Stránka 3 z 3

Re: Běhy z roku 2054

Napsal: 13. 8. 2012 19.20
od OneIceOne
Hráno: 5. 6. 2004, 10 hodin
Čas ve hře: Červen 2054
54) Nepolapitelný v matrixu
Gamemaster: Petr
Hráli: Jana (Libor), Mind (Mates), Katarina a později Mauru (Martin Š.)
Duch se zjevil v matrixu a proniká virtuální bránou policejního okrsku. Jana zkopírovala data do svého kyberdeku a vracela se zpět, protože se potřebovala podívat na nějaké oficiální stránky. Když procházela okolo centrálního uzlu, uviděla, jak se přes uzel přehnala persona, která vypadala jako nahá postava muže s bederní rouškou. Za personou pospíchaly dva mechaničtí pavouci s namontovanými plazmovými kanóny a černá, rychlá postava. Persona muže v bederní roušce snadno unikala pavoukům, které v matrixové kryptografii útočily záblesky plazmy. Černá postava ho dohonila, ale jen se mu obtočila kolem krku. Janu teoreticky napadlo, že by se mohlo jednat o černé zabijácké IC, ale věděla, že matrix klame. Každý decker má problém, když ho napadne zabiják takovýchto rozměrů. Najednou persona zmizela, odpojila se ze systému. Jana si vytáhla zástrčku z hlavy a předala data vůdci organizace. Zašla za deckerem organizace, protože věděl o matrixu více než ona sama. Po pár minutách se dozvěděla, že možná viděla někoho z legendárních deckerů.

Katarina se probudila ve svém autě, protože poslední dny nebyly nejlepší. Zatím si nenašla nic lepšího. Parkovala v ulici před velkým domem. Zadívala se do uličky naproti autu. Z okna vyskočila postava v temně červeném kabátu. Saltem dopadla na chodník, hned za ní se z okna vyklonila mechanická paže, která třímala podivnou zbraň a vystřelila několik modrých paprsků, které však spolehlivě minuly cíl. Postava na chvíli zmizela, pár sekund na to se z uličky vyřítilo červené sportovní auto. Na kapotě mělo znak zlatého obráceného F. Zakvílely gumy a vše utichlo. Katarina uslyšela, jak se blížila policie, takže popojela.

Jana se rozhodla využít informace, co dostala od deckera organizace a připojila se na mezinárodní chat. Zjistila, že onen neznámý operuje již delší dobu a vždy se napojí z Bohnic. Rozhodla se napojit na centrální uzel Bohnic a počkat, zda se onen člověk neukáže.

Policie se na místě zdržela asi 5 hodin, což bylo dost. Před odjezdem policie dorazil taky pohřební vůz a někoho si odvezl. Mezitím začalo pršet. Katarina si skočila na jídlo, a jak v televizi tvrdili, také se stalo. Déšť přinesl Purpurovou smrt, fenomén posledního roku. Meteorologové polemizovali, zda se jedná o výpary ze severních toxických skládek, které se dostaly do dešťových mraků. Bylo to jedno. Hlavní bylo, že Purpurová smrt vytváří v ulicích nepříjemnou purpurovou mlhou, která způsobuje vyrážku a někdy i smrt. Korporace a město svoje zaměstnance očkovaly, ale ostatní měli smůlu. Katarina dojedla a rozhodla se podívat, co se v domě stalo. Teď vypadal opuštěný. Vylezla k rozbitému oknu, které teď kryla okenice. Berettou rozstřílela zámek na okenici a byla uvnitř, rychle proběhla chodbou a narazila na otevřený pokoj. Tam našla vypnutého bezpečnostního robota a postel, kde ležela nějaká červená květina. Zaslechla, jak se někdo blíží. Rychle prohledala pokoj a narazila na dutou knížku, která obsahovala kus mapy. Vyrazila pryč. Cestu ji zatarasil sluha, ale dostal několik zásahu do břicha, takže se nevzpamatoval. Katarina vyskočila z okna a ujela. Prohlédla si část mapy, ale byl to jen útržek. Zavolala Janě, která měla blíže k této problematice. Nedovolala se, protože Jana zevlovala po matrixu.

Kolem 12 hodiny se ve zprávách objevila informace, že někdo pronikl do systému ministerstva obrany souměstí Prahy a ukradl nějaké informace. Jana se přepojila a čekala na virtuálním nádraží, kudy protékaly informace. Najednou se objevila ona persona muže v bederní roušce. Jana ji zastavila a chvíli si povídali. Jana se dozvěděla, že postava není decker, ale myslí si, že žije v normálním světě a venkovní svět jsou nějaké virtuální hry. Nakonec chlápek odešel a Jana se odpojila z matrixu.

Katarina měla dlouhou chvíli, takže se šla podívat, co je zač Purpurová smrt. Přihlásila se na bulifon, ale to byla velká velkou chyba. Použila svoje OIČ. Vyhledávací systém zmerčil příležitost a poslal místo prověřit policii. Katarina zmerčila policisty až u vchodu do podniku. Chtěla projít ven, ale policista si ji všiml díky fotografii na náramkovém počítači. Střetli se, Katarina neměla štěstí, takže byla ztlučená obušky a zatčená. Později byla obviněná z úmyslného ozbrojování a použití zbraně.

(Tady to končí, nikdo si nepamatuje, jak příběh dopadl.)

Re: Běhy z roku 2054

Napsal: 13. 8. 2012 19.20
od OneIceOne
Hráno: 10. 6. 2004, 3 hodin
Čas ve hře: Červen 2054
55) Ukradené obrazy
Gamemaster: Petr
Hráli: Mauru (Martin Š.), Gorin (Michal), Bhaal (Filip)
Mauru hoduje svojí oblíbenou sóju v malém čínském bistru. Vidí chlápka s modrým cigárem, jak na někoho čeká. Není mu nic podezřelé. Do podniku se po chvilce dostaví kluk s drdy. Mauru slyší, jak se baví o nějakých obrazech.

Bhaal sedí v hospodě a popijí pivko, když si k němu přisedne chlápek s modrým cigárem a nabídne mu na prodej nějaký francouzský obraz z konce 20. století. Bhaal je totiž i znalec umění kromě toho, že ví, jak zabít člověka dvanácti způsoby. Nabídka ho zaujme a chlápek mu nabídne ukázku v zadní uličce barem. Tam mu ukáže nějaký holoobraz obrazu. Bhaal ví, že skutečná cena obrazu je něco kolem 20000 yenů, chlápek mu ho nabízí za necelých 8000 yenů, což bylo pro Bhaala celkem výhodné. Bhaal souhlasil s koupí, ale chlápek mu řekl, že si pro něco ještě musí zajít. Bhaal s chlápkem odjel do hotelu Houba. Čekal venku, než chlápek přinese obraz. Neuplynuly ani 2 minuty a přijela policie. Zanedlouho vyvedli dva podivíny a odjeli. Bhaal ještě chvíli čekal, ale nic se nestalo, takže šel domů.

Gorin se vracel domů, protože byl na kalbě. Bydlel v obytném plexu na Smíchově. Byl trochu pod parou, ale všiml si dodávky, která parkovala blízko je plexu a dva stíny, jak se svezli ze střechy a poté odjeli v dodávce.

Uběhlo několik hodin a v televizi vysílali zprávu o tom, že nějací zloději ukradli sbírku obrazů pana Alfonze Ptáčka a že pan Ptáček uvažuje o vypsání odměny. Gorin si vzpomene, že Ptáček je jeho soused z obytného plexu. Navštíví ho a nabídne mu svoje služby. Naleznutí obrazů. Ptáček souhlasí. Gorin si vzpomene na číslo dodávky, tak se pomocí policejního kontaktu dozví, že dodávka byla ukradena, ale policie ji našla někde v Jinonicích blízko baru Nulový bod. Gorin se rozhodne místo prozkoumat.

Mauru se zastaví a chvíli sleduje televizi za výlohou prodejny. Tam uvidí televizní zprávy. Zpráva také uvádí, že policie našla část obrazů, ale že 5 nejvzácnějších chybí. Policie také zatkla dva zloděje, třetí uprchl. Na fotce Mauru pozná chlápka s modrou cigaretou. Jelikož bydlí v Jinonicích a má nějaké znalosti o lidech v této oblasti, přijde mu, že zná onoho chlápka s drdy. Rozhodne se kontaktovat Ptáčka a nabídne mu služby. Ptáček souhlasí a dá mu telefon na Gorina. Ještě předtím však Mauru hledá místo výskytu gangu, do kterého patří onen chlápek s drdy. Jeden bezdomovec mu práskne Nulový bod. Tam se také poprvé Mauru setkává s Gorinem.

Bhaal se vrátí do hospody, kde mu podivný chlápek s modrou cigaretou nabídl obraz a čeká zda se tam zase neukáže, má však smůlu a nikdo nepřichází. Gorin se jde podívat do baru. Trochu to vzbudí pozornost, když se najednou do podniku narvou dva třímetrový trollové plný waru. Do půlnoci se nic nestane, pak bar zavírá. Postavy se rozejdou a Bhaal se mezitím totálně zkalil ve své hospodě.

Druhého dne se Gorin i Mauru opět zajímají o bar. Okolo 6 hodiny večer tam přijedou 4 lidé s drdy. Mauru jde sám dolu a potká holku s drdy. Chce mluvit s chlápkem, který mluvil s modrou cigaretou ohledně obrazů. Chvíli čeká, ale dočká se pouze vyklizení baru normálními návštěvníky. Přichází Gorin. Dole ho čeká skupina a barman, který zrovna třímal brokovnici. Navíc tady byli nějací studenti, kteří rozhodně nebyli příteli trollů. Mauru se vrhl na barmana, vrazil mu pár pouličním boxem, barman skočil v bezvědomí. Gorin kopem srazil jednoho chudáka a trochu mu oklepal hlavičku o bar. Jedna ženská se zneviditelnila, ale účinkovalo to jen proti Maurovi. Studentíci vytáhli nože a vrhli se k trollů, jenže trollové vydali tak za 10 normálních. Rychle to skončilo. Mauru chytil chlápka s drdy, který měl co dočinění s modrou cigaretou. Gorin rozkopal pár automatů a vybral něco drobných žetonů. Nakonec vypadli. Pankáče zmáčkli a ten jim domluvil schůzku s chlápkem, co kouřil modrou cigeretu. Navrh jim dal batoh se 4 plátny, které pro modrou cigaretu přechovával. Mauru se vydal na schůzku, kde sbalil modrou cigaretu. Zjistil, že chlápek poslední obraz nemá, ale že je zašitý v Houbě, protože ho nestihl sebrat, když prchal před policii. Gorin poté vyhazuje pankáče z okna, zbavil se svědka. Gorin a Mauru předají chlápka policii a vrátí všechny obrazy. Dostanou odměnu za vrácení, kterou si spravedlivě rozdělí. Bhaal stačí ještě jednou sedět v hospodě a kalit, ale nic víc nevyřeší.

Re: Běhy z roku 2054

Napsal: 13. 8. 2012 19.20
od OneIceOne
Hráno: 18+19. 6. 2004, 13 hodin
Čas ve hře: Červen 2054
56) Těžké časy Xorxe Matiase a tajemství pracovního tábora v horách
Gamemaster: Petr
Hráli: Bjoln (Martin Š.), Gorin (Michal), Bhaal (Filip), Mauru (Martin Š.), Rousho (Martin Š.), Seth (Filip) a Tesák (Libor)
Zemřeli: Bjoln, Bhaal, Tesák
Bjoln se probíral matrixem, když zjistil, že mu jeho elektronický démon donesl zprávu. Přihlásil se a zjistil, že mu psal nějaký kamarád z korporace, kde přestal pracovat. Zprava uvádí, že by se mohl dostat k hodně penězům, pokud by vzal nabízenou práci. Šlo o to, že nějaká sekta či organizace vlastnila či využívala zvláštní druh zvířete, které mělo unikátní magické schopnosti a dokázalo produkovat vzácný nervový toxin, který je vhodný pro výrobu hypnotických drog. Ve zprávě dále stálo, že pokud by získal nějaké vzorky mozkové tkáně, pak by je mohl výhodně prodat. Dozvěděl se, že zvíře je chováno pod nějakým pracovním táborem. Bjoln práci vzal. Rozhodl se prozkoumat stránky a zjistit, jaká je to organizace. Organizace se jmenuje Dětští křižáci. Bjoln se dozvěděl, že jeden velký svatostánek Dětských křižáků je na Smíchově. Rozhodl se podívat dovnitř. Počkal až kostel uzavře svoje brány pro věřící a vyhlédl si otevřené okno. Vyšplhal nahoru a proplížil se pokojem, kde spali děti organizace, které šířili učení v ulicích Prahy. Prošel horní patra kostela. Nalezl spící strážce. Nakonec se chtěl dostat do místnosti, kde byl centrální systém, ale hlídali ho strážci, takže se strhl boj. Bjoln byl nakonec přemožen a zajmut. Probudil se v malé místnosti. Všiml si, že mu byla píchnuta nějaká látka. Přišel člověk a převedl ho do laboratoře. Bjoln měl policejní pouta s monovláknem, takže raději nic nepodnikal. Vyšlo najevo, že byl podroben nějaké hypnóze, ale vzhledem k jeho znalosti psychologie a silné vůli se ho nepodařilo zlomit. Nakonec je odveden orčím zřízencem k Vltavě a po krátkém boji zabit ručními břity.

Gorin seděl ve své oblíbené hospodě, když si přisedl jeho kamarád. Pověděl mu o nějakém chlápkovi, který hledá člověka ze stínů a Gorin by se na to mohl hodit. Gorin se seznámil s Xorxe Matiasem. Ten hledal svého bratra, odborníka na implantáty pro zvířata. Gorin se dozvěděl, že Xorxeho bratr byl na stopě velké věci, která mohla hodit balík peněz. Jediná stopa byl trideodeník, který Xorxovi poslal jeho bratr. Gorin přijal práci. Zjistil, že Xorxeho bratr se chtěl infiltrovat do nějakého pracovního tábora, který měl být v Jeseníkách. Nějaká organizace vyhledávala vyděděnce a bezdomovce, aby je nalákala na dobrou pracovní příležitost a oni pracovali v táboře. Někteří však říkali, že se vyděděnci nevraceli v pořádku a někteří se nevrátili vůbec. Gorin ještě věděl, že vyděděnce sháněl nějaký člověk jménem Scara a že má co dočinění se Stokou.

Mauru sedí na své oblíbené střeše, když ho navštíví člověk v šedivém ponču, kterého zná z předchozích běhů. Přinese mu nějaký bylinný nápoj a sedí s ním mlčky na střeše. Potom začne kreslit nějaké obrázky do prachu. Mauru pochopí, že někoho hledá a slíbí mu pomoc. Má to co dočinění se Stokou a nějakým trpaslíkem, co nosí klobouk. Mauru se vydá do Stoky a tam se potká s Gorinem.

Bhaal sedí v baru a vidí, jak před podnikem zastaví auto a do baru vpadnou nějací střelci. Jejich cílem je malý chlapík, který jim uteče na záchod. Střelci se za ním pustí, ale nakonec střelba utichne, chlápek proběhne barem ven a zdrhá. Bhaal zaslechne policii a není moc zvědav na kontrolu. Všimne si, že chlápek po kterém stříleli se ukryl v baru naproti, takže to Bhaalovi nedá a zajde tam, protože cítí něco podezřelého. Chlapík ho osloví a nabídne mu slušné peníze za maličkost. Ztratil při běhu důležitý předmět, ale teď je bar plný flojdů, takže se tam nemůže vrátit. Bhaal řekne, že to obhlídne, ale zjistí velké množství policistu, takže to vzdá. Chlapík není nadšený, ale nabídne mu jinou práci. Jde o to, že Bhaal by mohl vydělat peníze, když zjistí něco o pracovním táboře a o tom, co se tam děje. Bhaal vyslechne, že jde o nějaký pracovní tábor, kam jsou najímání bezdomovci. Najímá je nějaký člověk jménem Scara a to na okrajích města. Bhaal se rozloučí a jde se převléci za bezdomovce a pátrat po Scarovi. Bhaal narazí na první vyděděnce, žádá je o gábl, ale ty mu svoje jídlo nechtějí dát, pak narazí na nějaké děti, co nemají ruku a nohy. Jeden z jich je navíc rasista a nemá rád elfy. Bhaala pošlou za domnělým Scarou. Bhaal dojde na místo, ale místo toho na něj zaútočí hejno pekelných krys. Bhaal je břitvák, takže se nenechá sežrat. Vrací se, aby si to vyřídil s dětmi, ale ty už jsou dávno pryč. Nakonec Bhaal zjistí, že Scara je nějaký trpaslík a občas chodí do Stoky. Vyrazí tedy do stoky a tam se potká s Maurem a Gorinem. Postavy zjistí, že hledají stejnou osobu, takže do toho jdou spolu. Nakonec do Stoky dorazí i Scara. Mauru za ním zajde, ale Scara s ním nechce mluvit, takže ho Mauru uchopí a odnese. To však vyvolá vlnu odporu a boje. Končí to granátem od Bhaala, který spadne do místnosti 7x7 metrů, zkrátka bordel. Postavy se dozvíají, že Scara je jen prostředník a sbírá vyděděnce na práci v nějakém dole, který se nachází někde v Jesenících. Další autobus odjíždí asi za 2 hodiny. Bhaal se rozhodne, že se tam dostane jakou bezdomovec, Gorin a Mauru se rozhodnou pronásledovat autobus, ale Mauru nemá motorku, takže začnou shánět. Bhaal se dostaví na sraz. Nastoupí do autobusu a veze se asi 5 hodin na východ bývalých Čech. Tam se dostane do nějakého pracovního tábora. Chudák Bhaal si sebou vzal foťák, nějaké hvězdice a telefon, ale bohužel netušil, že jsou vyděděnci podrobováni osobní prohlídce. Při prohlídce je odhalen s foťákem. Zapírá. Je odveden a vyslýchán, nakonec je mu píchnut nějaký toxin, takže mu není dobře. Probudí se na lehátku a cítí, že mu byl voperován nějaký čip.

Mauru sežene motorku a s Gorinem vyjedou k táboru. Mauru vjíždí na starou protitankovou minu, když projíždí vojenský prostor u Prahy. Motorka je na šrot, ale Mauru to naštěstí přežije. Musí k doktorovi.

Na scéně se nově objevují Seth, Rousho a Tesák, kteří se různě dostanou k stejné práci a najme je Xorxe. Gorin se tam nakonec objeví také. Xorxe chce, aby se pokusili najít jeho bratra a nějaká data, které může pak prodat a vyplatit postavám několik stovek tisíc yenů. Postavy práci berou a díky informacích od Gorina odjíždějí k táboru. Zjišťují, že je dobře chráněný. Tesák a Gorin se tam chtějí dostat v noci. Tesák se připlíží a vyskočí na střechu strážné věže. Vojáci si ho ale všimnou, Tesák skočí dovnitř a začne je mlátit. Vojáci však vyhlásí poplach. Gorin přeskakuje plot a jde za Tesákem, začne se střílet. O několik sekund později chudák Tesák koupí olovo a jeho mrtvola padá na podlahu věže. Gorin si zachraňuje holou kůži, ale má štěstí, komu se povede utéct, když po vás střílí z kulometu, granátometu a ještě puškou. Seth a Rousho se do toho raději nemontují. Následně se všichni vrací do Prahy. Při cestě zpět ještě uslyší nějaké výbuchy, ale jejich pravou podstatu se nikdy nedozví.

Re: Běhy z roku 2054

Napsal: 13. 8. 2012 19.21
od OneIceOne
Hráno: 20. 6. 2004, 5 hodin
Čas ve hře: Červenec 2054
57) Všichni jsou ztraceni aneb konec vlivu Ewxine v souměstí Prahy
Gamemaster: Petr
Hráli: Rousho (Martin Š.), Gorin (Michal), Seth (Filip), Sekač (Libor)
Rousho se válel ve svém oblíbeném kanálu, když ho navštívil podivný chlápek. Byl to Ocas, aligatoří šaman z jižního města. Po pár minutách rozhovoru Ocas předhodil Roushovi nabídku na práci. Rousho souhlasil. Šlo o to, že Ocas učil nějakého mladého člověka magii, ale ten se již dlouhou dobu nedostavil. Ocas se dozvěděl, že ho postrádá i jeho otec, bohatý podnikatel Pavel Duchovný, který má na Václaváků svůj obchod. Ocas si vymohl 5% z odměny. Rousho se rozhodl navštívit obchod Duchovnýho.

Seth byl na návštěvě u svých známých, kteří něco oslavovali. Tam se poprvé setkal s mladým Duchovným. Několik slov a někdo se prořekl, že je Seth decker. Duchovný si ho vzal stranou a nabídl mu peníze, když ukradne jednomu kamarádovi soubor nové zbraně, pro hru Pekelný pes 2054. Seth dojede k nejbližšímu bulifónu a navrtá se do systému. Ohnivý duch se zjeví v matrixu. Netrvá dlouho a Seth se odpojuje s požadovaným souborem. Vrací se zpět na večírek, ale zjišťuje že Duchovný tam není. Naštve se, protože mu Duchovný slíbil prachy. Nějaký lidi mu poradí, že jeho otec má obchod na Václaváku, takže by ho tam možná mohl najít. Seth sedne na šalinu a jede na Václavák.

Rousho dorazí před obchod. Vejde dovnitř a chce mluvit s majitelemVzápětí vejde i Seth. Rousho se dozví, že starý Duchovný postrádá syna a je za jeho nalezení ochoten zaplatit 30000 yenů. Navíc se dozvídá, že mladý Duchovný se zamíchal do skupiny Quadratixx. Rousho si vzpomene, že jde o nějaký gang. Rousho a Seth se rozhodnou spolupracovat. Seth pozná v Quadratixxu matrixový gang, který několikrát udeřil. Šlo o skupinu nějakých vysokoškoláků. Seth se napojí na matrixu. Do Quadratixxu patří také Vasilij. To je syn majitele restaurace Puškin. Postavy se rozhodnou dojet do baru a zjistit, zda tam není Vasilij.

Gorinovi zavolá jeho známej ze soudu, že potřebuje najít rychle nějakého důležitého svědka k případu. Svědek se jmenuje Wágner a byl stálým zákazníkem v restauraci Puškin. Gorin bydlí opodál, takže se rozhodne podnik navštívit.

Sekáč vychází z obchůdku s potravinami a rozbaluje balíček nutrosóji, když vidí, jak před jeho domem zastavuje limuzína se znakem korporace Chemapol. Vystupuje jeho kamarád z dob, kdy byl Sekáč ještě zaměstnancem korporace. Sekáč dostane za úkol, aby sehnal nějakého vyššího korporačního úředníka, který se ztratil. Měl by v to být nějak zapletený člověk jménem Vasil, který je syn majitele restaurace Puškin. Sekáč se rozjede na místo.

První dorazí před bar Rousho a Seth. Zjistí, že restaurace má posunutou otevírací dobu. Jelikož jsou ze nuzné čtvrti, debilně oblečený a Rousho sebou tahá oblíbenou okovanou hůl, tak upoutají pozornost policistů. Ty po nich chtěj povolení na žebraní, pak i OIČ. Navíc je Seth hnědý elf a policisti rasisti. Rousho začne utíkat, policisté ho pronásledují. Rousho jednoho zmlátí, pak se ztratí v ulicích a schová do kontejneru. Seth vidí, jak se vrací policisté, takže se běží schovat. Práskne ho nějaký chlápek, takže se Seth schovává pod auto. Přitom ho ale vidí babička se psem, která ho taky práskne. Nakonec na něj policisté kašlou a odchází.

Mezitím do Puškina přijedou Gorin a Sekáč. V pohodě projdou dovnitř. Seth a Rousho se hrnou do restaurantu, ale kvůli Roushově tyči a jejich smradu je vyhodí. Seth si jde koupit lepší oblečení a vykoupat do nebližšího hotelu. Rousho je moc líný, takže na podobný věci sere a zůstává před restaurantem. Nakonec se Seth dostane do Puskina.

Postavy si různě posedají a najdou majitele baru. Ptají se na syna, ale ten jim jen řekne, že syn je již dospělý, a tak o sebe stará sám. Kolem 23 hodin večer před barem zastaví černá Honda a z ní vylezou 4 chlápci, mají viditelné těžké pistole, takže to budou nejspíš policisté. Setkají se s majitelem baru. Asi ho znají a začnou se veselit. Asi o 12 večer před barem zastaví sportovní motorka a z ní sleze nějaký chlapík. Ukáže se, že je to mladý Vasilij. Sekáč vyjde ven a nenápadně se snaží propíchnout motorce pneumatiku. Rousho si ho všimne, ale jen tuší. Motorka začne dělat bordel a Sekáč začne zdrhat. Před bar se vyhrne jeden z policajtů, ale nic nevidí. Mladý Vasilij chlastá chvíli s policisty a potom jednoho poprosí, zda by ho neodvezl, když má propíchnutou pneumatiku. Sedaj do Hondy a jedou. Postavy začnou bláznit, Gorin nasedne na motorku a pronásleduje Hondu. Ještě předtím ho ale Rousho přesvědčuje, aby ho vzal sebou, ale Gorin na něj sere. Sekáč sedne na motorku a sleduje trolla. Rousho a Seth stopují taxíky. Rousho vyvolá ducha, aby sledoval Gorina, takže se všichni sledují. Sekáč nakonec ztratí trolla. Gorin vidí, jak Honda zastavuje u domu na jižním městě, pak odjíždí. Mladý Vasilij mizí v domě. Rousho a Seth stopnou taxík, ale taxikář je nechce vzít s okovanou tyčí. Nakonec však dorazí ke Gorinovi. Sekáč jezdí po městě a snaží se najít auto. Uvidí jak stojí na červené, přijede k Hondě a zeptá se policisty, kde vyklopil Vasila. Ten na něj kouká, Sekáč je samuraj. Buď ho zabije pokud mu to neřekne či mu dá peníze. Sekáče to stojí 500 yenů, ale dozví se to.

Postavy se nakonec sejdou před oním domem, kde se svítí v druhém patře. Všimnou si, že vchodové dveře snímá kamera, kterou však hravě zvládne Seth. Nastaví na ní filmovou smyčku. Postavy se dostanou dovnitř, vběhnou do druhého patra, ale tam najdou jen nějakou babičku a dědečka. Hledají sklep a najdou použitý průlez. Slezou dovnitř a putují sklepem. Gorin se tam nevejde. Sekač narazí na nějakou velkou louži. Nevšimne si pasti a ta spustí. Z louže se vymrští monovláknitá síť, ale Sekáč je rychlý, takže stihne uskočit. Postavy past obejdou a pokračují dál. Za jedním rohem na Sekáče zaútočí maník tyčí. Sekáč mu omlátí hlavu o stěnu a je klid. Postavy pokračují. Sekáče potom napadne ork s břity. Sice se trefí, ale Sekáč ho nakonec dostane. Na ostatní se vzápětí vrhnou různí lidé. Rousho je tam mlátí pěstmi. Sekáč snadno přemůže dva z nich a vběhne do místnosti. Uvidí podivnou příšeru připomínající levitující chobotnici. Stvoření na něj sešle zaklínadlo, ale nepůsobí. Strhne se boj. Sekáč stvoření zabije. Postavy najdou všechny hledané a rychle vypadnou. Dostanou zaslouženou odměnu.

Re: Běhy z roku 2054

Napsal: 13. 8. 2012 19.22
od OneIceOne
Hráno: 23. 6. 2004, 7 hodin
Čas ve hře: Červenec 2054
58) Hledání arény
Gamemaster: Libor
Hráli: DoubleG (Viktor), Seth (Filip), Max (Petr)
Zemřeli: DoubleG
S Maxem se spojí jeho kamarád Alexej, že by měl kšeft. Jde o nějakou bojovou arénu a lidi, co tam bojují. Se zaměstnavatelem se má Max setkat v Žábě. Box číslo 3. Na srazu se objeví ještě hnědý elf. Max a temný elf se rozhodnou spolupracovat. Temný elf se jmenuje Seth. Zaměstnavatel spěchá a nechá pouze čip s potřebnými informacemi. Tam je vidět nějaká aréna a v ní bojující lidi. Nejsou nijak naplněný kyberwarem, ale spíše vypadají jako lidé z ulice. Dál je na čipu vidět člověk se zraněním, poté se někdo prochází po nějaké části města a nakonec ten, co natáčel záznam vstoupí do rozbouraného domu, chvíli tam něco hledá a nakonec ho přepadne chlápek ve vestě a zastřelí ho. Postavy chvíli koumají záznam. Seth se poté jede podívat do matrixu, tam zjistí nějaké podrobnosti ohledně zadavatele, ale není to nic moc. Max se jde projít do ulic a pokusit se zjistit něco od lidí v zakázaných zónách. Asi o 4 ráno mu nějaký bezdomovec zavolá z budky, že má hodnotné informace. Max se s ním sejde někde v Jinonicích. Bezdomovcovi zaplatí yeny. Bezdomovec mu práskne, že tu asi před 10 dny byli podivní lidé, kteří přijeli limusinou a najímali lidi z ulice na nějakou práci. Platili hotově 1000 yenů na hlavu, ale vybrali jen málo z uchazečů. Bezdomovec si také pamatoval částečně značku limusiny a věděl, že limusina odjížděla směrem na západ. Max informace předá Sethovi a ten se prohrábne matrixem. U policajtů zjistí, že limusina je psaná na nějakého Holuba. Prý pracuje v továrně a bydlí v střední plexový čtvrti. Není to zrovna typ člověka, který si může dovolit limusinu. Postavy se rozhodnou nejdříve prozkoumat západní nepovolené zóny. Ozbrojí se a vyrazí.

Seth i Max jsou zástavbou, když si Seth všimne dvojice, co je sleduje. Následně se ukáže, že jde o příslušníky gangu, co to vybírá poplatky za průchod, no to víte i gangsteři se musí nějak živit. Postavy zaplatí mýtné a poptávají se po nějaké aréně, ale gangsteři nic nevědí. Max i Seth pokračují a dojdou k místu, kde poznají místo ze záznamu. Hledají v domě a najdou zamaskovaný vstup do podzemí. Je na něm visací zámek, ale ten ulomí tyčí. Seth zvedá poklop a Max ho kryje. Seth má štěstí a nezasáhne ho šipková past, ale karma jde do hajzlu. Najednou se spustí poplach, byl tam senzor. Max i Seth odběhnou pryč a skryjí se 50 m od poklopu. Asi za 20 min. přijede limusina a vystoupí dva muži. Postavy nejsou břitváci, takže čekají. Limusina se zdrží asi 10 min, a pak jede pryč. Postavy čekají ještě chvíli. Vracejí se, poklop je opět zajištěný, takže Max hledá jiný vstup. Max jde první. Po chvíli se dostanou do místnosti, která je pod zajištěným poklopem. V místnosti je počítač. Seth nemešká. Nachází data, ale v systému je spuštěný pasivní poplach, takže jde všechno špatně. Nakonec je chudák Seth vykopnut a ještě koupí V omráčení. Postavy se zdekují a Seth odpočívá. Asi po hodině Max zahlédne nějakého trpaslíka, jak se plíží k domu (DoubleG). Trpaslík nemešká a střílí na Maxe, ten uskočí a i se Sethem utíkají. Rozhodnou se vytratit a vrátit se zpět asi kolem 6 večer. Gorin mezitím čeká a nastraží pasti. Max i Seth se vrací v 6 hodin. Seth si kupuje ještě druhou pistoli od gangu a pokračuje sám. Proplíží se k domu a uvidí trpaslíka číhajícího na střeše. Rozhodne se ho zastřelit. Vyleze na střechu a chce ho překvapit, ale DoubleG má štěstí a všimne si. Začne boj. Běžci bojují pekelně, ale DoubleG je břitvák, takže Setha dostane do bezvědomí, sám je zraněný. Max uslyší střelbu, takže se rozběhne na místo. Zahlédne, jak se trpaslík ošetřuje na střeše domu. No Max vyšplhá na střechu a zaútočí na DoubleG, ten je překvapený a bohužel to nerozchodí. Max do něj vyprázdní zásobník a snaží se zachránit Setha. Max Setha ošetří, ale to už se na místo dostaví gang. Chvilka vyjednávání a gang chce jen věci trpaslíka a nějaké prachy od Maxe. Dobře to dopadne, Seth je v nemocnici, ale tam mu objeví implantáty. Nakonec ho Max vyseká z vězení díky své právnické znalosti, ale stejně je na tom Seth špatně.