.

Stejně jako většina ostatních velkých měst je i Torburg gigantickou kamenno-betono-ocelovou pevností. Jeho hradby se vypínají nad krajinou do výše 56 metrů, citadela dosahuje 77 metrů nad povrch a nejvyšší věže se tyčí do 102 metrů. Plocha obehnaná hradbami se odhaduje na 42,6 km2.

Překotná rychlost opevňovacích prací a živelný růst města daly vzniknout složité subkultuře nižších podlaží, kdy se společenský status (stejně jako ve většině jiných velkých měst) posuzuje podle toho, jak blízko „povrchu“ dotyčný žije. Podlaží jsou různě vysoká (mezi 3 až 5,5 metru), přičemž stavby bohatších obyvatel nezřídka sahají přes 2 podlaží. U každé ze dvou bran města jsou prostory, které sahají až na úroveň terénu a jsou zaplněné vojenskými a ubytovacími kapacitami, parkovišti, opravnami a sklady vojenské i civilní techniky atd. prakticky po celé výšce města.

Torburg nenáleží žádnému ze šlechtických rodů, je tzv. „svobodnou korporační zónou“. Vévodský rod Tor von Torburg vymřel již před sto lety a následná válka o nástupnictví mezi dvěma pobočnými větvemi se vyvinula patovým způsobem. Vrcholným orgánem moci ve městě je městská kurie, v níž zasedají šlechtici, nejbohatší plebejové, zástupci místních firem a několik volených jedinců, s právem účasti bez hlasování u příslušníků Bratrstva, Cartelu a dalších frakcí Bauhausu. Výkonná moc spočívá v rukou čtyř direktorů, z nichž dva pochází z řad oněch neúspěšných následnických rodů (hraběcí rody Tor von Finnberg a von Torburg-Plauen), které svá místa drží dědičně, třetího dosazuje státní správa (o právo tohoto jmenování se trvale přou vrchní ministerstvo války, financí a vnitřních věcí) a čtvrtý je volen nejvyšší třídou občanů (přičemž určení, kdo do této třídy ještě patří a kdo nikoli, bývá dosti nejisté). V předsednictví direktoria se po roce střídají.

Stejně jako ostatní velká města, i Torburg je hustě osídlen. Jen obyvatelstvo od 4 podlaží výše představuje více než 8 000 000 osob (cca 1/3 prostor padne na technické zařízení, továrny a provozovny služeb).

Posledním standardně osídleným podlažím je 4. Až sem sahá „ruka zákona“, i přes velkou přelidněnost a nízké zdroje je zde stále snaha vynucovat právo a pořádek, lidé zde bydlící platí nájmy, energie, ceny za služby i daně. Mezi low levelová podlaží dále patří 5, 6 a 7, přičemž postupem nahoru kvalita života pozvolna stoupá (a s ní i ceny). Na 4 a 5 podlaží převažují „leibeigens“, tedy osoby, které nemají občanská práva. Střední úroveň, vyhrazena již pouze občanům, začíná na 8 podlaží a pokračuje 9, 10 a 11; podlaží č. 12 je prvním ve vysoké třídě.

Avšak níže, pod 4 podlažím, bují úplně odlišný svět. „Ruka zákona“ sem nezavítá, leda výjimečně. Mezi 3 a 4 podlažím nejsou žádné volně prostupné průchody. Jsou uzamčeny a střeženy vojáky a četnictvem. Ozbrojené složky mají na 3 podlaží několik opevněných stanovišť, bez výjimky kolem průchodů do 4 podlaží, případně servisních šachet, které střeží. K tomu, aby se obyvatel „Unterweltu“ dostal o patro výš, je třeba splnit řadu obtížných testů a formalit. Podaří se to opravdu pouze málokomu.

Unterwelt ovládají místní mocenské skupiny, klany, gangy, „rodiny“. Na 3, 2 a 1 podlaží platí právo silnějšího, podivně promísené s bauhauskými, ale i některými dalšími zvyky, vnesenými sem přistěhovalci. I v Unterweltu platí pravidlo, že směrem nahoru jsou „lepší lidé“. 3 patro v zásadě není nepodobné čtvrtému, jen místo četnictva udržují pořádek gangsteři. V Unterweltu se dělá mnoho věcí, které korporační zákony jinak zakazují, vyrábí se tu drogy, zakázané chemikálie a zároveň se zde spotřebovává mnoho přebytků a odpadu vyšších pater. Administrativa distribuuje do dolních pater jisté množství materiální pomoci, což otevírá velký prostor pro korupci a lobbystické vlivy na příslušné úřední činitele. V důsledku toho cca 90 % těchto dávek spolkne 3 patro, zatímco zbylých cca 10 % se dostane na 2 patro. Lidé na 2 patře jsou živi převážně z odpadu (který zde ústí a putuje do drtiček a spaloven) a z toho, co vypěstují. Vypovězení z 3 patra (kdy je dotyčný vyhnán do 2 patra) je proto druhým nejvyšším trestem (po trestu smrti), protože na 2 patře jen málokdo z nových obyvatel přežije. Průchody do 2 patra jsou přísně střeženy členy gangů a dostat se z 2 patra do 3 je skoro stejně obtížné jako dostat se z 3 do 4.

1 patro je pak noční můrou i pro většinu obyvatel Unterweltu. Na 1 patro nepřicházejí žádné dávky potravin, jen menší množství odpadu z horních podlaží (většinu zachytí lidé na 2 patře). Lidé zde žijící se živí prakticky vším, co jim přijde pod ruku a případy kanibalismu zde nejsou nikterak výjimečné. Navíc se na 1 patro občas přichází nasytit mutanti a zrůdy žijící na 0 podlaží či níže pod městem. Na 1 patře je jen minimum technických vymožeností, např. i světla.

Nulté podlaží je pak říší temnoty, domovem mutantů a zrůd. Údajně existují pod ním ještě další, podzemní podlaží, ale je-li to pravda, ani nikdo z obyvatel Unterweltu nedokáže říci. Nikdo soudný se na „Grund Zero“ nevydává a pokud se tak stane, téměř jistě se nevrátí. Jen o málo méně to ovšem platí o prvním patře.

Re: Warzona

Napsal: 9. 9. 2022 21.40
od DenGrasse
Připravené charaktery:

char 1 - ranař
Ranař býval příslušníkem nejnižší třídy městského obyvatelstva, nevolníkem. Narodil se na 4. patře, vyrostl tam a pracoval od útlého věku jako pomocný dělník v továrně Kirschmetall. Přivydělával si jako ranař a vymahač dluhů. Po inzultaci občana v rámci výkonu této profese byl vypovězen na 3 patro. Několik let žil v Schreiendheimu, ale musel odtamtud odejít poté, co se s kýmsi nepohodl. Odešel nalehko, přičemž přišel o své osobní věci. Jako úplně nemajetný začínal ve Stahlringu znovu od nuly, v laboratoři na výrobu drog gangu Zmijí.

char 2 - outdoorman
Outdoorman se narodil a strávil většinu života na 2 patře. Musel se skrývat, aby při hledání potravy přežil. Po smrti všech blízkých, způsobené hladem, nemocemi a vzájemným bojem o jídlo se mu podařilo přejít na 3 patro díky tomu, že zaplatil vším svým majetkem, který nastřádal, našel či zdědil. Jako úplně nemajetný začínal ve Stahlringu znovu od nuly, v laboratoři na výrobu drog gangu Zmijí. Byla to nová zkušenost, nemuset každý den trpět nejistotou zda bude co k jídlu.

char 3 - technik
Technik se narodil a žil na 9 patře. Pracoval jako technik pro firmy Wolfkraft Systeme a Rheinwerke Gmbh. a poté pro armádu, montoval software a elektroniku do vozidel a průmyslových i obranných systémů. Zamiloval se do dívky z 5. podlaží, kterou i s rodinou pro neschopnost platit nájem a daně vyhostili na 3 podlaží. Dívka ho žádala o pomoc, ale zrovna neměl peníze, protože je prohrál vzhledem ke svým sklonům ke gamblingu a navíc měl dluhy. Proto ji následoval do Unterweltu, prošel nelegálně aby jej nezadrželi kvůli dluhům. Dívku sice úspěšně našel, ale ta jej odmítla. Stala se milenkou bosse gangu Trhačů (Rupfer). Technik žil několik let ve Stahlringu v naději, že dívku získá, ale nepodařilo se. Za tu dobu sice vydělal nějaké peníze, ale všechno prohrál. Boss Trhačů, když ho dívka omrzela, ji prodal do otroctví a zbytek její rodiny vyhostili na 2 patro. Technik se pokusil z bosse Trhačů vyrazit, kam ji prodal, ale nepodařilo se a jen tak tak vyvázl. Aby ušel pomstě Trhačů, našel azyl na území Zmijí, ale aby si vysloužil ochranu, musel se zavázat k práci pro gang.

char 4 - divnouš
Divnouš se narodil a strávil většinu života na 3 patře, přímo ve Stahlringu a okolí. Žil se svou matkou, jejíž předci pocházeli údajně odněkud z ciziny a do Torburgu se dostali jako váleční zajatci. Matka divnouše měla zvláštní schopnosti, předvídala lidem budoucnost, občas upadala do transu a mluvila nesrozumitelným jazykem. Po její smrti se ukázalo, že měla dluhy, o které se jí nikdo neodvážil upomínat, ale teď je požadovali po divnoušovi. Proto začal divnouš pracovat pro gang v laboratoři, aby se uživil a něco vydělal; kápo místní části gangu, který se znal s jeho matkou, mu slíbil, že když něco odpracuje, jeho dluhy zahladí. Divnouš má zvláštní tetování na pravém rameni.

char 5 - kajícník
Kajícník byl sirotkem vychovaným ve stacionáři Milosrdného řádu Nejsvětějšího roucha v Heimburgu. Zde se učil katechismu u tehdy mladého jáhna Cincinnata. Když Cincinnatus přesídlil do Torburgu, vzal si kajícníka sebou. Pracoval v katedrále jako pomocník a údržbář. Jednoho dne, když organizoval davy před katedrálou, jej požádal o pomoc jakýsi cizí muž, který hledal (již) arcidiakona Cincinnata. Kajícník mu poradil, muž přišel k arcidiakonovi a odpálil bombu, kterou měl na těle. Po Cincinnatově skonu se arcidiakonem stal Malleus. Kajícník si nikdy neodpustil, že zavinil smrt svého přítele a dobrodince. Na radu Mallea začal doprovázet kněží kázající v Unterweltu a nakonec se – jako pokání – rozhodl tam zůstat. Obchází 3 patro (převážně Stahlring) a modlí se za zemřelé. Pravidelně dochází na kázání do Svatyně na Kölnstampfe. Pravidelně koná pokání a mrská se důtkami. Někdy obdrží nějaké milodary, jindy uloví krysu. Ale když není nic jiného, musí se živit jak to jde; tak skončil v laboratoři na výrobu drog gangu Zmijí.

Re: Warzona

Napsal: 10. 9. 2022 23.30
od DenGrasse
Stahlring (herní lokace)

Vzhledem k rozlehlosti města se části každého podlaží dělí na okrsky či čtvrti. Stahlring je administrativně nevymezená oblast na 3 patře, v severozápadní části města, jejímž centrem je Kolínská stoupa (Kölnstampfe), prostor nepravidelného tvaru o průměru cca 45 kroků. Stoupa je místem setkávání všech frakcí, které ve Stahlringu působí, odehrávají se tu vyjednávání, rvačky i souboje jednotlivců, kterými jsou často řešeny spory. Toto pseudonáměstíčko je obklopeno obchůdky a nabídkou skrovného občerstvení, drog, lázní, masážních služeb, prostituce atd., a odehrává se zde většina byznysu.

Na jižní straně je osamocená svatyně Světla, často však bývá prázdná. Vyžaduje velmi oddaného věřícího, aby se dotyčný odhodlal jít šířit Slovo do Unterweltu. Kolem svatyně vedou uličky, setkávající se v jednu větší, která končí u opevněného bodu střeženého četnictvem; to případnému kazateli může poskytovat jistou ochranu, neboť těžké zbraně v palpostu dostřelí až ke svatyni, případně mohou žandarmové vyslat oddíl. Opevnění chrání průchod nahoru, na 4. patro a na opačné straně palpostu je rovněž opevněná úřadovna humanitární pomoci, provozovaná městem za podpory charitativních organizací.

Stoupa je centrem společenského života a přicházejí sem jednak návštěvníci z vyšších pater města, aby utratili své peníze, jednak zde žijí tzv. reicheři (reicher), lidově prácháči, osoby u nichž se koncentruje podstatná část místního bohatství. Reicheři se zdaleka nevyskytují rovnoměrně po celém 3 patře, ale pouze v některých oblastech, které mají kontakt s vyššími podlažími. Mezi reichery patří dohazovači (zwischenmeister), jejichž služby si kupují (nelegální) příchozí z vyšších pater, aby je provedli nabídkou místního trhu. Většina těch, jejichž služby či obchody těmto zákazníkům doporučí, platí dohazovačům provize. Další reicheři pocházejí z řad úspěšných obchodníků a majitelů služeb, zvláštní kastu tvoří bossové gangů.

Od Stoupy se pak paprskovitě rozbíhají území, obývaná obvykle majoritně (byť ne pouze) některou z místních skupin, většinou gangů, rodin (familií) či jiných organizací. Uznávaným pravidlem je, že na Kölnstampfe mají přístup všichni obyvatelé Stahlringu, byť mohou být vymezeny cesty, po nichž je možno skrze území jiných skupin procházet.

Stahlringské Zmije (Stahlring Viper) či prostě jen Zmije jsou jedním z místních gangů. Ovládají nesouvislé území, které zasahuje i do sousední lokality Schreiendheim. Začíná u Stoupy a kuželovitě se rozšiřuje severovýchodním směrem, kde zhruba v polovině mezi Stoupou a okrajem oblasti nabírá nepravidelný tvar, zabírá řadu bloků a ulic.

Působnost Zmijí je, stejně jako u ostatních gangů, dána především schopností ochránit své členy před nároky ostatních, distribuovat vodu a získávat určité zdroje potravin a dalšího vybavení. Zmije drží hned dva zdroje vody, provozují všemožné obchody a vybírají poplatky za ochranu od lidí, usedlých v obvodu jejich teritoria. Ti, kdož nemohou zaplatit, si musí zvolit, zda objekty chráněné gangem opustí, či si svůj dluh odpracují. Pokud zvolí to druhé, stanou se de facto nevolníky gangu. Musí pracovat podle pokynů gangu, přičemž vykonávají ty nejhorší práce. Za to dostanou pouze to nejnutnější, ubytování, které většinou představuje jen klubko starých hadrů na špinavé podlaze, něco vody a podřadného jídla. Pokud pracují dobře, je jim obvykle na konci dohodnutého období, většinou čtvrtletního, vyplacena malá částka v penězích, jídle, alkoholu nebo drogách na přilepšenou.

Zmije kontrolují jeden z nečetných vchodů do 2 patra; to je důvod, proč se angažují v sousední čtvrti. Jedná se o přechod v Rostig Ungeltu. Díky tomu mohou provozovat i prodej drog a dalších věcí do 2 patra, ale jeho objem je malý, neboť kupní síla obyvatel 2 patra je mnohem nižší než u patra 3.

Re: Warzona

Napsal: 12. 9. 2022 11.08
od DenGrasse
Hráno: 11. 9. 2022
Čas ve hře: 30. 4. 3534
Gamemaster: DG
Unterwelt - kdopak nám to pije krev?
Hráli: Otto Schaufel (Martin - karma 8), Jürgen Opytzp (Petr - karma 8), Corin (David - karma 8), Imrich Adler (Necra - karma 8)


Otto a spol končí tříměsíční turnus v laboratoři č. 2. Zatímco debatují o tom, co podniknou se vzatky v podobě jídla, drog a peněz (Otto a Jürgen plánují prodat drogy někomu z vyšších pater), přiběhne schvácený Kratzke, člen gangu Zmijí a říká Schneidig Franzovi, místnímu kápovi, že jeho družku Kacszke někdo zabil. Kratzke ji našel když přišel ráno ze šichty mrtvou. Franz s celým ansámblem odharcuje do Zirkusu a skupina čerstvých pauzírantů je následuje. Je zjištěno, že Kacszke leží na matraci s rozervaným hrdlem a prostor je zacákán krví. Vostrej Franz vydá přílaz k přenesení těla do "ordinace doktora" Enschubela. Když si všimne očumujících pauzírantů, pověří je vyšetřením celé záležitosti.

Ohledání místa čini nic dalšího nepřinese a nově ustanovení detektivové následují mrtvolu do úřadovny doktora. Ten potvrdí, že příčinou smrti bylo masivní vykrvácení a řekne postavám o dalších případech, Maverickovi a Aloisovi ve Wohnbaracku v Graustrasse 4. Řekne jim i o problému s Aloisovou krví. Corin si chce také nechat udělat rozbor krve, ale dozví se že musí sklopit 10 BaM. Otta napadne, že možná Kacszke měla stejnou, nestandardní krevní skupinu, ale doktor žádá opět 10 BaM za test. Detektivové je nechtějí platit a Corin zkouší obměkčit Franze, aby je zaplatil on, ale neuspěje. Ještě přemlouvá Kratzkeho, ale ani tam to nezabere.

Otto a Jürgen mezitím dojdou do úřadovny OSP MUT, ale když vystojí frontu, zjistí že Jürgenův kontakt úředník Ustubert tam není. Má být za 4 dny. Jürgen se pokusí vyfasovat dávku jídla, identifikuje se, ale systém hlásí, že dluží 4719 dávek. Úředník chce zavolat četníky, tak oba rychle vysmrdí.

Následně se skupina sejde, znovu rozdělí a Corin se odebere do Zirkusu, kde předtím bydlel (dokonce přímo v kóji kde zabili Kasczke) a zjistí že Schlafloss Jürgen zahlédl nad ránem v záblesku když si zapaloval dýmku nějaký obrys, který ale nevydával zvuk. Ostatní vyšetřují ve wohnbarack, kde jim vše řekne člen gangu, který tam bydlel s Maverickem. Maverickovi patrně někdo zlomil vaz když si šel ven zakouřit a pak byla Aloisovi vyssána krev, tolik že na následky toho umřel. Na jeho krku byly vpichy jako po tlustých jehlách.

Gangster se zmíní, že zaslechl o zmizení jednoho člena gangu z party Karla Kandelábra v Rostig Ungeltu a postavy se tam chtějí vydat. Venku potkají T-shirt Ivana s jeho vozíčkem. Jürgen si koupí náhrdelník ze zubů, protože Ivan jim řekne, že se před 7 dny potkal cestou ze Schreiendheimu divného chlápka, jakoby zabaleného v kůži, který hovořil dunkelsprache (řečí 2 a 1 patra) a vyptával se na okolí. Dal Ivanovi 4 velké zuby (náhrdelník který koupil Jürgen) a krabičku léků proti záchvatům. Léky jsou standardní korporační výrobek starý cca rok.

Cestou do Schreiendheimu se detektivové zastaví v Arschloch Eins v Grenzallee 11, který je po cetě. Namísto zavražděných dětí, Volodymyra a Mališi, tu už hovna suší další dva mladiství. Dozví se jen, že oba mrtví byli ohlodaní od krys, takže už nebylo možno identifikovat důvod smrti. Koupí si za 1 BaM sušená hovna a improvizovanou pochodeň (kovovou nádobu na hovna).

V Rostig Ungeltu zjistí, že chlápek jménem Moritz se postrádá už 7 dní. Po otevření poklopu zjistí, že mříž pod ním má ulomenou petlici. Po slezení dolů najdou ohlodané kosti a nahnilou hlavu, která je potvrzena jako ostatky Morizze. Zdá se, že reagoval na kontakt z 2 patra, ale neznámý příchozí vylomil mříž a zabil ho a pohodil dole. Opytzp mříž pomocí improvizovaných nástrojů opraví a dostane za to jídlo.

Detektivové se zastaví u doktora a koupí lahvičku na krev, do které jim vyždímají zbytky Kacszke. Poté jdou do Dunghofu Zwei (Hnojný dvůr 2), kam jsou ukládána mrtvá těla, a sypána podezřelými příměsemi, aby vytvořila výživné podlaží pro houby. Správce Bezzubý (Zahnlos) Murt je nechá prohlédnout celý prostor, ale nic podezřelého nenajdou. Pokračují tedy na Kölnstampfe, kde je ohlášeno kázání otce Mikkelsöhna z Řádu hole a ruky. Imrich se chce jít podívat, ale je nával a dovnitř se nedostane. Otto se setká s Killmongerem, menším kápem z Familie Krupp, který postrádá dva týpky ze své tlupy. Tlupa se vydala sledovat podivného chlápka v rouchu Bratrtva, který odešel ze Svatyně krátce před příchodem bratří Hole a ruky. Ten však na jejich invektivy nereagoval a odešel do Rohrdschungel, neobývané a nebezpečné oblasti za územím Familie Krupp. Killmonger nechce jít dál a uzavře s Ottou dohodu. Postavy se vplíží do Rohrdschungel, vyhnou se otravě a smrti elektřinou a záhy najdou oba pohřešované, kteří mají rozdrcené lebky, každý z jiné strany, jako by jimi někdo třískl o sebe. Jsou nazí a opodál leží zašpiněný hábit Bratrstva. Naleznou sekáček, kyj z kosti a 2 cigarety. Corin slyší šepot stínů intenzivněji než kdy jindy.

Zatímco debatují o dalším postupu, zaslechnou zvuk výtahu. Ukryjí se a vidí jak se odsunula stěna a vyšlo z ní 8 vojáků s puškami v těžkých zbrojích. Jürgenovi připadá, že se nejedná o zbroje Bauhausu. Mohly by to být zbroje Bratrstva, ale jsou netypicky v černé barvě. Vojáci mají svítilny na přilbách a prohlížejí okolí.

Za vojáky vystoupí malá, cca 12i letá holčička s velkou panenkou. Něco žvatlá a skáče panáka. Vojáci čekají. Potom holčička řekne, aby ty dva mrtvé uklidili, vojáci je naloží do pytlů a odnesou.
Zatímco to dělají, je slyšet zasvištění a tlukot křídel. Jeden z vojáků je kamsi zmizen a ozývá se pouze jeho křik. Vojáci zahájí zběsilou palbu, ale zatímco střílí, je zmizen další voják z druhé strany. Když dojde munice a rozhostí se ticho, holčička říká panence: "vidíš Adélko? Jsou dva."
Pak dopadnou obě těla na podlahu, holčička řekne vojákům, aby je napytlovali, odnesli a odešli. Když jeden z nich protestuje, holčička odsekne, že jsou dva a nebude mít čas se o vojáky starat. Nato vojáci zmizí i s mrtvými a zavřou za sebou tajný vchod.

Holčička si sedne na zem a hraje si s panenkou. Ze tmy se vynoří kreatura a vrhne se na ni, ale holčička se rozmaže až úplně zmizí. Kreatura se tluče na zemi, jako by ji omotávala neviditelná síť.
Mezitím druhá kreatura najde ukryté detektivy a vrhne se na Jürgena, který nese světo. Ten se jí ze všech sil brání. Potom kreaturu něco odnese pryč a ozývá se děsivý řev a praskot kostí. Pak kreatura dopadne na zem jako prázdný pytel. První kreatura se ale vyprostí a znovu zaútočí na Jürgena; Imrich a Corin se jí pokusí zastavit, ale nedoskočí. I tentokrát se Jürgenovi podaří jí zadržet, ale strašlivá tlama s dlouhými zuby mu klape naprázdno přímo do obličeje a stékají na něj páchnoucí sliny. Otto se na kreaturu vrhne a srazí ji stranou, ta opětuje útok, ale Otto se mu se štěstím vyhne. Potom i tuto kreaturu něco nepostřehnutelného odnese pryč. Záhy se však vrací střemhlavým letem přímo na Ottu, ten dostane ránu křídlem do zad a padne na hubu. Imrich se na kreaturu srdnatě vrhá a tluče do ní sekáčkem ukořistěným u Killmonger boys. Nestvůra se ale už nehýbe.

Po chvíli, když se rozkoukají, vidí sedět holčičku zády k nim na zemi a hrát si s panenkou. Corin k ní jde a holčička mu řekne, že Adélka si myslí, že jsou hodně hloupí. Otto souhlasí a strategicky ustupuje. Corin s holčičkou prohodí pár slov, řekne něco o krvi, holčička mu rozřízne ruku a olízne jeho krev, což komentuje jako "zajímavé". Corin říká, že na něj mluví stíny, ale on jim nerozumí. Holčička ho odbyde, že stíny žvatlají většinou hlouposti. Poté dá Corinovi kód ke komunikátoru a říká, aby odešli, že musí zavolat vojáky, aby to uklidili. Postavy uposlechnou a vysmrdí, ještě vidí, jak vojáci dávají těla do pytlů a transportují. Holčička ale vezme nějaké věci od nich, dá je do igelitové tašky a nechá na podlaze. Postavy v ní pak najdou 9 krabiček léků (na srážlivost krve, sedativa a 3 neznámé bez popisu). Vrátí se zpátky, Otto po krátkém dohadování vyrazí z Killmongera slíbenou odměnu a dostanou 30 BaM od Franze, který - vida jak jsou zacákaní sračkami z rozervané krestury - nepochybuje, že to stálo za trip. Nabídne jim ještě lázně nebo koukání na televizi, Jürgen si vymíní přístup k dílně, aby mohl modifikovat lebku, kterou dostali v Arschloch Eins, na hovnový svícen.

"Ty jsi nežral lidi?
To ti věřim asi tak jako támhletomu, že bydlel na 9. patře...
"
Otto Schaufel

"Vlastně, když se tak zamyslim, nám v tý laboratoři nebylo zase tak špatně..."
Imrich Adler

"Sběr hub je za poplatek 2 kreditů."
"My houby sbírat nechceme..." (Otto Schaufel)
"To ti věřim asi stejně jako támhletomu, že bydlel na 9. patře..."
Zahnlos Murt

"Já se jako zastavím..."
Corin

Re: Warzona

Napsal: 14. 9. 2022 0.23
od DenGrasse
Pokud by hráči souhlasili, zkusil bych hrát tento seting s postavami jak navrhl Petr, tedy že by bylo možné, aby se v jejich hraní střídali různí hráči.
Tím by se výrazně snížil problém s tím, kdo zrovna může hrát.
Rozvoj postav a akce mezi jednotlivými příběhy bych prováděl já jako GM.

Zisky v prvním příběhu (kdopak nám tu pije krev?):
1) výplata za práci 3 měsíce v laboratoři na výrobu drog (de facto vstupní peníze)
- 3 dávky drog (ranař), 10 BaM (technik), 5 BaM (divnouš), 3 dávky jídla (outdoorman)
2) náhrdelník ze zubů kreatury (dlouhé, 2 z nich duté) od T-shirt Ivana (za 5 BaM)
3) hlava Moritze, nahnilá (outdoorman)
4) 3 dávky jídla (technik od Karla Kandelábra za opravu mříže)
5) flakónek s krví Kacszke (za 2 BaM)
6) křesadlo (koupeno na trhu na Kölnstampfe za 5 BaM)
7) improv pochodeň a hovna (za 1 BaM)
8) kovaný sekáček, kyj z holení kosti, roucho Bratrstva (velmi zašpiněné), kapesník, 2 cigarety (u mrtvol Killmonger boys v Röhrdschungel)
9) 9 krabiček léků (3x sedativa, 3x proti srážení krve, 3x neznámé) (nalezeno u mrtvol dvou kreatur)
10) odměna od Killmongera za nalezení těl jeho boys (5 BaM, ranař)
11) odměna od Schneidig Franze za vyřešení případu (30 BaM, nějaká služba (půl dne u telky, lázně atd.))

Re: Warzona

Napsal: 16. 9. 2022 15.49
od Leif
Děkuji za příběh a jsem určitě pro přebírání postav. Dost bojuju s časem na hry a bylo by škoda, kvůli tomu zaseknout celou skupinu. 5BaM od Killmongera jsem rozděloval na konci dalším postavám a Ottovi jsem nechal 2. Kost měl naposledy Jürgen.

Re: Warzona

Napsal: 23. 9. 2022 3.07
od DenGrasse
Po skončení dobrodružství s tajemnými kreaturami a ještě tajemnější malou holčičkou si skupina získala určitý respekt, zatím pouze na území gangu Zmijí. Ten dává Ranaři, Outdoormanovi, Technikovi a Divnoušovi +1 do sociálních testů (na území gangu s možným přesahem na Kölnstampfe).

Potřebu ubytování vyřešili tak, že se nastěhovali do Wohnbarack na Graustrasse 4, kde se po smrti Aloise uvolnilo místo a pár dalších lidí se odtamtud odstěhovalo.
Jídlo, které měli, zkonzumovali, cigára též, drogy se podařilo prodat (36 BaM).
Uběhl zhruba týden. Za ten spotřebovali 4 BaM za bydlení, jídlo (6 dávek, 22 BaM), tedy celkem 28 BaM.

Na počátku příběhu zbývá tedy:
- osobní věci každé z postav
- náhrdelník ze zubů kreatury
- hlava Moritze (již velice zapáchající)
- flakonek s krví Kacszke (již zaschlá)
- křesadlo
- 2x improv pochodeň (1x kovová, 1x z lebky)
- kovový sekáček, kyj z holení kosti, roucho Bratrstva
- 9 krabiček léků
- 50 BaM

Re: Warzona

Napsal: 23. 10. 2022 19.16
od DenGrasse
Hráno: 23. 10. 2022
Čas ve hře: 8. 5. 3534
Gamemaster: DG
Unterwelt - šmik, šmik, šmikmalíč...

Hráli: Otto Schaufel (Martin - karma 10), Jürgen Opytzp (Petr - karma 10), Pius (Necra - karma 10)

V rámci odměn za předchozí dobrodružství se postavy vykoupaly a shlédly televizi u Schneidig Franze. V televizi viděli krom hromady blbostí vojenskou přehlídku, kde mimo jiné pochodoval přehlídkový útvat Militárního řádu polního četnictva Totenkopf v černých zbrojích krumplovaných stříbrem. Jürgenovi je to divné, protože ví, že Totenkopf v Torburgu vůbec nepůsobí. Když se na vojáky pořádně podívá, přijde mu že jsou to titíž, které potkali v Rohrdschungel, jen byli bez všech těch ozdob a cingrlátek.

Další zajímavá věc je, že se postavy dozví o incidentu, při němž bauhauské bezpečnostní složky provedly zásah proti kacířům, odhaleným v místní katedrále. V katedrále probíhala černá mše, kterou vedl diakon Paullus. Bauhausu ji oznámil kapitulní písař Adolf Mlynsky a při zásahu zahynula většina členů osazenstva katedrály včetně celé inkviziční kapituly. Vztahy mezi Torburgem a Bratrstvem jsou nyní na bodu mrazu a včerejšího dne dorazil z Heimburgu vyšetřovací tým Bratrstva v čele s inkvizičním principem Flagellinem. Než však stačili oznamovatele Mlynskyho vyslechnout, ten beze stopy zmizel.

Za postavami spícímí ve Wohnbarack 4 přichází jeden z bodyguardů Endless Berta, budí Jürgena a odvádí ho s Piem a Ottou do Rastheimu, kde se Bert hádá s madam Schäffer, šéfkou salonu. Madam obviňuje Berta, že klient, kterého přivedl, uspal svou společnici Hedvike, omráčil strážného Haghanse a utekl neznámo kam. Bert se rozčiluje, že mu ztratili klienta a ještě plácají nesmysly. Potom angažuje partu na nalezení klienta a objasnění co se tady stalo.
Novopečení detektivové se jmou vyslýchat osoby v okolí, přičemž od první dívky, Ulrike, se dozvědí, že pohřešovaný Erich Krupke ji chtěl opít, ale neuspěl a byl hodně nervosní. Od strážného Haghanse do dozví, že nic neví, pač ho někdo bacil po hlavě. Od Hedvike se dozví, že ji chtěl Krupke opít, čemuž se nebránila a pak usnula a teď ji bolí hlava. Od madame Schäffer se dozví, že jestli jí nepřestanou obviňovat z toho, že klienta snědla, pošle na ně svý gorily.

Ottovi se Haghans nezdá, má pocit že ví ví, než říká. Rozmluva s Bertem odhalí, že Krupke se choval podivně, protože se skoro každého ptal, jestli se spolu neznají a jestli si ho dotyčný nepamatuje, což byl nesmysl, protože byl na 3. patře poprvé. Slíděním kolem najdou 14i letou bezďačku Miriam, která dřív pracovala v Rastheimu, ale vyhodili ji když vyrostla. Říká, že něco ví, ale nemůže to říct, protože nechce uškodit Haghansovi, který je na ni hodný a občas jí dává jídlo. Její spolupráce stojí partu 5 BaM. Řekne jim, že Haghans ji poslal do zóny Trhačů, kde na určeném místě našla chlápka zvaného Šmikmalíč, který se živí jako nájemný vrah. Toho odvedla sebou do Rastheimu a Haghans si ho převzal.

Postavy následně počkají až Haghans půjde domů a dají si s ním na Kölstampfe džbánek houbového vína. Když zatlačí, Haghans přizná, že pro Krupkeho zorganizoval schůzku se Šmikmalíčem. Mluvili asi 20 minut v pokoji Hedvike, která spala, potom Šmikmalíč zase odešel. Místo kde Šmikmalíče najdou a heslo dal Haghansovi sám Krupke.

Skupina navštíví Endless Berta a dožaduje se výplaty, tvrdíc že vrahem je Šmikmalíč. Neprojde to, Bert soudí, že to spíše vypadá, že si Krupke sám se Šmimalíčem domlouval obchod, asi někoho zabít. Říká, že zkusí zařídit schůzku, ale že to není automatické a někdo musel Krupkemu tu schůzku domluvit předem.

Další vývoj přeruší zpráva, že Krupke byl nalezen mrtvý v zóně Apokalyptiků. Ihned se tam odeberou, Krupke leží uprostřed ulice a je mrtvý, má díru v břiše a zespodu v lebce, vypadá to jako profi rána. Bert nařídí odnést jeho tělo k dr. Enschubelovi, ať ho prohlédne. Tým zatím vyšetřuje na místě, odhalí apokalyptického brusiče nožů Ampreicha, který slyšel dusot nohou a pak nějaký boj, postarší očekávačku zkázy, která boj neslyšela, ale slyšela, jak někdo Krupkeho kuchnul a beznohého hráče na spojené močové měchýře, tzv. apokalyptické dudy, který neslyšel nic.

Doktor Enschubel udělá pitvu a odhalí, že Krupke měl v paži zaoperovaný čip, v kterém Pius pozná čip pro vstup do katedrály (sám má také takový) a dálě měl provedenou rekonstrukci tváře, cca před 6 týdny.

Tým je s rozumem v koncích, ale Enschubel jim řekně, že se právě vrátil ze zóny Zelótů, kde ošetřoval jednoho z nich, kterého někdo těžce posekal.
Vydají se tedy za medikem Zelótů Liudolfem, který jim ale nechce nic říct a odejde pro bratra Chlotára. Otto ho sleduje, protože se bojí, že se na ně vrhnou Zelóti a zabijí je. Jürgen a Pius zatím objeví vzadu v ordinaci zraněného bratra Karlomana, který je v polovědomí a cosi mumlá. Přesvědčí ho že vyšetřují co se stalo a on jim prozradí, že sledoval Krupkeho, jak nakázal bratr Chlotár. Viděl jak někdo omráčil Haghanse, šel dovnitř a po cca 10 minutách vyšel ven i s Krupkem, kterého nicméně tak trochu postrkoval. Poté odešli směrem k území Apokalyptiků, kde vedli hovor, který odposlechl. Vyrozuměl, že chtějí odejít na povrch a aby tomu zabránil, zaútočil, ale Krupkeho společník ho odrazil a způsobil mu těžké zranění. Dostal ránu mečem přes rameno a břicho, takže si na útěku musel přidržovat střeva a ještě shurikenem do zad. Skurikem Jürgen ihned zcizí.

Poté uprchnou. Otto sleduje Liudolfa, Chlotára a dalšího zelóta do ordinace, ale když tam dorazí, zjistí, že ostatní jsou pryč a následuje je. Sejdou se v taverně, kde je vyzvedne bodyguard Berta, že Šmikmalíč tam přijde za nimi. Z rozhovoru se moc nedozvědí, potvrdí jim, že schůzku domluvil někdo z horních pater a navštívil Krupkeho v Rastheimu, kde mu ten zadal úkol zabít někoho, kdo se ukrývá mezi Zelóty a vypadá stejně jako on.

Jdou za Bertem, ale tomu zjištění nestačí a chce vědět, co se dějem a proč mu Krupke lhal. Nezbyde než i přes Ottovy obavy jít za bratrem Chlotárem, aspoň vymáčknou z Berta zálohu. Po vstupu do zóny jsou obstoupeni zelóty a odvedeni do sídla Chlotára. Pokouší se ho přesvědčit, aby jim vše řekl, zejména proč vydal rozkaz ke Krupkeho zabití a uspějí. Chlotár jim řekne, že poskytli azyl písaři Adolfu Mlynskymu, údajnému ohlašovateli kacířských rejdů v torburgské katedrále a nechá pro něj poslat. Mlynsky vypadá skutečně identicky jako Krupke. Říká, že on nic neví a nic neohlásil, ale byl unesen cca před 6 týdny a vězněn v jakési chirurgické klinice, kde ho změřili a udělali mu odlitky, podle kterých provedli plastickou operaci Krupkemu. Zachránil ho jeho přítel Herman Volkov, který falešného Mlynskyho sledoval až do ordinace, kam s dalším člověkem vpadli a Mlynskyho osvobodili. Když však běžela reportáž o příletu principa Flagellina, Mlynsky dostal strach, že se jedná o konspiraci kacířů a uprchl na 3. patro. Ale záhy ho přišel Krupke hledat a zelóti si všimli, tak bratr Chlotár nařídil Karlomanovi, aby ho zabil.

Protože stále neví, co se seběhlo, jdou znovu za Karlomanem. Ten na pokyn Chlotára vypoví, že viděl, jak někdo přišel do Rastheimu a zase odešel (Šmikmalíč), ale ukryl se blízko a objekt sledoval. Když přišel kdosi třetí (podle masky a zbraní usuzují, že se jednalo o mortifikátora Bratrstva), omráčil Haghanse a odvedl Krupkeho, Karloman jej sledoval a ten druhý také, ale Karlomana si patrně všiml, protože na území Apokalyptiků zmizel. Karloman pak čekal na příležitost, a když se šel Krupke vymočit, zaútočil. Nevyšlo to, Krupke prchl a mortifikátor se vrhl na zelóta. Ten se zraněný dal na ústup a útočník ho nepronásledoval, protože slyšel, jak někdo za ním kuchá Krupkeho.

Z daných údajů usoudí, že nakonec Krupkeho přeci jenom zabil Šmikmalíč, ačkoli je nejasné proč. Endless Bert, kterému vše sdělí, vysloví názor, že kontakt, který dohodl Krupkeho schůzku se Šmikmalíčem, chtěl zamést stopy a dal proto Šmikmalíčovi pokyn aby zabil i Krupkeho. Prohlásí, že je spokojen, protože Krupke nebyl skutečný zákazník, který by mohl ovlivnit jeho pověst a vyplatí týmu zbytek odměny. Se Šmikmalíčem, praví, si to vyřídí po svém.

Otto ještě rozvine úvahy o tom, co se vlastně děje v torburgské katedrále. Vypadá to, že někdo, patrně kacíři, nalíčil past a vyhladil celé osazenstvo katedrály. Zdá se pravděpodobné, že skupina principa Flagellina jsou kacíři. Otto se obává, co se stane se sociální politikou, až se kacíři zmocní města, protože perspektiva kádě či otroka přikovaného řetězem k parnímu bucharu se mu jeví neutěšenou i ve srovnání s životem na 3. patře.