Souhrn informací ke kampani související s majorem Vránou.
Kampaň je zasazena do politického pozadí nynější Prahy. Major Vrána je stínová osobnost s vojenskou minulostí, která aktivně bojuje proti nynější vojenskému režimu. V pozadí je podporován určitou mocenskou skupinou, která patří do bratrstva Dvouhlavého lva.
Šachová partie 1 - Úspěšné
Běžci osvobozují majora Vránu z vražedné hry Win or Die!. Major Vrána je opět volný a vrací se do stínů.
Šachová partie 2 - Neúspěšné
Únos členky Rady ze slavnostního banketu se nepovedl, Vrána se tak nedostal k důležitým informacím, navíc případ začal vyšetřovat pouliční soudce.
Šachová partie 3.1 – Neutrální
Šachová partie 3.2 - Úspěšné
Běžci úspěšné zmátli úředníka Rady pana Vlčka a nasadili mu do bytu agentku Boužskou El.
Šachová partie 3.3 – Úspěšné
Božská El sehrála dceru pana Vlčka, našla trezor a donutila pana Vlčka, aby ho otevřel. Ukradla dokumenty a starožitné hodinky.
Šachová partie 4 – Úspěšné
Běžci získáli několik tanků z Tatranských průsmyků a dopravili je do Vraného, kde si je převzali lidi od majora Vrány.
Kampaň - Major Vrána (ukončená)
Moderátor: OneIceOne
- OneIceOne
- Legatus Legionis
- Příspěvky: 751
- Registrován: 10. 1. 2009 8.20
- OneIceOne
- Legatus Legionis
- Příspěvky: 751
- Registrován: 10. 1. 2009 8.20
Re: Kampaň - Major Vrána (aktivní)
Šachová partie 5 - Game Over – Úspěšné
Běžci pomáhají Vránovi, aby získal identitu úředníka Rady, to se povede. Vrána ukončuje svůj život v troskách štábu při nepřilíš vyjasněné explozi.
Tímto kampaň končí.
Běžci pomáhají Vránovi, aby získal identitu úředníka Rady, to se povede. Vrána ukončuje svůj život v troskách štábu při nepřilíš vyjasněné explozi.
Tímto kampaň končí.