Kampaň WH40K

Moderátor: Leif

Uživatelský avatar
Kuba
Centurio Pilus Prior
Příspěvky: 432
Registrován: 12. 1. 2011 14.11

Kampaň WH40K

Příspěvek od Kuba »

Ahoj, tak vás teda vítám v tý naší kampani WH40K :D

Omlouvám se, že jsem propozice k armádám nenapsal včera podle plánu, ale jsem celej nějakej ve skluzu. Takže:

Hrají Ondra, Syndir, Libor + já dělám nehráčského sparing partnera.

Kampaň bude kombinací mapové kampaně a scénářové kampaně. Na mapě bude každý z vás plnit určité úkoly, které budou předem dané, ale budete se sami rozhodovat o svých prioritách a strategii. Nebude to nic extra složitého - to se zatím vždy ukázalo jako spíše škodlivé.

Hrát se bude bohužel jen na tři kola, což je škoda, ale aspoň něco :| . Do budoucna se dá ale kdykoliv pokračovat, konec nemusí být uzavřený.

Bude se hrát podle nových pravidel 7. edice. Scénáře ale budou podle gamemastera - to jest mohou být s taktickými objectivy, ale nemusí.

Od vás bych chtěl jednu jedinou věc - připravit si armádu, sestávající ze tří částí, a to následujícím způsobem:

Hlavní armáda:
1) Na 1000 bodů, s tím, že HQ, Elites, Fast attack a Heavy support můžete každý zařadit vždy jen JEDNOU, troops můžete mít standartně 2 - 6. Čili kromě troopů můžete mít vždy maximálně jednu jednotku z každé kategorie - jedno HQ tam samozřejmě být musí.
2) Jsou zakázána všechna letadla - do kampaně by se nehodila.
3) Charactery - HQ je váš generál, který přechází z jedné bitvy do druhé, nehledě na jeho úmrtí. Nesmí mít žádné Relics (zas takoví sekáči v té naší fackovačce nebudou). Kromě HQ ale musí mít každá armáda (povinně) dva "hrdiny", kteří také přechází z jedné bitvy do druhé - ty si vytvoříte z NEindependent characterů (veteránští seržanti, cryptekové atp.) a pojmenujete si je. Jejich zvláštní výhodou bude, že si hází Look out sir na 2+ jako independenti. HQ a vaši veteráni budou jako jediní moci získávat různá vylepšení a proto bude potřeba, aby jste pečlivě zaznamenávali jejich "výkony" na bojišti - podle nich jim GM přidělí zvláštní schopnosti a tak se statečný nebo neobvykle odolný seržant či HQ mohou stát významnými veliteli. Kromě těchto můžete mít v armádě i další seržanty atp., ale ti nemají žádné zvláštní výhody.
5) Základní tělo armády si můžete mezi jednotlivými koly kampaně měnit, pokud budete vždy splňovat tyto parametry. Ztráty se budou doplňovat - vždy nastoupíte do každé bitvy s plnou armádou. Situace bude taková, že každý hráč bude mít zázemí, kde může doplňovat své ztráty a léčit // smontovávat své padlé hrdiny 8-) . Nemusíte proto hrát stále s tím samým a jediné, jak je možné armádu posílit, je získávat metály s vašimi hrdiny.
4) Z těchto pravidel mohou někteří z vás mít výjimky - napíšu každému zvlášť do soukromé pošty.

Pomocný sbor:
Bude fungovat podobně jako v naší Velké Vánoční Apokalypse - čili si vytvoříte zvláštní oddíl jednoho troop + transport celkem za 200 bodů, který budete moci nasadit podle instrukcí GM. K této jednotce nemůže být připojen žádný character. Tento oddíl bude vždy přicházet na bojiště z rezerv a budete dopředu vědět, jestli ho v dané bitvě budete moci nasadit, či ne. Jedná se hlavně o to, abychom byli schopni před bitvou rychle zvýšit kapacitu armády na 1200 bodů bez zbytečného přepočítávání.

Úderný tým:
Představuje malou skupinu určenou k prohledávání a plnění zvláštních misí. Sestavíte ho na 300 bodů, nesmí obsahovat HQ, ale musí zahrnovat jednoho z vašich pojmenovaných seržantů, který bude plnit roli generála.
Může obsahovat pouze JEDNU jednotku Elites, Fast Attack, nebo Heavy Support. Nesmí obsahovat ŽÁDNÉ stroje. Všechny jednotky musí mít svou základní velikost a nesmí mít více mužů, než je spodní limit jednotky (příklad - oddíl mariňáků může obsahovat právě 5 mužů, oddíl swarmů právě 3 platíčka atp.). Čili více mužů získáte pouze tím, že si koupíte více jednotek.

Máte k tomuhle nějaké dotazy? Kdyby někdo neměl dostatek modelů (Ondra), aby naplnil mé požadavky, věřím, že se dají půjčit. Jinak bych rád, kdyby armády byly co nejvíce fullpaint (i když vím, že sám možná toto pravidlo z narativních důvodů nenaplním).
Toto vlákno postupně během dneška doplním o další parametry kampaně a narativní úvod.
I wonder if clouds ever look down on us and say: "Hey, look. That one is shaped like an idiot."
Uživatelský avatar
Kuba
Centurio Pilus Prior
Příspěvky: 432
Registrován: 12. 1. 2011 14.11

Re: Kampaň WH40K

Příspěvek od Kuba »

Úvod do kampaně (aneb ať žije fluff! :lol: )


Východní hranice impéria

Systém Barrus

Planeta Makbara II

Těžební kolonie Hattra

Ve východním sektoru galaxie, v odlehlé části imperiálního prostoru, se nachází systém Barrus. Kdysi býval důležitým zásobovacím a opevněným bodem ve válkách proti orkům. Žel, vítězství imperiálních armád v tomto konfliktu přineslo jeho rychlý úpadek. Vojenské přístavy se změnily v zaprášené a prorezlé díry, uměle zalidněná populační centra rychle infikovaly nejrůznější bandy vyvrhelů, odpadlíků, uprchlíků, nájezdníků, dobrodruhů pochybné pověsti, poražených orků a později i příznivců a zvěstovatelů bohů chaosu. Těch pár málo obydlených planet se stalo pelešemi lotrovskými, rejdištěm renegátů a pirátů. Přesto v tomto neutěšeném systému existuje imperiální přítomnost – včetně hvězdné maríny.
Jednou z těchto výjimek byla vyprahlá, prašná planeta Makbara II. Impérium si zde ponechalo dobře střeženou, terraformovanou těžební metropolí Hattra a její kolonie. Deklarovaná těžba nerostů byla ale vždy jen zástěrkou pro úplně jiný projekt – těžbu artefaktů a energetických zásobáren necronů, jejichž hrobky tu nesčetná staletí spí pod nánosy prachu a písku. Poklady této prastaré, prokleté rasy tu impérium opatrně, obratně, meritorně rabovalo a zkoumalo celé dekády.
Pravda o planetě hrobek ale v systému, jako je Barrus, nemůže nikdy zůstat dlouho utajena. Šeptanda i artefakty si našly cestu na místní černá tržiště. A tak si bohatství spící rasy všimli i další. A nejednalo se pouze o obyčejné bandy místních lumpů…

Válečná kořist
První známky nepokojů přišly v prvním kvartálu roku 974. Dvoumilionová Hattra a její kolonie se i přes ostříží zrak imperiální policie staly terčem infiltrace agentů chaosu. Během několika měsíců došlo k prvnímu povstání – řádění odpadlických dělníků a sabotérů si nakonec vyžádalo rázný zásah místních oddílů hvězdné maríny. Ačkoliv bylo povstání utopeno v krvi, bryskně ho následovalo další. Vše se zdálo být neobyčejně pečlivě řízeno nějakou cílevědomou silou.
Chaos, potyčky a sabotáže měly jediný cíl: Pootevřít dveře rychle se blížící invazní flotile Legie Alfa. Ten byl splněn dokonale. Když přesně tři měsíce po prvním povstání nečekaně přispěchaly drceným odpadlíkům na pomoc z orbity oddíly legionářů chaosu, byla bitva o Hattru rozhodnuta ještě dříve, než dosedl první úderný transport do prašných plání za městem. Legie Alfa se bezezbytku zmocnila Makbary II a rychle převzala její „průmysl“. Obyvatelstvo pobila, nebo přivedla do náručí chaosu – a poslala zpět do práce.
Legie Alfa po řadě krví zaplacených omylů pochopila, že je spící hrobky třeba rabovat opatrně. Nicméně platilo: Jiný pán, stejný plán.

Mezitím někde jinde…
V letech 992 a 993 byly rozdrceny hlavní proudy tyranidského roje Kraken na Icharu IV. a eldarském Iyandenu. Imperiální svět byl fakticky zničen, eldarský craftwolrd utrpěl tak těžké ztráty, že se proměnil v metropoli duchů. Kraken byl přesto poražen – a stal se tak možná ještě nebezpečnějším. Zatímco impérium mohlo slavit hořké vítězství, stovky menších, úmyslně rozdrobených flotil Krakena pokračují v invazi dále do východních oblastí galaxie a směrem k jejímu středu. Tyto vedlejší roje jsou příliš malé, než aby je imperiální flotila soustředěně stíhala, a přitom jsou dost smrtící na to, aby si dokázaly podrobovat nové a nové nic netušící světy a celé hvězdné systémy.
Roku 997, tedy 23 let po dobytí Makbary II Chaosem, doráží do systému Barrus jedno z nejnebezpečnějších chapadel dekapitovaného Krakena – roj Nemesis.

Tyranidská invaze
Jako při každé tyranidské invazi obklopila Makbaru II několik týdnů dopředu neprostupná hradba ve warpu, která zabránila jakékoliv komunikaci a zadusila veškeré výkřiky o pomoc místních zneklidněných posádek renegátů. Místní legionáři, nezkušení v boji s touto novou hrozbou, podezřívali z přípravy útoku a rušení warpu impérium, nebo obáváné nájezdníky temných eldarů.
Místo toho přišla brutální orbitální invaze prakticky neznámé, biologické armády. Ačkoliv se mnohem později ukázalo, že na Makbaru II zaútočil pouze nepatrný zlomek roje Nemesis, ten stačil na to, aby oblehl Hattru a vygumoval z povrchu všechny její kolonie. Hattra by padla v rámci hodin, kdyby tyranidským hordám nepovstal jiný nepřítel. S přílivem obrovského množství živých organismů, otřesů způsobených pády invazních vaků a přítomností psychicky nesmírně aktivních bytostí, se po tisíciletích spánku a desetiletích okrádání probudili původní obyvatelé planety Makbara II.
Obránci Hattry se tak ve zdevastovaném městě udrželi dokonce několik dní, zatímco se biologičtí tyranidé pustili do bojů s probouzejícími se metalickými necrony po celé planetě.
A pak se náhle útok na Makbaru II rozpadl… Z jednotného, takřka neporazitelného kolosu tyranidských armád, se během pár hodina stala dezorganizovaná masa těl, bez účelu, bez vedení. Blokáda warpu se zvedla. Jen pár chvil poté se warp rozvlnil obnovenou komunikací…
I wonder if clouds ever look down on us and say: "Hey, look. That one is shaped like an idiot."
Uživatelský avatar
Ujstin
Legionarius
Příspěvky: 8
Registrován: 21. 11. 2014 11.28

Re: Kampaň WH40K

Příspěvek od Ujstin »

Zdravím a pozdravuji - k listu - celkem pohodlně jsem postavil 1000 tak jak stanovil Kuba pravidla. Jen jsem se chtěl zeptat - nebudu používat kombo s teleportačním cryptekem... ale vezmu si do heavy slotu doomsday arku... nebude to někomu zásadně vadit? :D
Uživatelský avatar
Kuba
Centurio Pilus Prior
Příspěvky: 432
Registrován: 12. 1. 2011 14.11

Re: Kampaň WH40K

Příspěvek od Kuba »

To by nikomu vadit nemělo.
I wonder if clouds ever look down on us and say: "Hey, look. That one is shaped like an idiot."
Uživatelský avatar
Kuba
Centurio Pilus Prior
Příspěvky: 432
Registrován: 12. 1. 2011 14.11

Re: Kampaň WH40K

Příspěvek od Kuba »

Výsledky prvního kola:

Zbytky hattránské Legie Alfa se vydaly z Citadely vyplenit doky, jen aby se zde nečekaně střetly s neznámou frakcí necronů. Ti mariňáky chaosu porazili v bitvě o kontrolní věže a získali tak dost času vyplenit doky pro vlastní potřeby. Jaké bylo jejich překvapení, když našli celé kontejnery necronských energetických článku, které zde těsně před invazí byly shromážděny k expedici z planety (bylo jich dost na 2 body!). Mariňáci se vrátili do své nedobytné Citadely s prázdnou.
Makbarští necroni mezitím prudce vtrhli hlavní branou do města, obsadili Krvavé jámy a z nich rozšířili jedním šmahem svůj zábor do Věží a Hvězdného přístavu. Ve Věžích se na obsazující oddíly vyvalily hordy tyranidů, ale necroni v těsné bitvě semkli své řady, odrazili jejich útok v ruinách guvernorátu a získali tak základnu pro ovládnutí sektoru. Když ovšem jejich síly dorazily do Hvězdného přístavu, mohly už jen zahlédnout cizí necronské lodě stoupající k orbitě s hodnotným nákladem jejich ukradených energetických článků.
V současné chvíli je už jasné, že do honu za získáním artefaktů makbarských necronů se zapojila z orbity neznámá necronská frakce, která se rozhodně nehodlá s tou místní spojit a na vlastní pěst krade zdroje opuštěné během tyranidské invaze. Zároveň je zřejmé, že se mezi tyranidy nacházejí bytosti, které jsou stále schopné shromáždit kolem sebe rozehnané roje různých potvor a vést organizovaný útok.
Můžete si proškrtnout na mapách Doky. Jsou vypleněné.

Po prvním kole je stav následující:
Makbarští necroni: 0 bodů, ovládají 3 sektory (Krvavé jámy, Věže, Hvězdný přístav)
Legie Alfa: 0 bodů, ovládá 1 sektor (Citadela)
Necronští nájezdníci: 2 body, ovládají 0 sektorů
- Lokace doky byla vypleněna

Těším se na vaše popisy bitev a pamětihodné skutky vašich hrdinů (nezapomeňte, že i smrt, nebo obratné vyhnutí se konfliktu může být odměněno zajímavou dovedností (závorka v závorce: Dokonce si myslím, že smrt může být mnohem více formující zkušeností, než šťastné přežití. Znám lidi, kteří by takovou zkušenost potřebovali jako sůl :lol: )).
I wonder if clouds ever look down on us and say: "Hey, look. That one is shaped like an idiot."
Uživatelský avatar
Shadowalker
Centurio Pilus Posterior
Příspěvky: 262
Registrován: 2. 12. 2008 14.50
Kontaktovat uživatele:

Re: Kampaň WH40K

Příspěvek od Shadowalker »

Anoep Nailah (významem se dá přeložit asi jako „vítězný bůh smrti“) je jedním z Necronských overlordů, kteří se právě probudili na planetě Azizi, známé v lidské řeči jako Makbara II. Zjištění, že není možné aktivovat všechny spící jednotky, ho velmi zneklidnilo. Co se stalo? Vždyť energetické zdroje, které se nacházejí na této planetě, byly ještě nedávno velmi bohaté a stačily na mnoho tisíc let. Letmý průzkum okolí mu ale napověděl, že nic není tak, jak tomu bylo, když se uložil ke spánku.

„Chisisi, co se stalo“? Cryptek, který byl osloven se již nějakou dobu snažil vyhodnotit situaci. Po dlouhé době odpočinku však jeho procesory získávaly původní výkon jen velmi obtížně. „Podle výpočtů, které jsem provedl, to vypadá, že za dobu naší nečinnosti získaly nad naší planetou kontrolu nepřátelské síly. Jedná se o lidskou rasu, někteří poznamenaní Chaosem a také Tyranidy. Je jich opravdu velmi mnoho, stonásobně převyšují naše počty“.
„Nezbývá nám, než s nimi bojovat.“ Pronesl Anoep. „Pokud přijdeme o tuto planetu, spousta našich se již vůbec neprobudí zpět k životu. Až budou ti brouci zničeni, zaútočíme na město a vezmeme ho zpátky a při tom zničíme každého, kdo se nám postaví do cesty.“
„Potvrzuji“ ozval se mechanický hlas zpovzdálí. Patřil jednomu z menších lordů jménem Umi. „Jen je třeba nejdříve vyhladit tyranidí hrozbu.“

Po několika dnech bojů se zřejmě podařilo provést plán Faraona Akhenatea, hlavního vůdce necronské rasy na této planetě. Anoep s ním sice nebyl konkrétně obeznámen, ale v bojích proti mnohem početnějším tyranidům si vedl se svými vojáky poměrně slušně. Dokonce se mu podařilo zabít jednu z těch obrovských nestvůr warscythou a získal si uznání samotného Faraona. V bitvě, která již vypadala beznadějně se náhle nestvůry přestaly chovat tak, jako dřív a místo dalšího tlaku se některé rozutekly, jiné zahrabaly do země a některé dokonce začaly požírat sami sebe. To se dělo po celé planetě ne jenom v bitvě, které se Anoep účastnil.

Díky tomu, že se Anoep osvědčil v bitvě, byl mu přidělen úkol dobýt zpět město.
„Potvrzuji převzetí informace.“ Overlord Anoep už propočítával, jak by měl útok na město vést. Nakonec se rozhodl, že je nejdříve třeba zjistit, jaká je aktuální situace. Vtrhne s celou armádou, kterou dostal k dispozici, do města a zjistí míru poškození energetických zdrojů. Pokud to půjde, pokusí se jich co nejvíce zachránit, aby mohl aktivovat další vojáky a získat planetu pod svou kontrolu co nejdříve. Strategicky rozvrhl své síly na tři části a vydal se do města.

Jen co do města vstoupil, zjistil, že město se stále hemží tyranidskými jednotkami. Zaujal strategický bod, poblíž energetického uzlu, ve kterém se mohl bránit a sledoval, jak se na něj hrnou ze všech stran brouci.
Zpočátku to nevypadalo špatně. Tyranidů bylo málo a nebyli ani příliš dobře vyzbrojeni. Jen co dal pokyn, aby se všichni připravili k palbě, začaly se objevovat další desítky příšer. Tou dobou už ale bylo slyšet syčení energetických zbraní a začal masakr. Několik jednotek bylo kompletně zničeno, ještě než dosáhly zdi, za kterou se krčili necronští warrioři a immortalové. Po několika hodinách bojů, kdy se stále objevovaly nové a nové tyranidí příšery, to nevypadalo dobře. Wrathi nebyli schopní dorazit obrovské monstrum, které se objevilo skoro vedle nich. Naštěstí střelné zbraně stále odváděly krvavou práci a stále redukovaly tyranidí počty.
Lord Umi se svými warriory bojoval hned se třemi nepřátelskými jednotkami. Díky jeho resurekčnímu orbu nedokázaly kreatury zničit všechny jeho vojáky a on dokázal svojí warscythou působit těžké ztráty.
Overlord Anoep držel až do poslední chvíle zeď proti obrovskému monstru, které na něj a jeho immortaly zaútočilo. Jeho válečná kosa působila nestvůře obrovská zranění, ale tato obluda stále nechtěla zemřít. Až poslední sek, který se podařil díky mírné dilataci času crypteka Chisise, zasáhl nestvůru do hlavy a konečně jí usmrtil. Anoep tak potvrdil pověst zabijáka příšer. Energetický uzel se podařilo udržet dostatečně dlouho, tak díky příchodu posil byli zbylí tyranidi rozprášeni, nebo zabiti.
Uživatelský avatar
Kuba
Centurio Pilus Prior
Příspěvky: 432
Registrován: 12. 1. 2011 14.11

Re: Kampaň WH40K

Příspěvek od Kuba »

Tak podle toho co jsem viděl a čtu odvedl mimořádnou práci lord Umi, který se svými válečníky udržel křídlo proti třem jednotkám, z nichž dvě byli opravdoví bijci v boji z blízka. Tímto hrdinským kouskem prokázal, že není snadné jeho a muže, které vede, snadno vypudit z místa, které se rozhodl bránit. Získává tak do všech příštích bitev zvláštní skill, který funguje přesně jako Personal Warlord trait Immovable Object (má Fearless a It Will Not Die (což se mu sice nehodí, ale fearless je beztak super)).
I wonder if clouds ever look down on us and say: "Hey, look. That one is shaped like an idiot."
Uživatelský avatar
Ujstin
Legionarius
Příspěvky: 8
Registrován: 21. 11. 2014 11.28

Re: Kampaň WH40K

Příspěvek od Ujstin »

Neustále tiché cvakání tisíců neviditelných nožiček přehlušil jiný mnohem zlověstnější zvuk.
Připomínal tažení těžkého řetězu po kovové desce.

*****

Aur'mut-tek (volně přeloženo jako pán transmutace) dotáhl své hadovité tělo doprostřed Zlaté Komnaty. Čelní stěna se najednou rozestoupila. Spíše to vypadalo, že se roztekla. Ve skutečnosti byla celá komnata tvořena z těl milionů skarabů. Někteří skarabové spočívali v perfektní mřížce tvořící stěny a podlahu a jiní neustále pobíhali z místa na místo.
Jak tak stál a hleděl vstříc vesmíru, dělil ho od chladného nekonečna jen nepatrný závoj energetického pole.

Aur'mut-tekovo tělo ze všeho nejvíce připomínalo obrovitého železného hada. Nevydržel stát v klidu, neustále se svíjel a různě protahoval. Téměř žádná rozumná forma života v galaxii by na něho nedokázala hledět bez stopy nervozity či strachu. Jeho forma byla výsledkem jeho vlastních transmutačních pokusů. Nezdařených pokusů.

Kdysi dávno ještě na Necrontyru, před biotransferencí, byl váženým vědcem a jedním z nejvíce postavených zástupců dynastie Hadaik. Jenže dopustil se nejtěžšího hříchu a ostatně jako všichni v Golden Dawn za to musel zaplatit. Dnes byl jen sluha těch, kteří dříve sloužili jemu. Jako téměř jedinému mu zůstalo vlastní uvědomění, ale i on se musel podřídit hlavnímu programu.
Program bylo dědictví, které po sobě zanechali nový vládcové dynastie Hadaik. Všichni včetně lordů a overlordů v Golden Dawn se jím museli řídit.

Výhled z komnaty se začal měnit, tak jak se měnila pozice Zlatého šípu, vlajkové lodi. Tiše a s úděsnou rychlostí klouzala prostorem, až se zastavila na orbitě centrálního hvězdy. Komnatu náhle zalilo světlo jako zuřivý příboj čisté energie. Aur'mut-tek sebou škubnul.

Než se v pouhém zlomku vteřiny jeho neživé oči přizpůsobili této okázalé kráse, stál proti němu zalit paprsky čistého světla jeho vládce a overlord Aur-um. Nepohnul se, jen stál, vyrostl jako by z ničeho. Kolem něho se hemžilo tisíce malých stvoření.

Byl smontováván a rozmotován podle potřeby. Žil a existoval jen pro plnění hlavního programu. Byl loutka. Ale loutka se zkušenostmi a schopnostmi velkého vojevůdce. Jeho myšlenky, vzpomínky a schopnosti byly neustále přehrávány, rekonstruovány a vylepšovány. Tělo byla jen skořápka.

Jeho osobnost (spíše střípek jeho osobnosti) byl ve skutečnosti uložen zde ve Zlaté Komnatě. Ta byla něco jako nervové centrum propojující hlavní program a řídící hlavního velitele invazní armády. Bylo to srdce i mozek v jednom. Tvořená z těl scarabů představovala sama o sobě dokonalou databanku. Momentálně byla jedna její malá část pokryta hieroglyfy představující záznam uplynulého boje.

Kdybyste podobně jako Aur'mut-tek uměli tyto znaky číst, stálo by tam následující:

*****

Přílet do soustavy proběhl podle plánů. Jako první akce byl vybrán vpád do sektoru bývalého hvězdného přístavu. V oblasti zvané „doky“ byla nalezena signatura výjimečných energetických zdrojů. Armádu vedl sám Aur-um dle instrukcí hlavního programu. Jeho osobní royal court doplňoval cryptek Aur'mut-tek a ten druhý cryptek (označovaný jako Au-tek). Hned po zběžném průzkumu byla nalezena nepřátelská síla „černých zbrojí“.

Aur'mut-tek zaregistroval během bojové operace blížící se letadlo jiné nekronské dinastie. Obratně modifikoval nalezené vysokofrekvenční zařízení a dokázal letadlo zcela odklonit a využit v nastávajícím boji. Posila, která přišla hned na začátku bitvy, byla zcela rozhodující. A zasadila první zdrcující úder nepříteli. Průběhu boje byl touto událostí daný. Celkový úspěch byl potržen tím, že všechny jednotky pálily a přicházeli na bojiště s úděsnou přesností. Sám Overlord Aur-um se do boje nedostal. Zatímco oba cryptekové si připsaly několik přesných zásahů. Černé zbroje se po mnohých utrpěných škodách z boje stáhli. Oblast tak byla úspěšně prozkoumána a k velké radosti Aur'mut-teka byly nalezeny vzácné artefakty.
Uživatelský avatar
Sindyr
Centurio Hastatus Posterior
Příspěvky: 197
Registrován: 12. 1. 2011 8.34

Re: Kampaň WH40K

Příspěvek od Sindyr »

Průzkumná jednotka kultistů se právě vrátila ze své mise. Přihrbená postava s dlouhým špinavým a potrhaným kabátem a plynovou maskou na hlavě rychle spěchala ke svému pánovi aby mu sdělila pozitivní zprávu. Když seržant průzkumné jednotky proběhl útrobami znesvěcené citadely, ocitl se ve velké kruhové místnosti plné sloupů a rozházených kusů nábytku a suti a kdoví čeho všeho ještě. Shrbený kultista přispěchal ke svému pánovi, který stál u protější zdi. Vypadal jako nějaká mechanická chobotnice - ze zad mu trčela dlouhá kovová chapadla zakončená různými nástroji. Právě se skláněl nad velkým kamenným oltářem, který použil jako pracovní stůl. Na tomto stole leželo jakési podivné kybernetické zařízení. Zprudka se otočil na očekávaného posla. Kultista v úleku zavrávoral a jen s vypětím všech sil se mu podařilo udržet rovnováhu. "Podej hlášení" zaznělo zpoza kyberhelmy, která se spíše zdála být hlavou samotnou. Byla zasazena do biomechanické zbroje s chapadly, sestrojené z různých součástek a náhradních dílů. Mechus, zvaný Kovář soumraku, vypadal v té zbroji opravdu impozantně. Seržant se zmohl jen na stručný a jasný report o tom jak jsou Doky prázdná a čekají jen na jeho příchod. Mechus chtěl Doky obsadit a připravit k bezpečné evakuaci z této díry. Chtěl ale nejprve prozkoumat ruiny celé oblasti, co kdyby se v nich našla nějaká šikovná hračka, která by vylepšila jeho už tak dokonalé vynálezy. Zavelel k odchodu.

Během chviky se celá skupina vyznavačů chaosu z Citadely vydala k Dokům. Oblast však nebyla až tak prázdná jak avízoval seržant průzkumné jednotky. Jakmile vpochodovala Mechuova družina do Doků zasypala je salva z Gausových zbraní. Kovář soumraku zachoval chladnou hlavu a rozvinul svou formaci. Byl to chladnokrevný taktik s mozkem, který připomínal spíše počítač. Řídil se svými výpočty a analýzami než instinkty a pocity, které vlastně ani neměl...
Zpočátku se mariňáci chaosu statečně bránili. Šance na úspěch však zhatil nekronský vzdušný koráb, který se zjevil z ničeho nic a jeho posádka jednou salvou zničila obrněný Vindicator - oblíbenou Mechovu hračku, kterou sám vytvořil. To Kováři soumraku vzalo chuť pokračovat v boji. Aby se neřeklo tak jen tak mimochodem spálil pár nekronů a svým analytickým mozkem přehodnotil své šance na vítězství. Hodnota, která mu vyšla, napověděla, že nemá smysl dál bojovat. Vydal příkaz k ústupu. Seržant kultistů byl ještě téhož večera strašlivým způsobem popraven.
Uživatelský avatar
Kuba
Centurio Pilus Prior
Příspěvky: 432
Registrován: 12. 1. 2011 14.11

Re: Kampaň WH40K

Příspěvek od Kuba »

Tak musím říct, že jsem měl o trochu delší přemýšlení nad tím, co s vámi (Ondra a Syndir). Z vašich popisů bitvy vychází, že tam vlastně žádný hrdina neudělal dohromady nic zásadního, že se armády tak nějak postřílely a bylo to. Rozhodovala proto taktika (a kostky), a tak vašim generálům přiděluji následující taktické traity:

Overlord Aur-um obratně využil přicházejících rezerv, které také asi bitvu rozhodly. Projevil se tedy jako obratný taktik a získává warlord trait Tactical genius (navíc k tomu, co už má) - čili dokud je naživu, může Ondra přehazovat hody na příchod rezerv a na začátku bitvy přebírá iniciativu na hod 5 a 6.

Generál Mechus naopak dostal účinnou lekci a tak se musí na příště podobné situace vyvarovat. S obzvláštní pečlivostí tak diriguje své pohůnky, aby co nejvíce znesnadňovali příchod rezerv protivníka, a ti jeho úkoly usilovně plní, aby nedopadli jako popravený bývalý seržant kultistů. Získává proto warlord trait Princeps of deceit (také navíc k tomu, co už má) - čili dokud je naživu, přicházejí soupeřům rezervy na 4+ místo 3+.

A tady jedno ponaučení: Je super, že jste projevili tak mocné literární nasazení, ale upřímně: kdybych aspoň části té bitvy neviděl, tak skoro nevim, co se tam dělo. Tak prosím příště trošku detailnější battle report navíc k tomu fluffu. Díky
I wonder if clouds ever look down on us and say: "Hey, look. That one is shaped like an idiot."
Odpovědět