Běhy z roku 2056 - 1. část

Moderátor: OneIceOne

Uživatelský avatar
OneIceOne
Praefectus Castrorum
Příspěvky: 690
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2056

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: 31. 2. 2008, 7 hodiny
Čas in game: 25. Ledna 2056
88) Syn pekel
Gamemaster: Petr
Hráli: Saša (Standa), Vlčí krev (Martin T.), Šakal (Grass)
Na území Elektroniků je horko. Někdo si dovolil přepadnout kovárnu a vyvraždit členy gangu. Proslýchá se, že tam od té doby straší. Šakal se plánuje přestěhovat do okolního slamu, pronajímá si od gangu přízemí starého paneláků, jehož nedávné obyvatelé sežrali ghulové. Saša se shání po brokovnici, ale pankáči naříkají na prokletou kovárnou, kde Elektronici pouliční zbraně vyrábějí. Saša se rozhodne do továrny podívat, projde územím Pekelných krys a v továrně najde jen nepořádek. Divné pocity děsící ostatní Elektroniky na ní nemají vliv. Uprostřed továrny je nabodnutá hlava jednoho z pankáčů, kteří pracovali v továrně. Saša se ji snaží sundat, ale hlava ji mírně vyděsí. Někdo si tu hrál. Saša se vrátí k Elektronikům, potkává Šakala. Kvůli dobrým vztahům s gangem jdou zpět do továrny. Šakal rozpozná místo rituálního čarodějnictví, pomocí kterého továrnu prokleli dva čarodějové, kteří slouží někomu jménem Syn pekel. Tato postava jim přikázala, aby zanechali na tomto místě astrální výjev jako symbol jejich moci. Šakal sám nechce s prokletím bojovat. Vrací se proto se Sašou do Díry. Tady potkávají po delší době Rolanda "Vlčí krev". Roland se zajímá o kresby, které Saša namalovala v jejich skrýši. Saša měla další sen, kde viděla Otu v severní zóně Prahy. Šakal toto místo dobře zná, jde o stará překladiště pašeráků.

Běžci na místě naleznou hluboké brázdy po těžkém vozidle. Vystopují obydlenou továrnu, která je obsazena početným kmenem z pustin. Snaží se proplížit dovnitř, když Rolanda na střeše zaskočí obrovská zahalená postava. Pozve ho do ležení klanu. Roland a Saša se vydají dovnitř, Šakal se ukrývá v opuštěné časti továrny. Zahalená postava je Syn pekel, podle všeho jde o nějakého robota a nebo kyberneticky modifikovaného trolla. Tato záhadná postava vede početný klan otrokářů. Roland se snaží zjistit něco o Otovi, ale nejdříve musí vybojovat rituální souboj, aby ukázal svou sílu. Saša bojuje s vybraným členem klanu. Muž s maskou se vyhne jejímu oštěpu a dost ji ublíží svou holí. Saša ho na oplátku rozstřílí z upilované brokovnice. Zda to bylo podle pravidel se běžci nedozvědí. Šakal aktivuje svou ohnivou kouli na nejbližší strážné, protože si výstřel z brokovnice vysvětlí jako špatné znamení. Roland ještě stihne nepozorovaně položit k nohám Syna pekel plastickou výbušninu. Vlčí šaman sešle na klan válečnou píseň a bílá čarodějka se mění na bouři. Roland se skoro vyhne smrtelné dávce od biotrolla, odpálí výbušninu. Výbuch odhazuje biotrolla, trhá na kusy vlčího šamana a zabiji přes polovinu klanu. Biotroll prchá do obrněného autobusu kryt bouří. Běžci bojují se zbytkem klanu, který se jim podaří vyvraždit, ale za cenu vážných zranění. Z továrny osvobozují několik desítek otroků. O Otovi se nic nedozvědí. Jen to, že nakupoval několik desítek otroků od Syna pekel. Cestou zpět se běžcům podaří vyzvednout zničenou bojovou sondu, kterou se rozhodnou prodat. Uschovávají ji u Elektroniků.

Kód: Vybrat vše

Predátor – Interní zpráva
Cryptic by Alfa-17
26122055:010407
...Výpis běžných operací...
...Započetí operace dle rozkazu Balalaika 4...
...Ovlivnění barbarských metalidských forem podle psychoanalýzy bylo úspěšné na 96%
...Uvolněny boxy pro ovlivnění v počtu...4
...Nasycení barbarských metalidských forem bylo úspěšné na 87,9%
...Počet barbarských metalidských forem na základně 2...56
...Počet úmrtí barbarských metalidských forem na základně 2 za týden...2
...Počet otroků na základně 2...30
...Počet úmrtí otroků na základně 2 za týden...6

!Kritické hlášení! - !Kritické hlášení! - !Kritické hlášení! - !Kritické hlášení! 

	V 25122055:230108 vnější senzorické systémy zaznamenaly narušení čtverce A2 základny 2. Byla zaznamenána aktivita kybernetického organismu vyšší třídy. Podrobnosti nejsou dostupné. Přímý kontakt zaznamenán v 25122055:230145. Zahájeno vyjednávání dle rozkazu Balalaika 34. Podle prvního vyhodnocení nebyla nutná okamžitá eliminace kybernetického organismu. Sekundární vyhodnocení zařadilo kybernetický organismus do skupiny Průzkumník. Organismus se identifikoval hlasovým projevem jako Roland – Vlčí krev. Založen soubor v pamětí s kódovým označením Roland VK01, všechny informace o subjektu zkopírovány do tohoto souboru. Zájem byl projeven o osobu jménem Ota – Zpěv ptáků. Dále bylo postupováno dle protokolu Bal 56 – simulace Syn pekel. Další lidský organismus oslovovaný jako Saša byl přizván k jednání. Založena složka Saša VK01, všechny informace o subjektu zkopírovány do tohoto souboru. Saša VK01 byl podřízen Roland VK01. Lidský organismus eliminoval bojového mutanta #12. Technika boje neznámá, rozpoznány znaky několika bojových umění. Pravděpodobně se jedna o neurčitou domorodou odnož bojových technik. Na konci boje dochází k napadení základny 2. Muselo dojít k selhání monitorovacích senzorických systému ve čtvercích A3 až A5. Aktivován mód Escape. Štít odstínil 99% útoku. Vnější pancéřování odstínilo 1% útoku. Systémy nepoškozeny. Přesun do pozice beta 7.

...závěrečné vyhodnocení...
...eliminován lidský organismus s označením Vrkochrap
...výbuchem eliminováno 37 barbarských metalidských forem...analýza úspěšná na 78%
...lidským a kybernetickým organismem eliminováno 19 barbarských metalidských forem...analýza úspěšná na 99%
...uniklo 30 otroků...analýza úspěšná na 81%
...navráceno 17,5 otroků...analýza úspěšná na 100%
...škody na Predátor 0%...analýza úspěšná na 99,99%

...připojené soubory ke zprávě...
 - Roland VK01 (audio, video, senzorické analýzy)
 - Saša VK01 (audio, video, senzorické analýzy)
 - #26122055:010407 (ostatní naskenované detaily)

...požaduji další instrukce...
Uživatelský avatar
OneIceOne
Praefectus Castrorum
Příspěvky: 690
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2056

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: 10. 5. 2008, 5 hodiny
Čas in game: 2. Února 2056
89) Mrzoutův kontrabant - dohra v Brně
Gamemaster: Petr
Hráli: Eva (Standa), Lucie (Zuzka), Tomáš "Půlnoc" Marný (Kačer)
Lucie je dcera námezdního dělníka, který se dostal do Brna za války s kmeny. Bydlí v okrajové čtvrti Starý Lískovec. Její otec se lečí z pokročilé Purpurové smrti, takže se Lucie snaží vydělávat ilegální cestou. Zabývá se krytím Tomáše, který je decker. Tomáš je bývalý vojenský decker, který se jako mnoho jiných vrátil z války, byl označen za válečného veterána a odeslán do předčasného důchodu. Pro mladého člověka hrozná představa, proto začal poskytovat své hackerské schopnosti zločincům. Tomáš je ve skutečnosti decker, který pro Evu zařizoval identitu pro průjezd do Brna.

Eva odeslala Cage do Prahy a ukryla se v Brně před policii. Je dokonale bez prostředků. Poslední informací od Mrzouta je jméno oblíbeného baru, který navštěvuje Mrzoutův kontakt. Eva navštěvuje bar U zvonečku, kde narazí na Tomáše s Lucii. Nemají mnoho času na seznámení, na místo doráží policie, která evidentně pase po Tomášovi. Asi ho identifikoval nějaké zrádné matrixové IC. Eva navrhuje, aby vypadli z města. Ukryjí se v okrajové vilové čtvrti. Tomáš falzifikuje povolení k opuštění města a doklady k velkému náklaďáku. Běžcům se povede uprchnout z Brna a směřují k pumpě, kterou má v držení Bílá Stopa. Přenocují a vrátí se zpět k vodní nádrži Nové Mlýny. Po dvou nocích se jim podaří vylovit devět těžkých beden, které obsahují odpalovací zařízení k 200 mm kanónu a zvláštní raketový motor. Lucie dostává zaplaceno a vrací se do Brna, aby mohla otci zaplatit léčení. Eva s Tomášem se vracejí na pumpu, tady ho Eva zanechává a vydává se ku Praze. Je nutné propašovat kontraband k Mrzoutovi.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Praefectus Castrorum
Příspěvky: 690
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2056

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: 20. 5. 2008, 6 hodin
Čas in game: 5. Února 2056
90) Hadí smyčky se stahují okolo Richarda
Gamemaster: Petr
Hráli: Eva (Standa), Šakal (Grass), Richard (Libor), Johny (Filip)
Richard se na zabijáky pokouší nastražit past. V neviditelnosti vyklízí svůj příbytek a na vchod líčí asi půl kilogramu semtexu. Mezitím se Johny, který byl vysvobozen z otrokářství ostatními běžci, snaží opravit velkou bojovou sondu DogFight. Dokáže přeprogramovat její ovládací systém, ale na opravu poškozených končetin potřebuje nové kloubové servomotory. Mrzout zavolá Evě, které ovládá velké bojové prostředky. S Johny debatuje o možnosti oprav. Richardovi přijde naléhavá zpráva, aby zajistil bezpečnost jednoho z bývalých členů sekty. Zabijáci jdou po všech. Jedinou Richardovou informací je mrtvá schránka jeho kontaktu v matrixu. Najímá si Johnyho. Johny se nabourává do matrixu a odhalí tajnou schránku Richardova kontaktu. Stahuje koordináty a pomocí mapy určuje místo připojení. Richard se na místo jede podívat s Evou. Dům je v obytném komplexu Rady, ve Strakonicích uprostřed ulice Dětská. Richard se lstí dostává do domu, ale není schopen lokalizovat byt. Eva si všimne dvou zajímavých aut, které stojí přes ulici. V jejich konstrukci rozpoznává možnost instalace skrytých systémů. Běžci se stahují zpět do Díry. Nikdo je nesleduje.

K identifikaci bytu se musí Johny nabourat do systému domu, musí se tedy dostat fyzicky do prostor sklepa. Zpět se vrací ozbrojený Richard, Šakal a Johny. Šakal zneviditelňuje Johnyho. Johny prochází do sklepa a ze systému domu identifikuje byt kontaktu. Johny se vrací do auta, spolu se Šakalem opouštějí místo střetu. Nechávají Richarda v domě samotného. Richard proniká do bytu, kde nalezne kontakt v bezvědomí. Slyší troje kroky od vchodových dveří. Cizinci mají evidentně alfa zbraně. Richard jim nechce čelit, vyskakuje oknem a prchá do parku. Jeden ze zabijáku mu pošle dávku z útočné pušky, ale zachrání to stromy. Richard se vyhne sondám nepřátel a nechá se vyzvednout Evou. Evidentně má proti sobě elitní nepřátele. Běžci se scházejí na houseboatu Evy. Plánují další kroky.

V televizi je vidět cenzurovaný rozhovor, kde je kontakt zcela zdráv a dokonce rozmlouvá s reportérkou. Policie je prý teroristům na stopě. Johny stahuje z matrixu nesmazané záběry z okolí. Narazí na špatný záznam zabijáka, který střílel po Richardovi. Nakonec se Johny pokouší rozlousknout schránku šéfa sekty. IC rady ho vyhazuje ze systému. Na místo se dostavuje policejní hlídka, protože Johny musel být v matrixu moc dlouho. Policejní automobil je eliminován montovaným kulometem, který má Eva ukrytý ve sporťáku. Běžci se jedou podívat k domu, kde bydlel kontakt. Jsou zde policejní hlídky a sklenáři opravují okno po Richardovi. Eva se ještě snaží dostat sondou do bytu, ale nenachází vhodnou cestu. Kontakt evidentně byt opustil neznámo kam.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Praefectus Castrorum
Příspěvky: 690
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2056

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: 31. 5. 2008, 11 hodin
Čas in game: 6. Února 2056
91) Otrokáři útočí
Gamemaster: Petr
Hráli: Eva (Standa), Šakal (Grass), Richard (Libor), Johny (Filip), Sýr (Martin T.), Vertiga (Martin Š.)
Na území Elektroniků začíná být horko. Povídá se, že se nedaleko usídlila početná skupina otrokářů, která přišla z pustin. Okolo Díry a v okolních slamech se potloukají skupinky otrokářů lovící lidi. Někdo prý zabil trollího barmana. Jeho místo přebrala nějaká Helga, která má na čele vytetovaný nacistický kříž. Pankáči opevňují Díru, stavějí zátarasy a plot proti otrokářům.

Šakalovi tento počin brzdí stavbu jeho nového domečku. Navíc se dozvídá, že někdo vypsal odměnu na Richarda ve výši 40.000 yenů. To vyburcuje skupinu asi dvaceti pankáčů, kteří se rozhodnou Richarda ulovit. Ten je ale dávno pryč a navíc je jeho bývalé bydliště podminované. Skupinka se odebere k paneláku, kde dřív bydlel Richard s Marvem. Po chvíli ho zapalují koktejly pana Molotova a snaží se orky vyčoudit. Nakonec se snaží vniknout dovnitř, ale půl kilogramu Semtexu ukončí jejich snahu. Richardova past na zabijáky sklapla. Ohňostroj rukou a nohou je vidět poměrně daleko. Šakal o akci informuje Richarda. Snad se tím v Díře poučí.

Johny si není jistý, zda po něm nepátrá policie a tak se vydává zpět do Díry, kde má nedokončený kšeft s Mrzoutem. Opravoval pro něj zničeného DogFighta. Eva ho vysadí na hranici území gangu a směruje do Prahy. Johnyho však přepadne skupinka tří otrokářů a odvlečou ho kamsi za město.

Vertigu kontaktuje Cage. Prý se provalil podvod Mrzouta na Velkého šéfa. Nemají čas řešit víc, musejí Mrzouta dostat do bezpečí. Vertiga o půlnoci přichází k Díře. Vyřídí několik stráží, ale je dost zraněná. O chloupek se ji s Cagem podaří naložit Mrzouta a uniknout bodyguardům Velkého šéfa. Ubytují se ve městě. Tím se z Díry stává nepřátelské území. Šakal něco potřebuje v matrixu. Snaží se kontaktovat Johnyho. Časem zjišťuje, že ho unesli pravděpodobně otrokaří, kteří drancují okolo Díry. Díky svým schopnostem vyjednavače se mu podaří dohodnout schůzku, kde chtějí Johnyho vykoupit. Nejdříve chtějí otrokáře pozabíjet, ale otrokářů je několik stovek. Z nápadu ustoupí. Vertiga dohodne s Mrzoutem nákup medikamentů, které otrokáři požadují za propuštění Johnyho. Richard přidává náboje do kulometu. Podaří se a Johny je asi za 40.000 yenů osvobozen.

Běžci se rozhodnou vypadnou z města, než se celá krize vyřeší. Eva chce vykrást zbytek vojenského skladiště na jihu Brna. Johny se nabourává do matrixu, falšuje povolení na výjezd a zapůjčení nákladního automobilu. Richard a Johny musí přes skládky. Narazí na neviditelné obludy, ale problémy vyřeší Richardova brokovnice. Běžci dorazí na pumpu, kterou vede Bílá Stopa. Zde se potkávají s trpasličím čarodějem Sýrem. Ten se snaží dostat do Prahy, ale nemá peníze na zaplacení převaděče. Připojuje se ke skupině. Běžci dorazí k zamrzlé nádrži. Najdou třímetrového mloka, který byl evidentně popraven velkorážní zbraní. Potopí se do prostor skladiště, které je asi 30 metrů pod hladinou zamrzlého jezera. Najdou zde několik mrtvol a lano pro bezpečný sestup do hloubky. To indikuje, že skladiště navštívil někdo jiný. Eva dostává otravu z vody, do které vytéká odpad z nedalekých skládek. Za pomoci Šakala se dostava do Brna. Šakal nachází v krátké době pouličního doktora. Eva si u něj poleží asi dva dny. U jezera se vyskytují otrokáři, kteří nutí otroky pracovat na skládkách a těžit tady suroviny. Když se Eva a Šakal vrátí, pokračují běžci v průzkumu pod vodou. Skladiště jsou otevřena, jediné netknuté je ve skutečnosti nějaký kryt. Johny pod vodou napojí starý systém a vypne nějaké bezpečnostní okruhy. Pak dojde systému šťáva. Naštěstí je na místě autogen, běžci začnou rozřezávat vchodové dveře. Je to práce na několik hodin.

Po několika hodinách si musí odpočinout. Fanatický Sýr ostatní přinutí, aby se šli seznámit s otrokáři. Podobná skupina zabila jeho rodiče a on se jim chce pomstít. Netrvá dlouho a otrokáři podléhají síle běžců. Po výslechu se běžci dozvědí, že má přicestovat šéf otrokářů. Pravděpodobně se zajímá o skladiště, ze kterých již něco ukradl.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Praefectus Castrorum
Příspěvky: 690
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2056

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: 20. 5. 2008, 7 hodin
Čas in game: 9. Února 2056
92) Ozvěna monarchie – volné pokračování
Gamemaster: Martin T.
Hráli: Drsňák (Grass), Marv (Viktor), Icebreaker (Petr)
Drsňák a Marv dojedou k ke Kouďákovi. Dostanou se ke kšeftu, kdy mají za úkol najít jistou osobu. Kontaktoval je jistý pouliční doktor, který celou akci financuje. Jde o nalezení bývalého člena armády. Icebreaker kontaktuje v matrixu kontakt, se kterým se domluví na využití informací z minulého běhu. Běžci se dají dohromady. Rozhodnou se uskutečnit schůzku, na které by mohli zjistit více o hledaném. Schůzka se koná na nepoužívaném letišti u Prahy. Na schůzku dorazí dvě nákladní auta plná vojáků. Běžci kontaktovali neznámou vojenskou skupinu. Velící důstojník má informace, které běžci potřebují, ale nevěří jim. Dohodnou se tak na protislužbě. Skupina potřebuje zjistit informace o určitém zařízení. Posléze ho chce nechat zničit. Běžci dostanou trhaviny. Schůzka tím končí. Ve městě se Icebreaker napichuje na matrix. Podaří se mu nalézt lokalizaci podezřelé budovy mimo Prahu. Běžci si posbírají výbavu a se štěstím se dostávají přes skládky. Jedná se o vojenskou základnu, která stojí ve vypáleném kruhu. V okolí není nic krom kamenů.Běžci chvíli plánují infiltraci, ale do systému základny se nelze nabourat. Lze to uskutečnit jen z vnitřních uzlů systému. Běžci se nakonec vrací do Prahy a přepadení základny se odkládá na neurčito.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Praefectus Castrorum
Příspěvky: 690
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2056

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: 28. 6. 2008, 6 hodin
Čas in game: 15. Února 2056
93) Nowotny novým starostou – Indové jedou domů
Gamemaster: Grass
Hráli: Saša (Standa), Ismael (Martin T.), Icebreaker (Petr), Marv (Viktor)

Level 4025! Porážka červenýho Muchotronixe mi udělala radost. Škoda že tu pohodu zas rozhodil pager. Odpojování se od ty hry mi dělá potíže. Už dva dny jsem nespal, budu se muset Skalpela zeptat na nějaký implantáty proti spánku. Hodil jsem deck na stůl a šel se osvěžit ledovou syntetickou sračkou, který některý holoreklamy říkaj nukakola. Zasranej remake z jedný slavný hry. Ani nevim, která to byla. Pager mi ohlásil, že volal Ismael. Kurva, jakej Ismael? Chvíli jsem přemejšlel, kterej můj známej může mít tak úchylný jméno. No jo, to bude ten blázen, kterej dělá magie. Z toho nikdy nečouhala žádná levota, jednou mě dokonce rozsekanýho dotáhnul k doktorovi. No uvidíme. Vypadnul jsem ze svý vilky v Podolí. Zastavil u prvního pouličního bulifonu a vyřídil podrobnosti setkání. Prej kavárna Fantasie, to zas bude nějakej pajzl. Autopilot upřesnil polohu. Hmm, míň jak 15 minut, tak to je pohoda.

Už tam na mě čekal. Ismael je takovej vyzáblej chlapík, kterej prej studoval na Magický univerzitě. Kecá! Správnej mágoš vrhá vohnivý vlny a podobný sračky. Viděl jsem to v holovizi. Ismael ale tohle neumí, umí měnit podoby. Asi dělal do reklamy, ale co je mi potom. Hmm, na scéně se zas ukázali Indové. Prej někdo poskytne finance za informaci, jak se Radě povedlo převzít Mechtronix za 52 minut. Prej zadavatel pase po nějaký supertechnologii. Za chvíli dorazil i ten psychopat Marv. Je to fakt magor. Minule se nechal najmout za dvě bedny piva. Byl to fakt průser, ale je to kvalifikovanej zabiják, tak mu to řekněte do očí. Prej hledá známýho nějaký svý holky. No přibrali jsme ho do kšeftu. Do toho se ještě ozvala Saša, že prej potřebuje novou identitu. Připadám si jak ústředna. Ismael vypadnul, že vypáčí ze svejch známejch nějaký infa. My s Marvem jsme se odebrali ke „Kouďákovi“ za Sašou. Tenhle opevněnej bar na území nikoho je skvělej, jeden psychouš za barem a trollí vyhazovač se supercloumákem. Úplně sem zapadnem. Šasa má divnej zvyk. Maluje si na ksicht válečný barvy, prej to něco znamená v kmenech odkud pochází. Asi reprezentace. Dneska měli jen barvu na železo. Já jsem si nedávno nechal udělat plastiku na lidskou remodifikaci. Orčí ksicht mě neba. Hlavně teda kapitán Chaos není ork. Skalpel je dobrej, vyndal mi nějaký kosti a udělal mi stejnej ksicht, jako nosí kapitán v první až třetí sérii. Uklidňuje mě to. Sice si mě občas lidi pletou s hvězdou Barrandov Dreams, ale co na tom. A nakonec je tu Marv. Ten není potřeba ani komentovat. Prostě psychopat.

Ismael vypáčil informace o nějaký skupině, co vyšetřovala Mechtronix. Ta skupina měla označení TZ a prostě zmizela a nebo se někde zašila. Ze systémů Mechtronixu jsem vyhrabal osobní údaje těch lidi, ale moc nám to neřeklo. Holovizí proběhla zpráva, že útočnej svaz neoznačenejch bojovejch prostředků napadnul ustředí Mechtronixu, kde teď zevlovaly síly Rady. Na scéně se ukázaly nějaký roboti, který odrazily útok. Byly to ty kreatury, který po nás střílely u kláštera na Zbraslavi. Dál jsme vytáhli informace o další skupině, i když si to už moc nepamatuju. Do celý věci jsou zamíchaný lidi z Magický univerzity, který dělali na nějakém výzkumu přes mentální magii. Marv měl doručit nějakej balíček do zóny, která byla blízko Smíchova. Rada tam vystavěla hlídací perimetry. Vlezli tam ještě s se Sašou a Ismaelem, já čekal venku. Našli postřílený bezdomovce a nějakej zvláštní váleček. Asi nějak magicky aktivní. Nachytaly je tam ale senzory, takže Saša musela likvidovat domobranu granátem. Tim pro mě všechno skončilo. Nějaký Indové odcestovali zpět do pekla odkud přišli. Indickejm mnichům bylo darovaný Zbraslavský opatství. Matrix tykající se systémů Rady poskočil technicky o dva roky kupředu a 80% Shadowlandu padlo. Matrixovej Gurů s námi…
Uživatelský avatar
OneIceOne
Praefectus Castrorum
Příspěvky: 690
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2056

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: 30. 10. 2008, 6 hodin
Čas in game: 1. Března 2056
94) Das Feuerwerk
Gamemaster: Petr
Hráli: Vlčí krev (Martin T.), Vertiga (Martin Š.), Šakal (Grass), Richard (Libor)

Běžce na ulici nabere zaměstnavatel jménem Tomáš. Nabídne jim práci, kde musí sledovat tajemného cizince na vozíku. Tajemný cizinec se jmenuje Marik Schwinling a má přicestovat druhého dne na Hlavní nádraží. Cestuje pravděpodobně z oblasti bývalého německa, vlaky však normálně nejezdí, takže se musí jednat o speciální transport. Postavy dostavají jeho fotografii. Šakalovi se podaří obhlednou nádraží, ale nachází jen plno vojáků. Když Schwinling přijede, postavy se na něj pověsí. Šakal mu transportuje pomocí kouzla Levitace sledovací čip do zavazadel. Pomocí sond dále sledují postavy cestu jeho taxíku. Schwinling se ubytuje v hotelu na Žižkově, který se jmenuje Buldog. Jedná se o hotel přibližně střední životní úrovně na rohu Koněvovy a Jana Želivského. Vlčí krev vysleduje ubytování cizince. Postavy kontaktují zadavatele práce, který jim nařídí, aby cíl v hotelu eliminovaly a nahradil ho jeden běžec do 20 minut. Šakalovi se to nelíbí a snaží se vyjednávat s cizincem a jeho ošetřovatelkou. Cizinec začne vyhrožovat, že jakmile postavy vtrhnou do pokoje, odpálí výbušninu. Nakonec na místo příjíždí policie. Vlčí krev se spojuje s cizincem a přesvědčuje ho, že mu pomuže uniknout před policii. Ostatní běžci se do situace nemíchají. Cizinec nechce opustit svoje křeslo, na kterém jsou přidělány čtyři kufry. Vlčí krev stěhuje onu věc pryč. I přes bitevní konflikt s policejní hlídkou nakonec zločinci i Vlčí krev prchnou. Vlčí krev dostavá peněžní odměnu za pomoc zločincům, ale má ještě ukrytý sledovací čip na křesle, takže se dozví, kam zločinci odjíždí.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Praefectus Castrorum
Příspěvky: 690
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2056

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: 17. 11. 2008, 8 hodin
Čas in game: 1. Března 2056
95) Who is Chimera?
Gamemaster: Petr
Hráli: Vlčí krev (Martin T.), Vertiga (Martin Š.), Marv (Viktor), Lišák (Filip)
Tomáš Novák reorganizuje skupinu. Vlčí krev má zaměřenou pozici teroristů, signál směřuje ke skladištím ve Vršovicích. Marva kontaktuje Mrzout, Vertiga se vrací z města k Rolandovi. Lišáka zavolá jeho kamarádka Zoe, aby ji navštívil v jejím magickém krámku. Tady se potkává s Novákem, který ví o ilegálním zboží Zoe. Je ochoten zboží tolerovat za předpokladu, že pro něj Lišák bude pracovat. Tak se Lišák ocitne ve skupině běžců.

Běžci se sejdou blízko skladišť. Oblast není moc dobře střežená. Děravý plot a hlídač v budce na druhé straně komplexu. Několik málo kamer a zámků. Běžci vlezou do skladiště. Nejdříve Vlčí krev posílá krysosondu, kterou prořeže otvor ve střeše a prohlédne vnitřek. Jsou zde jen plastové bedny a zaparkovaná dodávka. Marv a Vlčí krev vlezou dovnitř. V terminálu skladiště naleznou záznam, kdy kolem třetí hodiny parkuje do skladiště dodávku bělovlasý muž. V dodávce naleznou skládací robotické křeslo, ve kterém cizinci pašovali nějaké lahve. Dále naleznou obleky a propustky číšníků. Podle všeho jde o obleky na akci odehrávající se druhý den v oblasti hradu. Do systému dodávky se postavy nedokáží nabourat, protože je zaheslovaný. V přihrádce najdou kapesní sekretářku a zmuchlaný ubrousek, na který někdo něco psal. Sekretářka patřila muži jménem Miroslav Šneček, který měl něco společného s oním večírkem. Na popsaných ubrouscích je seznam připravovaného speciálního občerstvení a datum akce. Po tomto nálezu běžci uklidí a vypadnou ze skladiště. Dají si schůzku na nedalekém náměstí, kde vyžadují zálohu za práci. Novák jim za informace vyplácí každému 10.000 yenů. Za hodinu se s ním mají sejít znovu.

Na nové schůzce specifikuje další práci. Běžci musí nahradit prodejce výbušnin, s kterými se mají teroristé setkat. Novák zařídí eliminaci původních prodejců. Podle všeho se prodejci a teroristé neznají. Za další půl hodinu běžci dostávají dodávku a papírek s poznámkou. Na papírku jsou jen čtyři údaje. Seven stars, Sisa, 22:00 a Das Feuerwerk. Po chvilce pátrání vyplivne matrix informaci, že se ve 22:00 koná představení Seven stars v podniku Kybernetický komár. Běžci vsadí na tuto kartu a hodlají se vystoupení navštívit. Před klubem je plno lidi. Dav nedovoluje běžcům vstoupit a vypadá to, že čekáním přijdou na řadu pozdě. Lišák a Marv se pomocí kouzel dostávají přes řeku, a tak předběhnou dav. Vertiga se naštve a saltem překonává vysoké zábrany. V klubu se později dozvědí o barmana, že několik Němců si pronajalo box v poschodí, kde má být uvedeno magické číslo. Na scénu přichází Sisa, kterou běžci poznávají podle fotografie od zadavatele. Doprovází ji bělovlasý muž, kterého běžci viděli ve skladišti. I přes jazykovou barieru se běžcům podaří vzbudit dojem, že jsou prodejci výbušnin. Znali kontaktní heslo. Marv a Lišák odjíždějí s teroristy na Malostranské náměstí, kde mizí v jednom ze starých domů. Marv kontaktuje zbytek party, aby do domu přivezli zásilku. Pak je Sisa zavádí do sklepení domu. Vchodové dveře jsou pancéřové a Sisa je otevírá pomocí skenu sítnice. Nedá se odsud telefonovat. Je zde celkem sedm teroristů, kteří vyrábějí bombu a čistí zbraně. Postavy přijdou na to, že teroristé dostali plány budovy od někoho z vnitřního výboru. Bohužel se nedozvědí, kdo je Chimera. Nakonec se rozhodnou odejít tajným vchodem, který našli za knihovnou ve sklepě. Berou sebou i pas s výbušninou. Podzemní chodbou se dostanou několik stovek metrů. Vylézají pod Nerudovou ulicí.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Praefectus Castrorum
Příspěvky: 690
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2056

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: 22. 11. 2008, 8 hodin
Čas in game: 2. Března 2056
96) Who is Chimera? - pokračování
Gamemaster: Petr
Hráli: Vlčí krev (Martin T.), Marv (Viktor), Lišák (Filip)

Po zvážení dalšího plánu se na místo vrací Marv a Lišák. Vlčí krev by se mohl prozradit, protože ho teroristé znají z dřívější doby. Oba se zpět dostanou tajným vchodem, v sídle najdou jen jednoho z inženýrů, který vyráběl bombu. Po chvíli vyjednávání s ním odjíždí na schůzku, potřebují kontaktovat Sisu. Terorista jim přislíbí pomoc a odchází. Netrvá dlouho a postavy zastavuje policejní hlídka. Chová se podivně, postavy chce jen odvést na stanici a sepsat protokol. A to i přesto, že v automobilu naleznou Marvovu těžkou pistoli a další serepetičky. Postavy chvíli přemýšlejí, že policisty pošlou na onen svět, ale nakonec se nechají odvést na stanici. Zde odevzdají zbraně a čekají, co se bude dít. Policejní důstojník je vyslýchá a do rozhovoru se přidá někdo třetí, který klade otázky. Neznámá osoba se vyptává, co vše postavy vědí o Chiméře a kdo vše na tom spolupracuje. Nakonec jim píchnou nanoboty a vyhodí na ulici s tím, že musí zjistit, kdo je najmul proti Chiméře. Nanoboti značí velké riziko. Postavy přesně nechápou, co se stalo. Hledají pomoc. Nejdříve kontaktuji pouličního doktora, kterého potkaly v jednom předešlém běhu. Ten ale není specialista, navíc je chráněn zlým gangem, který skoro postavy stáhne z kůže. Nakonec se dohodnou s Vlčí krví, který kontaktuje Spidera. Spider je jeden z nejlepších doktorů ze stínů Prahy. Nechá si dobře zaplatit. Marva dokáže zbavit štěnice, ale u Lišáka se mu jí nepodaří naleznout. Lišáka tak odmítá léčit. Chudáka Lišáka nakonec zabijí nanoboti, kteří mu rozežerou vnitřnosti. Marv má štěstí. Spider nasazuje experimentální léčbu, kterou nechá zničit nanoboty. Marva to skoro zabije, ale nakonec ho z toho Spider dostane. Bohužel o vedlejších příznacích se Spider nezmínil.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Praefectus Castrorum
Příspěvky: 690
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2056

Příspěvek od OneIceOne »

Hráno: 6. 12. 2008, 5 hodin
Čas in game: 17. Března 2056
97) Černá trojka opět na scéně
Gamemaster: Martin T.
Hráli: Marv (Viktor), Icebreaker (Petr), Drsňák (Grass), Jana „Rosa v trávě“ (Standa)

V matrixu je živo. Nějaká matrixová entita shání deckery, aby se k ní připojili v boji proti systému. Icebreaker se setkává s Meggii. Ta ho přizve ke spolupráci s legendární Černou trojkou. Černá trojka je pravděpodobně matrixový gang. Maggie potřebuje Icebreakera vyzkoušet. Proto mu svěří úkol, kdy musí proniknout do továrny na výrobu jídla a do systému vložit upravený program. IB dostává finance na výlohy a program. IB najme ostatní postavy a vypracují plán na přepad továrny ve městě. Do továrny se dostanou pomocí ukradené korporační dodávky a kódu, který dostali od Meggie. Uvnitř ale skončí v pasti, když je uzavřou dveře a do místnosti je vpuštěn plyn. Díky Drsňákovi se je podaří vyhodit do vzduchu. IB nahrává program do systému a postavy nakonec uprchnou. O den později je ve zprávách zmínka o otrávených vojácích Rady.
Odpovědět