Far West - hra

Uživatelský avatar
DenGrasse
Princeps Penna
Příspěvky: 791
Registrován: 1. 12. 2008 16.40
Bydliště: Ryovora
Kontaktovat uživatele:

Re: Far West - hra

Příspěvek od DenGrasse » 6. 1. 2019 2.57

Hráno: 5. 1. 2019
Čas ve hře: 29.-7.4.2103
Gamemaster: Grass
Far far West - Dvě bitvy
Hráli: Joshua Jackson (Petr - karma 7), Kamahori (Standa - karma 7)


O´Connor ráno oběma nařídí připojit se k němu a karavaně, terá jde na sever. Sdělí jim, že hledání vaultu se odkládá, protože vault nikam neuteče a že je potřebuje na jiný úkol. Jdou s karavanou velbloudů celý den na sever, zastaví se na jedné farmě a nakoupí jídlo. Po překročení hor jim přijede naproti vznášedlo, které je odveze do vojenského tábora. Stojí tu stany, spousty beden se zásobami a o půl kilometru dál jsou zákopy, bráněné nejméně 300 ozbrojenci. Je to směs Aborigenů a lidí z Menindee. Velitelka tábora Cressidy je nervózní, ale O´Connor jí uklidňuje. Ve stanu je seznamuje se slepým šamanem a ten jim říká, že viděl, jak přes západní poušť postupuje nějaká hrozba. O´Connor chce, aby to prozkoumali.

Nafasují výbavu a Joshua si nechává dávat rychlokurs v zacházení s výbušninami. Kamahori osloví starý šaman, nazývá ji jménem její matky a říká, že jí něco ukáže, jak slíbil. Usednou, jejich duše se odpoutají a Kamahori má pocit že se vznáší v závratné výšce a kdesi nad sebou vidí andělská křídla. Potom procitně zpátky v těle a šaman říká, že musí najít svoji cestu. Kamahori poděkuje a cche odejít, ale starý šaman na ni volá, ukazuje napřaženou paží a říká, že ona tady nesmí být, protože ji přiláká a ona si pro ni přijde. Než stačí cokoli dalšího říct, na severu před liniemi vystřelí červené světlice, Rozezní se sirény, O´Connor vyjde ze stanu, rozbalí svůj nanotechnologický bojový oblek, zasadí do něj kámem Tuaoi a řekne jen "do boje". Joshua se jde ukrýt za bedny.

Vpředu zčerná obloha a obzor zahalí píšečná bouře. Z ní se pak vynoří vlny útočníků, hlavně velkých mutantů. Raketomety zahájí palbu, po nich minomety, kulomety, plamenomety a všechny ostatní mety taky. Nicméně se zdá, že palba k nepřátelům neproniká, jako by nad nimi někdo držel ochranné pole. Pak vypukne boj zblízka. Linie obránců jsou na křídlech protrženy, Kamahori vidí jak vpřed postupuje Temný lord a vrhá mocná kouzla. Z jeho brnění šlehají plameny, pod nimiž se zasažení scvrkávají a on si je věší na háky na zbroji. Začne s ním bojovat starý šaman. Kamahori láduje do pušky nyholmit a běží blíž, Joshua se schová ve štábním stanu a dělá si kafe. Kamahori střelí do Temného, ten po ní vrhne smrtící kouzlo, které ale odkloní starý šaman, když mu skočí do cesty. Temný lord se dá pak na útěk s trhne své válečníky sebou. Bez jeho ochrany jsou zbylí mutanti brzy rozstřílení moderními zbraněmi. Kamahori zkoumá šamana, je ale mrtvý.

O´Connor je pak zavolá zpět do stanu a vysvětlí jim kam se mají vydat. Vyrazí hned, ještě když odcházejí, volá z animi slepý šaman, aby se vyhnuli území Mrchožrouta. Dojdou do hor, kde nocují, Joshua hlídá, ale napadne ho had škrtič, který ho omotá a škrtí. Kamahori naštěstí hada přesekne a odmotá. Protože podezřívají poušť posetou kostmi z toho, že je územím Mrchožrouta, jdou horami na jih až k silnici Barrier Highway na západ. Během nocování v průsmyku zahlédne Kamahori v dálce odraz ohně na nebi. Vydají se tam až před soumrakem a za tmy dojdou do Cockburnu, kde s plíží směrem k ohni. Když vidí, že u ohně je člověk, který přikládá, přestane se Kamahori plížit a jde k němu, pročež ji člověk střelí z revolveru do boku. Zastřelí ho ranou z pušky. Joshua jí chce krát palbou, ale na tu dálku z pistole nic netrefí. Setkají se pak ve tmě, kde se Kamahori ošetřuje. Pak někdo ze tmy uhasí oheň a Joshua vidí obrys se plížit tmou, tak ho střelí. Chlap palbu opětuje a zasáhne Joshuu, pak je doražen, ale Joshua to koupí od chlapa co je schovaný v domě a má dost. Chlap vypadne z okna a Kamahori po něm může střílet, chlapova opětovaná palba jde vedle. Tak po těžkém boji opanují Cockburn.

Po ošetření jdou ohledat situaci. Chlapi mají jednotnou výstroj, neprůstřelný kabát, perkusní revolver a Winchestrovku ráže .44, nůž a nějaké kuřivo. V domě jsou postele, zásoby jídla a vody, časopisy, herní kostky, zlaté mince, úplně jiné než v Broken Hillu, vysílačka a zápisník. Podle zápisníku je vidět, že cca každý týden přijmou depeši a odešlou ji dál. Joshua si uvědomuje, že jednu z těchto depeší zachytil krátce po příchodu do Broken Hillu, byla to ta, kterou v Menidee nedokázali dekódovat. Navrhuje čekat, až depeše přijde, což se skutečně stane za tři dny. Joshua neví, na jaké frekvenci ji vyslat dál, ale napadne ho vyslat ji na všech frekvencích, které vysílačka má. Joshua zde chce poslání ukončit avrátit se s depeší za O´Connorem, ale nakoec se usnesou že budou ještě pátrat. Ještě douzdraví a vydají se z Cockburnu na západ po silnici.

blind_shaman.jpg

slepý šaman

Menindee-gun-girl.jpg

velitelka Cressidy

old_shaman.jpg

starý šaman
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
DenGrasse
Princeps Penna
Příspěvky: 791
Registrován: 1. 12. 2008 16.40
Bydliště: Ryovora
Kontaktovat uživatele:

Re: Far West - hra

Příspěvek od DenGrasse » 2. 3. 2019 17.56

Hráno: 1. 3. 2019
Čas ve hře: 7-14.4.2103
Gamemaster: Grass
Far far West - Hrozba západní pouště
Hráli: Joshua Jackson (Petr - karma 10), Kamahori (Standa - karma 10)


Již na odchodu se Joshua rozhodne, že chce sebou vzít víc vody a taky se vykoupat. prohledá celé město, ale nenajde použitelnou vanu, některé jsou hanebně prostříleny. Nakonec vyrobí sprchu z konve a polévá se. Úspěšnější je v hledání kanystru, na nějž mu Kamahori zručně zhotoví popruh. Přibrav pušku jednoho z mrtvých a zásobu 146 nábojů, odcházejí o den později konečně vstříc nebezpečenstvím západní pouště, poté, co Kamahori slyší v noci podivné zvuky a cítí silnou magii.

Již za tmy dojdou k místu, kde se zdá být osídlení, neb je tam oheň. Zároveň však magické smysly Kamahori upozorňují na zónu zhoubné magie kdesi vlevo. Anžto u ohně se nic nehýbe, vydají se tam a objeví nádrž s místy bublající, hnijící vodou, nad niž je vidět jakýsi unikající plyn. Zatímco debatují, z nádrže vyleze monstrum a zaútočí na Kamahori, která uskočí tak zázračně, že ghoul musí mít pocit, že v sobě vytvořila díru. Vzápětí tasí revolver a vytvoří díru v něm. Dílo zkázy dokoná Joshua, který rozsekne ghoula od hlavy po kyčle.

Poté dojdou k názoru, že místo je třeba znapalmovat a Joshua tam mrskne výbušninu. Dá se do běhu, ale ten se záhy změni v let; výbušnina, čert ví co jim to dali, má opravdu nátisk a do toho explodoval plyn nahromaděný nad bahništěm. Joshua se při dopadu pěkně potluče. Kamahori zalehne a má stěští.
Nedaleko níc dopadne beznohé, bezruké a bezhlavé tělo dalšího monstra.

Po další debatě znapalmují ještě roh sousedící nádrže, v níž se převaluje černá voda. Nápad vzít její vzorek ke zkoumání se nepodaří realizovat. Kusy betonu létají všude kolem, ale tentokrát jsou bezpečně ukryti ve vyschlém vádí.

Nato se odeberou k ohni, de konstatují, že už tam nikdo není, což vzápětí popře svou přítomností další kreatura, která vyjde z domu ozbrojena revolverem. Kamahori jí puškou ustřelí hlavu. Kreatury vypadají humanoidně a mají podobné kabáty jako neúspěšní obránci Cockburnu. Kamahori usuzuje, že odhalili zlo v poušti a budou tam hordy mutantů, ale Joshua pragmatičtěji dovozuje, že dotyční byli lidé, kteří zmutovali působením hnusu v nádrži. Každopádně se v místě zvaném Mingary nezdrží a odtáhnou dál do pouště, kde táboří a Joshua trénuje střelbu z pušky.
Další den pochodu je nezajímavý a nic se neděje. Docházejí k rozhodnutí, že se budou muset vrátit, protože jim co nevidět dojde voda. Jdou tedy ještě další půlde, když zahlédnou v dáli před sebou další osídlení a sloup kouře. Vyčkajíc večera, připlíží se k Olary, kde vidí, jak ve stanici stojí vlak, který občas houká. Nad osídlením se vznáší balon, desítky lidí se motají kolem vlaku a vykládají bedny z vlaku. Po krátkém přemýšlení co podniknout si vzpomenou, že šaman říkal, že západní pouští postupuje hrozba, nikoli skvělá obchodní příležitost a rozhodnou se vlak vyhodit do vzduchu. Joshua nastaví bombu a Kamahori se vydá k vlaku aby ji někam šoupla. Přestože zaujme pozornost jednoho ze strážných, podaří se jí bombu umístit pod lokomotivu a poté mu umikne tím, že vleze pod vlak. Úspěšně uprchne zpět; vlak se rozjede, ale ještě před opuštěním stanice bomba exploduje. Lokomotivu to rozmetá na kusy a hořící trosky poničí velkou část Olary, dokonce to koupí i balon.

Komando se vrací zpět do Cockburnu, kde si den odpočinou a občerství se, pak se vydají do tábora armády, kde zastihnou velitelku Cressidy, protože O´Connor někam odjel. Podle znaku, který viděla Kamahori na lokomotivě, se jednalo o Oilers Brotherhood, nástupnickou organizaci megakorporace Santos Ltd., která přežila Katastrofu ve vlastních vaultech. Některé zprávy ji prý spojují s Reptiliany.
Za zničení lokomotivy a předsunuté stanice jsou pochváleni. Dozvídají se, že průzkumníci armády objevili cca 30 km na sever tábor plný mrtvol, jemuž vévodila hlava Temného lorda, vůdce útočníků v poslední bitvě. Byl u ní nápis "Tak skončí ten kdo selhal".

Druhý den dorazí do tábora O´Connor a mluví s nimi o naléhavých potřebách. Je třeba prozkoumat sever a zjistit, co se tam vlastně stalo, trvale zastavit postup Olejářského bratrstva napříč západní pouští a odhalit zvědy, které mají Olejáři v Broken Hillu. Práce je až až.

train in fire_1.jpg

PS: délka vlaku s lokomotivou, 6 vagony, plošiňákem a dělovým vozem činila cca 110 metrů.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
DenGrasse
Princeps Penna
Příspěvky: 791
Registrován: 1. 12. 2008 16.40
Bydliště: Ryovora
Kontaktovat uživatele:

Re: Far West - hra

Příspěvek od DenGrasse » 18. 3. 2019 3.55

Hráno: 18. 3. 2019
Čas ve hře: 14-21.4.2103
Gamemaster: Grass
Far far West - Šup sem, šup tam
Hráli: Joshua Jackson (Petr - karma 5), Kamahori (Standa - karma 5)


Po poradě s O´Connorem se dvojice rozdělí, protože Joshua baží po operaci, která ho učiní odolným proti magii. Je odeslán transportem do Menindee, operován a rekonvalesceován, ještě trénuje střelbu z pušky.
Kamahori tráví čas v táboře, protože chce využít místní zcela ojedinělé koncentrace šamanů a cosi se přiučit. Vyhledá tedy slepého šamana, kterého považuje za nejmocnějšího a ten se jí ptá, jestli už se setkala s Mrchožroutem. Když odpoví, že se mu pečlivě vyhýbala jak jí doporučil šaman řekne, že Mrchožrout je nějak propletený s jejím osudem. Kamahori ho požádá, aby ji přiučil, ale šamana její aura rozruší a není schopen se soustředit. Řekne jí, že má velký talent, který patrně zdědila po matce. Na dotaz, jak to bylo s její matkou a podobně se šaman vyhne odpovědi a řekne jí, aby se zeptala jinde. Kamahori se odporoučí a vyhledá O´Connora, z něhož vypáčí, že kdysi její matku miloval, ale ona dala přednost jeho bratranci Duganovi. Když se jim narodilo dítě, žili několik let v Menindee, ale potom matka prohlásila, že má jakési poslání, které musí vykonat a odvedla dítě ke kmeni do buše, kde jej nechala. Poté se vypravila kamsi na sever. Po dalším roce se vrátil sám Dugan, napůl zbavený rozumu a jen stále opakoval, že ji vzali andělé na nebesa, z čehož O´Connor usoudil, že je po smrti. Dugan sám asi dva měsíce nato v noci z Broken Hillu uprchl a již nebyl nikdy spatřen.

V další dny se Kamahori u místních šamanů cvičí v magii, rozvine si schopnosti a naučí se rituál ochrany. Pátý den jede s O´Connorem do Menindee, kde se setká s Joshuou. Debatují o možnostech, přičemž objeví zásobu předkatastrofických filmů a Joshua si některé stáhne do paměti a donutí skladníka, aby mu z vojenské helmy vypreparoval hledí a sluchátka na jejich poslech.
Potom debatují o triangulační metodě zaměřování radiového signálu a nechají si vytisknout manuál. Joshua ještě pátrá po pozemcích a aktivitách megakorporace Santos Ltd. v Broken Hillu před Katastrofou, ale nic nezjistí. Poté odjíždějí s O´Connorem do Broken Hillu, kde se rozhodnou zatím, než jim přijdou objednané přístroje na triangulaci z Menindee, pátrat po někom, kdo by byl schopen sestrojit či opravit vysílačku. O´Conor jim radí, aby se poptali na letišti. Pak vydají do svého domu; jeden z O´Connorových lidí je doprovodí na hranice Kolonie, kde je předá do péče jednoho z maršalů, pročež dorazí domů bez komplikací. Nedaleko domu postává Ču-ej- Žu-an, Kamahori se s ním dá do řeči a sklopí mu 50 BHD, pročež se čínský gangster málem udáví při děkování. Pak zaplatí dalších 50 BHD za nájem na další měsíc a jde k ohni pozdravit Vipera. Ptá se ho na letiště a dozví se, že tam Civic Ideal Club pořádá své přednášky, na které zve lidi, což sami nedávno viděli. Joshua jde pak navštívit bezdomáky do Damned Ruins, přinese jim fet, chlast a jídlo, pročež je veleben jako pořádný Ježíš a jsou oslaveny bezdomácké Vánoce. Kolozubý Karl ho vodí kolem a ukazuje jako chlápka,který tady s nimi byl a někam to dotáhl.
Joshua se vyptává, zda někdo neví něco o letišti a najde nového chlápka, který je tu teprve pár dnů, protože neměl štěstí. Dřív dokonce přímo na letišti pracoval v dílně Brada Gleimana, což je člověk, který zdědil autovrakoviště z předkatastrofické doby a po dohodě s Flying Dingos si ho přestěhoval na letiště. Přitom ho pumpne o pět babek. Joshua ho pracovně označí jako pana Pětidolara.

Vyzbrojeni letákem, vyrazí ještě večer na letiště, kde jsou podrobeni přísné kontrole zejména zbraní a pohybu, Jsou nasměrováni do přednáškové budovy z vlnitého plechu, kde mají elektrická světla a promítačku a dostanou vodu. Přednáška je poučná a dozvědí se o potřebě budovat novou společnost a podílet se na tom. Poté jsou vypakováni, ale dostanou pozvánku do kursu. Přihlásí se a jdou na další přednášku, kde dostanou občerstvení. Přednášena je Kurnow-Richieho teorie obnovené společnosti, přednáší sám profesor Richie. Je to strhující a Kamahori o tom chvíli přemýšlí; Joshua to zabalí už když se dozví, že žádné drogy a alkohol a je třeba se zbavit znaků dekadence a úpadku.
Cestou zpět ještě vede debatu s lidmi z korporace BHP, kteří byli také v kursu a jednomu dá drogu, pročež ji tento vyhodí.

Po neúspěchu jdou znovu za bezdomákem a infuzí dalších 10 dolarů z něj dostanou více podrobností, zejména že byl vyhozen pro krádeže součástek a jejich prodej pod rukou. Vysílačku však nikomu ani neprodal, ani neopravoval, ale říká, že součástky na to na letišti jsou. Taky jim prozradí, že se dá zajít za samotným Gleimanem, protože poskytuje služby i veřejnosti, hlavně opravy elektrospotřebičů. Jeho vášní jsou auta a jedno si prý sám sestavuje.
Poté pana Pětidolara najmou na plný úvazek a odvedou si ho sebou, poté co absolvuje povinné kolečko s Kolozubým Karlem, který ukáže dalšího chlápka, co se odtud někam dostal. Pětidolar si ustele ve vyklizeném patře domu a ráno už se jme svých úkolů.

Kolonie:
- pro průchod územím postačí test etikety (1).

Damnde ruins - Joshua:
- Ježíš obdarující - +4k k sociálním testům

Uživatelský avatar
DenGrasse
Princeps Penna
Příspěvky: 791
Registrován: 1. 12. 2008 16.40
Bydliště: Ryovora
Kontaktovat uživatele:

Re: Far West - hra

Příspěvek od DenGrasse » 2. 4. 2019 0.35

Hráno: 30. 3. 2019
Čas ve hře: before many times ago...-21.4.2103
Gamemaster: Grass
Far far West - Těžké začátky
Hráli: Kalti (David - karma 3)


Aborigenský válečník Kalti je mladý muž z kmene Murrdi, který žije na severních teritoriích Far west regionu. Jako dítě kočoval, později se usadil v místě zvaném Toomathawův dar, neboť se přiženil do jiné skupiny, která sídlila v místě, kde mocný šaman přivolal vodu a jídlo jako trvalý dar země.
Zplodil 2 děti a jeho život ubíhal vcelku klidně, dokud nepřišla zpráva, že na území kmene vtrhli od západu Temní. Kalti se odebral na výzvu do války proti nim, ale byli poraženi a když se vrátil domů, zjistil, že mezitím jiná skupina Temných vyplenila jejich domov. Jeho rodina zmizela.
Pološílený vztekem pronásledoval a stopoval tlupu nájezdníků, než ji po 15 dnech dostihl. Utkal se s jejich velitelem obrovským válečníkem s holou hlavou, byl poražen a uvržen do otroctví. Zakován v těžké šebá je vláčen za ocasem ještěra, na kterém jede jeho přemožitel Garrur Černokost. Po několika dnech se setkají s jinou skupinou Temných, kterou vede jeden ze Zahalených. Kalti, který mezitím pochytil něco z řeči Temných, pochopí, že Garrur a v brnění zakutá stvůra jsou bratři. Zahalený pak odjíždí dále na jihovýchod. Kalti po několika dalších dnech vyčerpáním a hrubým zacházením omdlí. Když se probere, leží pod skalním převisem a vidí jen nohy jednoho z bojovníků. Využije toho že není spoután a odplazí se stranou. Temní je hledají a najdou jeho stopu. Kalti prchá, ale jeho zesláblému tělu rychle docházejí síly. Běží dál po čtyřech, ale nepřátelé se blíží. Nakonec padne zcela vyčerpán a prosí duchy země, aby mu pomohli.

Poté zalije obzor oheň a slyší divný zvuk. Když opět nabyde vědomí, vznáší se nad ním divná bzučící věc - bojový dron. Poté přijede vznášedlo, naloží ho a odveze do Menindee, kde je uzdraven a nakrmen. Poté jej vystrojí a odvezou na frontu k armádě, která brání Broken Hill. V první bitvě je však těžce raněn. Po uzdravení je zařazen do skupiny průzkumníků, kteří objeví tábor Temných severně od pozic armády. Vidí, jak do tábora přichází Temný lord. V další bitvě je znovu zraněn a odvezen do Menindee na rekonvalescenci. Po ní mu svěří holopásku, kterou má doručit Joshuovi či Kamahori do Broken Hillu. Cestuje s karavanou, nechá si pušku u O´Connora a projde celkem bez problémů přes Kolonii do Viper Nestu, kde doručí pásku Joshuovi.

Ubytuje se v patře domu, kde již bivakuje pan Pětidolar.

Uživatelský avatar
DenGrasse
Princeps Penna
Příspěvky: 791
Registrován: 1. 12. 2008 16.40
Bydliště: Ryovora
Kontaktovat uživatele:

Re: Far West - hra

Příspěvek od DenGrasse » 15. 4. 2019 17.20

Hráno: 14. 4. 2019
Čas ve hře: 22-23.4.2103
Gamemaster: Grass
Far far West - Triangulace velkého signálu a další příhody
Hráli: Joshua Jackson (Petr - karma 6), Kamahori (Standa - karma 6)


Postavy se dostaví ráno do Karavany, kde si ve skladu vyzvednou zásilku z Menindee - tři teodolity a balík, který obsahuje stolní počítač, dva pip-boye a tři wifiny se směrovými vysílači. Půjčí si vozejček a v doprovodu dvau najatých karavanních nosičů vyrazí na radnici, kde čekají na O´Connora, popíjejích kávu a baštíc sendviče. Potom přiběhne z radnice velmi uctivá paní, která Kamahori oslovuje slečno O´Connorová.
O´Connor domluví s Jimem Buxterem, aby jim zajistil průchod na své území a území gangu White Rocks, jemuž šéfuje kdosi s titulem Velký Bílý kámen (BWR) a ten je obdaruje jakousi pečetí od vína z plastu.
Bez problému projdou územím Jima Buxtera a dojdou na teritoria gangu, kde si jich povšimne Jozo, poskok Malého Bílého kamena Turnbulla a přivolá ostatní. Po krátkém vyjednávání jim LWR Turnbull a spol ukazují za poplatek území WR gangu. Postavy s nimi domluví, že jim budou hlídat zařízení, které postaví za městem, na území LWR McJoye. Když však Joshua aparaturu aktivuje, ta se zavrtá do země a zakotví se tam a potom zmizí pod adaptivním maskováním. Joshua chce ještě na nedaleký dům umístit wifinu, ale ten je někým obsazen. Jozo zjistí, že jsou to neplatiči a tak jsou následně vykopnuti. Wifina má taky maskování.
Cestou zpátky má Kamahori divný pocit, že ji někdo sleduje. Když se pečlivě rozhlédne vidí podivnou černovlasou dívku,která se opírá o zábradlí domu a kouká na ni. Vypadá divně, je tmavě nalíčená a má minisukni, což působí jako pěst na oko. Sáhne po pušce, ale pak ji zase dá zpět. Když se podívá znovu, dívka už tam není.

Následně se odeberou do karavany, a postaví tam druhou tyč na střeše domu, když O´Connor předtím vypne kotvící aparaturu. Třetí si Joshu anamontuje za pomoci pana Pětidolara doma pod dírou ve střeše a jsa exhaltován z toho, že opět má signál, si šlehne. Kamahori zatím zjistí, že Viper má elektřinu a dozví se, že je třeba zajít do korporace AGL, která provozuje elektrárnu.

Druhý den se odeberou k O´Connorovi a čekují signál. Triangulace je skutečně úspěšná a nalezne bod, který jim ukáže. Nedokáží ho však zařadit do mapy, Joshua se nezorientuje a odejdou mimo město. Kamahori mu pak nastaví správně mapu a vrátí se do centra. Prochází ho a Kamahori svým ostřížím zrakem zahlédne něco co vypadá podezřele na střeše jednoho domu v centru, na rohu Chloride street a Mica street. Dům je ale zamčený a podle popisu v něm sídlí několik firem. Joshua se ptá v obchodě naproti, zda lidé z domu chodí nakupovat a dozví se že ano. Kamahori pak zahlédne ceduli s náborovým textem na prospektory do firmy Bolton Seekers. Jde dovnitř a je uvedena k panu Steinovi, který jí řekne velmi dobré podmínky a chce hledat kámen, který jí ukáže na fotce. Kamahori si vzpomene že stejnou fotku měl Olla Nedrick. Řekne že jde o nyholmit, načež za ní někdo prudce otevře skříň. Na nic nečeká a pádem na zem unikne vrženému předmětu, potom znovu uskočí a vyskočí z okna. Útočník vyskočí za ní, přičemž není úplně vidět. Kamahori ho ale předejde a střelí ho z revolveru, načež se krvácejíc dá na ústup a zmizí za rohem. Dů je zamčený, Kamahori zlomí pažbu pušky při pokusu vyrazit dveře a ani Joshua s kyberpaží neuspěje. Protože paní z koloniálu na její radu odešla, není zrovna nikdo kolem a tak pošle Joshuu aby přivedl maršaly, že je třeba zavolat O´Connora. Joshuu ale zatknou a odvedou, poté přijde na místo sám šerif, Jo Masterson a baví se s někým úplně jiným, kdo si říká taky pan Stein. Kamahori se mu pokouší cosi vysvětlovat o špionech a vysílání na západ, ale nepřesvědčí ho a taky jí seberou. Důrazně u vysvětluje že je "ta" O´Connorová, takže i když jí šerif moc nevěří, je aspoň nezavřou. Potom je odvedou k O´Connorovi, který jim řekne, že s tím měli přijít přímo za ním. Vezme 10 chlapů a jdou k domu, ale ten je prázdný, okno zasklené a krev umytá. O´Connor odemkne adaptivním paklíčem, který má v kyberruce, ale uvnitř je prázdno. Nechá 4 chlapy hlídat dům a říká, že pošle do Menindee pro pyrotechniky, aby zkontrolovali, jestli to není podminované. Poté se všichni vrací do Karavany.

Získané kontakty:
Joshua: LWR Turnbull vliv 2 loyajalita 1

Úprava kontaktu:
Kamahori: Jack O´Connor vliv 5 loajalita 3

Získaná pověst:
White Rocks gang: +1 k sociálním testům

Jo_Masterson.jpg

šerif Jo Masterson
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Odpovědět