Odehrané příběhy

Moderátor: OneIceOne

Uživatelský avatar
OneIceOne
Praefectus Castrorum
Příspěvky: 687
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Odehrané příběhy

Příspěvek od OneIceOne »

29-30.7. pTb 40

Grass - Čenda Koumák (dostal karmy - 7), Martin Š.- Sol/Adam (dostal karmy – 7), David – Malve (dostal karmy – 7)

Malve vyráží z kmene Psa do Orlové, má zde najít šamanku Tichou Vodu a splnit svůj úkol, kdy má objasnit, co se stalo s kmenem Velkého ptáka, ke kterému zřejmě patřil. V osadě ho přivítají, protože nese zásoby. Usadí se v jídelně a vyptává se Tichou Vodu. Čenda a Sol probírají další plány, jak se dostat do 3. patra Vaultu a bojovat s květinou a jejími loutkami. Z ošetřovny přichází Ticha Voda a seznamuje ostatní se Solem, má jim pomoci sestoupit do hory a vyřešit prokletí Vaultu. Malveho si všimne nymfomanka Sia a začne s ním domlouvat dostaveníčko, ale Malve ji odmítá. Kolem putuje Muž se sekerou a je na něm vidět, že doufá, že se Sii konečně zbaví. Když Sia neuspěje u Malveho, tak odchází směrem do skladu. Čenda odchází do Vaultu a podaří se mu získat servisního robota, kterého použil na otevření Vaultu. Pak ještě demontuje zbytek kabelů z 1. patra Vaultu. Když porovnává plány Vaultu, které měl od starostky a od Emsbyho, tak zjišťuje, že na prvních plánech jsou 3 místnosti ve 4. patře, kterých s předtím nevšiml. Nemají žádné označení. Sol shání protichemický oblek, ale ve skladu nic není. Když se rozhodne sehnat alespoň plynovou masku, tak se ze skladu ozývají vzdechy, jak Sia účtuje se skladníkem. Sol vyčkává a má štěstí, protože skladník nachází helmu s filtračním systémem. Sol ji poznává a jedná se o technologicky pokročilou helmu (hod na hledaní 05%), která patří k celému skafandru. Ještě se dohodne s Malvem, že mu ušije pouzdro na jeho 9mm zbraň, kterou ukořistil ve Vaultu. Ve starém skladu si všímá, že starý Bernard má na sobě kombinézu, která patří ke skafandru také. Chce ji s Bernardem vyměnit, ale ten požaduje jiné teplé oblečení a cigarety. Nastává večer a osada se schází v jídelně. Pak jdou všichni spát. Po půlnoci Sola probouzí hlášení o situaci za horami. Podle satelitních snímků tam stojí pouštní bugina, a ze země z otevřených poklopů vystupují řady lidí a řadí se pochodového útvaru. Vedou je 3 vyšší postavy, které jsou zahalené do hadrů a vypadají nebezpečně. Postavy v osadě se vyzbrojí, zburcují osadu a vydávají se tunely na druhou stranu hor. Pozorují skupinu, která se dává na pochod směrem sever. Rozdělí si úkoly. Malve má za úkol skupinu sledovat, Sol zůstává na místě a Čenda s ještěrkou jdou prozkoumat poklopy, ze kterých vystoupili lidé, kteří odcházejí na sever. Malve se plíží, ale zjistí, že se nad ním usadila divná koule. Snaží se schovat za stromeček, ale nějak to nepomůže. Snaží se kouli obejít, ale náhodou ucítí, že je blízko posvátné místo, tak se tam vydá. Najde strom, na kterém visí ostatky šamanky jeho kmene Hluboké Studny. Zjeví se mu přelud a promlouvá k němu duch šamanky, který mu sděluje, že má hledat místo, kde sídlila vesnice a má sledovat svého ptáka (tato poznámka vzbudila vlnu smíchu). Malve se zdrží 3 hodiny, a pak procitá. Čenda sestupuje do prvního poklopu s ještěrkou, ale po 40 m v podzemí se Solovi ztrácí signál a ještěrka nemůže dále. Čenda dal v tunelu nachází tělo mrtvé ženy a dveře, které ústí do velkého sálu. Je ve 4. patře Vaultu. V místnosti jsou umístěné boxy, ve kterých byli uskladněni lidé, kteří vyšli na povrch. Na zemi jsou ještě louže slizu a tekutiny, která z boxů vytekla. Dále jsou zde bedny s oblečením, ale oblečení je z velké části rozpadlé na prach. Čenda se vydá zpět na povrch. Sol posílá ještěrku do druhého tunelu, ale naráží ženskou, kterou již přeměnila květina na svou loutku. S Čendou se ji rozhodnou vylákat. Čenda napadá zombii a snaží se ijtorem přeseknout kořen, který ji řídí. Zombie se brání a dává mu pořádnou ránu pěstí. Ještěrka podráží zombii nohy a Čenda dokonává dílo a ničí zombii. Následně sestupuje do druhého sálu a nachází podobný prostor, jako v první sále, ale asi čtvrtina je zarostlá květinou. Některé z boxů jsou obrostlé šlahouny a otevřené. Odsud se asi vzali lidské zombie, které postavy napadly ve 3. patře Vaultu. Čenda jde prozkoumat třetí sál, který se ale neliší do 1. sálu. Vymontuje tady obrazovku do počítače a začne rozmontovávat velké dveře, které míří do Vaultu. Za několik hodin se mu podaří odblokovat elektro zámky, které nemají proud, ale nedaří se mu dveře roztáhnout. Posílá zprávu Solovi a ten přináší páčidlo z osady. Společnými silami roztáhnou dveře a vstoupí do 4. patra Vaultu. Sola jeho přilba varuje, že naměřila větší koncentraci radioaktivity. 4. patru Vaultu 11 je silně zarostlé a bude třeba se prosekat do chodem. Postavy se vracejí do Orlové.

"Vydej se hledat místo, kde sídlil tvůj kmen."
"Kudy se mám vydat???"
(Malve)
"Sleduj svého ptáka a on ti ukáže cestu."
duch Hluboké Studny

"Nemohl by někdo z vás učinit, abych také viděl do tak velké dálky?" (Malve)
"Ne."
Čenda Koumák

"Kdyby ty zombie dorazily, je třeba jim přesekat takový kabely, co jsou k nim připojený. Třeba sekerou." (Čenda Koumák)
"Sekerou? Tu mám!" (chlap se sekerou)
"Neboj, pudeš v první linii..."
seržant Braun

Uživatelský avatar
OneIceOne
Praefectus Castrorum
Příspěvky: 687
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Odehrané příběhy

Příspěvek od OneIceOne »

31.7 - 3.8. pTb 40

Grass - Čenda Koumák (dostal karmy - 6), Martin Š.- Sol/Adam (dostal karmy – 6), Standa – Tichá Voda (dostal karmy – 6)

Čenda montuje počítač z Vaultu a analyzuje květinu. Připravuje pesticid a způsob likvidace květiny. Pesticid si nechává uvařit u Rozlutského, který si v nemocniční laborce vaří pervitin. Čenda dostává 3 dávky pervitinu v tekuté formě jako úplatek, že přehlíží Rozlutského čachry. Sol se rozhodne, že získá kombinézu od Starého Bernarda. Bernard požaduje teplé oblečení a cigarety. Sol ukradne kožené oblečení Michaelovi, který leží v nemocnici. Oblečení má však díry po kulkách z kulometu, tak se to snaží opravit. Pokus dopadne špatně, omylem roztříhá kalhoty na dva kusy. Pokus raději vzdá a vrací roztříhané oblečení do nemocnice. Následně se rozhodne okrást Bernarda, který má zasoby oblečení ve svém kutlochu. Ukradne mu kvalitní kabát. Po táboře vysomruje pár cigaret a jde za Bernardem. Bernard nepozná, že to je jeho kabát a Solovi prodá kombinézu. Bernard se vydává po osadě a každému na potkání ukazuje nový kabát. Plán se Solovi vydařil. Čenda dostává cca 20 litrů pesticidu, který stačí na květinu v rozsahu jednoho patra Vaultu. Dále Čenda vyrobí injektor s kovovou špičkou, aby mohli pesticit zavést do kořenů rostliny a přidělává ho na ruční postřikovač ze skleníku. Sol jedna s hologramem ženy, která mu zdůrazňuje několik úkolů, jako sledovat Adama 003 a zjistit jeho aktuální pozici a úmysly. Navíc potřebuje zprávu o stavu Vaultu. Do osady se začínají stěhovat lidé z 2. patra Vaultu. Druhému patru přestala téct voda a pokračuje rozpad technologií. Večer se koná rada osady, kde se rozhoduje o tom, zda se osada spojí s lidmi z 2. patra Vaultu. Návrh je schválen. Dále se reverend Emsby stáva členem rady. Jeho pokus. aby se členem rady stal i seržant Emsby, ale blokuje Čenda s dalšími členy. Návrh je odložen. V osadě se začínají stavět stany a nové přístřešky. Dochází k prvním rozporům o místo, jídelna kapacitně nestačí a mnozí se bojí, že nebude dostatek vody pro celou osadu. Z nemocnice se vrací Tichá Voda a zapojuje se do plánů, jak naložit s kytkou. Postavy se rozhodnou, že proniknou do chladírenské věže a provedou průzkum, Najdou servisní štonu na úpatí hory a proniknou do staré chladírenské veže. V systému chybí evidentně voda. Potkají se s velkými netopýry, které Čenda a Sol postřílejí z pistolí, ale vyprovokují tím útok hejna menších netopýrů. Prchají zpět do štoly, několik netopýrů se vrhne na Čendu, ale nic se mu nestane díky přilbě a brnění. Štolu zavírají a vracejí se zpět do osady. Tichá Voda si v osadě vyrábí brokové náboje do svojí muškety. Čenda neuspěšně hledá síť na zamyšlenou síťovou pušku a Sol řeší součástky na plamenomet. Sol přes satelit skenuje severní oblast a hledá aktivitu Adama 003. Zahlédne na fotografiích buginu, která veze náklad vojenského jídla. Když se připojuje k satelitu, naznamenává virus, který se mu snaží nahrát s komunikací do paměti. Přistup zablokuje. Později od hologramu získá speciální program Chameleon, se kterých se může maskovat svou přítomnost v počítačovém systému. V noci na osadu zaútočí netopýři. Dva lidé z osady zemřou, hodně lidí je poškrábaných a pokousaných. Nepřežije také poslední erární kůň v osadě, asi patřil Michaelovi. Čenda najde před svým domem mrtvolu nebožáka z Vaulutu, kterého vysáli netopýři a nachazí u něj malý, vzacný předmět, který se váže k Vaultu.

# Nymfomanka Sia se usídlila ve skladu a začala tam provozovat bordel. Přidali se k ní dvě sestry z 2. patra Vaultu.
# Chlap se sekerou má vyrázku na obličeji a šíří se fáma, že se nakazil nějakou pohlavní nemocí.
# Chlap se sekerou hlídá nově dílnu, aby nedocházelo ke kráděžím materiálu.
# V jídelně se zpívají náboženské písně, a je používána jako kostel, v neděli se koná bohoslužba.
# Několik lidí začalo obnovovat posilovnu v první patře Vaultu a proslýchá se, že se tam začali konat pěstní zápasy.

------------------------------

Zjistěte informace o Adam 003, nedoporučují přímou konfrontaci, pravděpodobnost vašeho přežití je 13%.
Hologram ženy

Uživatelský avatar
OneIceOne
Praefectus Castrorum
Příspěvky: 687
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Odehrané příběhy

Příspěvek od OneIceOne »

4.8. pTb 40

Grass - Čenda Koumák (dostal karmy - 8), Martin Š.- Sol/Adam (dostal karmy – 8)

Sol vyrobí úspěšně plamenomet. Čenda najde u mrtvoly, mrtvola tady zůstala pro nočním nálety netopírů, před svým domem georadar, který může připojit k náramkovému počítači. Jsou v něm záznamy ze spodního patra Vaultu, kdy někdo prováděl v nedávné době průzkum chodeb a našel ve skále průchod do neznámé anomálie. Čenda jde za seržantem Emsbym a přesvěčuje ho, aby mu dal jednoho vojáka Církve, protože jde bojovat s kytkou. V nemocnici se ukáže, že má osada náhodou účinné látky na potlačení radiace (hod 05%), takže se všichni ze skupiny naočkují a mají 6 hodin odolnost na radiaci. Skupina vyráží okolo hor k místům, kde jsou otevřené hibernační komory. Cestou vidí, že u hrobu Beáty “Vyschlé studny” tančí skupinka přisluhovačů stromu Modrého jablka. Skupina dojde ke vchodů hibernačních komor. Sol vytvoří přehlednou mapu prostředí ve virtuálním světě. Dole v komoře je zombie ženy s puškou a zombie dítě bez viditelné zbraně. Jonáš, voják Církve jde první a vystřelí na zombii dávku z pušky. Následně má zombie pokárat plamenometem. To se nepovede, zůstane mu páka od pumpy plamenometu (kritický neúspěch) v ruce a zombie ženy ho sejme dávkou ze své pušky. Jonáš se složí v chodbě. Čenda si boostne sílu a vytáhne Jonáše ven, kde mu Sol poskytuje první pomoc. Chodbou postupuje na povrch dítě a Čenda si stoupá za dveře, aby ho dítě překvapil. Z chodby se ozývá, že se někdo snaží autorizovat pušku Jonáše, dítě ji sebralo za pochodu chodbou na místě, kde ji Jonáš odložil. Dítě vyleze ven a Čenda ho srazí na zem. Dítě Čendovi sděluje, že je vtělením služebníka Gaii, který má zničit jádro Vaultu do několika hodin, protože už není ve Vaultu žádný člověk, kterého by měl chránit. Čenda dítěti usekne hlavu a je od něj pokoj. Sol zachytí pomocí svých senzorů zprávu z Vaultu, kdy se někdo předává zpravu, aby se zombie sešikovaly k obraně. Postavy podnikají průnik do druhé komory, kde se dostávájí do radioaktivní oblasti, kde roste květina. Pumpují chemický herbicid do kytky a Sol se připojuje do systému Vaultu, který je aktuálně pod proudem. Vyhledává informace o otci Čendy a informace z Vaultu ohledně jeho situace. Přichází zombie muž a entita, která po běžcích vrhá předměty. Zombii muže se podaří udolat, ale entita zraní Sola, když po něm vrhá telekineticky předměty. Na scénu se dostavuje žena zombie s puškou. Běžci se stahují nad chodbu a Čenda sebou bere bezpečnostní dveře jako štít. Nahoře se běžci reorganizují a chtějí přerušit vysílání, které svolává zombie na odpor. Běžci se opět vrací do Vaultu, ale na konci vstupní chodby stojí žena zombie a tříma v jedné ruce automatickou pušku a ve druhé pistoli. Zombie mají výhodu velké síly a stability, ale jsou velmi pomalé. Čenda si boostne sílu pomocí kybernetického systému (hodí maximum sílu +5) a vezme zombii útokem, ta po něm vypalí dávku z pušky a zraní ho, ale díky štítu z bezpečnostních dveří a těžké vestě se mu podaří zombii doběhnou a navíc srazit na zem. Solovi se podaří využít situace a pomocí ještěrky likviduje šlahou, kterým je zombie spojena s květinou. Zombie se rozpadá na hlínu. Běžci pronikají k terminálu a Sol ruší svolávání zombií. Všimne si, že je tady sklad s obleky a najde k němu cestu. Běžci se prosekávájí houštím a lianami. Čenda je vyčerpaný z použití kyberwaru a musí si sednou. Sol vyzvedne protiradiakční oblek a vychozí ven. Oblek je vybavený baterií a mechanickou rukou pro zvedání větších břemen. Sol v obleku vytváří cestu do servisních chodeb Vaultu, kde podle zpravy z georadaru někdo našel anomálii. Běžci uniknou z Vaultu a najdou vyschlé podzemní jezero, které sloužilo jako zásobárna vody pro chladírenský systém jáderného reaktoru. Voda je pryč, asi unikla puklinou, která vznikla při zemětřesení před lety. Dále běžci najdou stěnu chodby, ve které je vchod do neznámé anomálie. Vstupují dovnitř.


"Vylezu nahoru na ten poklop a až vyleze ven, sejmu tu svini zezádu".
"Užívatel Jonáš nebyl rozpoznán, opakujte identifikaci prosím!
Užívatel Jonáš nebyl rozpoznán, opakujte identifikaci prosím!
" (kovový hlas z chodby hibernační komory č. 2)
"Ten malej zmrd musel sebrat Jonášovo pušku!"
"Užívatel Jonáš nebyl rozpoznán, opakujte identifikaci prosím!
Puška byla deaktivována, pro další postup navštivte správce Vaultu.
" (kovový hlas z chodby hibernační komory č. 2)
"Chácha, a máš to ty malej zmrde!"
Čenda Koumák

"Slyšel jsem vo Gaie ledacos, ale že by měnila lidi v hliněný zombie mi příde divný..."
Čenda Koumák

"Esli mě chceš přesvědčit, že seš fakt Gaia, udělej nějakej zázrak.
Třeba tady nech vytrysknout pramen."
...................
Nepřesvědčil si mě.
"
Čenda Koumák

+ Čenda získává georadar
+ Poškozená Ješterka Sola, -1k ke všem bojovým a pohybovým testům
+ Postavy mají zranění, když vstupují do anomálie, Čenda 2f čtverce, Sol 5f čtverce ???

Uživatelský avatar
OneIceOne
Praefectus Castrorum
Příspěvky: 687
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Odehrané příběhy

Příspěvek od OneIceOne »

Grass - Čenda Koumák (dostal karmy - 8), Martin Š.- Sol/Adam (dostal karmy – 8), Necra - Shanee (dostal karmy - 8, +4 body za úvodní příběh)

Úvodní příběh Shanee:
Shanee si pamatuje pouze útžky ze svého dětsví, kdy žila s kmenem Velkého ptáka. Když se jednou vracela do tábora, její tabor ničili železní démoni, byla uvězněná ve městě železných démonů, kteří zajisté sloužili Hromovému duchovi. Uprchla přes poušť a žila chvíli u kmene Psa, kde sloužila spojí první zkoušku. Navštívila ostrov, kde kmen získává léčivý kořen. Když kopala léčivý kořen, napadla ji a jejího společníka a válečníka jménem Mo, jedna z čarodějnic Dětí noci. Čarodějnice Moa zabila, ale Shanee Moa oživila a nakonec zabili společně čarodějnici ve starých garážích. Tady Shanee našla Létající kámen, jeden z artefaktů svého kmene. Kámen byl zabalený v bedně, která jistě patřila hromovým lidem a obsahovala neznámý kód či souřadnice nějakého místa. Hlavu čarodějnice dopravili k matce Onaj a Shanee složila zkoušku. Začala komunikovat se svou entitou v hlavě a ta ji řekla, že má za úkol najít ztracený kmen Velkého ptáka. Má odejít do osady Orlová a nechat si přečíst tajemný kód na krabici hromových lidí, kterou našla v garážích. Shanee dorazí do osady, kde potkává Tichou Vodu. Ta jí zavede za Čendou, který ji má přečíst tajemný kód na krabici.

Čenda a Sol se připravují vstoupit do anomálie, když se k nim připojí Shanee. Vyléčí jim rány po předešlém boji ve vaultu. Čenda zachytí rádiovou zprávu z anomálie, kde jeho otec volá o pomoc a posílá koordináty, kde ho mají najít. Žije v domě na stromě. Postavy projdou anomalii a najdou udolí, kterým musí putovat vzhůru. Sol dole nechá oblek pro přepravu těžkých břemen. Pak zaznamenají přítomnost několika dinosaurů, kteří žerou menší dinosaury. Vytvoří plán, jak postupovat do kopce, aby se vyhnuli masožravým dinosaurům. Vede se jim to do poloviny kopce, kdy je dinosauři vyhodnotí jako svačinku a běží k nim. Postavám se podaří vyšphat na velký strom a najdou provazové mosty, které vedou na rozhlednu. Na kopci je vybudovaná hráz a za ní jezero. Vidí muže, který vesluje ve zvláštní lodi, která je zdobená spirálami, jak směřuje ke středu jezera a tamse potápí. Po chvíli se nevynořuje. Uprostřed jezera je zelená záře. Tak postavy dorážejí na hráz a nacházejí dům na stromě. Najdou zásoby a deník Kowalského, který je tady již 89 let. Čas v anomálii utíká jinak. V deníku se píše, že objevil uprostřed jezera zelenou záři a snažil se k ní ponořit. To se mu povedlo. Pod jezerem je hrobka Správce tohoto místa. Postavy vyčkají a Čenda se potkává se svým otcem. Snaží se ho dostat z anomálie, ale jeho otec nechce a tvrdí, že nyní je Správce tohoto místa a toto břemeno přebral po zemřelém posledním správci. Druhý den jede otec Čendy zase doprostřed jezera a potápí se dolů. Postavy se neumí potápět, ale Shanee požádá Gaiu o pomoc. Tak se Čenda a Shanee dostanou do vetší hloubky a proplavou do hrobky. Jejich otec tráví čas v hrobce, na konci dne odnáší zásoby nashromážděné v komorách. V hrobce je nádoba se zelenou látkou, ze které vychází světlo a osvětluje postupně spirály na stěně. Jsou to vlastně hodiny. Ve vedlejší místnosti je sarkofág, který slouží pro odpočinek správců. Čenda se ho snaží otevřít silou, ale nemá to efekt. Shanee pochopí z rozhovoru s otcem, že se sarkofág otevře, až nastane čas. Nastaví hodiny na konec cyklu a sarkofág se otevře. Dole je místnost s lehátkem a trychtýřem, který míří na nádobu se zelenou látkou v horním patře. Čenda najde schránku v lehátku a ponechá si několik zelených kamenů, která jsou tady zasunuté do přihrádky. Sol vidí, že se otevírá hráz a jezero vytéká do údolí. Neznámá síla se vrací k hrobce. Otec Čendy vychází z hrobky, s nádobou se zelenou látkou a neznámou sílu do ní uzavírá. Pak zase nádobu vrací do hrobky a hodiny začínají nový cyklus. Jezero se plní opět vodou. Postavy se vrací s otcem Čendy na břeh. Otec stále odmítá odejít a tvrdí, že zde v anomálii má povinnosti jako správce, ale že by to mohl někomu předat. Postavy se vrací dolů a Čenda plánuje, že sem nažene uctívače Modrého jablka, aby vzali správcovství anomálie za jeho otce. Cestou dolu nachází vyplavené věci z jezera a jeskyň v údolí. Sol nachází kufr s létací modifikací na sondu, Čenda kus kyberwaru a Shanee kožešinu prastaré kočky. Vracejí se zpět do reality a odcházejí do osady. Ve Vaultu je klid, kytka a radiace už nejsou. Voda z jezera se v údolí anomálie vylila vchodem z anomálie a rozlila se do prostorů podzemních jezer, která byla původně pod Vaultem. Netrvalo dlouho a voda zmizela do pukliny, která vznikla před lety, když proběhlo zemětřesení a byl zavalený Vault.

"Tydle zmrdy nesnášim,
je tu sotva 5 minut a už má vozejček."

nejmenovaný člen smečky Ceratosaurů

Aktuální karma postav:
Čenda Koumák - 88 bodů karmy
Sol / Adam - 56 bodů karmy
Tichá Voda - 38 bodů karmy
Shanee - 12 bodů karmy

+ Čenda získal na konci kyberware
+ Sol získal na konci modifikaci na létající sondu + opravný balík na sondu
+ Shanee získala kožešinu prastaré kočky

# Vault už není radioaktivní, nejde v něm žádná elektřina, neroste v něm květina a zombie se změnily v hlínu a marast.

Uživatelský avatar
OneIceOne
Praefectus Castrorum
Příspěvky: 687
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Odehrané příběhy

Příspěvek od OneIceOne »

Grass - Čenda Koumák (dostal karmy - 8), David - Malve (dostal karmy – 8)

6.8 - 8.8 pTb 40

Malve se vrací do osady od hrobu Hluboké studny. Ráno pomáhá Tlusté Boženě se snídaní, pak naráží na Chlapa se sekerou, který mu nabízí, že může zápasit ve starém bazénu. Jeho soupeř je vazoun jménem Plešoun. Malve rozmlátí Plešounovi hubu a vyrazí zub. Nic za souboj nedostane. Potká Čendu, který vyráží hledat přisluhovače Modrého jablka, Malve vyráží s ním. Před osadou zkoumají terén, zahlédnou skupinu deseti otrokářů a pěti zajatců, kteří míří na jih okolo hor. Rozhodnou se je sledovat. K večeru se s Čendou spojí hologram ženy, která chce osvobodit tři z vězňů. Jsou to lidé, kteří původně spali ve spodním patře Vaultu 11. Uzavře s Čendou dohodu. Otrokáři nocují v malé oáze asi 60 km od Orlové. Čenda a Malve otrokáře přepadnou. Malve se snaží zasvětit v boji svůj kostěný meč, ale nějak se mu to nedaří. Nemůže přijít na to proč. Nevzpomíná si na legendu, jak se to má udělat. Malve otrokáře rozsekává mečem a Čenda ostřeluje oázu svou moderní puškou. Zabijí deset otrokářů a osvobozují zajatce. Tři lidi z Vaultu a dva domorodé míšence, se kterými se dohodnou, že je vezmou do Orlové a budou pro osadu lovit. Otrokáři měli dva koně, jejich šéf měl dopis od Markýze, kde Markýz vyzývá své kapitány, aby se do měsíce dostavili se svými otroky do Bridgetownu, že se pojede na trh s otroky. Dále u něj nachází papírovou mapu, jak se dostat do Bridgetownu a je zde popis západního pobřeží. Další dokument je zaplacená propustka přes Bridgetown, která je platná ještě měsíc a za kterou zaplatil Markýz. Mrtvý šéf má 40 nábojů stejného kalibru, jako má Čendova moderní puška. Zajímavostí jsou nalezené peníze z neznámého materiálu, které mají vodotisk a hodnotu 2x 1000 korun českých. Na bankovkách je napsáno, že byly vydány v roce 2090. Kořistí jsou ještě dvě pušky .308 a .223 a 7 nábojů .223 do druhé pušky. Všechno se sbalí a postavy se vrátí do Orlové. Čenda svolá schůzi rady a informuje všechny o situaci s otrokáři.

"Je ti ten plán jasnej?"
"Joo." (Malwe)
... o 10 minut později...
"Kurva... tak to bychom měli k plánu."
Čenda Koumák

Odpovědět