Běhy z roku 2057

Moderátor: OneIceOne

Odpovědět
Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Legionis
Příspěvky: 633
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Běhy z roku 2057

Příspěvek od OneIceOne » 21. 11. 2018 12.18

Hráno: 5. 10. 2018
Čas ve hře: 3. 1.2057
Gamemaster: Standa
Svačina bohů aneb vešept kontra LMG
Hráli: Flash (Grass - karma 5), Abú Holmes Těhle (Petr - karma 5)


Onra si dopřává luxus v Houbě, kde strávil svátky. Objedná si tank virtuální reality na 6 hodin, ale do serfingu na Havaji se mu vloudí blond buchta, bodne ho do zadku a to ho vykopne z tanku. Když zmaten vyleze, vidí jak buchta přichází v reálu, podpírající staříka, který si jde něco prohlédnout. Pracovník centra Těhlemu sděluje, že má uhnout, protože potřebují vyměnit gel. Ondra protestuje, protože zjistí, že místo 6 hodin dostal 2 a půl.
Těhle má ovšem pocit že je něco špatně, zejména ve chvíli, kdy se ukáže, že stařík je naložený na jídelním vozíku a okolo říkají, že měl infarkt. Buchta zakopne jeho vypadlé zuby pod stůl, potom chlápek vplášti na ni upadne a strhne závěs, takže se ukáže krvavá skvrna u nádrže a v gelu a buchta spadne do nádrže. Těhle pak raději vysyčí do šatny, kde se zamkne. Když vyleze, najde chlapovo mrtvé tělo.

Flash, rovněž v houbě, jde v županu z kosmetiky do tanku, když spatří mrtvolu u dveří. Dveře jsou navíc dole bodově přivařené. Přepálí svar svým očnim laserem a jde dál. Mezitím hotel zhasne a pikolík hlásí výpadek proudu. Uvnitř narazí na Těhleho, který je neviditelný a číhá. Flash si myslí, že byla rozšířena VR a kouká na něj svým radarovým skenerem a čeká, jestli dostane XP. Těhle se zviditelní a začne zmateně vykládat o staříkovi, ukradeném čase a blond buchtě. Flash je nadšený a chce se pustit do pátrání, jen se ptá, kdo z nich bude Holmes a kdo Watson. Když se Těhle nevyjádří, spokojí se s úlohou Watsona. V centrále najdou chlápka co se choulí pod stolem a nemůže mluvit. Počítač nefachá a po spuštění se ukáže že je napaden virem, který nějak poškodil i chlápka. Potom oba vysmrdí do Těhleho pokoje, kde si dají panáka, ale Ondřej se pozvrací na Flashovy růžové antofle s kočkou. Flash si vezmě jeho hotelové a jdou po chodbě. Cestou potkají skupinu hotelových detektivů se skenerem. V tom se otevřou dveře a vyjde ženská s kufrem. Těhle vykřikne, detektivové tasí zbraně, ženská po nich hodí kufr a prchne do pokoje a debrodruzi za ní. Když skočí do šachty na odpadky, Flash zajásá a v županu tam skočí taky. Těhle váhá, ale když dovnitř vejdou detektivové, se do šachty nejsřív schová a potom se i pustí.

Vypadnou na kontejner odpadků vedle garáže, který převrhnou. Bloncka, která se představí jako Dita, odemkne paklíčem garáž, Flash přivolá auto, Škoda Super Terén v úpravě Kleinpanzerwagen a vysyčí pryč. Flash je vezme do garáže, kde má dílnu, všichni se osprchují a dostanou sendviče a kafe. Dita řekne, že byla najatá aby hlídala profesora Waltmana, který přijel z Angli epřednášet o básníku Ashbleym na pozvání spolku Brána Annubisova, ale teď se jí žádný kontakt nehlásí. Těhle se rozhodne vrátit do Houby a odjede, zatímco Flash a Dita šukají. V Houbě se dostane k detektivovi, kde mu vysvětlí, že došlo k omylu, jeho 6 hodin mu bude nahrazeno a jinak jen vypadl proud.

Potom vyrazí do Brány Annubisovy na Staromáku, zaregistruje se jako člen a koupí lístky na večerní přednášku profesora. Když přijdou, Flash nakoupí sendviče a nechá auto za rohem, pak jdou dovnitř. Profesor tu je, ale nechce s nimi mluvit, má práci. Z hotelu přivezli jeho bedny a in z nich vyndavá vešeoty, sochy zpodobňující egyptské bohy.
Odeberou se stranou do šatny a Těhle chce uchopit Ditu astrálně, ale nepovede se mu to, je posldlá čímsi strašlivým. Pak už to začne a Dita odejde. Dobrodruzi jdou na balkon, ale zatímco profesor hovoří, davu se zmocní psychóza. Profesor zaklíná, vešepti ožijí a Sobek a Sutech se začnou krmit. Zamčené dveře na balkon vyrazí a jdou ven, ale je tam dav zmagořenců, hlava na hlavě. Flash vyleze na dav a jde po hlavách lidí k oknu, proleze jím a spustí se z římsy, takže skočí 5 metrů dolů na střechu stánku, kterou propadne. Zavolá auto a sondu. Těhle chce kouzlit, ale aktivace požárních hlásičů se nezdaří, asi zanedbaná údržba. Potlučený davem se prodere k oknu a visí na něm, když tu vešept dorazí na schody a začne je zametat ohněm. Ondra musí skočit a ošklivě si poraní ruku. Flash ho nakládá do auta, zatímco sonda oknem rozebírá vešepta kulometem.

Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Legionis
Příspěvky: 633
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2057

Příspěvek od OneIceOne » 21. 11. 2018 12.20

Hráno: 20. 11. 2018
Čas ve hře: 3. 1.2057
Gamemaster: Petr

Hráli: Drsnák (Grass - karma 6), Wolf (Libor – karma 6), Marv (Viktor – karma 6), Ismael (Martin – karma 8), Nováková (Standa - 6)


A jsou tu Vánoce a Nový rok. Čas svátků a pohody. Orci prožívají svátky ve svém tajném sídle a vylešujího. Marv si dává koupele v sudu s krví. Wolf dává Marvovi pod stromeček lehký kulomet s dvojnožkou, který seženou přes kontakt Felixe a místní ghůlové si na štědrovečerní večeři přinesou deratizátora, kterého našli v tunelu metra.
Zadavatel Novák se ukazuje opět na scéně a shání běžce na vyzvednutí cíle, který je označený jako pan Vomáčka. Bere jenom lidi s vybudovanou reputací, ostatní nemá zajem zaměstnat. Sraz je na odlehlejší zastavce vlaku v Hlubočepích. Orci nastupují do taxíku, jedou do Hlubočep, tam je potká Drsnák a sváží je na místo schůzky. Nováková jede lodí po Vltavě a nakonec dojde také. Ismael přijede vlastním autem. Na zastávce se ukáže sonda a zobrazuje hologram zadavatele. Nová chce získat osobu, kterou označuje za pana Omáčku, má se nacházet ve vile, která stojí ve svahu vedle Podskalských schodů. Nedává jim fotografii, ale Vomáčku mají podle kódu, který vysílá. Vyplací zálohu 20000 v plast kreditech, kterou běžci najdou ukrytou na zastávce a celkově mají dostat za Vomáčku 160000. Sonda odletí a běžci hledají hospodu, kde by to celé naplanovali. Najdou trampskou knajpu nazývanou Hurdálkova chýše jedová, což je taková bouda v Prokopském údolí. Pár místních tu hraje na banjo a zpívaj o válce. Jak se dovnitř nakvartýruje bežecký gang, tak sbalí vystroj a zmizí. Hurdálek dělá běžcům klobásy a pije vodku, vypadá to na dlouhý večer. Bežci řeší situaci a plány. Hledají v mexu informace o domu, ale dost to laguje. Nováková najde plány, dům patří nějakému rusovi a mají tam bazén. Wolf se jde na dům podívat astrálně, ale je tam bariéra. Seženou nějaké vybavení jako rušičku, padák, dva granáty. Ismael mezi tím jede do města zjišťovat nějaké informace. Když opoušti hospodu, chtějí si půjčit auto od ožraleho hostinského. Marv ho venku přiškrtí do bezvědomí. Běžci se přeplaví přes řeku, okradnou popelářský nákladák a dodávku a jedou k domu. Vedle domu Nováková kontroluje padák, přivazuje si Drsnáka k pasu a Wolf je vylevituje nad barák, kde se snašejí na dům. Přistanou na střeše, pronikají do domu. Nováková navádí nákladák do vrat a Marv také vniká do domu. V domě nikdo není, jen Novákovou zachytí instalované mikrokamery, když prochází kolem. Na stole najdou obyčejný čip, který vysílá stejný kód, jako měl mít pan Vomáčka. Spustí se poplach na domě. Drsnák vyndavá čipy z místního kamerového systému. Uvažují zda to byla past nebo co to bylo. Vypadnou z domu a přeplavují se přes řeku. Nová nemá spojení s dodávkou a ta padá nakonec do řeky. Když kontrolují čipy, zjišťují, že cíl byl v domě, ale někdo dal osobním strážcům z Fénixu echo a cíl vypadl. Na místo byly ještě dvě ženské a asi sedm členů ochranky. Na kamerách je ale cenzurovaný obličej pana Vomáčky a nelze ho ze záznamu získat ani další grafickou úpravou. Data nejsou přítomná. Nováková s Drsnákem jsou na schůzku s Novákem a dožadují se výplaty, to Novák odmítne a tvrdí, že to musel propíchnout někdo ze skupiny běžců. Podezření padá na Ismaela, který odjel do města a zase zpět v době plánování přepadu. Dale běžci jišťují, že hostinský Hurdálek umrz venku, litr vodky a -10 stupňů udělalo své. Běžci řeší, kde byl Ismael a co se stalo. Zadavatel jim ještě dává informaci, že pan Vomáčka musel projet jížním kontrolním stanovištěm a vycestovat tak do teritorií. Ismael zase někam odjíždi, vrací se a přináší 50000 v plast kreditech. Wolf zjišťuje, že Ismael má vymazanou paměť kouzlem. Začíná tahanice, kde Wold a Marv chtějí Ismaela podrobit obnově myšlenek pomocí své krvavé magie, ale Ismael se jich bojí, když uchopí Marvovu auru. Uplácí Novákovou 10000 za ochranu před Marvem a Wolfem a tahanice pokračuje. Protože se postavy přesunuly do baru V Jámě (s vycpaným lvem), tak je oslovuje orčí ochranka s brokovnicemi, aby to šly řešit jinam. Jelikož se to táhne, orci z Elektroniků začínají být mrzutí a někam telefonují. Nakonec se orci Marv a Wolf ještě pohádají o prachy ze zálohy se zbytkem běžců, Ismael uplácí ještě Drsňáka 10000 a odjíždí s ním autem a tím uniká spárům krvavého gangu. Tím vše končí.

Mám tak slibně rozjetou kariéru, musím najmou pravé profesionály.
Co jsem to zas udělal?

Pan Novák má deprese...

Jestli je todle to nejlepší, co se dá sehnat, tak jsou stíny v pěknym průseru.
Drsňák

Bavit se s hologramem uráží mou čest.
Drsňák

Uživatelský avatar
OneIceOne
Tribunus Legionis
Příspěvky: 633
Registrován: 10. 1. 2009 8.20

Re: Běhy z roku 2057

Příspěvek od OneIceOne » 6. 12. 2018 10.29

Hráno: 5. 12. 2018
Čas ve hře: 4. 1.2057
Gamemaster: Petr

Hráli: Drsnák (Grass - karma 9), Wolf (Libor – karma 9), Marv (Viktor – karma 9), Ismael (Martin – karma 9), Nováková (Standa - 9)


Wolf si jde sednout do ukradeného automobilu a pátrá po kouzelníkovi, který vymazal Ismaelovi paměť. Narazí na něj v astrálním prostoru, ale nepodaří se mu ho dobře uchopit. Kouzelník vypadá tvrdě a a jde se podívá na Wolfa, ted se raději vrací do těla. Za chvíli něco prozkoumává Marva z astrálu. Orci jedou do hospody Černá kočka, elektro mobil parku venku. Ani nedopijí první pivo a zastavuje venku policie a jde do podniku. Orci mizí zadním vchodem.
Ismael a ostatní chtějí vyzvednout nacistické šperky, které si Ismael uschoval na židovském hřbitově, ale díky vymazané paměti si nepamatu, kam je schoval. Jedou do obchodu, kde kupují rýč a křídu. Na hřbitově Ismael provede věštění pomocí křišťálové koule a ukazuje se minulost běžců. Eva padá do mutagenu a Drsňák bojuje s trollem. Dále se ukazuje sedm židovský symbolů, které jsou na náhrobcích okolo, jako poslední je Davidova hvězda. Ismael propouští duchy, které předtím žádal o ochranu šperků. Ve věštecké kouli se ukazuje spálený chlapeček a šeptá Ismaelovi, že mu prozradí budoucnost. Duchy něco nebo někdo přesvědčil, aby Ismaela snědli. Orci mají vidění v zamrzlé louži, že se mají dostavit na místo rituálu. Plíží se hřbitovem, ale narazí na Drsňáka, kteřý hlídá perimetr. Začnou se dohadovat. Mezi tím se vedle koule ukáže chlapeček a chce se chytit Ismaela. Ismael chce v astrálu zničit most mezi světy a proniká za barienu. Wolf útočí na ducha a ničí ho v astrálním prostoru. Eva bere Ismaela a běží ke zdi hřbitova. Na scéně se ukazí další duchové dětí, které brečí a snaží se běžců chytit. Dva se zavěsí kolem krku Marva a začnou ho vysávat. To Marva nasere, dostane zuřivost a duchy dětí trhá na kusy. Drsňákovi se věnuje další dětský židovský duch, ale je ukončen ranou mečem. Na Evu daráží nakonec dva duchové a začnou ji také vysávat. Marv v zuřivosti zamíří k Drsňákovi a není jasné, zda ho nechce napadnout. Wolf ho přesměruje k Evě a Marv ji sundavá ducha ze zad. Ismael se v průběhu pomodlí k andělům a pomocí božské síly ničí postupně most mezi světy. Nakonec mu přispěchá na pomoc Wolf most doráží. Duchové zmiznou a všichni se dávají dohromady. Drsňák najde symboly na hrobech a zjistí, že tvoří Davidovu zvězdu a uprostřed najde hrobku. Vleze do ní a najde kufřík s nacistickou symbolikou. Uvnitř najde šperky. Wolf dostane příkaz, aby získal předmět z kufru. Drsňák orkům vydá magický nahrdelník + ještě jeden šperk, který vypadal docela draze. Zanedlouho po otevření kufříku se na scéně ukazují dvě dodávky vedle hřbitova. Vyletá z nich 8 sond a skenují okolí, kde se pohybuje Wolf. Ostatní bězci mizí do města. Wolfovi pomáhá duch, abych ji skryl. Nastěstí najdou úkryt v nedaleké budově, kde se dá dostat do kanálu a vypadnout. Dodávky vypadaly nebezpečně, jedna z nich byla vyzbrojena nosičem malých raket a další kulometem.

Uživatelský avatar
DenGrasse
Princeps Penna
Příspěvky: 791
Registrován: 1. 12. 2008 16.40
Bydliště: Ryovora
Kontaktovat uživatele:

Re: Běhy z roku 2057

Příspěvek od DenGrasse » 18. 1. 2019 2.48

Hráno: 18. 1. 2019
Čas ve hře: 4.1.2057
Gamemaster: Grass
krátký exot
Hráli: Adriana (Standa - karma 4), Jiří Pražák (Martin - karma 4)


Jiří se ukrývá v Kobylisích, kde sežene bejvák v nízké úrovni v bývalé školce kousek od Ládví. Není to nic moc a tak musí koupit topení a čistící prostředky, ještě objedná úklidového robota. Když odpočívá, dostane vzkaz do jedné své staré schránky, kde se jej kdosi ptá, zda je aktivní. Místo podpisu je jen značka členů odboje z řad zlaté mládeže.
Pokus vysledovat odesilatele nevyjde, stopa mizí kdesi za hranicemi Prahy. Odpoví, že ano a odstane další zprávu, že pozůstatky odboje zachytily informace o smrti Karla Malé Lípy a myslí si, že vezl sebou do Prahy nějaké důležité materiály. Jejich zisk by mohl posílit jejich pozici a tak zadávají Jiřímu, aby materiály zkusil najít. Pošlou mu 30.000,- Kp a číslo schránky někoho, kdo ohlásil co se stalo se zmizelým reportérem Stopařem. Tak se kontaktuje na Adrianu a domluví si schůzku v Komárovi, kde Adriana popíjí různé verze koktejlu Mozek. Chvíli sedí v lóži, snědí obloženou mísu a jdou se projít podél řeky, kde je Adrianino OIČ načteno systémem a je upozorněna, že má (Krmelka) zaplatit dlužnou pokutu.
Jiří Adrianě zaplatí a dozví se informace ohledně smrti Karla Malé Lípy, Těhleho a Schauensteina. Poté odjedou do baru V Jámě (lvové), koupí si salonek a Adriana zkouší koupit na Shadowlandu vstupní kódy do Novoschrottu, ale zeovna je nikdo nenabízí. Pražák se nahackuje dovnitř, dostane bezpečnostní přístup a stáhne záznam, jak Karel M.L. přijíždí k nějaké obytné budově v areálu, je kýmsi uvítán a zaveden dovnitř. Když se pokouší najít záznamy z kamer v té budově, zaútočí na něj korporační hacker a zraní ho, což ho přiměje k odpojení.

Odpovědět