Kampaň - WH 40K
Moderátor: Leif
- Sindyr
- Centurio Hastatus Posterior
- Příspěvky: 197
- Registrován: 12. 1. 2011 8.34
Re: Kampaň - WH 40K
Jo ještě sem hodím nějakej závěr, až budu mít čas. Konec asi udělám zase polouzavřenej aby se v případě zájmu dalo navázat další kampaní... Že by z toho byl potom takovej velkej příběh a mohl jsem to vydat knižně
Snad se vám to tedy líbilo, dělal jsem co jsem mohl... Snad je i příběh srozumitelně psanej a doufám, že ho všichni pochopili...
Bitvy se vždycky snažím udělat vyrovnané, ikdyž to někomu nepřipadá... Ale jak jste sami viděli tak i když se někomu zdá, že nemůže vyhrát tak to může dopadnout ůplně jinak... Ono taky dost záleží na tom jak jsou postavené armády...
Jinak přijímám jakoukoli kritiku, nebo co vám tam třeba chybělo a tak... (je mi jasný, že Filipovi tam chyběla nějaká "akce" Krootí otrokyně s Orčím šéfem )
Snad se vám to tedy líbilo, dělal jsem co jsem mohl... Snad je i příběh srozumitelně psanej a doufám, že ho všichni pochopili...
Bitvy se vždycky snažím udělat vyrovnané, ikdyž to někomu nepřipadá... Ale jak jste sami viděli tak i když se někomu zdá, že nemůže vyhrát tak to může dopadnout ůplně jinak... Ono taky dost záleží na tom jak jsou postavené armády...
Jinak přijímám jakoukoli kritiku, nebo co vám tam třeba chybělo a tak... (je mi jasný, že Filipovi tam chyběla nějaká "akce" Krootí otrokyně s Orčím šéfem )
- Lego
- Decanus
- Příspěvky: 70
- Registrován: 13. 6. 2013 15.05
Re: Kampaň - WH 40K
Ja bych tu pripadnou dalsi kampan posunul o par bodiku vys, tak aby ty armady uz mohly byt trosku vymazlenejsi. Jedna se mi o to, ze spousta armad trpi dani kterou musi platit za scoring units. Takze v 1000pt armade musis casto mit treba 50% v ne uplne idealnich jednotkach a vysledny listy pak nemaji jak se vyporadat s urcitym typem jednotek. Takze bych to vytah nekam na 1500, coz uz kazdymu umozni se relativne "pripravit na vse".
Jinak myslim ze ty scenare jsou dobry. Je jedno ze nejsou treba uplne vyrovnany. Zname je aspon kus dne dopredu a mame moznost se na ne pripravit a myslim si, ze prave v tom listbuildingu na ty konkretni scenare je trosku to kouzlo. Clovek nemusi furt hrat s jednim a tim samym listem, ale jednou si udela shooting, podruhy assault, potreti neco jinyho a tim si clovek jaksi najde tu svoji cestu pro hry mimo kampane a nasbira si i zkusenosti, ktery by treba jinak nemel.
Jinak myslim ze ty scenare jsou dobry. Je jedno ze nejsou treba uplne vyrovnany. Zname je aspon kus dne dopredu a mame moznost se na ne pripravit a myslim si, ze prave v tom listbuildingu na ty konkretni scenare je trosku to kouzlo. Clovek nemusi furt hrat s jednim a tim samym listem, ale jednou si udela shooting, podruhy assault, potreti neco jinyho a tim si clovek jaksi najde tu svoji cestu pro hry mimo kampane a nasbira si i zkusenosti, ktery by treba jinak nemel.
Lego
"Well, hey, I didn't spend all those years playing Dungeons and Dragons and not learn a little something about courage."
- X-files, ep. Jose Chung's From Outer Space, Faulkner
- Kuba
- Centurio Pilus Prior
- Příspěvky: 432
- Registrován: 12. 1. 2011 14.11
Re: Kampaň - WH 40K
No mě se zatim experimenty s armádama celkem vymstily. Bez rozrážecího Trygona to prostě nefunguje. Nasrat na střelbu! Taky si nemůžu pomoct, ale už potřetí mi byl totálně na hovno ten lítací Tyrant - vždycky prostě zhebne a nic neudělá.
I wonder if clouds ever look down on us and say: "Hey, look. That one is shaped like an idiot."
- Shadowalker
- Centurio Pilus Posterior
- Příspěvky: 262
- Registrován: 2. 12. 2008 14.50
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kampaň - WH 40K
Málo ho znáš. Radši by toho velkýho robota viděl v akci s Orčím šéfemSindyr píše:Jinak přijímám jakoukoli kritiku, nebo co vám tam třeba chybělo a tak... (je mi jasný, že Filipovi tam chyběla nějaká "akce" Krootí otrokyně s Orčím šéfem )
Já nejsem proti, ale musíme mít všichni podobnej druh armády. Když někdo má turnajovou (víceméně jako Ty), tak se s normální "for fun" armádou proti tomu nedá hrát a není to moc zábava. Tolik můj názor. No offense, stav to jak chceš, jen mi to přijde prostě moc naprasený a moje touha proti tomu hrát je celkem nízko.Lego píše:Ja bych tu pripadnou dalsi kampan posunul o par bodiku vys, tak aby ty armady uz mohly byt trosku vymazlenejsi. Jedna se mi o to, ze spousta armad trpi dani kterou musi platit za scoring units. Takze v 1000pt armade musis casto mit treba 50% v ne uplne idealnich jednotkach a vysledny listy pak nemaji jak se vyporadat s urcitym typem jednotek. Takze bych to vytah nekam na 1500, coz uz kazdymu umozni se relativne "pripravit na vse".
No minule umřel jen těsně a to asi proto, že byl hodně blízko na dostřel celý mojí armády a neměl jsi moc štěstí na ty savy.Kuba píše:No mě se zatim experimenty s armádama celkem vymstily. Bez rozrážecího Trygona to prostě nefunguje. Nasrat na střelbu! Taky si nemůžu pomoct, ale už potřetí mi byl totálně na hovno ten lítací Tyrant - vždycky prostě zhebne a nic neudělá.
- Shadowalker
- Centurio Pilus Posterior
- Příspěvky: 262
- Registrován: 2. 12. 2008 14.50
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kampaň - WH 40K
Mně (navzdory kňourání) přišly scénáře v pohodě. Pochopitelně děkujeme za organizaci. A teď rychlej rozbor z mého pohledu:Sindyr píše:Bitvy se vždycky snažím udělat vyrovnané, ikdyž to někomu nepřipadá... Ale jak jste sami viděli tak i když se někomu zdá, že nemůže vyhrát tak to může dopadnout ůplně jinak... Ono taky dost záleží na tom jak jsou postavené armády...
Kdyby mi v tom prvním Martin nesebral iniciativu (což už se pak v dalších scénářích neházelo), tak by to bylo asi lepší a za Necrony hratelnější. Navíc se tam cheatovaly ty pravidla a neházela se morálka po hammer of wrath, jak je to popsaný v pravidlech. Jinak by to bylo celkem vyrovnaný.
Druhej scénář mi taky přišel fajn. Soupeř měl celkem smůlu na kostky, ale jinak to bylo OK.
Třetí je hodně specifickej v tom snížení těch statů, kterej některejm rasám (hlavně Tau) hrozně vadí. Každopádně to byla pohodová změna, která byla zajímavá. Pro ten Orko x Tau scénář asi hodně přísná k Tau, který v CC nemá ani stín šance.
Za mě scénáře dobrý a zábavný, jen kdyby se někde změnili soupeři, mohlo by to být hodně jiný a vyrovnanější. Je obecně škoda, že jen málo bitev je napínavých od začátku do konce ( většinou je po 2. kole jasno). To ale není chyba scénářů, to je spíš asi problém 40K obecně.
- Kuba
- Centurio Pilus Prior
- Příspěvky: 432
- Registrován: 12. 1. 2011 14.11
Re: Kampaň - WH 40K
Zajímavý je, že když si čteš battle reporty z turnajů, tak to takhle skoro nikdy neni... A to maj právě ty šíleně naprasený armády plný letadel atp. Nevim, jak to dělaj, že bojujou až do konce, asi víc manévrujou, schovávaj se a pak se teprv rozeběhnou k objectivům.Shadowalker píše:Je obecně škoda, že jen málo bitev je napínavých od začátku do konce ( většinou je po 2. kole jasno). To ale není chyba scénářů, to je spíš asi problém 40K obecně.
Legova armáda neni vysloveně naprasená, ale je to klasickej turnajovej "carrier spam" kterej stavěj Eldaři i DEldaři. A hrajou tak i někteří Tau. Kdyby si člověk postavil armádu VYSLOVENĚ proti tomu, tak je to v pohodě, ale proti těm našim univerzálním mixům je takhle specializovaná turnajová věc děsná. Taky - no offense, ale tak to je. Jako Tyranid proti tomu nemám nejmenší šanci, v životě to nedohonim a nedostřelim na to.
Co ke scénářům? Mě třeba bavila ta lodní bitva s Leifem, i když jsem na to měl debilní armádu a debilně jsem se rozestavěl... Ale vyžadovalo to zcela jiné taktické myšlení. Naopak ten příběh byl trošku příliš "generický", bylo tam příliš mnoho bitev alá "tak jdeš džunglí a najednou potkáš neznámého nepřítele. Hej, ty tam, pojď se bít!" A souhlasím se zvýšením bodových limitů, na ty tisícovky už jsme trošku staří, ne?
I wonder if clouds ever look down on us and say: "Hey, look. That one is shaped like an idiot."
- Sindyr
- Centurio Hastatus Posterior
- Příspěvky: 197
- Registrován: 12. 1. 2011 8.34
Re: Kampaň - WH 40K
Jasně, příběh byl asi trošku chaotickej, ale vymyslet záminky k bitvě pro 6 hráčů s různějma rasama tak aby se přostřídali mezi sebou a nehráli pořád proti stejný armádě, je docela vysilující... Navíc aby to navazovalo a vytvářelo nějakej příběh...
Se zvýšením bodů moc nesouhlasím, protože bychom tam byli tak do dvou do rána...
Se zvýšením bodů moc nesouhlasím, protože bychom tam byli tak do dvou do rána...
- Shadowalker
- Centurio Pilus Posterior
- Příspěvky: 262
- Registrován: 2. 12. 2008 14.50
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kampaň - WH 40K
To by právě řešil ten "přechod" do jinýho světa. Ty příběhy by mohly mít větší hloubku. Ale pro tyhle skirmishe mi to přijde dostatečný takhleSindyr píše:Jasně, příběh byl asi trošku chaotickej, ale vymyslet záminky k bitvě pro 6 hráčů s různějma rasama tak aby se přostřídali mezi sebou a nehráli pořád proti stejný armádě, je docela vysilující... Navíc aby to navazovalo a vytvářelo nějakej příběh...
- Shadowalker
- Centurio Pilus Posterior
- Příspěvky: 262
- Registrován: 2. 12. 2008 14.50
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kampaň - WH 40K
Palec nahoru. Přesně tak.Kuba píše:Legova armáda neni vysloveně naprasená, ale je to klasickej turnajovej "carrier spam" kterej stavěj Eldaři i DEldaři. A hrajou tak i někteří Tau. Kdyby si člověk postavil armádu VYSLOVENĚ proti tomu, tak je to v pohodě, ale proti těm našim univerzálním mixům je takhle specializovaná turnajová věc děsná. Taky - no offense, ale tak to je. Jako Tyranid proti tomu nemám nejmenší šanci, v životě to nedohonim a nedostřelim na to.
- Shadowalker
- Centurio Pilus Posterior
- Příspěvky: 262
- Registrován: 2. 12. 2008 14.50
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kampaň - WH 40K
Ono u nás to zhusta končí tak, že se jedna strana vzdá, protože už nemá čím válčit. Když člověk nehraje ten klasickej "strojobuild", tak jsou rasy, které to musí valit dopředu (Orci, Tyranidi a celkem i Necroni kvůli dostřelu). Tím to vždycky končí brzkým bojem. Možná by to chtělo scénáře, kde se nevyplatí soupeře zmasakrovat a tím automaticky vyhrát, ale u válečné hry mě moc nenapadá, jak na to. Možná třeba, kdyby člověk nevěděl čeho má soupeř dosáhnout, tak by to mohlo bejt zajímavý, ale má to i spoustu nevýhodKuba píše:Zajímavý je, že když si čteš battle reporty z turnajů, tak to takhle skoro nikdy neni... A to maj právě ty šíleně naprasený armády plný letadel atp. Nevim, jak to dělaj, že bojujou až do konce, asi víc manévrujou, schovávaj se a pak se teprv rozeběhnou k objectivům.