Běhy z roku 2055
Moderátor: OneIceOne
- OneIceOne
- Legatus Legionis
- Příspěvky: 751
- Registrován: 10. 1. 2009 8.20
Re: Běhy z roku 2055
Hráno: Březen 2007, 6 hodin
Čas ve hře: Říjen 2055
69) Krádež magických masek
Gamemaster: Petr
Hráli: Saša (Standa), Richard "Dračí srdce" (Libor), Robert (Martin Š.), Marv (Viktor)
Robert je student magické akademie, který se probudil na záchodě nějaké putyky. Dost to kolem smrdělo, nechápal okolnosti, za jakých se sem dostal. Všimne si ho pobuda a chce po něm jeho luxusní kabát. Začne ho ohrožovat nožem, když do situace zasáhne Saša a pošle pobudu k zemi. Ukáže se, že Robert je na záchodě v opevněném baru U Jou-ví-ho. Tenhle bar se nachází nedaleko skrýše Vlčí krve, která je v jižní zakázané zóně. Robert si vzpomíná na exkurzi, kterou navštívil jako student Magické univerzity. Pak má hrozné okno a nic si nepamatuje. Prohlídkou matrixu zjistí, že je hledaný kvůli krádeži magických artefaktů, stejně jako jeho pět spolužáků. Nic nechápe. Od barmana se dozví, že sem přijel minulou noc s motorkářským gangem, hrozně chlastali a fetovali. Oslavovali narozeniny jeho holky, a za všechny platil ze svého špalku. Problém je, že Robert nikoho takového nezná. Z barmana dál vyleze, že gang sem jezdí na ilegální radovánky, kdy si pronajímají jeho bar. Vede je nějaký chlapík s přezdívkou Pavouk. Gang má dost peněz, mají nové motorky, užívají top drogy a luxusně se oblékají. Do rozhovoru se přimotá Marv s Richardem, kteří si sem jdou obstarat nějaké zásoby. Běžci řeší, zda se na celou záležitost kouknou. Když zjistí, že je na pět zmizelých masek vypsaná odměna 100.000 yenů, jsou pro.
V baru odchytnou mladého satanistu, který orkům rád odpoví na všechny otázky. Sehnal od gangu nějaké skvělé zboží v podobě Lanýžů (BTL, Better Than Life, Lepší Než Život). Běžci se rozhodnou fingovat koupi drog, aby se dostali na stopu gangu. Od barmana koupí číslo. Zjistí se, že gang se běžně vyskytuje v restauraci ve Václavské pasáži na Karlově náměstí. S jedním jeho členem se domluví na schůzce. Večer se tam rozjedou orci, protože Richard podstoupil plastickou operaci a Marva systémy v korporaci příliš nezaznamenaly. Dojde ke schůzce, kde si orci koupí Lanýže a nic nezjistí. Spíše se utvrdí v tom, že Robert opravdu masky ukradl. Saša se tam nakonec cestuje sama, je jí jasné, že gangsteři orkům nafoukli hlavy nesmysly. Pavouk jí pošle do hajzlu. To nevydrží její ego a chce mu dát přes držku. Problém je ten, že ať do Pavouka kope sebevíc, ten se tomu jen směje. Pak se v něm probudí nějaká bestiální bytost a je zle. Proskakuje výlohou a utíká, ale Pavouk jí dohodí a zneškodní.
Když se Saša hodinu nevrací, orci s Robertem se vydají na místo. Vyptáváním zjistí, že se tu semlela bitka a někdo odvezl před příjezdem policie nějakou ženu v černém Superbu 55. Běžci se nechtějí dál vystavovat v centru kontrolních systému, protože jsou všichni hledaní. Rozhodnou se ukrást kontrolní systém, aby zjistili komu patří černý Superb. Robert zneviditelňuje Richarda, ten šplhá uprostřed pasáže ke kameře a krade harddisk. Tam zjistí policejní kódování, jelikož ve hře není decker, rozhodnou se ukrást policejní auto. Plán nemá chybu, až do chvíle přepadu. Místo obvyklé posádky dvou vojáků, jsou v autě čtyři a těžce ozbrojení. Běžci to moc nechápou, ale to se už spustí kolotoč. Celkově je na místě přibližně 12 vojáku s automatickými brokovnicemi, policejní mág, a dva ostřelovači. Robert se ukryje mezi lidmi v pasáži, Richard utíká směr Vltava. Nejhůře je na tom Marv a jeho dodávka. Dodávka je na hadry během pár sekund, Marv nestačí ani vycouvat. Richard sundá samopalem jednoho z ostřelovačů, který drží v šachu Marva. Tomu se tak podaří s velkým štěstím vlézt do kanálu. Richard skočí do řeky a odplave pryč. Robert se nakonec neviditelní a v davu unikne pozornosti policejního mága.
Běžci se sejdou za pár hodin, ale jsou přesvědčeni, že akce nemohla být připravena proti nim. Rozhodnou se pomstít vojákům a ukrást další policejní auto. To se jim podaří v odlehlé části města. Jednoho vojáka zabijí, ale druhý se chová dle příkazů, tak ho ušetří. Pomocí vojenského počítače zjistí trasu Superbu 55. Auto patří hudebníkovi z Barrandov corp. Trasa vede ven z města a tam končí, protože za městem nejsou kontrolní uzly.
Saša se probudí v temném parku. Je zabalená do pavučiny a visí hlavou dolu. Roztrhne kokon a díky akrobatickému výcviku vyskočí na střechu starého altánu. Upoutá pozornost dvou metrových pavouků, kteří jí pronásledují. Vyběhne z lesíka a směřuje k zbořeným panelákům. Pociťuje hrozný strach z pavouků a má vidiny. U paneláků najde dva dělníky chystající se do práce. Dělníci ji nabídnou pomoc. Než jim ale vysvětlí že není opilá, a že jí opravdu pronásledují pavouci, zjistí to dělníci na vlastní kůži. Jednoho sice zahodí značkou, ale pavouků je moc. Naštěstí se jim Saša ztratí v zástavbě, takže si pavouci pochutnají jen na dělnících. Saša se dopraví do skrýše, kde upadne do dlouhého spánku. Orci s Robertem se vracejí na území Elektroniků a Robert se začíná smiřovat se statusem hledaného.
Čas ve hře: Říjen 2055
69) Krádež magických masek
Gamemaster: Petr
Hráli: Saša (Standa), Richard "Dračí srdce" (Libor), Robert (Martin Š.), Marv (Viktor)
Robert je student magické akademie, který se probudil na záchodě nějaké putyky. Dost to kolem smrdělo, nechápal okolnosti, za jakých se sem dostal. Všimne si ho pobuda a chce po něm jeho luxusní kabát. Začne ho ohrožovat nožem, když do situace zasáhne Saša a pošle pobudu k zemi. Ukáže se, že Robert je na záchodě v opevněném baru U Jou-ví-ho. Tenhle bar se nachází nedaleko skrýše Vlčí krve, která je v jižní zakázané zóně. Robert si vzpomíná na exkurzi, kterou navštívil jako student Magické univerzity. Pak má hrozné okno a nic si nepamatuje. Prohlídkou matrixu zjistí, že je hledaný kvůli krádeži magických artefaktů, stejně jako jeho pět spolužáků. Nic nechápe. Od barmana se dozví, že sem přijel minulou noc s motorkářským gangem, hrozně chlastali a fetovali. Oslavovali narozeniny jeho holky, a za všechny platil ze svého špalku. Problém je, že Robert nikoho takového nezná. Z barmana dál vyleze, že gang sem jezdí na ilegální radovánky, kdy si pronajímají jeho bar. Vede je nějaký chlapík s přezdívkou Pavouk. Gang má dost peněz, mají nové motorky, užívají top drogy a luxusně se oblékají. Do rozhovoru se přimotá Marv s Richardem, kteří si sem jdou obstarat nějaké zásoby. Běžci řeší, zda se na celou záležitost kouknou. Když zjistí, že je na pět zmizelých masek vypsaná odměna 100.000 yenů, jsou pro.
V baru odchytnou mladého satanistu, který orkům rád odpoví na všechny otázky. Sehnal od gangu nějaké skvělé zboží v podobě Lanýžů (BTL, Better Than Life, Lepší Než Život). Běžci se rozhodnou fingovat koupi drog, aby se dostali na stopu gangu. Od barmana koupí číslo. Zjistí se, že gang se běžně vyskytuje v restauraci ve Václavské pasáži na Karlově náměstí. S jedním jeho členem se domluví na schůzce. Večer se tam rozjedou orci, protože Richard podstoupil plastickou operaci a Marva systémy v korporaci příliš nezaznamenaly. Dojde ke schůzce, kde si orci koupí Lanýže a nic nezjistí. Spíše se utvrdí v tom, že Robert opravdu masky ukradl. Saša se tam nakonec cestuje sama, je jí jasné, že gangsteři orkům nafoukli hlavy nesmysly. Pavouk jí pošle do hajzlu. To nevydrží její ego a chce mu dát přes držku. Problém je ten, že ať do Pavouka kope sebevíc, ten se tomu jen směje. Pak se v něm probudí nějaká bestiální bytost a je zle. Proskakuje výlohou a utíká, ale Pavouk jí dohodí a zneškodní.
Když se Saša hodinu nevrací, orci s Robertem se vydají na místo. Vyptáváním zjistí, že se tu semlela bitka a někdo odvezl před příjezdem policie nějakou ženu v černém Superbu 55. Běžci se nechtějí dál vystavovat v centru kontrolních systému, protože jsou všichni hledaní. Rozhodnou se ukrást kontrolní systém, aby zjistili komu patří černý Superb. Robert zneviditelňuje Richarda, ten šplhá uprostřed pasáže ke kameře a krade harddisk. Tam zjistí policejní kódování, jelikož ve hře není decker, rozhodnou se ukrást policejní auto. Plán nemá chybu, až do chvíle přepadu. Místo obvyklé posádky dvou vojáků, jsou v autě čtyři a těžce ozbrojení. Běžci to moc nechápou, ale to se už spustí kolotoč. Celkově je na místě přibližně 12 vojáku s automatickými brokovnicemi, policejní mág, a dva ostřelovači. Robert se ukryje mezi lidmi v pasáži, Richard utíká směr Vltava. Nejhůře je na tom Marv a jeho dodávka. Dodávka je na hadry během pár sekund, Marv nestačí ani vycouvat. Richard sundá samopalem jednoho z ostřelovačů, který drží v šachu Marva. Tomu se tak podaří s velkým štěstím vlézt do kanálu. Richard skočí do řeky a odplave pryč. Robert se nakonec neviditelní a v davu unikne pozornosti policejního mága.
Běžci se sejdou za pár hodin, ale jsou přesvědčeni, že akce nemohla být připravena proti nim. Rozhodnou se pomstít vojákům a ukrást další policejní auto. To se jim podaří v odlehlé části města. Jednoho vojáka zabijí, ale druhý se chová dle příkazů, tak ho ušetří. Pomocí vojenského počítače zjistí trasu Superbu 55. Auto patří hudebníkovi z Barrandov corp. Trasa vede ven z města a tam končí, protože za městem nejsou kontrolní uzly.
Saša se probudí v temném parku. Je zabalená do pavučiny a visí hlavou dolu. Roztrhne kokon a díky akrobatickému výcviku vyskočí na střechu starého altánu. Upoutá pozornost dvou metrových pavouků, kteří jí pronásledují. Vyběhne z lesíka a směřuje k zbořeným panelákům. Pociťuje hrozný strach z pavouků a má vidiny. U paneláků najde dva dělníky chystající se do práce. Dělníci ji nabídnou pomoc. Než jim ale vysvětlí že není opilá, a že jí opravdu pronásledují pavouci, zjistí to dělníci na vlastní kůži. Jednoho sice zahodí značkou, ale pavouků je moc. Naštěstí se jim Saša ztratí v zástavbě, takže si pavouci pochutnají jen na dělnících. Saša se dopraví do skrýše, kde upadne do dlouhého spánku. Orci s Robertem se vracejí na území Elektroniků a Robert se začíná smiřovat se statusem hledaného.
- OneIceOne
- Legatus Legionis
- Příspěvky: 751
- Registrován: 10. 1. 2009 8.20
Re: Běhy z roku 2055
Hráno: Duben 2007, 7 hodin
Čas ve hře: Listopad 2055
70) Baterka ďábelského profesora Goliaše
Gamemaster: Martin T.
Hráli: Icebreaker (Petr), Marv (Viktor), Richard "Dračí srdce" (Libor)
Běžci si na různých místech periferie vyzvednou naváděcí zařízení, které je směřuje k zadavateli práce. Po seznámení se vydají na místo, ve slamu na ně čeká sonda přes kterou komunikuje zadavatel. Jde o rychlou práci, nedaleko odtud havarovalo nákladní vznášedlo Rady. Běžci musí vyzvednout obsah a kontaktovat zadavatele ve vybraném bytě. Na místě dostanou raketomet, který je ukryt pod haldou harampádí. Tuší nejhorší. Nejprve se snaží lokalizovat místo dopadu, Richard leze na nejvyšší budovu, Marv se pokouší rychle doptat lůzy a Icebreaker se snaží lokalizovat místo pomocí signálu ze sondy. Povede se lokalizovat místo dopadu, je to starý a neudržovaný park. Uprostřed hořících trosek leží roztříštěna sonda. Richard se usídlí s raketometem v okně ruiny a kryje Marva, který se vypraví do trosek. Na místo se dostaví bojové sondy hledající náklad, naštěstí jich Richard několik sestřelí a Marv má čas vypadnout. Sama zásilka je uložená v minirobotovi, který se snaží Marva spálit minilaserem. Běžci se stáhnou do ruin a přemýšlí, jak rozbít pancéřového robota. Icebreaker se skrze obvody napojí do robota a po chvilce otevře schránku. Zbytky robota chtějí běžci zničit, obávají se sledovacího zařízení. Nenapadne je nic lepšího, než hodit robota do hnízda Pekelných krys. Tam najdou nahého chlapíka, který visí hlavou dolu. Běžci ho osvobodí a dozvídají se, že je to řidič nějaké dopravní sondy, zajal ho místní gang, když přistal kluzákem po havárii. Běžcům je vše jasné, ale chlapíka pustí. Dopraví obsah do bytu. Tam jim zadavatel svěří druhý úkol. Jde o lokalizaci a zabití kurýra, který pravděpodobně přenáší důležité informace, proto běžci musí zničit hlavu cíle. Cíl najdou v obchodní komplexu Tesco, Icebreaker informuje zbylé orky z matrixu a poskytuje jim krytí. V komplexu se strhne bitka, když se ukáží neočekávané komplikace. Naštěstí Richard a Marv zneškodní ochranku i kurýra, toho ve skladu umístí do krabice od ledničky a spěchají z komplexu. Icebreakera zatím vystopují ledy a odstraní ho ze systému. Na poslední chvíli se Marvovi a Richardovi podaří uniknout z komplexu, který se automaticky uzavírá. Cestují do soukromé vily na okraji města, zde odevzdají hlavu kurýra. Zadavatel jim uloží poslední úkol, dojet do jedné továrny a vyzvednout nějakou technologii. Dostanou sporťák a souřadnice místa. Je to v zakázané zóně, běžci se jedou podívat na místo. Icebreaker zjistí, že se jedna o bývalé území menšího gangu, kde měl už nějakou práci. Nyní zde však nikdo není, ostatním běžcům vypráví o velkém probuzeném vlkovi. Je to podivná bytost, která dokáže mluvit a její účel nikdo nezná. Prý sem přišla, aby zabila prokleté obyvatelstvo. Před pár měsíci rozpárala několik desítek obyvatel těchto slamů. Krom toho tu má pravděpodobně dílnu ďábelský profesor Goliáš, jak mu říkají stíny. Je to nějaký genius přes elektroniku a počítače. Pravděpodobně se budou muset běžci vlámat do jeho laboratoře.
Běžci najdou bar, kde sídlil onen vyčištěný gang. Richard s Icebreakerem se snaží nahodit proud. Ve skříňce najdou jen panenku, Icebreaker se bojí pasti, ale Richard se nebojí. Šahá na panenku a dostává pekelnou ránu proudem. Přežije jen díky implantátům a poškrtané karmě. Je zde cítit vliv Goliáše. Běžci prozkoumávají další část slamů, když narazí na vlka. Stáhnou se do ruiny a řeší co dál. Naštěstí Icebreaker ví, že bytost je inteligentní a přesvědčí vlka, že odejdou do svítání. Nakonec se vydají ke staré montážní hale, frčí to sporťákem, když ze stráně vyskáče několik psovitých nestvůr. Běžci se vybourají a začíná boj. Tady zjistí, že se jedna o bojové sondy v podobě vlků. Sondy jsou dobře pancéřované a špatně se ničí. Končí po cílených zásazích. Zničení běžci stanou před továrnou. Icebreaker líčí pekelný obranný systém, který vysílá elektrické výboje vysoké intenzity. Běžci se rozhodnou proniknout do budovy. Icebreaker se napojí do systému, ale skončí během deseti sekund v bezvědomí. Naštěstí mu systém nevypálil kyberdeck. Zbývá Richard a Marv. Zkouší odtlačit pancéřové dveře, ale neúspěšně. Střecha se taky nedá rozebrat. Rozhodnou se proto využít zbylé rakety. Bohužel do vrat sice udělají díru, ale tou se nedá prolézt a nedá se ani jinak využít. Z plánu rozstřílení střechy sejde, kdy se z nedalekého lesíka vynoří mech. Dvacet metrů vysoký kolos, který v několika desítkách exemplářích chrání vojenská pásma okolo Prahy. Běžci musí uprchnout, a tak zůstává tajemství profesora Goliáše nevyzrazeno.
Čas ve hře: Listopad 2055
70) Baterka ďábelského profesora Goliaše
Gamemaster: Martin T.
Hráli: Icebreaker (Petr), Marv (Viktor), Richard "Dračí srdce" (Libor)
Běžci si na různých místech periferie vyzvednou naváděcí zařízení, které je směřuje k zadavateli práce. Po seznámení se vydají na místo, ve slamu na ně čeká sonda přes kterou komunikuje zadavatel. Jde o rychlou práci, nedaleko odtud havarovalo nákladní vznášedlo Rady. Běžci musí vyzvednout obsah a kontaktovat zadavatele ve vybraném bytě. Na místě dostanou raketomet, který je ukryt pod haldou harampádí. Tuší nejhorší. Nejprve se snaží lokalizovat místo dopadu, Richard leze na nejvyšší budovu, Marv se pokouší rychle doptat lůzy a Icebreaker se snaží lokalizovat místo pomocí signálu ze sondy. Povede se lokalizovat místo dopadu, je to starý a neudržovaný park. Uprostřed hořících trosek leží roztříštěna sonda. Richard se usídlí s raketometem v okně ruiny a kryje Marva, který se vypraví do trosek. Na místo se dostaví bojové sondy hledající náklad, naštěstí jich Richard několik sestřelí a Marv má čas vypadnout. Sama zásilka je uložená v minirobotovi, který se snaží Marva spálit minilaserem. Běžci se stáhnou do ruin a přemýšlí, jak rozbít pancéřového robota. Icebreaker se skrze obvody napojí do robota a po chvilce otevře schránku. Zbytky robota chtějí běžci zničit, obávají se sledovacího zařízení. Nenapadne je nic lepšího, než hodit robota do hnízda Pekelných krys. Tam najdou nahého chlapíka, který visí hlavou dolu. Běžci ho osvobodí a dozvídají se, že je to řidič nějaké dopravní sondy, zajal ho místní gang, když přistal kluzákem po havárii. Běžcům je vše jasné, ale chlapíka pustí. Dopraví obsah do bytu. Tam jim zadavatel svěří druhý úkol. Jde o lokalizaci a zabití kurýra, který pravděpodobně přenáší důležité informace, proto běžci musí zničit hlavu cíle. Cíl najdou v obchodní komplexu Tesco, Icebreaker informuje zbylé orky z matrixu a poskytuje jim krytí. V komplexu se strhne bitka, když se ukáží neočekávané komplikace. Naštěstí Richard a Marv zneškodní ochranku i kurýra, toho ve skladu umístí do krabice od ledničky a spěchají z komplexu. Icebreakera zatím vystopují ledy a odstraní ho ze systému. Na poslední chvíli se Marvovi a Richardovi podaří uniknout z komplexu, který se automaticky uzavírá. Cestují do soukromé vily na okraji města, zde odevzdají hlavu kurýra. Zadavatel jim uloží poslední úkol, dojet do jedné továrny a vyzvednout nějakou technologii. Dostanou sporťák a souřadnice místa. Je to v zakázané zóně, běžci se jedou podívat na místo. Icebreaker zjistí, že se jedna o bývalé území menšího gangu, kde měl už nějakou práci. Nyní zde však nikdo není, ostatním běžcům vypráví o velkém probuzeném vlkovi. Je to podivná bytost, která dokáže mluvit a její účel nikdo nezná. Prý sem přišla, aby zabila prokleté obyvatelstvo. Před pár měsíci rozpárala několik desítek obyvatel těchto slamů. Krom toho tu má pravděpodobně dílnu ďábelský profesor Goliáš, jak mu říkají stíny. Je to nějaký genius přes elektroniku a počítače. Pravděpodobně se budou muset běžci vlámat do jeho laboratoře.
Běžci najdou bar, kde sídlil onen vyčištěný gang. Richard s Icebreakerem se snaží nahodit proud. Ve skříňce najdou jen panenku, Icebreaker se bojí pasti, ale Richard se nebojí. Šahá na panenku a dostává pekelnou ránu proudem. Přežije jen díky implantátům a poškrtané karmě. Je zde cítit vliv Goliáše. Běžci prozkoumávají další část slamů, když narazí na vlka. Stáhnou se do ruiny a řeší co dál. Naštěstí Icebreaker ví, že bytost je inteligentní a přesvědčí vlka, že odejdou do svítání. Nakonec se vydají ke staré montážní hale, frčí to sporťákem, když ze stráně vyskáče několik psovitých nestvůr. Běžci se vybourají a začíná boj. Tady zjistí, že se jedna o bojové sondy v podobě vlků. Sondy jsou dobře pancéřované a špatně se ničí. Končí po cílených zásazích. Zničení běžci stanou před továrnou. Icebreaker líčí pekelný obranný systém, který vysílá elektrické výboje vysoké intenzity. Běžci se rozhodnou proniknout do budovy. Icebreaker se napojí do systému, ale skončí během deseti sekund v bezvědomí. Naštěstí mu systém nevypálil kyberdeck. Zbývá Richard a Marv. Zkouší odtlačit pancéřové dveře, ale neúspěšně. Střecha se taky nedá rozebrat. Rozhodnou se proto využít zbylé rakety. Bohužel do vrat sice udělají díru, ale tou se nedá prolézt a nedá se ani jinak využít. Z plánu rozstřílení střechy sejde, kdy se z nedalekého lesíka vynoří mech. Dvacet metrů vysoký kolos, který v několika desítkách exemplářích chrání vojenská pásma okolo Prahy. Běžci musí uprchnout, a tak zůstává tajemství profesora Goliáše nevyzrazeno.
- OneIceOne
- Legatus Legionis
- Příspěvky: 751
- Registrován: 10. 1. 2009 8.20
Re: Běhy z roku 2055
Hráno: Duben 2007, 4,5 hodin
Čas ve hře: 20. Listopad 2055
71) Saskvačská umělkyně
Gamemaster: Petr
Hráli: Vertiga (Martin Š.), Vlčí krev (Martin T.), Nataniel (Filip)
Nataniel se dozvídá od Valerie, že starý přítel z korporace Barrandov by potřeboval neoficiální pomoc. Vyfasuje si nějakou výbavu a odjíždí z Paranoi. Dostává se do Díry na území Elektroniků. Má se zde setkat s prostředníkem. Tady se shledá s Vertigou, kterou trochu zná a zjistí, že tu čeká na stejného prostředníka. Zanedlouho se dostaví Roland "Vlčí krev", který se k bočnímu kšeftu dostává přes operátora MERK. Dorazí prostředník z Barrandova. Záležitost je jednoduchá, chce po běžcích únos parazvířete, blíže řečeno Saskvače. Má vystoupit toho večera v klubu Roxy "New Age". Běžci se dohodnou na ceně a odjíždějí půjčenou dodávkou do středu města. Tam zjistí, že klub je v uličkách starého města. Mapují situaci a zjišťují, že klub má dvůr pro zásobování se zadním vchodem. Vlezou do klubu a snaží se zjistit podrobnosti, nikdo nic neví. Všichni hovoří o nějaké nové hvězdě klubu, všechno je připraveno jako překvapení pro návštěvníky. Má prý vystoupit nová zpěvačka s domácí kapelou Šílenej Mazec. Vtipná je scéna, kdy se Vlčí krev stává obětí kapsáře a skoro přijde o necertifikovaný špalek s několika tisíci. Běžci se rozhodnou, že Nataniel zůstane v klubu a ostatní budou jistit situaci z venku, nakonec saskvače unesou ze zákulisí. Pozorováním dvora se dozví, že přijelo auto ze kterého několik ozbrojených lidí vyneslo velkou bednu. Vertiga si vzpomene, že jednoho indiána viděla nedávno na území Elektroniků. Myslí si, že indián patří k nějakému gangu otrokářů. Z automobilu také vystoupí velký troll, běžci v něm poznávají pana Kozlova, to je majitel klubu.
Začne koncert a v klubu je plno, Děsnej Mazec hraje moderní Rock. Na podiu se ukáže i Saskvačka, která zpívá a viditelně používá nějakou magii. Natanielova vůle neodolá emočnímu kouzlu Sakvačky a začne pařit s davem. Ostatní se zatím dostávají na dvorek, rozeberou střechu sousedního domu. Po mokré střeše se dostávají k dvorku. Koncert skončí a lidi se rozejdou, klub utichne, běžci se rozhodnou pro přepad. Nataniel jde za ostatníma, ale když přebíhá mokrou střechu tak uklouzne a spadne z domu. Sice se zbrzdí o balkon, ale výsledkem je sešrotované auto do kterého spadl a jeho vážné zranění. I přes zranění se vyhrabe z elektromobilu a vypadne pryč. Vlčí krev s Vertigou zatím pomocí zadního vchodu vniknou do klubu. Vlčí krev překvapí hlídače se samopalem. Semele se bitka, kde vyběhne z protějších dveří troll Kozlov, Vlčí krev ale nemá připravený oba meče, tak použije stůl jako štít. Troll kopem rozdrtí stůl a Vlčí krev mu mezitím vrazí meč do břicha, to trolla pošle do bezvědomí. Odpor klade už jen jeden nebožák, který se odebere do bezvědomí. Na místě běžci zjistí, že Sakvačka je zavřená v přenosné kleci a uspaná nějakou chemii. Najdou rozespalou doktorku, která se o Saskvačku stará. Seberou bestii a prchají z klubu. Před dvorem je policejní auto, vojáci zkoumají sešrotovaný elektromobil po Natanielovi, navíc na sebe nějak běžci upozornili, když se dostávali do klubu. Vtipná je situace, kdy běžci sledují situaci a Saskvačka se probudí. Použije magii a omámení běžci se skoro zabijí mezi sebou. Nakonec proklouznou do propůjčené dodávky a odvezou bytost do Díry, kde na ně čeká prostředník z Barrandov Dreams.
Čas ve hře: 20. Listopad 2055
71) Saskvačská umělkyně
Gamemaster: Petr
Hráli: Vertiga (Martin Š.), Vlčí krev (Martin T.), Nataniel (Filip)
Nataniel se dozvídá od Valerie, že starý přítel z korporace Barrandov by potřeboval neoficiální pomoc. Vyfasuje si nějakou výbavu a odjíždí z Paranoi. Dostává se do Díry na území Elektroniků. Má se zde setkat s prostředníkem. Tady se shledá s Vertigou, kterou trochu zná a zjistí, že tu čeká na stejného prostředníka. Zanedlouho se dostaví Roland "Vlčí krev", který se k bočnímu kšeftu dostává přes operátora MERK. Dorazí prostředník z Barrandova. Záležitost je jednoduchá, chce po běžcích únos parazvířete, blíže řečeno Saskvače. Má vystoupit toho večera v klubu Roxy "New Age". Běžci se dohodnou na ceně a odjíždějí půjčenou dodávkou do středu města. Tam zjistí, že klub je v uličkách starého města. Mapují situaci a zjišťují, že klub má dvůr pro zásobování se zadním vchodem. Vlezou do klubu a snaží se zjistit podrobnosti, nikdo nic neví. Všichni hovoří o nějaké nové hvězdě klubu, všechno je připraveno jako překvapení pro návštěvníky. Má prý vystoupit nová zpěvačka s domácí kapelou Šílenej Mazec. Vtipná je scéna, kdy se Vlčí krev stává obětí kapsáře a skoro přijde o necertifikovaný špalek s několika tisíci. Běžci se rozhodnou, že Nataniel zůstane v klubu a ostatní budou jistit situaci z venku, nakonec saskvače unesou ze zákulisí. Pozorováním dvora se dozví, že přijelo auto ze kterého několik ozbrojených lidí vyneslo velkou bednu. Vertiga si vzpomene, že jednoho indiána viděla nedávno na území Elektroniků. Myslí si, že indián patří k nějakému gangu otrokářů. Z automobilu také vystoupí velký troll, běžci v něm poznávají pana Kozlova, to je majitel klubu.
Začne koncert a v klubu je plno, Děsnej Mazec hraje moderní Rock. Na podiu se ukáže i Saskvačka, která zpívá a viditelně používá nějakou magii. Natanielova vůle neodolá emočnímu kouzlu Sakvačky a začne pařit s davem. Ostatní se zatím dostávají na dvorek, rozeberou střechu sousedního domu. Po mokré střeše se dostávají k dvorku. Koncert skončí a lidi se rozejdou, klub utichne, běžci se rozhodnou pro přepad. Nataniel jde za ostatníma, ale když přebíhá mokrou střechu tak uklouzne a spadne z domu. Sice se zbrzdí o balkon, ale výsledkem je sešrotované auto do kterého spadl a jeho vážné zranění. I přes zranění se vyhrabe z elektromobilu a vypadne pryč. Vlčí krev s Vertigou zatím pomocí zadního vchodu vniknou do klubu. Vlčí krev překvapí hlídače se samopalem. Semele se bitka, kde vyběhne z protějších dveří troll Kozlov, Vlčí krev ale nemá připravený oba meče, tak použije stůl jako štít. Troll kopem rozdrtí stůl a Vlčí krev mu mezitím vrazí meč do břicha, to trolla pošle do bezvědomí. Odpor klade už jen jeden nebožák, který se odebere do bezvědomí. Na místě běžci zjistí, že Sakvačka je zavřená v přenosné kleci a uspaná nějakou chemii. Najdou rozespalou doktorku, která se o Saskvačku stará. Seberou bestii a prchají z klubu. Před dvorem je policejní auto, vojáci zkoumají sešrotovaný elektromobil po Natanielovi, navíc na sebe nějak běžci upozornili, když se dostávali do klubu. Vtipná je situace, kdy běžci sledují situaci a Saskvačka se probudí. Použije magii a omámení běžci se skoro zabijí mezi sebou. Nakonec proklouznou do propůjčené dodávky a odvezou bytost do Díry, kde na ně čeká prostředník z Barrandov Dreams.
- OneIceOne
- Legatus Legionis
- Příspěvky: 751
- Registrován: 10. 1. 2009 8.20
Re: Běhy z roku 2055
Hráno: Duben 2007, 6 hodin
Čas ve hře: 6. Prosince 2055
72) Univerzální bratrstvo v Praze II
Gamemaster: Petr
Hráli: Robert (Martin Š.), Vlčí krev (Martin T.), Saša (Standa), Richard "Dračí srdce" (Libor)
Robert se ilegálně napojí do matrixu, na diskusním fóru Magické akademie. Najde vzkaz od spolužáka Michala Polanzského. Jde o jednoho známého, se kterým se účastnil soukromé exkurze u Grossbauera a je pravděpodobně také pokládán za zloděje masek. Robert se dozví, že Michal má nějakou stopu ohledně případu. Robert zjistil, že schůzku domlouval a taky o ní jako jediný věděl jejich učitel Standa Svoboda, který na univerzitě vyučuje o rituálních předmětech a magických pomůckách. Proto by se rád s Robertem sešel někde tajně. Robert se však bojí, že je to léčka. Richarda zatím kontaktuje příslušník složek, kterého před pár týdny nechali s Marvem naživu. Kontaktoval své nadřízené a ty se začínají zajímat. Domluví si s ním schůzku na periferii. Domluví se na obchodu, kdy Richard sežene dostupné informace a nějaké vzorky. Jako protislužbou budou vymazány policejní záznamy o něm a Marvovi. Vlčí krev se vrací do skrýše, kde najde nemocnou Sašu, ta má horečku a noční můry. Na zdi najde přibodnutého pavouka. Zkouší ji vyléčit, ale marně. Horečky přejdu a Saša mu vypráví o snech, kdy létá vzduchem a vidi trosky města, kde jsou velké mouchy, pavouci a podobná havěť. Richard se s Robertem vrací přes zónut, Robert si hlídá astrální prostor a zahlédne zjevení v podobě mouchy. Dohodnou se s Richardem, že zkusí ducha vystopovat. To je přivede ke skrýši Vlčí krve. Tam si po konfrontaci objasňují situaci. Robertovi se povede zlomit pouto, mezi muším duchem a Sašou. Saše se uleví. Domluví se na spolupráci. Richarda napadne, že má telefonní číslo ženské, která spolupracovala s Pavoukem. Kontaktuje příslušníka složek a obratem je běžcům dodána adresa bydliště. Je to barák blízko I.P.Pavlova, hned vedle nové pobočky Univerzálního bratrstva. Běžci se rozhodnou byt prozkoumat. Opatrně se proplíží do domu, bojí se přítomnosti agentů Rady. Přepadnou byt, najdou jen opilé a spící obyvatelstvo. Všechno jsou to lidi od Pavouka, ale Pavouk tu není. Běžce napadne majitelka bytu, která nese znaky posedlosti. Běžci s ní bojují o život. Většina ran nedokáže prorazit krunýř bestie, nakonec se ji podaří zranit. Tu začnou z rány vylétávat vosy, běžcům je jasno. Vlčí krev se roji vyhne, zásah většinou znamená smrt. Běžci se rozprchnou a vytáhnou vosí roj z baráku. Při boji se roj dostane do střediska Univerzálního bratrstva a zabije několik bezdomovců. Běžcům se podaří ukořistit rozpadající se tělo a prchají s úlovkem pryč. Tu se na ně navěsí dvě policejní auta, která je pronásledují. Podaří se jim uprchnout a na schůzce předat tělo. Vyfasují peníze a vypadá to, že záznamy ohledně Richarda a Marva jsou smazány.
Čas ve hře: 6. Prosince 2055
72) Univerzální bratrstvo v Praze II
Gamemaster: Petr
Hráli: Robert (Martin Š.), Vlčí krev (Martin T.), Saša (Standa), Richard "Dračí srdce" (Libor)
Robert se ilegálně napojí do matrixu, na diskusním fóru Magické akademie. Najde vzkaz od spolužáka Michala Polanzského. Jde o jednoho známého, se kterým se účastnil soukromé exkurze u Grossbauera a je pravděpodobně také pokládán za zloděje masek. Robert se dozví, že Michal má nějakou stopu ohledně případu. Robert zjistil, že schůzku domlouval a taky o ní jako jediný věděl jejich učitel Standa Svoboda, který na univerzitě vyučuje o rituálních předmětech a magických pomůckách. Proto by se rád s Robertem sešel někde tajně. Robert se však bojí, že je to léčka. Richarda zatím kontaktuje příslušník složek, kterého před pár týdny nechali s Marvem naživu. Kontaktoval své nadřízené a ty se začínají zajímat. Domluví si s ním schůzku na periferii. Domluví se na obchodu, kdy Richard sežene dostupné informace a nějaké vzorky. Jako protislužbou budou vymazány policejní záznamy o něm a Marvovi. Vlčí krev se vrací do skrýše, kde najde nemocnou Sašu, ta má horečku a noční můry. Na zdi najde přibodnutého pavouka. Zkouší ji vyléčit, ale marně. Horečky přejdu a Saša mu vypráví o snech, kdy létá vzduchem a vidi trosky města, kde jsou velké mouchy, pavouci a podobná havěť. Richard se s Robertem vrací přes zónut, Robert si hlídá astrální prostor a zahlédne zjevení v podobě mouchy. Dohodnou se s Richardem, že zkusí ducha vystopovat. To je přivede ke skrýši Vlčí krve. Tam si po konfrontaci objasňují situaci. Robertovi se povede zlomit pouto, mezi muším duchem a Sašou. Saše se uleví. Domluví se na spolupráci. Richarda napadne, že má telefonní číslo ženské, která spolupracovala s Pavoukem. Kontaktuje příslušníka složek a obratem je běžcům dodána adresa bydliště. Je to barák blízko I.P.Pavlova, hned vedle nové pobočky Univerzálního bratrstva. Běžci se rozhodnou byt prozkoumat. Opatrně se proplíží do domu, bojí se přítomnosti agentů Rady. Přepadnou byt, najdou jen opilé a spící obyvatelstvo. Všechno jsou to lidi od Pavouka, ale Pavouk tu není. Běžce napadne majitelka bytu, která nese znaky posedlosti. Běžci s ní bojují o život. Většina ran nedokáže prorazit krunýř bestie, nakonec se ji podaří zranit. Tu začnou z rány vylétávat vosy, běžcům je jasno. Vlčí krev se roji vyhne, zásah většinou znamená smrt. Běžci se rozprchnou a vytáhnou vosí roj z baráku. Při boji se roj dostane do střediska Univerzálního bratrstva a zabije několik bezdomovců. Běžcům se podaří ukořistit rozpadající se tělo a prchají s úlovkem pryč. Tu se na ně navěsí dvě policejní auta, která je pronásledují. Podaří se jim uprchnout a na schůzce předat tělo. Vyfasují peníze a vypadá to, že záznamy ohledně Richarda a Marva jsou smazány.
- OneIceOne
- Legatus Legionis
- Příspěvky: 751
- Registrován: 10. 1. 2009 8.20
Re: Běhy z roku 2055
Hráno: někdy roku 2007
73) Pekelné vězení
Gamemaster: Martin T.
Hráli: Jana (Standa), Drsňák (Grass), Richard (Libor)
Běžci se dostávají do sběrného tábora U2 u Ústí nad Labem, zkoumali továrnu a pak vytvořili Skupinu 4, která byla k dispozici nějakému bastardovi z tábora, který je používal na své soukromé kšefty. Během této činnosti si
opatřili kompletní výzbroj (dvě pistole, šavli, Ak-čko) a improvizovaný počítač, který sestrojili ze součástek. Tyto věci ukrývali pod sutí. Nakopali prdel trolům, co kradli jídlo, když se pokusili vzít jídlo jednomu z týmu (malej dredatej ork) taky chytli nějakou nemoc a museli se dost draho vyplatit, než je doktor vůbec vyléčil.
73) Pekelné vězení
Gamemaster: Martin T.
Hráli: Jana (Standa), Drsňák (Grass), Richard (Libor)
Běžci se dostávají do sběrného tábora U2 u Ústí nad Labem, zkoumali továrnu a pak vytvořili Skupinu 4, která byla k dispozici nějakému bastardovi z tábora, který je používal na své soukromé kšefty. Během této činnosti si
opatřili kompletní výzbroj (dvě pistole, šavli, Ak-čko) a improvizovaný počítač, který sestrojili ze součástek. Tyto věci ukrývali pod sutí. Nakopali prdel trolům, co kradli jídlo, když se pokusili vzít jídlo jednomu z týmu (malej dredatej ork) taky chytli nějakou nemoc a museli se dost draho vyplatit, než je doktor vůbec vyléčil.
- OneIceOne
- Legatus Legionis
- Příspěvky: 751
- Registrován: 10. 1. 2009 8.20
Re: Běhy z roku 2055
Hráno: Květen 2007, 5,5 hodin
Čas ve hře: 8. Prosince 2055
74) Útěk z pekelného vězení
Gamemaster: Martin T.
Hráli: Sonja (Petr), Jana (Standa), Drsňák (Grass), Richard "Dračí srdce" (Libor)
Sonja je zatčena s několika kolegy v Praze a transportem odeslána do vězeňské stanice, která se nachází v Ústí na Labem. Je to spíše trestanecký tábor, kde se vězni nedožívají mnoha let. Okolo jsou trosky bývalé chemičky a vězni odklízejí trosky a hledají staré technologie a chemické látky. Po transportu jsou vězni skenováni a roztřízeni do skupin. Sonji si všimne vojenský úředník a přeřadí ji do jiné skupiny. Nabídne jí kšeft, protože má v hlavě implantáty, které by se mu mohly hodit. Vše nasvědčuje tomu, že tu má úředník vlastní kšefty a někteří vězni pracují pro něj. Tak se Sonja seznamuje s Drsňákem a Janou. Tihle dva jsou již veteráni vězení, protože přežili několik týdnů. Seznamuje se s poměry. Pří obědě s hladovým duem trollů. V praxi totiž vězni stojí frontu k výdejně potravin a věčně hladoví trollí bratři si vybírají, komu snědí potravu. Naštěstí si Sonji nevšímají. Začne pršet a všichni se ukryjí do trosek domu, hrozí totiž toxická přeháňka. Tu se v domě ukáže Richard, který vyleze ze starého sudu. Nikdo přesně neví, jak se sem dostal, ale to je jedno. Prý měl vyzvednout havarovanou zásilku. Běžci již delší dobu plánují útěk z vězení, takže se chopí příležitosti. Podaří se jim ukrást ze systémů tábora kódy obojků s trhavinou, tím mohou nasimulovat nehybný obojek. Rozeberou několik obojků a prchají z tábora. Venku je toxická bouřka. Běžci se dostávají do trosek města, kde potkají podivně se belhajícího cizince. Ten něco blekotá o strašidlech. Běžci se obávají pověr ostatních vězňů, prý kolem trestaneckého tábora straší. Když se prosekáváme přes zarostlý park, naše obavy se vyplňují. Za děsné bouře začínají z země vystupovat kostěné ruce a běžce napadne posedlý příslušník tábora. Naštěstí se vymaníme z oblasti parku a rozutečeme se do trosek města. Několik z nás má špatný pocit. Sonja s Drsňákem a Janou se rozhodnout podívat do trosek starého hotelu. Hledají dopravní prostředek na benzín. Bouře či tohle místo totiž zapříčiňují, že jakékoliv elektronické zařízení rychle ztrácí energii, takže moderní technologie jsou tu nepoužitelné. Podaří se nám získat starou limuzínu ze zamčených garáží hotelu. Směřujeme ku Praze, když najednou Janě cvakne v bedně a chce ze zadního sedadla prostřelit hlavu Sonje. Drsňák je proti, takže zbavuje Janu pistole a uspí ji. Spěcháme z prokletého místa a doufáme, že Jana bude v pořádku po střetu s duchem. Druhá skupina, kde je Richard a několik cizích vězňů mají podobný problém, naštěstí Richard zasáhne, takže vězni pomatení duchem nepáchají žádné škody. Všichni se dostanou přes skládky do Prahy. Zde se běžci rozloučí a rozprchnou.
Čas ve hře: 8. Prosince 2055
74) Útěk z pekelného vězení
Gamemaster: Martin T.
Hráli: Sonja (Petr), Jana (Standa), Drsňák (Grass), Richard "Dračí srdce" (Libor)
Sonja je zatčena s několika kolegy v Praze a transportem odeslána do vězeňské stanice, která se nachází v Ústí na Labem. Je to spíše trestanecký tábor, kde se vězni nedožívají mnoha let. Okolo jsou trosky bývalé chemičky a vězni odklízejí trosky a hledají staré technologie a chemické látky. Po transportu jsou vězni skenováni a roztřízeni do skupin. Sonji si všimne vojenský úředník a přeřadí ji do jiné skupiny. Nabídne jí kšeft, protože má v hlavě implantáty, které by se mu mohly hodit. Vše nasvědčuje tomu, že tu má úředník vlastní kšefty a někteří vězni pracují pro něj. Tak se Sonja seznamuje s Drsňákem a Janou. Tihle dva jsou již veteráni vězení, protože přežili několik týdnů. Seznamuje se s poměry. Pří obědě s hladovým duem trollů. V praxi totiž vězni stojí frontu k výdejně potravin a věčně hladoví trollí bratři si vybírají, komu snědí potravu. Naštěstí si Sonji nevšímají. Začne pršet a všichni se ukryjí do trosek domu, hrozí totiž toxická přeháňka. Tu se v domě ukáže Richard, který vyleze ze starého sudu. Nikdo přesně neví, jak se sem dostal, ale to je jedno. Prý měl vyzvednout havarovanou zásilku. Běžci již delší dobu plánují útěk z vězení, takže se chopí příležitosti. Podaří se jim ukrást ze systémů tábora kódy obojků s trhavinou, tím mohou nasimulovat nehybný obojek. Rozeberou několik obojků a prchají z tábora. Venku je toxická bouřka. Běžci se dostávají do trosek města, kde potkají podivně se belhajícího cizince. Ten něco blekotá o strašidlech. Běžci se obávají pověr ostatních vězňů, prý kolem trestaneckého tábora straší. Když se prosekáváme přes zarostlý park, naše obavy se vyplňují. Za děsné bouře začínají z země vystupovat kostěné ruce a běžce napadne posedlý příslušník tábora. Naštěstí se vymaníme z oblasti parku a rozutečeme se do trosek města. Několik z nás má špatný pocit. Sonja s Drsňákem a Janou se rozhodnout podívat do trosek starého hotelu. Hledají dopravní prostředek na benzín. Bouře či tohle místo totiž zapříčiňují, že jakékoliv elektronické zařízení rychle ztrácí energii, takže moderní technologie jsou tu nepoužitelné. Podaří se nám získat starou limuzínu ze zamčených garáží hotelu. Směřujeme ku Praze, když najednou Janě cvakne v bedně a chce ze zadního sedadla prostřelit hlavu Sonje. Drsňák je proti, takže zbavuje Janu pistole a uspí ji. Spěcháme z prokletého místa a doufáme, že Jana bude v pořádku po střetu s duchem. Druhá skupina, kde je Richard a několik cizích vězňů mají podobný problém, naštěstí Richard zasáhne, takže vězni pomatení duchem nepáchají žádné škody. Všichni se dostanou přes skládky do Prahy. Zde se běžci rozloučí a rozprchnou.
- OneIceOne
- Legatus Legionis
- Příspěvky: 751
- Registrován: 10. 1. 2009 8.20
Re: Běhy z roku 2055
Hráno: Květen 2007, 6 hodin
Čas ve hře: 15. Prosince 2055
75) Turnaj legendárních válečníků ulice
Gamemaster: Martin T.
Hráli: Vertiga (Martin Š.), Sonja (Petr), Jana (Standa), Drsňák (Grass)
Stíny prolíná informace o tajném turnaji samurajů. Jana a Drsňák kempují v Díře a odpočívají po zdařeném útěku z vězení. Podaří se jim prodat starou limuzínu, kterou se dostali ještě se Sonjou přes teritoria. Spokojeně si užívají svobody a přemýšlejí, jak vydělat další peníze. Sonja potká na území Pekelných jezdců Kepa "Mnoho Uší". Ten potřebuje zjistit, kdo mu potopil jeho kšefty, ale přitom se bojí, aby se o jeho činnosti nedozvěděl hlavní šéf gangu. Sonja mu slíbí pomoc a kontaktuje Janu a Drsňáka. Vertiga se zatím chytne kšeftu, když se nějaký bohatý cizinec chce dostat na turnaj. Obecně je totiž známo, že krom turnaje se na místě konaní uzavírají i velké kšefty a setkávají se tu nejrůznější bossové. Vertiga to různě dohaduje se svým kontaktem. Sonja, Jana a Drsňák se zatím odeberou na Pankrác, kde měl podle všeho byt přechovávač zboží. Vtipné je, když bláznivý Kepo shání čipovanou dodávku pro Sonju. Dodávka je sice očipovaná, ale je nabouraná, nemá přední sklo a na přední sedačce je mozek bývalého majitele. S touto dodávkou se běžci bez identity vydávají do středu města. Naštěstí uniknou pozornosti vojáků. Byt přechovávače je prázdný, jen Jana najde čipovou kartu ukrytou na záchodě. Ve sklepe najdou jen krabici s nějakou chemickou drogou. Karta je od luxusního hotelu na Pankráci. Běžci se rozhodnou porozhlédnout, šlohnou nějakému nebožákovi OIČ. Sonja v matrixu přesvědčí hotelové systémy, že držitel OIČ pracuje v garážích hotelu. Drsňák se převlečen za mechanika vydává do hotelu. Tady najde nějakou dodávku a v pokoji zabezpečený kufr. Podaří se mu i s dodávkou zdrhnout z hotelu. Dodávka se ukáže jako zboží, který bylo odcizeno Pekelným jezdcům. Byla v ní dílna na výrobu výbušnin. V kufru se ukážou další chemický vzorky nějaké drogy. Běžcům se je podaří střelit v Díře. Vertiga dotáhne kšeft s cizincem a vylouhuje několik tisíc jako odměnu. Sonja vrací dodávku gangu, ale dál se nedozví, kdo nebo co stálo za zmařeným obchodem. Vše pravděpodobně souvisí s turnajem samurajů a větším, utajeným kšeftem.
Čas ve hře: 15. Prosince 2055
75) Turnaj legendárních válečníků ulice
Gamemaster: Martin T.
Hráli: Vertiga (Martin Š.), Sonja (Petr), Jana (Standa), Drsňák (Grass)
Stíny prolíná informace o tajném turnaji samurajů. Jana a Drsňák kempují v Díře a odpočívají po zdařeném útěku z vězení. Podaří se jim prodat starou limuzínu, kterou se dostali ještě se Sonjou přes teritoria. Spokojeně si užívají svobody a přemýšlejí, jak vydělat další peníze. Sonja potká na území Pekelných jezdců Kepa "Mnoho Uší". Ten potřebuje zjistit, kdo mu potopil jeho kšefty, ale přitom se bojí, aby se o jeho činnosti nedozvěděl hlavní šéf gangu. Sonja mu slíbí pomoc a kontaktuje Janu a Drsňáka. Vertiga se zatím chytne kšeftu, když se nějaký bohatý cizinec chce dostat na turnaj. Obecně je totiž známo, že krom turnaje se na místě konaní uzavírají i velké kšefty a setkávají se tu nejrůznější bossové. Vertiga to různě dohaduje se svým kontaktem. Sonja, Jana a Drsňák se zatím odeberou na Pankrác, kde měl podle všeho byt přechovávač zboží. Vtipné je, když bláznivý Kepo shání čipovanou dodávku pro Sonju. Dodávka je sice očipovaná, ale je nabouraná, nemá přední sklo a na přední sedačce je mozek bývalého majitele. S touto dodávkou se běžci bez identity vydávají do středu města. Naštěstí uniknou pozornosti vojáků. Byt přechovávače je prázdný, jen Jana najde čipovou kartu ukrytou na záchodě. Ve sklepe najdou jen krabici s nějakou chemickou drogou. Karta je od luxusního hotelu na Pankráci. Běžci se rozhodnou porozhlédnout, šlohnou nějakému nebožákovi OIČ. Sonja v matrixu přesvědčí hotelové systémy, že držitel OIČ pracuje v garážích hotelu. Drsňák se převlečen za mechanika vydává do hotelu. Tady najde nějakou dodávku a v pokoji zabezpečený kufr. Podaří se mu i s dodávkou zdrhnout z hotelu. Dodávka se ukáže jako zboží, který bylo odcizeno Pekelným jezdcům. Byla v ní dílna na výrobu výbušnin. V kufru se ukážou další chemický vzorky nějaké drogy. Běžcům se je podaří střelit v Díře. Vertiga dotáhne kšeft s cizincem a vylouhuje několik tisíc jako odměnu. Sonja vrací dodávku gangu, ale dál se nedozví, kdo nebo co stálo za zmařeným obchodem. Vše pravděpodobně souvisí s turnajem samurajů a větším, utajeným kšeftem.
- OneIceOne
- Legatus Legionis
- Příspěvky: 751
- Registrován: 10. 1. 2009 8.20
Re: Běhy z roku 2055
Hráno: 20. 5 . 2007, 7,5 hodin
Čas ve hře: 23. Prosince 2055
76) Prokletí Černé pavučiny
Gamemaster: Martin T.
Hráli: Saša (Standa), Šakal (Grass), Richard "Dračí srdce" (Libor), Vertiga (Martin Š.)
Richard dostane telefonát od Ohniváka, který mu sděluje, že ho potřebuje vidět Černý had. Setkají se večer u Vltavy, Černý had sděluje Richardovi svůj sen, kde viděl umírat lidi ze své bývalé komunity. Pokud mu bude Richard ochoten pomoci, sdělí mu některá tajemství ohledně uzavřené dračí sekty. Má prý přivést ženu, která je prokletá Černou pavučinou. Tehdy mluví o Saše. Černý had je ochoten zbavit ji prokletí, pokud by pomohla Richardovi zachránit komunitu. Richard souhlasí.
Saša má divný sen. Vidi tváře zkřivené hrůzou a úzkostí, které nehlasně křičí o pomoc. Sen trvá celou noc, nakonec se probudí v úplně jiné časti skrýše. Na stěnách je nakreslená čtveřice obličejů, kterou pravděpodobně nakreslila vlastní krví, má totiž zraněnou ruku. Ve dvou tvářích poznává Pavouka a ženu, s kterou bojovali na I.P.Pavlova. Třetí tvář ji z počátku nic neříká, pak si vzpomene, že tohoto člověka viděla kdysi po boku Vlčí krve. Čtvrtá tvář ji nic neříká. Zvedne telefon a kontaktuje Šakala, který by ji mohl pomoci. Mezitím doráží k Saše Richard, vysvětluje ji situaci. Jak se k nim připojí Šakal, vyjedou se porozhlídnout po lidech z komunity.
Vertige zavolá Mrzout, naléhavě jí potřebuje v Díře. Mrzoutův bodyguard se měl sejít s člověkem, od kterého měl získat souřadnice starého vojenského zařízení. Člověk se ale nedostavil na schůzku, Mrzout se bojí konkurence, která jistě pase ve stejných vodách. Nechce nic riskovat a Vertigu pověřuje, aby chlápka rychle našla. Nabídne ji, že později ji přizve do kšeftu. Dá jí fotku a pošle na Kubánské náměstí, člověk byl pravděpodobně ilegální přistěhovalec skrývající se ve slamech. Vertiga sedá do auta a putuje na Kubánské náměstí. Najde zavřené středisko Univerzálního bratrstva, které zapečetila armáda kvůli nějaké kontaminaci. Uzavřen je i sousední blok domů, kde se podle všeho skrýval i Mrzoutův kontakt. Vertiga prohledá domy, přejde primitivní past a najde jednonohého trolla. Jednonohý ji vyklopí, že lidi z ulice chodili do pobočky Univerzálního bratrstva na jídlo a pro léky. Ráno je však odvezly dva vojenské autobusy. Oficiálně se mezi bezdomovci rozšířila nebezpečná nemoc a proto byli převezeni do karantény. V tom k pobočce přijíždějí ostatní běžci. Prohledávají zapečetěnou budovu, ale nachází jen pár prkotin. Venku jsou stopy po těžkých vozidlech. Vertiga se vzdaluje ke svému autu. Ostatní najdou Jednonohého a dozvídají se podobné informace. Ten jim ještě dává číslo od Vertigy.
Běžci se hned nedohodnou na spolupráci, takže postupují rozděleně. Podobně se během pár hodin doptají na vojenský konvoj. Konvoj směřoval na jihovýhod směrem na Říčany. Běžci projedou skládky a napojí se na silnici za Prahou. V Uhřiněvsi se potkají s několika indiány. Výměnou za pár věcí se dozvědí o konvoji na severu. Přesunou se tam, když na cestě spatří obrněné vozidlo. Zapadnou do pole a plíží se kupředu. Vozidlo zmerčí motorky a vydává se na průzkum. Šakal ho zruší elektrickým výbojem. Dostávají se do vesnice Hrádek, tady naleznou tábor chráněný přibližně 30 vojáky. Vypadá to, že zde vojáci drží ony bezdomovce. Tábor je dobře opevněný a osvětlený. Běžci zaujímají pozice a pozorují ležení. Ozývají se tlumené skřeky lidí, pravděpodobně je někdo mučí či masakruje v podzemí objektu. Vertiga nalézá tábor a plíží se k němu zástavbou. Uvelebí se asi deset metrů od Saši. Saša neví kdo to je, takže když si ji všimne, hodí po ní nůž. Naštěstí ji mine. Tenhle pohyb upoutá stráž u autobusů. Čtyři vojáci se vydávají na průzkum zástavby. Dostanou se do domu, kde se skrývá Saša. Přepadne je na půdě, dva zahodí nožem a nakonec použije granát. Vojáci jen stihnou neúspěšně vystřelit. Skoro spadne ze střechy, když prchá před výbuchem, ale podaří se jí eliminovat celý oddíl. Chvíli na to vyrazí ze dveří statku obrněný transportér plus jeep a odjíždějí ku Praze. Šakal se v neviditelnosti vydá na průzkum. Na dvoře ho zastihne výbuch z podzemí budov. Vojáci se zbavili svědků.
Běžcům se podaří zachránit přibližně 6 zraněných bezdomovců z celkového počtu 40. V sutinách domu naleznou zbytky magického rituálu a dvanáct useknutých hlav. Šakal zkoumá podrobně místo. Někdo zde prováděl magický rituál, kterým doplňoval energii rituálnímu ohnisku. Šakal prohledne i echo šamanky, zjistí že se zde nacházela toxická šamanka se statusem královny, která se řadí mezi extrémně nebezpečné. Doplňovala pravděpodobně staré spirituální, vyvolávací ohnisko, které by jí umožnilo ovládat více velkých a toxických duchů. Vertiga najde mrtvolu chlápka, kterého ji vyslal najít Mrzout. V opasku našla nepoškozený čip, který později odevzdává Mrzoutovi. Běžci ukořistí nějakou vojenskou výbavu, zbraně a pancíře. Zapálí místo rituálu a odjíždějí do Uhřiněvsi. Tady darují autobus a výbavu indiánům, za příslib vyléčení bezdomovců. Seznamují se tak s Bílým Sokolem, indiánským hledačem na skládkách. Vrací se přes skládky do Prahy. Saša a Richard se spojují s Černým hadem. Ten není moc šťastný, že jeho komunita byla zabita. Saša se dožaduje zbavení prokletí. Černý had jí dává vybrat. Buď ji zbaví prokletí a nebo je dál ponese, ale umožní tak nahlédnou do dalších plánů Černé pavučiny. Saša si to odchází rozmyslet do příště, tak se běžci rozcházejí.
Čas ve hře: 23. Prosince 2055
76) Prokletí Černé pavučiny
Gamemaster: Martin T.
Hráli: Saša (Standa), Šakal (Grass), Richard "Dračí srdce" (Libor), Vertiga (Martin Š.)
Richard dostane telefonát od Ohniváka, který mu sděluje, že ho potřebuje vidět Černý had. Setkají se večer u Vltavy, Černý had sděluje Richardovi svůj sen, kde viděl umírat lidi ze své bývalé komunity. Pokud mu bude Richard ochoten pomoci, sdělí mu některá tajemství ohledně uzavřené dračí sekty. Má prý přivést ženu, která je prokletá Černou pavučinou. Tehdy mluví o Saše. Černý had je ochoten zbavit ji prokletí, pokud by pomohla Richardovi zachránit komunitu. Richard souhlasí.
Saša má divný sen. Vidi tváře zkřivené hrůzou a úzkostí, které nehlasně křičí o pomoc. Sen trvá celou noc, nakonec se probudí v úplně jiné časti skrýše. Na stěnách je nakreslená čtveřice obličejů, kterou pravděpodobně nakreslila vlastní krví, má totiž zraněnou ruku. Ve dvou tvářích poznává Pavouka a ženu, s kterou bojovali na I.P.Pavlova. Třetí tvář ji z počátku nic neříká, pak si vzpomene, že tohoto člověka viděla kdysi po boku Vlčí krve. Čtvrtá tvář ji nic neříká. Zvedne telefon a kontaktuje Šakala, který by ji mohl pomoci. Mezitím doráží k Saše Richard, vysvětluje ji situaci. Jak se k nim připojí Šakal, vyjedou se porozhlídnout po lidech z komunity.
Vertige zavolá Mrzout, naléhavě jí potřebuje v Díře. Mrzoutův bodyguard se měl sejít s člověkem, od kterého měl získat souřadnice starého vojenského zařízení. Člověk se ale nedostavil na schůzku, Mrzout se bojí konkurence, která jistě pase ve stejných vodách. Nechce nic riskovat a Vertigu pověřuje, aby chlápka rychle našla. Nabídne ji, že později ji přizve do kšeftu. Dá jí fotku a pošle na Kubánské náměstí, člověk byl pravděpodobně ilegální přistěhovalec skrývající se ve slamech. Vertiga sedá do auta a putuje na Kubánské náměstí. Najde zavřené středisko Univerzálního bratrstva, které zapečetila armáda kvůli nějaké kontaminaci. Uzavřen je i sousední blok domů, kde se podle všeho skrýval i Mrzoutův kontakt. Vertiga prohledá domy, přejde primitivní past a najde jednonohého trolla. Jednonohý ji vyklopí, že lidi z ulice chodili do pobočky Univerzálního bratrstva na jídlo a pro léky. Ráno je však odvezly dva vojenské autobusy. Oficiálně se mezi bezdomovci rozšířila nebezpečná nemoc a proto byli převezeni do karantény. V tom k pobočce přijíždějí ostatní běžci. Prohledávají zapečetěnou budovu, ale nachází jen pár prkotin. Venku jsou stopy po těžkých vozidlech. Vertiga se vzdaluje ke svému autu. Ostatní najdou Jednonohého a dozvídají se podobné informace. Ten jim ještě dává číslo od Vertigy.
Běžci se hned nedohodnou na spolupráci, takže postupují rozděleně. Podobně se během pár hodin doptají na vojenský konvoj. Konvoj směřoval na jihovýhod směrem na Říčany. Běžci projedou skládky a napojí se na silnici za Prahou. V Uhřiněvsi se potkají s několika indiány. Výměnou za pár věcí se dozvědí o konvoji na severu. Přesunou se tam, když na cestě spatří obrněné vozidlo. Zapadnou do pole a plíží se kupředu. Vozidlo zmerčí motorky a vydává se na průzkum. Šakal ho zruší elektrickým výbojem. Dostávají se do vesnice Hrádek, tady naleznou tábor chráněný přibližně 30 vojáky. Vypadá to, že zde vojáci drží ony bezdomovce. Tábor je dobře opevněný a osvětlený. Běžci zaujímají pozice a pozorují ležení. Ozývají se tlumené skřeky lidí, pravděpodobně je někdo mučí či masakruje v podzemí objektu. Vertiga nalézá tábor a plíží se k němu zástavbou. Uvelebí se asi deset metrů od Saši. Saša neví kdo to je, takže když si ji všimne, hodí po ní nůž. Naštěstí ji mine. Tenhle pohyb upoutá stráž u autobusů. Čtyři vojáci se vydávají na průzkum zástavby. Dostanou se do domu, kde se skrývá Saša. Přepadne je na půdě, dva zahodí nožem a nakonec použije granát. Vojáci jen stihnou neúspěšně vystřelit. Skoro spadne ze střechy, když prchá před výbuchem, ale podaří se jí eliminovat celý oddíl. Chvíli na to vyrazí ze dveří statku obrněný transportér plus jeep a odjíždějí ku Praze. Šakal se v neviditelnosti vydá na průzkum. Na dvoře ho zastihne výbuch z podzemí budov. Vojáci se zbavili svědků.
Běžcům se podaří zachránit přibližně 6 zraněných bezdomovců z celkového počtu 40. V sutinách domu naleznou zbytky magického rituálu a dvanáct useknutých hlav. Šakal zkoumá podrobně místo. Někdo zde prováděl magický rituál, kterým doplňoval energii rituálnímu ohnisku. Šakal prohledne i echo šamanky, zjistí že se zde nacházela toxická šamanka se statusem královny, která se řadí mezi extrémně nebezpečné. Doplňovala pravděpodobně staré spirituální, vyvolávací ohnisko, které by jí umožnilo ovládat více velkých a toxických duchů. Vertiga najde mrtvolu chlápka, kterého ji vyslal najít Mrzout. V opasku našla nepoškozený čip, který později odevzdává Mrzoutovi. Běžci ukořistí nějakou vojenskou výbavu, zbraně a pancíře. Zapálí místo rituálu a odjíždějí do Uhřiněvsi. Tady darují autobus a výbavu indiánům, za příslib vyléčení bezdomovců. Seznamují se tak s Bílým Sokolem, indiánským hledačem na skládkách. Vrací se přes skládky do Prahy. Saša a Richard se spojují s Černým hadem. Ten není moc šťastný, že jeho komunita byla zabita. Saša se dožaduje zbavení prokletí. Černý had jí dává vybrat. Buď ji zbaví prokletí a nebo je dál ponese, ale umožní tak nahlédnou do dalších plánů Černé pavučiny. Saša si to odchází rozmyslet do příště, tak se běžci rozcházejí.
- OneIceOne
- Legatus Legionis
- Příspěvky: 751
- Registrován: 10. 1. 2009 8.20
Re: Běhy z roku 2055
Hráno: 17. 8. 2007, 6 hodin
Čas ve hře: 30. Prosince 2055
77) Povánoční průser
Gamemaster: Standa
Hráli: Šakal (Grass), Richard "Dračí srdce" (Libor), Vertiga (Martin Š.), Rudolf (Kayn), Icebreaker (Petr), Šíva (Anurin)
V atmosféře končících vánoční svátku jsme se dostavili do Žáby, největšího zábavní centra v Praze. Byla to normální schůzka se zadavatelem práce a jeho gorilou. Krom známých tváří dorazila i nová dvojka slídilů. Jeden teplej bratr, kterej se představil jako Rudolf, stálej návštěvník klubů a nějaká ženská s kvalifikací propuštěný vojandy. Gorila byl urostlej elf, zadavatel práce na tom byl hůř. Vypadal jako přerostlý prase a umělá inteligence v jednom balení. Moc jsem to nevnímal, protože jsem hrál svůj oblíbenej simsensovej titul Kapitán Chaos - Návrat Muchotronixe 3. Očekávali jsme běžnou práci, kde platba nepřesáhne sto litrů, ale ouha, když se chlapík vytasil s finální odměnou 300.000 yenů pro každýho. Tohle muselo bejt něco velkýho. Když nám vysvětlil cíl naší práce, nastalo chvíli ticho. Ukrást nějaký zboží z nedostavěný Plzeňský enklávy, kde má protistrana k dispozici těžkou techniku není žádná sranda. Šakal si nechal zvýšit odměnu na rovnejch půl mega, učinili tak i ostatní, průser byl že na to zadavatel přistoupil. Dal nám na to dva dny, pak je konec kontraktu. Vypadnul stejně rychle, jak se ukázal.
Chvíli jsme tam civěli a dohadovali se, jak se dostaneme do atomový pevnosti. Jednalo se o nějaký skladiště ve zničené Smíchovské zóně, která padla při útocích severních kmenů. Rudolf a moje maličkost jsme se vydali na dálkový průzkum. Vylezli jsme na kopec a díky dalekohledu a kouzlům se teplej bratr kouknul. Oblast byla moc rozsáhlá, takže jsme potřebovali lepší specifikaci místa.
Druhá partička vedená Šakalem se dostala do ruin. Šakal jako pašerák znal nějaký starý tunely metra. Tunely opravdu vedly pod zónu, ale v cestě stála tlustá mříž s high třídou zámku. Tak jsme se zas slezli na nedalekém Smíchovském nádraží, pobesedovali a má maličkost se stáhla do mexu, aby stáhla mapy. Naštěstí moje persóna chlapa s dvouručním kladivem pronikla do vojenských systému a odnesla cílové informace. Měli jsme cíl cesty. Od zadavatele jsme si objednali nějaký krámy, aby nám průnik šel lepe. Nějaký nedostupný zbraně, vesty a podobný nádobíčko. Většinou totiž zadavatel vyzbrojení neposkytuje. Teplej bratr se pokusil o opětovný průzkum, když jsme měli zaměřený cíl. Problém byl v mágovi na druhé straně, který zničil všechna seslaná průzkumná kouzla. Stále nám chyběla informace, v jakém skladu přesně cíl naší cesty leží. Neznal jsem adresu v mexu a její hledání by zabralo přes 24 hodin. Moc času. Kdybych se ale dostal do zóny, měl bych to při štěstí za deset sekund z vnitřní sítě.
Dostali jsme nápad, že se zkusíme připojit do jejich mexu přes zámek u mříže. Vyrazili jsme teda k mříži, zatím co se Vertiga a Rudolf vraceli z magického průzkumu. Zastihl nás vrtulník. My byli v metru, ale druhá skupinka běžela po úbočí kopce, kde je vrtulník zaskočil. Moc se s tím nemazlili, zazněla výstraha a kulomet. Vertiga zmizela do ruin starýho baráku a Rudolf si vykouzlil iluze. Pomocí velkého štěstí, pár dýmovnic a rychlých nohou vyklidili pozice za mohutné podpory korporačního kulometu. My se rozhodli podniknout výpad za mříž, dokud je rozruch jinde. Zámek se nepodařilo rozmontovat, ale zafungovaly svaly. Prolezli jsme mříží a opatrně postupovali kupředu. Ukázalo se pár krys, jenže ty svině v sobě měly zašitý kapsy s plastikou. Pěkně hnusná past, pustil jsem s nadějí rušičku, že se to neaktivuje. Potřebovali jsme se navrtat do drátů, tak mě jako bonus napadlo, že se přesvědčíme, zda krysy nejsou pod signálem. Dýmovnicí je vyhnat, většinou krysy utečou, kdyby ne taky mohli bejt dálkově ovládaný a bylo by jasný, že rušička nefunguje. Dýmovnice zafungovala a krysy utekly, ale my nic neviděli. Fakt blbej nápad! Šíva neměla plynovou masku, takže dostala bonus v podobě dušení. Prošli jsme dál. Richard a Šíva spadli do nějakýho starýho kanálu a v tom to udělalo BUM! Ty podělaný krysy. Šíva dostala zásah do ramene, ale mohla se hejbat. Celý nás to zavalilo. Rychle jsme se přesunuli kupředu. Tam jsme dostali první korporační společnost, kterou ukončil Richardův granát. Jenže přicházeli další a my se stáhli. Nebylo na výběr, Richard vyhodil poslední výbušninou zával a zdrhli jsme. Ze zadavatele vypadlo, že si můžem nechat každý pět talířů za snahu a vrátit zbytek zálohy.
Čas ve hře: 30. Prosince 2055
77) Povánoční průser
Gamemaster: Standa
Hráli: Šakal (Grass), Richard "Dračí srdce" (Libor), Vertiga (Martin Š.), Rudolf (Kayn), Icebreaker (Petr), Šíva (Anurin)
V atmosféře končících vánoční svátku jsme se dostavili do Žáby, největšího zábavní centra v Praze. Byla to normální schůzka se zadavatelem práce a jeho gorilou. Krom známých tváří dorazila i nová dvojka slídilů. Jeden teplej bratr, kterej se představil jako Rudolf, stálej návštěvník klubů a nějaká ženská s kvalifikací propuštěný vojandy. Gorila byl urostlej elf, zadavatel práce na tom byl hůř. Vypadal jako přerostlý prase a umělá inteligence v jednom balení. Moc jsem to nevnímal, protože jsem hrál svůj oblíbenej simsensovej titul Kapitán Chaos - Návrat Muchotronixe 3. Očekávali jsme běžnou práci, kde platba nepřesáhne sto litrů, ale ouha, když se chlapík vytasil s finální odměnou 300.000 yenů pro každýho. Tohle muselo bejt něco velkýho. Když nám vysvětlil cíl naší práce, nastalo chvíli ticho. Ukrást nějaký zboží z nedostavěný Plzeňský enklávy, kde má protistrana k dispozici těžkou techniku není žádná sranda. Šakal si nechal zvýšit odměnu na rovnejch půl mega, učinili tak i ostatní, průser byl že na to zadavatel přistoupil. Dal nám na to dva dny, pak je konec kontraktu. Vypadnul stejně rychle, jak se ukázal.
Chvíli jsme tam civěli a dohadovali se, jak se dostaneme do atomový pevnosti. Jednalo se o nějaký skladiště ve zničené Smíchovské zóně, která padla při útocích severních kmenů. Rudolf a moje maličkost jsme se vydali na dálkový průzkum. Vylezli jsme na kopec a díky dalekohledu a kouzlům se teplej bratr kouknul. Oblast byla moc rozsáhlá, takže jsme potřebovali lepší specifikaci místa.
Druhá partička vedená Šakalem se dostala do ruin. Šakal jako pašerák znal nějaký starý tunely metra. Tunely opravdu vedly pod zónu, ale v cestě stála tlustá mříž s high třídou zámku. Tak jsme se zas slezli na nedalekém Smíchovském nádraží, pobesedovali a má maličkost se stáhla do mexu, aby stáhla mapy. Naštěstí moje persóna chlapa s dvouručním kladivem pronikla do vojenských systému a odnesla cílové informace. Měli jsme cíl cesty. Od zadavatele jsme si objednali nějaký krámy, aby nám průnik šel lepe. Nějaký nedostupný zbraně, vesty a podobný nádobíčko. Většinou totiž zadavatel vyzbrojení neposkytuje. Teplej bratr se pokusil o opětovný průzkum, když jsme měli zaměřený cíl. Problém byl v mágovi na druhé straně, který zničil všechna seslaná průzkumná kouzla. Stále nám chyběla informace, v jakém skladu přesně cíl naší cesty leží. Neznal jsem adresu v mexu a její hledání by zabralo přes 24 hodin. Moc času. Kdybych se ale dostal do zóny, měl bych to při štěstí za deset sekund z vnitřní sítě.
Dostali jsme nápad, že se zkusíme připojit do jejich mexu přes zámek u mříže. Vyrazili jsme teda k mříži, zatím co se Vertiga a Rudolf vraceli z magického průzkumu. Zastihl nás vrtulník. My byli v metru, ale druhá skupinka běžela po úbočí kopce, kde je vrtulník zaskočil. Moc se s tím nemazlili, zazněla výstraha a kulomet. Vertiga zmizela do ruin starýho baráku a Rudolf si vykouzlil iluze. Pomocí velkého štěstí, pár dýmovnic a rychlých nohou vyklidili pozice za mohutné podpory korporačního kulometu. My se rozhodli podniknout výpad za mříž, dokud je rozruch jinde. Zámek se nepodařilo rozmontovat, ale zafungovaly svaly. Prolezli jsme mříží a opatrně postupovali kupředu. Ukázalo se pár krys, jenže ty svině v sobě měly zašitý kapsy s plastikou. Pěkně hnusná past, pustil jsem s nadějí rušičku, že se to neaktivuje. Potřebovali jsme se navrtat do drátů, tak mě jako bonus napadlo, že se přesvědčíme, zda krysy nejsou pod signálem. Dýmovnicí je vyhnat, většinou krysy utečou, kdyby ne taky mohli bejt dálkově ovládaný a bylo by jasný, že rušička nefunguje. Dýmovnice zafungovala a krysy utekly, ale my nic neviděli. Fakt blbej nápad! Šíva neměla plynovou masku, takže dostala bonus v podobě dušení. Prošli jsme dál. Richard a Šíva spadli do nějakýho starýho kanálu a v tom to udělalo BUM! Ty podělaný krysy. Šíva dostala zásah do ramene, ale mohla se hejbat. Celý nás to zavalilo. Rychle jsme se přesunuli kupředu. Tam jsme dostali první korporační společnost, kterou ukončil Richardův granát. Jenže přicházeli další a my se stáhli. Nebylo na výběr, Richard vyhodil poslední výbušninou zával a zdrhli jsme. Ze zadavatele vypadlo, že si můžem nechat každý pět talířů za snahu a vrátit zbytek zálohy.